Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 86
  1. #1
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard Laura (Bulgaarse) ex-PE

    Naam : Laura

    Nationaliteit /taal : Bulgaars/ duits, goed

    Leeftijd : 22, 19 zou gezien het uiterlijk heel goed kunnen

    Haarkleur/lengte : zwart, halflang

    Lengte : 1.60, gewicht ws net boven de 50 kg.

    Postuur /Cupmaat : net niet slank, fraaie appelronde b cupjes

    Tatoeage / Piercing : geen gezien.

    Service : TZ vol overgave, PZC prima, GFE, badespass (alleen bij sessie vanaf 1 uur), NMC


    Heerlijke meid, nadat ik zaterdag al een kwartiertje naast haar poedelnaakte body had gelegen/gepresaled nadat ze uit de sauna kwam, moest en zou ik vandaag met haar naar de kamer gaan. Laura heeft een superlekkere body en een aalglad zeer likbaar kutje, lipjes mooi gesloten met een klein flapje naar buiten komend. Ik begin weer te watertanden
    Een prima sessie volgde, ik overwoog nog even te verlengen maar eigenlijk was het halve uurtje gewoon al perfect genoeg dus besloten we beiden moe maar voldaan van de kamer te gaan. Alweer een topssessie.

  2. Onderstaande 3 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Cupido ( 2 augustus 2012),Megaboob (31 juli 2012),satanic surfer (31 juli 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Laura gespot in Sixsens.

  4. Onderstaande leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (26 april 2014)

  5. #3
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:42
    Berichten
    145
    Discussies
    4
    Thanks
    2.155
    Thanked
    562 in 102 posts

    Standaard

    Gisteren ook naar sixens geweest en rond de avond aan de praat geraakt me Laura,
    ik had met deze dame al eerder een kamergang gehad toch al wat maanden geleden,
    en aangezien ik de line up van dames iets minder vond(verlof ?) wou ik afsluiten met
    een kamergang die super zou zijn. Wel het was super:smile::smile:Laura geniet er ook
    van als je haar verwend,waarna ze mij bedankte met een pijpbeurt om u tegen te zeggen,
    ben niet meer aan neuken geraakt zo zalig was het
    Raar dat er over dit meisje zo weinig geschreven word !!!
    Grts Flyerke

  6. #4
    Geregistreerd
    7 juni 2010
    Last Online
    3 februari 2024 @ 21:31
    Locatie
    brabantse land
    Berichten
    320
    Discussies
    16
    Thanks
    145
    Thanked
    132 in 62 posts

    Standaard

    Deze week bij sixsens geweest en daar laura tegen het lijf gelopen, ik had haar al een paar keer gespot maar nog nooit naar de kamer met haar geweest.
    nu wel met haar naar de kamer gegaan en een goed halfuurtje met haar gehad.
    laura heeft een paar goed gevormde borstjes en een lekker glad likbaar kutje, zoenen en pijpen deed ze met volle overgave.
    herhalingsfactor is groot met deze dame
    Strangers from the city call my baby's number and they bring her toys
    When I come knocking she smiles pretty she knows I wanna be Candy's boy

  7. Onderstaande leden hebben momentum bedankt voor deze bijdrage:

    wervelwind (19 januari 2014)

  8. #5
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Last Online
    6 oktober 2022 @ 22:54
    Berichten
    263
    Discussies
    33
    Thanks
    152
    Thanked
    364 in 135 posts

    Standaard

    Vandaag een half uurtje Laura geboekt. Heerlijke meid, niet te dun, niet te dik, vriendelijk aan de bar en in de kamer. Ik had al vaker een korte sessie met haar gedaan, en dat is tot nu toe eigenlijk altijd goed bevallen.

    Ze heeft nu trouwens geen halflang haar meer, maar lang haar, dat soms opgestoken is.

    Ze zoent vol overgave en lijkt er zelf ook van te genieten. Herhalingsgevaar dus groot!
    Veni Vidi Fiki ....of is het Vidi Fiki Veni?

