Pagina 33 van 52 EersteEerste ... 2329303132333435363743 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 801 t/m 825 van 1295
  1. #801
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Motherfucker69 Bekijk bericht
    I liked this club a lot. The first time I was there must have been somewhere in August of the last year.
    At that time they were building a new pool or what seemed to be to become one.
    Does anyone know is this pool is now ready for use?
    I am planning to visit this club next weekend.
    The pool is there, Moterfucker69, but it's outside and I think your ding-ding will freeze off.

    6.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  2. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 2 januari 2017)

  3. #802
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    ondanks het slechte weer gisteren toch afgereisd naar Magnum
    na wat bellen en appen met blueeyes toch besloten om te gaan
    wij zijn nu eenmaal geen thuiszitters
    we hadden afgesproken we kijken even hoe de snelwegen zijn,en gaat het niet dan keren we om.
    we hebben de hele rit nergens last van gehad,we hebben 5 minuten langer gereden als normaal
    dus dat was wel fijn,het is vanaf mij toch 155 km.

    we stappen uit daar en het was spiegelglad op de stoep
    loop ik het trapje op bij Magnum ,en ik klets me daar toch op me bakkes,het trapje was spiegelglad
    dus wij dat gemeld binnen,en wat denk je ze gingen meteen zout strooien

    de vrijkaarten werden zonder pardon geaccepteerd
    dus omkleden douchen en naar de bar

    er liepen nog maar weinig dames op dit moment
    eerst ff een rondje lopen,en wat kijken
    er liep al wel leuk jong spul,wat lekker past om je lul

    jammer dat het zo kous is in de plaza waar je moet roken
    bij het kampvuur kon je niet zitten want daar zaten,al die vervelende sudlanders
    dus er zat niets anders op om snel te roken en maar weer naar binnen te gaan
    want het vroor in de plaza volgens mij harder als buiten

    maar even binnen op een bankje gaan zitten
    en ja hoor daar kwam ze aan Lori
    ze gaat zitten,vraagt me naam
    en meteen erachteraan we go to the room.
    ik zeg tegen haar, I fuck you without condom in your butt
    ze zegt wat in het Bulgaars en zoef weg was ze
    jonghu jonghu ik word daar zo simpel van 1 woord en ze willen naar de kamer

    we hadden honger gekregen
    dus naar het restaurant
    blueeyes had de kip besteld,en ik gambas en die waren heerlijk
    dus lekker zitte smikkelen

    het werd toch wel tijd om iets te scoren
    de jong zaten te springen in munne zak
    bij de bar raak ik in gesprek met Manuela
    dus even samen op een bankje gaan zitten
    wat tong en handwerk gedaan
    en na 45 minuten de sleutel late halen
    ik lik je helemaal af zegt ze
    nou dat mag hoor
    man man man wat kan die meid rimmen,gewoon niet meer normaal
    en pijpen ook ,ze sloeg werkelijk niets over
    het was een supersessie
    met een lange tongzoen afscheid genomen
    en lekker gaan douchen

    nieuw biertje gehaald
    en loop ik zo naar achter langs de jacuzzi
    zwaat er een dame
    ik dacht eerst dat ze me kende maar dat was toch niet zo
    dus wat staan kletsen,en later naast haar gaan zitten
    ze zegt zullen we in dat nisje gaan zitten met de gordijnen dicht
    ik zeg ok,maar ik ga eerst nieuw bier hale,
    dus zo gezegd zo gedaan
    lekker naast haar gaan zitten op het bankje
    ze sprong meteen op me en begon te tongen
    en kleine piet werd alweer wakker
    ze pakt me hand en duwt die in haar string
    kom zegt steek 2 vingers in me poes
    ik ben zo geil zegt ze
    maar de praatjes kenne we wel natuurlijk
    maar naarmate ik haar vingerde begon het toch aardig nat te worden tussen haar benen
    kom dieber zegt ze en harder
    nou en ff later komt me er toch een vloedgolf het leek wel een tsunami
    me telefoon haar tas alles was nat
    dat was wel super

    weer gaan douchen
    en naar blueeyes gaan zoeke maar ik kon hem niet vinden
    dus maar ff achter de gokkast gaan zitten met een biertje
    en ja hoor daar kwam blueeyes aan
    nog ff wat gepraat
    en daar komt Vanessa weer aan
    en vliegt me om de nek
    of ik haar nog een keer een vloedgolf wilde bezorgen
    ik zeg ja zometeen tegen haar
    tot straks zegt ze en ze verdwijnt on de menigte

    omkleden en naar Villa Vertigo
    bij de theke gezegd dat we naar Vertigo gingen
    en we kregen 2 groene bandjes

    nou dit was ons dagje Magnum
    het was leuk
    en zeker voor herhaling vatbaar
    en rond 00.00uur waren we in Vertigo
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  4. Onderstaande 23 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 8 januari 2017),Bosco ( 8 januari 2017),cavediver ( 8 januari 2017),dbd67 ( 8 januari 2017),Firehawk ( 8 januari 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 9 januari 2017),hugging_pall (10 januari 2017),JonnyFontane ( 8 januari 2017),Liefje ( 8 januari 2017),Manureva ( 8 januari 2017),mechelen ( 9 januari 2017),Mistralwind ( 8 januari 2017),Mr Bluenose (30 januari 2017),Nedlovefkk ( 8 januari 2017),Patjax ( 8 januari 2017),pret ( 8 januari 2017),rob45 ( 8 januari 2017),Ryuhayabusa ( 9 januari 2017),Smouse ( 9 januari 2017),snaal88 ( 8 januari 2017),Tony M ( 9 januari 2017),Wentelt Eefje ( 8 januari 2017),Wijze grijze ( 8 januari 2017)

  5. #803
    Geregistreerd
    28 juli 2008
    Last Online
    16 maart 2024 @ 11:32
    Locatie
    In het zuiden van Nederland
    Berichten
    410
    Discussies
    7
    Thanks
    754
    Thanked
    957 in 225 posts

    Standaard

    Net voor de kerstdagen op een maandag voor de eerste x de Magnum bezocht. Het was rustig....misschien 15 vrouwen, het zelfde gold voor het aantal ijsberen.

    Bij de balie hoorde ik al "Hey Tony" ...ik kijken...was het een klein Roemeens vrouwtje ( met beugel een een paar verdwenen tanden) die mij herkende van Goch.....en ze wist precies met wie ik daar in de tijd allemaal naar de kamer ging....t'ja tis hun vak hé

    Eten al la carte is super, carpaccio als voorgerecht een een steak als hoofdgerecht, volgens mij moest ik 3 eurootjes bijbetalen...super!

    In gesprek gekomen met een wat oudere blonde dame uit Argentinië....niet de mooiste en de jongste maar wel eentje die weet waar " Abraham de mosterd haalt"......van neuken was het de eerste x niet gekomen, het bleef bij uitstekend pijp en lik werk...uiteindelijk alles in het mondje achter gelaten. Onkosten.....60 eurootjes

    Het gebeurd me niet vaak maar na de rustpauze me toch weer laten verleiden door deze zuig/lik gigant....zelfde werkzaamheden als de eerst x maar tussendoor nog wat neukwerk verricht......schade wederom 60 eurootjes excl. 2 x 10 euro fooi.

    Rond middernacht maar vertrokken naar ons hotel in Düsseldorf, leuk voor een keer maar in de YY vermaak ik me beter.

  6. Onderstaande 8 leden hebben Tony M bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 januari 2017),hugging_pall (10 januari 2017),Manureva ( 9 januari 2017),Mr Bluenose (30 januari 2017),Nedlovefkk ( 9 januari 2017),Piet Plezier ( 9 januari 2017),pret ( 9 januari 2017),Wentelt Eefje ( 9 januari 2017)

  7. #804
    Geregistreerd
    19 april 2011
    Last Online
    16 augustus 2018 @ 14:44
    Locatie
    Zuid Amerika
    Berichten
    31
    Discussies
    0
    Thanks
    112
    Thanked
    39 in 13 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tony M Bekijk bericht
    In gesprek gekomen met een wat oudere blonde dame uit Argentinië....niet de mooiste en de jongste maar wel eentje die weet waar " Abraham de mosterd haalt"......
    Ik had me ook laten verleiden door deze dame. Ze likt zuigt en tongt als een bezetene. Heb d'r naam niet onthouden maar ondanks dat ze me type niet is heb ik wel een leuk half uurtje beleefd als opwarmer!
    -----------------------------------------------------------------------------
    Never wait until tomorrow to hug someone you could hug today,
    because when you give one, you get one right back your way.

