Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard Schippersstraat 24/4 Gabrielle

    Naam : Gabrielle
    Nationaliteit/taal : Slovenië / Spreekt vlot Engels
    Leeftijd : Niet gevraagd - vooraan in de 20 (naar eigen zeggen al 2-jaar in SKW)
    Haarkleur/lengte : Donker
    Lengte : 1.70
    Postuur/Cupmaat : Iets steviger gebouwd / Mooie volle C-cup (wel met hulp van de dokter)
    Tatoeage/Piercing : Een geweldige roos aan de linkerzijde
    Service : PMC/Beffen/Prostaatmassage/NMC
    Wanneer : avond - nacht

    Op een avondlijke wandeling in het SKW viel deze meid me plots op. Stralende glimlach telkens ik voorbij wandelde, maar geen irritant getik op het raam. Zij staat echter in een huis waar een 8-tal meiden aan het raam staan, en de ervaring heeft mij geleeerd dat je daar niet altijd de beste service krijgt. Uiteindelijk toch op haar toegestapt en me laten overhalen binnen te gaan. Eens op de kamer en na de korte kennismaking bleef Gabrielle vriendeljk. Met haar afgesproken dat ze me voor 100 euro een halfuur mocht verwennen. Ontkleed. Gabrielle heeft een mooi lichaam. D'r borsten zijn erg stevig en zij heeft een gigantische tattoo - een klein bloementapijt. Gabrielle rook ook lekker zacht naar bloemen! Gabrielle begon mij zachtjes te likken en toen ze aan mijn tepels kwam, werd ze gewaar dat uw verslaggever dat wel erg aangenaam vond. Altijd prettig meiden die aanvoelen wat de klant leuk vindt en daar ook iets mee doen. Ondertussen begon ze ook mijn ballen te masseren. Zelf was ik zachtjes op de tepeltjes van Gabrielle aan het zuigen; ze vond het best prettig en gaf aan dat ik wel wat verder mocht gaan. Wij lagen helemaal in elkaar verstrengeld. Gabrielle haar hand was nu zachtjes mijn anus aan het strelen. Spannend. Zou ik een prostaatmassage krijgen? Zachtjes gaf ik aan dat het mocht, en jawel hoor een vingertje van Gabrielle dook diep in het kontgaatje. Heerlijk. Gabrielle deed het lang, niet zomaar een minuutje. Nee, ze gaf mij echt een leuke tijd. Mijn lid was helemaal stijf en ongemerkt deed Gabrielle er een rubbertje rond. Wat volgde was een superpijpbeurt. Gabrielle weet echt hoe het moet: met gevoelen, zacht (dat gaf ik aan), afwisseling, geen handwerk. Wat een meid! Haar uiteindelijk in missionaris geneukt en het knallend afgemaakt. Een topervaring. Na de daad werd ik ook niet onmiddellijk afgeserveerd: wij bleven nog een 5-tal minuten op bed naspreken.

    Voor mij dus een ontdekking deze Gabrielle. Wil de klant echt verwennen. Wel opgelet, want mevrouw lijkt mij ook een businesswoman die graag wat meer wil verdienen - waarvoor ze je wel het nodige plezier wil geven. Misschien dus best duidelijke afspraken met haar. Maar goede waar voor je eurootjes krijg je zeker. Zeer zeer groot herhalingsgevaar.

  2. #2
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Ook voor dit sympathieke geldwolfje is de vakantie al even afgelopen. Ze stond gisteren weer uitnodigend te glimlachen.

  3. Onderstaande leden hebben felrops bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen ( 3 september 2012)

  4. #3
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Helemaal uitgerust na een langere vakantie stond Gabrielle me deze avond op te wachten. Topmeid.

  5. #4
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Gisterenavond nog eens op wandel door het SKW. Achter haar vertrouwde raam spotte ik plots Gabrielle. Weer even geleden. Ze wuifde en glimlachte – een meid die weet hoe ze aan klantenbinding doet. Eerst nog maar een rondje gestapt, om te kijken wat voor anders er in de snoepwinkel lag. Optisch viel het alvast niet tegen, heb al slechtere tijden gekend. Toch maar voor Gabrielle gekozen. Zij blijft een bijzondere meid. Eentje die het spel erg goed speelt, en je minstens de indruk geeft dat ze plezier beleeft aan de job. Lekkere knuffel ter verwelkoming – nee diep tongzoenen vind je niet zo snel in het SKW. Even bijpraten over de vakanties, de financiën duidelijk geregeld (100 euro voor een lang halfuur) en dan maar uitkleden en opfrissen. Gabrielle heeft een mooie stevige D+-cup. Ik ben niet zo een fan van megaboobs, maar bij Gabrielle vind ik ze reuze lekker en zij weet hoe me er mee op te geilen. Echte mooie grote tieten waarmee ze je masseert en je naar hartelust mag aan zuigen. Gabrielle speelde met m’n balzak. Als steeds kreeg ik van haar een prostaatmassage. Gabrielle zoekt oogcontact, daagt wat uit. Vroeg of ik haar wou vingeren, waarom niet schat! Condoompje eromheen, pijpen zonder condoom is nu eenmaal niet standaard in het SKW, en blazen maar. Standje 69. Lekker romig poesje heeft deze meid. Ze pijpt echt erg goed; lang, nat, tempowissels. Ik kreeg het nu wel erg heet. Maar op Gabrielle gekropen en lekker stevig doorgeneukt, terwijl Gabrielle aan m’n tepels zoog. Knallende explosie. Nog even naknuffelen. Fijne service weeral van Gabrielle.

