Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 88
  1. #26
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Was gezellig gisteren in LR (geen nominaties aub)
    I´m an educated fool with money on my mind

  2. Onderstaande leden hebben ijsbeer11 bedankt voor deze bijdrage:

    Willem2 ( 4 november 2011)

  3. #27
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Berichten
    41.731
    Discussies
    4594
    Thanks
    46
    Thanked
    14.461 in 8.528 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Was gezellig gisteren in LR (geen nominaties aub)
    Ik heb je maar bedankt..... en dat doe ik niet zo vaak.....dus ....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    ijsbeer11 ( 4 november 2011)

  5. #28
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Wie is dat meisje met zwart haar en piercing, volgens mij is ze Duitse, staat veelal vooraan bij de opening naar de bar.
    Bij mijn eerste bezoek aan LR werkte ze als bardame...
    I´m an educated fool with money on my mind

  6. #29
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Berichten
    41.731
    Discussies
    4594
    Thanks
    46
    Thanked
    14.461 in 8.528 posts

    Standaard

    @ijsbeer11
    Jij begint echt op een echte beginneling te lijken. En maar vragen :
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Dit prinsesje al terug?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Is ze al terug?
    Gewoon vragen hé

    Zo, nu kan Big30 lekker vegen met AJAX-poetsmiddelen

    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #30
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Heb jij niks beters te doen dan mij op mijn vingers te tikken?
    Ik vind dat in verhouding met de informatie die ik hier verstrek (al dan niet relevant) weinig vraag
    I´m an educated fool with money on my mind

  8. #31
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Trouwens, om terug te kopen op je geciteerde berichten van mij uit het topic van Sarah PHG

    Hoe kan ik aan Sara vragen of ze terug is terwijl ze nog niet terug is?

    I´m an educated fool with money on my mind

  9. #32
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:54
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Hoe kan ik aan Sara vragen of ze terug is terwijl ze nog niet terug is?

    Ja klopt, dat vroeg Sarah laatst ook nog aan me d.i. hoe kun je haar dat toch vragen , jij kunt alles dat zal ut wel zijn.

    Verder vind ik ook dat Willem2 je niet zo moet "pesten" dat doe ik namelijk ook al, maar tis goed bedoeld hoor! Hoe was het trouwens afgelopen donderdag in LR ?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (13 november 2011)

  11. #33
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Trouwens, om terug te kopen op je geciteerde berichten van mij uit het topic van Sarah PHG

    Hoe kan ik aan Sara vragen of ze terug is terwijl ze nog niet terug is?

    pffff jonguh, je weet toch aan wie je het mot vragen!!

  12. Onderstaande leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (13 november 2011)

  13. #34
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Was niks aan gisteren in LR, ene Vicky met tattoos en tongpiercing vertelde me dat ze 21 was... In het enige Vicky topic in LR is ze 27.... Trouwens wel opvallend weinig overeenkomsten behalve dat deze ook in Spanje heeft gewerkt

    Ik snap het allemaal niet meer, zelfs in LR krijg ik al kwade blikken als ik met een dame ga

    Kuttent

    Morgen ben ik er trouwens rond een uur of 19.00
    I´m an educated fool with money on my mind

  14. #35
    Geregistreerd
    4 december 2008
    Last Online
    29 maart 2023 @ 14:28
    Berichten
    409
    Discussies
    18
    Thanks
    33
    Thanked
    22 in 15 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Was niks aan gisteren in LR, ene Vicky met tattoos en tongpiercing vertelde me dat ze 21 was... In het enige Vicky topic in LR is ze 27.... Trouwens wel opvallend weinig overeenkomsten behalve dat deze ook in Spanje heeft gewerkt

    Ik snap het allemaal niet meer, zelfs in LR krijg ik al kwade blikken als ik met een dame ga

    Kuttent

    Morgen ben ik er trouwens rond een uur of 19.00
    die vicky is carla, zegt dat ze vicky heet zodat je geen negatieve recensies kunt schrijven over haar.

  15. #36
    Geregistreerd
    14 oktober 2010
    Last Online
    7 februari 2024 @ 01:25
    Berichten
    518
    Discussies
    19
    Thanks
    1.624
    Thanked
    1.049 in 165 posts

    Ausrufezeichen LivingRoom: Donderdag 3 november

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    LR donderdag 3 november:
    - bij aankomst lekker rustig qua concurrent-beren
    - meer dan voldoende meiden aanwezig
    - Voordat ik me ging amuseren met de meiden eerst lekker gegeten (geschnetzeltes met rijst en groenten / tortellini)
    - eerste kamersessie met Elena, verlengd tot een uur
    - Roemeentjes waren lekker op dreef, met name Vanessa was erg actief in de bar (in positieve zin)
    - Tussentijds een groot bedrag "gepind" bij een van de automaten in LR
    - Gedeelte van dit bedrag goed besteedt aan een kamersessie met de Duitse Kyara, die weinig tot geen taboes kent en voor zeer veel in is
    - Enkeke Roemeentjes waren bezorgd om MJ , ze hadden hem gemist !!!
    Mooie beknopte samenvatting Boy69!!!

    Korte aanvulling:
    - Het eten was inderdaad okay.
    - Het was lekker relaxen beneden in het welness-gedeelte. Het was daar lekker warm en je kunt daar lekker eventjes helemaal niks doen.
    - Vanessa was niet alleen actief in de bar, maar leverde ook bijzonder goed werk af op de kamer. Absolute topklasse van deze lekkere meid!!! Het herhalingsgevaar is dan ook meer dan 100%.
    - Vanessa leverde ook goede présales in de Kino en kwam na de sessie nog gezellig wat napraten aan de bar (hè hè, zat ze eindelijk eens stil, want ze danst altijd aan één stuk door).
    - Aanwezige forumleden waren: Boy69, Polar77, Scoobert en IJsbeer11 (al ken ik laatstgenoemde nog niet) en ikzelf natuurlijk.
    - Boy69 "pinde" een groot bedrag??? Hij haalde de hele automaat leeg, ging 10 kilo aan 2 Euro muntstukken inwisselen bij de receptie en kan voor dat bedrag zeker 12 keer de kamer op gaan!!!
    - Vanaf 23:00 uur was de verhouding DVP's en ijsberen nog beter dan voorheen. Dat was lekker, lekker lekker.
    - De rode gloed van de verlichting in LR schijnt erg mooi over al die lekker body's en borsten. Als je niet al geil bent, dan wordt je het daar wel. Grrrr....
    - De Roemeentjes die MichelJ misten en bezorgd om hem waren, heb ik dan maar gerustgesteld.
    - Mijn to-do-list is aangevuld met diverse Roemeentjes zoals: Daniëlla, Elena, Larissa en nog veel meer.
    - Zowel Anna als Jessica (personeel/management LR) hebben een grote aantrekkingskracht op me, maar helaas. Wat een mooie dames zijn dat toch!!!
    - Ik ben alweer zo blij als een klein kind als ik 3 kusjes op mijn wangen krijg van Jessica. Grrrr....
    - Mijn oren deden wederom pijn van de harde muziek wat een probleem is en blijft. Misschien toch nog eens vragen aan Lars of Uwe.
    - Heel veel te laat (voor een werkend iemand), maar zeer tevreden ging ik 's-nacht weer huiswaarts.

