Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 259

Discussie: Live from Samya

  1. #151
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 09:42
    Berichten
    41.914
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.724 in 8.657 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spillertwo Bekijk bericht
    Gisteren voor de eerste keer naar Samya geweest. Aangekomen om 11u als eerste op de parking. Opkomst was nog zeer beperkt met een drietal vrouwen en nog geen andere beren.
    Ontvangst was vriendelijk maar men staat er wel op om een masker te dragen als je aan het rondwandelen bent.
    Ik was er op dezelfde dag. Er waren ´s avonds ten tijde van de rust van de voetbalwedstrijd 37 vrouwen.

    Het dragen van een mondmasker is verplicht in Duitsland in alle binnenruimtes, zeker op de dag dat jij deze club bezocht. En dat wist je ook. Aan die regels moet een club zich houden anders worden ze meteen gesloten.
    De regels worden je ook duidelijk uitgelegd indien je de club binnenkomt.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    boy56 (10 juli 2021),ju52 (10 juli 2021)

  3. #152
    Geregistreerd
    5 juni 2017
    Last Online
    Gisteren @ 20:24
    Locatie
    Cologne, Köln
    Berichten
    362
    Discussies
    10
    Thanks
    2.970
    Thanked
    605 in 227 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spillertwo Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip maar persoonlijk zal ik wel wachten tot Goldentime of Venus terug geopend zijn.
    ...
    You can wait a long time for the legendary Golden Time: It will never come back!

    The building in Brüggen will soon be reopened, under the direction of Oceans Düsseldorf,
    possibly also under the name GT (naming rights have not yet been clarified).

    The quality of the "old" Golden Time also lay in the door policy,
    for men and women alike.

    And no other club in North Rhine-Westphalia has done this door policy, and will not do it,
    especially not Oceans.
    Laatst gewijzigd door ju52; 25 juli 2021 om 07:29

  4. Onderstaande leden hebben ju52 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (25 juli 2021)

  5. #153
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Gisteren @ 23:51
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.983
    Discussies
    62
    Thanks
    8.400
    Thanked
    2.789 in 980 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ju52 Bekijk bericht

    The quality of the "old" Golden Time also lay in the door policy,
    for men and women alike.

    And no other club in North Rhine-Westphalia has done this door policy, and will not do it,
    especially not Oceans.
    Dit klopt niet. Luderlounge heeft zover ik weet een deurbeleid voor heren. Dit had het oude Freude 39 ook t/m 2013. En wie was tot dan de uitbater? *Tromgeroffel* de huidige uitbater van Oceans. Hij heeft praktisch het deurbeleid uitgevonden zou je kunnen zeggen. Freude 39 had al een deurbeleid voordat GT de deuren ooit had geopend.

    Van het deurbeleid voor dames was de laatste jaren niks te merken. Er werkten dames die de 50 al jaren waren gepasseerd. Roemeense dames mochten massaal naar binnen. Ook de dames die in LR weinig verdienden mochten naar GT zodat de club maar genoeg aantallen had.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  6. Onderstaande 4 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    BP2 (25 juli 2021),ju52 (29 juli 2021),mentholbear (25 juli 2021),The Joker (25 juli 2021)

  7. #154
    Geregistreerd
    5 juni 2017
    Last Online
    Gisteren @ 20:24
    Locatie
    Cologne, Köln
    Berichten
    362
    Discussies
    10
    Thanks
    2.970
    Thanked
    605 in 227 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Van het deurbeleid voor dames was de laatste jaren niks te merken. Er werkten dames die de 50 al jaren waren gepasseerd. Roemeense dames mochten massaal naar binnen. Ook de dames die in LR weinig verdienden mochten naar GT zodat de club maar genoeg aantallen had.
    I know some women who haven't come to Golden Time in the past few years
    although they looked great and spoke German quite well.

    And among them were even some from the Living Room.

    This week I spoke to a woman who has pleaded and begged for so long
    until she was allowed to come to the GT for a day on a trial basis.
    She earned very well that day, she told me the amount.
    But then she had to go back to the living room as previously agreed.

    ___________________________

    Ich kenne einige Frauen, die in den letzten Jahren nicht ins Golden Time gekommen sind,
    obwohl sie Spitze aussahen und recht gut Deutsch sprachen.

