Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 83
  1. #51
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Maar even serieus B30, zolang je tot 17.00 uur in LR blij mag zijn als je een paar dvp's tegen het lijf loopt die thuis net klaar zijn met stofzuigen en er op hetzelfde tijdstip in GT al zo'n 80 mooie meiden rondlopen, is voor mij de keuze niet zo moeilijk.
    Dat is juist het verschil tussen GT en LR. GT is een dagclub en LR een avondclub
    Overdag is het veel minder druk in LR (lees meer relaxt) dan in GT maar wel voldoende dames aanwezig in LR (zeker niet een paar dvp's) maar 's avonds is er in LR juist veel meer aktie als in GT waar het vaak na 22 uur vergeven is van de pannekoeken die de dames lang bezet houden of dames die naar huis gaan omdat ze die dag al vroeg zijn begonnen. Hierdoor heb je vaak weer minder (goede) keuze 's avonds in GT.
    Beide clubs bezoek ik graag ook al is er dat wezenlijke verschil.

  2. Onderstaande 3 leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (11 december 2011),Boy69 (11 december 2011),Megaboob (11 december 2011)

  3. #52
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Costana Bekijk bericht
    80 mooie meiden heb ik nog geen enkele club gezien :D
    In GT kom je soms wel aan 80 of meer vrouwen, maar meer dan 5 gaan er mij toch niet bekoren.

    Dan liever iets minder qua aantal maar dan wel knappere waardoor ik niet weet wat gekozen.
    Als je dan in een club bent waar 30 vrouwen zitten er maar 2 of 3 mooie bij....

  4. #53
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 23:19
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Als je dan in een club bent waar 30 vrouwen zitten er maar 2 of 3 mooie bij....
    Je snapt hem niet hé :D
    Pain is weakness leaving the brain !

  5. #54
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Ja paaldansen kan ze, zelfs in de whirlpool!!! Heerlijke meid en oohhh wat werd ik heerlijk verwend door deze nieuwe aanwinst voor LR ( en GT) Ik begreep dat ze morgen in GT te bewonderen is, maar ja je weet maar nooit met deze dames. Ik hoop dat ze nog lang blijft, dan ga ik daar nog vaak van genieten. Idd ook bij de danspaal was ze geweldig.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Toen Cupido en ik in de "Whirlpool" zaten, liet deze atletische hinde zich ook in de bubbels zakken. Wat een lijf en wat een paar appetijtelijke b-cupjes. Maar bovenal was haar paaldansact van ongehoorde klasse. Vaak zie je dames wat haspelen met zo'n paal alsof ze tegen een lantaarnpaal op de bus staan te wachten. Deze atlete liet ze allemaal verbleken. Aanwinst voor de huiskamer (als ze blijft).
    Gr.

    Cupido

  6. #55
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Costana Bekijk bericht
    Je snapt hem niet hé :D
    Jazeker wel, ik probeer de LR-fans maar een beetje te prikkelen. Wel moet ik zeggen dat de laatste 2 keer in LR me erg zijn tegengevallen. Maar dat is ca een jaar geleden. De laatste keer kwam ik rond 18.00 uur binnen en ben om 21.00 uur weer vertrokken. Er waren amper aantrekkelijke vrouwen en het was ook niet gezellig. Positief was dat de baas achter me aan kwam lopen tot aan de auto en vroeg waarom ik wegging. Ik heb hem gezegd dat hij daar niets aan kon doen, de verzorging was immers verder prima, maar dat de dames die dag mijn types niet waren.
    Wel vind ik de bewegingsruimte in LR erg beperkt t.o.v GT. De opmerking dat je qua sfeer niet slechter kan zitten dan in GT kan ik niet onderschrijven. Je kunt het er ook zelf gezellig maken, er zijn vaak genoeg meiden waar je gein mee kunt maken en meestal zijn er toch ook wel beren die je kent. Als je stil in een hoekje blijft zitten, zal het misschien wel sfeerloos zijn. Maar dat is dan overal zo. Maar wat Big30 zegt klopt helemaal, ieder heeft zijn clubvoorkeur.