    Groeten Rudi_NL
    Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus.

  16. Onderstaande 11 leden hebben Rudi_NL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 5 november 2011),Boy69 ( 5 november 2011),Costana ( 5 november 2011),egon, Dr. Rammler (13 november 2011),gignnl ( 6 november 2011),Jack42 ( 5 november 2011),Megaboob ( 5 november 2011),MichelJ ( 6 november 2011),NikXXX ( 5 november 2011),satanic surfer ( 6 november 2011),Scoobert ( 6 november 2011)

  17. #37
    Geregistreerd
    8 februari 2008
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 20:52
    Berichten
    279
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    88 in 17 posts

    Standaard

    Gister weer eens naar mijn favoriete huiskamer geweest. Voldoende beren in huis echter de dames klaagden steen en been over te weinig kamergangen van diezelfde beertjes. Als je wat vaker na een dezelfde saunaclub gaat moet je steeds meer meiden teleurstellen. Gelukkig hadden de meiden wel begrip hiervoor. Mijn favoriete Veronica kwam pas om 18.00 binnen zodat ik met Adriane stoute dingen heb gedaan. Ze ziet er goed uit en heeft naar mijn mening de mooiste kont van alle meiden in LR. Na deze sessie heb ik lekker gegeten, het eten wordt inderdaad steeds beter. Nog geen PSR kwaliteit maar het kan er mee door. Na het eten zag ik Veronica. Even een praatje gemaakt maar een kamergang zat er niet direct in aangezien ik mijn kruit al verschoten had. Tja, als je wat ouder bent, heb je even de tijd nodig om te herstellen. Veronica was inmiddels met een klant naar de kamer vertrokken, zodat ik aan de bar wat met meiden aan de praat raakte. Zo heb ik een tijdje met Veronica1 alias Caroline gekletst. Ik ken haar al twee jaar en tot een kamergang is het nooit gekomen. Ze is ook niet opdringerig en vraagt ook niet om een sleutel. Ik vind dat deze houding ook een keer beloond dient te worden en tot groot plezier van Caroline vroeg ik of ze zin had om wat te gaan stoeien. Toen ik samen met haar naar een vrije kamer liep kwam ik tot overmaat van ramp Veronica tegen, als blikkken hadden kunnen doden. Met de service van Caroline is verder niks mis mee. Ze weet hoe ze aan man tot in de zevende hemel moet brengen wat aldus ook geschiedde. In de bar teruggekomen nog even met Tanja gekletst. Ze vroeg natuurlijk om iets leuks te gaan doen. Ik zei tegen haar dat ik een afspraak had met een ander meisje. Ze wist me meteen te vertellen dat dit Veronica moet zijn. Ze hebben hiervoor echt een gave! Veronica was aan de spelcomputer aan het spelen zodat ik haar wat gezelschap gaf. Veronica wist me te vertellen dat ik over haar geschreven had op het forum. Ik was stom verbaasd en moest snel schakelen wat had ik ook al weer geschreven? Gelukkig kon het niets negatiefs zijn. Ik zal ook niet snel negatief over de sexuele prestaties schrijven. Als de klik er niet is kun je ook geen goede sex verwachten, het ligt dus aan twee partijen. Met Veronica is de klik er duidelijk wel. Dit bleek ook weer op de kamer. Helemaal uitgeput strompelde ik weer de bar binnen. Na een lekkere Cappuccino gedronken te hebben was het tijd om weer huiswaarts te gaan. Ok, ik heb eerst nog een beetje reclame gemaakt voor het verjaardagsfeestje van Boy69 van komende zaterdag. Ze zullen eerst de gokkast versieren waarna de dames Boy69 zullen versieren.

  18. Onderstaande 7 leden hebben Twinangel bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 6 november 2011),AmuseMe ( 6 november 2011),Boy69 ( 6 november 2011),Jack42 ( 7 november 2011),MichelJ ( 6 november 2011),molaar ( 6 november 2011),Rudi_NL ( 6 november 2011)

  19. #38
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:54
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Twinangel Bekijk bericht
    Ok, ik heb eerst nog een beetje reclame gemaakt voor het verjaardagsfeestje van Boy69 van komende zaterdag. Ze zullen eerst de gokkast versieren waarna de dames Boy69 zullen versieren.
    Volgens mij viert nog een IJsbeer zaterdag zijn feestje in LR .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #39
    Geregistreerd
    8 februari 2008
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 20:52
    Berichten
    279
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    88 in 17 posts

    Standaard

    Klopt inderdaad, mijn welgemeende excuses. Het ligt waarschijnlijk aan de naam GT Junky. Voor deze ene keer LR Junky??

  21. #40
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:17
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Daumen hoch LR: weer als vanouds

    LR woensdag 9 november:
    - vroeg gearriveerd (13:00 uur) en uitgebreid genoten van het ontbijt
    - op dat vroege tijdstip uiteraard erg weinig beren aanwezig, maar het aantal zou in de loop van de dag gestaag oplopen.
    - om 13:00 uur al 15 a 20 DVP's aanwezig, een aantal dat zou oplopen tot 40+
    - eten wederom van zeer goede kwaliteit, alhoewel niet ieders voorkeur
    - 1e kamersessie met de goedlachse Veronica, een meid met uitstekende presales, aftersales en uiteraard een uitstekende service
    - 2e kamersessie met Elena (uiteraard), wederom een uur en wederom top
    - voor de 3e sessie een neiuwe meid uitgezocht: de Duitse Nadine, een DVP met uitstekende service, en de mooist die ik ooit heb gezien
    - omstreeks 1:00 uur huiswaarts gekeerd

  22. Onderstaande 5 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (13 november 2011),gignnl (10 november 2011),ijsbeer11 (10 november 2011),Rudi_NL (10 november 2011),satanic surfer (10 november 2011)

