Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Ramona (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Daumen hoch Ramona (Roemeense)

    Naam: Ramona
    Nationaliteit/Taal : Roemeense/Engels
    Leeftijd : 29jaar
    Haarkleur/-lengte : Lange zwarte haren, dikke vlecht (soms opgestoken)
    Lengte dame : 1m70
    Postuur/Kont/Cupmaat : Slank, roomwit velletje/mooie volle ronde kont/B-cups
    Tatoeages/Piercings : piercing boven lip en een paar kleine tats
    Roken: ja
    Service: NMC, PZC, rukken, TZ
    Voordelen: Ervaring met hopen, mooie kont, relax en niet opdringerig
    Nadelen: niet ideaal om lange en diepe gesprekken mee te voeren, maar daarom zijn we er niet.
    Prijs : 50€ per halfuur
    En de punten zijn: op uiterlijk 6/10 en op dienstverlening 7.1/10


    Ik was nog niet lang terug van een kamergang met een Duitse, of aan de bar kreeg ik al het gezelschap van een Roemeense dame. Ramona of Romana genaamd. Tijdens het avondmaal had ze ook al bij mij aan tafel gezeten, maar buiten de elementaire beleefdheid “guten apetit”, werden er geen woorden gewisseld. Ik moest haar wel bekijken toen, niet omdat ze volmondig mijn type was, maar wel omdat ze zo slank is ondanks het feit dat ze in korte tijd twee volle borden had binnengewerkt. Na die twee borden ging ze opnieuw een bord bijhalen, deze keer een berg komkommers… En ook die heeft ze in haar molen gewerkt. Wat een eetlust. Wat later op de avond zou ik wel weten hoe ze haar suikers en haar vet verbrand.

    Maar laat ons beginnen bij het begin. Veel komt er niet uit. Zonder zich op te dringen en enkel door zich voor te stellen, komt ze bij mij aan de bar zitten. Ze kijkt een beetje uitdagend en daar houdt het mee op. We zitten daar zo een kwartier. Ik kijk wat rond, geniet van wat drankjes en zij zit continu mijn been te strelen. Opeens staat ze op en komt ze met haar rug tegen mij aanstaan. Met haar kont plaagt ze mijn pik… En dan stelt ze me voor een dilemma. Ze steekt haar derde sigaret in die korte tijd op en zegt: als ik deze sigaret op heb, moet je beslissen wat je gaat doen met mij. Voorts werd er weer niet gesproken en stond ze enkel maar op het ritme van de Roemeense muziek te dansen. Mijn pik stond zo stijf dat ik bijna in haar kakker duwde. Gelukkig had ze nog een slip aan of het was daadwerkelijk zo de geschiedenis ingegaan. Terwijl ze met een diepe leur de helft van haar sigaret wegzuigt, breekt het zweet me uit en voel ik mijn hart kloppen in mijn eikel. Ik smeekte haar haast om de sleutel te gaan halen. Dit is ook een kwaliteit op zichzelf, om zonder veel woorden iemand zo gek te maken.

    Helaas was het spitsuur in LR. Alle kamers bezet en ze deelt me mee dat het ongeveer 50minuten wachten was. Godverdomme, daar sta je dan met een erectie zo stijf dat het pijn doet. Maar ze wist nog wel een alternatief. Niet in de kino, want ik had duidelijk gemaakt dat ik niet kon presteren in een publieke zone met een meute gluurders erbij. Ze nam me mee naar onder, naar kamer 16 als ik me niet vergis. Die deur ging open en het was de eerste keer in al die jaren dat ik in LR kom, dat ik daar binnentreed. Staan daar een stuk of 5 beddenbakken met allemaal een gordijn er rond waardoor je privacy toch nog minimaal is. Het moest dan maar en gelukkig had ik mijn erectieverstevigende doping binnen.

    Ook zij begon vrij rustig en misschien was ze wel de beste tongzoenster van de dag voor mij. Er zat al behoorlijk wat sleet op mijn klepel en het pijpen lief ik maar even toe, daarna deed ze me een condoom aan en ging op me zitten. Haar nauwe poes voelde lekker mals en warm aan. En ze wist hoe ze zich moest bewegen voor optimaal genot. Jaja, met haar had ik wederom een prijsbeest gevonden. Ondanks dat leek het er even op dat ik toch nog in panne ging vallen, want een zatte mof op het bed naast ons kreunde en schreeuwde de hele ruimte bij elkaar. Ik hoop dat zijn mokkel zijn ballen er op dat moment afbeet, want als dat zijn gebrul van klaarkomen was, dan was de paringskreet van een bultrugwalvis er niets tegen. Twee bedden verderop schoot het koppeltje zelfs in de slappe lach van dat te aanhoren. Ik stond zelfs op het punt om mijn kop tussen het gordijn te steken en te vragen of alles nog OK was. Gelukkig zijn de professionele dames snel klaar met dat soort zatlappen en was er weer stilte en kalmte in de ruimte. Het enige standje dat ik dus met haar nog gedaan heb, dat was zij gewoon bovenop mij. Eigenlijk prettig, want ik moest geen werk verrichten en liet haar begaan. Maar goed ook, want ze was heel goed. In het duister kon ik haar kleine stevige tietjes goed zien en gleden mijn klauwen over haar gehele strakke lichaam.

    Het mocht dan wel de vierde wip van de dag zijn, maar toch wist deze Roemeense me te beroeren met al haar technische vernuft en zo kwam ik na 10minuten toch al tot de climax. Na het wippen heeft ze me nog een beetje op mijn rug zitten krabben om de resterende tijd vol te maken. Toen ook, was ze nog steeds een vrouw van weinig woorden.

    Laat ons wel wezen, dit mokkel is eentje die je niet mag negeren. Voor mij was het allemaal een beetje te nep, met haar grote gelnagels en haar grote valse wimpers, maar ze heeft wel een strak lichaam en verrukkelijke kont. Voor een Roemeense is ze tamelijk groot, ook zonder killer-heels. Herhalingsgevaar is 85%!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  2. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 9 februari 2013)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19.

Diamond 468*60