Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 44
  1. #1
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Daumen hoch Georgiana (Roemeense) ex-PHG/VV/GT/LR ex-Marina

    Naam: Georgiana

    Nationaliteit/Taal: Roemeense/Roemeens en Engels

    Leeftijd: 21 jaar

    Haarkleur/-lengte: Blond/lang

    Lengte dame: 1.70 m.

    Postuur/Cupmaat: slank/volle B-cup

    Tatoeages/Piercings: niet dat ik weet

    Service: TZ, PZC, NMC, beffen, geen anaal en FT voor maar liefst €50 mogelijk.

    Voordelen: Totaal beeld, een echte stunner. Prettige gesprekspartner. Heeft gevoel voor humor.

    Nadelen: FT voor €50

    Tijdsduur: 55 min.

    Prijs: standaard clubprijs

    Extra’s bij het bezoek: none


    Haar naam was Georgiana, een 21-jarige Roemeense die net 1 week actief was in GT. Een tijd geleden wilde men in GT alleen dames die Engels en Duits spraken, maar daar zijn ze dus vanaf geweken. Deze jonge deerne sprak zoals vele landgenoten van haar alleen Engels.
    Op de kamer ontpopt de op het eerste gezicht arrogante dame in een lieve vrij toegankelijke lieve kamergenote. Ze kleedde zich uit en stond daar mooi te wezen met haar 1.70 m, naturel volle stevige B-cup, slank figuur om af te likken en mooi gladgeschoren kutje met flappen.
    Ik zat in de bank en ze vroeg of ik op het bed wilde liggen. Maar ik vroeg haar om naast me te zitten op de bank. Ondanks de 30 graden buiten was het goed toeven op de kamer, de airco deed goed zijn werk en we raken in een leuk gesprek. Ze vond de rustige aanpak van mij apart en ze voelde haar snel op haar gemak. Zo goed dat ze naar mij toenadering zocht met een heerlijke TZ. Nu ben ik daar heel erg gevoelig voor en mijn lul ook. Nu duurde die TZ wat langer en ze laat haar hand in mijn badjas glijden op zoek naar mijn verschillende G-spots. Mijn tepels laten haar weten dat de aandacht goed besteed is en ze zakt naar mijn kruis. Ze streelt mijn lul en begint me heel langzaam te pijpen. Maar dan gaat mijn telefoon, het is mijn vrouw!! Georgiana kijkt me aan met haar heerlijke mooie blauwe ogen en gaat verder. Ze heeft door dat het mijn vrouw is en pijpt me steeds dieper, zonder geluid maar wel 2 keer zo lekker. Ik ga staan want ik kan niet zomaar het belangrijke gesprek over de nieuw aan te schaffen slaapkamer afbreken. Daar sta ik dan met mijn stijve leuter die gepijpt wordt door een 21 jarige DVP die voor me knielt en ik aan mijn vrouw vertel dat ze zelf moet weten wanneer ze die slaapkamer laat komen. Achteraf is het wel leuk, maar tijdens het gesprek wel spannend.

    Na het telefoongesprek zegt ze" "I'm a naughty girl he?" Nou dat is ze zeker en ik laat haar op het bed liggen en begin haar te likken. Ze is schoon en haar kut smaakt naar meer. Ik merk dat beffen toch niet haar ding is en kniel naast haar om me weer te laten pijpen. In de tussentijd speel ik met haar kutje die nog nat is van mijn eigen vocht, geen vinger in haar grotje helaas. Ik masseer voorzichtig haar borsten en tepels. Dat is toch wel het grootste verschil met oudere dames, de bosten van een 21 jarige voelen gewoon lekkerder aan. Maar de service van een 27 jarige is doorsnee wel altijd beter. Nu ook, het pijpen is lekker, maar niet meer dan gemiddeld. De looks is typisch GT, wat een mooie meid. Alles op de juiste plek, geen tattoos, heerlijk zachte huid, heerlijke TZ en je kan ook nog met haar lachen.