  23. #41
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    -al vrij vroeg in de middag was het relatief druk, in de avond was het echt druk
    -veel bekende ijsberen en nog meer mooie Roemeensen
    -eten was lekker
    -eerste sessie met Gaby, uiteraard volop genoten, was weer heerlijk om met haar te zijn na 3 weken
    -gebak van de jarigen was ook heerlijk
    -tweede sessie met Barbie/Christina, eentje om heel snel te vergeten, maar ja... Soms moet je wat nieuws proberen, maar met haar was het eenmalig
    -laatste uurtje liggen ipadden met Gaby en Elena, je kunt het slechter treffen
    -niet toegekomen aan Krina, Doris, Veronica en 3 onbekenden voor mij, moet heel snel maar weer terug.
    -nu op de brommert door de mist naar huis
    -het was, ondanks een slechte sessie en de drukte, een geslaagde party

  24. Onderstaande 4 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (13 november 2011),egon, Dr. Rammler (13 november 2011),Rudi_NL (13 november 2011),satanic surfer (13 november 2011)

  25. #42
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Naar Gt-junkie en Boy69 verjaardagsfeesie geweest. Was gezellig met de bekende en onbekende ijsberen. De taart, champagne, en de freet waren heerlijk. Er waren mooie dames genoeg al vroeg aanwezig. 2 topsessies gehad met de ADHD dames van LR, Amalia en Vanessa. Helemaal gesloopt aan de lange terugweg begonnen.

    Voor derest....KUTTENT dat LR.

  26. Onderstaande 6 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (13 november 2011),gignnl (13 november 2011),Jack42 (13 november 2011),MichelJ (13 november 2011),Rudi_NL (13 november 2011),satanic surfer (13 november 2011)

  27. #43
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Daumen runter veel te heet

    Zelfs in de winter is het veel te heet op de kamers zonder raam . Misschien moeten we maar eens een inzamelingsactie houden om een paar van deze dingen tegen de muur de pleuren:


  28. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (13 november 2011)

  29. #44
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 09:46
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard LR heeft punten gescoord

    De verjaardagsparty gister kan mijns insziens enkel als succesvol worden bestempeld.Zowel de club als de dames zullen erg opgezet geweest zijn met de opkomst.Reeds in de vroege namiddag waren er al relatief veel beren aanwezig,later op de avond waren er wachttijden,maar die bleven allesbeschouwd nog binnen de perken...Beginnen met het enige puntje van kritiek:de temperatuur van de whirlpool was minstens een graadje op 20 te hoog,menige ijsbeer nog uitvoerig stoomblazend zien puffen na een "verkwikkende" plons,sneu.

    Kwiek overschakelend in plusjes-modus:damesline-up was prima verzorgd,een veertigtal dames met genoog optick stunners:prima...
    bediening/ontvangst/thekedames/eten/hygiëne:alles was tot in de puntjes verzorgd:prima imagobuilding voor LR mijn insziens...
    puur persoonlijk:het steeds opschuiven van m'n "werk-verplichting" in Gentse hallen die dreunden gister,verblijf schoof op van 10u tot 02.30u,héhé...
    sfeer/muziek:excellent,enkele dames wisten de schwung erin te houden,Amalia&Vanessa excelleerden qua partyprinsesjes,je kunt zulke dames er maar bij hebben:erg leuk...

    Opvallend:erg internationaal berengezelschap:een groepje Franse usual suspects die erg opgezet waren met de line-up maar Carlakamerden om onverklaarbare redenen:het kleine Roemeense tietenmeisje deed er haar voordeel mee,menige 15 tot 20-minutensessie die zich opstapelden,een productief dagje voor haar al was deze ietwat timide beer onverzettelijk bij toenaderingen van haarentwege,ze speelt het spelletje op een leuke manier,eyecandy voor deze schavuit:Carla vond 't prima...ik ook...Een viertal Roemeense beren waren bierverslindend ook aanwezig,niets op aan te merken ongeacht enige scepsis bij dames&beren...Een tweetal FCafe-kollegen uit 't Keulense waren ook afgezakt naar LR,ze waren wederom erg aktief en haspelden binnen 2à3 uur de gebruikelijke 3 sessies af!Deze tolle kameraden zijn dolletjes,en doen ondertussen dit golvnschuimertje verbleken tot een wijfelende bankhangende beer,hoe ze het telkens klaarspelen is me een vraagstuk,maar ook zij waren erreg tevreden met line-up en service,nice...Net voor het verlaten van LR was Jeanette me net iets te snel qua sleutelvraag,m'n Teutoonse buddy nam rimpelloos de rol over,en 10 minuten later was ie verdwenen voor sessie 4,poeh,kon ik alvast met een gerust harte vertrekken...

    Sessie 1:AMALIA:een erg onopvallende verschijning in de bar,type muurbloempje...Leuke en ongedwongen pre-sales met deze prettig gestoorde Roemeense dame die zich ook op de kamer ontpopte tot een bijzonder leuke dame,al is ze daar ietsje minder gek en gedreven,aldoch zeer bedreven in het leveren der service.Prima openingssessie die wodt gecatalogeerd in de "leuk-afdeling" met potentieel herhalingsgevaar:kan me amper voorstellen dat een sessei met deze mooie donkerharige gekkerd op een sisser zou aflopen voor de gemiddelde ijsbeer...erg leuke dame die tussen het kameren door ook nog eens de aanstoker derr feestelijkheden was,after-sales die goed worden verzorgd,toppie deze meid.

    Sessie 2:MISCHA:mooie donkerharige Roemeense dame die rondom 19u wat stond te dralen op zoek naar haar vriendin;aangezien deze in geen velden of wagen bleek te bespeuren me dan maar om haar bekommerd.Goede presales,halfuurtje thanks to de beginnende wachttijden voor sleutels:om 19.30 exact de kamer opgezocht waarbij ik de taart&champi miste,Boy69 uitte nog "lousy timing",kan enkel dat beamen,maar de quasi geniale kwaliteit der sessie achteraf overschouwend maal ik niet over de gerateerde lekkernijen:Mischa was absoluut de kers op m'n LR-taart:topsessie met hoog herhalingsgevaar om maar niet van 100% te gewagen.Toppie

    Toen was ik eigenlijk feitelijk "finished",heb me nog aan een derde sessie gewaagd,maar wegens persoonlijke "mankementen" en sputterende motor was dit achteraf gezien de occasionele sessie waarbij de initiële fysieke oorsprong vd sessie overging in een halfuurtje strelen en zachtjes genieten voor overmoedigen;valt dit lieve meisje niet aan te rekenen,vandaar een naamloze sessie...

