Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 68

Discussie: Angela (Poolse)

  1. #26
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Deze dame is een topper in Sixsens. Jammer dat ik haar al een tijd niet heb getroffen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  2. #27
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 08:38
    Berichten
    392
    Discussies
    32
    Thanks
    344
    Thanked
    365 in 175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Deze dame is een topper in Sixsens. Jammer dat ik haar al een tijd niet heb getroffen.
    War sie heute nicht da?? Letzte Woche habe ich sie nur gesehen!
    Wer unten liegt, hat nicht immer verloren!

  3. #28
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bettman Bekijk bericht
    War sie heute nicht da?? Letzte Woche habe ich sie nur gesehen!
    Sie war auch da als ich in Sixsens war aber dauernd besetzt.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  4. #29
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 08:38
    Berichten
    392
    Discussies
    32
    Thanks
    344
    Thanked
    365 in 175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Sie war auch da als ich in Sixsens war aber dauernd besetzt.
    Dafür gibt es auch gute Gründe!
    Wer unten liegt, hat nicht immer verloren!

  5. #30
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Bettmann, habe ich irgendwo gesagt das es dafür keine gute Gründe gibt? Ich verstehe deine geärgerte Reaktionen nicht.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 januari 2014 om 13:44

  6. #31
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard

    Ik liep de trap op en daar stond mijn beeldgedachtenis in the flesh, we togen naar de oriëntaalse ruimte en vanaf de eerste aanrakingen wist ik dat dit een topsessie ging worden. Wat een sexy, mooie, meevoelende vrouw. Ze vrijdde met me alsof we elkaar al lang kenden en wist verdorie goed waar ze mee bezig was. Angela is een top professional maar in de goede zin. We trokken naar een kamer voor een half uur sexplezier van de bovenste plank. Ik vind ze onzettend mooi met haar petite figuur overheerlijke perfect gevormde borstjes en de lenigheid van een kat. Als ik haar slanke zachte lichaam streelde en afzakte naar haar buik bood ze me heel geraffineerd haar poesje aan voor een befsessie die wel 20 minuten zou duren en leidde tot 2 orgasmes of tenminste de perfecte illusie hiervan. Voor alle duidelijkheid illusie en gefake is niet hetzelfde. Dan nam ze mij te grazen en geloof me er was geen ontkomen aan en ik wilde ook niet ontkomen want wist dat ik veel te geil was om haar te neuken, wellicht de volgende keer. Ze zoog me afwisselend zacht, diep en hard en vergat daarbij geen enkel onderdeel. Toen ik in haar mondje klaarkwam bleef ze lekker verder doen en verdwenen mijn nakomelingen in haar keel. Al mijn zinnen waren geestelijk en lichamelijk volledig bevredigd. We namen afscheid en ik zat op een wolkje.
    " A dirty mind is a joy forever"

  7. Onderstaande 4 leden hebben savesexer bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 8 februari 2014),licky luke ( 8 februari 2014),Snor ( 1 april 2014),sofaking ( 7 februari 2014)

  8. #32
    Geregistreerd
    17 juli 2010
    Last Online
    22 mei 2023 @ 21:30
    Berichten
    32
    Discussies
    1
    Thanks
    25
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    She's a great girl. Very enthusiastic in bed. Has a lot of fantasy.

  9. #33
    Geregistreerd
    14 januari 2014
    Last Online
    9 januari 2024 @ 16:43
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Ben eergisteren, maandag, rond 11.00 h aangekomen in sixsens. Dit was voor mij de 2° keer. Voorheen een aantal keren in Yin Yang geweest maar sixsens bevalt mij beter. Ik was wel verwonderd dat het aantal vrouwen evenals de beren, vandaag zeer beperkt was en vond niet direct mijn zin. Ik ben dan maar gaan rondwandelen tot ik Angela tegen de borst liep. Ze stelde voor van naar de jacuzzi te gaan waar ik onmiddellijk mee instemde. Na een tiental minuten hebben we afgesproken dat ze de sleutel zou gaan halen. Op de kamer begon ze onmiddellijk langdurig te tongzoenen. Langzaam zakte Angela naar beneden. Het pijpen is fantastisch. Ik ben haar dan beginnen te beffen en te likken aan haar kontgaatje. Na een tijdje wat olie op het kontgaatje en haar daarin beginnen te vingeren wat ze blijkbaar zeer aangenaam vond. Ondertussen blijft ze mij pijpen en verwent ze ook mijn kontgaatje. Na een tijdje begint ze te kreunen en te beven en komt ze al dan niet gemaakt klaar. Dit is voor mij ook het moment dat ik het niet meer kan uithouden en mag dan ook klaarkomen in haar lieve mondje. Angela is voor mij een prachtvrouw en zal haar zeker terug gaan opzoeken bij mijn volgend bezoekje.