    Und darunter waren sogar einige aus dem Living Room.

    Noch diese Woche habe ich mit einer Frau gesprochen, die so lange gebittet und gebettelt hat,
    bis sie für einen Tag auf Probe ins GT kommen durfte.
    Sie hat an dem Tag sehr gut verdient, sie hat mir die Summe genannt.
    Doch danach musste sie wieder wie vorher vereinbart in den Living Room zurück.

  8. #155
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    Gisteren @ 07:47
    Berichten
    1.447
    Discussies
    15
    Thanks
    1.913
    Thanked
    1.934 in 759 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Dit klopt niet. Luderlounge heeft zover ik weet een deurbeleid voor heren. Dit had het oude Freude 39 ook t/m 2013. En wie was tot dan de uitbater? *Tromgeroffel* de huidige uitbater van Oceans. Hij heeft praktisch het deurbeleid uitgevonden zou je kunnen zeggen. Freude 39 had al een deurbeleid voordat GT de deuren ooit had geopend.

    Van het deurbeleid voor dames was de laatste jaren niks te merken. Er werkten dames die de 50 al jaren waren gepasseerd. Roemeense dames mochten massaal naar binnen. Ook de dames die in LR weinig verdienden mochten naar GT zodat de club maar genoeg aantallen had.
    Ik was vorige week in een club nabij Mamelis wegens kort bij huis . Ik dacht in een B-gangsterfilm terechtgekomen te zijn. Zulk schorremorrie heb ik bij Samya of bij GT nooit gezien, inclusief de dames.

  9. #156
    Geregistreerd
    23 augustus 2021
    Last Online
    12 mei 2024 @ 01:42
    Berichten
    59
    Discussies
    4
    Thanks
    60
    Thanked
    56 in 13 posts

    Standaard

    Hoe zit het met de dames? Hebben zij continu mondkapjes op? Ook tijdens het dansen in de disco en paaldansen? Moeten wij mannen dan de hele tijd met mondkapjes op zitten loungen? Of dien je het mondkapje alleen op te doen wanneer je gaat lopen?

  10. #157
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:13
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.948
    Discussies
    96
    Thanks
    15.105
    Thanked
    9.768 in 3.532 posts

    Standaard

    Als je drinkt of eet dan mag het mondkapje af. Dus zet een glaasje water (of iets anders) neer en je mag bij het loungen het mondkapje af. Bij het rondlopen, dansen, of water halen en voor het buffet moet het mondkapje wel op. Vice, misschien moet je het maar eens gewoon gaan proberen ipv al die detailvragen te stellen. Ik denk namelijk niet dat mijn antwoord (en antwoorden op nog 20 vragen) doorslaggevend gaan zijn voor het wel of niet gaan…

    En verwacht niet dat al die dames continu staan te dansen. Dat hangt helemaal af van hun mood, de sfeer, de muziek en de drukte.

  11. Onderstaande 2 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (25 augustus 2021),VICE (25 augustus 2021)

  12. #158
    Geregistreerd
    23 augustus 2021
    Last Online
    12 mei 2024 @ 01:42
    Berichten
    59
    Discussies
    4
    Thanks
    60
    Thanked
    56 in 13 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VICE Bekijk bericht
    Hoe zit het met de dames? Hebben zij continu mondkapjes op? Ook tijdens het dansen in de disco en paaldansen? Moeten wij mannen dan de hele tijd met mondkapjes op zitten loungen? Of dien je het mondkapje alleen op te doen wanneer je gaat lopen?
    Dank voor je bericht. Ik ga ook binnenkort langs en dan volgt een uitgebreide rapportage. Sauna clubs zijn nieuw voor mij en ik vraag veel zodat ik weet welke club mij het meeste zal bevallen

  13. Onderstaande leden hebben VICE bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (25 augustus 2021)

  14. #159
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.661
    Discussies
    271
    Thanks
    26.380
    Thanked
    15.989 in 6.509 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    En verwacht niet dat al die dames continu staan te dansen. Dat hangt helemaal af van hun mood, de sfeer, de muziek en de drukte.
    Inderdaad. De dames zitten er om geld te verdienen. Het helpt wat je zegt van die punten. Zie het vaak als ze in de stemming zijn en hun favoriete nummer komt op.
    De 'stemming' wordt ook wel eens gebracht door een fles sterke drank met paar dames erbij te betalen

    Het is dus anders dan een normale disco waar alle bezoekers komen om los te gaan. Voor de DVP is het voornamelijk werk.