    Kortom:leuke dag in LR dat prima scoorde,leuke kennismaking met voorheen onbekende collega's,leuke dames,leuke sfeer:no complaints whatsoever;Peace out!

  30. Onderstaande 13 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (13 november 2011),Badslippers (14 november 2011),Bosco (13 november 2011),Boy69 (13 november 2011),Costana (20 november 2011),gignnl (13 november 2011),Jack42 (13 november 2011),MichelJ (13 november 2011),NikXXX (14 november 2011),Rudi_NL (13 november 2011),timjava (13 november 2011),vrije jongen (13 november 2011),wervelwind (16 november 2011)

  31. #45
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:54
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Zelfs in de winter is het veel te heet op de kamers zonder raam . Misschien moeten we maar eens een inzamelingsactie houden om een paar van deze dingen tegen de muur de pleuren:
    Temperatuur vind ik vaak nog niet zo'n probleem wel dat er soms wat te weinig zuurstof is. Of je nu in GT, PHG of LR komt in de winter is het vaak happen naar lucht in de bar. Nu kun je nog een raam of deur open zetten maar in de winter kun je dat de dames niet aandoen.
    Er zijn echt wel ergere dingen natuurlijk even in het halletje zitten staan en je kunt er weer tegen!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  32. #46
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:17
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Verjaardagsfeest LR dd 12-11-2011
    - gearriveerd 0m 11:15, en nog enkele details doorgesproken met de gastheren
    - line-up was omstreeks 12:00 uur al verbluffend goed, minimaal 20 meiden gaven al acte de presence
    - de feestgangers begonnen stilaan binnen te stromen, met hen wat bijgekletst.
    - eerste rondje van de dag met Landiana, supersessie, waarvan er nog veel met haar zullen volgen
    - collega GT-Junky was inmiddels ook gearriveerd en kort de verdere plannen besproken
    - het avondmaal (schnitzel met champignonsaus, groenten, kroketten en frites (speciaal voor de Hollanders))
    - De feestgangers waren vrijwel allemaal gearriveerd (helaas moesten enkelen om diverse redenen verstek laten gaan, jammer)
    - om 19:45 uur berenverzameling in de tent waar we de champagne (beschikbaar gesteld door de club, waarvoor dank) en de taart/vlaaien werden genuttigd
    - nadien de 2e kamersessie van de dag, Elena was (weer) de gelukkige (of was ik de gelukkige ?)
    - het werd heter en heter in LR, drukker en drukker, maar daarentegen ook gezelliger en gezelliger
    - 2 nieuwe dames waren aanwezig, waarvan er 1 mijn bijzondere aandacht had
    - het bleek te gaan om de Roemeense Fabienne (typisch Roemeense naam), met wie ik de derde sessie van de dag het gehad. Ook deze sessie was meer dan uitstekend, en binnenkort (vandaag) weer met haar op herhaling
    - tussendoor snel (weer) effe de gokkast geplunderd, zodat er weer wat liquide middelen richting Roemenie zullen vloeien de komende dagen
    - Vanessa en Elena trakteerden mij en GT-Junky op een mooie dans-act op de bar, evenals Landiana aan de danspaal
    - omsteeks 3:00 uur de vierde kamersessie met de eveneens Roemeense Mischa, een van de pijpwonderen van LR
    - Ik wilde afscheid nemen van de hele meute, maar werd door Elena uitgenodigd om effe te zwemmen in de whirlpool, en daar zeg je natuurlijk geen nee tegen.....
    - tijdens het bubbelen kwam Vanessa ons vergezellen, je kunt het niet beter treffen
    - om 4:00 uur de deur achter me teruggetrokken en door de mist terug naar huis
    - conclusie: super gezellige en leuke dag, 17 uur aanwezig in de club, 4 super-sessies en met meer euro's naar huis dan ik gekomen was........ het kan niet beter


    Ik wil alle aanwezige gasten bedanken voor hun aanwezigheid, de aanwezige meiden (in het bijzonder Elena en Vanessa) voor de vele felicitaties (mogen ze over enkele dagen nog eens overdoen ), de Theke-dames voor hun onverzettelijk inzet en uiteraard LR voor de taart, de Champagne en het feit dat ze zich echt de moeite hebben gegeven om er een leuke party van te maken.
    Kortom: BEDANKT AAN IEDEREEN

  33. Onderstaande 18 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (13 november 2011),Badslippers (14 november 2011),Bosco (13 november 2011),Caligula (13 november 2011),Costana (20 november 2011),gignnl (13 november 2011),ijsbeer11 (13 november 2011),Jack42 (13 november 2011),lustman (15 november 2011),MichelJ (13 november 2011),NikXXX (14 november 2011),Picasso 1 (13 november 2011),Rudi_NL (13 november 2011),satanic surfer (13 november 2011),timjava (13 november 2011),Twinangel (13 november 2011),vrije jongen (13 november 2011),wipneus (13 november 2011)

  34. #47
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Temperatuur vind ik vaak nog niet zo'n probleem wel dat er soms wat te weinig zuurstof is. Of je nu in GT, PHG of LR komt in de winter is het vaak happen naar lucht in de bar. Nu kun je nog een raam of deur open zetten maar in de winter kun je dat de dames niet aandoen.
    Er zijn echt wel ergere dingen natuurlijk even in het halletje zitten staan en je kunt er weer tegen!
    Als er geen raam op de kamer is is het lastig om het open te doen .... en idd...er werd op de kamers zonder raam met de deur open geneukt. Dat kan niet de bedoeling zijn van een kamer . Een paar duizend euro en wat werkuren van de Roemenen en alles is geregeld. Het leven hoeft niet moeilijk te zijn.

  35. #48
    Geregistreerd
    14 oktober 2010
    Last Online
    7 februari 2024 @ 01:25
    Berichten
    518
    Discussies
    19
    Thanks
    1.624
    Thanked
    1.049 in 165 posts

    Ausrufezeichen Zaterdag 12 november: Verjaardag Boy69 en GT-junky in LivingRoom

    Entree
    Bij aankomst om 15:00 uur de auto direct naast de voordeur gezet zodat Cupido niet meer weg zou kunnen rijden met zijn auto. Maar ik wist dat Cupido toch lang zou blijven op deze feestdag dus dat was geen probleem. Bij binnenkomst was er meteen een ontvangstcomité van Lars, Uwe, Nora en een paar bekende DVP’s wat een goed begin was van de feestdag.