  9. #6
    Geregistreerd
    7 april 2013
    Last Online
    29 maart 2023 @ 12:53
    Berichten
    148
    Discussies
    7
    Thanks
    30
    Thanked
    73 in 44 posts

    Standaard

    Met deze dame naar volle tevredenheid een uurtje gekamerd. Laura is een meisje waaraan opvallend is dat ze niet opvalt. Type buurmeisje waarvan je niet verwacht dat ze in een club werkt. Ze is niet het mooiste meisje van sixsens, maar beslist ook niet lelijk. Op de kamer uitgebreid getongzoent, lekker in alle standjes geneukt en me heerlijk laten pijpen waarbij ze mijn ballen niet vergat. Zoals een andere beer al schreef: ze heeft een mooi, likbaar kutje waarbij de lipjes iets naar buiten krulllen. En wat frankie belangrijk vindt: ze heeft een goede after sales service. Na de kamer hebben we aan de bar nog een sigaretje gerookt en een drankje gedronken en wat nagekletst. Herhalingsgevaar 100procent.

  10. #7
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Het is een schatje. Alleen al omdat ze nog met me grapt en ik al sinds PE nog nooit met haar op kamer ben geweest. Eigenlijk had ik het (schijnbaar verkeerde) vooroordeel dat haar service niet zo bijster was. Dit werpt een ander licht op de zaak .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  11. #8
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aamu Bekijk bericht
    Laura gespot in Sixsens.
    Tijd om eens samen te gaan zodat je haar aan me kunt voorstellen...

    Moet daar iemand hebben om me voor het vertrek van Crystal te troosten en de liefde met Maya is over...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  12. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (27 april 2014)

  13. #9
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Prima plan. Misschien is dat wel een goede dame voor jou. Twee jaar terug schreef ik nog .... sessie was rustig, lief en gemoedelijk

  14. Onderstaande leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (27 april 2014)

  15. #10
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aamu Bekijk bericht
    Prima plan. Misschien is dat wel een goede dame voor jou. Twee jaar terug schreef ik nog .... sessie was rustig, lief en gemoedelijk
    Grappig om deze recensie te lezen... daar ik die Nora uit Freude 39 dan weer ken...

    Wat is de wereld toch klein...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  16. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (27 april 2014)

  17. #11
    Geregistreerd
    23 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 16:04
    Berichten
    397
    Discussies
    9
    Thanks
    1.030
    Thanked
    1.626 in 322 posts

    Standaard

    Ik hoop dat we het over dezelfde Laura hebben: degene die ik afgelopen zaterdag in SS heb ontmoet is behalve aan alle hier la genoemde kenmerken ook herkenbaar aan een grote, bloemrijke tattoo op haar rug, die ik als, niet speciaal liefhebber, toch als stijlvol zou willen omschrijven...
    Toen ik even rustig in de bar zat kroop ze opeens bij me op schoot. Binnen de sfeer van Six Sens kan ik het niet eens "jagen" noemen, maar er was voor mij al eigenlijk geen weg terug meer... Een praatje, met wat onderhandeling en wat proefzoenen in de bar leidde al gauw tot een gang naar de Marokkaanse 1001-nacht lounche. Ik mag daar graag vertoeven, in de heerlijke kussens, met af en toe zicht op een andere dame die belangstellend toekijkt, of een ander stel dat verderop plezier maakt. Na een tijdje zijn we toch naar een kamer gegaan. Laura zoent heerlijk, dus dat hebben we intensief gedaan, afgewisseld met masseren, pijpen en neuken. Vingeren was niet toegestaan. Ze heeft een prachtig lijf, met egaal getinte huid, mooie borsten en billen.
    Ik heb haar voldoende betaald om na de kamer nog geruime tijd met haar in de bar te kunnen zitten en daarna nogmaals geruime tijd in de 1001-nacht suite te vrijen. Na een drie uur durende heerlijke romantische GFE was het ruim etenstijd. Dat hebben we samen gedaan, met vriendin Victoria erbij. Omdat Jessy kwam melden dat er naar Laura gevraagd werd heb ik haar maar laten gaan, waarna Victoria de honneurs meer dan verdienstelijk heeft waargenomen.

