Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 40
  1. #1
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Pfeil Colosseum, Augsburg , Algemeen

    http://www.fkk-colosseum.com/

    Gubener Straße 13
    D-86156 Augsburg

    Öffnungszeiten:
    Sonn- und Feiertags von 14 bis 1 Uhr
    Montag bis Samstag von 14 bis 3 Uhr

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Van Dattum
    Het Colosseum is te vergelijken met PHG of GT wat betreft de opzet. Alleen de prijzen liggen wat hoger. (60 Euri entree en 50 voor elk half uur en 50 voor de normale extra´s), Het is ongeveer anderhalf jaar open dus alles ziet er nog fris en verzorgd uit. Sauna, jacuzzi, warme douches, alles is aanwezig. Alleen de inwendige mens wordt een beetje aan zijn lot overgelaten. Omdat men het met de vergunningen niet helemaal voor elkaar kan krijgen, mogen ze geen eten serveren (brood mee dus) en alleen non-alcoholica. Wat betreft de dames is het Colosseum goed voorzien. Tussen de 20 en 30 per dag schat ik zo. Ze komen uit alle windstreken en zien er stuk voor stuk allemaal erg goed uit. En ze lopen rond in Eva kostuum.
    Er zijn nog wel andere ijsberen die meer kunnen vertellen over deze club.
    Forza , Bredero , ...
    Laatst gewijzigd door Big30; 23 september 2007 om 09:19

  2. #2
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden Bezoek Colosseum Augsburg in juli 2005

    Afgelopen donderdag een bezoek gebracht aan FKK club Colosseum in Augsburg. Na wat vertier in de Frankfurt-area stond deze club ook wel op mijn lijstje.

    Op een industrieterrein in Augsburg was het wel even zoeken, maar het grote aantal duitse bolides die langs de weg geparkeerd stonden, deden me opeens vermoeden dat ik in de buurt moest zitten.

    En jawel, het Colosseum is één grote hal waar een FKK club is ondergebracht. Eén van de weinigen in Bayern. Al vanaf het moment van binnenkomst merk je dat de club grote klasse uitstraalt, zowel qua ontvangst bij de receptie als de inrichting van het complex.

    Op de begane grond zijn verder de kleedkamers met kluisjes en de ontmoetingsruimte, waarbij een aparte hoek is ingericht voor het sauna-gedeelte met 2 sauna's, bubbelbad en dompelbad. Centraal ligt het zwembad, maar daar heb ik niemand gebruik van zien maken. Het ligt er alleen om het geheel een fraaiere aankleding te geven.
    De dames zitten en liggen allemaal op een soort rondzit van rode banken en canapé's. Voorts is er een bar waar alleen alcoholvrije drank is te verkrijgen en is er een zeer beperkte zitgelegenheid.

    Een centraal gelegen wenteltrap voert naar de 2e verdieping, waar de kamers zijn gelegen. Er zijn ruim voldoende kamers in vergelijking tot aanwezige dames. Naast een masseur heb ik zelfs een manicure-salon (waarschijnlijk niet voor mannelijke gasten) kunnen ontdekken.

    Er waren op donderdagavond circa 20 dames aanwezig en ongeveer evenveel gasten. De club is dus vrij klein van opzet in vergelijking met die in NRW en Frankfurt. De schoonheid van de dames variëerde van 'erg fraai' tot 'werkelijk beeldschoon'. Nog nooit eerder in een club een dergelijk aanbod van erg hoog niveau gezien.
    Eén dame meende ik ooit eerder in PHG gezien te hebben (naam onbekend) en verder een aantal uit FKK World.

    In het Colosseum worden geen maaltijden verstrekt en is daardoor niet geschikt om langere tijd te verblijven. Bovendien vond ik de hele entourage vrij kil en er gebeurde bovendien vrij weinig. In Duitsland hebben ze daar een mooi woord voor: Tote Hose.

    Toch wel éen erg goede ervaring gehad met een dame die ik reeds eerder in FKK World had ontmoet.