  10. Onderstaande leden hebben flapje bedankt voor deze bijdrage:

    dirkje36 ( 3 april 2014)

  11. #34
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Angela gaat een paar weken op vakantie: ze vertrekt op Paas zaterdag (19 april) en ze gaat naar verwachting maandag 12 mei weer aan het werk.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  12. Onderstaande leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    bettman (14 april 2014)

  13. #35
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Rotes Gesicht Angela als favoriet

    Nadat Angela van haar paasvakantie terug kwam heb ik twee keer met haar gekamerd, en eind deze week heb ik (alweer) met haar afgesproken. Angela is al een jaar lang mijn absolute favoriet in Sixsens. Ik houd (zelf een ouwe sjeng) niet zo van die jonge meiden, maar kamer graag met iets rijpere vrouwen, die naast lekker neuken ook een leuk gesprek kunnen voeren. Als we hebben afgesproken (ik sms haar vooraf dat ik kom) begroet ze me alsof ze mij erg heeft gemist en lijkt zielsgelukkig. Dat doet ze natuurlijk bij ieder andere afspraak ook, maar dat maakt niet uit, ik voel me hierdoor wel extra welkom. Angela is een klein opdondertje met bijbehorende kleine maar stevige tietjes, een strakke buik en een heerlijke kont. Ik ben een echte kontjesman-man, en Angela heeft voor mij dan ook een droomkont. Onder haar jurkje draagt ze zelden een slip/string, en mijn genotsbeleving begint dan ook al als zij voor mij de trap oploopt en ik een heerlijk uitzicht op al dat lekkers heb. Op de kamer gekomen legt ze het laken op het bed waarbij ze een positie inneemt zodat ik haar kont en pruimpje in volle glorie kan bekijken. Hierna begint het echte genot; Pijpen, beffen, likken, mij uitdagen, ik boven, zij boven, kreunen, zweten, nat worden, klaarkomen, nog even erin laten zitten, met haar spieren nog eens lekker in mijn paal knijpen en dan even rusten. Lekker knoevelen, mekaar opgeilen en we beginnen weer opnieuw. Vaak zegt ze dat tweede keer voor haar rekening is, of dat zij mij uitbetaald. Bij het afrekenen is ze dat vergeten, maar zo'n lekker wijf vergeef je dat zonder wrok. Soms heb ik na een uur luieren aan de bar zin in een tweede uurtje, en als ze niet bezet is doen we alles nog eens over. NADELEN ? Herhalingsgevaar is voor mij eindeloos aanwezig !

  14. Onderstaande 4 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    dirkje36 ( 3 juni 2014),Eddy_V ( 2 juni 2014),licky luke ( 3 juni 2014),Oudebelg ( 3 juni 2014)

  15. #36
    Geregistreerd
    26 maart 2013
    Last Online
    2 januari 2024 @ 08:57
    Berichten
    65
    Discussies
    6
    Thanks
    83
    Thanked
    120 in 32 posts

    Standaard

    Door de reacties op dit forum, stond Angela al geruime tijd op mijn verlanglijstje.
    Een maand geleden kwam ik haar aan de ontvangst tegen. Eventjes kennisgemaakt in de bar en inderdaad een geile tijd mee beleefd. 14 dagen later weer toevallig ontmoet en weer werd ik heerlijk verwend. Beide keren een uitmuntende service met een dame die zich helemaal geeft.
    Ze had ,een maand geleden, wel maar een half uurtje tijd, want ze had nog een termin daarna. Het blijkt dat ze niet alleen de bezoekers van SS ontvangt , maar ook mensen die gewoon prive met haar afspreken.
    Vermits ik ook al gezien had, dat ze zo goed als nooit vrij is, heb ik ook maar haar nr gevraagd.
    Woensdag ll naar SS gereden met Angela on my mind. Bij vertrek een sms gedaan, om te vragen of ze tijd had. Na ongeveer een half uur, kreeg ik een sms terug dat ze zeker de eerstvolgende 2 uur bezet was.
    Geeft niks , dacht ik. Eerst maar wat relaxen en dan een goeie date. Dus ook maar eens een termin met haar geboekt. Maar op het afgesproken uur was er geen Angela te bespeuren! Heel SS afgelopen en pas 45 minuten later als afgesproken, vond ik haar aan de speel automaten.
    Eindelijk, dacht ik. Maar ik kreeg snel een koude douche: ze had alweer een afspraak over 10 minuten.
    Geen verontschuldiging, ze ging gewoon door op haar speelmachine. Als er iets is wat ik haat is het dat een gemaakte afspraak op een bepaald uur zonder tegenbericht wordt afgezegd.
    Slachtoffer van haar eigen succes, zullen we maar zeggen.
    Gelukkig zijn er meer vissen in de zee van SS: heb er ene zekere Lana uit Letland leren kennen die kwa service zeker niet moet onderdoen voor Angela.

