Omdat deze recensie weer over de houdbaarheidsdatum is neem ik hem maar op, echter wel met toestemming van Caveman

Via de site http://www.supersexy.de kan je op je gemak een dame in München uitkiezen. Ik belde naar Luisa die in de wijk Obersendling in een privéhuis werkt en maakte een afspraak voor dezelfde avond. Ze ontving me in zwarte doorkijk lingerie en had een spaans uiterlijk, later bleek dat ze Poolse is uit Warschau. Ik had wel zin om rustig aan te doen en betaalde voor een uur waarna ze me een drankje kwam brengen en meenam naar een ruime kamer met dubbelbed. Ze kleedde zich uit en begon mij op bed te knuffelen. Luisa is niet geschoren, maar zeer verzorgd en fris, iets voor de liefhebbers van behaarde poezen dus. Ze was mooi zongebruind maar heeft enkele lichte pigmentvlekken waarvan ook een op haar borsten die overigens zeer mooi gevormd zijn. Je mag overal mee spelen en ondertussen begon ze me lekker uitdagend langzaam te pijpen. Ze gaat zo liggen dat je haar ook kan strelen en verwennen. Na een kwartier pijpen stond ik bijna op springen zodat ik aangaf even te stoppen en met een paar standjes te beginnen. Ze heeft een lekkere stevig kontje en draait heerlijk met haar bekken zodat ik moeite moest doen om niet te snel tot een hoogtepunt te komen. Na afloop nog wat naknuffelen en gelegenheid om je even te wassen.
Leuke ervaring met een lief meisje. Niet echt goedkoop maar München heeft hogere prijzen dan elders in Duitsland en je krijgt er een leuk stukje GFE voor. Je kan haar foto's op de boven genoemde site bekijken en ze adverteert met het telefoonnummer 0178-6632141. Werkt s'middags en de hele avond.