    De prijzen zijn vrijwel hetzelfde als in de Frankfurt-area. 60 entree en 50 voor 1/2 uur (met FZC). Toeslag van 50 voor ieder volgend 1/2 uur of FT.

    Het Colosseum is derhalve geschikt om een paar uurtjes te verblijven als je toch in de buurt bent. Mijn bezoek heb ik dan ook beperkt tot iets minder dan 3 uur.
    Laatst gewijzigd door Forza...germania; 8 augustus 2006 om 20:44

  3. #3
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    'Das Col.A' is een erg fraaie club met veruit de meest fantastische line-up met CDL's die ik ooit in Duitsland heb mogen aanschouwen:'stuk...voor stuk...beauty's van de 'hors category'. Goed aanbod en nooit wachttijden voor kamers: de dames moeten namelijk niet te lang stil zitten.

    De club heeft echter totaal geen sfeer, er is nauwelijks zitgelegenheid en er worden ook geen maaltijden vertrekt (is blijkbaar niet mogelijk in Bayern).

    Het is een leuke club om een keer te bezoeken als je in de buurt zit. Ik heb er in ieder geval genoten van een weergaloos goede sessie met de Hongaarse brunette Barbara, die nu haar kunstjes in 'sex-tempel' Artemis in berlijn vertoont.

  4. #4
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Eén dame meende ik ooit eerder in PHG gezien te hebben (naam onbekend) en verder een aantal uit FKK World.

    Waarschijnlijk deze Leona geweest.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=16

    Sonny moet toch eens een keer in Augsburg gaan kijken, wil toch eens een keer Leona meemaken.

    BR, Sonny

  5. #5
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Waarschijnlijk deze Leona geweest.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=16

    Sonny moet toch eens een keer in Augsburg gaan kijken, wil toch eens een keer Leona meemaken.

    BR, Sonny
    Nee, Leona ken ik wel....:thefinger :thefinger ..... ... .... :teuflisch :teuflisch

  6. #6
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Nee, Leona ken ik wel....:thefinger :thefinger ..... ... .... :teuflisch :teuflisch

    Ik helaas nog niet

  7. #7
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Ik helaas nog niet
    Ik wil wel een keer meegaan om ze aan te wijzen . Dit weekend heb ik al andere bezigheden , maar voor de rest is de agenda nog aardig leeg

    Wel een eindje rijden.

  8. #8
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard Lusthaus party

    Een duitstalig forum, Lusthaus, houdt ook een feestje:

    Ankündigung 2. LUSTHAUS Party am Do. 07.Sept.06 im Colosseum Augsburg

    Die LUSThausgemeinde ist herzlich eingeladen, zur 2. LUSThausparty im

    Colosseum Augsburg,
    Gubenerstr. 13,
    D-86156 Augsburg
    Telefon 0821 - 246 19 93

    - Die LUSTHAUS Party beginnt an diesem Donnerstag um 14:00 Uhr bis Open End

    - Im Club werden außen und innen die LUSTHAUSBANNER aufgehängt

    - Es haben sich zu dieser Party ca. 45 bis 50 LUSTgirls angekündigt
    Die Namensliste der Girls wird kurz vorher hier veröffentlicht

    - Es werden bei einer Tombola 6 SEXer LUSTprogramme verlost*:

    (3 x 1/2 Std, sowie 3 x 1 volle Std.)

    - Es werden vom LUSTHAUS / Tim (Master of the web) 10 Eintrittskarten verlost

    - Es gibt wieder den LUSTHAUS Party Chat (Ihr könnt also wieder Live von Euren Party-Erlebnissen berichten / bzw. in's LUSTHAUS Forum schreiben)

    Wir (d.h. das ColA Team + Tim (Master of the web) würden uns über Euer Interesse freuen und möchten euch, erneut die Gelegenheit geben, euch REAL zu treffen, gemeinsam testen, zu beraten´und auszutauschen u.s.w.

    * wer möchte, kann sehr gerne wieder seinen LUSTHAUS-Avatar tragen, wenn nicht, nimmt wie immer die Spint-Nr. an der Verlosung teil.
    Dit is de kans voor de Leona fans......

