Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 41
  1. #1
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Bianca (Roemeense) ex-Raissa YY/PHG

    Bianca : Roemeens

    Leeftijd : 21 jaar
    Figuur : super mooi en slank
    Billen : mooi rond
    Borsten ; Super zacht en cup C echt
    Ogen : wel zooi mooi en bruin blauw
    Gebit : Stralend wit
    Lengte : 168.5 cm
    Haren : Lang en zwart mmmmmm.
    Taal : Engels,Frans,Itaans,Duits en Roemeens ook nog
    Service :Om van te dromen Kussen,Vingeren,Massage,PZC,NMC beffen enz enz.

    Gisterenavond mee geweest ze is voor mij een grote opvolgster van Louana en ze spreekt nog talen ook Goddelijk lichaam en voor mij de nieuwe nummer 1 ben ik bang.

    Vandaag geef ik een verslag maar Zeg tegen haar dat vriend en collega sex genieter Jansen gisteren ook met haar op kamer nr. 1 met haar is geweest van het Forum en je hebt een Goddelijk uurtje


    Wordt vervolgd :

  2. Onderstaande 7 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (24 september 2012),Bluebear (22 september 2012),egon, Dr. Rammler (22 september 2012),Megaboob (23 september 2012),satanic surfer (24 september 2012),Willi69 (22 september 2012),Zultbroek81 (22 september 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:04
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.046 in 987 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Bianca : Roemeens

    Zeg tegen haar dat vriend en collega sex genieter Jansen gisteren ook met haar op kamer nr. 1 met haar is geweest van het Forum en je hebt een Goddelijk uurtje

    Hahahaha,,... janssen ik moet nog steeds met je lachen..
    Dus alle ijsberen.. jullie horen het.. de plinten in kamer 1 moeten vervangen worden =D hihihi...

  4. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (23 september 2012)

  5. #3
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Bianca : Roemeens

    Leeftijd : 21 jaar
    Figuur : super mooi en slank
    Billen : mooi rond
    Borsten ; Super zacht en cup C echt
    Ogen : wel zooi mooi en bruin blauw
    Gebit : Stralend wit
    Lengte : 168.5 cm
    Haren : Lang en zwart mmmmmm.
    Taal : Engels,Frans,Itaans,Duits en Roemeens ook nog
    Service :Om van te dromen Kussen,Vingeren,Massage,PZC,NMC beffen enz enz.

    Gisterenavond mee geweest ze is voor mij een grote opvolgster van Louana en ze spreekt nog talen ook Goddelijk lichaam en voor mij de nieuwe nummer 1 ben ik bang.
    :
    Toen ik binnen stapte en na omkleden samen aangekomen met Big, gingen we even een koffie bestellen en zag ik in mijn ooghoek een dame staan met een lekker smoeltje die naar me lachte met mooie witte tanden.
    Mijn ogen dwaalde snel af naar beneden en ik zag Boobs waar ik meteen aan wou smullen ( wat een snoeptrommel was deze boezem )
    Megaboobs zou zich hier ook super mee vermaken en ook onze geile hond Rex zou aan deze echte natuurlijke ballen willen zitten.
    Ik ging verder naar beneden kijken en zag een paar stel mooie gevormde benen die ophielden in een slipje waar ik zo met mijn tong al tussen zou willen duiken.
    Ik hield me in en dronk inmiddels mijn gekregen koffie.
    We liepen wat rond om ook van het andere mooie schoon te gaan genieten, want er waren inmiddels dames die ik ook nog niet eerder gezien had na een afwezigheid van me van ongeveer 4 weken.
    Ik sta in het nachtcafe en wat zie ik komt daar die Bianca binnen gelopen met een loopje waar ik geil van wordt.
    Ze lacht weer naar me en gaat terug.
    Dan zie ik haar billen ze zijn zo mooi rond en lekker stevig dat ik helemaal Louana vergeten ben.
    Aan de bar ga ik weer plaats nemen en ze loopt langs me heen waarbij ik een been uitsteek en zei blijft hangen.
    Na een kort gesprekje omdat haar borsten mij dwingen om het gesprek te beeindigen en de sluitel te vragen gaan we naar helaas kamer 1.
    Ik had liever nr. 17 gehad maar ja ik kom niet voor de interieur maar voor de sex.
    Nadat ze alles uit heeft gedaan staat daar een Jansen Topper, waar ik zo geil van wordt dat ik haar meteen half opvreet van haar borsten naar haar lippen en kussen
    maar ook kneden van de rest van haar lichaam.
    Ik had handen tekort dus na een PZC heb ik haar op de rug gelegd met haar billen op een kussen en dan lekker beffen met 1 hand op haar borsten en 1 hand om haar billen. dus ik miste 2 handen.
    Daarna standje 69 met ook wat vinger werk en diverse standjes om in de doggy te eindigen.
    Ook zei genoot van de kunsten van Jansen ( ik had vroeger al iets met kneden van klei en vinger verf ) nadat ik me helemaal leeg hag gespoten was het tijd voor een na knuffel van enkele minuten om daarna de kamer te verlaten.
    Enkele beren uit de groep van ijsbeer11 ( die mij ook al vertelde dat ik weer de mooiste had genomen) wou iedereen weten hoe ze op de kamer was.
    Nou ik heb dan ook eerlijk gemeld dat ze voor mij de beste is sinds langere tijd. ( vergelijkbaar wel met Louana )
    De hele avond heb ik van haar nog blikken gekregen dat ik nog wel een keer met haar wou maar ik heb me ingehouden.