  7. #56
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 15:58
    Berichten
    11.086
    Discussies
    224
    Thanks
    13.051
    Thanked
    17.458 in 6.142 posts

    Standaard

    Heel kort. Na het drama Gt, snel verkast naar de huiskamer alwaar BBERTB, CUPIDO en ondergetekende in een oase van rust kwamen met ongeveer 15 vrouwen en 12 mannen inde huiskamer, buiten wat op de kamers bivakkeerde.

    Lekker bankgehangen met SOPHIA EN ANTONIA en beide dames tot een kamergang weten te verleiden. Heerlijke kleffe sessie met SOFIA. Wat zeg ik, een pannekoekensessie. Genoten. Daarna weer bankhangen met aangenaam vrouwelijk gezelschap en in een deuk gelegen met Donald DIANA Duck. Wat een gek grietje is dat toch met een combinatie van humor, onnozelheid en naiviteit. Ze liep de hele avons met een speelgoed muis te spelen, echt waar.
    Daarna nog met ANTONIA wezen kameren en aan die spenen van haar liggen lebberen. Net als vorige keer redelijk in het glaasje gekeken. Lees mijn vorige recensie en dan weet je het wel. Dit keer was het promilage nog iets prominenter aanwezig waardoor de balans niet doorsloeg naar de een of andere kant maar compleet dienst weigerde met als gevolg geen hoogtepunt. Ik was ook leeg door de twee eerdere sessies die avond en het bubbelbad dat nog heter stond dan de eerste keer en op Salmonella bestrijding stond afgesteld. CUPIDO dook metzijn eigen schatje de koffer in en met zijn allen hebben wij naar volle tevredenheid om 3 uur het licht uitgedaan. LR won het deze avond van GT.

  8. Onderstaande 7 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (13 december 2011),Boy69 (13 december 2011),Jack42 (14 december 2011),Megaboob (13 december 2011),rob45 (14 december 2011),Rudi_NL (14 december 2011),satanic surfer (13 december 2011)

  9. #57
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Aangezien we beiden geen smetvreesfobie hebben zijn we niet vies van het betere "Rimwerk" hoewel ik liever de term "Lotuskus" prefereer. Rimmen associeer ik meer met flikkers die elkaars behaarde zweetanus uitlikken waarbij de ingeslikte haren je darmflora aantasten en je kotsneigingen krijgt, bah, bah. Kun je toch beter met een krant onder de arm naar het toilet gaan om je kont te kuisen. Lotuskussen klinkt niet alleen erotischer en smaakvoller het is het ook.
    Badslippers draait in ieder geval niet om de zaken heen en weet het weer op onnavolgbaar humoristische wijze te brengen. De man met een minstens zo'n volledig op hol geslagen brein geeft hem na "Rimbo" een nieuw alias: ""aarslikker danny""

    Oftewel, alleen voor beschuit haal ik hem eruit, ja ongelofelijk de site bestaat echt...

    Bon appétit.

  10. Onderstaande leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (13 december 2011)

  11. #58
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 17:48
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    LR, dinsdag 12 december 2011
    - gearriveerd omstreeks 18:00 uur
    - schrikbarend weinig beren aanwezig
    - ruim voldoende meiden, die echter veelal beteuterd voor zich uitkeken omdat er erg weinig klandizie was
    - eten wederom uitstekend (en veel)
    - pannenkoekensessie van 2,5 uur met de duitse Nadine
    - na een korte pauze afgesloten met een sessie met Larissa
    - omstreeks 1:15 huiswaarts gekeerd , waar ik om 2:00 uur positief werd verrast met een sms-je vanuit LR , waarvan de uitkomst donderdag zal blijken
    Laatst gewijzigd door Willem2; 15 december 2011 om 11:40 Reden: toevoeging