  15. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (27 augustus 2021)

  16. #160
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.661
    Discussies
    271
    Thanks
    26.380
    Thanked
    15.989 in 6.509 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VICE Bekijk bericht
    Dank voor je bericht. Ik ga ook binnenkort langs en dan volgt een uitgebreide rapportage. Sauna clubs zijn nieuw voor mij en ik vraag veel zodat ik weet welke club mij het meeste zal bevallen
    Wees er ook van bewust dat die disco sfeer meestal pas later op de avond begint. En meestal ook in het weekend wanneer er nog een dj mocht komen en/of de muziek een stuk luider gedraaid wordt.
    Dus op een dinsdag middag bezoek, is alsof je in een spa aankomt. Rustig en relatief minder dames in de meeste clubs.

    En ik zou als ik jou was nog een backup club achter de hand te houden, mocht je 1e keus niet bevallen.
    Ik had toen ik voor het eerst een p6 club bezocht dat niet. De 1e club viel me tegen. Als ik niet toevallig naar een andere club in de buurt was gegaan waar het me prima was bevallen, had ik misschien het club gebeuren voor gezien gehouden.
    De ene club is de andere niet, dus zou zeker meerdere suggesties van hier proberen.

    Veel plezier gewenst alvast!

  17. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (27 augustus 2021),Monkeybone (26 augustus 2021),VICE (25 augustus 2021)

  18. #161
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:21
    Berichten
    2.069
    Discussies
    53
    Thanks
    3.955
    Thanked
    3.219 in 1.092 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spillertwo Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip maar persoonlijk zal ik wel wachten tot Goldentime of Venus terug geopend zijn.
    Samya en Babylon heb ik nu gezien en zijn voor mij als voornamelijk dagwandelaar niet echt aanraders.
    Blijkbaar niet makkelijk om een goede club te vinden voor in de dag.
    Ochgot, daar heb je weer zo'n figuur die vindt dat clubs zich aan zijn dagpatroon moeten aanpassen want anders zijn ze stom.

  19. #162
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.661
    Discussies
    271
    Thanks
    26.380
    Thanked
    15.989 in 6.509 posts

    Standaard

    Zo lees ik niet wat ie schreef. Hij constateert alleen dat die clubs niet zijn ding zijn op de momenten dat hij ze bezoekt.
    Net zo goed dat de clubs in de drukke weekenden niet mijn ding zijn, terwijl anderen het dan een top sfeer vinden hebben.

  20. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    mager (27 augustus 2021)

  21. #163
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:21
    Berichten
    2.069
    Discussies
    53
    Thanks
    3.955
    Thanked
    3.219 in 1.092 posts

    Standaard

    Ik ben gebiassed, want de recensies van dagberen die naar avondclubs gaan zijn 9 van de 10 keer zure zeikverhalen. Dan staan ze om 11:00 voor de poort te rammelen en dan zijn ze zwaar en zwaar beledigd dat er nog geen dames zijn en er ook geen vreten is. Of dat het vreten niet voldoet aan hun wensen. Jezelf een beetje inlezen is allemaal te veel werk, en 'het kan vriezen, het kan dooien' ook.

  22. #164
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Ik ben gebiassed, want de recensies van dagberen die naar avondclubs gaan zijn 9 van de 10 keer zure zeikverhalen. Dan staan ze om 11:00 voor de poort te rammelen en dan zijn ze zwaar en zwaar beledigd dat er nog geen dames zijn en er ook geen vreten is. Of dat het vreten niet voldoet aan hun wensen. Jezelf een beetje inlezen is allemaal te veel werk, en 'het kan vriezen, het kan dooien' ook.
    Gewoon verwachtingen bijstellen. In geen enkele Club draait het als voor Corona. Maar beter dit dan alles dicht. En dan kan je best een goeie SC dag en/of nacht beleven. Beter dan over alles maar wat te zeiken, tenzij als men gratis binnen mag.