    Herhalingsgevaar : Zo snel mogelijk als het kan ook als mijn andere favorietje er is dan pak ik haar toch eerst en ze kan nog praten ook Haha.

  6. Onderstaande 5 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (23 september 2012),Big30 (23 september 2012),Bluebear (23 september 2012),egon, Dr. Rammler (25 september 2012),Willi69 (23 september 2012)

  7. #4
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Deze week weer eens kijken of het echt een Jansen meisje is.

  8. #5
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 10:24
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Deze week weer eens kijken of het echt een Jansen meisje is.
    Dan gaan zeker alle plinten aan gort en zet de spiegel goed dat je alles lekker kan zien.

  9. #6
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Dan gaan zeker alle plinten aan gort en zet de spiegel goed dat je alles lekker kan zien.
    Ja kamer 17 moet het weer gaan ontgelden vandaag.

    Hongaarse poetsmannen hebben een plintencursus gevolgd en kunnen vanavond weer gaan timmeren samen met de glaszetter en de spiegelfabriek.

  10. #7
    Geregistreerd
    19 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 19:29
    Berichten
    78
    Discussies
    3
    Thanks
    23
    Thanked
    96 in 30 posts

    Standaard

    "Opvolgster van Louana" Die Bianca mag niet eens in haar schaduw staan !! Als je er met 150 km/uur langsrijdt dan zeker op de rem... maar dan snel weer gas er op ! Bij gebrek aan beter en jouw recensie toch poging gedaan: Slappe tieten, zeker geen zachte huid/borsten en onverzorgde indruk... Hopelijk kan ik jouw tips in de toekomst beter gebruiken I know.. smaken verschillen maar dat jij als "hardcore Louana fan" Bianca een opvolgster noemt is voor mij sciene fiction

  11. Onderstaande 2 leden hebben toppertje911 bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer ( 3 oktober 2012),terminator ( 4 oktober 2012)

  12. #8
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppertje911 Bekijk bericht
    "Opvolgster van Louana" Die Bianca mag niet eens in haar schaduw staan !! Als je er met 150 km/uur langsrijdt dan zeker op de rem... maar dan snel weer gas er op ! Bij gebrek aan beter en jouw recensie toch poging gedaan: Slappe tieten, zeker geen zachte huid/borsten en onverzorgde indruk... Hopelijk kan ik jouw tips in de toekomst beter gebruiken I know.. smaken verschillen maar dat jij als "hardcore Louana fan" Bianca een opvolgster noemt is voor mij sciene fiction
    Verschil van mening kan altijd

    Gewoon verkeerde dag verkeerde tijd en verkeerde man kan ook zijn.

    Volgens de meeste die daar rondlopen als ervaren ijsbeer, vinden haar wel een van de mooiste ,verzorgste en lekker lichaam.

    Ook haar gezicht is toch ook een van de knapste daar.

