Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Beitrag Larissa (Duitse, donkerblond) (GT)

    Naam : Larissa

    Haarkleur/-lengte : donkerblond, lang haar

    Lengte dame : 1.65m

    Postuur/Cupmaat : Normaal tot wat voller , B-Cup

    Nationaliteit/Taal : Duitse, duits

    Leeftijd : 25 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Zeer goed. Zoenen, beffen,aftrekken, NMC, PZC, FT ook over gezicht, Anaal

    Bijzonderheden : Larissa werkt alleen nog op vrijdagavond en het weekeinde. Ik hou helemaal niet van nummering van dames dus tracht deze Larissa's uit elkaar te houden. Het lijkt mij niet heel erg lastig .....alhoewel ........de Sonja's moeten nog komen om over de Sandra's en Yasmina's nog maar te zwijgen.
    W2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    30 april 2023 @ 00:36
    Berichten
    77
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Daumen hoch

    Soms zijn er momenten dat je nuttige zaken kunt verenigen met aangename dingen, zo ook deze zaterdag 22 oktober.
    Na toch een aantal maanden afwezig te zijn geweest in GT-gelederen was de weg nog even snel gevonden als voorheen. Een op dat moment voor mij onbekende dame deed de deur open. Het daarna te volgen ritueel was nog identiek, en opvallend was en is wel dat de populatie ongelooflijk snel veranderd in deze korte tijd. In een eerder gelezen recensie vernam ik dat vanessa inmiddels weer voor de bar zou werken. Niets is minder waar, ze werkt niet meer voor de bar en zal dat ook niet meer gaan doen. Met recht tot persisteren!
    Een bijna Ive-look-a-like vond ik terug in deze larissa. Deze look a like uitte zich niet alleen in uiterlijk, maar ook in de bieden service. Een hartstikke leuk griet met "zonder nonsens" sex. Wel zal haar service een beetje persoons gebonden zijn, want niet bij iedereen biedt ze dezelfde service, er moet dus een beetje een klik zijn.
    Enig klaaggezang was te bespeuren bij de aanwezige meiden, het klantenaantal en daarmee het kamerbezoek, en nog belangrijker, de inkomsten, lopen aardig terug. De economische recessie is dus ook daar merkbaar, al zou je dat niet denken als je de bolides ziet die geparkeerd staan. Verder blijft GT een stukje vermaak bieden wat ze zeker onderscheidt met andere clubs, en daarmee zichzelf op de fkk-kaart zet in de hogere regionen.
    Kortom weer een dagje vermaak waarvan er inmiddels al heel wat op de kaart staan.

  3. #3
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard Larissa

    Na de recensie van vooral meidenlover heel nieuwsgierig van wie of wat is nou Larissa. Wel sinds gisteren weet ik dat nu ook .
    Ze ving me op bij de ingang van de kino en vroeg of we wat tijd samen door konden brengen, wel dat was geen probleem vertelde ik haar want ik had toch vakantie en viel vooral op haar lange haar en stralende lach.
    Ze haalde de sleutel van kamer 5 en zijn daar heerlijk aan de gang gegaan. Heerlijk vrijen en knuffelen het leek echt of ze er zelf plezier in had , eerst dach ik nog komt dit omdat er zo weinig ijsberen en zoveel vrouwen zijn, later bleek dit echt dus niet zo te zijn.
    Daarna heerlijk in een 69 gelegen en haar daarna rustig achterover gelegd en haar klaar gebeft.
    Toen ze zo ver was gekomen zij ze nu ben jij aan de beurt en dat heb ik geweten, vele standjes en ze liet zich van alle kanten zien, ik zou wel een verhaal er van kunnen maken zolang als meidenlover dat gemaakt heeft, maar laat ik dat maar niet doen , herhalingsgevaar zeer groot bij deze leuke en lieve meid absoluut een toppertje Ps. ze rekent een zeer bescheiden bedrag, en dat mag ook wel eens gezegd worden :-*.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 oktober 2005 om 11:39

