Naam: Daniëlla

Nationaliteit/Taal: Pools/Pools en Duits

Leeftijd : ong. 25 jaar

Haarkleur/-lengte: Donker blond/lang

Lengte dame: 1.65 cm.

Postuur/Cupmaat: Normaal/C-cup

Tatoeages/Piercings: niet gezien

Service: TZ, PZC, NMC, beffen, geen FT en anaal.

Voordelen: Natuur geil

Nadelen: Druk bezet, andere nadeel even een PM sturen.

Tijdsduur: 30 min.

Prijs: €50,00

Extra’s bij het bezoek: none.


Hier een stuk uit Magnum algemene verhalen 12-6-2012:

In het achterste café staat voetbal op en ik neem plaats in de nis met zicht op de TV. Op een of andere manier blijft dat interessant, dat vind ook een Poolse dame die naast me plaats neemt na mijn toestemming. Haar naam, totaal vergeten, maar wel mooie tieten, donker haar en een lekker figuur. Praat goed Duits met een leuk accent. We praten wat maar ik wil maar 1 ding. Klaarkomen.! Ik neem haar gewoon op de bek en ze doet gelijk mee. In GT moet je dit dus absoluut niet doen. Maar in Magnum weten ze van wanten. Zo laat op de avond word ik toch behoorlijk lomp, na wat lekkere TZ neem ik haar hoofd en leg hem in mijn schoot, schuif de badjas opzij en ik zeg "Blasen schatzi". Zonder te morren neemt ze kennis van de opdracht en begint me met veel gesmak te pijpen. Hij staat helemaal overeind en wordt botergeil van de 2 dames die voor ons naar voetbal? aan het kijken zijn. Na een vijftal minuten zegt ze dat ze toch graag op die lul wilt rijden, ze schuift de 2 gordijntjes dicht, waarom weet ik niet want de lange zijde staat helemaal open. Ze neemt een condoom en met wat spuug begint ze de rit. Ik zit weer in de PSE modus, ik ken mezelf niet terug en wordt gewoon een ordinaire neukerd. Ik laat onze delen echt hard tegen elkaar klatsen en roep woorden van: "Ja Schlampe, fick mich, kom schon mach mir geil!" En ze antwoord gewoon netjes terug. Er komen wat Sudlander om het hoekje kijken, maar het maakt me niks uit. Ik laat haar op haar knieën op de lange bank plaats nemen en neuk haar van achter. Mijn badjas nog steeds aan, ik plaats een hand op haar schouder zodat ik nog harder kan stoten. Sla haar op der billen en kreun en steun maar. Neem haar bij haar haren en trek eraan, ze laat alles met zich doen. Ik trek mijn lul eruit en draai haar om voor weer een pijpbeurt. Ze zweet als een otter, net als ik. Maar ik wil gewoon doorgaan, Bram is aan het wachten en wil naar huis. Ik wil gewoon klaar komen en wil ook dat half uur volmaken, zonder stopwatch. Met weer veel geluid gaat ze door, ik neem haar bij haar hoofd en doe een beetje skuk-fucking. Ze zegt dat ik op tijd moet zeggen als ik kom, helaas geen FT als afsluiter vandaag. Nu moet ik zeggen dat ik altijd bij het heft in eigen handen op mijn eigen buik spuit, maar vandaag wil ik op die mooie tieten spuiten. Komt helaas niet veel meer uit, maar het was een lekkere sessie om deze dag te eindigen.