Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 256
  1. #101
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:51
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.915
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.705 in 2.636 posts

    Standaard

    Helemaal terecht om die onsportievelingen weg te sturen, deze racebeer heeft zelf ooit redelijk gebadmintond tot mn knieen het allemaal niet meer aankonden en ik kon eigenlijk niet geloven wat Eurosport me daar voorschotelde. Ik dacht eerst nog dat een of andere Belchinees zich tot de coaches had weten door te dringen, maar dat viel dan weer mee. Succes aan de lucky losers uit o.a. Australië en Canada.

    Helaas geen medaille voor de Holland Acht, die een paar weken voor de spelen nog snel van boot wisselden in de hoop dat het allemaal daar aan lag. Maar ook de Empacher boot (standaard roeiboot in dat wereldje) kon niet verhinderen dat de Duitsers er mee weg liepen. Ook geen 2e medaille voor Vos in de tijdrit, maar dat viel te verwachten, tijdrijden is eigenlijk haar enige zwakheid. Doodjammer dat Verwijlen er bij het schermen al in de kwartfinale uitging.

    Wel een medaille voor Edith Bosch, maar slechts brons nadat een Duitse haar klopte. Die Duitse werd zelf weer door Bos grote rivale Lucie Decosse geklopt in de strijd om het goud. Kromo ligt in ieder geval op koers in de honderd meter vrij en Sebastiaan Verschuren heeft misschien kans op een medaille in dezelfde afstand. Aan de Britse kust is Dorian van Rijsselberge trouwens bezig het veld op te rollen in het windsurfen

    http://www.ad.nl/ad/nl/1043/Olympisc...-opnieuw.dhtml
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  2. #102
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Ik hoorde dat er werd gesproken van Black Wednesday. Viel vandaag allemaal wat tegen inderdaad. Bij de Holland Acht had ik op brons gehoopt. Denk dat de dames wel brons/zilver halen. Kromo zal ook wel voor goud gaan net als die Winsdurfer.

    Dat badmintonnen verbaast me niets om eerlijk te zijn, ik bedoel tactisch verliezen. Daar heb ik geen probleem mee, je gaat voor winst maximalisatie en als je dan een sterke tegenstander een hak kunt zetten moet je dat doen. Ik zie er geen enkel probleem in, als je door onsportief gedrag kunt winnen maar geen regel overtreedt is dat OK. Heb de beelden niet gezien, moet wel lachwekkend zijn. Je moet het wel wat beter spelen, zo krijg je wel commentaar als je niet meer serieus wilt serveren.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #103
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Willi69 kan weer goed slapen.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  4. #104
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 11:11
    Berichten
    9.277
    Discussies
    176
    Thanks
    2.925
    Thanked
    4.104 in 2.254 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ik hoorde dat er werd gesproken van Black Wednesday. Viel vandaag allemaal wat tegen inderdaad
    Ach, dat soort dagen heb je nou eenmaal en er zal er nog wel zo één komen. Vooraf zijn de verwachtingen toch vaak wat hooggespannen, te hoog. Veel vooraf "gegarandeerde medaillekandidaten" vallen buiten de top drie, soms op een haar na. Je ziet ook wel dat een vrijwel zekere medaille bij het begin van de spelen of in de aanloop er van, vlak voor de betreffende onderdelen opeens een "mogelijke medaillekandidaat"of "outsider"genoemd wordt en na afloop is het dan "ach niemand had echt op een medaille gerekend". En dan heb je iedere keer ook weer 1 of 2 verassingen en dan beginnen de zure berichten in de media.
    Laatst gewijzigd door Goedemorgenallemaal; 2 augustus 2012 om 11:27

  5. #105
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    De vrouwen 8 heeft brons.

    En ik zou ze alle 8 doen.

    Wij zijn een klein land en ik ben blij met elke plak die ze halen.

  6. #106
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Vandaag weer een geringe en teleurstellende medaille oogst. Grol zou voor Goud gaan, was ook favoriet maar haalt slechts brons. De Holland Acht bij de dames houdt de roei eer een beetje hoog maar al met al verloopt het roei toernooi net als judo beneden verwachting.