  9. #9
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horny_one
    Een duitstalig forum, Lusthaus, houdt ook een feestje:

    Dit is de kans voor de Leona fans......
    http://huren-test-forum.lusthaus.cc/index.php
    Founding Member

  10. #10
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale

    Laat ik volgende week nou net in Zuid-Duitsland moeten zijn

    Zal het er dan toch van komen dat ik Leona ga ontmoeten

    Ik gooi hem wel op de agenda.

    BR, Sonny:wink:

  11. #11
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Laat ik volgende week nou net in Zuid-Duitsland moeten zijn

    Zal het er dan toch van komen dat ik Leona ga ontmoeten

    Ik gooi hem wel op de agenda.

    BR, Sonny:wink:
    Gaat het sonny lukken Leona te verschalken ???

    citaat van lusthaus:

    am 3.9 waren da:
    Diana, Daniela, Marlena,Melisa, Ludmila, Vanessa und viele die ich nicht kenne
    ab heute 04.09 ist Leona wieder da

    come and see next week....

  12. #12
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen hoch Leona

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bredero
    Gaat het sonny lukken Leona te verschalken ???

    Ja, dat is vandaag al gelukt
    Of moet ik zeggen dat Leona Sonny heeft verschalkt :ass:

    Ik moet nog even bijkomen, maar zal morgen mijn recensie over haar schrijven. Ik moet het even laten bezinken

    BR, Sonny

  13. #13
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Colosseum , 6 september 2006

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Afgelopen donderdag een bezoek gebracht aan FKK club Colosseum in Augsburg. Na wat vertier in de Frankfurt-area stond deze club ook wel op mijn lijstje.

    Op een industrieterrein in Augsburg was het wel even zoeken, maar het grote aantal duitse bolides die langs de weg geparkeerd stonden, deden me opeens vermoeden dat ik in de buurt moest zitten.

    En jawel, het Colosseum is één grote hal waar een FKK club is ondergebracht. Eén van de weinigen in Bayern. Al vanaf het moment van binnenkomst merk je dat de club grote klasse uitstraalt, zowel qua ontvangst bij de receptie als de inrichting van het complex.

    Op de begane grond zijn verder de kleedkamers met kluisjes en de ontmoetingsruimte, waarbij een aparte hoek is ingericht voor het sauna-gedeelte met 2 sauna's, bubbelbad en dompelbad. Centraal ligt het zwembad, maar daar heb ik niemand gebruik van zien maken. Het ligt er alleen om het geheel een fraaiere aankleding te geven.
    De dames zitten en liggen allemaal op een soort rondzit van rode banken en canapé's. Voorts is er een bar waar alleen alcoholvrije drank is te verkrijgen en is er een zeer beperkte zitgelegenheid.

    Een centraal gelegen wenteltrap voert naar de 2e verdieping, waar de kamers zijn gelegen. Er zijn ruim voldoende kamers in vergelijking tot aanwezige dames. Naast een masseur heb ik zelfs een manicure-salon (waarschijnlijk niet voor mannelijke gasten) kunnen ontdekken.

    Er waren op donderdagavond circa 20 dames aanwezig en ongeveer evenveel gasten. De club is dus vrij klein van opzet in vergelijking met die in NRW en Frankfurt. De schoonheid van de dames variëerde van 'erg fraai' tot 'werkelijk beeldschoon'. Nog nooit eerder in een club een dergelijk aanbod van erg hoog niveau gezien.
    Eén dame meende ik ooit eerder in PHG gezien te hebben (naam onbekend) en verder een aantal uit FKK World.

    In het Colosseum worden geen maaltijden verstrekt en is daardoor niet geschikt om langere tijd te verblijven. Bovendien vond ik de hele entourage vrij kil en er gebeurde bovendien vrij weinig. In Duitsland hebben ze daar een mooi woord voor: Tote Hose.

    Toch wel éen erg goede ervaring gehad met een dame die ik reeds eerder in FKK World had ontmoet.