  18. Onderstaande 2 leden hebben Lesyeux bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 6 mei 2014),seksenfun ( 5 mei 2014)

  19. #12
    Geregistreerd
    23 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 16:04
    Berichten
    397
    Discussies
    9
    Thanks
    1.030
    Thanked
    1.626 in 322 posts

    Standaard

    Bij de Pool Party Laura weer ontmoeten en heerlijke tijd met haar doorgebracht. Opmerkelijk dat er niet meer recensies over haar verschijnen. Ze is volgens mij vrij constant in SS aanwezig en beslist een prettige verschijning, een aangename gezelschapsdame en vakvrouw...

  20. Onderstaande leden hebben Lesyeux bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (15 juni 2014)

  21. #13
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Had een geweldige sessie met Laura de andere dag. Zij en haar Bulgaarse collega bij me in de whirlpool en hoewel haar vriend was schattig Ik had mijn oog op Laura. Ik had haar in de club een paar keer gezien, maar niet roomed met haar. Ik ben blij dat ik de kans deze keer. Fantastische BJ op haar knieën op de vloer, goed 69, multi-posities en een hand afwerking. Zeer servicegericht het lijkt en een zeker vuur herhaling voor mij.

    Had a great session with Laura the other day. She and her Bulgarian colleague joined me in the whirlpool and although her friend was cute I had my eye on Laura. I had seen her in the club a few times but not roomed with her. I am glad I took the opportunity this time. Fantastic BJ on her knees on the floor, good 69, multi positions and a hand finish. Very service orientated it seems and a sure fire repeat for me.

  22. Onderstaande 4 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (13 september 2014),Lesyeux (13 september 2014),licky luke (12 oktober 2014),sofaking (13 september 2014)

  23. #14
    Geregistreerd
    24 augustus 2010
    Last Online
    5 maart 2024 @ 13:53
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 3 posts

    Standaard

    Een paar maanden geleden heb ik Laura leren kennen in Sixsens. Het was de eerste keer dat ik een GFE had met iemand en dat terwijl ik toch al heel wat club bezoeken achter de rug had. Persoonlijk vind ik Laura een mooie meid met een sterk karakter die als je haar eenmaal leert kennen, je haar met respect behandeld en haar in haar waarde laat, je een geweldige tijd kan bezorgen. Na deze eerste ontmoeting ben ik haar steeds vaker bezoeken en ging ik op een gegeven moment alleen noch maar met haar naar de kamer of de Marokkaanse ruimte. Ze geeft je niet alleen maar een GFE gevoel doch vraagt ze je ook steeds naar je wensen op de kamer en zolang het geen perversiteiten betreft zal ze deze uitvoeren en je behoorlijk verwennen. Door omstandigheden kan ik haar een tijdje niet bezoeken doch indien de mogelijkheid zich weer zal voordoen zal ik graag deze lieve meid weer gaan bezoeken in de prachtige club Sixsens in Zuid-Limburg.

  24. Onderstaande 2 leden hebben singhtoh bedankt voor deze bijdrage:

    Lesyeux (12 oktober 2014),licky luke (12 oktober 2014)

  25. #15
    Geregistreerd
    23 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 16:04
    Berichten
    397
    Discussies
    9
    Thanks
    1.030
    Thanked
    1.626 in 322 posts

    Standaard

    Ik ben benieuwd door wie, maar Laura was ingeseind dat ik vandaag zou komen... Ze probeert wat Nederlands te leren en vroeg zelfs "Hoe gaat het met jou", wat mooie aanleiding gaf om nog even wat op de uitspraak van de "g" en "Scheveningen" te oefenen... Eerst een tijdje lekker tegen elkaar aan gezeten in de bar en daarna naar de Marokkaanse ruimte. Laura weet hoe het met mij en klaarkomen zit, vond het wel leuk dat Victoria de honneurs al had waargenomen en dat was verder geen enkele belemmering voor een heerlijke vrijpartij. Zij masseerde mij heerlijk stijf en ik mocht heerlijk met haar poesje spelen dat echt lekker mals werd. En dan in elkaars ogen kijken en hééél zacht zoenen... Dat vind ik pas écht intens intiem... Na anderhalf uur hebben we nog even samen gegeten. Echt een top GFE!
    Laatst gewijzigd door Lesyeux; 24 oktober 2014 om 22:25