  23. #165
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.661
    Discussies
    271
    Thanks
    26.380
    Thanked
    15.989 in 6.509 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Ik ben gebiassed, want de recensies van dagberen die naar avondclubs gaan zijn 9 van de 10 keer zure zeikverhalen. Dan staan ze om 11:00 voor de poort te rammelen en dan zijn ze zwaar en zwaar beledigd dat er nog geen dames zijn en er ook geen vreten is. Of dat het vreten niet voldoet aan hun wensen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    Gewoon verwachtingen bijstellen.
    Daar heb je ook wel een punt. De middag beren treffen inderdaad een andere situatie aan dan de avond/weekend beren. Die realiseren dan misschien niet dat sommige recensies van de avond/weekend beren zijn. Of dat een BBQ alleen aan gaat met mooi weer en dat er dan soms geen buffet is.

    Zo moest ik ook de sappige burgers in Diamond missen. Maar ik weet dat en kies er bewust voor om de drukke weekenden te mijden, met op de koop toe het te moeten doen met een buffet.

    Maar dat gezegd te hebben, is de situatie die de middag beren aantreffen wel wat het is. Dat het niet aan hun wensen/verwachtingen voldoet is hun mening. Dus wat dat betreft snap ik hun teleurgestelde verslagjes dan ook. En op die manier is het ook waardevolle info voor andere middag beren.

    Ik vermoed wel dat hun kritiek wat milder van toon zou kunnen zijn, als ze zich realiseren dat het meer een avond club is en wat Player al zei als hun verwachtingen anders waren.

  24. #166
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.661
    Discussies
    271
    Thanks
    26.380
    Thanked
    15.989 in 6.509 posts

    Standaard

    Als 1e de club binnen. En nog steeds de enige beer. Wel 4 dames gespot, waarvwn 1 al een optie is. Ene christina ofzo. Straks even kijken of er een paspoortje van is.
    Ene ariana claimt italiaanse te zijn. Maar heb daar niet helemaal goeie vibe bij.

    Eten bestaat uit diverse belegde broodjes. En nog een dame komt het restaurant binnen.
    Verder maakt een vriendelijke dame spiegeleitje of omelet op verzoek.

    Warm eten komt pas om 6 uur.

    Waar vroeger de masseur stond zijn nu 4 douches bij gemaakt. Lekker warm, flinke straal en niet van die drukknoppen die elke paar secondes uit gaan. De masseur heeft eigen kamertje gekregen.

  25. Onderstaande 4 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    boy56 ( 6 december 2021),Herr Fick ( 6 december 2021),Shakir ( 6 december 2021),The Joker ( 6 december 2021)

  26. #167
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.661
    Discussies
    271
    Thanks
    26.380
    Thanked
    15.989 in 6.509 posts

    Standaard

    Inmiddels niet meer live. Aantal dames in de middag was tussen de 10 a 15. In de avond kwamen daar nog wat bij, vermoedelijk bij elkaar 20 a 25 ruw geschat. Van slank tot normaal. 1 wat forsere dame gespot.

    In de middag kwa heren, met doorstroom denk 6 a 8 aanwezig. In de avond continue zo een stuk 12 aanwezig. Was dus relatief rustig en enkele dames klaagden over het gebrek aan klandizie.

    Avond eten was bulk voer, waar ik me prima mee uit de voeten kan. Kip nuggets, gebakken aardappelen, pasta champignons, bonen met frikandel stukjes, rijst, kippenvleugels en wat rauwkost. Veels te weinig gegeten vandaag. Veels te veel geneukt...

    4+1 actie geldt per kalender jaar, dus had geen zin meer om daat aan te beginnen.

    Stoomcabine stond uit. Sauna was gloeiend heet met 97 graden. Rust kamer ziet er weer proper uit. Lichtjes in plafond vervangen. Kino nog steeds alsof het een bioscoop is.

    Bij vertrek nog een chocolade kerstman meegekregen. Op de verjaardag van Sinterklaas

  27. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 7 december 2021),Herr Fick ( 7 december 2021),middagbeer (10 december 2021),pret ( 7 december 2021),Ricky Martin ( 8 december 2021)

  28. #168
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.661
    Discussies
    271
    Thanks
    26.380
    Thanked
    15.989 in 6.509 posts

    Standaard

    Super rustig. Ben de 2e ijsbeer van de dag. De andere was na kamertje er alweer vandoor.

    Ontbijt hebben ze weer lekker op bestelling eitje met bacon en champignons gemaakt.