    De prijzen zijn vrijwel hetzelfde als in de Frankfurt-area. 60 entree en 50 voor 1/2 uur (met FZC). Toeslag van 50 voor ieder volgend 1/2 uur of FT.

    Het Colosseum is derhalve geschikt om een paar uurtjes te verblijven als je toch in de buurt bent. Mijn bezoek heb ik dan ook beperkt tot iets minder dan 3 uur.
    Forza heeft hierboven al een goede uiteenzetting van de club gegeven. Ik ben er afgelopen woensdag ook geweest.

    Wat mij opviel was dat de club erg nieuw en clinisch is que opzet. Het gebouw ziet er buiten uit als een alluminium kleurige container. Volgens mij vanaf de tekentafel opgezet voor dit doel, want de indeling binnenin voorziet in zijn geheel en effectief aan de FKK activiteiten. Door de hoogte van het plafond in het algemene gedeelte, vind ik de sfeer wat kil. De stijl van de inrichting in Romeins. Al vind ik ook weer door de grote van de algemene ruimte dit niet echt tot z'n recht komen. Verder zijn de sauna's en whirlpools en zwembad heel mooi.

    Een tegenvaller vond ik hetgeen wat je krijgt voor je geld. Er is daar buiten wat fruit helemaal niets te eten. En dat voor 60 euro entree.

    Ik kwam zo rond 1700 binnen en op dat moment waren er ongeveer 40 dames aanwezig. De dames zitten in dezelfde leeftijdscategorie als PHG en GT. Opvallend was het aantal optick fick gevallen. echte mooie dames. Ik heb me deze dag alleen met Leona bezighouden.

    Colosseum is een mooi club en ziet er schoon en verzorgt uit. Het mist in mijn ogen de gezellige sfeer zoals ik die in GT en PHG gewend ben. Maar dit fenomeen heb ik vaker meegemaakt in clubs dieper Duitsland in. Ik denk hetgeen wat wij in PHG en GT meemaken, ook weer iets aparts is en kenmerkend voor onze regio.

    Het was een geslaagd bezoek en zal zeker wel weer eens binnenstappen wanneer ik in de buurt ben. Ik zal er niet speciaal vanuit Nederland naar toe rijden. Dan is bijna 700km wel een ver.

    BR, Sonny

  14. #14
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Daumen hoch Das Col.A

    Speciaal voor zij die Augsburg passeren dit topic maar even naar boven gehaald, misschien dat het nog van pas komt :teuflisch :teuflisch

    Veruit de beste line-up die ik in Duitsland ooit heb mogen aanschouwen....kwam letterlijk ogen tekort.
    Laatst gewijzigd door Big30; 11 maart 2007 om 19:12

  15. #15
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Blinzeln Nieuw adres

    Het Colosseum heeft een nieuw webadres:

    www.fkk-colosseum.com

    Wel een testversie zodat het mogelijk is dat de site zo nu en dan down is.
    Foto's zijn nu meer up to date

  16. #16
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Ausrufezeichen Zonder www.

    Het adres moet zijn http://fkk-colosseum.com

  17. #17
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack42
    Het adres moet zijn http://fkk-colosseum.com
    Volgens mij is Leona naar de kapper geweest, want zo herken ik haar niet meer van 2 1/2 jaar geleden in PHG
    Laatst gewijzigd door Willem2; 13 maart 2007 om 22:14

  18. #18
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Daumen hoch

    Mooie vrouwen daar in het Colosseum in Augsburg....mss dat we maar eens een keertje een wat langer weekend in Duitsland moeten plannen: Vrijdagavond Oase en dan de zaterdag even doorrijden naar Augsburg :thefinger

    Ik weet zeker dat ik daar wel wat mensen voor kan porren, want er lopen heel wat mooie blondines rond.

    Vivien heeft trouwens tot voor een paar maanden nog in Oase gewerkt en is idd onopvallend verdwenen naar das Col.A.