    De jarigen
    Na een korte kennismaking met de forumleden Caligula en Still Walking in de kleedruimte, ben ik snel naar boven gegaan om Boy69 en GT-junky te feliciteren met hun verjaardag. Gelukkig had Boy69 zich zelf al voorzien van een goede verjaardagscadeau door vroeg op de dag alweer een paar honderd Euro uit één der speelautomaten te halen.


    Gezellige forumleden
    Aan de bar was het veel handjes schudden bij het ontmoeten van de - voor mij bekende - forumleden zoals: Cupido, Jack42, Bosco, MichelJ en mijn stadsgenoot Twinangel. Ook leuk was het om de actief schrijvende forumleden: Vrije Jongen, Satanic Surfer en Gignnl eens in levende lijve te ontmoeten. Gelukkig zijn dit stuk voor stuk aardige en leuke gasten. We hebben weer veel serieuze en diepgaande gesprekken gehad. En natuurlijk ging dit bijna alleen maar over geile saunaclubs in Duitsland en hun bijbehorende dames van plezier. Dat is en blijft natuurlijk altijd een zeer interessant gespreksonderwerp.


    Mijn nieuwe vlam
    Bijzonder aardig en charmant vond ik de Poolse dame Doris. Van MichelJ hoorde ik al dat ze goed zou zijn op de kamer, iets wat later nog eens werd bevestigd door Twinangel. Maar helaas was zij later op de dag niet meer aanwezig. Maar alleen voor Doris alleen al zal ik snel terug gaan naar LivingRoom. Waarschijnlijk komende donderdag al.


    Hete whirlpool
    Om af en toe eventjes tot rust te komen en om lekker rustig te kunnen zitten of te liggen ben ik in de whirlpool en sauna geweest. Dat was ook fijn ter afwisseling. Al vonden zowel Cupido, Obelix als ikzelf de watertemperatuur van de whirlpool wel wat aan de erg hoge kant.


    Aan de danspaal
    De danspaal werd tot grote vreugde van de ijsberen benut door Amalia en Landiana. Als deze dames op de kamer ook zo goed en sensueel zijn als aan de danspaal, dan is succes gegarandeerd. Het was ongelofelijk lekker en mooi om te zien hoe zij met hun lekkere body’s om die paal wisten te kronkelen en zich daarbij van bikini en slipje ontdeden en vervolgens een beetje met zich zelf speelden. Lekker lekker lekker!!! Zeker de flinke borsten en de mooie grote ogen van Landiana staan nu nog steeds op mijn netvlies. Als ik er nu zo aan terug denk zou ik het liefste nu meteen weer naar LivingRoom gaan en Landiana bespringen, maar ja….nu toch maar even niet!!!


    Lekker eten en mooie Jessy
    Het avondeten was dit keer zeer lekker: frieten, aardappelkroketten, schnitzel en groeten. Of spaghetti Bolognese. Tijdens het eten kwam de knappe Jessy van het LR-management informeren of alles naar wens was en maakte een aardig praatje. Leuk detail is dat zij van snelle auto’s en snelheid houdt (in haar auto moet zelfs de snelheidsbegrenzing ervan af). Altijd lekker: knappe dames in een snelle sportwagen.


    Kamersessie
    Na het bestuderen van ”Deutschlands Schönste Studentinnen” in de Playboy die daar op een tafeltje lag, was mijn voortplantingssysteem geactiveerd en moest ik per direct de kamer op. Derhalve heb ik een sessie van één uur gehad met Vanessa die net ”frisch” was binnengekomen. Vanessa’s service kende ik al van anderhalve week geleden en dat was zeker voor herhaling vatbaar. Zij was wederom ongelofelijk goed, lekker, actief en gepassioneerd in bed. Behalve dat is het ook nog eens een heel aardige meid. Bovendien is ze ook een intelligente meid, maar dat kon mijn lolly niet zo veel interesseren.


    Champagne en Limburgse vla
    Om circa 20:00 uur werden we door Boy69 en GT-junky getrakteerd op Champagne en lekkere Limburgse vla. Dit smaakte zeer goed, waarvoor mijn dank. Jam, jam, jam!!! Leuk en dat de vrouwtjes Inna en even later Larissa op me kwamen zitten tijdens het nuttigen van alle lekkere zoetigheid. Hoewel het toch makkelijker eten zou zijn geweest zonder dat vrouwelijk schoon op mijn schoot.


    Sexy dansende meiden
    Wat later op de avond werd er volop op de verhoging achter de bar gedanst door een aantal meiden waaronder Daniëlla, Vanessa, Amalia en nog een aantal mooie meiden. Stuk voor stuk zagen deze exemplaren er zeer mooi uit en waren de danskwaliteiten fenomenaal. Zeker van Vanessa en Amalia voor wie dansen hun hobby is. Helemaal Top!!!


    Een half jointje was al te veel
    Met één van de dames ben ik in de tuin een jointje/wiet gaan roken!!! Ja, ja, ja, dat had natuurlijk niemand van die keurige Rudi_NL verwacht, maar men zegt dat je alles eens geprobeerd moet hebben in je leven. Nou, bij deze dan!!! Voor de dame werkte het zeer ontspannend. Zij werd er namelijk helemaal relaxed van. Ik daarentegen had het koud in de tuin, moest nogal hoesten van het sterke spul en na het nuttigen van een halve joint had ik een slappe lolly. En tot overmaat van ramp is mijn lolly vervolgens de hele avond in de stand-by blijven staan (nou ja, hangen bedoel ik dan) en zat er echt geen kamersessie meer in. Waarschijnlijk heb ik als kerngezonde jongen zonder problemen dat spul dus niet nodig, maar dat weet ik nu dan ook weer.


    Pluspunten
    Pluspunten gedurende de feestdag waren: de gezelligheid, de sfeer en de mooie dames natuurlijk met hun strakke kontjes en dikke tieten. Grrrr…..


    Minpuntjes
    Kleine minpuntjes gedurende de feestdag waren: het harde volume van die klote geluidsinstallatie in LivingRoom en de verhouding ijsberen ten opzichte van het aantal dames was op sommige momenten ietsjes minder, maar zeker niet slecht want er was meer dan genoeg aanbod aan vrouwelijk schoon.


    Nog meer forumleden
    Ook leuk was het om Polar77 en Sunny te ontmoeten. Polar77 was speciaal van GoldenTime overgekomen voor het feest. Sunny is de DJ van Planet Happy Garden die daar altijd zeer goede muziek draait ter verhoging van de feestvreugde.