  26. Onderstaande 2 leden hebben Lesyeux bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 3 december 2014),Mr Bluenose (24 oktober 2014)

  27. #16
    Geregistreerd
    24 augustus 2010
    Last Online
    5 maart 2024 @ 13:53
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 3 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdagavond weer eens op bezoek gegaan naar Sixsens om weer een ultieme ervaring op te doen met mijn favo Laura. Rond acht uur gearriveerd, de parkeerplaats was redelijk vol doch in de club was de verhouding man / vrouw, ongeveer een op een (zo'n tachtig bezoekers) niet storend, de club is groot genoeg. De DJ dreunde weer door de tent, deze bas explosies zijn niet zo mijn ding, hou meer van rust en achtergrond muziek. Voor anderhalf uur dus de rust opgezocht met Laura in het oude gedeelte van de club, heb weer uitstekend genoten van haar GFE kwaliteiten. Technische details laat ik liever achterwege, is iets tussen ons tweeen doch ik heb niets te klagen bij haar.

  28. Onderstaande 2 leden hebben singhtoh bedankt voor deze bijdrage:

    Lesyeux ( 2 december 2014),licky luke ( 3 december 2014)

  29. #17
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Fanclub nieuws: Laura is per vandaag voor een welverdiende vakantie terug naar Bulgarije...

    Stay tuned for updates...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  30. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (11 februari 2015)

  31. #18
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Ik erin geslaagd om een sessie met Laura net voordat ze vertrokken voor haar vakantie hebben. Zoals gewoonlijk een eerste klas-sessie met een meisje dat duidelijk zorgen over het niveau van de dienst die zij geeft. Uitstekende tong zoenen en knuffelen, gevolgd door een deep throat pijpbeurt met veel bal likken. Ik besloot dat ik zou gewoon haar laten doorgaan met de blowjob en kreeg haar in de 69 positie, zodat ik kon genieten van dat zoete pussy van haar. U kunt altijd zien de meisjes die dit genieten als ze stuwkracht hun kutje op je gezicht en stamp het in. Net toen ik op het punt kom ik erin geslaagd om haar ook te vangen op vrijwel hetzelfde moment en ze bevestigde dit toen ze kende schoon te maken en hebben een knuffel. Nog maar eens een andere grote sessie met dit meisje en een zekere herhaling wanneer ze terugkomt van haar welverdiende vakantie!

    I managed to have a session with Laura just before she headed out for her holidays. As usual a first class session with a girl who clearly cares about the level of service she gives. Excellent tongue kissing and cuddling followed by a deep throat blowjob with plenty of ball licking. I decided that I would just let her carry on with the blowjob and got her into the 69 position so that I could enjoy that sweet pussy of hers. You can always tell the girls that enjoy this as they thrust their pussy onto your face and grind it in. Just as I was about to come I managed to catch her as well at virtually the same time and she confirmed this as she got off to clean down and have a cuddle. Yet again another great session with this girl and a certain repeat when she gets back from her well deserved holiday!

  32. Onderstaande 3 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (11 februari 2015),licky luke (11 februari 2015),Sjeufke (11 februari 2015)

  33. #19
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Laura wordt volgens vertrouwde bronnen per 6 maart terug verwacht.
    Of ze dan al meteen in Sixsens is weet ik niet...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  34. #20
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Ik wist een andere grote sessie met Laura op dinsdag nu dat ze is terug van haar vakantie. Uitstekende vaardigheden zoals altijd van dit meisje en haar voor en na de verkoop zijn uitstekend. Ik geniet echt van haar pijpbeurt die ik als uitstekend zou waarderen en ik ook genieten van de manier waarop ze is nog steeds zeer attent in de post-activiteit douche. Zeer servicegericht en enthousiast om ervoor te zorgen dat u een goede tijd hebben gehad.