    We gaan neuken, ik begin in doggy en kijk dan naar haar mooie kont en anus. Nu heb ik de laatste tijd wat filmpjes gezien met anale sex en dat beeld bleef me een beetje bij. Maar zoals meerdere Roemeense dames, geen extra's. Ze neukt lekker mee op mijn aangegeven tempo, kreunt lichtjes en geeft me het gevoel dat ik mijn werk goed doe. Door haar lengte kom ik tijdens doggy wat moeilijker aan haar schouders om meer kracht te zetten. Ik draai haar om en neuk haar in mijn favo positie, we TZ tijdens het neuken maar ze doet niet veel met mijn tepels. Als ik erom vraag doet ze het wel en het duurt niet lang voordat ik heerlijk klaarkom. Nadat ik klaar ben neuk ik haar verder en ze kijkt me verast aan, ze snapt het niet helemaal maar klaagt niet en doet weer lekker mee. Nu wilde ik eigenlijk een grapje uithalen, maar ze nam deze tweede keer serieus en neukte lekker mee. Nu bleef mijn lul redelijk overeind en ze likte me lekker aan mijn tepels en kuste me afwisselend op de mond. Mijn lul groeide toch weer in bijna stijve stand, maar met een vol condoom neuken voelt niet echt lekker. Ik ga naast haar liggen en ze kijkt me vol onbegrip aan. Maar toen ze me zag glimlachen kreeg een een stomp. Te bat, riep ze... Ik sla je in het Roemeens, wat ze dus ook deed. Ik neem haar bij haar handen en ga bovenop haar liggen, we zoenen weer voor een lange tijd en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over deze sessie.
    Een uur is bijna voorbij, volgens haar allang voorbij, wat weer typisch Roemeens is. We nemen afscheid en ze geeft aan in GT te blijven en niet naar Villa Vertige terug te gaan.

  2. Onderstaande 9 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    adje10 ( 2 augustus 2012),Badslippers ( 2 augustus 2012),benijsbeer (20 augustus 2012),gignnl ( 2 augustus 2012),Horny_one ( 2 augustus 2012),Megaboob ( 2 augustus 2012),Wijze grijze ( 2 augustus 2012),Willi69 ( 2 augustus 2012),Zultbroek81 ( 2 augustus 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 10:48
    Berichten
    3.073
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.514 in 1.805 posts

    Standaard

    Echt helemaal mijn ding deze dame. Had van te voren geïnformeerd naar services. FT zat in het pakket zoenen enz. Later op de dag pas aan toe gekomen om daad werkelijk mee te nemen naar de kamer. Ze zoende maar voorzichtig en geen TZ. Vroeg wat ik precies wou doen en ze vertelde de mogelijkheden. Ze had het niet meer over FT. Het PZC slecht en een FT wou ik allang niet meer doen dus er niet meer over gehad.

    Geen herhalingsgevaar helaas.

  4. #3
    Geregistreerd
    21 augustus 2012
    Last Online
    20 december 2018 @ 20:55
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    helemaal mijn ding. kunt er buiten sex ook nog leuk mee kletsen. ze werrkt overal goed mee en het enige dat ik mis is de entree in haar grotje. kussen vol entousiasme.
    herhalinggevaar 100%

  5. #4
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    4 juli 2022 @ 19:57
    Berichten
    601
    Discussies
    34
    Thanks
    108
    Thanked
    129 in 40 posts

    Standaard

    Mooie blonde met hele mooie mond en heerlijke borsten.
    Wil naar mijn mening te snel overgaan tot nmc, ik zie liever in een sessie van 30 min 20 minuten pzc en 10 minuten nmc, als ik te snel overga op nmc sta ik vaan na 20 minuten weer buiten.
    Likt jammer genoeg geen ballen, wel erg mooi en lekker fris

  6. #5
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    4 juli 2022 @ 19:57
    Berichten
    601
    Discussies
    34
    Thanks
    108
    Thanked
    129 in 40 posts

    Standaard

    weet iemand welke dagen ze meestal aanwezig is?

  7. #6
    Geregistreerd
    4 december 2008
    Last Online
    29 maart 2023 @ 14:28
    Berichten
    409
    Discussies
    18
    Thanks
    33
    Thanked
    22 in 15 posts

    Standaard

    slechte service

  8. #7
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adje10 Bekijk bericht
    slechte service
    Dit is weer een typisch voorbeeld van een bepaalde beleving en klik. Maar vind je haar niet op Samina lijken Adje? Die gaf eerst ook slechte service en een jaar later doet ze veel meer bij iedereen..... Zal Georgiana misschien ook wel straks doen.