  4. #4
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Larissa, 16 dec

    Ik lag rustig in de hoek van de kino, lekker te suffen bij de bewegende beelden en te wachten tot het pizzatijd was. Verschillende dames waren al eens komen kijken, maar bij het ontbreken van enige reactie aan mijn kant, weer vertrokken. Zo niet Larissa. Deze dame kwam eerst maar eens naast me liggen, en begon spontaan te kletsen, en ondertussen ging haar handje
    onschuldig op ontdekkingsreis. Ja, ja. Natuurlijk kon kleine Randy zich niet rustig houden, en dat was voor Larissa aanleiding ook oraal wat brutaler te worden. Kortom, aanranding in het publiek. Is dat in het dagelijks leven aanleiding voor massa's uitrukkende politie, en hulp van toeschietende omstanders, in GT is dat wat anders. Wel belangstelling van het publiek, maar helpen, ho maar. Aangezien Larissa duidelijk sterker was dan ik, was de enige oplossing een sleutel vragen. Dat toverwoord werkte prima, ze was meteen verdwenen. Echter ze was snel terug, nam me in de houdgreep en sleurde me mee naar een kamer. Een uur later mocht ik weg van haar. Voorlopig is de kust weer veilig, ze gaat een paar weekjes op vakantie. En dan is er zeker herhalingsgevaar. Lekker ding, stevig maar niet dik, vrolijk en prima service. Een ruime 8.

  5. #5
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Daumen hoch Opnieuw geslaagd...

    Gisteren na een slopende sessie met Esme, me toch maar laten overhalen om weer met Larissa mee te gaan. Ik had er eigenlijk geen hoop meer in dat er nog iets mogelijk was, maar door haar zachte en lieve aanpak is het er toch weer van gekomen. Ze is een lief meisje, dat werkelijk alle tijd voor je neemt en ook veel dingen onthoud van de vorige ontmoeting. Leuke meid die goed weet waar ze mee bezig is, zonder profi over te komen.:green_smi
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  6. #6
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Daumen hoch Opnieuw

    Afgelopen vrijdag als afsluiter Larissa maar weer eens meegenomen naar een blokhutje. Ze was de hele avond al aan het proberen om met me te praten, maar ik was te vermoeid van de voorgaande sessies om hier echt op in te gaan.

    Maar zo tegen 20.00 uur, toen ik lekker met diablo buiten op de banken een koffie aan het drinken was, kwam ze toch weer bij me en sprong ze weer bij me op schoot. En ja, dan wil de kleine Azrael ook wel eens een eigen leven gaan leiden, waardoor we toen spontaan besloten om de kamer te gaan bezoeken.. :D

    Eenmaal op de kamer aangekomen, een beetje bijgekletst, want we hadden elkaar ook al zo lang niet meer gesproken... Na wat heerlijke zoenen, me toch maar eens weer naar beneden verplaatst waar ik haar heerlijk heb klaar gebeft, iets waar ze zelf wel voor zorgde, door me niet te laten stoppen totdat ze trillend en schokkend onder me lag...

    Daarna was het haar beurt, waarbij ze opnieuw aangaf over zeer goede technieken te beschikken. Na haar in een aantal standjes te hebben genomen (vooral doggy is bij haar prachtig, met die mooie kont voor je.. .) heb ik haar het met FT laten afmaken.

    Al met al een prachtige afsluiting van een goede en mooie dag in GT.
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  7. #7
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Ruim een jaar geleden (toen dit forum nog niet bestond) maakte ik voor het eerst kennis met Larissa. Ik schreef toen de volgende recensie:

    "Een week geleden was Larissa mij al opgevallen. Zij was toen pas begonnen in GT (zo heb ik gisteren begrepen). We hadden diverse keren oogcontact toen, maar dan weer werd zij net weggekaapt en daarna was ik weer in gesprek met een dame. Uit de blikken over en weer was wel duidelijk dat er ooit een kamerbezoek van moest komen. Hoe waar zou dit blijken te zijn ...

    Larisse is een echt "girl next door" type. Heel relaxt en je moet haar wel een beetje veroveren. Heel mooi figuur met (inderdaad Lanciared) prachtige peervormige bosrtjes met behoorlijk grote tepels. Ze is daarnast erg vriendelijk en geinteresseerd (niet gespeeld). Absoluut geen profigedrag (kan soms lekker zijn als je er voor in de stemming bent).

    Afgelopen vrijdag, nadat ik op een "gruwelijke" manier was afgemat door Ive, dacht ik maar even in de tuin te gaan chillen. Rustig plekje in de schaduw uitgezocht. Zat een beetje om me heen te kijken en ineens zag ik Larissa uit het hoofdgebouw komen. Geen twijfel in haar tred te bespeuren en ze kwam regelrecht op me af. Ik dacht meteen: "Te vroeg ...". Had nl nog trillingen in mijn benen van Ive's blowjob. Ze vroeg heel vriendelijk of ze me nu wel gezelschap mocht houden en keek me met haar reebruine ogen bijna smekend aan. Ik kon niks anders dan haar hand vastpakken en glimlachen. Zij ging op het te kleine bedje zitten. Snel kwamen we tot de conclusie dat dit toch niet zo handig was en dat we beter een beschut plekje achter in de tuin zouden kunnen opzoeken. Bijna alles was bezet maar op een niet al te beschut plekje stonden nog twee lege bedden. Snel een derde matrasje erbij en het feest kon beginnen.