  8. Onderstaande 2 leden hebben hugging_pall bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (10 januari 2017),Tony M (13 januari 2017)

  9. #805
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:17
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    934
    Discussies
    28
    Thanks
    2.182
    Thanked
    2.181 in 410 posts

    Standaard

    Op 29 December ben ik mijn verworven vrijkaartje gaan verzilveren bij deze club. Ik wist dat het een groot gebouw zou zijn.
    Toen ik aan kwam lopen was het inderdaad een klein flatgebouw. Het misstaat niet in een kantorenpark.
    De brede trap aan de voorkant op, aanbellen, de deur ging open met het bekende deur-open-knopje van veel bedrijven. De receptioniste heet me welkom. Beleefd lever ik mijn A4tje in. Dart wordt geaccepteerd en verdwijnt meteen in een blijkbaar klaarliggende envelop. Ik mag de trap op naar de eerste verdieping, naar Antonio. 'Oh, een man?'
    Boven gekomen eindelijk club-achtig: een gang met kamers, en een kleine balie met dus Antonio. Ik krijg een korte uitleg, want ik ken de clubs zo hoort A. van me. Badjas en een handdoek.
    Hoek om: 'Ha, een kleedkamer, en douches. Ja, dit is een club'.' Mooie donkere stijlvolle douche, waterstraal met masseerbreedte en -sterkte. Nou ja, wordt je goed wakker van...
    Afdrogen: goh, de handdoek is wel klein. Toch niet in mijn blote tokes een extra gaan vragen, dan nog maar een beetje nat. Zoals Herman Finkers zegt: 'Geeft niet, droogt wel weer op'.
    Wel apart is de open dames WC tegenover de douche zodat je elkaar goed bekijken kunt.

    Als ijsbeer gekleed de gang door achter A. aan die de 1e verdieping aan me laat zien. De club is inderdaad groot: hele einden gang door om de hele verdieping te bekijken. Wel zijn de meeste ruimtes waar het te doen is om elkaar tegen te komen op deze verdieping.

    De grote bar oogt stoer: zou niet misstaan daar lekkere rockmuziek te draaien. Donker, groot. Het ruime zitgedeelte tegenover heb ik de hele avond/nacht niet veel in gebruik gezien. Wel mooie brede fauteuils en banken.
    Handig dat het restaurant meteen hier aan grenst: je komt vaak bij deze bar terug.
    Verder rechtdoor bij de bar is de erg open kino. Standaard films, een aantal banken. Waarvan ik die achterin op een verhoginkje een lekkere bekijk-plek vind.
    Ik maakte meteen kennis met Manuela, een MILFdame, waarover later meer.
    Na de kino in de hoek een gordijntjes-separé. Moet ik nog s een keer induiken met een dame...
    Door naar een gang grenzend aan de grote binnentuin. Onverwarmd, maar met (kunstmatig, dat dan weer wel) houtvuur. Het is leuk daar omheen te zitten, de gesprekken komen vanzelf.
    Verder door rondlopen.
    Kamers, kamers, hier en daar een douche. Uiteindelijk kom je weer in de bar terecht. (Toch?)

    Ik ben uit nieuwsgierigheid de twee verdiepingen hoger nog wezen bekijken: een met voor zover ik kon zien louter kamers, op zolder loungeruimtes waar ik graag s aan de gang zou gaan met een dame... maar daarvoor was het nu niet druk genoeg in de club want ze bleven opvallend op de eerste verdieping.

    Na een koffie en een drankje en wat wervingsactietjes van dames in de banken achterin de kino gedoken. Daar een prachtige jonge Italiaanse geklikt, mijn eerste kamergang, mijn eerste Italiaanse.

    Na haar de sauna in de binnentuin in. Die is niet groot, maar hij was goed warm. Alleen vind ik het niet zo handig dat de kledinghaken voor je kleding vlak tegen de mensen rond het kampvuur aan hangen. Na het zweten is er geen koud dompelbad of koude douche met brede waterstraal, wat jammer is voor het sauna-effect. Wel een gewone douche in de gang net om de hoek.
    Zowel in deze douche als de grote donkere bij de kleedkamer hebben een gemeenschappelijk euvel: geen kleedhaken. Vreemd...

    Warm eten in het restaurant. De ruimte is goed verlicht, tafeltjes strak in de rij.
    Je kon à la carte bestellen, zo vertelde een donkere dame van het personeel me. Ik koos voor de gemüsesuppe.
    Daarna opgeschept uit de aanwezige bakken, dat smaakte ook prima.

    Hierna een koffie, eten laten zakken, en weer rondlopen. Gelukkig heb ik een redelijke conditie, want die heb je hier inderdaad nodig.
    Uiteindelijk voor de Roemeense .... gekozen. Een mooi maar warrig mens, een rare sessie, vooral haar masseren, maar ook mijn ding kunnen doen.

    Naar het restaurant voor een toetje. Het ijs met noten was echt lekker, scheelde niet veel of ik had het nog een keer besteld.
    Het was al een stuk drukker geworden. Maar gezellig druk: er was levendigheid terwijl het aangenaam bleef.
    Na enig rondlopen ben ik bij het kampvuur gaan zitten, waar ik een tijd met een paar Nederlandse ijsberen en hun Engelse kameraad heb zitten praten.
    De Argentijnse MILF streek naast mij neer. Dat werd een lang lollig klets-contact. Het prettige was dat we beiden veel lol hadden aan onze woordspelletjes. Kom je je tijd ook goed door.
    Het was inmiddels middernacht; zo laat ben ik nog nooit in een club geweest, maar ik kon het me nu veroorloven...
    Omdat het gezellig was en zij uiteraard bedreven en ik nog een keer wilde werd Manuela mijn derde en moet gezegd uitstekende kamergang.

    Tegen 0.45 ben ik me uiteindelijk gaan afdouchen. Toen pas de wat vreemd aandoende kledinghaken aan een buis in de hoek van de donkere douche gezien. Maar weer geen gewone kledinghaken... Enfin aankleden, en naar beneden. Ik kon een polsbandje krijgen voor gratis toegang in Villa Vertigo, maar alleen voor die avond... dat ging wat mij betreft dus niet meer...
    Maar uitermate tevreden ben ik gegaan.

    De club is dus groot: de lange gangen brengen je uiteindelijk keurig waar je komen wilt, je moet alleen flinke stukken sjouwen. Stel je daar op in.
    Het restaurant is zonder meer erg goed te noemen. Zowel het à la carte, als de opschepbakken.
    De kamers die ik gezien heb waren schoon.
    Wat ik ervaren heb de gemeenschappelijke ruimtes ook.
    Het bar- en andere personeel was vlot, redelijk tot gewoon vriendelijk. Wel opvallend veel gekleurde mensen, maar dat kan ook toeval zijn geweest.
    Het kampvuur vond ik een leuke zithoek, sfeervol zelfs.
    De sauna aldaar klein maar goed warm. Gezien de plek van de sauna zou ik
    de deur aan de andere kant maken, kun je er makkelijker in. Heb je gelijk handiger hangende kledinghaken. Maar daar heeft de club op de een of andere manier toch een tekort van...

    De dames: zonder meer veel stunners, mooie dames. Worden ze volgens mij - vergelijkbaar als bij GT? - op geselecteerd. Je kunt je ogen flink de kost geven, er valt veel moois te zien.
    Ze jagen ook redelijk tot behoorlijk ,maar daar ben je zelf bij... Twee van drie goede sessies gehad, en de middelste dan vreemd...

    Door de afstand zal ik er niet vaak komen, voor het gebodene zou ik wel willen.
    Hoewel ik natuurlijk niet weet hoe het is als het in deze grote club volle bak is...
    Laatst gewijzigd door Johan35; 21 januari 2017 om 21:31

  10. Onderstaande 11 leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 januari 2017),biged ( 8 februari 2017),Bluebear (21 januari 2017),forgetskinnyletsgetfatty (21 januari 2017),hugging_pall (23 januari 2017),Lesyeux (22 januari 2017),Manureva (22 januari 2017),Mr Bluenose (30 januari 2017),pret (21 januari 2017),Wentelt Eefje (22 januari 2017),Wijze grijze (22 januari 2017)

  11. #806
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Deze en volgende recensies hoeven niet te winnen voor de vrijkaartenwedstrijd, ik matig mijn bezoeken en de verhalen zijn allemaal van December 2016. Ik zit in een fameuze winterdip en alles verloopt veel trager.


