Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard Elisa, een 100% BP lady en een domenicaans service kanon, Doubletstraat 16 kamer 4

    Wat zijn de meeste hoerenlopers toch een stelletje saaie door een paar rare kronkels in hun hoofd gevangen wandelende zombies..steeds dezelfde clubs..steeds weer hetzelfde perfekte meisje voor de 1000ste keer ontdekkend...dezelfde service..dan op een forum in dezelfde woorden als waarin ze al jaren schrijven melden ze zich met lofzangen op hun perfekte meisjes die ze vervolgens als een veehandelaar of slavendrijver voorzien van hun initialen als een brandmerk.

    Je gaat psychologie studeren of je leest elke dag een hoerenlopers forum het komt op hetzelfde neer.

    Als ik ook verval in deze val, excuseer me dan lezers, voor alsnog wil ik variatie en wat nieuws meemaken op p6 gebied...een andere ervaring en een andere sfeer..ik verheug me op de Saskia Farell gangbang en vooral wil ik veel vaiatie in de vrouwen,..milf, lolita, dik, dun, lolita, latina, oosteuropees, lief, bitchy, vers nieuw in het vak, een bepaalde houding die me erotiseert, k kan niet zeggen wat me gaat triggeren,en ik brandmerk ze niet van tevoren maar na afloop, hoe meer ik the inner smile heb hoe meer het een BP lady was. Al lang classificeer ik de dames niet meer in hokjes en ga voor wat mij op dat moment door een hersenkronkel als meest erotisch geladen triggerd.


    Nu ik voor mijn werk vaak in Rotterdam zit, ga ik een a 2 maal in de week relaxen in Den haag, lekker even wat eten, soms een heerlijke massage en altijd een paar rondjes draaien door de goedkopste prostitutie straat van Nederland de Doubletstraat. Lekker mensen kijken, beetje lachen met ene paar bekenden en af en toe wat ouwehoeren met de hoeren, maar niet vergelijkbaar met de laufhausen in Duitsland waar je veel meer kontakt hebt en zeker neut vergelijkaar met de saunaclubs waard e pre en aftersales nog vele malen uitgebreider en spannender kunnen zijn.
    Maar de Douvblet is ene steal voor het geld..mooie meiden ..prima service en dat voor 25 euro..ongelofelijk...zeker als je weer eens een goede date hebt gehad of een stunner aan je pik hebt geregn voelt dat best goed..niet slecht voor 25 euro denk ik dan lachend.

    De line up heb ik al beschreven, je vind er alles, maar ook zeker een handvol stunners, 10 a 20 lekkere en jonge girls next door en onder deze groepen een paar latina's die ik in ene aparte categorie plaats vanwege hun flink boven de andere vrouwen uitstekende service.

    Wat krijg je..van 10 minuten illusieloze afwerksex waar ze jou eigenlijk voor moeten betalen..lol..tot super gf dates ook al gehad dat ik uren binnen was bij een dame waarmee het heel goed likte. De latina's waaronder een handvol echt fraaie jonge exemplaren, oa de veel geroemde Perla, leveren en zeer goede sex service, lekker voorspel bijna altijd middels kussen van je lichaam en subtiel spelen met je gereedschap, , en dan het gebruikelijke werk maar ze doen allemaal moeite, het zal wel een cultuureel bepaalde fenomeen zijn ergens.

    Ik was op zoek naar Nela, een echte BP lady,ze laad me altijd erotisch met die girl next door look, lang zwart haar, 21 jaar, heerlijk lichaam, super mooie B cups, en vooral die onschuldige blik en het kontakt, vriendelijk zonder close te zijn, haar sexservice, ze acteert,ze maakt er een showtje van, maar dat lichaam en die onschuldige blik laden me genoeg om daarna lekker mijn gang te kunnen gaan, vaak trekt ze me hard tegen haar aan in missio en slaat haar benen om me heen wat geweldig lekker is en ze kijkt niet naar de tijd waardoor je lekker je orgasme kan opbouwen en een megaontlading eruit kan persen en lang van haar kunt genieten. Maar Nela was er niet volgens haar buuf Nicole een struise slowaakse die ook een zeer goede servce heeft zoals ik eenamlig heb ontdekt. (ex duitse saunaclub lady)

    Toch altijd grappig als ik door de Doub loop en soms tel ik wel eens op een willekeurige dag hoeveel dames ik al gehad heb ik kom vrijwel altijd boven de 10 stuks, op elk willekeurig moment.
    Er zijn veel oudgedienden die er al wat jaartjes rondhangen en als het me bevalt ga ik vaak bij dezelfde dame.

