Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18

Discussie: Kyra /Kira (Duitse)

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Daumen hoch Kyra /Kira (Duitse)

    Naam : Kyra

    Haarkleur/-lengte : blond, halflang

    Lengte dame : 1.75m

    Postuur/Cupmaat : Wat voller , F-Cup

    Nationaliteit/Taal : Duitse, duits

    Leeftijd : 30 jaar

    Tatoeages/Piercings : ja

    Service : PZC, NMC,FT, zoenen, beffen, massage

    Bijzonderheden :
    Nog even voor de volledigheid. Kyra is een forse blonde meid van ongeveer 30 jaar met een enorme voorgevel, Ze heeft een woord achter onder aan haar nek laten tatoeren in blauwe letters, dus als je twijfeld aan de identiteit van deze dame dan is dat misschien een goed herkenningspunt.
    Golden Time, Living Room, Acapulco, Living Room
    Laatst gewijzigd door Willem2; 11 februari 2013 om 15:59
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Deze duitse blonde huppelt nog altijd in de gt rond, althans een maand geleden nog.

  3. #3
    Geregistreerd
    2 juni 2006
    Last Online
    9 oktober 2021 @ 15:16
    Locatie
    brabant
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    zondag jl om 13.45 uur aan komst gt en een bakkie koffie genomen en ff rond gekeken en mijn favoirit meisje Kyra is er ook zie ik en na wat oogcontact besluit snel om maar eens mee te gaan kijken wat voor geluk me ze me gaat brengen zij is een echte liefhebber van pijpen en ik van beffen . ze is lekker schoon en ze komt toch wel heerlijk klaar, faken op die manier is niet mogelijk , daarna pijpt ze mij op mijn knieen klaar, neuken deed ik vandaag met haar niet

  4. #4
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kira
    faken op die manier is niet mogelijk
    Laat ik je even uit de droom helpen, faken is op iedere manier mogelijk....:teuflisch :teuflisch
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  5. #5
    Geregistreerd
    5 november 2006
    Last Online
    6 november 2007 @ 23:59
    Berichten
    28
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Door deze opdringerige Kyra heb ik m'n bijnaam op ijsberenforum.nl.

    Heb haar eens afgeschud door op m'n volkomen slappe lid te wijzen. Gelukkig weet ze dat nu en beperkt ons contact tot het fluisteren van "Schlappi" in het voorbijgaan.

  6. #6
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Idee Dame 'zit' nu bij LR in Kaarst.

    Heer Mod - verhuist u haar maar...
    (ze is er al minstens 3 maanden, dus dat lijkt bijna 'vast')

    Net als anderen heb ik gemengde gevoelens bij Kyra, daar haar voorgevel me iets te uitbundig is, en haar gedrag iets te, eh, assertief. Maar soms heb je zin in wat anders en net op dat moment bood ze aan bij me in de wirlpool te stappen dus...

    Ze is wel wat ouder en wijzer geworden, door de tijd. Ze is iets vriendelijker, al ligt haar hart nog op de tong, an met een paar kilo er af komt ze net iets minder agressief over. Ze geeft zelf aan dat ze geen dame is voor urenlange schmuselsessies (nou ja, u begrijpt wat ik bedoel), en ze houdt een beetje professioneel afstand met haar clienten, maar eigenlijk viel het me gaandeweg mee hoe vriendelijk en meegaand ze was. Best een aardig begin van de dag, zeker omdat ze in het water leuk meewerkte.

    Weinig herhalingsgevaar, maar wat mij betreft gerehabiliteerd.

    W-L

  7. #7
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    cupmaat: DD en niet D
    Laatst gewijzigd door Willem2; 14 februari 2008 om 11:10 Reden: tf

  8. #8
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    19 november 2021 @ 16:54
    Berichten
    364
    Discussies
    9
    Thanks
    26
    Thanked
    51 in 32 posts

    Standaard Kira

    Sie arbeitet ab und zu auch in VV,Gestern habe ich Sie dort gesehen
    Gruß
    woods25:wink:

  9. #9
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Beitrag Mevrouw vlindert heen en weer....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door woods25 Bekijk bericht
    Sie arbeitet ab und zu auch in VV,Gestern habe ich Sie dort gesehen
    Gruß
    woods25:wink:
    Stimmt - klopt.
    Ze gaf aan af en toe in Grefrath te gaan kijken, maar meestal in Kaarst te zitten / liggen.

    W-L

  10. #10
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:08
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.979
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Kyra ken ik al een aantal jaren. Eerst vanuit G.t en later Living Room.
    Altijd effe een praatje maar nooit de kamer met haar opgezocht.
    Iets was er wat me daar van weerhield.
    Tot gisteren toen het er eindelijk na 3 jaar van kwam.
    Verwacht geen G.F. van haar maar een portie lekkere seks is gegarandeerd.
    Had er echt geen spijt van en ze ziet me zeker nog eens terug.

