Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Pfeil fkk-Stuttgart (Stuttgart) , Algemeen

    http://www.fkk-stuttgart.de

    Ze spreken op hun site van 40 meiden.
    Foto's staan op hun website.
    Ik meen een dametje ondekt te hebben dat nog in Amnesia gewerkt heeft.

    Ze hebben dagelijks geopend van 10h smorgens tot 4 uur snachts.

    Verder staat er niets op de site qua faciliteiten of prijzen, maar gezien de openingsuren en het aantal dames doet dit wel vermoeden dat dit een grote FKK-club is.

  2. #2
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Unglücklich

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 099
    http://www.fkk-stuttgart.de

    Ze spreken op hun site van 40 meiden.
    Foto's staan op hun website.
    Ik meen een dametje ondekt te hebben dat nog in Amnesia gewerkt heeft.

    Ze hebben dagelijks geopend van 10h smorgens tot 4 uur snachts.

    Verder staat er niets op de site qua faciliteiten of prijzen, maar gezien de openingsuren en het aantal dames doet dit wel vermoeden dat dit een grote FKK-club is.
    Ik ben er 2 jaar geleden in de zomer van 2004, waarin ik mijn eerste FKK stappen maakte, eens gaan kijken.
    De club is gelegen in het centrum van Stuttgart in een hele drukke winkelstraat (vergelijkbaar met de Kalverstraat in Amsterdam), waarbij je dus midden tussen het winkelend publiek loopt: de Mariënstrasse.

    Op het juiste nummer aangekomen zit er een grote turkse slagerij. Terwijl de in de winkel staande klanten je vertwijfeld aankijken wat je daar als tourist komt doen, grijnst een zwarte bromsnor vanachter de toonbank: 'FKK oben' ....die had dus al meer van deze Forza-gevalletjes in zijn winkel gehad .
    In portiekje naast de winkel met daarin ongeveer 15 verschillende deurbellen brengen je nog steeds aan het twijfelen of hier dan daadwerkelijk deze grote FKK club gevestigd is, maar een briefje onder nummer 38b met 'Nette Thekendame gesucht' doen me besluiten om toch maar op de bel te drukken en me naar de 2e verdieping te begeven. Hier is de club gevestigd alsmede in de rest van het grote pand..
    Bij de ontvangstbalie maakte het geheel geen al te grote indruk op me terwijl een paar Zuid-Amerikaanse dames voorbij stiefelden, die wellicht nooit op Forza's Beuteschema terrecht zouden komen.
    Na een duidelijke uitleg van de ontvangstdame en de constatering dat er bij een buitentemperatuur van ruim 30 graden geen buitenactiviteiten mogelijk waren, deden me besluiten om niet verder op het aanbod in te gaan.

    Later die dag zou ik arriveren in FKK World dat er net iets aantrekkelijker bij lag.

    Geen bezoek waard lijkt me.
    Laatst gewijzigd door Forza...germania; 8 augustus 2006 om 20:49

  3. #3
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    http://www.fkk-stuttgart.de/indexd.html

    Ook wel genoemd FKK Phönix of FKK Stuttgart.

    Zoals je kan zien, vertelt de website niet zo veel over de club. Laten we dan eens een trein later pakken en daar eens binnenwippen.

    Ik heb gewipt, dat wel. Met een slanke dame die in de namiddag aanwezig was. Een lolita-achtige. Ze had wel een pakje aan. Op kamer zou blijken waarom. Ze heeft veel en grote moedervlekken. Ze heeft ook ros haar en rossen zijn heet, zeggen ze in de volksmond. Niet dat ik daar in geloof. Omdat na 1 uur en 36 minuten ik het wel welletjes vond, wou ik afronden maar ze stond erop dat ze geld zou ontvangen voor 2 uur. Ook goed. Dan doen we nog wat voort. De laatste 20' nam ze echter nog maar erg weinig initiatief. Het vorige 1,5 uur was onderhoudend maar verre van spetterend. Aan alles was wel iets aan te merken. Mijn lul ging de gehele tijd op en neer. Misschien had ik sneller moeten afbreken? Onderhoudend, leuk... maar kost toch geld. Ach.... Of toch.... De verkeerde dame die veel geld cashend eigenlijk. Nu ja.... Ze kan er maar goed mee zijn. Slecht was ze ook verre van. Misschien had ik ze beter niet genomen gewoon maar dan had ik helemaal niet geneukt want de line up was bedroevend. Tot een uur of 6 's avonds. Dan kwamen de knappe grieten binnen maar dan moest ik vertrekken.
    Ik heb gelukkig wel de gehele tijd kunnen praten met een Duitse heer want anders had het een beetje duimendraaien geweest. Er is enkel maar een sauna, een hele kleine maar wel goed warm en met geurend opgietwater. De pech die ik vandaag had, was dat het blijkbaar deze zondag in Stuttgart een groot volksfeest was en dat daardoor er bijna geen mannen en vrouwen waren. Iedereen zou pas in het laat komen.