    Borsten zijn gewoon normaal en geen kuststof.
    Natuurlijk niet vergelijken met Louana maar voor mij bij gebrek aan Louana gewoon een lekkere meid die ook alles doet en toelaat.

    Denk eraan ze moet ook een klik krijgen met de uitslover die met haar op de kamer gaat :

    Ook deze persoon moet haar bevallen.

    Kan je voorstellen dat een dame met een vent naar de kamer gaat die stinkt met het kussen als een volle asbak, zijn lul naar oude kaas ruikt, en zijn bilnaad een kippelucht verspreidt ?

    En dan moet zei voor E.50,- nog blij zijn en mag niet kotsen.

    Ook deze mannen komen daar dus heeft ze met mij als een propere vent een geweldig half uurtje of langer.

  13. #9
    Geregistreerd
    19 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 19:29
    Berichten
    78
    Discussies
    3
    Thanks
    23
    Thanked
    96 in 30 posts

    Standaard

    Jansen toch....

    Niet zulke korte teentjes als iemand een andere mening heeft ! Heb ik over haar service gesproken ?? Die was prima....
    Ik ben het alleen totaal niet eens met uw omschrijving betreffende haar uiterlijk...
    Bovendien lees ik verder ook geen berichten over haar.... Dus ik ben niet de enige die het niet met jou eens is

    Maar voorlopig ga ik niet meer naar de hoeren... u benoemt feiten waar je in alle geiligheid niet bij stil staat :

    "Kan je voorstellen dat een dame met een vent naar de kamer gaat die stinkt met het kussen als een volle asbak, zijn lul naar oude kaas ruikt, en zijn bilnaad een kippelucht verspreidt ?"

    Wellicht ook beter in deze financiele crisis... Dank U !

  14. #10
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppertje911 Bekijk bericht
    Jansen toch....

    Niet zulke korte teentjes als iemand een andere mening heeft ! Heb ik over haar service gesproken ?? Die was prima....
    Ik ben het alleen totaal niet eens met uw omschrijving betreffende haar uiterlijk...
    Bovendien lees ik verder ook geen berichten over haar.... Dus ik ben niet de enige die het niet met jou eens is

    Maar voorlopig ga ik niet meer naar de hoeren... u benoemt feiten waar je in alle geiligheid niet bij stil staat :
    Nee berichten over haar komen ook niet zo vlug meer deze week.

    Ze is al een tijdje met vakantie !!

  15. #11
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:40
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.627
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.252 in 5.173 posts

    Standaard

    Bianca was gisteren weer aanwezig in Happy Garden.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. #12
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Bianca was gisteren weer aanwezig in Happy Garden.
    Woher weißt Du das?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  17. #13
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:40
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.627
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.252 in 5.173 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Woher weißt Du das?
    "Sie" hat mich Gestern angeruffen .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  18. #14
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    "Sie" hat mich Gestern angeruffen .
    Okay, ich hatte schon befürchtet, dass Du heimlich im PHG warst...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  19. #15
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Woher weißt Du das?
    Haha ik was gisteren in Happy en ben met haar de kamer gaan besmetten.
    Op de terugweg heb ik Big30 gebeld en die kan zijn mond niet houden

    Na binnenkomst kwam ze me begroeten in de hal samen met haar tegenwoordige vriendin Loradana ( Shakira) daarna ergens na het eten hebben we kamer 17 heerlijk uitgeleefd.
    Ja het was weer lekker met haar na 3 weken van vakantie van haar en door mijn werk effe niet geweest daar.

  20. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (27 oktober 2012)

  21. #16
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag ook maar weer met haar naar de kamer geweest,
    Ik heb nog zitten twijfelen omdat er nieuwe aanvoer was aangekomen,maar ze lachte zo lief en was weer een mooie verschijning dus heb ik haar maar weer wat verwend.
    De gehele dag was het al slecht met de kamerbezoeken van iedereen en voor haar was ik de eerste bezoeker
    Op de middag had ze nog niemand gehad en op de avond was ik de eerste rond 21.00 u.

    Dat kan je dan ook goed merken omdat de dames de eerste keren op een dag wat eerder geil en nat worden dan bij de dames die hun poes als een douche bak gebruiken.
    Een PZC daar is ze nog wat matig in maar met dit te bepraten met haar hoe ik het wil wordt het dan toch beter.
    Na even heerlijk sex gehad te hebben heeft ze me nog een rug massage gegeven.