    Zou ik die werkelijke stunner in huis 3 nemen, 32 figuurttje zo eenmeisje waar iedere man naar blijft klijken, zou dat toch de stunner norm zijn dan ?, iedereen vind haar mooi, maar wat voor service kan ik daar verwachten,daar ga ik wel een keer langs als ik een jointje op heb, is de beleving beter...en kan ik beter tegen een ongeintreeseerde houding want dan ben ik door de dope geiler.

    In de hoek van passage 16, zag ik de heerlijke volle kont van Elisa in de spiegel, hier ben ik al vaker geweest een keer of 5 en het is een zeer bedreven latina van net 30 jaar uit de Domenicaanse, een zeer ervaren dame, sinds 1 jaar in Den Haag en ze is warm , zeer relaxed en altijd goede zin, living la vida loca en ze houd van het leven wat ze in deze vieze aftandse straat doet in Den Haag waar het weer soms zo in contrast staat met haar zonnige levenshouding, it beats me, money talks, vaak begroet ze me door met me te dansen op latina beats, deze keer niet, maar we knuffelden wat en wisselden wat small talk uit. Sfeer zat zoals altijd bij haar goed, kernwoord: girlfriend.
    Samen even wassen en ze strijkt subtiel met haar nagels over je rug billen en liezen, en kijkt me ondeugend aan in de spiegel.
    Op bed gaat ze door met me verwennen, kusjes over, nek, tepels, buik, liezen, mijn gereedschap kneed ze zachtjes, en krijgt ook een paar kusjes, zo simpel maar zo lekker dat kunnen ze uren bij me doen, je hebt meer tijd om van haar mooie lichaam te genieten dan wanneer je haar kust of zelf aktief bent. Zwe kan heerklijk pijpen, kent en mag ze je dan krijg je een bonus en doet ze het ook heerlijk zonder condoom, tijd let ze niet op, soms geeft ze me een massage na de daad...ik ga er altijd met een goed gevoel weg..over haar service en over wat ze me gaf voor die paar roteuro's.
    Neuken : cowgirl is referenzklasse..dat kan ze geweldig..missio, lekker close zonder kussen op lichaam mag, en dan die heerljke billen niet dik, volslank, appelvormig en onder een bikini taille hangend is perfekt voor mijn favoriete standje...langzaam met onderbrekingen neem ik haar in doggie, haar zachte billen geven als een metrum het tempo, ondertussen vuurt ze wat geile praat op me af..fuck me, yes baby bij een andere dame een stoorzender bij haa ook maar haar perfekte zachte billen en taille hebben mijn volle aandachgt en ik om heerlijk klaar...ze kijkt me aan in de spiegel en lacht ook zioals altijd..sex als werk maar met een echte smile gebracht.
    Het was weer veel voor weinig..25 euro en 20 minuten verder sta ik volledig relaxed buiten..geen club..geen stunner, wel een mooie zeer erotische vrouw, mooie tits en een ass to die for, mooi krullend haar, een slim, lief gezicht, empatisch sterk, karakter een lady met klasse en stijl een leider geen lijer,. Ik brandmerk haar maar als een echte 1000% BP vrouw...die me lekker vakkundig en geil ontsapte zoals het een echt BP vrouw betaamd..dit was niet mijn laatste date met Elisa.

  2. Onderstaande 10 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (30 augustus 2012),benijsbeer ( 3 september 2012),Hoofdstuk2 (31 augustus 2012),Megaboob (30 augustus 2012),Opa57 (31 augustus 2012),phoenix (30 augustus 2012),Smouse ( 2 september 2012),T&A Addict (30 augustus 2012),Troetelbeer ( 2 september 2012),Wijze grijze (31 augustus 2012)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10.

  Living Room 468*60