Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 311

Discussie: Live from Magnum!

  1. #51
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Ik ben in Magnum. Het is redelijk druk. Vrouwenbezetting is goed. Voor degenen die op zwarte vrouwen vallen, zijn hier aan het goede adres. Er lopen een aantal zwarte vrouwen rond. Daarnaast heb ik een aantal Duitse vrouwen gezien en natuurlijk zijn de Roemeense vrouwen ook niet ondervertegenwoordigd.

    Ik zit nu in het restaurant en heb zojuist een steak met friet besteld. De ligging van het restaurant vind ik niet goed. Het ligt vlakbij het bargedeelte met harde muziek. Daardoor zit je gewoon niet lekker te eten. Dit is echt een minpunt.

    Er zijn wat meer dames sinds mijn vorige bezoek, wat op een feestdag viel. Ik kwam ijsbeer pistol pete ook tegen. Hij zat in het relaxgedeelte met een meisje. Even kort een babbeltje gedaan, want hij was net van plan op de kamer te gaan.

    Zo, ik ga nu even eten, want de ober komt met het eten aanzetten.

  2. Onderstaande 4 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 2 juni 2013),Picasso 1 ( 2 juni 2013),rob45 ( 1 juni 2013),Zultbroek81 ( 1 juni 2013)

  3. #52
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Ik ben nog in Magnum. Ik heb ook ijsbeer wipneus ontmoet. Was aangenaam kennis maken. IJsbeer Pistol Pete is naar huis toe. Ik was op de kamer met Jeanina. Het was een redelijke sessie, maar echt heet was ik niet. Ik ben nu twee keer in Magnum geweest en ik moet tot de conclusie komen dat het niet mijn soort club is. Ik voel me niet thuis tussen het publiek dat deze club aantrekt. Buiten in de tuin zitten groepjes gasten met een waterpijp te roken.

    Nee, de sfeer is voor mij niet geschikt en het gevolg is dat ik door de aparte sfeer geen zin meer in sex heb. Er lopen hier gewoon een aantal hele foute gasten rond. Je weet wel van die spierbundels die zich te goed voelen voor een badjas en alleen met een handdoek om door de club lopen. In clubs als GT, Palace, Livingroom en World maak je gemakkelijk een praatje met een andere gast. Maar in Magnum heb ik dat veel minder.

    Ik vind de meeste gasten hier niet interessant en heb ook niets gemeen met ze. Ik voel me toch beter tussen het publiek dat GT en World aantrekt. De highlight van de avond was dat ik even met de ijsberen wipneus en pistol pete heb kunnen kletsen, want anders was het maar een matige avond geweest. Magnum is zeer zeker geen slechte club. Het ziet er verzorgd en mooi uit, maar ik pas gewoon niet bij het publiek en het zal wel weer een tijdje duren, voordat ik deze club weer eens zal bezoeken.

  4. Onderstaande 3 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 2 juni 2013),Boy69 ( 8 maart 2014),MiniME ( 2 juni 2013)

  5. #53
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Ter aanvulling op mijn vorige bericht, er was toch nog een ander lichtpuntje op deze avond. Ik kwam Tina tegen. Een Duitse die ik kende van de club Palace ergens in 2009. Ze had al lange tijd niet meer gewerkt in Palace, omdat het niet meer zo goed was volgens haar. Ze was maar twee weken in Magnum en wil ook nog een paar dagen in GT werken, waar ze vroeger al een keer had gewerkt. Ik was een uurtje met haar op de kamer. Haar service is nog steeds prima.

  6. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 ( 2 juni 2013)

  7. #54
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Ik ben het wel met Bergm eens. Het was gisteren (en eergisteren) niet top qua dames bezetting en sfeer. Door mijn vaste dame heb ik het desondanks prima naar mijn zin gehad. En ook de 18 jarige newbee Bella uit Hamburg, helaas wat te uitbundig getattooeerd en voorzien van eigenaarstempel, voldeed prima. Ze pijpte zo enthousiast dat nadien mijn pistol in brand leek te staan.