    De club zelf dan. Hoe ziet die eruit? Je kan het nog het best vergelijken met een oud herenhuis. Je komt beneden binnen en je moet meteen naar het eerste verdiep. Daar wordt je dan ontvangen door een oudere dame die je alles aanreikt. Gewoon in de deuropening. Geen ontvangstbalie of zo. Dan loop je nog een verdiep hoger en kom je in de kleedkamer terecht. Zeer klein en verouderd, zoals de gehele club. De kastjes waren van het type "De Kampioenen". Wel ruim. Op dat verdiep was een vierkante kamer met sofa's en met een amateuristisch geïnstalleerde douche die je kon afsluiten met een gordijn, voor één persoon. Enkele kleinere kotjes met een bed in en nog net een pad om langs het bed te kunnen, ook af te sluiten met een gordijn, waren er daar ook. Deze stonden van tijd of altijd vol met rommel (schoenen ook) van de dames. Daar kon je dan even in afgewerkt worden. Nog een verdiep hoger de piepkleine sauna met de piepkleine douche. Ik ben niet groot maar de douchekop kwam aan mijn nek. Ik begin te begrijpen waarom er geen grote galerie van de faciliteiten bestaat op de website. Er was ook een kino. Nu ja, kino. Een piepkleine ruimte met een zeer oude tv waar je dan zelf een film kon op laten draaien. Je zou bijna zeggen... het heeft wat. Dat was eigenlijk ook wel zo. De verdieping waar je ontvangen wordt als je binnenkomt daar heb je ook nog een ruimte met sofa's. Ook een open keuken, eigenlijk gewoon een aanrecht. In diezelfde ruimte kan je ook lekker genieten van het waskot en de draaiende wasmachine. Gewoon een living in de trend van een living zoals die was bij je overgrootmoeder. De wellicht heel oude sofa's waren allemaal bedekt met dekentjes. Best knus wel maar je denkt dus dat je bij je grootmoeder op bezoek bent. De afwas, als de dames gingen eten of gegeten hadden, moesten ze gewoon zelf doen. In deze ruimte eveneens zo'n geïmproviseerde douche aanwezig.

    Ik kwam toe en kreeg meteen van een dame twee keer Duits brood met dubbel kaas ertussen. Er was nergens iets te bespeuren om te eten en ik liet vallen dat ik op hotel het ontbijt gelaten had. Toen het al ruim middag was, was er nog steeds niets om te eten. Enkel de dames aten. Die wisten alles dus staan. Groentjes,.... Ik vroeg dan maar of er eten was en kreeg dan 1 Duitse boterham met een bord vleessalade erbij. Dat was het. Mijn avondeten dan maar in de stad verorberd, voor ik op de trein weer naar huis stapte.

    Drank is wel in de inkomprijs inbegrepen. Alle drank bijna. In het weekend krijg je een vrijkaartje dat je dan binnen de drie dagen moet opgebruiken. Daar was ik dus niets mee. De inkomprijs bedraagt € 40 en is dus veel te veel voor deze club.

    Bijna alle kamers zijn open kamers zoals in Freude 39. Seks wordt vaak gewoon bedreven op de sofa's en public.

    Of ik deze club nog eens ga bezoeken? Waarschijnlijk nog wel ooit eens een keertje om het juister aan te pakken in deze zaak. Het is namelijk zo dat ik daar uiteraard geprofiteerd heb van de gratis vele soorten bier, de gratis schuimwijn en de gratis wijn en dan ging kameren omdat ik zag dat het qua line up toch niets was. Daarom ook dat het tijdsbesef minder was natuurlijk en ze twee uur van me kon cashen.

    Als ik daar nog eens kom zal het eerder voor kort zijn en als ik eens op een deftig uur uit Sakura vertrek. Dan kom ik daar aan als alle knappe grieten al binnen zijn en kan ik meteen eentje uitkiezen om behoorlijk mee te wippen. Ik zal zien dat ik nog wat lekkers heb gegeten net voor ik in Sakura vertrek zodat ik er de nacht mee door kan. Na het wippen smijt ik me dan in de gezellige boel, die het daar dan hopelijk zal zijn, gluur ik wat naar die andere knappe grieten en geniet ik van de alcohol die je daar gratis naar binnen kan kappen. Misschien zit er dan tegen sluitingsuur nog een wipje in met een moordgriet, hoe slechts haar service dan ook is, voor de fun dan want seks zal dan niet meer lukken.