    Nog maar 5 medailles tot nu toe, de target was 16+1 en dat zal bijna onmogelijk zijn gelet op het programma volgende week. Vanavond zal Kromo wel goud halen en bij het Hockey nog 1-2 medailles en die windsurfman dan mogen we al blij zijn op 10-12 medailles uit te komen, met laten we hopen nog een surprise medaille bij het zeilen of dressuur.

    Wel jammer dat de Belgen en Spanjaarden niet in het spel voorkomen, van de Belgen viel dat wel te verwachten met tot nu toe 1 schamele bronzen medaille. Spanje stelt wel zwaar teleur met 1 maal zilver en 1 maal brons.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #107
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 11:11
    Berichten
    9.277
    Discussies
    176
    Thanks
    2.925
    Thanked
    4.104 in 2.254 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Vandaag weer een geringe en teleurstellende medaille oogst.
    Maar dat tikte je voor Kromodowidojodohohoho in... Halverweg nog zwaar achter, niet eens top drie maar uiteindelijk kwam ut goed....
    Maar goed, 't is nog wat schameltjes, voorla Judo lijkt van alles te laten liggen, werd er vooraf nog gezegd "drie keer goud behoort zeker tot de mogelijkheden"... Nee laat maar, ik onthoud me van commentaar.

    Hockeyheren lijken het nog steeds aardig te doen maar ik heb niks met die sport.... Als er 1 sport is de me niks kan schelen is het hockey wel. Ik wete niet waarom maar ik heb altijd zo iets van als ze winnen, dat dat haast een "nederlaag-achtig"gevoel oplevert. Maar goed misschien moet ik mijn persoonlijke gevoelens inslikken. Of zou ik vroeger op school door de "Hackiejurs" in de klas teveel gepest zijn? Dat ik daarom mijn geluk zoek bij de Duitse Clubs in plaats van de gewoonte in het Bredase te volgen en zo'n lekkere Hockeysnol te scoren? Al is het (bij voorkeur) voor 1 nacht?

    Klinkt dramatisch , dramatischer dan het is. De verklaring is eenvoudig.... Als er 1 sport is die om de een of andere reden met het slechtste bier van Nederland en sponsor van de feesttent in Londen geassocieerd wordt dan is het voor mijn gevoel wel hockey. Er is echter ook een reden waarom ik het Nedelrands elftal wel alle goeds toewens, het gelijk van de coach tegenover het "hockey establishment"door het niet meenemen van leden van de vorige generaties tophockeyers is me ook wat waard.

    Knappe prestatie van Rick van der Ven, een sport waar ik wel wat mee heb, zelf gedaan

  8. #108
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard sprookjes bestaan nog

    In de sportwereld bestaan sprookjes dan toch nog. De Belgische sportschutter Lionel Cox haalde zonet zilver. Een amateur met een full time job haalt het van de profs, ongelooflijk.
    Cox is zelfs in België een nobele onbekende. Moet eerlijk zijn dat de naam ook bij mij niet echt een belletje deed rinkelen. Hij mocht pas naar de spelen na deliberatie.
    Een dikke proficiat

  9. Onderstaande leden hebben ilovethaigirls bedankt voor deze bijdrage:

    sofaking ( 3 augustus 2012)

  10. #109
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Wel jammer dat de Belgen en Spanjaarden niet in het spel voorkomen, van de Belgen viel dat wel te verwachten met tot nu toe 1 schamele bronzen medaille. Spanje stelt wel zwaar teleur met 1 maal zilver en 1 maal brons.
    Onze Russische huurlinge, Svetlana Bolshakova heeft teleurgesteld vanmorgen. Bij de series hinkstapspringen werd ze pas 21ste en bleef ver onder haar persoonlijk record.