    Dat er veel 'vout folk' loopt is een feit en nu voor mij verklaarbaar na jouw (Bergm) uitleg over de eigenaar structuur. Maar aan de andere kant zijn Sudlander blijkbaar een erg neukgraag en hoerenlopers volkje. De meeste clubs worden in de weekends bezocht door grote getalen Sudlander, op enkele clubs (3?) na in NRW. Het fenomeen dat de kleerkast en spierbundel type Jerommeke met tattoos en opgeschoren kop bij voorkeur met fles champagne en enkele meiden op schoot zitten zie je gelukkig niet veel in Magnum (vgl Phg waar vaak alle bankjes in de bar bezet worden gehouden door deze types).

    Persoonlijk heb ik er gelukkig geen last van, ik heb enkel oog voor de dames en verlaat meestal de club op een tijdstip dat de verhoudingen nog een weerspiegeling van de maatschappij zijn en je je niet in een badhuis in Ankara waant.

  8. Onderstaande leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 5 maart 2014)

  9. #55
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Ter aanvulling op mijn vorige bericht, er was toch nog een ander lichtpuntje op deze avond. Ik kwam Tina tegen. Een Duitse die ik kende van de club Palace ergens in 2009. Ze had al lange tijd niet meer gewerkt in Palace, omdat het niet meer zo goed was volgens haar. Ze was maar twee weken in Magnum en wil ook nog een paar dagen in GT werken, waar ze vroeger al een keer had gewerkt. Ik was een uurtje met haar op de kamer. Haar service is nog steeds prima.
    Bedoel je Tina met getatoeëerde vleugels op haar schouderbladen en die tot recentelijk ook in Sharks heeft gewerkt (en daarvoor inderdaad Palace)? Zo ja, dan hebben we het over meer dan een lichtpuntje. :smile:

  10. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 5 maart 2014)

  11. #56
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard Controle

    In Magnum is er een controle. Bij mijn aankomst om 20.30 waren redelijk veel politiewagens buiten. Een 20tal dames stonden buiten gekleed. Politie scheen al 3 uur eerder gearriveerd te zijn. Om toch te kunnen 'poppen' ben ik maar doorgereden naar Dolce Vita.
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 11 juli 2013 om 21:28

  12. Onderstaande 6 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (12 juli 2013),Badslippers (11 juli 2013),bergm550 ( 5 maart 2014),Carlitos (13 juli 2013),Jaeger-Lecoultre (13 juli 2013),Smouse (11 juli 2013)

  13. #57
    Geregistreerd
    23 december 2005
    Last Online
    15 maart 2024 @ 17:23
    Berichten
    223
    Discussies
    36
    Thanks
    5
    Thanked
    46 in 21 posts

    Standaard

    thanks Picasso, wilde vandaag net voor het eerst deze club gaan bekijken maar sla nog maar even een paar daagjes over zodat er meer kans is op ruim aanbod van vrouwen

  14. #58
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    In Magnum is er een controle. Bij mijn aankomst om 20.30 waren redelijk veel politiewagens buiten. Een 20tal dames stonden buiten gekleed. Politie scheen al 3 uur eerder gearriveerd te zijn. Om toch te kunnen 'poppen' ben ik maar doorgereden naar Dolce Vita.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pipokoeien Bekijk bericht
    thanks Picasso, wilde vandaag net voor het eerst deze club gaan bekijken maar sla nog maar even een paar daagjes over zodat er meer kans is op ruim aanbod van vrouwen
    Daarom heb ik vandaag meteen gebeld om te vragen wat er zoal aan de hand was. Ja, er zijn 15/20 meisjes weggestuurd op die dag omdat ze zich niet hadden aangemeld bij de belastingdienst. Dat hebben enkele meteen gedaan en vandaag is het business as usual.
    Oftewel er zijn nu 71 dames aanwezig en de avondploeg van 20-25 dames moet nog komen.....
    Dat zou voldoende moeten zijn voor pipokoeien

  15. #59
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Ja, er zijn 15/20 meisjes weggestuurd op die dag omdat ze zich niet hadden aangemeld bij de belastingdienst.
    Jaja, en daarom had de directie van Magnum de politie gebeld en de dames eruit laten zetten...