  12. Onderstaande 13 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (14 december 2011),Costana (14 december 2011),gignnl (14 december 2011),ijsbeer11 (15 december 2011),Jack42 (14 december 2011),Koekkoek (17 december 2011),madiwodovr (14 december 2011),MichelJ (14 december 2011),molaar (14 december 2011),Picasso 1 (14 december 2011),Rudi_NL (14 december 2011),satanic surfer (14 december 2011),Scoobert (14 december 2011)

  13. #59
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.443 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    PS: Ik overwoog om voorlopig geen recensies meer te schrijven tgv overtollig en in mijn ogen onterecht veegwerk van de mods (alhoewel ze dit zelf ontkennen)
    De forumleden hebben hiermee echter niets van doen, en om hen toch te informeren, heb ik toch bovenstaande recensie.
    Mochten de veegwerkzaamheden echter weer toenemen, dan zal ik me aansluiten bij de "boycot" van enkele andere ex-schrijvers, en geen recencies meer schrijven
    Discussie over geveeg / verplaatsen en modereren hierheen verplaatst : https://www.ijsberenforum.com/forum/...842#post241842

    Dus hier AUB weer algemene berichten betreffende Living Room
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  14. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (15 december 2011)

  15. #60
    Geregistreerd
    28 oktober 2011
    Last Online
    2 augustus 2014 @ 01:53
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 4 posts

    Standaard 2nd visit

    Na het overweldigende succes van de party op 12 november j.l. ga ik in alle rust kijken wat er zondag de 18de december te beleven is. Zo vlak voor Kerst en na de Kerstparty kan het rustig zijn, maar had niet elk nadeel ook zijn voordeel.
    Ik meld me na het weekend en wellicht komen er toch nog bekende of onbekende ijsberen naar LR.
    Greezzzzzz

  16. #61
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 17:48
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    LR: donderdag 15 december
    - Bij aankomst om 18:15 veel meiden aanwezig, en vrij rustig qua beren
    - Eten als altijd meer dan uitstekend
    - Later op de avond behoorlijk drukker, wachttijden liepen behoorlijk op
    - Elena was weer terug , en met haar de eerste en laatste sessie van de dag gehad (4 uur)
    - omstreeks 1:30 weer vertrokken

    (helaas een korte recensie, omdat ik voornamelijk de binnenkant van kamer 10 gezien, maar daarover geen details)

  17. Onderstaande 4 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Koekkoek (27 december 2011),rob45 (18 december 2011),Rudi_NL (18 december 2011),satanic surfer (17 december 2011)

  18. #62
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Daumen hoch LR, 16-12 / 17-12

    Ik had eigenlijk helemaal geen zin om een berichtje de tikken, maar het was weer erg goed in Kaarst dus een kleine mededeling:

    Een paar dames die ik afg. vrijdag of zaterdag gezien heb (ong. 60-65):

    Adriana (.ro), Amalia (.ro), Andrea (.bu/tr), Annabel (.ro), Beatriz (.ro), Catherina (.bu), Coco (.de), Dana (.pl), Dani (.de), Daniela (.ro), Dara (.ro), Darina (.cz), Denise (.lb), Diana (.ro), Elena (.ro), Eva/Lorena (.ro), Fabienne (.ro), Gaby (.ro), Ina (.ro), Ioanna (.ro), Janet (.ro), Krina (.ro), Landiana (.ro), Larissa (.ro), Laura (.ro), Lorena (.ro), Maya (.ro), Meggy (.pl), Milka (.pl), Miruna (.ro), Monika (.ro), Monique (.ro), Nadine (.de), Niky (.ro), Rebecca (.ro), Renata (.hu), Rihanna (.ro), Sabrina (.ro), Samira (.ro), Sophia (.ro), Soraya (.ba), Susi (.de), Tanja (.ro), Vanessa (.ro), Veronika (.ro), Veronica (.ro) en nog 15-20 dames waarvan ik de naam niet ken.