    220px-Svetlana_Bolshakova.jpg

    Morgen de laatste regatta in de laser radial zeilklasse. Evi Van Acker staat nog altijd tweede in de tussenstand. Wij houden de vingers gekruist.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  11. #110
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Morgen de laatste regatta in de laser radial zeilklasse. Evi Van Acker staat nog altijd tweede in de tussenstand. Wij houden de vingers gekruist.
    Oops, blijkt dat ik me flink miskeken heb op de agenda. Deze namiddag zijn er nog 2 races, morgen nog 2 en pas maandag is de laatste en finale regatta.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  12. #111
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 11:11
    Berichten
    9.277
    Discussies
    176
    Thanks
    2.925
    Thanked
    4.104 in 2.254 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Oops, blijkt dat ik me flink miskeken heb op de agenda. Deze namiddag zijn er nog 2 races, morgen nog 2 en pas maandag is de laatste en finale regatta.
    ach, vergissen is ook des IJsbeers.....

    Wow.... Rick van der Ven bereikt halve finale

  13. #112
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Excuustruus Wojdan Shaherkani uit Saoedi Arabië heeft het iets meer dan een minuut uitgehouden tegen Puertoricaanse Melissa Mojica tot ze met een ippon van de mat geveegd werd.

    Het is natuurlijk niet gemakkelijk judo te vechten als je voortdurend moet tasten of je hoofddoek nog goed zit.

    1321705_M01.jpg

    Het moet geen gemakkelijke tijd geweest zijn voor deze vrouw. Ik heb wel medelijden met haar. Het IOC is hier volgens mij flink in de fout gegaan door dit toe te laten.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  14. #113
    Geregistreerd
    7 december 2007
    Last Online
    21 maart 2018 @ 12:25
    Locatie
    uithoek van Belgie
    Berichten
    254
    Discussies
    6
    Thanks
    104
    Thanked
    45 in 18 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    In de sportwereld bestaan sprookjes dan toch nog. De Belgische sportschutter Lionel Cox haalde zonet zilver. Een amateur met een full time job haalt het van de profs, ongelooflijk.
    Cox is zelfs in België een nobele onbekende. Moet eerlijk zijn dat de naam ook bij mij niet echt een belletje deed rinkelen. Hij mocht pas naar de spelen na deliberatie.
    Een dikke proficiat
    Prachtig resultaat, hart onder de riem voor de Vlaamse sportschutters, die iedere dag moeten zwoegen om hun sport te blijven uitoefenen door de wispelturige hersenkronkels van de politiek-correct denkenden . Is eens iets wat anders of te gapen naar een dopingcircus
    Gelukzakken zijn de ijsberen die wat dichter bij de grens wonen

  15. #114
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Oops, blijkt dat ik me flink miskeken heb op de agenda. Deze namiddag zijn er nog 2 races, morgen nog 2 en pas maandag is de laatste en finale regatta.
    Na de 7de en 8ste regatta vandaag is Evi Van Acker opgeschoven naar de eerste plaats. spannnneeeend.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  16. #115
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard 21ste gouden medaille Phelps

    Michael Phelps doet het opnieuw! Op de 100 m vlinder vertrekt hij traag, maar klopt hij toch de Zuid-Afrikaan Chad Le Clos, de topper van de toekomst, en Korotyshkin. Die twee laatsten pakken het zilver met 51.44. Savic valt net naast het podium. De 21ste gouden medaille ooit voor Phelps, alsjeblieft.

    http://www.hln.be/hln/nl/1306/Londen...l-Phelps.dhtml

    Maar goed dat Phelps geen Spanjaard is, want anders was het met de hulp van Dr. Fuentes geweest!
    Phelps heeft 21 medailles behaald doordat hij goed at (bananen en spaghetti) hard trainde en altijd een goede nachtrust heeft gehad!
    Laatst gewijzigd door RAUL7; 3 augustus 2012 om 20:17
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  17. #116
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht

    Maar goed dat Phelps geen Spanjaard is, want anders was het met de hulp van Dr. Fuentes geweest!
    Phelps heeft 21 medailles behaald doordat hij goed at (bananen en spaghetti) hard trainde en altijd een goede nachtrust heeft gehad!
    Phelps is op de laatste 100m van de 400m wissel net als de Olympisch Kampioen Lochte nog langzamer dan een Chinese zwemster, komt bij hij is Amerikaan, terecht opgemerkt dus hij is boven elke verdenking verheven, een groot Olympisch kampioen.
    Die Chinese Ye Shiwen traint trouwens veel in Spanje .