  16. #60
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Hoho Carlitos, ik heb laatst 3 dagen vast gezeten op het politieburo omdat ik mijn vuilnisbak om 23:59 buiten had gezet, terwijl het pas vanaf middernacht mag...

  17. #61
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Tja heer The Joker, gij woont in het Belgische. Dat is helemaal een rechtstaat!

  18. #62
    Geregistreerd
    18 februari 2008
    Last Online
    18 september 2023 @ 12:45
    Berichten
    247
    Discussies
    61
    Thanks
    25
    Thanked
    72 in 48 posts

    Standaard

    Gisteravond was ik daar, het is tot 21:00u zeer rustig gebleven. Toen had ik nog spijt dat ik niet naar een andere club gegaan was. Naderhand verbeterde het aanbod vrouwen en vanaf middernacht waren er zelfs wachttijden voor de kamers, dat zou nog tot 03:00u 's nachts voortduren.
    Ik had mijn zinnen gezet op één bepaalde (voor mij) nieuwe dame, die helaas niet meer retourneerde aan de bar. Uiteindelijk nog een goede sessie gehad met een Duitse gehuwde roodharige vrouw: Eve.

  19. #63
    Geregistreerd
    18 februari 2008
    Last Online
    18 september 2023 @ 12:45
    Berichten
    247
    Discussies
    61
    Thanks
    25
    Thanked
    72 in 48 posts

    Standaard

    Sinds een uurtje of twee in Magnum, het is in tegenstelling tot voorlaatste bezoek, goed vertoeven hier.
    Veel dames, waarvan ook veel nieuwe. Het aantal mannen valt op dit tijdstip nog mee, maar ik ga er vanuit dat het tegen 12 uur weer topdrukte wordt.

    Ashley is een van de blikvangers deze avond.
    Ook nog een paar nieuwe slanke bulgaarse dames aan het werk....

    wordt vervolgd, nu eerst sauna en massage....

  20. Onderstaande leden hebben wipneus bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (25 oktober 2013)

  21. #64
    Geregistreerd
    14 december 2008
    Last Online
    10 maart 2021 @ 17:24
    Locatie
    Königsallee, Düsseldorf
    Berichten
    601
    Discussies
    41
    Thanks
    230
    Thanked
    391 in 181 posts

    Standaard

    Dan moeten we elkaar haast wel gezien hebben gisteren!
    Ik was er ook.

    Mijn eerste bezoekje aan deze enorme club. Wat een tent zeg!
    Mijn indruk in het kort: super mooie, erg luxe en goed uitgeruste club. Lekker eten en ontspannen in één van de drie bars, sauna's of wihrlpool en enorm veel mooie meiden waarmee het super lekker sexen en kletsen is. Kwam er zelfs nog een bekende dame tegen uit Eros26 te Duisburg die tot voor kort nog daar werkte. Heb 3 kamergangen gedaan, waarvan de laatste met de supermooie Duitse Jennifer die er gisteren voor het eerst werkte. Ja, ik moest haar zelfs een rondleiding geven. Iets waarvoor de club zelf niet zorgt, zowel niet bij nieuwe beren als bij nieuwe meiden. Ik had het 1 1/2 uur super met haar naar de zin.
    Inderdaad werd het tegen een uur of half negen naar ik me herinner pas echt druk qua beren. Maar ook in de middag was er al wel redelijk veel activiteit, zowel qua dames als beren.
    Ik heb me in ieder geval super vermaakt en een onvergetelijke tijd beleefd!