    De rode dames gaan de feestdagen thuis doorbrengen, de groene dames brengen de feestdagen met jullie door.


    - Eten was beide dagen meer dan goed!
    - De sfeer was vrijdag uitstekend (vooral laat op de avond), zaterdag was het een stuk minder. Heeft ongetwijfeld met het publiek te maken, dat was beide dagen totaal verschillend .
    - Aan de geluidsinstallatie in LR moet hoognodig wat gedaan worden, soms deed het bijna pijn aan je oren.
    - Bij het wellness-gedeelte hing (zaterdag) een enorme chloorlucht en de whirlpool was te heet (in tegenstelling tot vorige week toen die veel te koud was).
    - Weinig bekende ijsberen gezien: Boy69, Dupke, Badslippers, "Waalse Pannenkoek" en nog een ijsbeer waarvan ik de naam vergeten ben

    Beide dagen heb ik me, ondanks wat kritiek-punten, prima vermaakt .
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 18 december 2011 om 14:32

  19. Onderstaande 12 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (18 december 2011),Big30 (18 december 2011),Boy69 (19 december 2011),Costana (18 december 2011),ijsbeer11 (18 december 2011),Koekkoek (27 december 2011),Megaboob (19 december 2011),rob45 (18 december 2011),Rudi_NL (18 december 2011),satanic surfer (18 december 2011),timjava (18 december 2011),Willi69 (19 december 2011)

  20. #63
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Danke Willi69 für deine Liste!

    Maar ff serieus, thxs MJ, dit soort lijstjes zijn zeer informatief en wordt door veel beren zeer gewaardeerd. Wat is er trouwens met je Avatar aan de hand, "not available"?
    Laatst gewijzigd door Big30; 18 december 2011 om 18:00
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. #64
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 15:58
    Berichten
    11.086
    Discussies
    224
    Thanks
    13.051
    Thanked
    17.458 in 6.142 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    - Weinig bekende ijsberen gezien: Boy69, Dupke, Badslippers, "Waalse Pannenkoek" en nog een ijsbeer waarvan ik de naam vergeten ben
    Wipneus. Deze ijsbeer heeft nu ook kennisgemaakt met het "Verkehrsamt". Nogmaals, sterkte jongen!

  22. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    rob45 (18 december 2011)

  23. #65
    Geregistreerd
    14 oktober 2010
    Last Online
    7 februari 2024 @ 01:25
    Berichten
    518
    Discussies
    19
    Thanks
    1.624
    Thanked
    1.049 in 165 posts

    Ausrufezeichen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    - Aan de geluidsinstallatie in LR moet hoognodig wat gedaan worden, soms deed het bijna pijn aan je oren.
    - Bij het wellness-gedeelte hing (zaterdag) een enorme chloorlucht en de whirlpool was te heet (in tegenstelling tot vorige week toen die veel te koud was).
    Ik kom heel erg graag in LR, maar bovenstaande punten die MJ aanhaald zijn inderdaad wat minder.


    Als de geluidsinstallatie al eens op driekwart van het volume gezet zou worden, dan zou het al veel aangenamer vertoeven zijn en dan hoor je de muziek heus nog wel. Het vervangen van die installatie is dan misschien ook nog niet eens nodig? @Lars, Uwe, Anna, Jessy: het volume in LR staat echt veel en veel te hard (voor personen met nog goed werkende oren)!!! Ook meerdere dames klagen hier soms over, maar die arme stakkers durven er natuurlijk niets van te zeggen.


    Ga die whirlpool voorlopig ook maar even niet in, want een paar dagen later is je huid nog rood en heb je last van brandende ogen zoals ik van mijn bevriende forumleden heb vernomen!!!


    Maar verder is LR helemaal top!!! En ook de meiden waar we uiteindelijk toch voor komen!!!
    Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus.