    Tot slot
    Om 01:00 uur ging ik weer naar huis. Het was een leuk feest en een fijne dag in LivingRoom. Boy69 en GT-junky en LivingRoom bedankt!!! En volgend jaar kom ik zeker weer naar jullie verjaardag!!!
    :smile:

    Groeten Rudi_NL
    Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus.

  36. Onderstaande 14 leden hebben Rudi_NL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (13 november 2011),Badslippers (14 november 2011),Bosco (13 november 2011),Boy69 (14 november 2011),Costana (20 november 2011),gignnl (13 november 2011),Megaboob (13 november 2011),MichelJ (13 november 2011),NikXXX (14 november 2011),rmjhexe (13 november 2011),satanic surfer (13 november 2011),timjava (13 november 2011),vrije jongen (13 november 2011),wervelwind (16 november 2011)

  37. #49
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Daumen hoch LR, 12-11

    Na het weekendje in Frankfurt vorige week was ik terug thuis volledig verzadigd. Op dat moment had ik geen enkele behoefte om een pizda te zien... En dat zou de hele week aanhouden. Voor vrijdagavond stond PHG op het program, maar door gebrek aan lust liet ik dat maar schieten. Op zaterdag was de verjaardagsparty van GT-Junky en Boy69 in Living Room, ook hier had ik eigenlijk geen zin in, maar deze twee doorgewinterde ijsberen heb ik vele dagen meegemaakt in de clubs, dus ik kon niet af laten weten. Ook mijn broer Bosco had zich aangemeld voor de Party en de Roemeentjes hadden me in LR al een paar weken gemist. Ik kon er niet onderuit komen....

    Met Bosco bij de grensovergang af gesproken, maar die zat onderweg zichzelf al zo op te geilen dat ie gewoon doorgereden is , gaspedaal maar ingetrapt en met 220km op de teller kwam ik hem ergens halverwege de rit tegen op de 57. Een 20 minuten later parkeerden we allebei de auto, ik netjes in een normaal parkeervak, mijn broer op een invalide-vak. Waarschijnlijk had hij een vooruitziende blik .

    Op de bel gedrukt, deur ging open en er werd geschreeuwd: "Du nicht, Hausverbot, Hausverbot!". Ja van Nora krijg ik altijd een warm welkom . Nadat ik beloofd had dat ik volgende keer weer bloemen voor haar zou meenemen mocht ik dan toch naar binnen. Eerst de Junk gefeliciteerd met zijn verjaardag en vervolgens 40 euro afgestaan in ruil voor verdere toegang in de poel des verderfs. Binnen bleek het (iets voor 15u) al behoorlijk druk voor LR-begrippen, meestal begint het pas rond etenstijd op gang te komen, maar nu was er al volop leven. Iedereen was klaar voor de Party van de jarigen. Amalia en Tanja gedag gezegd en aan de bar voor mijn broer en mij een cappuccino besteld en zoals de laatste weken komt Niky bij me hangen. Nowadays een kansloze missie voor haar. Ze blijft het proberen, maar de kans op een kamer is, vanwege diverse redenen, toch vrijwel nihil.

    Langzaam kwamen meer en meer ijsberen en DVP's binnen, zo ook poolse Doris die ik al een tijdje niet meer gezien had. Ze is qua uiterlijk zeker geen MJ-meisje, maar wel een schatje, een paar keer per jaar duiken we het bed in en vandaag stond ze eigenlijk op de "to-do", maar uiteindelijk is het er niet van gekomen. Hetzelfde geld voor Krina. Moest van haar een uur lang mee photo-playen, had ook met haar wilde plannen, maar is ook niets van terecht gekomen. Ach...ze lopen niet weg denk je dan maar. Na dat ik wat euro's uit de gokkast gehaald had werd ik aangerand op de bank door Rianna (ex-PHG). Ik had eigenlijk geen zin in haar dus vroeg maar of ze anaal deed. Zo daar was ik ook weer vanaf . De rest van de middag voornamelijk doorgebracht met socializen met o.a. Boy69, GTJ, Jack42, gignnl, Cupido, Twinangel, Caligula, vrije jongen, Rudi_anaal, satanic surfer, sunny, bosco en waarschijnlijk vergeet ik weer iemand. Tegen 18u kwam er een geur tegemoet die mij bekend voorkwam, namelijk frituur . Het verjaardagsmenu bestond uit friet, schnitzel, kroketten en groenten, was weer lekker. Na het eten terug de bar in en zag dat schatje Gaby gearriveerd was. Ik had haar drie weken gemist, dus maar gelijk de sleutel laten halen. Boy69 kwam naar me toe en vroeg wat ik van plan was. "Ja natuurlijk handje van Gaby vasthouden", zei ik. Tegen een uur of half 20 was er gebak zei hij, ga maar 15 min op kamer, gebak eten en 15 minuten terug de kamer op . Volgens heeft Gaby kamer 21 afgehuurd, kan me niet meer herinneren dat ik met haar een andere kamer heb gehad . In sneltreinvaart werkten we het programma af (en dat was heerlijk) en vervolgens 29 minuten gedoucht en al in de tent van het overheerlijke gebak te genieten, gelukkig hoefde ik geen liedje te zingen . Is altijd weer gezellig om met een hele zooi bekende ijsberen én dvp's samen te zitten.

    In de bar was het inmiddels erg druk geworden. De line-up was uitstekend, de sfeer was gezellig, zuurstof-gehalte daalde met de minuut en het was ontzettend warm. Op een bank zaten 2 nieuwe Roemeentjes (eentje bleek Fabienne te heten) die er wel lekker uitzagen. Mijn broer ging eens bij hun informeren en kwam daarna naar mij toe of ik een kwartet wilde doen. Ja ze waren wel lekker, maar ik had een uurtje ervoor de zak geleegd bij Gaby en moest nog wat herstellen. Ik zei dat hij maar met Vanessa moest gaan, die zou hem ook wel slopen. Even twijfelde hij, maar hij heeft mijn advies opgevolgd en geloof dat hij een paar uur later wel tevreden was .