    Jammer dat vd Ven het gisteren net niet haalde, ook nog wel leuk om naar te kijken. Boogschieten hoort wat mij betreft ook al vanwege de historische Griekse link op de OS thuis. Vraag me altijd wel af of je het als een sport moet zien, net als schieten trouwens. Schieten zeker met al die onderdelen mogen ze wat mij betreft wel schrappen op de OS. Behalve het kleiduiven schieten dat heeft nog wel wat. Of beperk het tot 1-2 onderdelen die voor het publiek ook nog wat aantrekkelijk zijn.
    Tis toch meer een behendigheid spelletje net als pijltjes gooien of biljarten. Die sporten zijn ook wat telegenieker.

    Had niet verwacht dat Kromo zich zo makkelijk voor de 50m vrij zou plaatsen maar vooral zo overtuigend, zeker omdat ze op de 100m vrij niet snel afging en na 50m pas als vierde keerde maar dat zegt dus niets over haar sprint snelheid.

    In principe vanavond Goud voor Kromo en voor zilver is Veldhuis de grote kandidaat. Misschien dat de dames op de 4*100m wissel ook nog een medaille kunnen pakken. Wordt ook wel eens tijd want na meer dan een week kun je niet zeggen dat we op schema liggen voor de gewenste 16+1 medailles.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  18. #117
    Geregistreerd
    7 december 2007
    Last Online
    21 maart 2018 @ 12:25
    Locatie
    uithoek van Belgie
    Berichten
    254
    Discussies
    6
    Thanks
    104
    Thanked
    45 in 18 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Boogschieten hoort wat mij betreft ook al vanwege de historische Griekse link op de OS thuis. Vraag me altijd wel af of je het als een sport moet zien, net als schieten trouwens. Schieten zeker met al die onderdelen mogen ze wat mij betreft wel schrappen op de OS. Behalve het kleiduiven schieten dat heeft nog wel wat. Of beperk het tot 1-2 onderdelen die voor het publiek ook nog wat aantrekkelijk zijn.
    Tis toch meer een behendigheid spelletje net als pijltjes gooien of biljarten. Die sporten zijn ook wat telegenieker.
    Daarom misschien ?
    http://www.hln.be/hln/nl/3806/Sport/...schutter.dhtml
    Gelukzakken zijn de ijsberen die wat dichter bij de grens wonen

  19. #118
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 11:11
    Berichten
    9.277
    Discussies
    176
    Thanks
    2.925
    Thanked
    4.104 in 2.254 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht

    Jammer dat vd Ven het gisteren net niet haalde, ook nog wel leuk om naar te kijken. Boogschieten hoort wat mij betreft ook al vanwege de historische Griekse link op de OS thuis. Vraag me altijd wel af of je het als een sport moet zien, net als schieten trouwens. Schieten zeker met al die onderdelen mogen ze wat mij betreft wel schrappen op de OS. Behalve het kleiduiven schieten dat heeft nog wel wat. Of beperk het tot 1-2 onderdelen die voor het publiek ook nog wat aantrekkelijk zijn.
    Tis toch meer een behendigheid spelletje net als pijltjes gooien of biljarten. Die sporten zijn ook wat telegenieker.
    Ik vond het camerawerk met het handboogschieten zeker de moeite waard.... Veel spannender dan het luchtgeweer, als er niet toevallig een Nederlander aan mee doet.
    Pijltje sgooien doet mij op tv niet zo veel. Het is net alsof je naar een triibune voor hysterische oranjesupporters kijkt waar flink wat drank in gegooid is.

    Het boogschieten lijkt geen sport zoals ze daar staan, in de training zit toch behoorlijk wat techniek en conditietraining.

  20. #119
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 april 2024 @ 18:50
    Berichten
    6.939
    Discussies
    1882
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Na de 7de en 8ste regatta vandaag is Evi Van Acker opgeschoven naar de eerste plaats. spannnneeeend.
    Nu weer teruggevallen naar plaats 4 hoewel met het kleinst mogelijke verschil op de plaatsen boven haar. Gepasseerd door de Nederlandse Bouwmeester die vandaag won en nu de grote favoriet voor goud lijkt te zijn in de finale race.

