Nou; ik heb mijn vrijkaartje vorige week ingewisseld door deze club te bezoeken. Dank forum!

Inrichting als of het mensen zijn die niet gewend zijn in een huis te wonen; voor mij geen sfeer.
Er waren 4 dames; Alice die er mooiste uitzag maar geen 'blasen' deed ivm met ....
Verder Adriana die er slank uitzag maar slechte gezichtshuid heeft en nog 2 mindere godinnen.
Hiervan zag Emma het leukste uit en daarmee maar eens geprobeerd.

Ze is klein en heeft heupen. Is niet dik en heeft goede borsten (denk B-cup). Typisch Roemeens gezichtje/haren.
Geen plooien of striemen. Is vriendelijk.

Onder de douche al het 1e minpuntje; op afstand al niet te pruimen luchtje als ze praat. Echt meer dan een 'asbakje'. Dan is nog maar de vraag wat ik hier moet; een club waar je geen sfeer hebt, de dames je strak aankijken tot je broek afzakt, waar je niet kan beffen omdat je weet dat er geAO wordt en nu dan ook geen zoenen omdat het veel erger dan een asbakje plus een haring van meer dan een maand gefermenteerd.

Gelukkig drong ze niet aan op zoenen (ik ook niet!) en nam ze de klassieke h.-houding aan. Met rug naar jou toe aan de schwans (ik heel blij)! Pijpen was matig omdat het handje veel moest doen.
Als laatste besloten in doggy een rubber vol te krijgen omdat ik toch ergens voor gekomen was.

Helaas was deze positie wel goed ivm de haring/asbak etc maar nu werd mijn neus sterk gehinderd door geuren uit andere spelonken; ook niet om te doen.

Aangezien mijn sex toch meer over GFE etc gaat het werk hier niet afgemaakt en ik zal hier niet verder komen.

En zeker niet met Emma want mijn neus verhinderde opwinding.


BefBeer