  6. Onderstaande 3 leden hebben felrops bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (22 december 2014),Megaboob (26 september 2014),Oudebelg (26 september 2014)

  7. #5
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Vrijdagavond nog eens een wandeling door het SKW. Wat rondjes lopen. En daar stond ze plots weer achter het raam: Gabrielle - met haar uitnodigende glimlach. Niet geaarzeld. Op de kamer begon Gabrielle me te knuffelen en langzaam uit te kleden. Hierbij kijkt ze je de hele tijd lekker uitdagend aan en draait met haar tong. Gabrielle is wat molliger dan de meeste van haar collega’s, maar ze weet waaruit haar job bestaat: mannen een mooie erotische droom verkopen. Ze straalt een flinke brok geilheid uit. We sukkelden op bed. Langzaam zogen we aan elkaars tepels. Gabrielle heeft echt flinke tieten, fijn om daarmee weer eens te kunnen spelen. Met haar handen streelde Gabrielle zacht m’n balzaak. Dit opwarmertje duurde een hele tijd. Gabrielle kijkt me plagerig aan. Ze weet dat ik graag een prostaatmassage heb. Ze liet me even wachten, en likte eerst wat in m’n nek en oren. Dan toch; haar middelvinger verdween in de duisternis en ik snoof wat poppers. Ik genoot van Gabriellle’s verwennerij – ze weet hoe ik het graag wil. Nadien kroop ze in de 69-positie en begon me te pijpen. Het leuke aan Gabrielle is dat ze lekker lang pijpt en voldoende tempowissels inbouwt. Eerst nog voorzichtig en dan intenser likte ik aan haar clit. Gabrielle trilde en werd erg nat. Ze gaf nog wat aanwijzingen, waar ik gewillig rekening mee hield. Haar heerlijke sappen vloeiden over m’n tong. Het was zweten in dat peeskamertje. Tenslotte Gabrielle in missionaris geneukt. Nog wat napraten.

    Voor de fans: Gabrielle is inmiddels voor een lange maand naar huis.

  8. Onderstaande 2 leden hebben felrops bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (22 december 2014),Oudebelg (22 december 2014)

  9. #6
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Terug na een lange maand vakantie.

  10. Onderstaande 2 leden hebben felrops bedankt voor deze bijdrage:

    Backinbusiness$ (17 maart 2015),mechelen (17 maart 2015)

  11. #7
    Geregistreerd
    22 januari 2015
    Last Online
    9 mei 2015 @ 20:27
    Berichten
    31
    Discussies
    1
    Thanks
    19
    Thanked
    19 in 13 posts

    Standaard

    Gelukkig is ze terug. Dit soort meiden hebben wij nodig.
    Lief, geil, topservice en ook nog eens super sociaal.

  12. Onderstaande 2 leden hebben Backinbusiness$ bedankt voor deze bijdrage:

    felrops (18 maart 2015),mechelen (17 maart 2015)

  13. #8
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Twee raampjes opgeschovenn nu Schippersstraat 24/6.

    Blijft een toppertje.

  14. #9
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Terug aanwezig na een lange vakantie.
    Gabrielle heeft misschien een pondje meer dan veel van haar collega's, maar het is een evenwichtige en leuke vrouw waarmee je lekker seks hebt. Meer moet dat niet zijn.

  15. Onderstaande leden hebben felrops bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (18 oktober 2015)

  16. #10
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    We hebben even moet wachten, maar ze is terug. Licht andere styling: wat donkerder haar

  17. Onderstaande 2 leden hebben felrops bedankt voor deze bijdrage:

    Jovibeer ( 1 juli 2016),Zultbroek81 ( 2 juni 2016)

  18. #11
    Geregistreerd
    4 juni 2016
    Last Online
    14 november 2018 @ 09:49
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Volgens mij is Gabrielle ermee gestopt. Sinds juni 2016 niet meer gezien. Ik hoop dat ze een nieuw en gelukkig leven gestart is. Jammer dat ze hier niet meer is.

  19. Onderstaande leden hebben Spiros bedankt voor deze bijdrage:

    felrops (12 januari 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:49.

Freude 468*60   Living Room 468*60