Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Golden Earring terug met gloednieuw album

    Na negen jaar brengt Golden Earring een geheel nieuw studioalbum uit:

    ‘Tits 'n Ass’. George Kooymans, Barry Hay, Rinus Gerritsen en Cesar Zuiderwijk laten met een collectie nieuwe rocksongs en meeslepende ballads horen waarom ze al vijftig jaar eenzaam aan de top van de Nederpop staan. De herkenbare stemmen van Barry en George, de unieke Earring-hooks, ’s werelds beste ritmesectie en het onovertroffen songschrijverschap van deze rockers heeft een uiterst spannend album opgeleverd.

    “Met welke grote artiest je ook praat, Jack White of Keith Richards, ze kennen de Earring allemaal. Het is de enige Nederlandse band die echt wereldberoemd is”, zegt Roy Teysse van Universal Music.

    De dag voor de release van het album vindt in Paradiso een albumpresentatie plaats, in samenwerking met Radio 2. De kaartverkoop voor deze zeer exclusieve showcase start op zaterdag 7 april aanstaande.

    Golden Earring is terug, van vijftig jaar nooit weggeweest!

    http://www.euro-entertainment.nl/394...2=RSF000000768
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  2. Onderstaande leden hebben RAUL7 bedankt voor deze bijdrage:

    Clinic (14 mei 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Deze gasten heb ik heel wat keren "LIVE" aan het werk gezien. Zowel in de benauwde atmosfeer van de schouwburg, in ranzige feesttenten op het platteland, op grote festivals en gewoon in de zaal. Ik zag ze toen ik 18 jaar was en ik zag ze een paar jaar geleden toen ik 51 was. En nog steeds spelen die gasten de pannen van het dak. Misschien wel beter dan de Stones" maar ja die komen uit Engeland. Cesar Zuiderwijk in ieder geval véél beter dan kutdrummertje Charlie Watts. Was de Earring Amerikaans of Engels geweest, waren ze een "band" van wereldformaat geweest. Af en toe een paar andere muzikanten in de bezetting zoals Eelco Gelling (ex Cuby) en Robert Jan Stips. Ik vind ze echter op hun best met zijn 4-ren. Een absolute top band.

  4. #3
    Geregistreerd
    4 augustus 2011
    Last Online
    20 maart 2016 @ 21:35
    Berichten
    286
    Discussies
    8
    Thanks
    1.716
    Thanked
    159 in 77 posts

    Standaard

    Ja, een fantastische band welke ik al zag toen ze zich nog De Golden EarringS (met S) noemden, vanuit de tijd de de Haagse groepen Nederland regeerden..
    Nam mijn zoon de eerste keer mee toen hij 10 jaar was omdat hij Cesar adoreerde. Hij is nu zelf een erkend drummer, maar het blijft zijn idool, ook nu hij 29 jaar is.
    We gaan dan ook binnenkort weer naar hun zoveelste concert in De Rijnhal in Arnhem en ik verheug me, ondanks mijn 64 jaar, er heel erg op!!

  5. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard



    Commentaar overbodig.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #5
    Geregistreerd
    27 september 2011
    Last Online
    Gisteren @ 08:06
    Berichten
    298
    Discussies
    1
    Thanks
    677
    Thanked
    392 in 122 posts

    Standaard

    Inderdaad de nieuwe cd is weer top. Ik heb ze al gezien toen ik 15 was en binnenkort wordt ik 59 en ga nog steeds naar optredens van die gasten. Binnenkort kom ik dan opa57 wel tegen in de Rijnhal. Het is nog steeds een topact van wereldformaat.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01.

FKK Artemis 468*60