Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard Clown Bassie en Pimpin

    Bassie niet blij met Pimpin Party

    Pimpin’ heet een nieuwe clubavond voor hiphop, r&b, latin en beats. TMF Pure, het nieuwe programma van TMF, gaat er uitgebreid aandacht aan besteden. Er is een flyer uitgegeven waarop clown Bassie prijkt in pooierjas, onder het motto Pimp My Clown.

    Maar Bassie is niet blij met de poster en sleept de makers nu voor de rechter. Een van de initiatiefnemers, stand up comedian Howard Komproe, zegt vanavond in RTL Boulevard dat Bassie juist vereerd moet zijn met de poster, want clowns zijn tegenwoordig een inspiratiebron voor de hiphop-wereld. 'We hebben aan Bassie gevraagd of we als goedmakertje dan een bedrag over zouden maken naar de Cliniclowns, maar dat wilde hij niet. Hij wil gewoon cash zien!'

    Bassie op zijn beurt ontkent dat hij een eventuele schadevergoeding voor zichzelf zal houden. In het showprogramma meldt hij dat dit geld dan naar de Stichting Vrienden van Sofia (het Sofia Ziekenhuis) zal gaan. 'Ik heb deze zaak aangespannen omdat ik geen zin heb om in een pooierjas te worden afgebeeld', aldus boze Bassie. De zaak dient volgende week.








    W2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Pimpen is dus een heel normaal woord geworden in Nederland :o . Na Bassie gaat de EO ( Evangelische Omroep) "pimpen" ..............

    Lees maar :



    EO gaat op de pimptoer

    HILVERSUM - Muziekzender MTV pimpt wekelijks auto’s, de Evangelische Omroep neemt vanavond op ongeveer...

    ...dezelfde manier een zwerver onder handen. Alleen mag het programma geen Pimp my Life heten zoals de bedoeling was, omdat MTV het alleenrecht claimt op het woord ‘pimpen’. Waarop de EO deze week gewiekst uitweek naar de naam Fiks a Life, verwijzend naar de naam van de presentatrice, Margje Fikse (30).

    Die heeft er intens van genoten om een zwerver - John uit Vlissingen - van de straat te pikken en eens grondig in de watten te leggen, zegt ze. De EO-presentatrice hees hem in een duur pak, stopte hem in een bijna 10 meter lange limousine, stuurde hem naar de kapper, liet hem logeren in de duurste hotels en dineren in Michelin-restaurants. Ook werd John op sollicitatiecursus en op banenjacht gestuurd. Na een tijdje riep de ex-dakloze uit: ,,Eerst riepen mensen ‘rot op zwerver’, en nu ‘dag meneer’.

    ,,Prachtig,’’ zegt Fikse. ,,Ik ben ook verslaggever van Netwerk. Je komt dan veel ellende tegen. Als ik in rampgebieden kom, voel ik me vaak machteloos. Terwijl ik in dit programma echt iemand kon helpen. Ik zag dat het elke dag beter ging.’’

    Niet iedereen vindt het programma even smakelijk. ,,Sommige mensen vinden het zielig,’’ zegt Fikse verontwaardigd. ,,Maar als ik mijn moeder op een

    verwenweekend in Barcelona trakteer, geniet ze daar met volle teugen van. Waarom zou een zwerver niet dat soort dingen kunnen waarderen? Alsof dat een heel ander soort mensen is. Belachelijk.’’

    Het zou wél lullig zijn als de EO John daarna weer aan zijn lot zou overlaten, beaamt ze. ,,Maar dat is niet zo. Want na een week opnamen maken, heeft John een huis en een baan. Ook krijgt hij begeleiding, in principe zonder tijdslimiet.’’

    De vaste begeleider is - uiteraard - wel gelieerd aan de kerk. Maar dat is meer toeval dan opzet, zegt de EO-presentatrice. ,,We willen John niet het geloof door de strot duwen.’’
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard



    Willem2 :wink: :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01.