  22. Onderstaande 2 leden hebben Hobbele bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (26 oktober 2013),Bluebear (26 oktober 2013)

  23. #65
    Geregistreerd
    18 februari 2008
    Last Online
    18 september 2023 @ 12:45
    Berichten
    247
    Discussies
    61
    Thanks
    25
    Thanked
    72 in 48 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hobbele Bekijk bericht
    Dan moeten we elkaar haast wel gezien hebben gisteren!
    Ik was er ook.
    Inderdaad, en sterker nog, met die nieuwe Berlijnse Jennifer ben ik ook nog op de kamer geweest.

  24. Onderstaande leden hebben wipneus bedankt voor deze bijdrage:

    Hobbele (28 oktober 2013)

  25. #66
    Geregistreerd
    14 december 2008
    Last Online
    10 maart 2021 @ 17:24
    Locatie
    Königsallee, Düsseldorf
    Berichten
    601
    Discussies
    41
    Thanks
    230
    Thanked
    391 in 181 posts

    Standaard

    Wat een leuke mooie meid is dat, of niet?
    De sex met haar is fantastisch en ze is nog ééns zeer praatgraag ook!
    Heb je ook haar donkere vriendin ontmoet met Amerikaanse roots?

  26. #67
    Geregistreerd
    5 juli 2009
    Last Online
    27 maart 2024 @ 05:20
    Locatie
    "On the edge of heaven" 7
    Berichten
    600
    Discussies
    14
    Thanks
    2.855
    Thanked
    716 in 273 posts

  27. #68
    Geregistreerd
    25 mei 2013
    Last Online
    19 januari 2021 @ 19:43
    Berichten
    253
    Discussies
    4
    Thanks
    27
    Thanked
    173 in 92 posts

    Standaard

    Allah is GROOT.
    „Ein Deutscher, ist ein Mensch, der keine Lüge aussprechen kann, ohne sie selbst zu glauben.“

  28. #69
    Geregistreerd
    18 februari 2008
    Last Online
    18 september 2023 @ 12:45
    Berichten
    247
    Discussies
    61
    Thanks
    25
    Thanked
    72 in 48 posts

    Standaard

    Om 15:00u aangekomen waren er welgeteld 5 dames aan de bar.
    Dat kon om 24:00u niet meer gezegd worden, het liep over van de dames, maar vanwege de messe ook met heren.
    Wachttijden van 1/2u rond 1:00u.

    De absolute highlight van de avond was de Pools/Duitse Lara!
    Wow, wat een parel om te zien, echter voortdurend op de kamer, heel moeilijk te pakken te krijgen.

  29. Onderstaande leden hebben wipneus bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 9 november 2013)

  30. #70
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Na een slow start (om 16 uur nog geen 10 dames) is het in de avond toch aardig druk geworden met ca. 40 dames geschat. Veel nieuwe gezichten waaronder Miruna, roemeens, 20 jaar, ex Pascha. Ondanks haar laufhaus-verleden weet deze dame hoe ze moet tongen en pijpen. PP snoepte er een uurtje van.

  31. #71
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Veel nieuwe gezichten waaronder Miruna, roemeens, 20 jaar, ex Pascha. Ondanks haar laufhaus-verleden weet deze dame hoe ze moet tongen en pijpen. PP snoepte er een uurtje van.
    Ik wist niet dat jij op oud viel

    Mazzel!
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  32. #72
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Bedoel je Tina met getatoeëerde vleugels op haar schouderbladen en die tot recentelijk ook in Sharks heeft gewerkt (en daarvoor inderdaad Palace)? Zo ja, dan hebben we het over meer dan een lichtpuntje. :smile:
    Klopt, die bedoel ik. Ze was trouwens ook aanwezig op 31 december in Sharks.