    Ondanks dat het bijna een vervallen kot te noemen is, is het mooi opgelapt vanbinnen en kraaknet, dat wel.

    Een aparte club. Toch kijk ik er tevreden naar terug. Ook dat moet je eens meegemaakt hebben. En als je dacht dat het personeel daar vriendelijk was. Vergeet het. Wat ik wel onthouden heb, is dat er daar een Thaise werkt die voor bijna alles in is. Prostaatmassage, anaalspelletjes, dildospelletjes, FT, keelneuken.... Het was echter al te laat. Ik moest mijn trein nog halen en allicht dat voor al die specialekes ook een prijs zal gelden en mijn geld voor die club was volledig naar die rosse gegaan .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  4. Onderstaande 3 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Mistralwind (10 mei 2016),Nedlovefkk (10 mei 2016),Sjeufke (10 mei 2016)

  5. #4
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    22 april 2024 @ 16:02
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Soort van een RTC, maar toch niet. Oftewel: dames in Stuttgart zijn mooier deel 2?

    Na de 1-1 van Wales die ik nog in Safari had gezien, heb ik snel een S bahntje genomen naar de stad. Hier uitgestapt in de buurt van de Marienstrasse en redelijk vlot naar de kebabzaken gelopen (de entree ligt ertussen in). Achteraf wel blij dat ik hier nog even heen ben gegaan, want het is een toko die je eens gezien moet hebben. Eigenlijk erg klein, want de twee hoofdverdiepingen zijn elk nog geen 40 m2 groot. Op de eerste verdieping betaal je en dan heb je een klein barretje met koffie en postmix. Vlakbij een koelkast met bier en voor de rest zijn er twee zithoeken en een keuken. De verdieping erboven heeft de kleedruimtes, een zithoek, een massagetafel en een paar kleine neukhokjes(?). Verder naar boven heb je nog wat kamertjes en een sauna met douches erbij.

    De entree is 40 euro en daarmee veel te hoog. De wellness stelt niet veel voor en eten bestaat uit wat chips. Wel gratis bier (ook Weizen), waar ik de rest van de avond prima plezier mee heb gehad. Bij binnenkomst was het net of je bij iemand thuis komt. Iedereen zat rond de tv (waar Wales inmiddels voor stond) en er waren jongens van nog geen 20, mannen in de 70 en alles ertussen in. Net een aflevering van de Royle family. Hier en daar werd wat gepijpt enzo… echt alles deed me aan de kleine RTC’s in de pott denken.

    Zo ook de dames. De line up bestond namelijk niet uit modellenmateriaal. Echt mooie dames heb ik niet gezien… misschien eentje. Wel gezellig en buiten het met zijn allen voetbal kijken, nog een paar leuke praatjes gemaakt met dames die een verleden in NRW hebben. Al met al: de overtreffende term van alle clubs die je “huiselijk” noemt.

    Goed, is er na het voetbal nog wat gebeurt dan? Ja, al was dat niet bepaald een succes. Ik moest me gedurende de avond ook steeds blijven herinneren: kameren is 55 per half uur, niet 30. Sessie nummer 1 was met een Bulgaarse. Ik zat al een tijdje in dat groepje (die erg melig waren en stapplannen zaten te maken voor de nacht). Het leukste dingetje besloot wat serieuzer te pogen nog een lastminute CE op te halen (anders zou ik het niet willen noemen). Even giebelen en naar een kamertje boven. Ik kan me even niet herinneren of ze bereid was te bankbekken of niet. Op de kamer begon het met alle extras enzo, later bleek vingeren ook extra te zijn, en hier kwam mogelijk ook de reden voor de positieve recensie op BW7 langs. De club lijkt soms echt heeel erg op een RTC (met aufpreis).

    Tongzoenen kan ze best goed, maar na een tijdje besluit ze dan dat ze er genoeg van heeft. Zelfde met pussysliden. Pijpen was gewoon matig, maar vooral de sfeer was gehaast en niet speciaal leuk (in tegenstelling tot beneden). Toen mijn piemel er zat van was, zag ze dat kennelijk toch vooral als mijn probleem. Na een ruime 20 minuten maar vertrokken en de 55 euri overhandigd; ik was wel van plan de volle 30 minuten uit te zingen, maar ik kwam er al snel achter dat ik daar alleen maar ongelukkig van werd. Tien minuten later liep ze in gewone kleren om te gaan vertrekken.