  19. #19
    Geregistreerd
    17 juli 2006
    Last Online
    28 september 2021 @ 17:03
    Berichten
    26
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 4 posts

    Standaard

    Na wat gratis consultancy fan Forza samen met een zaken vriendje van Munchen naar Augsburg gereden. Whoow echte mooie meiden. Een hoger gemiddelde dan alle andere fkk's die ik bezocht heb. Heb een uur of vier met met mijn maatje rondgewandeld en zelf 3 geweldig rondjes beleefd. Inderdaad geen eten en geen bierje is wel een gemis maar 't wordt zeker gecompenseerd door de beauties. Kom hier zeker nog terug.

  20. #20
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Frage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjaakie Bekijk bericht
    Na wat gratis consultancy fan Forza samen met een zaken vriendje van Munchen naar Augsburg gereden. Whoow echte mooie meiden. Een hoger gemiddelde dan alle andere fkk's die ik bezocht heb. Heb een uur of vier met met mijn maatje rondgewandeld en zelf 3 geweldig rondjes beleefd. Inderdaad geen eten en geen bierje is wel een gemis maar 't wordt zeker gecompenseerd door de beauties. Kom hier zeker nog terug.
    En verder ?? waren er ook nog vrouwen waarmee je iets gedaan hebt, want daar lezen we weer niks over

  21. #21
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden FKK Colosseum 11.07.2007

    Was al weer zo'n 2 jaar geleden dat ik voor het laatst in het Augsburgse heb mogen vertoeven. Toendertijd was de line-up in "Das Col.A." het meest fraaie wat ik in Germania ooit heb mogen aanschouwen met tal van fraaie blonde optick-gevalletjes.
    En omdat ik er 2 weken geleden weer praktisch langs kwam, kon een herhalingsbezoek uiteraard niet uitblijven. Bovendien gingen de gedachten steeds vaker terug naar het fameuze Sammy & Leona-trio in de zomer van 2004 in de PHG, waarbij de beide dames deze beginnende IJsbeer toch redelijk te grazen namen.

    Dus rond 15u de entree gemaakt in de fraaie club. De entreeprijs is nu wederom verhoogd naar € 65, waarbij dus de "value-for-money" op een erg laag niveau komt te staan. In Bayern is het wettelijk niet mogelijk om in een FKK maaltijden te verstrekken. Ook de keuze uit drank blijft beperkt tot koffie, mineraalwater, Cola, Fanta en Appelsap....erg karig dus.

    De schoonheid van de aanwezige dames vergoed echter veel....heel veel en met 42 stuks erg ruim vertegenwoordigd. Het was op woensdag echter dessous-tag.
    Bij binnenkomst in de "kille fabriekshal" ontwaarde ik meteen een bekend gezicht dat met een klant in een bubbelbad zat: Tamara/Mandy/Irene ex-Oase, GT, Palace, Bernds had nu haar kampement opgeslagen in Augsburg en het was nu de 3e club binnen 1 maand waar ik haar gezien heb....vond ze wel grappig en ik ook.

    Bekende dames voor mij verder: Anja/Kyra (D) (ex-Oase, Freude, GT, Sylt, Badda Bing), Sonja (CZ) (ex-Oase) en Louana (Braz.) (ex-PHG).

    Toen Mandy klaar was met haar klant en zich had opgefrist, kwam ze gelijk naar me toe samen met Anja. Een kamerbezoek was al snel geregeld. In Palace kwam het vorige maand niet helemaal goed uit de verf. Nu viel het ook weer tegen. De dame is erg aardig en correct maar weet niet hoe een man verwend moet worden en heeft "het vak" naar mijn mening niet helemaal goed onder de knie. Wordt dus geen herhalingsgevalletje. Wel moest ik uiteraard de groeten weer aan iedereen doen; ik neem aan dat hiermee Big30 en Sonny worden bedoeld. Van Mandy staan er wel prachtige foto's op de website van de club.

