Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Nuenen, Luiza

  1. #1
    Geregistreerd
    5 maart 2006
    Last Online
    8 februari 2024 @ 08:40
    Berichten
    18
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    17 in 9 posts

    Daumen hoch Nuenen, Luiza

    Gisteren in Nuenen op bezoek geweest bij de mooie 28 jarige blonde Luiza uit Letland. Vanaf 10 uur kon ik ze bellen voor een afspraak.
    En inderdaad, met een lief zacht stemmetje pakte ze de telefoon op. Over een uurtje ben ik ben jouw, zei ik een beetje verlegen, en ze zei
    het is prima. Ik kreeg haar 'ongeveer' adres per direct doorgesmst. Eenmaal daar aangekomen weer een kort belletje en het exact huisnummer
    werd doorgegeven, zodat ik 2 minuten later in haar huisje werd binnengelaten. Jeminee, wat een mooie leuke geile slanke meid.
    Samen direct naar boven naar de slaapkamer. Uit de kleren en samen onder de douche! Heerlijk. Met een lekkere geile pijpbeurt onder de
    douche bracht ze mijn wapen op oorlogssterkte! In gebrekkig engels werd mij meegedeeld dat ze geneukt wilde worden door deze paal.
    Afgedroogd en weer terug naar de neukkamer dus. Eenmaal op bed werd mijn lans wederom vakkundig 'deeptroath' bewerkt.
    Een jasje erom heen en deze ruiter kon het paard bestijgen!! Eerst even traditioneel in haar oogjes kijken onder het neuken.
    Daarna doggy's (mijn favoriet), missionaris en zij bovenop mij, alle standjes hebben we enige tijd bedreven. Tijdens deze sessies vroeg
    ik haar of ze me klaar wilde pijpen, wat haar advertentie ook aangaf. Heel graag, zei ze, 'tell me wenn you are ready for it'
    Na een klein half uurtje beffen en neuken in alle denkbare standjes kwam het veelbelovende moment.
    Ik op mijn rug op bed, benen gespreid, zei ertussen, en . . . pijpen . . . pijpen, man wat kon deze dame pijpen.
    Nog geen 5 minuten later explodeerde mijn zaadcontainer en werd ik vakkundig helemaal leeggezogen. Geen druppel heb ik teruggezien!
    Ik had enkele minuten nodig om terug te komen op deze aardkloot, zo bracht ze mij in extase.
    Even nabuurten op bed en daarna weer samen onder de douche. Daar wist ze mijn pik weer op stootsterkte te krijgen. Ongeloofelijk.
    Ze haalde snel een rubbertje en de volgende neuksessie onder de douche was een feit. Het tweede orgasme diende zich al snel aan.
    Zei gebukt voor mij waarbij ik haar goed stevig van achteren kon neuken. Superrrr.
    Het uurtje wat we hadden afsproken hebben we rijkelijk gevuld met sex zonder taboes.
    Heren, als je de kans krijgt deze Letse Dame te neuken, neem je kans. Ze is in een woord 'geweldig'
    Doe het snel want ze gaat binnenkort weer naar Letland terug. Ze staat op kinky.nl onder de naam Luiza.
    Groetjes van Doggystyle

  2. Onderstaande 7 leden hebben doggystyle bedankt voor deze bijdrage:

    Bief2 (15 oktober 2012),fg22 (17 oktober 2012),foefel (16 oktober 2012),Jansen (17 oktober 2012),Megaboob (15 oktober 2012),odie120167 (20 november 2012),Smouse (30 november 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Afgelopen maandag al een afspraak trachten te maken met deze jongedame nav de berichtgeving,blijk helaas een cijfer verkeerd te hebben gedraaid waardoor ik geen contact kreeg.Heb contact gelegd met een andere aanbiedster waarmee ik in een bekend hotel in Nuland heb liggen ketsen maar behalve mijn zak had deze dame terwijl ik aan het douchen was ook mijn zakken maar leeggehaald,dubbel genaaid dus.
    Vandaag achter de fout met het telefoonnummer gekomen en Luiza gebeld.Dame spreekt redelijk Engels en een afspraak was zo gemaakt.Ontvangt op een discreet adresje waar kennelijk meer vakantiegangsters een zakcentje bij komen verdienen.
    Was een knappe en verzorgde blonde dame die me vriendelijk ontving.Heb me lekker op kunnen frissen in de douche,en bij deze dame
    zat alles nog netjes in de zakken na mijn terugkeer.
    Hierna is ze begonnen aan een heerlijk blaasconcert,halverwege wilde ze me gaan berubberen maar heb daarvan maar afgezien en het heerlijk met een FT laten afmaken,van de kleine gign tjes heb ik nix teruggezien ze smaakten schijnbaar goed.
    Na een relaxende massage vroeg ze wat ik wilde en ja nog maar een blowjob,hierna was ik 100% tevreden.
    Hoe een vergissing in telefoonnummer kan leiden tot een frustrerende dag maar binnen 48 uur weer helemaal goedgemaakt,helaas vliegt ze morgen weer terug naar haar thuisland.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  4. Onderstaande 5 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (17 oktober 2012),fg22 (17 oktober 2012),Jack42 (17 oktober 2012),Jansen (17 oktober 2012),rob45 (17 oktober 2012)

