Pagina 49 van 49 EersteEerste ... 394546474849
Weergegeven resultaten: 1.201 t/m 1.220 van 1220
    Last Online
    14 februari 2017 @ 23:44
    Discussies
    55
    Thanks
    425

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Ach ja, sommigen mogen hier (en in zijn algemeenheid) alles zeggen en anderen niet.
    Niets van aantrekken joh. Zo belangrijk is dit hele gebeuren nu ook weer niet.
    If you don't like me and still watch everything I do... Bitch, You're a FAN

Last Online
    Gisteren @ 18:06
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Limburger Bekijk bericht
    [IMG]BE allereerst welkom op het forum. Kun je ook aangeven waar deze 38 jarige blondine precies werkt? Gewoon ter waarschuwing voor anderen. Werkt zij toevallig in Sexpalast ingang 38. Ik heb daar afgelopen vrijdag wel zo'n oude afgetrokken tang zien staan. Volgens mij kamer 2. Was ook een Duitser. Zit zij tegenover die ingang van die inpandige gokhal in de Sexpalast? Toen ik langs haar liep begon ze te schreeuwen tegen me dat ik binnen moest komen. Volgens mij zit zij aan de crack. Bekijk haar kop maar eens.[/IMG]

Dat zou wel eens het legendarische erosmonster geweest kunnen zijn die jij daar bedoelt.

Mag ik vragen waarom zij het legendarische Erosmonster genoemd word .

Ik wou eens bij een iets oudere Dame gaan , en ze was in het begin best vriendelijk. Ze vroeg al onmiddellijk geld bij en ik dacht ... nope . Ik heb voor 30 euro best al super ervaringen gehad in DB maar dit was waardeloos, had ik beter thuis in de toilet geschoten !

Trouwens voor 50 euro nog een mooi half uurtje gehad op de luikersteenweg vandaag . Maar DB blijft me toch meer aantrekken .

Groetjes B E

Last Online
    Vandaag @ 03:17
    Discussies
    33
    Thanks
    565

Standaard

Erosmonster is hoe zij al sinds ze in dat laufhaus in Krefeld werkte wordt genoemd op de duitse forums. In Duisburg noemt zij zich Lady Larissa of zo iets tenzij ze haar naam heeft veranderd.

Last Online
    Gisteren @ 13:29
    Discussies
    228
    Thanks
    1.218

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Zal de keizer dan ook wat zeggen......
    Dames bieden wel degelijk andere service aan op verschillende plekken en in de regel is die minder in....
    en dan gaan we kijken hoeveel we kunnen poepen.... gelukkig hebben we hier ook nog een admiraal : Big30
    op de vulkaan heb je hoog vliegers net zoals in een sauna club op de vulkaan heb je ook laag vliegers net als in een sauna club

Last Online
    Vandaag @ 12:46
    Discussies
    4058
    Thanks
    42

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    op de vulkaan heb je hoog vliegers net zoals in een sauna club op de vulkaan heb je ook laag vliegers net als in een sauna club
    Gelukkig ken jij de plek het beste waar de laagvliegers zich bevinden
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    1.218

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Gelukkig ken jij de plek het beste waar de laagvliegers zich bevinden
    mijn dames keuze heeft nooit slecht uitgepakt af en toe een rotte appel zowel op de vulkaan als in de sauna clubs maar een goede fruit teler kan de rotte appels scheiden

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    1.218

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door der Puffmeister Bekijk bericht
    Jonguh...MrZwams....er is geen ijsbeer die er verzorgder uitziet als ik en ik betaal die wijven nog eens goed bovendien.
    Hoe kan het dat ik op de Vulkan telkens weer wordt opgelicht door die stomme wijven daar en in de clubs alleen maar top dienstverlening geleverd krijg? Gisteren nog in Villa Marisol jonguh...een topsessie gehad met Ebru.