  22. #17
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:59
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Na een tijdje weg te zijn geweest is deze dame weer terug.
    LFFFHTE

  23. Onderstaande 2 leden hebben Clinic bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (27 april 2013),terminator (26 april 2013)

  24. #18
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clinic Bekijk bericht
    Na een tijdje weg te zijn geweest is deze dame weer terug.
    Lekkere meid met lekkere borsten en billen.

  25. #19
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Ze was weer lekker afgelopen vrijdag en haar PZC is ook vooruit gegaan.

  26. #20
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    10 april 2024 @ 22:47
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Daumen hoch

    Bianca : Roemeens

    Leeftijd : 21 jaar 24 in 2013
    Figuur : super mooi en slank
    Billen : mooi rond
    Borsten ; Super zacht en cup C echt
    Ogen : bruin (heeft nog geprobeerd blauwe contactlenzen te dragen, maar zonder s6)
    Gebit : Stralend wit
    Lengte : 168.5 cm 1.70m
    Haren : Lang en zwart mmmmmm.
    Taal : Engels,Frans,Itaans,Duits en Roemeens ook nog
    Service :Om van te dromen Kussen,Vingeren,Massage,PZC,NMC beffen enz enz. géén FT

    Gisterenavond mee geweest, ze is voor mij de voorlopige nr.1 van dit jaar

    Lekkere natte en zachte zoenen, rechtopstaand terwijl ze haar lichaam zacht tegen je aandrukt en je overal streelt, pijpen is ondertss van heel goed niveau, steekt haar mooie lange zwarte haren niet op (voor mij groot pluspunt) Bij het neuken niet verder gekomen dan zij bovenop in 2 posities waarbij ze ook zelf lijkt te zoeken naar haar eigen genot. Ze is ook een heel lenige dame die goed meedoet. Na mijn hoogtepunt bleef ze me strelen, kussen en heb haar 'getest' door 35 min op kamer te blijven. Ze vroeg gewoon 50€. Ze kreeg een welverdiende fooi.
    En toch heeft ze een minpunt waardoor ze mijns inziens veel potentiële klanten afschrikt: ze gebruikt veel te veel felle make-up, inclusief knalrode lipstick waardoor ze veel van haar naturelle schoonheid verliest en daardoor heb ook ik lang geaarzeld om op haar af te stappen. Ze had gisteren trouwens nauwelijks klanten in de namiddag en vroege avond, enkel rond 22u werd ze samen met een andere schone opge-eist door 2 kerels voor een 2tal uur.
    Je kan haar idd gemakkelijk herkennen doordat ze voortdurend optrekt met Loredana.
    Het doel heiligt de middelen

  27. #21
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Leuk en grappig ding, heeft me al vaak ten huwelijk gevraagd om samen met mij in "duistere zaakjes" te gaan, haha! lekkere meid, haar gebit en mooie haar zijn inderdaad de zaken die direct de aandacht trekken.
    Nu weten we hoe sneeuwwitje er in het echt uitziet. Pareltje!

  28. #22
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:04
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.046 in 987 posts

    Standaard

    Werd gisteren gevraagd door lorredana waarom ik nooit meer met Bianca naar de kamer ging.. Allereerst laat ik instemmen met Saint.. Check, klopt.. (waarom schrijf ik nu pas, ik loop al een tijd iedereen te vragen wie Bianca is,.. dus)..
    Voor mij was het een leuke ervaring maar de "klik" ontbrak.. de stardust die het voor mij speciaal maakt is er niet.. Maar idd, ze is zeer de moeite waard, kan ook bijna niet anders met Lorredana als vriendin..

  29. #23
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:42
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    -> Afgelopen zondag gezien in YinYang
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  30. Onderstaande 2 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (19 maart 2014),terminator (19 maart 2014)

  31. #24
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    -> Afgelopen zondag gezien in YinYang
    Arbeitet dort als Raissa.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  32. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (30 maart 2014)

  33. #25
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:59
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Deze dame is momenteel op vakantie :(
    LFFFHTE

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60