  11. #11
    Geregistreerd
    2 februari 2006
    Last Online
    24 september 2023 @ 18:46
    Berichten
    79
    Discussies
    12
    Thanks
    6
    Thanked
    50 in 19 posts

    Lächeln vlinders ondergaan gedaanteverwisselingen

    Omdat Molaar zondag zo tevreden keek toen hij met Kyra van de kamer kwam en zij dankbaar gebruik maakte van zijn referenties heb ik me ook maar eens laten verleiden. Geen spijt van gehad. Geen grote knuffelaarster, maar wel een half uurtje lekkere seks. En klaarkomen kan ze bij fukkiedukkie niet faken.
    En ik ook niet, hi hi
    Het was haar gegund.

  12. #12
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    14 december 2023 @ 20:23
    Berichten
    75
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    7 in 5 posts

    Frage Kira?

    Ist Kira heute im Living Room? Weiß das jemand?

    Danke für eine Antwort.

  13. #13
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Last Online
    9 juni 2012 @ 14:40
    Berichten
    9
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln Kyra!! (LR)

    Na klar weiss das jemand!!Mensch RUF DOCH EINFACH MAL DA AN UND FRAG!!Die beissen nicht am Telefon!Erhlich!:green_smi
    Gruß
    Fahrer:D

  14. #14
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    24 maart 2024 @ 22:41
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard Vrijkaart voor Livingroom,verzilverd.

    Zondag 26 oktober een regenachtige dag .
    .........Later aan de bar een blonde dame ontmoet, die sprak mij aan en ik kon mijn ogen niet van haar borsten af houden. Jongen Jongen wat had ze een grote borsten!
    Ze vertelde mij dat ze uit Duitsland kwam en haar naam Kira was. Ze liep ook topless rond net als Diana. Josef heeft liever dat ze wat aan hebben, dan blijft er nog wat te raden over. Ze vroeg of ze de sleutel mocht halen, nou dat vond ik wel goed. Want deze Kira kwam zeer vriendelijk op mij over. Dus wij naar de kamer en vroeg wat het kostte voor een uur .Waarop ze zij dat ze 100 euro vroeg, nou dacht Josef dat is 25 meer dan als normaal.
    Maar ze zag wel aan mijn gezicht dat ik er van schrok. Waarop ze tegen Josef zei dan doen we toch een half uur voor 50 euro. Waarop ik zei het is goed. Dus Josef heeft met deze Kira een geweldig half uurtje doorgebracht. Lekker diep pijpen,goed tongzoenen,en lekker neuken Kira is er niet vies van. Maar ze was niet mijn type blonde haren en een grote stevige dame. Maar ze was wel zeer vriendelijk en dat doet Josef toch goed.
    .......
    Laatst gewijzigd door Willem2; 30 oktober 2008 om 01:00

  15. #15
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    24 maart 2024 @ 22:41
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard Kyra Duitse.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neukie Bekijk bericht
    cupmaat: DD en niet D
    Josef denkt dat Kyra haar borsten kunstmest geeft? Want ze groeien als kool: Kyra vertelde Josef dat ze cup 85 FF had.Of zou ik haar verkeerd begrepen hebben:Dat zij 85 FF [85 Franse Frietjes] op kan eten?
    Laatst gewijzigd door Josef; 30 oktober 2008 om 21:43

  16. #16
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Tegenwoordig werkzaam in Acapulco.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  17. #17
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    19 november 2021 @ 16:54
    Berichten
    364
    Discussies
    9
    Thanks
    26
    Thanked
    51 in 32 posts

    Standaard Kira

    Am Freitag habe ich Sie im LR gesehen,sagte aber daß Sie nur heute dort arbeitet
    Gruß
    woods25:wink:

  18. #18
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Daumen hoch Kira (Duitse)

    Naam: Kira
    Nationaliteit/Taal : Duitse / Engels
    Leeftijd : 26-32
    Haarkleur/-lengte : Blonde lange krullen
    Lengte dame : 1m70
    Postuur/Kont/Cupmaat : Stevig tot volslank, met alles in de juiste verhouding/Vaste kont/D-cups
    Tatoeages/Piercings : Paar kleine tats (in haar nek, valt niet op onder haar haren)
    Roken: ja, pakje/dag
    Service: combi GFE-PSE, TZ, PZC, NMC, droogneuken, vingeren,…etc.
    Voordelen: gekke Duitse meid, heel meegaand op de kamer, pijpt super, goede pre- en aftersales.
    Nadelen: laat zich niet graag beffen, niet meteen de allerknapste dame in LR.
    Prijs : 50€ voor een ruim halfuur + kleine fooi
    En de punten zijn: op uiterlijk 5/10 en op dienstverlening 8.5/10