    Na de sessie even een ligbed opgezocht om de scene te observeren. Hierbij spotte ik ook Leona voor het eerst. Moest wel even goed kijken want het was ook al weer zo'n 3 jaar geleden dat ik haar voor het laatst had gezien. Ze is wel enigszins veranderd. Dat zijdezachte blonde haar is weg en het haar is iets korter en heeft wat meer een donkere kleur gekregen. Was op de foto's op de site ook al te zien.
    Leona heeft in Augsburg een hele grote schare stamgasten opgebouwd want het duurde erg lang eer ik tijd kreeg om haar te benaderen. Bovendien is ze ook niet vies van sessie's in het openbaar want ze ging met een klant flink aan de slag op een bankstel wat naar achteren in de hal (aan de zijde van de sauna's).
    Rond 19.30u was ze dan eindelijk vrij en schoof ik bij haar aan. Uiteraard kende ze me niet meer Nog wat herinneringen opgehaald uit de PHG-tijd en hop naar de kamer. Service is onveranderd goed gebleven als destijds. Langer dan 1 uurtje heb ik er niet van gemaakt. Was wel een prachtige afsluiting van de lange Augsburg-dag. Ik moest alle bekende PHG-gasten trouwens de groeten doen; ze heeft geen namen genoemd......

    Ik had inmiddels aardig wat honger gekregen en besloot om maar niet te wachten op de plaatselijke pizza-koerier die Mandy in gedachten had, mede omdat Anja net naar de kamer was vertrokken en dat nog wel even kon gaan duren.

    Ondanks het fraaie aanbod van dames zal het niet meer zo snel voorkomen dat ik de club nog bezoek. Gebrek aan voedsel en sfeer zijn hiervoor de belangrijkste redenen. Voor de rest .

    Grtz,

    Forza
    Laatst gewijzigd door Forza...germania; 24 juli 2007 om 00:32

  22. #22
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    2 april 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.848
    Discussies
    3167
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard dinsdag 7 augustus

    Samen met Babbel nar het Augsburgse afgereisd. Na de plichtplegingen in het lokale Etap dat 6 km van het Colosseum afligt, tegen 20u onze entree gemaakt. Eerste indruk toen we binnenkwamen: ietwat kil, ongezellig. Oorzaak: grote open ruimte, hoge muren, tegels, vrij moderne banken waar je "op" gaat zitten, niet "erin". Het was wel allemaal verzorgd, nieuw, netjes, mooie afgewerkt. De bar leek een ballentent van de kermis met de opgestapelde rode colabekers op de planken tegen de muur. De faciliteiten waren mooi, 2 mooie sauna's, een mooi zwembad, een bubbelbad en diverse douchegelegenheden.

    Dan de dames: aanbod was voldoende, voor ieder wat wils, had de indruk dat het aandeel blond wel wat hoger was. Voor mij kwamen er een 5 tal in aanmerking. Na enige tijd eerst met Antonia geweest, ongebruikelijk goede service voor een FKK winkel. Later nog met Leona, ook top. Om kwart over 2 klonk een harde schoolbel een aantal malen, waarschijnlijk het teken voor de laatste ronde. Babbel en ik hadden toen ons plezier al gehad en vertrokken voldaan naar ons hotel.

    Kortom: leuk omdat het nieuw is, zorg wel voor een gevulde broodtrommel. Alhoewel; wij hadden de indruk dat het ook geen tent is om lange tijd te vertoeven. Als je in de buurt bent zeker langsgaan, zo niet; geen nood, meer dan voldoende alternatieven dichterbij huis.
    Ow behave!

  23. #23
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Op ISG.....

    http://www.internationalsexguide.inf...9&postcount=77

    .....staat te lezen dat er vorige week maandag politiecontrole was.
    Vanwege het heel erg lange oponthoud kreeg iedereen 3 vrijkaarten.
    Founding Member

  24. #24
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Er mag alleen nog maar gepijpt worden met condoom in Augsburg en omgeving. Plaatselijke of Regionale verordening......
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  25. #25
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    4 juli 2022 @ 19:57
    Berichten
    601
    Discussies
    34
    Thanks
    108
    Thanked
    129 in 40 posts

    Standaard

    onzin niet te controleren natuurlijk

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13.

  Living Room 468*60