    Met een mooie Weizen even boven gaan zitten (met muziek uit een kleine draagbare stereo), waar een groep van 6 Roemeentjes druk met elkaar in discussie was. Interessant om te zien… en niet geheel onverwacht ging het om die eerder genoemde RTC service enzo. Zeker niet de standaard hier, maar kennelijk wel een “issue”.

    Later met de volgende Weizen weer beneden gaan zitten en zowaar was dat ene mooie meisje beschikbaar. Even zitten praten en een paar zoentjes. Naam ben ik echt vergeten, maar slank met mooie a cupjes en lang zwart haar. Zulke Roemeentjes zie je niet vaak he. Sessie was niet uitgesproken goed te noemen. Vingeren, droogneuken, pussysliden: nu (op zijn Roemeens dan). Tongzoenen prototype: lala. Pijpen redelijk en het neuken ging ook niet helemaal lekker. Uiteindelijk bleek ze wel een erg goede (langzame) handjob te kunnen doen. Op dit moment beter dan niks en zo toch nog wat nakomelingen rondgestrooid.

    Nog een paar biertjes gedaan met de aanwezige meisjes en een vriendelijke Australier die zijn levensverhaal deed. Ik zie me er niet snel terugkomen, leuk om een keer mee te maken maar voor die prijzen kun je wel beter terecht.

  6. Onderstaande 4 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    ButtinSky (28 juli 2016),noglangnietuitgewandeld (17 juli 2016),pret (17 juli 2016),Wentelt Eefje (17 juli 2016)

  7. #5
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 09:35
    Berichten
    1.657
    Discussies
    22
    Thanks
    3.246
    Thanked
    3.693 in 1.176 posts

    Standaard

    FKK Phönix Stuttgart
    Marienstr. 38b
    70178 Stuttgart

    https://www.fkk-stuttgart.de/

    Info
    - Openingstijden: 10:00-02:00 (zo-do) en 10:00-04:00 (vr-za)
    - Entree: €40
    - Inbegrepen: softdrinks, thee, koffie, bier, sauna. Geen eten.
    - Dames: 30min €55
    - Line-up Range: Min |5-15| Max
    - Max 500m^2. Geen buitenruimte, noch een terras.

    Bijzonderheden
    - RTC-achtig etablissement, wel ietsje gezelliger dan pakweg Villa Venus.
    - Onaantrekkelijke line-up.
    - Geen echte FKK (gelukkig!)
    - Gelegen in het centrum van de stad, boven een kebabzaak.

    Phoënix.jpg

  8. Onderstaande 4 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (14 november 2021),mentholbear (17 november 2021),pret (14 november 2021),Wentelt Eefje (14 november 2021)

  9. #6
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    9.751
    Discussies
    307
    Thanks
    17.778
    Thanked
    11.757 in 5.129 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    [
    - Gelegen in het centrum van de stad, boven een kebabzaak.
    Wel handig voor een club die geen eten heeft.

  10. Onderstaande 3 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (14 november 2021),mentholbear (17 november 2021),Shakir (14 november 2021)

  11. #7
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 09:35
    Berichten
    1.657
    Discussies
    22
    Thanks
    3.246
    Thanked
    3.693 in 1.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Wel handig voor een club die geen eten heeft.
    Inderdaad pret, je mag zelfs even terug naar buiten om eten te gaan halen.
    Dames hadden wel een kebab-buikje.

  12. Onderstaande 2 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (17 november 2021),pret (14 november 2021)

  13. #8
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 09:35
    Berichten
    1.657
    Discussies
    22
    Thanks
    3.246
    Thanked
    3.693 in 1.176 posts

    Standaard

    Seksloze Stuttgarter trip
    - Do 11/11: FKK Phönix
    - Vr 12/11: Sakura (Böblingen)

    Ik arriveerde pas om 18:00 in Stuttgart en moest nog inchecken in mijn hotel. Het was me te laat om nog naar Sakura te gaan, maar ook nog te vroeg om op de hotelkamer te blijven. What shall we do?...
    De twee andere megaclubs (FKK Paradise en FKK Safari) hadden hun laatste corona-adem reeds uitgeblazen, maar gesteld dat FKK Paradise (Hell zullen ze bedoelen) nog zou bestaan zou ik er sowieso na het debacle van twee jaar geleden nooit meer weerkeren. Eigenlijk had ik als opstapje voor Sakura meer zin in een schimmig clubhuisje zoals FKK Phönix, dus dacht ik bij mezelf: "Laat ik hier maar eens een kijkje gaan nemen."