    Tweede club van de maand der herkansingen December
    Magnum - Relaxdag met aangename verrassingen.

    18 December 2016


    VOORAF: Alleen op het ander forum had ik geschreven over mijn bezoekje aan deze enorme club nabij Düsseldorf. Het was na een dubbel verjaardagsfeest in een bruisend Babylon dat ik plotsklaps verliet om hier naartoe te kunnen gaan. Tja, vrijkaartjes. Het bleek niet m'n beste zet en werd nog eens ziek ook op het einde met meer dan 3 uur rijden voor de boeg. Toch slaagde ik er in 3 uur bij elkaar te kameren met 3 meiden in totaal. Daardoor dus kwam ik moeilijker op dreef en kwam ik moeilijker klaar. Pas bij thuiskomst wed de reden geopenbaard als een duiveltje uit een doosje: bronchitis. Voor een tweede maal echter bezoek ik deze club, opnieuw na Babylon, en deze keer overdag op een extreem rustige Zondag, ideaal voor een herkansing voor de club an sich want de kamergangen waren toen ok tot super (Manuela)


    Fazit

    Zeer goed eten - steak met pommes en groentjes van hoge kwaliteit.
    Zeer goede sauna en 2 douches dichtbij die ik vorige keer niet vond (ging helemaal naar de lockers)
    DRIE Dames met beter was dan verwachte service! Rosalie, Anga, Nessi
    Zwembad in aanleg, ziet er goed uit. Hopelijk krijgt het niet hetzelfde waterprobleem als de Jacuzzi...
    Enige minpunt: Jacuzzi buiten gebruik cfr. Babylon. Dit is het clubweekend van de gebroken jacuzzi's...
    Weinig meiden maar was te verwachten zo vroeg op een Zondag.
    Veel plekken en hoekjes om je te verstoppen van al dit "Zondaags gejaag"...
    Relaxmogelijkheid was uitmuntend overdag
    Geen overdreven gejaag, toch wat mooie dames gezien.


    Reistijd, Aankomst, Ontvangst

    Vanuit Babylon in Elsdorf is het een kleine 50 minuten rijden. Terug naar huis deed ik daar precies drie uur over op een vlotte baan zonder verkeershinder.

    Ik wou parkeren waar ik vorige keer stond en raakte gedesoriënteerd...de parking is toch inslaan naast de club en dan een kleine parking op? Nu vond ik die al klein uitgevallen voor zo'n mastodont maar nu is die ook eens verdwenen. Terug gereden in achteruit en op straat geparkeerd. Op zondagmiddag rond 12u kon ik erg dicht bij de ingang parkeren.

    De ontvangst leek op dat van een hotel en was formeel en vriendelijk. De dame accepteerde de ijsberen-vrijkaart, vroeg de schoengrootte en gaf me een beige ijsberenvel...en vergat de lockersleutel: duidelijk nog niet erg wakker. Ik ook niet want ik was zelf eerst bijna weg zonder.

    De trappen op naar dezelfde lockerruimte als vorig jaar. Ik zocht nog eerst het toilet op en vroeg het aan een verveeld uitziende blondine bij een balie met handdoeken. Daarna gedoucht. Bij de douches zijn er een paar met drukknoppen en één bij het raam waar je het gewoon kon laten stromen.


    Clubimpressie en de dames

    Ik verkende daarop de club en trof een verlaten paradijs aan. Onderweg kwam ik Manuela tegen: Manuela, een van de dames met wie ik hier eerder heb gekamerd maar niet meteen heb herkend. Ik had meteen een spontaan gesprek met de goedlachse vriendelijke dame en toen ze haar naam zei, kwamen de herinneringen binnen. Ook bij haar toen ik me verder voorstelde. Ze was nooit echt opdringerig. Later zag ik een zwarte parel, Rosalie, in de bar en ze sprak me wel aan, ook zij was spontaan.

    Er waren nog weinig dames en minder heren aanwezig. De vorige maal ging ik er op Zaterdagavond, bleef er gans de nacht en het was superdruk. Hoe anders is het nu: ik kon met rustiger gemoed de club verkennen. Ik liep overal rond en zag hier lockers, daar douches, open kamers met douches en wc, verborgen hoekjes en nisjes. De grote lounge waar ik vorige keer lag ziek te wezen was verlaten, de TV was uit en de bar dicht. Ik kon wel het grote dakterras betreden en bewonderde het saaie uitzicht: spectaculair! Je kon nog langs 2 houten trappen naar de kino-ruimte in die eveneens buiten gebruik was. Er waren nog een aantal open kamers en een kleine lounge of zo. Een rust ging als een deken over me heen. Ik was nog moe van een verwarde nacht van gebrekkige slaap en ging terug naar beneden om te relaxen.

    Ik ging eerst de wellness eens bekijken en tegen beter weten in hoopte ik dat de jacuzzi ok was: niet dus. Ik herinnerde me plots dat bericht van de Duisburg Specialist dat je maar op de knop te drukken had. Inderdaad, het begon te bubbelen. Ik stak mijn hand in het water: helaas koud. Ik sprak er een medewerker op aan en die vroeg het ding weer uit te zetten. De Jacuzzi functioneert maar er schijnt een probleem te zijn met een pomp en met het water dat niet hygiënisch blijkt te zijn. Tot zover de jacuzzi, dit is de 2 club met een jacuzzi dat in onbruik is maar waar niet naar omgekeken wordt. Bij Babylon hoop ik echter dat het gauw veranderd. Hier ook: het zwembad kan dan ook hetzelfde probleem hebben met tijd, valt te vrezen. De sauna lonkte maar ik ging er nog niet in. Ondertussen passeerde een vlotte dame me: Hindoestaans-Roemeense Anga. Met haar geconverseerd en aangegeven dat ik nog niet klaar was om te kameren.

    Ik verkende nog nissen en zithoekjes en werd benaderd door een Ghanese. Ze was mooi en sexy en al maar ik was toch niet geheel overtuigd van de houding en de presales sprongen af. Mijn treffen met Valerie (Babylon) zat nog te vers in het geheugen en de spontanere Rosalie nog verser. Mijn honger voor zwarte parels bleek hiermee niet gestild en ik zocht Rosalie op. Meer in haar draadje.

    Je hebt in het hart van de club 2 barruimtes: een waar ook het restaurant is en waar je sneller wordt aangesproken door de hertjes dan eender waar. Een andere is aanwezig bij een oriëntaals geïnspireerde loungeruimte vanwaar je via mooie deuren naar nog een koeler relax-gedeelte met de sauna kon gaan. Ik had het Zondags thuisgevoel en dat in een club dat ik maar een 2e maal binnenging. Ik heb me maar in een van de vele ruime sofa's gelegd, wat gerust en een live-bericht op RB gezet. Net nadat ik met mijn lompe poten op send heb geduwd, kwam de elegante dame, pocket-formaat zou den Kanariepiet zeggen, Anga de loungebar binnen en ging op me af. Ze zette zich naast me en praatte vlot en zette zichzelf op leuke manier in de kijker. "Geen enkele dame biedt de service die ik je zal geven, ze willen alles te snel en zijn arrogant. Ik niet". Ze weet zich te verkopen en het lukte haar ook. Ze is inderdaad niet arrogant. Ze zei me ook dat ze dit jaar nog in Antwerpen heeft gewerkt. Oh nee, toch niet het 'eSKaWee'? Jawel, het 'eSKaWee'! :o En toch: ik zag hier geen typische raamdame met de hurry-hurry mentaliteit naast me zitten. Iets zei me dat het wel ging lukken met die meid. Ik zei haar dat ik eerst naar de sauna wilde en later op kamer wou en ze stemde vlot toe. Eerst wou ze me nog het restaurant tonen al kende ik dat al. Enthousiasme? Ze is er gaan eten later.