    Volgens theke zouden er vandaag 10 dames zijn. Zelf heb ik er 7 gespot, waaronder Sophie en Raissa. Mijn dag kan niet meer stuk.
    Voor de liefhebbers: Sophia neemt vanavond wel al om 18:00 vrij..

    Net lekker sauna rondje gedaan en nu in hun rust kamer op zo een lekker zacht bedje liggen uitbuiken.

  29. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (17 januari 2022),Husky (17 januari 2022),Meme Moo (17 januari 2022),stimpy3 (17 januari 2022),WANDELAAR5 (17 januari 2022)

  30. #169
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.661
    Discussies
    271
    Thanks
    26.380
    Thanked
    15.989 in 6.509 posts

    Standaard

    Denk dat er nu zo een 17 dames zijn. Eten was ok, maar minder mijn smaak dan vorige keer.
    Heren niet druk met een stuk of 7 a 8, waaronder een Aziaat die zojuist helemaal vanuit Sharks hierheen kwam karren.

  31. #170
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:21
    Berichten
    2.069
    Discussies
    53
    Thanks
    3.955
    Thanked
    3.219 in 1.092 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Denk dat er nu inderdaad zo een tiental dames zijn. Eten was ok, maar minder mijn smaak dan vorige keer.
    Heren niet druk met een stuk of 7 a 8, waaronder een Aziaat die zojuist helemaal vanuit Sharks hierheen kwam karren.
    Iets meer detail over het eten wat wel beviel en het eten wat nu minder is? Mijn ervaring is dat je soms op een dag gewoon net ff pech kunt hebben, als ze iets bedacht hebben wat niet zo'n fijne combi is.

  32. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (17 januari 2022)

  33. #171
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.661
    Discussies
    271
    Thanks
    26.380
    Thanked
    15.989 in 6.509 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Iets meer detail over het eten wat wel beviel en het eten wat nu minder is? Mijn ervaring is dat je soms op een dag gewoon net ff pech kunt hebben, als ze iets bedacht hebben wat niet zo'n fijne combi is.
    Is net weer een groepje dames binnengekomen.

    Inderdaad. De gestoofde rundvlees was me net iets te 'wild' van smaak. Weet niet hoe dat officieel heet, maar dat er veel vet en zo kwa smaak in de saus en vlees is getrokken. Als dat anders Was gemaakt of wat anders voor in de plaats, had de waardering weer heel anders kunnen zijn.
    En kip was ietsjes droog. Aardappeltjes, pasta waren wel okay.

  34. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    mager (18 januari 2022)

  35. #172
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 22:17
    Berichten
    2.145
    Discussies
    18
    Thanks
    5.587
    Thanked
    2.636 in 1.220 posts

    Standaard

    Het kan niet op vandaag MB: zowel live-verslag over het eten als over de dames!

    Goede voornemens gemaakt?

  36. Onderstaande leden hebben Meme Moo bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (17 januari 2022)

  37. #173
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.661
    Discussies
    271
    Thanks
    26.380
    Thanked
    15.989 in 6.509 posts

    Standaard

    Yep en nog even update over heren: later op de avond best nog wat mannen binnen. Denk 20 ofzo.

    Party sfeer Was er niet echt. Geen dansende dames op het podium ofzo. Meer dames die bij wat mannen gingen zitten.
    Wel dj die de bass weer enigzins laat doordreunen tot in de rust kamer.

  38. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (17 januari 2022),mager (18 januari 2022),Meme Moo (19 januari 2022)

  39. #174
    Geregistreerd
    29 december 2021
    Last Online
    10 februari 2024 @ 17:25
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Hi @mentholbear, ik zie bij je live verslag (top trouwens) dat je dus blijkbaar met je telefoon in de club zit. Is dat toegestaan dan? Ik weet van Artemis in Berlijn dat dat een absolute no-go is.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

  40. #175
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:21
    Berichten
    2.069
    Discussies
    53
    Thanks
    3.955
    Thanked
    3.219 in 1.092 posts

    Standaard

    Wisselt. Ik ga nog wel eens boven in de kino zitten, en daar wordt mobielgebruik sort-of toegestaan. In het restaurant of op de dansvloer krijg je gegarandeerd commentaar of je dat ding wilt opbergen.

  41. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (19 januari 2022)

 

 
Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60