    Na een paar Becks Ice en een bubbelbadje was het tijd om een 2e ronde te doen. Krina was gezet, Doris was bezet, mja...wat nou.... Bij toeval kwam ik uit bij Christina/Barbie. Een blonde Roemeense waar ik een jaar geleden absoluut niet mee zou gaan, maar tegenwoordig vind ik blond ook langzaam aan wel geil. Haar openingszin was "Esti arogant?". What the fuck dacht ik... die Roemeense kwam me altijd arrogant over, maar bleek in de bar een leuke meid te zijn met een heel zacht huidje. Dus haar maar uitgenodigd voor een kamerbezoekje, gelukkig waren de wachttijden rond 1 uur gedaald naar een minuut of 10. Helaas kwamen we op een kutkamer terecht zonder raam, waardoor het dus bloed- en bloedheet was. Christina had er ook niet veel zin in en daarna MJ ook niet meer. Zal er maar niet teveel woorden aan vuil maken, maar het was duidelijk de minste sessie van 2011. Of het aan haar lag of aan de warmte.... Mja...snel maar weer douchen en terug de bar in....

    Inmiddels was het al laat en verschillende beren begonnen aan de terugtocht richting huis. Gaby was moe en lag onderuit op een bank. Terwijl ik aan de bar zat wuifde ze naar me. Ze had geen zin meer om te werken en vroeg of ik bij haar kwam zitten. Aangezien ik ook niks beters meer te doen had haalde ik de iPad nog even uit mijn locker en kon deze Roemeense haar laatste energie opmaken aan spelletjes te spelen. Niet veel later kwam ook Elena erbij zitten en ook Vanessa kwam regelmatig even buurten. Om 3.30u vond ik het mooi geweest en nam ik afscheid van deze Roemeentjes. Na ook Veronica, Sabrina en Krina een noapte buna toegewenst te hebben dacht ik snel naar huis te kunnen, maar ik werd tegengehouden door Krina. Ik moest en zou met haar de tijd volmaken tot het einde en ik moest niet bang zijn dat een andere Roemeense ons samen zag . WTF dacht ik....mja...laten we het er maar op houden dat 2 Roemeentjes elkaar niet zo goed liggen en laat ik juist met hun allebei geregeld kameren... Even dacht ik terug aan een ex-favo die altijd tegen me zei: "It's not my problem". Nu dacht ik dat . Het was een gezellige, geslaagde dag.

    Laatst gewijzigd door Big30; 13 november 2011 om 19:21 Reden: moe!

  38. Onderstaande 15 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (13 november 2011),Badslippers (14 november 2011),Bosco (13 november 2011),Boy69 (14 november 2011),Costana (20 november 2011),gignnl (13 november 2011),ijsbeer11 (13 november 2011),Jack42 (13 november 2011),Megaboob (13 november 2011),NikXXX (14 november 2011),Rudi_NL (13 november 2011),satanic surfer (13 november 2011),timjava (13 november 2011),Twinangel (13 november 2011),vrije jongen (13 november 2011)

  39. #50
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard LR Feest Boy69 en GT-Junkie

    Na eerst een kopje senseo te hebben gedronken in mijn hotelkamertje om de hoek bij Ikea - ze weten wel hoe ze ons Hollanders zich thuis moeten laten voelen daar in Kaarst - rond enen naar LR gewandeld om te ontbijten. Ik kwam tegelijk binnen met Gt Junkie en Cupido en vlak daarna ook Boy69 gefeliciteerd. Op weg naar het omkleedhok kwam ik een vrolijke Carla tegen die op dit vroege uur al euros aan het ophalen was en me vriendelijk gedag zei. Ze zag er weer veel te lekker uit dan goed voor me is, maar een kamergang zal er niet snel meer in zitten.

    Na het omkleden wat gedronken en ontbeten met de al aanwezige beren om daarna even te gaan bubbelen. De whirlpool was ‘goed heet’ en ik werd na een tijdje vergezeld door Satanic Surfer, na wat ijberenpraat verliet deze de jacuzzi weer omdat het wat te warm voor hem was. Ik bleef nog even zitten, maar had beter ook kunnen opstappen, want toen ik 10 minuten later ook verder ging kon ik nauwelijks nog op mijn benen staan. Ben je weer eens in een saunaclub, laat je je afmatten door een bubbelbad in plaats van een dvp.

    Er waren inmiddels nog wat ijsberen gearriveerd en er waren al aardig wat dames op de been. Het eerste van de duracell konijntjes (Amalia) was al behoorlijk aan het rondstuiteren en ook de andere dames waren in de weer. Ik had zelf nog niet echt zin om te kameren en had ook niet echt iemand op het oog. Amalia was al snel vaak bezet en hoewel Landania er prachtig uit zag, is dat plastic toch een afknapper en geeft haar ge-BFF met Carla ook niet veel vertrouwen. Het was erg gezellig met al deze beren, maar al dit ijsberengelul leidt de aandacht soms wat af van het echte doel van je club bezoek: neuken. Gedurende de avond nog wat gekletst met Satanic Surfer en ook met Bosco, Rudi_nl, Polar77, MJ, de jarigen en nog vele anderen. Een paar leuke gesprekken gehad met de firsttimer die door Caligula was meegenomen en op een erg herkenbare manier zijn eerste club bezoek beleefde.

    Inmiddels naderde de voedertijd en begonnen ook enkele dames uit de avondshift binnen te druppellen. Maya kwam bij me in het bankje zitten en moest duidelijk nog wakker worden, we kletsten wat en ze ergerde zich wat aan het groepje beschonken Roemenen dat in het hoekje zat. Ik kon haar helaas niet overhalen te vertellen wat er allemaal gezegd werd, maar het was kennelijk niet fraai. Even later ging ze aan het werk en heb ik me bij de andere ijsberen gevoegd in de rij voor het eten. Het eten was natuurlijk weer goed, net als de pizza later op de avond.

    Toen ik weer aan de bar zat, kwam de net gearriveerde Elena tegen me aanschurken en zag ik even later het tweede duracell konijntje voorbij stuiteren, ‘dat is zeker Vanessa’ zei ik tegen Elena. ‘Hoe weet je dat?’ vroeg ze, ‘Just a guess’ was mijn antwoord. Hierna volgde een reprimande omdat ik in al die tijd nog niet op de kamer was geweest en heb haar dus maar gevraagd een sleutel te halen. Terwijl we al op weg waren naar kamer 21 besloot ik toch nog even te douchen en toen ik de kamer binnenkwam lag Elena al naakt op bed te wachten. De sessie was goed, maar niet spectaculair. Het zoen en pijpwerk was allemaal in orde en de cowgirl mocht er ook wezen, maar kennelijk was ik wat te lui en dus werd ik door Elena aan het werk gezet. Uiteindelijk met een hartslag van 180 klaargekomen en nog even liggen naknuffelen. Zoals ik al zei: het was een goede sessie, maar met zo veel andere Roemeentjes weet ik niet of er snel een herhaling zal komen (zo vaak ben ik immers ook niet in LR).