    Ik ging de Sauna in en was aangenaam verrast: open ruimte door de vensters, goed heet, leuke verlichting en mooi Aziatisch sfeermuziekje. Ik zocht daarop de douche op en een Duitser wees me waar de dichtste waren: je kon langs de sauna naar een deur en daar had je 2 douches. De rechtse met een klapdeur en de linkse met toiletten. Er staat een symbool op de deur dat het een vrouwentoilet is maar er was een urinoir aanwezig. Langs de sauna had je haakjes voor je berenvel en een plank voor de brillen op te leggen.

    Ik wou na de weldadige saunagang Anga opzoeken en ze kwam net binnen om te roken. Ze had gegeten en voelde zich moe. Ik stelde voor dat ze wat uitrust en dat ik nog wat verder ging sauneren en relaxen. Ze vertrok en ik bleef er wat liggen. Hier was het wel koeler dus lang bleef ik niet. Ze hebben een soort vuurtjes bij de sofa's die wat warmte gaven en waar de vrouwen komen roken. De club blijkt verder rookvrij. Anga is inderdaad gaan slapen en maakte zich praktisch onzichtbaar. In deze club kan dat helemaal: gewoon verdwijnen.

    In de lounge-barruimte wordt op groot scherm voetbal uitgezonden. Tijdens de avond was ik er aan het wachten om te zien of de presales afsprongen van ene Aileen die bezig was met een ijsbeer die meer aandacht had voor het voetbal dan voor haar prachtige lichaam. Aileen leek wat op Larissa van H7 maar het is ze niet. Zelfs geen familie. Maar ze had iets Larissa-achtigs in haar voorkomen. Ik heb deze dame uiteindelijk niet gekamerd jammer genoeg al had ik later de mogelijkheid. Echter besloot ik bij mijn keuze voor Anga te blijven.

    Terwijl ik op Aileen geilde, en op Anga wachtte mocht ze plots verschijnen, heeft Manuela zich bij mij gevoegd. Fout moment maar hoe kon ze het weten, natuurlijk. We keken samen naar dat voetbal en ze volgde en becommentarieerde de actie en het doelpunt dat ineens werd gemaakt tegen het einde van de match terwijl ze me subtiel streelde. Ik voelde me wat schuldig en vertelde haar toch dat ik op een andere dame wachtte. Het was zelfs geen leugen en dan ging het niet eens over Aileen. Haar presales sprongen ten slotte toch af en Aileen die al zag dat ik een oogje op haar had was weg met de boodschap terug te keren...en zag ze verdwijnen met een andere klant die haar onderweg heeft geschaakt: Hoertjes, hé...

    Ik zocht verwoed naar Anga en vond haar terug in een van de vele nissen, gordijntjes toe. Eigenlijk lag ze vlak achter me terwijl ik in de fauteuil naast die van Aileen zat. Ik heb ze niet willen wekken. De dames, steeds dezelfde (een was van de Dominicaanse Republiek) die me zoekend zagen terug keren, zeiden dat ik ze gerust mocht wekken. Ik liet Anga wat doorslapen, bleef er even op kijken. Ze heeft echt een prachtig slank lichaam, even dacht ik zelfs aan Julia terug. Dit is een Pocketroemeentje. Ik sloop weer weg voor nog een Saunabeurt.

    Toen ik er weer langs ging, lag ze er niet meer en ik zocht haar opnieuw en vond haar eindelijk. We gingen gelijk apart zitten en vervolgens de kamer op. Dat was de beste van het weekend, zie haar draadje.


    Restaurant

    Het werd tijd de innerlijke mens te sterken en over het restaurantgedeelte wordt veel lof toegezwaaid. Met recht, de steak met friet en groenten van de self-service smaakten uitmuntend. Het systeem met de kaart was afgeschaft en het was voldoende mijn lockernummer door te geven. Dat is een vooruitgang. Je kan hier tot 20€ spenderen binnen de inkomprijs. Over bier kan ik niks zeggen, ik leefde op water en cola omdat ik nog langs terug moest rijden. Ik zag schuin tegenover me nog een sexy dame met grote borsten zitten, beetje Gothic-achtig. Haar later opgezocht voor een derde kamer maar ze was wat te afstandelijk en teveel met de smartphone bezig en vroeg voor mijn wensen extra geld waar andere dat niet deden. Dan spijt me dat, meid, geen kamer. En het speet me ook echt, wat een knap exemplaar liet ik schieten. De tijd om naar huis te gaand rong maar ik stond nog knap geil. Een Bulgaarse dame sprak me aan. Haar naam was Nessi. Ik maakte maar mijn wensen snel kenbaar samen gingen we een kamer opzoeken. Het werd een Finish&Go-kamer en voor een keertje speet me dat niet. Dame deed het ook goed for the time being, meer in haar draadje.

    Ik kleedde me bijna om en besloot nog snel een watertje te drinken. 'Snel' is niet zò snel in een grote club als deze. Ik werd aangeklampt door een Duitse dame die een trio wilde, vermoedelijk een Arische jachthond om SFL's dictionaire der DVP's wat aan te dikken. Ik werd zowaar tegen de bar genageld. Ik kon me los worstelen en na goed 15 minuten was ik weer bij de lockers en kleedde me snel om voor de lange rit naar huis, de grootste hindernis na een zalig clubweekend. Wel ben ik steeds blij terug veilig aan de deur te staan.


    Kamergangen

    Ik maakte drie kamergangen naar volle tevredenheid:

    => Rosalie (****)

    => Anga (****3/4)

    => Nessi (**1/2)



    Conclusie

    Het bezoek aan Magnum was verrassend positief, zelfs beter dan aan Babylon de dag ervoor. Het relativeert een en ander. Het toont me ook aan dat ik gewoon wat verslaafd geworden ben zoals sommigen me al zeiden. Wat wil je, ik vind ze allemaal zo lekker. Het is een pijnlijke beslissing wat gas terug te moeten nemen in het volgende jaar tot doorgaans 1x per maand.
    De zwarte wolf

  12. Onderstaande 15 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (29 januari 2017),biged (27 januari 2017),Bluebear (23 januari 2017),cheasehead (23 januari 2017),deket (11 maart 2017),Firehawk (24 januari 2017),hugging_pall (23 januari 2017),JonnyFontane (22 januari 2017),licky luke (23 januari 2017),Manureva (24 januari 2017),Mr Bluenose (27 januari 2017),Mr Pussy (27 januari 2017),pret (22 januari 2017),SFL (23 januari 2017),Wentelt Eefje (22 januari 2017)

  13. #807
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Zaterdag 21 januari Magnum.

    Een half uurtje rijden vanaf H7 waar ik al een zeer goede warming up heb mogen beleven en zo kom ik rond 18.30 bij de club aan en het oogt aan de voorkant hetzelfde als 2 jaar geleden.

    Bij de theke druk met zowel binnenkomende dames en beren.
    Nu hebben ze een modern polsbandje met een chip erin (voor je al a carte tegoed en drankverbruik)met sleuteltjes eraan.
    Wel moderner zo als een kaartje en het inchecken gaat dan ook vlot.
    Op het eerste gezicht lijkt de club niet veel veranderd en ook is het lekker a la carte eten in het restaurant.Het buffet smaakt ook gewoon prima en dit is al een prettig begin van de avond.
    De dames line up vanavond zeer gevarieerd en zeker meer iets meer dan 50 dames aanwezig.Voor mij lopen er meer als een hand vol kameropties rond waaronder 4 donkere dames en een heel leuk uitziende Thaise dame.
    Eerst maak ik kennis met Dominicaanse Biki die mij (Zal de trend van de dag zijn) een nisje insleurt en mij klem zet op een sofa. Een leuke dame met een lief gezicht en ze komt van de Dominicaanse republiek. Eerste kamer met haar dus en de sessie met haar was gewoon goed te noemen met een plagerige kus service erbij en een blowjow die me zelfs nog even deed denken aan Mellik die middag in H7. Half uurtje met haar gedaan en tevreden de kamer verlaten.