    Een ouwe getrouwe van LR en in een ver verleden had ik in Acapulco ook al eens het genoegen met haar. Deze blonde krullenbol beantwoordt aan het clichébeeld van Deutsche Grundligkeit. Ze had op gegeven moment haar zinnen op mij gezet en zou niet meer loslaten alvorens ik met haar zou gaan wippen. Hoewel er meer aanbod was wat iets beter binnen mijn smaak paste, besloot ik dan toch maar om aan haar toe te geven. Ik kon niet anders, want ik was na een halfuur kennismaken “the point of no return” voorbij. Ze had me in de bar al zo heftig staan muilen, mijn ballen kietelen en ik stond als een geile reu tegen haar op te rijden en haar te betasten. En elke aanraking of kus van haar kant, voelde lekker aan… Zodus diende ik niet langer te twijfelen. Naar eigen zeggen biedt ze TZ niet bij iedereen aan, maar dat kan enkel geweest zijn om mijn ego te strelen of een lokmiddel.

    Maar goed, we gaan naar de kamer en daar flikkert ze meteen haar negligé uit. Haar zware lompe tieten zijn iets te groot naar mijn smaak, maar ik heb vernomen dat de jury van deze maand een tietenliefhebber is en bijgevolg moet er dan toch eentje met een D-cup bijzitten. Dat is al behoorlijk groot voor mijn doen. Hoewel ik haar voorzichtig volslank noem, wil ik er wel bij vertellen dat haar lichaam de juiste proporties heeft. Haar kont is goed, rond en stevig. Ze heeft geen slap blubbervet aan haar lijf, maar voelt overal strak aan… Behalve die tietenkast dan, maar dat is haar vergeven.

    Daar ze in de bar zich als een echte losbol gedroeg (het is nu eenmaal carnaval in Duitsland), is dit gek moffenwijf vrij lief en zachtaardig in de kamer. Tot mijn grote verbazing kan ze eveneens kinky en heftig uit de hoek komen en dat maakt dat ze zowel GFE als PSE in haar bloed zitten heeft. Ideaal dus! Eerst was het vooral GFE met veel gezoen, klef gekronkel, strelingen en intensief droogneuken. Daarna ging ze me pijpen en het was een oerdegelijke blowjob. Met veel spuug en een hardwerkende tong. Dan gingen we de PSE toer op, want ze knoopte me een Spaanse kravat (voor de Nederlanders een Spaanse stropdas) door mijn lul tussen haar tieten te pletten. Ik neukte haar even tussen haar tieten, maar uiteindelijk is het toch mijn winkel niet. Terwijl ik op mijn knieën zat begon ze me voorovergebogen terug te pijpen. Terwijl zij zo zat begon in haar poes achterwaarts te vingeren. Nu ja, vingeren doe ik niet vaak; eerder strelen en met haar belletje spelen. En ze stond zeiknat. Haar hele spleet en reet was plakkerig en slijmerig van haar witte verlies. De eerste van de dag die van zichzelf nat was en geen glijmiddel behoefde bij het neuken. Later op de avond zou ik nog een natter geval tegenkomen, maar dat doet hier nu niet ter zake.

    Het neuken zelf was heel goed. Ze heeft de techniek, ze doet het met gevoel en voelt me goed aan. Eerst deden we een missionaris-houding en die was liefdevol en zachtjes. Pure GFE met veel gezoen en gestreel terwijl. Daarna deden we het op z’n hondjes en kon ik haar bij die heerlijke volle kont grijpen. Mooi panoramisch zicht op de achterkant van haar lichaam. Ze kreunde dat ik flink mocht doorgaan, want anders voelde ze niets in die positie. Dus dit was weer het PSE gedeelte. Ik ramde en bonkte, dat mijn klokkenspel bij elke stoot met effect tegen haar klit aankletste. Haar Duits gekreun was zo geil en het gevoel was zo zalig, dat ik het in die modus niet lang wist vol te houden.

    Dit is voor mij een nieuwe subtopper in LR en met haar zal ik nog wel vaker in herhaling vallen. Navenant ze al een tijdje in het milieu meedraait en reeds jaren in LR present is, begrijp ik eigenlijk niet waarom hier nog geen recensie of paspoortje van haar is aangemaakt. Maar goed, bij deze doe ik jullie (platgetrapte luierikken) weer een plezier en raad ik haar ten stelligste aan.

    We waren haast 40minuten in de kamer, we hebben een halfuur staan rotzooien in de bar en achteraf is ze me nog regelmatig komen gezelschap houden… En toch rekende ze maar een halfuur aan. Ik vond het mijnerzijds gepast om haar toch wat fooi toe te stoppen.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  19. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 9 februari 2013)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38.

Diamond 468*60   Living Room 468*60