    I managed another great session with Laura on tuesday now that she is back from her vacation. Excellent skills as always from this girl and her pre and post sales are excellent. I really enjoy her blowjob which I would rate as excellent and I also enjoy the way she is still very attentive in the post activity shower. Very service orientated and keen to ensure that you have had a good time.

  35. Onderstaande leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (26 maart 2015)

  36. #21
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Sinds maandag 25 mei weer voor eventjes terug naar huis, om uit te rusten....

    Stay tuned for updates....
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  37. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (28 mei 2015)

  38. #22
    Geregistreerd
    27 mei 2015
    Last Online
    30 december 2016 @ 07:14
    Berichten
    16
    Discussies
    0
    Thanks
    5
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Eentje die haar vak beheerst. Prima service.

  39. Onderstaande leden hebben Wolfgang_1975 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 7 juli 2015)

  40. #23
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Ik had een uitstekende sessie met Laura nu dat ze terug van haar vakantie. Gewoon een blowjob deze tijd en een beetje van 69 zoals ik genoot er te veel en ik hou van de manier waarop ze besteedt goede aandacht om de ballen zo goed! Ze lijkt op een normale voor mij nu dat Amalia verschijnt op om nieuwe dingen en de beschikbaarheid van Elena en Lana te zijn gegaan is fragmentarisch van laat geweest als beide lijken te zijn op vakantie zowat elke keer als ik beheren om te laten zien up!

    I had another excellent session with Laura now that she is back from her holiday. Just a blowjob this time and a bit of 69 as I was enjoying it too much and I like the way she pays good attention to the balls as well! She seems to be a regular for me now that Amalia appears to have gone on to new things and the availability of Elena and Lana has been patchy of late as both seem to be on holiday just about every time I manage to show up!

  41. Onderstaande 4 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    ftchietgraag ( 8 juli 2015),hazard26 ( 7 juli 2015),licky luke ( 7 juli 2015),Sjeufke ( 7 juli 2015)

  42. #24
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Bezoek 2 Kamer 3 - Mijn oude favoriet Laura was terug in de stad na haar vakantie met een nieuwe hairsytle (blonde strepen), die machtig mooi uitzag. Ik verwend nogmaals voordat ik vertrok als u altijd verzekerd van een goede sessie met Laura. Uitstekende gepassioneerd diepe zoenen en uitstekende vaardigheden blowjob. Een zekere herhalen voor mij in de toekomst!

    Visit 2 Room 3 - My old favorite Laura was back in town following her holiday with a new hairsytle (blonde streaks) which looked mighty fine. I indulged once more before I left as you are always guaranteed a great session with Laura. Excellent passionate deep kissing and excellent blowjob skills. A certain repeat for me in the future!

  43. Onderstaande 3 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (23 september 2015),licky luke (22 september 2015),Sjeufke (22 september 2015)

  44. #25
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Tweede kamer van de dag was met mijn oude favoriete Laura. De kamers zijn gewoon beter en beter met dit meisje als ze weet precies wat ik wil en wanneer ik het wil, met niets teveel moeite voor haar. Zoenen is zoals altijd uitstekend en haar pijpen was subliem en opnieuw het gewoon lijkt steeds beter en is er met de beste in mijn 30 jaar ervaring in dit spel! Seks was met haar bovenop en kwam ik in deze positie, zeer ongebruikelijk voor mij om als dit komen met het feit dat de tweede kamer van de dag. Bewijs van de vaardigheden van Laura, Ik zal zeker weer voor herhaling vatbaar!

    Second room of the day was with my old favorite Laura. The rooms just get better and better with this girl as she just knows exactly what I want and when I want it, with nothing being too much trouble for her. Kissing is as always excellent and her blowjob was sublime and again it just seems to get better and is up there with the best in my 30 years experience in this game! Sex was with her on top and I came in this position, very unusual for me to come like this with it being the second room of the day. Testament to the skills of Laura, I will certainly be repeating again!

  45. Onderstaande 3 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 maart 2016),Kwakje (18 november 2015),Ohhlord (18 november 2015)

 

 
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04.

Living Room 468*60