    Dan rond een uur of half tien gaat de muziek wat harder en met nog wat dames en beren erbij komt de stemming er langzaam aan in. Er komen zich nog een paar Roemeense dames en ook een uit Albanië aanprijzen met de gebruikelijke aaiproef onder de badjas.
    Eigenlijk wacht ik tot ik die leuke Thaise dame weer zie maar ze is nergens te bekennen.Geduld is een schone zaak en ik loop rond 23.00 het restaurant in waar ze net zit te eten. Het plekje naast haar is vrij dus ik kom naast haar zitten met mijn drankje en zij stelt ze voor als Tawan uit Thailand (26). Gezellig intakegesprekje met deze meid gehad en zodoende besluit ik om met haar te gaan kameren.
    Geen spijt van gehad en deze dame is ook nog professioneel masseuse en komt een keer in de maand naar Magnum om wat bij te verdienen. Ook lekker zoenen met en het knuffelgehalte ligt hoog bij haar.
    Het pijpwerk is prima met veel variatie en de balletjes worden niet vergeten.
    Haar lijntje vind ik precies goed dus niet te stevig gebouwd en niet te mager.
    Voor een Thaise ook nog lekkere tieten en heb vol overgave op haar tepels gezogen.
    Dik en dik tevreden de kamer een uurtje later verlaten. Daarna lekker gedoucht en loop ik naar de barruimte waar ik ineens Picasso1 zie staan.Lang geleden dat we elkaar gesproken hebben en ik dacht ook in Magnum 2 jaar geleden.
    Gezellig wat bijgebabbeld en wat gedronken.De pijp wassen wel leeg na 3 sessies verdeeld over 2 clubs die dag dus heb ik iets voor half 3 de club verlaten en na een voorspoedige autorit was ik iets na vieren weer thuis.

    Samenvattend : Een uitzonderlijk goede club dag niet natuurlijk al goed was gestart in H7 maar in Magnum een goed vervolg kreeg met Dominicaanse Biki en Tawan van Thailand.
    Hier kom ik snel weer terug en ik denk in februari !

  14. Onderstaande 20 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (27 januari 2017),Agronymus1 (27 januari 2017),Badslippers (28 januari 2017),biged (27 januari 2017),Bluebear (27 januari 2017),cavediver (30 januari 2017),deket (11 maart 2017),fg22 (30 maart 2017),forgetskinnyletsgetfatty (27 januari 2017),hugging_pall (30 januari 2017),Manureva (27 januari 2017),Mr Bluenose (27 januari 2017),Mr Pussy (27 januari 2017),Picasso 1 (29 januari 2017),Piet Plezier (29 januari 2017),pret (27 januari 2017),Sjeufke (28 januari 2017),toyota (27 januari 2017),Wentelt Eefje ( 1 februari 2017),Wijze grijze (27 januari 2017)

  15. #808
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:17
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    934
    Discussies
    28
    Thanks
    2.182
    Thanked
    2.181 in 410 posts

    Standaard

    Kleine aanvulling: De Italiaanse waarmee ik 29/12 als eerste gekamerd heb, heette Kami.

  16. Onderstaande 2 leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 maart 2017),pret (29 januari 2017)

  17. #809
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Zag er gister, vrijdagmiddag en -avond genoeg Arabisch-ogende dames in de Magnum in Düsseldorf.
    Was 2 weken eerder in Vertigo, dus nu eens hier van keuken en n..ken genieten.

    Hoewel veel diverse landen werden genoemd waren de dames toch veelal met Arabic looks.

    Mannen was wel 80% MO, en ook niet zulke bezettersvan de dames.
    Tot na 18u erg rustig en veel jagende dames en dat bat bleef door toenemend overtal dames,
    tot ik wegging om 23u.

    Veel fotomodelkoppies en lijjes, maar daarvan ook optick-fick, zoals ik ervoer met ene minidame, ene Nessi.
    Zij hengelde na bereiken kamer al direct naar verlengen tot uur, en toen ik dat niet direct toegaf, rekte zij
    met veel gefake bij het likwerk tot net over half uur, zodatze me aansprak op betalen voor 45min.
    Had geen zin in discussie en betaalde: had duidelijker met GSM-klok beging moeten vastleggen.
    Zij nooit meer.

    Later met een mooi geblondeerde leergierige Bulgaarse MILF Jana van 26jr. met dochtertje van 1 in thuisland,
    2x een kamergang gemaakt. Een aantrekkelijke lijfsvorm met B75-85 en stevige popo en billen/benen, endito
    Muschi. Ze voelde zich duidelijk wat minder door dat meer tussen de fotomodellen, maar dat krikte ik op!
    Als ze lacht zie je een heel mooi symmetrisch rijtje boventanden in mooie brede mond en zinnelijke lippen,
    en mooie ogen in een wat opvallender groter hoofd (intelligent hoog voorhoofd).
    Zij was charmant naïef actief op jacht ..
    Zij wilde alles doen om goed te verdienen, tot en met AV, wat ze zei direct voorstelde, en zei echt lekker te vinden.
    Heel haar figuur en uitstraling en Popo nodigden daarvoor ook uit .. Vlinder-tattoo op rug - li-schouderhoogte.
    AV past ook wel goed in de Midden-Oosten-sfeer, lijkit me! Is toch soort verkerings-voorbehoedsgedrag, las ik ergens.

    Fiks mooi ontwikkelde Muschi met bovenin goed verstopt knopje, maar oprecht met hevig orgasme 2x tegen plafond
    gekregen met wat goede strategische aanvalskeuzes.
    Ik boekte haar 1e x te vroeg voor FT, dus na pauze en FANTASTISCHE Thai-massage van 1u nogmaals 1u met FT.
    Veel extra's zijn standaard E50, dus AV is E50 extra, maar FT structureel van E50 naar E20 gebracht,
    immers is het dan voor collega-ijsberen en haar zelf aantrekkelijk dat extraatje even toch erbij te krijgen.

    Was wat sip, omdat ze gister niet op verjaardag dochter kon zijn; haar gemaand tot professioneel lachen.

    Komt uit Duisburg en werkt elke dag in Magnum vanaf 17u en soms maandag of donderdag eens niet.

    Ik zou zeggen: Voor de liefhebbers van uitgebreid pakket. Even wat rustig inzetten, dan kan vlot veel.
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  18. Onderstaande 6 leden hebben fg22 bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 4 februari 2017),deket (11 maart 2017),Manureva ( 4 februari 2017),Megaboob ( 4 februari 2017),Mr Bluenose ( 7 februari 2017),Mr Pussy (11 februari 2017)

  19. #810
    Geregistreerd
    25 mei 2015
    Last Online
    7 januari 2024 @ 22:04
    Locatie
    België
    Berichten
    243
    Discussies
    63
    Thanks
    93
    Thanked
    594 in 155 posts

    Daumen runter Bezoekje in de week, begin februari.

    Voor het werk heb ik een hotel vlakbij geregeld.
    Als een kind zo blijk stap ik de Magnum binnen. (3de bezoek).

    Gratis entreekaartje. Bedankt.
    Ik eet betrekkelijk goed.

    ± 40 meisjes voor 20 beren. Veel mooie meisjes… maar als je nadert, blijkt de 50€/30min zeer beperkt qua dienst. Niks tongzoenen. Niet altijd PZC.

    Na 2 uur bedenk ik dat ik me beter zal amuseren bij FKK SKY, en besluit dus om van club te veranderen zonder kamergang in de Magnum.

    Op zich goed voor ander beren. Ik laat wat plaats, en zal de Magnum een tijdje laten voor wat het is.

    Nogmaals bedankt.

  20. Onderstaande 5 leden hebben Oost bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (11 februari 2017),fg22 (30 maart 2017),Manureva (11 februari 2017),Mr Bluenose (12 februari 2017),Sjeufke (11 februari 2017)

  21. #811
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 14:24
    Berichten
    545
    Discussies
    37
    Thanks
    756
    Thanked
    2.730 in 379 posts

    Cool

    Op zaterdag met een vrijkaartje (waarvoor dank!) van dit forum naar Magnum geweest.
    Mijn weekend bezoek aan een FKK club ligt meestal vanaf vroeg in de middag tot max 22.00 uur ’s avonds. Zo arriveerde ik rond 15.00 uur bij Magnum. Het vrijkaartje stond netjes in de administratie en werd snel geaccepteerd, waarde dus €60 (normale entreeprijs). Na omkleden werd ik netjes rondgeleid door een medewerker (man aan de receptie bij de kleedkamer).
    2 dingen die mij meteen opvielen:
    - De club is groot en ziet er erg goed uit
    - Er was nog maar heel weinig te doen, misschien 5-10 ijsberen en even zoveel dames.