  24. Onderstaande 8 leden hebben Rudi_NL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (18 december 2011),Badslippers (19 december 2011),Boy69 (19 december 2011),Costana (18 december 2011),Megaboob (19 december 2011),MichelJ (18 december 2011),noglangnietuitgewandeld (18 december 2011),rob45 (18 december 2011)

  25. #66
    Geregistreerd
    1 juli 2006
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 13:32
    Berichten
    422
    Discussies
    26
    Thanks
    298
    Thanked
    487 in 122 posts

    Standaard

    Woensdagavond ll. deze club voor de eerste maal bezocht en idd. het geluid was niet te harden, ook de sigarettenrook niet (de dag erna zag het wit van m'n ogen vuurrood). Anderhalf uurtje doorgebracht met Rebecca wat een goede gemiddelde sessie was, geen top maar wel goed genoeg om nog eens met haar te kameren in de toekomst. Blijkbaar maakte ze zich toch een beetje zorgen want ze vroeg me tot driemaal toe op het einde of alles naar wens was geweest, toen ik haar verzekerde dat dat het geval was bleek ze opgelucht. Ze zei me dat ze het sneu vond dat sommige beertjes zich nadien gingen beklagen bij de theke dame en dat dan de poppen aan het dansen gaan. Blijkbaar zit de schrik er bij de meiden toch een beetje in, en zijn ze goed gedrild.

    Een LR fan zal ik niet worden, teveel Roemeentjes naar m'n zin, hoewel ik er nog wel eens zal aanwaaien.

  26. Onderstaande 3 leden hebben piranha bedankt voor deze bijdrage:

    Costana (18 december 2011),rob45 (18 december 2011),Rudi_NL (18 december 2011)

  27. #67
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Gisteren arriveerde ik om 17.00 in LR, het was erg rustig met zowel dames als beren.
    Wat bijgepraat met wat dames en Boy69 en Dupke als ik me goed herinner.
    Vervolgens kwam ik nog een Hongaarse tegen die voorheen in VV heeft gewerkt, ook daarmee nog wat zitten buurten.
    Omdat ik mijn draai niet echt kon vinden en ik de sfeer een beetje tam vond besloot ik om 19.30 het pand ongepopt te verlaten.
    Onderweg naar huis besloot ik toch nog even bij VV binnen te wippen en dit is goed bevallen, zelfs op zondag was er de laatste uurtjes muziek verzorgd door een personeelslid en een goede pannenkoekensessie gehad.
    I´m an educated fool with money on my mind

  28. Onderstaande leden hebben ijsbeer11 bedankt voor deze bijdrage:

    Rudi_NL (19 december 2011)

  29. #68
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Gisteren arriveerde ik om 17.00 in LR, het was erg rustig met zowel dames als beren.
    Wat bijgepraat met wat dames en Boy69 en Dupke als ik me goed herinner.
    Vervolgens kwam ik nog een Hongaarse tegen die voorheen in VV heeft gewerkt, ook daarmee nog wat zitten buurten.
    Omdat ik mijn draai niet echt kon vinden en ik de sfeer een beetje tam vond besloot ik om 19.30 het pand ongepopt te verlaten.
    Onderweg naar huis besloot ik toch nog even bij VV binnen te wippen en dit is goed bevallen, zelfs op zondag was er de laatste uurtjes muziek verzorgd door een personeelslid en een goede pannenkoekensessie gehad.
    Kunnen we dit ongepopt verlaten van LR beschouwen als gevolg dat er geen Roemeentjes meer aanwezig zijn in LR?