    Larissa was in het begin een beetje aftastend. We moesten elkaar echt nog "leren kennen". Het was alsof jik voor het erst met een nieuwe verovering naar bed zou gaan, maar dan een waarvoor achteraf niet betaald zou hoeven worden. Als snel had ik door wat het bij haar goed doet (nee, dat hou ik echt voor mezelf) en toen kwam ze snel los. De kussen werden heter, heftiger en zwoeler. De remmen die er in het begin nog wat waren verdwenen stukje bij beetje. Ik merkte wel de spiedende ogen van diverse ijsberen, die eens rustig kwamen kijken wat er daar toch allemaal gebeurde. Nou heb ik daar op zich niet zo'n probleem mee, maar ik merkte aan Larissa dat zij toch een paar keer opkeek van wie er nu weer stond te gluren.

    Zelf moest ik steeds denken aan m'n eigen ontmaagding in de duinen aan zee (een paar jaartjes geleden al) met een meisje dat een soortgelijk type is als Larissa. Dat maakte de hele ervaring voor mij erg bijzonder. Daarom kan deze recensie een vertekend beeld van de werkelijkheid geven (zie ook hierna).

    Na ruim een half uur buitenwerk was ik de gluurders eigenlijk ook wel een beetje beu en ik wilde Larissa eens goed neuken zonder de aanwezigheid van derden. Naar binnen dus voor de sleutel en wat te drinken voor op de kamer.

    Op de kamer wilde ik weer rustig beginnen maar de vlam sloeg bij beide van ons meteen in de pan. Wat volgde was toch wel een van de beste en intiemste sessies die ik de afgelopen tijd mee heb gemaakt. Ik geef verder geen details maar het was gewoon erg goed. Voor mij (en ik denk ook voor haar) klopte het helemaal.

    Om teleurstellingen en of verkeerde verwachtingen te voorkomen wel nog het volgende. Misschien dat Larissa niet bij iedereen in de smaak zal vallen. Wel qua uiterlijk en zo maar ik denk dat ze op de kamer niet altijd de service kan of zal bieden die ik heb ondergaan. Ik denk dat de ongeremdheid er bij haar niet van nature inzit. Is het anders dan zie ik dat wel in de komende recensies. Misschien heb ik het mis maar tussen ons klikte het meteen en dat was van beide kanten niet gespeeld. Mij hoor je niet zo vaak over GFE en zo. IK vind dat dit begrip te pas en te onpas door veel forumleden wordt gebruikt (let wel: mijn mening). Dit was er voor mij echter zeker een. Larissa speelde nog de hele avond door mijn hoofd en dat wil voor mij wat zeggen. Zelfs met Russische Alex(andra) is me dat niet overkomen.

    Hoewel ik probeer veel te wisselen qua dames ontkom ik bij een volgende bezoek zeker niet aan Larissa."

    Afgelopen woensdag (schoolvakantie, dus ze werkt weer even doordeweeks)was het weer feest met haar. We hadden elkaar zeer lange tijd niet gezien en dat was te merken. Larissa bouwt de spanning op van een lief en rustig meisje naar lekkere geile sex. Voor mij blijft zij een van de beste GFE's.

  8. #8
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 12:07
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    @Hallo NLs,

    kann für mich wieder grob die Tendenz zu Larissa wiedergeben ? Danke dafür.OK ich sehe mehrmals den Daumen nach oben, was auch wir Deutschen kapieren sollten, aber ein paar Details würden mich doch interessieren.

    Ich war jedenfalls neulichst auch bei Larissa und bin nach vielen Flops im GT endlich mal wieder zufrieden gewesen:

    Larissa sticht mit einem sehr sympathischen Gesicht inkl. Lächeln aus der Masse eindeutig raus. Ich positionierte mich im Kino so, dass sie mich ansprechen mußte:D . Selbst trau ich mich noch nicht so.

    Nach nettem Talk dort erstmal ZK ausgetauscht, dann schön anblasen lassen. Nachdem sie dann einen Schlüssel für uns fand, verschwanden wir in einem der Zimmer. Dort weiter Zungenküsse der angnehmen Art, Lecken, bis sie sich wand und FN und ein Ritt bis zu meinem Abschuß.

    Fazit: Mit Larissa war ich sehr zufrieden, gerne wieder. Sie arbeitet aber nur am Wochenende.

    flens

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40.

Diamond 468*60   Living Room 468*60