    De man vertelde me dat het in het weekend wat later op gang komt en rond 4 -5 uur de dames komen. Ik ben rustig gaan zitten in het bar gedeelte met een glaasje (goed gevuld glas )wijn. Werd regelmatig door een van de (weinige) dames benaderd, die mij al jagend als een soort slachtoffer zagen. Heb hier totaal geen moeite mee, zolang het niet vervelend wordt. Een enkele dame voelt zich beledigd als ik zeg dat ik nog niet toe ben aan een kamergang en wil relaxen. Als de dame dan vervelende gebaartjes maakt , dan is dat ook meteen voor mij een NO GO voor een later tijdstip. Zo gedroeg een Turkse dame (Andrea) zich erg arrogant, toen ik na een kort gesprekje meldde nog even rond te willen kijken. Zag er leuk uit, maar dus een NO GO.

    Zo zittend en af en toe rond lopend was ik erg benieuwd naar de stunners die hier zouden moeten werken. Helaas heb ik er uren “op zitten wachten”, maar heb er geen gezien. Met andere woorden de line up was zo rond 9 uur ’s avonds qua aantal wel toegenomen, maar niet uitzonderlijk knap / mooi.
    Heb uiteindelijk voor een geblondeerde Bulgaarse dame gekozen, met de naam Gia. De kamergang was professioneel, goed, maar zeker niet bijzonder. Nauwelijks TZ en zeker geen GFE. Het pijpen wilde ze eerst MC uitvoeren, heb haar toch even gecorrigeerd en gezegd dat ze die condoom nog even niet hoefde te gebruiken, hetgeen op mijn verzoek zo dus PZC werd. Heb uiteindelijk zelf handje geholpen, want zou van deze dame anders niet tot een hoogtepunt zijn gekomen.

    Het eten dat ik tussendoor heb genomen van het buffet, was niet slecht, maar ook niet goed (voor een reguliere entreeprijs van €60 zou je wat meer mogen verwachten). Een a la carte gerecht (heb ik niet genomen) kost zo’n €10 extra.

    De club is echt erg mooi ingericht, sauna in patiogedeelte en veel hoekjes bankjes etc. Allemaal heel leuk en intiem. Zo zou iedere club er van mij uit mogen zien. Jammer dat de jacuzzi niet werkte.

    Rond 21.15 had ik het wel gezien. Er zou om 22.00 uur een DJ komen, maar de zo geroemde line up van dames heb ik niet gezien, het is wat mij betreft heel gemiddeld. Bij verlaten van de club afgerekend voor 2 goed gevulde glazen wijn €16 (8 euries per glas).

    Zo heb ik een aardige indruk gekregen van Magnum en me aardig geamuseerd in deze erg mooie club. Misschien kom ik er nog wel eens terug, maar de meisjes viel me helaas wel beetje tegen
    Laatst gewijzigd door Johnsonxxx; 12 februari 2017 om 09:58

  22. Onderstaande 8 leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

    biged (12 februari 2017),cheasehead ( 8 maart 2017),fg22 (30 maart 2017),Kwakje (25 maart 2017),Manureva (12 februari 2017),Mr Bluenose (12 februari 2017),The Joker (12 februari 2017),Wentelt Eefje (12 februari 2017)

  23. #812
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:07
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard Magnum, algemene verhalen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnsonxxx Bekijk bericht

    Het eten dat ik tussendoor heb genomen van het buffet, was niet slecht, maar ook niet goed (voor een reguliere entreeprijs van €60 zou je wat meer mogen verwachten). Een a la carte gerecht (heb ik niet genomen) kost zo’n €10 extra. :
    Denk dat je het niet helemaal goed hebt begrepen. Tot 20 euro kun je ook a la carte eten bij de prijs inbegrepen dat is genoeg voor 1 keer een hoofdgerecht en vaak nog een toetje. Of dit moet recent zijn gewijzigd. Het hangt natuurlijk van het gerecht af maar deze zijn meestal prima te verteren. En ruime keuze. Je kunt niet veel beter eten in een club.

    Wat betreft de line-up en het ontbreken van stunners. Dit kan een maand later weer heel anders zijn. Als er 1 club is met een kleine vaste kern aan dames en een grote groep die snel doorwisselt dan is het magnum wel. Groot voordeel als je meer wisselende gezichtjes wil zien en je kent de gezichtjes wel in de andere clubs dan kan je om de maand eens naar magnum gaan. Nadeel is als je er een dame leuk vindt is de kans groot dat je er korte tijd later al niet meer aantreft.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  24. Onderstaande 5 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    biged (23 maart 2017),Manureva (12 februari 2017),Mr Bluenose (12 februari 2017),rob45 (12 februari 2017),Wentelt Eefje (12 februari 2017)

  25. #813
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 14:24
    Berichten
    545
    Discussies
    37
    Thanks
    756
    Thanked
    2.730 in 379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Denk dat je het niet helemaal goed hebt begrepen. Tot 20 euro kun je ook a la carte eten bij de prijs inbegrepen dat is genoeg voor 1 keer een hoofdgerecht en vaak nog een toetje. Of dit moet recent zijn gewijzigd. Het hangt natuurlijk van het gerecht af maar deze zijn meestal prima te verteren. En ruime keuze. Je kunt niet veel beter eten in een club.
    Helder, dat heb ik dan idd verkeerd begrepen.

  26. Onderstaande leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 7 maart 2017)

  27. #814
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 14:24
    Berichten
    545
    Discussies
    37
    Thanks
    756
    Thanked
    2.730 in 379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Wat betreft de line-up en het ontbreken van stunners. Dit kan een maand later weer heel anders zijn. Als er 1 club is met een kleine vaste kern aan dames en een grote groep die snel doorwisselt dan is het magnum wel. Groot voordeel als je meer wisselende gezichtjes wil zien en je kent de gezichtjes wel in de andere clubs dan kan je om de maand eens naar magnum gaan. Nadeel is als je er een dame leuk vindt is de kans groot dat je er korte tijd later al niet meer aantreft.
    Nadeel is dat je het ook minder kan treffen, zoals ik jl zaterdag moest vaststellen.

  28. Onderstaande leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 7 maart 2017)

  29. #815
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    O ja, nog van een bezoek in februari jl te vermelden
    dat ik een geweldig fijne stevige echte Thaise massage had van 1 uur
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  30. #816
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:28
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fg22 Bekijk bericht
    O ja, nog van een bezoek in februari jl te vermelden
    dat ik een geweldig fijne stevige echte Thaise massage had van 1 uur
    Ik ga er van uit dat de Thaise massage met happy ending was.

  31. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 maart 2017)

  32. #817
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht

    Ik ga er van uit dat de Thaise massage met happy ending was.
    Ze liep over zijn rug......☺

  33. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 maart 2017)

  34. #818
    Geregistreerd
    12 augustus 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:29
    Berichten
    313
    Discussies
    5
    Thanks
    245
    Thanked
    417 in 100 posts

    Standaard

    Een paar weken geleden op een vrijdag heb ik een bezoek gebracht aan Magnum met dank aan Willem2 en dit geweldige forum voor het vrijkaartje.

    Omstreeks 14.30 uur heb ik mijn auto geparkeerd in de parkeer ruimte van de club achter het gebouw. De parkeerplaats was redelijk vol, alle auto's hadden Duitse kenteken.

    Na overhandiging van het vrijkaartje aan de jonge Thekedame (Asia) kreeg ik van haar een sleutel en een consumptiekaart.

    Na het omkleden en douchen naar de clubruimte gegaan en eens rondgekeken. De line-up was redelijk goed te noemen, meer dames dan beren. Een stuk of 20 dame waren aanwezig (de grootste deel, van Oost-Europese afkomst). Ook de sfeer was leuk en informeel.

    Toen ik aan de bar zat mijn koffie drinken kwam een leuke dame van een jaar of 27 bij mij zitten. Haar naam was Paula, een Poolse dame. Ze woont en werkt in Dubai als escortdame. Zij spreekt heel goed Engels.

    Wij hebben over alles en nog wat gepraat en daarna gingen wij naar een kamer. Paula is een gewillige meid, en dat vind ik leuk. Ze pijpte goed, haar pussy aanraken was ook geen probleem. Kortom, zij was prima. Wij hadden prima sessie van een uur.