  16. #37
    Geregistreerd
    17 maart 2014
    Last Online
    22 maart 2017 @ 23:44
    Locatie
    Mechelen, Partij, Wittem
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    6
    Thanked 3 Times in 1 Post

    Standaard

    Nu twijfel ik ook als ik Voodoodiver lees. Mijn afspraak afgelopen vrijdag heeft ze afgezegd omdat ze weg moest de hele dag. Ze zou niet werken vrijdag
    Nu wil ik wel weten of ze vrijdag gewoon aanwezig was misschien ben ik te goed gelovig geworden. Er is ander moois genoeg. Hoewel ik oude zak wil ze niet te jong.
    En normaal kom ik wel eens per 2 maanden naar Angela ze is nu eenmaal een topper.Maar altijd druk bezet
    Dat is dan jammer als dat zo gaat.

  17. #38
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Standaard

    Ze is inderdaad op sommige dagen druk bezet, maar ik heb in ruim een jaar nog nooit meegemaakt dat een afspraak op het afgesproken tijdstip niet doorgaat. Afgelopen donderdag heb ik Angela een SMS gestuurd voor het maken van een afspraak voor morgen (24/6). Normaal krijg ik binnen enkele uren antwoord. Nu reageerde ze pas vanmorgen (maandag, dus na het weekend) maar wel al om 8.30 uur. Vermoed dus dat ze een paar dagen weg is geweest. Ik vraag het haar morgen en zal jullie iets laten weten.

  18. Onderstaande leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (23 juni 2014)

  19. #39
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Standaard

    Ik heb Angela gisteren zoals afgesproken getroffen. Er zijn wat familiare problemen waardoor ze niet alle dagen kan komen; hopelijk duurt dat niet te lang. Overigens weer een heerlijke sessie gehad, waarbij Angela alle registers opentrok. Ze had er zelf ook veel plezier in, en heeft me diezelfde avond en vanmorgen nog een bedankje per SMS gestuurd.

  20. #40
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Weer Angela gezien en weer kon ze niet.
    Vorige keer had ze een afspraak (lange-) en dan is het OK maar jammer.
    Nu begroette ze me en zei dat ze straks een afspraak had maar dat het nog kon.
    Toen ging ze weg en ik zag haar 20 minuten later met iemand naar een kamer lopen.

    Angela is dus voor mij afgebrand!

    Toevallig had ik net al andere maatregelen genomen en zat al te presalen met een ander duifje.
    Eigenlijk wel goed dat het zo liep maar ik ga nooit meer met Angela.

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  21. #41
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    zij ook niet met jou maar nu heb je dat ook door...

  22. #42
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    zij ook niet met jou maar nu heb je dat ook door...
    Beetje flauwe reactie!

    Ik heb diverse goede en lange sessies met Angela gehad in het verleden.
    Ze is een beetje over het paard getild tegenwoordig.

    Einde.
    Niet lang foppen, effe poppen!

  23. #43
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Standaard Angela kiest blijkbaar zelf

    Als jullie geen zin meer hebben in Angela bof ik des te meer
    Ik heb de indruk dat Angela, net als andere DVP's die al wat ouder zijn, redelijk kieskeurig is in haar klantenkeuze. Bij Jamilla is dit precies hetzelfde. Je mag dit verwaand of over het paard getild noemen, maar ik denk dat je dit als ijsbeer gewoon moet accepteren.
    Ik heb anderhalve week geleden 's middags met haar gekamerd nadat ik per sms met haar had afgesproken. Ze was er op de afgesproken tijd, en de sessie was heerlijk. Ik ben om circa 18.00 uur vertrokken omdat ik een afspraak met vrienden had. Toen ik 's avonds tegen 23.00 uur naar huis reed was ik nog steeds in een geile bui en ben teruggegaan naar SS. Ik trof er Maya (die weet dat ik voor Angela kom) en zij is Angela voor mij gaan zoeken. Na circa twintig minuten verscheen Angela, en hebben we voor de tweede keer die dag gekamerd . Voor mij is Angela dus een van de toppers van SS maar dat geld voor andere Ijsberen voor andere DVP's. Laten we dus maar blij zijn dat er altijd een potje te vinden is waar jouw lepeltje in kan roeren !