    Maar kun jij je ervaring misschien iets uitgebreider beschrijven? BVD

  9. #8
    Geregistreerd
    4 december 2008
    Last Online
    29 maart 2023 @ 14:28
    Berichten
    409
    Discussies
    18
    Thanks
    33
    Thanked
    22 in 15 posts

    Standaard

    ja uiteraard een bepaalde beleving. anders zet ik het er toch niet op....?

  10. #9
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    4 juli 2022 @ 19:57
    Berichten
    601
    Discussies
    34
    Thanks
    108
    Thanked
    129 in 40 posts

    Standaard

    Zaterdag nog gezien toen zij met samen met een andere dvp een trio ging maken met een collega beer

  11. #10
    Geregistreerd
    19 december 2006
    Last Online
    25 december 2023 @ 13:36
    Berichten
    39
    Discussies
    3
    Thanks
    48
    Thanked
    14 in 11 posts

    Standaard

    Henkie's eerste kamergang van vandaag was met Georgiana, lekker meisje jong en fruitig, mooie borsten, slank lichaam. Eerste kamergang is altijd een kwikkie, kan zij ook niks aan doen.. Heeft goed haar best gedaan, voor herhaling vatbaar.

  12. #11
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Sinds 2 weken werkt een bijna 20 jarige Roemeense van 1.70 mtr. in PSR. Ze is gezegend met een stijlvol smal doch knap gezicht met blond stijl haar, slank lichaam met bleke huid en een in verhouding heerlijk paar grote borsten. Naar eigen zeggen heeft ze voordien o.a. in Acapulco en GT gewerkt onder de naam Georgiana. Ze speelt het intake gesprek goed met haar verleidelijke ondeugende humor en spreekt redelijk goed Engels. Noemt zich nu Marina, daar er kennelijk al een dame met gelijke naam in PSR was. (On)opvallend was een kleine tattoo aan de zijkant van 1 van haar ringvingers.

    Wellicht dat iemand kan bevestigen of zij dit is.

    Overigens ook met haar gekamerd hetgeen bij een optick fick bleef. Ze wilde te graag een uurtje blijven, zonder dat ik aangaf hier voor open te staan. Als ze dit speels had omgedraaid was het haar waarschijnlijk wel gelukt. Geheel bleef qua beleveing onder de maat, doch het pijpwerk beheerste ze goed. Wellicht wat te monotoon, maar wel plagerig en de balletjes worden ook lekker meegenomen. Als een luie hond blijven liggen en niet eens aan knallen toegekomen en keurig met 30 minuten afgerekend. Ze bleef daarbij ondanks haar eerdere intenties uiterst vriendelijk dus daar viel niets op af te dingen.

  13. #12
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    21 april 2024 @ 13:02
    Berichten
    4.702
    Discussies
    354
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    is idd ex-Georgiana uit GT/LR/VV...

  14. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Knabbel (11 juni 2013)

  15. #13
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    21 april 2024 @ 13:02
    Berichten
    4.702
    Discussies
    354
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Wieder im GT, niet bepaald aan syndicaal tarief net als voorheen, wel aan het sogenennte stammietarief...

  16. #14
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    4 juli 2022 @ 19:57
    Berichten
    601
    Discussies
    34
    Thanks
    108
    Thanked
    129 in 40 posts

    Standaard

    Heeft iemand haar onlangs nog gespot, was afgelopen vrijdag in gt op zoek naar haar maar ze was er niet ...

  17. #15
    Geregistreerd
    17 september 2013
    Last Online
    12 juni 2015 @ 02:46
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    55
    Discussies
    7
    Thanks
    33
    Thanked
    28 in 14 posts

    Standaard

    Twee weken terug nog mee gekamerd.

    Van haar vriendinnetje helena vernomen dat ze nu net vakantie is.

    Niet getreurd, want ze komt zeker weten terug.