    Daarna ging ik eten. Het eten was heel goed te noemen zowel het buffet als de al Carte (kwaliteit en Kwantiteit).

    Een uur of 20.00 heb ik de club verlaten richting Nederland. Het was een mooie dag. Nogmaals bedankt Willem2 en het IBF voor dit aardigheidje.

  35. Onderstaande 10 leden hebben kees1000 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 maart 2017),cheasehead (12 maart 2017),deket (11 maart 2017),fg22 (29 maart 2017),Manureva (10 maart 2017),Megaboob (10 maart 2017),Mr Bluenose (12 maart 2017),pret (10 maart 2017),rob45 (10 maart 2017),Sjeufke (10 maart 2017)

  36. #819
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Binnen zeer afzienbare tijd zou/zal Magnum een happyhour-tarief in het leven roepen dat 40E zal bedragen dixit uitermate goed geinformeerde Bekannten...Quelle FC etc...Het te verteren á la cartebedrag van 20E blijft bovendien geldig met de HHformule..De zoveelste stap van het Magnumconsortium richting vroegere vogels en Rabattjagers...Bovendien zouden dames die vanaf opening opdagen verlaagde entree mogen genieten...Bovendien wordt het zwembadgedeelte eveneens in gebruik genomen eerstdaags...Dolletjes allemaal!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  37. Onderstaande 7 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 maart 2017),licky luke (23 maart 2017),Manureva (23 maart 2017),Mr Pussy (12 mei 2017),Nedlovefkk (22 maart 2017),pret (22 maart 2017),Smouse (22 maart 2017)

  38. #820
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Hebben ze toch iets gedaan met mijn voorstellen van afgelopen oktober om de tent overdag wat voller te krijgen.
    Maar ze zouden het beter permanent maken en oprekken naar 14 uur.
    15 kilometer er vandaan stunt er een grote club met entreeprijzen van 25 euro tot 15 uur met inbegrip van vrijdag en zaterdag. Met deze actie gaat Magnum zich niet bepaald concurrerend opstellen.

  39. Onderstaande 2 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    pret (28 maart 2017),Ties85 (21 april 2017)

  40. #821
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Ik ga er van uit dat de Thaise massage met happy ending was.
    Hi, Wat late reactie: Nee. No Happy End. Was oook niet opzet. Hoewel ?
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  41. #822
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Ze liep over zijn rug......☺
    Ze lag en zat wel bij me op de bank, maar ongrijpbaar achter me en rekte van alles op, behalve
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  42. #823
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:50
    Berichten
    2.945
    Discussies
    12
    Thanks
    199
    Thanked
    882 in 541 posts

    Standaard

    Report about Magnum last WE.

    What is evolution since last year ?

    1- Jacuzzi disappearred ane replaced by new sofa.
    2- Swimming pool is full of water and ready to open when temperature will be hot enough.

    About girls, I was recognized by Emma(nuela). She got good memory and strong in manipulating men. I was volunteers to let her do because her skills in sex are so numerous.

    One hour with anal and lot of things, recommended.

    After , i was looking long time for something new . I found for my bad mood.

    Cannot remember nickname of this romanian , may be Diana, my brain wanted to forget this experience.

    Description : Brunette, 155,around 40 kg, 21 yo, she was there ( as she said) since 2 days and begin his work in Vulkanstrasse.

    Sex: After 3 minutes, she told me liking pussy is an extra then told me about a list of extra with closed to everything and that I never paid nowhere.

    After 5 minutes , I said I stop and go out to reception, She apologized and say a friend told her this list of extra. We go back to fuck but magic was gone, suck bad, already stop every 45 s to ask if it is good.
    I said her to shut up and suck, missionary average , just gymnastic to go to 30 minutes. New girls are worse and worse.

    Ratio: 60 to 70 girls at top of day (midnight) with between 2 or 3 time more boys.

    Good to see some old belgian friends, they light my visit.

  43. Onderstaande 6 leden hebben bocariver bedankt voor deze bijdrage:

    biged (30 maart 2017),fg22 (30 maart 2017),Mr Bluenose (30 maart 2017),pret (29 maart 2017),Sjeufke (29 maart 2017),Smouse (29 maart 2017)

  44. #824
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Ik nam mijn eerste reis naar Magnum op vrijdag 10 maart dankzij een gratis kaart van het forum (bedankt jongens). Ik kwam ongeveer 1400 na het vinden van de plaats erg gemakkelijk dankzij mijn GPS en bericht werd gemakkelijk gewonnen zonder problemen. De meisjes op het bureau kreeg een beetje Bulgaarse meisje genaamd Anja om me door te laten zien (21 jaar, Een kop, 160cm met lang zwart haar en een mooi gezicht). Ze sprak redelijk goed Duits en Engels en zei dat ze had alleen in de club geweest voor 4 dagen en hadden niet gewerkt in elke clubs eerder. Na mijn tour ik geregeld aan de bar en hebben een kop koffie om te overzien wat het te bieden en ik werd benaderd door een paar meisjes voor een praatje, maar ik was meer in de stemming om gewoon chill out op dat moment dus ik hun vorderingen afgewezen . Na een plek om te eten heb ik besloten om te gaan op jacht en botste tegen Anja weer en omdat ze zo aangenaam terwijl het tonen van me rond was heb ik besloten om haar mee te nemen voor een spin. In de kamer was ze OK zonder spectaculair, een beetje gemechaniseerd in het zoenen en pijpen afdeling, maar de seks in eerste instantie met haar en top en dan me achter was vrij goed. Ik bleef alleen in de kamer voor 30 minuten als ik was niet echt te voelen en de kans op herhaling zou ik op ongeveer 50% te zetten. De club begon redelijk druk ongeveer 1800 met veel jongens die in en heel wat nieuwe meisjes die waarschijnlijk verhoogde de line-up tot ongeveer 50 te komen, maar met de manier waarop de club wordt aangelegd (veel kleine schuilplaatsen) is het onmogelijk om met enige echte zekerheid. Er was zeker genoeg variatie in de meisjes in de club, maar ik was niet helemaal op mijn spel en wetende dat ik had een afspraak voor een paar biertjes later op de avond in het centrum van Düsseldorf, gevolgd door een dag een Sixsens de volgende dag verliet ik de club ongeveer 1900 te boek in mijn hotel. Al met al een vrij aangename eerste bezoek aan de club zelfs zonder een echt onvergetelijk kamer en ik zal zeker nog eens terug te keren in de toekomst.

    I took my first trip to Magnum on Friday 10th of March thanks to a free card from the forum (thanks guys). I arrived about 1400 after finding the place very easily thanks to my GPS and entry was gained easily with no problems. The girls on the desk got a little Bulgarian girl called Anja to show me round (21 years, A cup, 160cm with long black hair and a pretty face). She spoke fairly good German and English and said she had only been in the club for 4 days and had not worked in any clubs previously. After my tour I settled at the bar and had a coffee in order to survey what was on offer and I was approached by a few girls for a chat but I was more in the mood to just chill out at that point so I refused their advances. After a spot to eat I decided to go on the prowl and bumped into Anja again and as she was so pleasant whilst showing me round I decided to take her for a spin. In the room she was OK without being spectacular, a bit mechanised in the kissing and blowjob department but the sex initially with her and top and then me in behind was fairly good. I only stayed in the room for 30 minutes as I wasn't really feeling it and the chance of repetition I would put at about 50%. The club started to get fairly busy about 1800 with a lot of guys coming in and quite a few new girls which probably increased the line up to about 50, although with the way the club is laid out (lots of little hiding places) it is impossible to say with any real certainty. There certainly was enough variety in the girls in the club but I wasn't quite on my game and knowing I had an appointment for a few beers later in the evening in central Dusseldorf, followed by a day a Sixsens the next day I left the club about 1900 to book into my hotel. All in all a fairly enjoyable first visit to the club even without a really memorable room and I will certainly return sometime in the future.

