Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 40

Threaded View

  1. #24
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    18 mei 2024 @ 08:57
    Berichten
    364
    Discussies
    25
    Thanks
    21
    Thanked
    520 in 74 posts

    Standaard

    Het oorspronkelijke idee was om na Wellcum in Villach naar Oase te gaan. Maar ik had me voorgenomen om de snelweg taks in Oostenrijk te vermeiden, en dan wordt het wel een erg lange tocht, zeker in een >50 jaar oude Fulvia.
    (Oh, en voor diegene die denken >50 jaar, zal dus niet opschieten, zelfs berg op haalde ik de ene na de andere local in.)

    Dus gekozen voor Colosseum in Augsburg.

    Het hotel waar Seksenfun het over heeft bestaat niet meer. Ook was er in München het Oktoberfeest met een grote vraag naar hotelkamers als gevolg. Er was dus nog maar weinig vrij. Niet ver van Colosseum toch nog een hotel gevonden gerund door zeer aardige Turken en een Pakistaner (Çınar Hirsch Hotel). Daar ingecheckt en meteen naar het Colosseum om voor de leeuwinnen geworpen te worden.

    Bij binnenkomst was het één en al teleurstelling. Zeker na Wellcum en met Oase als oorspronkelijk plan. Volgens de aardige theke waren er 15 dames aanwezig. En, nog teleurstellender: Er wordt geen eten meer geserveerd. Na een verblijf in Italië was ik niet bepaald hongerig en had de lunch dus uitgesteld tot in de club, een uur of 4. Entrée is overigens € 50,-.

    Ook is het concept totaal anders. Het is geen gedrang van ijsberen en dames. De dames zitten rustig te wachten en de ijsberen, over het algemeen iets ouder, lopen rustig rond of hangen een beetje. De muziek staat ook niet zo hard.
    En verder geen tuin of iets. Wel een klein zwembad in de algemene ruimte.

    Dus maar naar de bar. Maar geen bediening. Na een tijdje kwam Julia bedienen. Slimme zet van haar, en haar dus meteen maar aangesproken.
    De prijs setting bij haar was eerst €100 voor een half uur incl. zoenen en PZC. Maar voor een uur werd het € 150,-.
    Op de kamer was het een geweldige GFE-ervaring, veel zoenen, met de tong en uiteindelijk heerlijke seks. Topkamer gehad.

    Toen met een echt rammelende maag eten besteld.

    Even aan mijn alibi op de telefoon gewerkt (in de entree ruimte) en daar loopt Alice langs naar de dames kleedkamer. Een mooie verschijning, licht gebruinde huid, relatief kort donker haar, parmantige tietjes, geen tattoo en mooie niet hoerige schoenen met een tijger motief.

    Even later spreek ik haar aan en ze geeft aan nog net een uur de tijd te hebben als we meteen naar de kamer gaan.
    Misschien was de sessie technisch niet beter dan met Julia, maar de klik was er des te meer. Zij kwam klaar (voor het eerst in een week) en we hadden contact alsof we elkaar al jaren kenden en gewoon vrienden waren. Als ik terugdenk aan deze drie dagen clubbezoek is zij degene die ik het liefst weer zou zien.
    Zij had 6 jaar gewerkt, toen 4 jaar niet en was net weer bezig.
    Na klaar gekomen te zijn dacht ik dat de tijd erop zat, maar ze nam nog alle tijd. We praatten over Roemenië en mijn plannen om daar misschien iets te doen. Ik zou haar zo inhuren.



    Wat ook opvalt aan het Colosseum is dat het toch een continu komen en gaan is van klanten. De club loopt best aardig, althans op deze zaterdag. Maar het is minder een club om een hele dag door te brengen.
    Laatst gewijzigd door Bart; 3 oktober 2023 om 11:06
    Wat je er in stopt komt er ook weer uit

  2. Onderstaande 10 leden hebben Bart bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 4 oktober 2023),donkeywonkey (22 oktober 2023),Kwakje ( 3 oktober 2023),mentholbear ( 3 oktober 2023),Patjax ( 3 oktober 2023),pret ( 3 oktober 2023),schoolmeester ( 3 oktober 2023),Shakir ( 3 oktober 2023),WANDELAAR5 ( 3 oktober 2023),Wentelt Eefje ( 3 oktober 2023)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08.

  Diamond 468*60