  30. #69
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    19 november 2021 @ 16:54
    Berichten
    364
    Discussies
    9
    Thanks
    26
    Thanked
    51 in 32 posts

    Standaard

    weiss jemand zufällig wie der Service von Coco (DE) ist? sieht sehr attraktiv aus.
    Gruß
    woods25

  31. #70
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Kunnen we dit ongepopt verlaten van LR beschouwen als gevolg dat er geen Roemeentjes meer aanwezig zijn in LR?
    Nee Gert Jan, die waren toch in ruime mate aanwezig, echter vond ik de sfeer dermate tam dat ik weinig zin had om te pompen.
    Er ware zeker 5-6 dames waar ik mee zou willen gaan of waar ik al mee geweest ben en waarvan ik weet dat die goed zijn.
    Achja, heb toch weer even gesocialized en wat heren en dames gesproken, en dat alles voor een paar tientjes!
    I´m an educated fool with money on my mind

  32. #71
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Nee Gert Jan, die waren toch in ruime mate aanwezig, echter vond ik de sfeer dermate tam dat ik weinig zin had om te pompen.
    Er ware zeker 5-6 dames waar ik mee zou willen gaan of waar ik al mee geweest ben en waarvan ik weet dat die goed zijn.
    Achja, heb toch weer even gesocialized en wat heren en dames gesproken, en dat alles voor een paar tientjes!
    Ach ik lees het nu pas goed.... Sorry, maar ik ging er eigenlijk vanuit dat er weinig Roemeentjes waren en dat dat de oorzaak zou zijn. Ik twijfel nog tussen LR en GT voor deze week. Beiden allang niet meer geweest, maar GT geniet mijn voorkeur omdat daar veel nieuwe dames zijn en ik een beroemde beer kan ontmoeten.

  33. #72
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door woods25 Bekijk bericht
    weiss jemand zufällig wie der Service von Coco (DE) ist? sieht sehr attraktiv aus.
    Gruß
    woods25
    Tiga soll dir antworten weil er schrieb im Living Room algemein: Tiga-meisjes zoals Coco (lieve help wat een kanjer!)

  34. #73
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Ach ik lees het nu pas goed.... Sorry, maar ik ging er eigenlijk vanuit dat er weinig Roemeentjes waren en dat dat de oorzaak zou zijn.
    Die zijn er nog meer dan voldoende in LR G-J!

    Maar IJB11 zal wel weer een SMS-je hebben ontvangen van een nieuw Roemeens vriendinnetje dat de pannenkoek mix al werd geklopt en ja dan issie zo vertrokken .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  35. #74
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door woods25 Bekijk bericht
    weiss jemand zufällig wie der Service von Coco (DE) ist? sieht sehr attraktiv aus.
    Gruß
    woods25
    Hab mal eine sedcard zu Coco gemacht: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28404-Coco-(Duits)&p=245592#post245592

    W
    ie ich dar schreibe: tolle nette frau, PSE type, GFE weniger denke ich mal. Es war letztes mal ein man da der sie nicht gut fand, zu schnell und zu profi. Sie ist keine frau zum Pfannenkuchen ...
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  36. #75
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Wat is er trouwens met je Avatar aan de hand, "not available"?
    Die is even met Kerstverlof. Net als ik, maar dan ook weer niet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piranha Bekijk bericht
    Een LR fan zal ik niet worden, teveel Roemeentjes naar m'n zin
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Kunnen we dit ongepopt verlaten van LR beschouwen als gevolg dat er geen Roemeentjes meer aanwezig zijn in LR?
    Zie mijn lijstje van gisteren. 70% Roemeens .

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Omdat ik mijn draai niet echt kon vinden en ik de sfeer een beetje tam vond besloot ik om 19.30 het pand ongepopt te verlaten.
    Op zondag is het wel vaker tam.

    Misschien ben je te vroeg weggegaan. In LR gebeurt het wel vaker dat het eerst tam en rustig is en dan ineens "om slaat".

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door woods25 Bekijk bericht
    weiss jemand zufällig wie der Service von Coco (DE) ist? sieht sehr attraktiv aus.
    Geen idee hoe haar service is, maar ze is wel erg sympathiek voor een Duitse . Ze is zelfs zo ingeburgerd dat ze een woordje Roemeens spreekt

 

 
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33.

Freude 468*60