  45. Onderstaande 5 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 5 april 2017),Kwakje ( 6 april 2017),Manureva (30 maart 2017),Marcus69 (14 mei 2017),Sjeufke (30 maart 2017)

  46. #825
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:22
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.944
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    Magnum Zaterdag 8 April 2017

    Met dank aan een vrijkaart van een mede forum heb ik Magnum bezocht. De ontvangst was prima en vriendelijk, de kaart werd probleemloos geaccepteerd. Ik arriveerde rond 16.30. Na het douchen en omkleden liep ik de bar in, en werd ik gelijk aangesproken door een dame met een paar slappe theezakjes als borsten die per se met me wilde praten en bij me kwam zitten. Op zich geen onaardige dame, maar helemaal niet mijn type, en dus na enige tijd toch afgewimpeld. Het was nog niet erg druk in de club op dit tijdstip, maar het is bekend dat Magnum meer een avond en nachtclub is, dus ik verwachtte wel dat er meer dames en heren zouden gaan komen in de loop van de avond. Ik spotte wel een blonde dame met een siliconen voorgevel, en sprak haar na enige tijd aan.

    Dit bleek Hongaarse Gina te zijn, die naar eigen zeggen al 3 jaar in deze club werkt. Ze heeft een redelijk mooi figuur, gemiddeld gezicht met brilletje, en haar borsten leken in haar top best groot. Ze waren in ieder geval voorzien van siliconen, maar nadat ik was opgegeild en we op de kamer kwamen, en ze haar top afdeed, was het toch iets kleiner dan ik dacht. Maar goed, geen probleem. Het brilletje ging af, dat zag er ook gelijk wat beter uit, en ik moet zeggen dat deze dame prima en lekker tongzoend, en daar serieus werk van maakt. Ik werd er behoorlijk opgewonden van. Daarna even kennis gemaakt met haar borsten en tepels, en ook die waren toch wel lekker. Zij likte mijn tepels ook even, en zakte af en haalde mijn harde paal een paar keer tussen haar borsten, wat ik altijd erg lekker vind uiteraard. Daarna zakte ze af en begon ze mijn ballen en schacht te likken, niet gelijk in de mond dus, maar wel zo lekker, en dat deed ze zeker verdienstelijk. Mijn paal hunkerde dan ook naar dat warme mondje, en na enige tijd verdween hij dan ook geheel in haar warme gulzige mondje en werd hij lekker bewerkt, ook door haar zachte tongetje. Dit dametje kan in ieder geval behoorlijk goed pijpen, dat geef ik haar zeker mee. Wel zat ze zo dat ik helaas niet met haar borsten kon spelen, dat was wat jammer, maar het pijpen maakte dat meer dan goed. Goede afwisseling, langzaam, snel, likken, deepthroat, het kon niet op. Ik genoot er rustig van en na een tijd gaf ze aan dat het half uur bijna voorbij was en of ik wilde verlengen. Goed dat wilde ik wel, want het was lekker, ze ging goed door. Na enige tijd kwam dan ook de ontlading, en spoot ik haar mondje goed vol. Ze liet het er wel gelijk uit druipen. Na het klaarkomen werd er even schoongemaakt, en dacht ze dat de sessie voorbij was, maar we zaten net op ca. 40 minuten schatte ik, dus gaf ik aan dat ik wel nog iets meer verwachtte als ik een uur zou moeten gaan afrekenen. Dus even nagepraat, en ze gaf me nog een kleine rug massage, wat ze ook redelijk deed. Toen het uurtje ongeveer vol was hebben we afgesloten en heb ik haar betaald. 100 euro voor een uur, en 30 voor FT gaf ze aan. Mhh, nieuw tarief? Maar oke. Ik had alleen 140, en die nam ze aan, zonder ook maar de intentie te hebben nog 10 euro terug te geven, dat was wel een beetje jammer. De sessie was goed, maar een fooi zat er eigenlijk niet in, en het was duur genoeg naar mijn idee, maar goed.

    Niet getreurd, even lekker gedouchte, en het werd tijd om de culinaire geneugten van Magnum weer eens te benutten. Deze keer een schnitzel met frites besteld. Tegenwoordig weer iets anders, frites in een apart schaaltje, maar alles was keurig verzorgd, en smaakte goed. Het eten is hier van prima nivo, hulde daarvoor. Ook de salade en andere gerechten in de warmhoudbakken zien er goed uit, en de salade was echt lekker. De inwendige mens was dus ook weer gevuld. Tijdens het eten meldde zich een aantal ijsberen van het forum, Picasso1, Kempie, Pret en Envert. Leuk om de heren eens te ontmoeten en er ontstond een levendig gesprek. De heren bestelden ook wat te eten, maar het duurde bij hen aanzienlijk langer, waarschijnlijk omdat het al wat drukker werd. Maar we hadden de tijd, en het was gezellig, dus waarom niet. Een oude bekende uit GT schuifelde ook voorbij tijdens het eten, Duitse “Lena” ook beter bekend als Jessica in haar GT tijd. Nog steeds een mooie dame, ondanks dat ze al iets over de 40 is. Mooie D cup, dus mijn aandacht was al gewekt.
    Het werd dus tijd om weer op onderzoek te gaan, en dus de heren aan tafel verlaten, om op jacht te gaan naar een paar sappige borsten. Na enige tijd kwam ik Lena/Jessica dan tegen in de “rookruimte”, en hadden we een leuk gesprekje, waarna we besloten om er een kamergang van te maken. Uiteraard zagen de mede ijsberen dat en hoorde ik de commentaren al dat ik weer achten de tieten aanzat, tja logisch met mijn nickname1 Lena ziet er echter nog zeer patent uit voor haar leeftijd, alles is behoorlijk strak, mooi slank, en een leuk koppie met zeer mooie grote ogen.

    Op de kamer aangekomen begonnen met voorzichtig tongzoenen, niet voluit helaas, maar wel opwindend, en daarna werden mijn tepels verwend door haar wat ze erg lekker deed, en ik was al behoorlijk stijf. Even haar lekkere borsten (zacht) gevoeld en gelikt (prima gedaan door de dokter), en daarna zakte ze af naar mijn jongeheer, die echt heerlijk en afwisselend gepijpt werd. Ja, deze dame heeft ervaring, en weet hoe ze een man moet verwennen, dat was duidelijk te merken. Zeer goed afwisselend, het deed me zelfs een beetje aan good old Lisa in GT denken, die kon dat ook zo lekker. Zeker van de hogere categorie. Toch wilde ik ook even neuken met deze mooie dame, en aldus geschiedde. Ze is nog steeds behoorlijk strak, ondanks dat het een “MILF” is en het tempo was goed. Ze vroeg of ik in was voor anaal, maar dat is niet mijn ding, en daarna gaf ik aan er graag een uur van te maken, en lekker door haar gepijpt te willen worde tot het einde. Dat deed ze dan ook, en het was echt een heerlijke pijpbeurt, waarbij het sperma wederom uit mijn tenen leek te komen. Een behoorlijke kwak, mondje zat aardig vol, en we konden er allebei wel om lachen. Na het schoonmaken nog even nagepraat over haar GT tijd, en het uurtje netjes volgemaakt. Bij het afrekenen wederom hetzelfde, ik had alleen 140 euro, en ze vroeg wel netjes of ik die 15 euro (zij was wel correct met 125 euro) mocht houden. Door het lekkere pijpen gunde ik haar dat wel, dus vertrok ze met een tongzoen en een glunderende lach.
    Ik had mijn kruit verschoten voor deze dag, en heb nog gezellig zitten praten met de mede ijsberen, en heb Magnum rond 22.00 verlaten, het was nog een vrij lange rit naar huis.

    Tegen de tijd dat ik Magnum verliet was het duidelijk drukker met dames en heren, en daardoor was het enigszins jammer dat ik al weg moest (werk verplichtingen). Er liep nog een Turkse met een behoorlijke voorgevel, die was zeker interessant, maar die zetten we op de lijst voor de volgende keer.
    Magnum op een zaterdag was een prima ervaring, en ik heb genoten van twee fijne sessie.

    Megaboob
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  47. Onderstaande 15 leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 9 april 2017),biged ( 9 april 2017),envert (10 april 2017),Kwakje (13 april 2017),Manureva (10 april 2017),Marcus69 (14 mei 2017),Mr Bluenose (12 april 2017),pret ( 9 april 2017),rob45 ( 9 april 2017),satanic surfer ( 9 april 2017),SFL (10 april 2017),Sjeufke ( 9 april 2017),snaal88 ( 9 april 2017),VAZKOR (11 april 2017),Wijze grijze ( 9 april 2017)

 

 
Pagina 33 van 52 EersteEerste ... 2329303132333435363743 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29.

Living Room 468*60