  5. #3
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Heel leuk om te schrijven van heren ga snel naar haar toe maar hoe kom ik aan haar nummer ?

  6. #4
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 10:56
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    @Jansen : Op Kinky zoeken onder Luiza (met zoekmachine) vrij tekstveld) Bij haar advertentie staat haar tel.nummer.Er word wel gemeld dat de dame morgen gaat vliegen.

  7. #5
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Ziet er lekker uit hoor!!

  8. #6
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    @Jansen : Op Kinky zoeken onder Luiza (met zoekmachine) vrij tekstveld) Bij haar advertentie staat haar tel.nummer.Er word wel gemeld dat de dame morgen gaat vliegen.
    Ik kom geen Luiza tegen ? of moet je eerst inloggen op Kinky met betaling

  9. #7
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 10:56
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Mogelijk is de advertentie al van kinky afgehaald want Luiza zou al snel weer vertrekken.Zo staan er meerdere dames met een soortgelijke service op kinky die maar enkele dagen of een weekje in het land zijn.Veelal is het werkterrein Rotterdam of regio Eindhoven.
    Op kinky kun je verder gratis de adjes zoeken en bekijken met tel. nummer erbij en natuurlijk de fotos.

  10. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (20 oktober 2012)

  11. #8
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Bedankt Rob.

  12. #9
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Anders ook eens stukje over de grens ..

    Daar voor hogere optick naar dure Saunaclub , of
    met grote kans op passende sex naar Pauschalclub of Partytreff ,
    bijv. Heaven7 of Xanten etc., afhankelijk van reisafstand en grensovergang
    Daar zijn de dames zeker van vrije wil en eigen baas

    Goede prijs + kwaliteit + reiskosten
    weegt waarschijnlijk zeker op tegen kosten en risico's wandeling binnenslands ..

    Maar je wel gedragen als nette heren van over de grens, hee ..

  13. #10
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Maar als de tijd ontbreekt zoek je wel eens iets dichters bij huis en dan zijn dames als Luiza een prima oplossing.Ik kon er op de fiets naart toe en scheelt me dus 2 uur reistijd en de entree van 60 euri nog afgezien van de 2 of 3 dames die ik anders ook nog even zou pakken.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  14. Onderstaande 3 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (26 oktober 2012),Jansen (21 oktober 2012),rob45 (20 oktober 2012)

  15. #11
    Geregistreerd
    5 maart 2006
    Last Online
    8 februari 2024 @ 08:40
    Berichten
    18
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    17 in 9 posts

    Standaard

    Hey IJsberen, Luiza is weer in het land. Staat weer op kinky.
    Deze meid moet je gewoon een keer geneukt hebben, geweldig.
    Vanavond ben ik in Nuenen, dan bezoek ik haar vriendinnetje Laura.
    Een volborstige Letse. Ik breng morgen verslag uit hoe is is geweest.
    Wat komen er toch mooie geile vrouwen uit Letland, mannen.!!!
    Als Laura net zo lekker pijpt, neukt en alles wat je maar kunt bedenken,
    dan denk ik dat ik 2 ladingen zaad vanavond in Nuenen ga achterlaten.
    Laat even weten wat jullie met deze vrouwen uitspoken.
    Ik ga er vanavond weer een gelukkig maken met een flinke beurt.
    ToedeLoe, Doggystyle

  16. Onderstaande leden hebben doggystyle bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 2 januari 2013)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33.

Diamond 468*60