    Bij het windsurfen kan het Goud de Nederlander Van Rijsselberghe bijna niet meer ontgaan.

  21. #120
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 10:17
    Berichten
    11.107
    Discussies
    224
    Thanks
    13.077
    Thanked
    17.511 in 6.160 posts

    Standaard

    Godzijdank is eindelijk de atletiek begonnen. Wat een heerlijk dames komen voorbij. Ik zit al sinds gisteravond met een "Boner" van jewelste naar al dat vrouwelijk schoon te kijken. De een nog mooier dan de ander. Nou wilde ik hier wat hitsige atleten foto's plaatsen en al "Googelend" kwam ik op deze website. Niet alleen atletes maar ook andere "Celebrities".

    http://beermugsports.com/mug-shots/

    De ultieme BS vrouw stond er ook tussen. Helaas is ze geen atlete maar wat is ze een heerlijk voluptueus wijf.

    http://beermugsports.com/mug-shots/kim-kardashian/

    kimmie.jpg

  22. #121
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BS
    Godzijdank is eindelijk de atletiek begonnen. Wat een heerlijk dames komen voorbij.
    Nadine Broersen onze 7 kampster (plaats 13) mag er ook wel zijn en dat komt niet alleen omdat ze een arschgeweih tattoo heeft .

    Echt een mooi plaatje van haar kan ik zo snel niet vinden. Er wordt wel eens beweerd dat vandaag de OS pas echt zijn begonnen, das wat overdreven maar in die uitspraak zit wel een kleine kern van waarheid.

    Hoogtepunt van de dag was toch wel de 10.000m bij de mannen met niet een Keniaan of Ethiopiër maar de Engelsman Farah als winnaar (hoewel geboren Somalier maar daar niet opgegroeid) en als misschien nog wel grotere verrassing de Amerikaan Rupp als winnaar van de zilveren medaille. Een blanke Amerikaan nb en ook nog eens het trainingsmaatje van Farah. Werkelijk schitterende en spannende atletiek.

    Ook een heel sterk optreden van de broertjes Borlee, wat heet met de tijd die Jonathan liep zou die in de finale bijna zeker een medaille halen. Houden ze deze vorm vast dan moet het wel heel gek lopen willen ze beiden niet in de finale komen en zou minimaal 1 medaille bijna zeker moeten zijn. Dan hebben de Belgen (of moet ik zeggen Brusselaars ) er wel weer een medaille bij.

    Goud voor Kromo op de 50m vrij was geen surprise, leuk voor Veldhuis dat ze nu eindelijk ook een individuele medaille op de OS wint al is het dan brons, hoewel ze eigenlijk in Peking al goud had moeten halen, maar goed, toen zat het ff niet mee.

    We staan nu op 8 medailles, denk nog steeds dat we de target van 16+1 niet gaan halen, zal wel bij iets van 12-14 blijven hangen.
    Maar 1 maal goud van die Windsurf jongen is al bijna zeker en bij het Hockey lijkt 1 medaille wel zeker net als bij het paardenvolk (dressuur vrij zeker en springen wie weet). Wielrennen op de baan en Atletiek mag je niet veel verwachten maar wie weet, net als bij Beach Volley, Zeilen en Epke Z.

    Hebben de Spanjaarden trouwens al Goud gewonnen ?
    Laatst gewijzigd door Big30; 5 augustus 2012 om 00:44
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. #122
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Jammer dat ze dat aantal dan niet halen maar de plakken die wel gehaald worden en vooral het goud telt dan dubbel.

    Sowieso men heeft uitgezocht dat OS'en in Europa altijd minder plakken opleveren.
    Daarbij vergeet de media altijd dat behalve Nederland ook nog andere deelnemers meedoen, vervelend ja, maar die andere deelnemers komen niet voor de kat z'n kut.
    Maar volgens de media waren wij al Europees kampioen voetballen, hadden wij zeker met de rabobank in de top drie gereden met de Toer en halen wij zeker nu weer meer dan 10 keer goud.