Trouwens, als ik het gelul bekijk in deze tread over die achterlijke bordeeltjes in Duisburg en lees hoe die Vulkanpromoters elkaar bejegenen, op welke manier ze schrijven over deze vieze buurt dan zet ik grote vraagtekens bij hun geestelijk nivo

Wat een kleuterklas nivo en aanstellerij zeg! Dit zijn uitspraken van personen die het IQ nivo hebben van de gemiddelde doppinda lijkt mij. In ieder geval lijken mij deze jongens geen volwassen kerels Het zegt in mijn optiek veel over het soort types die in dat 'Vulkanie rondlopen. Ze passen precies bij die achterlijke wijven daar.
    Ik las trouwens net een prive bericht van een beer die ook dat zogenaamde Vulkan droomland had bezocht. Was geen zak te doen schreef hij me en allemaal lelijke wijven. Dat zegt wel veel.
    ik zal vanavond is een kijkje gaan nemen op de vulkaan het is immers weekend en ik ben er wel aan toe na 3 weken droogstaand

Last Online
    Discussies
    33
    Thanks
    565

Standaard

Ach als er op de Vulkan niets te neuken valt dan kun je altijd Lydia nog bezoeken, die zit immers toch vlakbij.

http://www.kaufmich.com/SklavinLydia
    Laatst gewijzigd door Limburger; 17 februari 2017 om 18:32 Reden: link vergeten

Last Online
    Vandaag @ 11:50
    Discussies
    54
    Thanks
    8.244

Standaard

Ik zeg.....DOEN

Last Online
    Vandaag @ 07:45
    Discussies
    20
    Thanks
    2.393

Standaard

Ik sluit me hier volledig bij aan. Wat een lekker wijf. Jammer dat ik nooit in de buurt van de Vulkan ben. Heb je nog meer tips Limburger?
    Pluk de dag of een bloemetje

Last Online
    Vandaag @ 11:25
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Als je een ander niet in zijn waarde laat, zoals in dit topic vaak gebeurt....heb je geen recht van spreken.!
    Ik denk dat dit topic bedoeld is om elkaar zo goed mogelijk te informeren...en niet elkaar te bekritiseren....waar het beter, slechter, gevaarlijker, goedkoper, lelijker, mooier..enz is....dat is namelijk voor iedereen anders..
    Ik geef hier mijn mening, en zal NOOIT op een ander reageren....denk daar zelf ook eens over na...!!
    Ik bezoek regelmatig de Vulkaan,saunaclubs, parenclubs enz enz....

Last Online
    Gisteren @ 23:02
    Discussies
    2
    Thanks
    44

Standaard

ziet er wel erg Halal uit

Last Online
    Gisteren @ 20:02
    Discussies
    18
    Thanks
    4

Standaard

Eten jullie wel eens bij die snackbar? Twee weken geleden geprobeerd. Ik vond het niks. Alleen vette friet zoals hier in Nederland. Dan loop ik liever door naar het centrum; veel lekkers te halen daar.

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Nee bij die snackbar nog nooit gegeten , ben een beetje wantrouwig als het op dat soort etablissementen aankomt .

Een andere vraag ; dinsdag werd ik tot 2 keer toe bijna een kamer ingetrokken , de eerste vrouw , een Afrikaanse , omarmde me en wou niet meer loslaten ! Zonder kracht te gebruiken kwam ik niet los . Ik wil natuurlijk niks forceren want dan ben ik het straks ook nog geweest. De tweede een jonge Duitse sleurde me echt de kamer in !! Niet weg te geraken ... na 10 min als een stok stijve paal in haar greep te staan liet ze uit ellende dan toch eindelijk los ... man man is dat vervelend . Zoude ze zo wanhopig zijn en al lang geen klant meer hehad hebben of is dat normaal.

Beginnen jullie te duwen en trekken om los te geraken of hoe geraak je uit zo een situatie ?

Groetjes B E

Last Online
    Vandaag @ 11:50
    Discussies
    54
    Thanks
    8.244

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trigger Bekijk bericht
    Als je een ander niet in zijn waarde laat, zoals in dit topic vaak gebeurt....heb je geen recht van spreken.!
    Ik denk dat dit topic bedoeld is om elkaar zo goed mogelijk te informeren...en niet elkaar te bekritiseren....waar het beter, slechter, gevaarlijker, goedkoper, lelijker, mooier..enz is....dat is namelijk voor iedereen anders..
    Ik geef hier mijn mening, en zal NOOIT op een ander reageren....denk daar zelf ook eens over na...!!
    Ik bezoek regelmatig de Vulkaan,saunaclubs, parenclubs enz enz....
    Beste brave zodensteker Trigger,

Ik begrijp jouw reactie best wel. Doch, over een jaar, twee jaar.....?!
    Ik ben hier ook ooit lid geworden, nog niet eens zo heel lang geleden als het braafste jongetje van de klas.
    Met alle positieve bedoelingen veel verslagen en recensies geschreven.....meestal zonder commentaar van andere leden, maar ook soms behoorlijke ongenuanceerde kritiek gekregen. Het hoogtepunt was dat iemand mijn auto in de fik wilde steken bij Haus Panthera, omdat ik Michelle bezet hield (tja, ......die kon ook blasen als een ......).