  33. #73
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Ik ben nu in Magnum. Ik kan geen vrouwenlijst geven, want ik ken geen enkele vrouw. Wel heb ik drie GT gasten gezien, waaronder ijsbeer Raul7. Het is erg druk in Magnum. Ik schat dat er zo'n 80 vrouwen zijn. Maar ik ben er maar één tegengekomen met wie ik op de kamer zou kunnen. De muziek in de barruimte en in de TV-ruimte staat keihard.

    Er zitten twee enorm dikke Turkse kerels buiten, van de omvang van een olietanker, aan een grote waterpijp te roken. Publiek bestaat voornamelijk uit Turken, Arabieren of wat het ook allemaal mogen zijn. Sommige hoor ik Nederlands spreken, andere Frans of Duits. Ik ben maar een eenvoudige, hollandse, blonde jongen en pas gewoon niet tussen dit publiek. Wijn en bier moet je niet mengen. Het ligt aan mij. Het is mijn eigen schuld.

    Ik had nooit naar Magnum moeten gaan. Dit is mijn derde bezoek en niets heeft zich ten goede verbeterd. De vrouwen gedragen zich ook vrij ploerterig. Zo zaten sommige meiden gewoon topless in het restaurant te eten. Vrouwen in GT en World doen dan een handdoek om. Ik zie vrouwen met kauwgum in de mond rondlopen, wat je nooit in GT of World ziet.

    Nadeel van het restaurant is dat het vlak naast de barruimte ligt en de harde muziek is zeer storend. Ik zat heel ongemakkelijk te eten. De douches zijn ook een drama. Er zijn twee douches bij de omkleedruimte en in dezelfde ruimte drie WC's. Er stond gewoon een rij voor de douches. Echt belachelijk. Zo'n grote club. Je moet gewoon vier douches hebben. Buiten is een overdekte patio. Hier zit ik nu mijn bericht te schrijven.

    Het is de enige plek waar het nog een beetje rustig is. Verder stellen de patio en het dakterras maar weinig voor. Ik geloof dat er op de 3de verdieping nog een kleine rustige bar is. Ik ga daar zo even zitten. Ik zit een beetje in een negatieve spiraal, maar dat ligt aan mij en niet zozeer aan Magnum. Het is objectief gezien een ruime club met goede voorzieningen, genoeg vrouwen en goed eten.

    Alleen pas ik gewoon niet bij het meubilair en de atmosfeer. Ik vind het een grimmige club. Maar goed, de club is vol met mannen. Dus de formule van deze club zal dus een bepaald soort mannen aantrekken en ze zijn dus op hun manier succesvol. Alleen pas ik niet bij de doelgroep. Ik pas beter bij de bloedgroep van GT. Tot dusver mijn update uit Magnum. Ik ga even op zoek naar een vrouw.

  34. Onderstaande 7 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 9 maart 2014),hansdordt ( 8 maart 2014),hasta la pasta ( 8 maart 2014),hp001 ( 8 maart 2014),jacky pakutra ( 9 maart 2014),Picasso 1 ( 8 maart 2014),rob45 ( 8 maart 2014)

  35. #74
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Luister Bergm550, we gaan even de goede "Vibe" creëren zodat jij toch een plezierige avond krijgt. Jij bent uit je natuurlijke "Habitat" gestapt. Dat is "Golden Time". Daar ligt alles vast voor jou, het is bekend en voorspelbaar maar ook saai. Nu ben je op relatief onbekend terrein. Dat is dapper. Je ziet Turken aan een waterpijp lurken en meisjes met blote tieten een spare-rib verorberen. Je ziet alles in Magnum door die GT bril. Zet die af. Nu! Nu zet je de pornobril op.