  18. #16
    Geregistreerd
    13 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 12:05
    Berichten
    740
    Discussies
    85
    Thanks
    409
    Thanked
    520 in 271 posts

    Standaard

    Georgiana former Marina
    Show your appreciation

  19. #17
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard Georgiana (Roemeense)



    Georgiana (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Duits (matig), Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Hand
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : 75 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, FT, Beffen
    Extra info :





  20. #18
    Geregistreerd
    13 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 12:05
    Berichten
    740
    Discussies
    85
    Thanks
    409
    Thanked
    520 in 271 posts

    Standaard

    Show your appreciation

  21. Onderstaande leden hebben cassenoisette bedankt voor deze bijdrage:

    ButtinSky (17 augustus 2014)

  22. #19
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Vandaag was ik met Georgiana op de kamer. Ze is half Roemeens, half Moldavisch. Het is een zeer mooie vrouw en ze lijkt een beetje op Annabel, die helaas niet meer in GT werkt. Georgiana oogt wat koeltjes en op de kamer blijft dat ook zo. Ze koelt wel een beetje af, maar echt boven het vriespunt kwam ze niet.

    Maar ze heeft echt een schitterend figuur met mooie borsten. Pijpen doet ze redelijk, maar ik heb beter gehad. Maar ze deed zeker haar best. Zoenen deed ze wel goed. Daarna nog even met haar wat gebabbeld. Het is een sympathieke vrouw, ietwat koel, maar verder niet echt herhalingsgevaar.

  23. Onderstaande 3 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    -007- (17 augustus 2014),ButtinSky (17 augustus 2014),Hobbele (17 augustus 2014)

  24. #20
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    26 april 2024 @ 20:22
    Berichten
    1.810
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Van haar zou je toch verwachten dat er al een topic over is
    Gr.

    Cupido

  25. #21
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cassenoisette Bekijk bericht
    Ja, dat is ze. Ik was in de war, want er stond Marina in de thread, dus ik dacht dat het om iemand anders ging. Mijn bericht kan dus samengevoegd worden met bovenstaande thread.

  26. #22
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 10:48
    Berichten
    3.073
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.514 in 1.805 posts

    Standaard

    Na lange tijd deze dame meegenomen naar de kamer. Blijft 1 van de mooiste dames. Ooit toen ze begon had ik een slechte sessie met haar maar weet dat er genoeg ijsberen zijn die met herhaling bij haar terug komen en uurtjes met haar weg blijven. ze begon de laatste tijd weer pogingen te ondernemen mij mee te krijgen naar de kamer en door de tussen komst van een derde heb ik haar maar een herkansing gegeven. Uitstekend uurtje met haar beleefd. Ook erg sympathieke, vriendelijke dame. Dit keer komt ze wel voor een herhaling in aanmerking, sterker ze zal met regelmaat op m'n to do lijstje staan in de club.


    En als ik de berichtjes hierboven lees weet ik dat ik niet de enige ben die z'n mening over haar in positieve zin heeft veranderd.

  27. #23
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Met mij is het net zo gegaan. De eerste sessie vond ik niet veel bijzonders, maar nu is ze een vaste waarde voor me geworden.

  28. #24
    Geregistreerd
    23 december 2005
    Last Online
    31 maart 2024 @ 13:20
    Berichten
    223
    Discussies
    36
    Thanks
    5
    Thanked
    46 in 21 posts

    Daumen hoch Georgina

    Naam : Georgina

    Nationaliteit/taal : Roemeens/Duits/Engels

    Leeftijd : 22

    Haarkleur/lengte : Blond, lang

    Lengte : 1.70? niet nagemeten dus voor verbetering vatbaar

    Postuur/Cupmaat : Slank, C/D

    Tatoeage/Piercing : Niet gezien, keek naar die grote borsten

    Service : standaard maar goed!

    zo'n 3 jaar niet in GT geweest maar weer eens een super dag hier gehad. Georgina heeft hier ook haar steentje aan bijgedragen. Wat een kanjer, kan gewoon niet begrijpen dat er geen thread van haar is aangezien ik een paar jaar eerder ook met haar heb gekamerd(ja, ik ben dus mede schuldig). Met afstand het lekkerste meisje van de maandagavond

  29. Onderstaande leden hebben pipokoeien bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (16 februari 2016)

  30. #25
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Haar naam is Georgiana en ze heeft al een paspoort. Inderdaad, een geweldige meid met uitstekende service. Een van de mooiste topmodellen die GT rijk is.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ight=georgiana

    Haar foto's kunnen hier bewonderd worden:

    http://sexdo.com/privates_modell/469...georgiana.html

  31. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    pipokoeien (13 maart 2016)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.

FKK Artemis 468*60