  24. Onderstaande 2 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (15 september 2014),Eddy_V (15 september 2014)

  25. #44
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Ben bang dat Angela inzag dat ik haar spel door had.
    Vond ik niet erg want het was een leuke act ook al heb je het door.

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  26. #45
    Geregistreerd
    26 maart 2013
    Last Online
    2 januari 2024 @ 08:57
    Berichten
    65
    Discussies
    6
    Thanks
    83
    Thanked
    120 in 32 posts

    Standaard

    Maandag in SS geweest. Angela heeft bij mijn weten zo goed als niet gekamerd en enkel de automaten van verse euros voorzien.
    Op mijn vraag of ze tijd had , was ze zeer onduidelijk. Eerst binnen 10 minuten , dan plots weer niet.
    Alhoewel ik haar telnr heb zal ik haar niet meer sms. Als ze er is en ze heeft tijd, wil ik nog wel met haar mee.
    Wachten op haar, gaan we niet meer doen. Nog geen 5 minuten zelfs.

  27. #46
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Mss afwachten of ze een 'grote' vis kon vangen?
    Doe maar een gok...
    Blijkbaar ben ik niet de enige die dit soort ervaring met haar heeft.
    En hoe noemde ik dat ookal weer?

    BefBeer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Voodoodiver Bekijk bericht
    Maandag in SS geweest. Angela heeft bij mijn weten zo goed als niet gekamerd en enkel de automaten van verse euros voorzien.
    Op mijn vraag of ze tijd had , was ze zeer onduidelijk. Eerst binnen 10 minuten , dan plots weer niet.
    Alhoewel ik haar telnr heb zal ik haar niet meer sms. Als ze er is en ze heeft tijd, wil ik nog wel met haar mee.
    Wachten op haar, gaan we niet meer doen. Nog geen 5 minuten zelfs.
    Niet lang foppen, effe poppen!

  28. #47
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Standaard Angela komt bij mij haar afspraak na

    Ik was gisteren in SS en had een afspraak met Angela gemaakt. Op het afgesproken tijdstip zat ze inderdaad bij haar vaste stek nl. de gokautomaat. Ik werd met een heerlijke tongzoen door haar begroet, waarbij haar lekkere lijf tegen mij aanschuurde. Ze vroeg netjes of ze haar rondje op de gokautomaat af mocht maken. Ik kan zo'n verzoek uiteraard niet weigeren. Op de display van de automaat (ik weet niet hoe zo'n ding werkt)stonden drie citroenen afgebeeld; ik zei dat ik liever pruimpjes zie. Met deze inkopper kon de rest van de middag niet meer stuk. Angela heeft nog 5 minuten gegokt terwijl ik een cappuccino dronk; we leken wel een verveeld koppel in Las Vegas, maar dat veranderde snel. Angela had de kamersleutel al bij zich en eenmaal op de kamer hebben we weer een heerlijk potje(2x) geneukt, maar ook gekletst over allerlei zaken. Ik heb de indruk dat Angela de combinatie van teasen, neuken, praten erg waardeert; wellicht een tip voor afgewezen IJsberen ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BefBeer Bekijk bericht
    Mss afwachten of ze een 'grote' vis kon vangen?
    Doe maar een gok...
    Blijkbaar ben ik niet de enige die dit soort ervaring met haar heeft.
    En hoe noemde ik dat ookal weer?

    BefBeer
    Laatst gewijzigd door Willem2; 21 september 2014 om 14:22

  29. #48
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Per 4 oktober naar het moederland.
    15 oktober weer terug.

    Doe er uw voordeel mee - of niet natuurlijk, al naar gelang uw ervaringen.



    (Ennuh: Angela komt bij mij nog steeds haar afspraken na).
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  30. Onderstaande 2 leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (25 september 2014),Sjeng1960 (26 september 2014)

  31. #49
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Plan gewijzigd: vertrek aanstaande woensdag naar Polen, terug op 20 oktober.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  32. Onderstaande 2 leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    mickdundee ( 7 oktober 2014),Sjeng1960 ( 2 oktober 2014)

  33. #50
    Geregistreerd
    3 september 2014
    Last Online
    11 februari 2015 @ 23:02
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Voor Angela moeten we nog effe wachten tot 27 oktober dan is ze terug

  34. Onderstaande leden hebben sluiper69 bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeng1960 (21 oktober 2014)

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:03.