    Zie deze omgeving als een uitdaging. Jij gaat nu experimenteren. Let bijvoorbeeld eens op de lichaamstaal van al die mensen. Bestel een drankje, en ga naast een vrouw staan die je bevalt. Niet direct in haar persoonlijke omgeving. Dat is te close. Observeer en reageer met subtiele lichaamstaal. Wenkbrauw optrekken of zoiets. Hou je opkomende erectie onder controle zodat je niet tegelijk met je vlaggenstok staat te zwaaien. Speel met haar en met het contact. Loopt het niet, niks aan de hand.

    Ga naar de Turkenclub en lurk eens mee aan de waterpijp. Is die stap te groot, verschans je dan eens op het toilet en doe daar waar je goed in bent. Schijten en vervolgens de hele rol papier gebruiken. Loop door de hele keet. Vooral het trappenhuis en het voormalige Penthouse kunnen voor leuke verrassingen zorgen. Kortom, zoek het avontuur op. Laat je avond niet vergallen door negatieve gevoelens maar creëer je eigen "Vibe". Je gaat "The Place rulen".

    Lul wat met dames die je kunnen bevallen maar zorg dat je niet teveel vragen gaat stellen want dan lijkt het net een sollicitatie gesprek. Dat willen dames niet. Zij willen euro's maar jij wilt geile seks en over haar poten kunnen spuiten. Vraag dat niet maar zeg het: "Ik kom graag klaar over voeten". Kijk hoe ze reageert. Waarschijnlijk ligt ze in een deuk. Het ijs is gebroken. Focus niet op je negatieve emoties maar scan je omgeving naar beschikbare prooien. Mannen zijn jagers. Denk aan onze gesprekken daarover en denk vooral aan professor Schwaab en zijn boek: "Wij zijn ons brein".

    Zo, jij kunt weer vooruit, maak er wat van want morgen kun je nog een dagje GT pakken. Nu is het tijd om je bezoek aan Magnum tot een knallend succes te maken. Ga er voor en grijp de koe bij de horens. Of was het nou de stier. Maak niet uit. Als een vrouw je begint aan te raken mag je haar zachtjes strelen. Wordt dat geaccepteerd dan kun je naar de meer intieme plekken gaan. Zie het als een spel en geniet met volle teugen. Succes verzekerd. Veel plezier.

  36. Onderstaande 12 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 9 maart 2014),bergm550 ( 8 maart 2014),Big30 ( 8 maart 2014),Cupido ( 9 maart 2014),hansdordt ( 8 maart 2014),kempie ( 9 maart 2014),Picasso 1 ( 8 maart 2014),Pistol Pete ( 9 maart 2014),RAUL7 ( 8 maart 2014),rob45 ( 8 maart 2014),The Joker ( 8 maart 2014),wervelwind ( 9 maart 2014)

  37. #75
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Bergmans, je bent als een vlinder die van zijn vrijheid zou willen genieten, die lekker plezier wil maken op een hele mooie lente dag, die ook nog eens waarschijnlijk hitsig geworden is door de aanblik onderweg van al het vrouwelijke schoon wat Holland op zo'n mooie lente dag te bieden heeft, die wil ronddartelen in een mooie club waar alles klopt
    Maar je bent ook nog steeds een vlinder die opgesloten zit in zijn GT cocon en zich daar door gewenning lekker in voelt
    Schudt die cocon van je af en ga genieten van je vrijheid!

    Lees de goede raad van BS nog eens door!

    Laat je eens lekker gaan, verbaas ons eens, gaan met die banaan, ga lurken aan die waterpijp, maak een praatje met die 2 gezette Turken, ik zeg de tijd is rijp, time for a change!
    Je zit daar poddomme in een vd mooiste clubs in NRW, wat zeg ik 3 clubs ineen, 3 hele mooie clubs ineen met ook nog eens 80 lekkere wijven, wat dacht je waar R7 voorkwam, die is echt niet gek hoor!

    Viel Spass noch in Magnum .
    Laatst gewijzigd door Big30; 8 maart 2014 om 22:35
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  38. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 8 maart 2014),RAUL7 ( 8 maart 2014)

 

 
Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60