    Met een nog steeds verhoogde hartslag en een Maisel’s in een bankje gaan zitten, waar ik werd vergezeld door een oudere Duitse beer die zich afvroeg waarom er toch zo veel Nederlanders waren. Deze heer zag er niet uit als iemand die het internet afstruint naar informatie over Saunaclubs en ik had eigenlijk weinig zin om in mijn bagger Duits de werking van de internet forums te gaan uitleggen. Gelukkig kon ik me snel excuseren – nadat ik kort had uitgelegd dat er een ‘party’ was – omdat Daniela er inmiddels was en me van iets verderop met een vingertje sommeerde naar haar toe te komen. We kletsten wat, waarbij het meeste zoals gewoonlijk volstrekte onzin was, en ondanks dat mijn hartslag nog steeds niet helemaal op zijn normale niveau was had ik alweer een strakke plasser. Het was allemaal heel beschaafd met de handjes boven de lakens, maar op een of andere manier sta ik bij dit meisje altijd binnen no time paraat. Zo even met elkaar gezeten tot het tijd voor champagne en taart was.

    Het was snel duidelijk dat een behoorlijk deel van de IJBF delegatie betere dingen te doen had, maar de beren (en dames) die wel ‘vrij’ waren hebben zich de taart en champagne goed doen smaken. Op een gegeven moment werd het duidelijk dat er iets gaande was in de bar en hebben we de tent verlaten om het vijftal dansende Roemeentjes op de verhoging achter de bar te bekijken. De duracell konijntjes Vanessa en Amalia voerden samen met Daniela het voortouw, met Maya en een dame die ik als Eli kende in Acapulco (geen idee hoe ze in LR heet) die probeerden bij te blijven. Het was een mooie show met veel schuddende kontjes en tietjes (Vanessa had zelfs niet eens haar slipje aan).

    Het was gezellig druk met een goede dames/beer verhouding. Onder het genot van een paar watertjes en Becks Ice-sjes met de vele bekende beren zitten keuvelen en de tijd vloog voorbij. Ik heb nog een tijdje geprobeerd Krina en Diana(?) te helpen bij het fotoplayen, maar erg succesvol was dit niet; tot het ongenoegen van beide dames (vooral Krina lijkt meer passie te hebben voor fotoplay dan voor de ijsberenjacht).

    Het was inmiddels al ver na middernacht en ik moest maar weer eens een meisje gaan zoeken. Veel potentiele dames waren op de kamer of wachtten op een sleutel en op een gegeven moment kwam Carla op de voor haar zo karakteristieke manier verleiden, door glimlachend ‘Ficken?’ te roepen terwijl ze een passende heupbeweging maakte. Ik en de naast mij zittende Satanic Surfer schudden van nee en ze huppelde vrolijk door naar de volgende ijsbeer. Dat ze vrolijk was kan ik me goed voorstellen want ze heeft deze dag makkelijk de dubbele cijfers aan kamergangen gehaald, hoe ze het voor elkaar krijgt blijft een raadsel (nou ok, er zijn natuurlijk de puppies).

    Bosco had inmiddels al verhaalt over zijn uurtjes met Vanessa en samen met Amalia lieten de duracell konijntjes achter de bar zien dat de batterij bij hun nog lang niet leeg was. Ik hing inmiddels ook al lang in de club rond en zo een energiebom leek me op dit moment niet het beste idee (de volgende keer echter…). Krina zag er prachtig uit, maar was weer bezig met haar grote liefde (naast MJ natuurlijk): Fotoplay. Daarnaast lijkt me dit geen meisje om meteen ‘Schlussel’ tegen te roepen en ik had niet echt zin in een rondje onzin gelul. Toen ik plotseling Daniela – die ik in geen uren had gezien – weer op haar plekje zag zitten en ben er meteen maar naar toe gegaan, lekker veilig. We dronken eerst nog iets, lulden wat in het rond en knuffelden een beetje. Na nog even op de sleutel te moeten wachten gingen we naar beneden, dus ik verwachtte al een zweethut. Gelukkig bleek kamer 15 een paar ramen te hebben (had Daniela specifiek op gewacht, slimme meid) en was het qua temperatuur goed te doen.

    Ze was wat minder springerig dan gewoonlijk en ze zei dat ze wat moe was en de afgelopen week ook een beetje ziek was geweest, we hebben het dus lekker rustig aan gedaan. In eerste instantie begon ze haar standaard pad af te leggen – beetje zoenen, naar de oorlel, de tepels en dan (zoals altijd) goed pijpen - , maar toen ze vroeg of ik seks wilde gaf ik aan daar nog helemaal geen zin in te hebben. Na afgesproken te hebben wat langer te blijven, deed ze het raam dicht omdat ze het koud had (ik had het warm zat) en ging ze zich lekker bij me opwarmen. Zo hebben we een half uurtje in elkaar verstrengeld liggen knuffelen, zoenen – en grappen natuurlijk, we hebben het immers over Daniela. Voor mij heeft dit meisje het fijnste lichaam in LR, ziet er prachtig uit, strak waar het strak moet zijn en zacht waar het zacht moet zijn; heerlijk om dat gewoon tegen je aan te hebben liggen (ik begin die pannenkoeken wat meer te begrijpen). Daarna nog 20 minuutjes langzame knuffelseks met eerst haar bovenop en daarna in lepeltje lepeltje. Na het klaarkomen nog een paar minuutjes in deze houding blijven knuffelen voordat we van de kamer gingen. Na het betalen me meteen maar omgekleed en precies om 4 uur stapte ik mijn hotelkamer weer in.

    Leuke dag gehad, met veel gezellige ijsberen. De volgende keer wat beter opletten dat het neuken er niet bij inschiet. Dank aan Boy69 en GT Junkie voor de taart en aan LR voor de goede zorgen.

    PS een PR aan dikgedrukte namen denk ik
    Laatst gewijzigd door vrije jongen; 13 november 2011 om 22:14 Reden: ps

  40. Onderstaande 14 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (13 november 2011),Alabama (19 november 2011),Badslippers (14 november 2011),Bosco (13 november 2011),Boy69 (14 november 2011),Costana (20 november 2011),gignnl (13 november 2011),Jack42 (13 november 2011),Megaboob (14 november 2011),MichelJ (14 november 2011),NikXXX (14 november 2011),Picasso 1 (14 november 2011),Rudi_NL (14 november 2011),satanic surfer (14 november 2011)

 

 
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22.