Anno 2017 denk ik er heel anders over. Alle 'kritieken' moet je hier door een gefilterde bril bekijken. Er zijn leden die gewoon lekker de knuppel in het hoenderhok gooien om een discussie op gang te brengen. Ik steek de hand in eigen boezem. Ik houd er wel van om onder andere gewaardeerd lid 'deket' eens van een ongenuanceerde reactie te voorzien. Uiteraard om hem uit de tent te lokken..... . Dat lukt dan elke keer weer! . Ik kom 'deket' regelmatig tegen in clubs. Altijd gezellig met deze ouwe geile bok. Deze kleine Roemenië-fanaat is ook gepokt en gemazeld! Laat ik het dan nog maar niet over dat gehucht onder de rook van Brussel hebben....Anders, ander, leggen.....godver ik kom er niet op.

Kortom Trigger, de soep wordt niet zo het gegeten als opgediend!

Succes hier!
    Sjeuf

Last Online
    Gisteren @ 20:02
    Discussies
    18
    Thanks
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B E Bekijk bericht
    Nee bij die snackbar nog nooit gegeten , ben een beetje wantrouwig als het op dat soort etablissementen aankomt .

Een andere vraag ; dinsdag werd ik tot 2 keer toe bijna een kamer ingetrokken , de eerste vrouw , een Afrikaanse , omarmde me en wou niet meer loslaten ! Zonder kracht te gebruiken kwam ik niet los . Ik wil natuurlijk niks forceren want dan ben ik het straks ook nog geweest. De tweede een jonge Duitse sleurde me echt de kamer in !! Niet weg te geraken ... na 10 min als een stok stijve paal in haar greep te staan liet ze uit ellende dan toch eindelijk los ... man man is dat vervelend . Zoude ze zo wanhopig zijn en al lang geen klant meer hehad hebben of is dat normaal.

Beginnen jullie te duwen en trekken om los te geraken of hoe geraak je uit zo een situatie ?

Groetjes B E
    Gewoon zeggen dat je geen geld hebt.

Last Online
    Discussies
    228
    Thanks
    1.218

Standaard

bezeting vulkaan vrijdag 17-02 formidabel een nieuwe aanwinst op kamer 406 van eros 26 een mooie Braziliaanse huis 21 is besloten wegens renovatie huis 25 krijg een nieuwe vloer de vulkaan staat niet stil

Last Online
    Gisteren @ 17:57
    Discussies
    50
    Thanks
    739

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B E Bekijk bericht

Groetjes B E
    Gewoon een hoop kleingeld in je broekzakken doen, dan kun je lachen
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

Last Online
    Discussies
    33
    Thanks
    565

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B E
    Het is bekend dat er wijven op de Vulkan zijn die wandelaars hun kamer intrekken of lokken met een smoes en dan dreigen om de bewaking te roepen als die besluit weer weg te gaan zonder sex te hebben met haar. Kijk dus maar uit.

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Limburger Bekijk bericht
    Het is bekend dat er wijven op de Vulkan zijn die wandelaars hun kamer intrekken of lokken met een smoes en dan dreigen om de bewaking te roepen als die besluit weer weg te gaan zonder sex te hebben met haar. Kijk dus maar uit.
    Ja dat wil ik maar net voorkomen !

Ik moest me echt loswrikken en ze bleef maar achternalopen.
    Weg daar dacht ik !!

Dat met dat kleingeld eens proberen !! Ineens zo een hoop 50 centen uit de broekzak toveren 😂

Vanavond nog eens een kijkje nemen ! Hopelijk kan ik op men gemak de harde werkweek afsluiten !

Groetjes B E

Pagina 49 van 49 EersteEerste ... 394546474849

Regels voor berichten