    Ik luister niet meer naar wat de media allemaal zegt en schrijft.

  24. #123
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 10:17
    Berichten
    11.107
    Discussies
    224
    Thanks
    13.077
    Thanked
    17.511 in 6.160 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Hoogtepunt van de dag was toch wel de 10.000m bij de mannen met niet een Keniaan of Ethiopiër maar de Engelsman Farah als winnaar (hoewel geboren Somalier maar daar niet opgegroeid) en als misschien nog wel grotere verrassing de Amerikaan Rupp als winnaar van de zilveren medaille. Een blanke Amerikaan nb en ook nog eens het trainingsmaatje van Farah. Werkelijk schitterende en spannende atletiek.
    Die race keek ik "Live" via BBC1. De commentatoren gingen helemaal uit hun bol. Naderhand kreeg je nog beelden te zien van de presentatoren die live vanuit het stadion berichten. ook die gingen helemaal "Nuts". Nou mag ik zelf zo af en toe op een sukkeldrafje door het bos en over de weg rennen. En dan weet je welke grenzen deze kerels opzoeken. Die laatste ronde is gewoon een langgerekte sprint en ik begrijp nog steeds niet dat ze zo'n ronde überhaupt overleven. Fenomenaal. Die kerels rennen harder dan ik op de fiets naar mijn werk ga. Maar da's logisch.

  25. #124
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Die race keek ik "Live" via BBC1. De commentatoren gingen helemaal uit hun bol. Naderhand kreeg je nog beelden te zien van de presentatoren die live vanuit het stadion berichten. ook die gingen helemaal "Nuts". Nou mag ik zelf zo af en toe op een sukkeldrafje door het bos en over de weg rennen.
    Was een schitterende overwinning. Gemiddeld loopt men over de 10 km zo'n 22-23 km/u. Het laatste rondje ging in minder dan een minuut dat is dus zo'n 25 km/u, zo hard rijd je denk ik niet op je fiets naar het werk.
    Op de marathon lopen de toppers de km binnen de 3 min dus gemiddeld meer dan 20 km/u, dat is snel!

    Zag net dit filmpie, het meubilair werd inderdaad afgebroken en dat was ook niet meer dan terecht!

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  26. #125
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:30
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.358 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Hebben de Spanjaarden trouwens al Goud gewonnen ?
    Momenteel nog niet, sowieso liggen voor Spanje meestal hogere kansen in de tweede week vanwege de finales van verschillende balsporten. Bij het zeilen ligt er een serieuze kans op goud, maar het is afwachten op morgen; op één van de zeilonderdelen heeft Nederland overigens al virtueel goud, gefeliciteerd alvast. Op slalom kanovaren verschillende keren 4de geworden maar daar schrijf je geen geschiedenis mee. Apart is dat Spanje op zwemmen een paar medailles haalt, een sport waar ze zelden in presteren, en het laat liggen op sporten waar ze wel in hadden moeten presteren (voetbal, tennis en wielrennen); enige pech is er deels ook debet aan zoals uitvallers door blessures zoals bijvoorbeeld Nadal, Samuel Sanchez, en ook spelers bij hockey en basketbal. In Basketbal is Spanje in principe ook een serieuze medaillekandidaat maar het lijkt erop dat ze de US gaan treffen in de kwartfinales, normaal gesproken verliezen ze daar van maar in onderlinge treffen hebben ze er wel eens van gewonnen. Handbal ook een sportonderdeel met kansen voor Spanje, hetzelfde geldt voor waterpolo. Synchroonzwemmen mogelijk ook, maar daar zijn de chinezen weer een geduchte concurrent. Zo, mijn reactie heb je, ik verstop me niet à la Willi69 .

    Verder jammer voor Federer, Olympisch goud was de enige titel die hem ontbrak en zou een bekroning zijn geweest op zijn carrière.
    En vanavond het absolute koningsnummer van de Olympische spelen: de 100 meter sprint! Goud op dit onderdeel laat mijn inziens heel wat onderdelen verbleken.
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 5 augustus 2012 om 17:39

 

 
Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02.

FKK Artemis 468*60