    Eigenlijk is de club hierboven al door seksenfun perfect beschreven en heb ik er nog maar weinig aan toe te voegen (What's happened to him? Zou hij nog leven?). De club is inderdaad het summum van huiselijkheid. Toen ik aanbelde en vervolgens naar binnen ging op de eerste verdieping had ik het gevoel ergens bij iemand thuis te komen. Vanuit een klein rommelhokje werd ik vriendelijk ontvangen door de theke om de formaliteiten af te handelen. Vervolgens kreeg ik een korte rondleiding door de club van (vermoedelijk) haar man. Ik denk dat het een koppel is die de zaak uitbaat. Ze zijn wel ééntalig Duits, dus moest ik stamelend uit de voeten zien te komen met mijn club-Duits.

    De zaak bestaat uit vier verdiepingen. Geen probleem, ik was het tijdens deze zomer al gewoon geworden om veel trappen te lopen. Het blijkt een piepklein neukhuisje te zijn, want ik denk dat elke verdieping niet meer dan 100 m^2 meet. Mijn algemene indruk is dat de club maar met kanten en haken aan elkaar hangt en hopeloos gedateerd is. De lockers lijken wel uit de gemeentelijke voetbalkantine te komen, de wasmand met de vuile was staat er in de weg (huiselijk, nietwaar?), de sofa's in de centrale salon zijn eigenlijk houten planken met kussens opgegooid, enz... Als kriek op de taart was er een corona-sticker met de 1.5m-regel geplakt op een schilderij. Men kon de sticker blijkbaar niet op de muur kleven, gewoon 15 cm opzij. Hilarisch dit!

    Er werd me nog meegegeven dat er geen eten is, maar dat het bier daarentegen wel gratis is. Ai, dat is dan een heuse mismatch want om mijn bedprestaties op peil te houden drink ik nooit alcohol in de club, en heb ik veel vreet nodig. Er staat wel een open keuken zoals voor de kroostrijke gezinnen maar die is niet voor de klanten bestemd. Goed, je mag wel even naar buiten om eten te halen.

    Na de rondleiding plaveide ik me neer in één van de zetels van het salon waar ook een viertal dames zaten, allemaal min of meer van de bodemcategorie. Op zich was het misschien niet zo'n comfortabele zet om precies daar plaats te nemen want ze zaten me van kop tot teen te begapen. Ik kan je verzekeren dat het erg ongemakkelijk aanvoelde als elke beweging van je nauwlettend wordt geregistreerd, zeker voor een onzekere nerd als ik. Bovendien was ik blijkbaar de enige beer in huis, ik heb gedurende mijn verblijf niemand anders gezien. Vreemd...

    De onzekere nerd was blijkbaar erg gewild, want er kwamen een tweetal dames zich spontaan voorstellen. De eerste was een Roemeense van rond de 30 jaar die op zich niet onaantrekkelijk was, maar de hardheid van het vak stond zodanig in haar ogen gebeiteld dat ik er op afknapte. De tweede dame was een Duitse, geboren en getogen in Stuttgart zelf (eigen kweek noemen ze dat), maar ze was volgens mij toch wel de gezegende leeftijd van 45 al (ruim) gepasseerd. Ik ga niet naar een club om dames van mijn eigen leeftijd of ouder te neuken. Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat het van mijn studententijd geleden is dat ik meiden van ongeveer mijn eigen leeftijd had geneukt.

    Vervolgens begaf ik me naar de wellnessruimte om de druk van de ketel te halen (lees: weg van de starende meiden). Het is een vrij kleine sauna maar wel erg heet. Ik zat er nog maar enkele minuten en daar kwam de Roemeense ook naar binnen die me blijkbaar was achterna geslopen. Wat zien die dames toch in hemelsnaam in een FKK-verslaafde nerd? Leg me dat eens uit? Bon, ze kwam alweer ongevraagd haar merchandise verkopen. Het was erg heet in de sauna, dus dacht ik dat ze wel gauw terug weg zou zijn. Uiteindelijk had ze het toch nog aardig lang volgehouden.

    Toen de kust veilig was ging ik me afkoelen in de douche. En nu begon het hoge brikabrak-gehalte van de club pas echt hilarisch te worden, lees hier maar eens het citaat van seksenfun:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Nog een verdiep hoger de piepkleine sauna met de piepkleine douche. Ik ben niet groot maar de douchekop kwam aan mijn nek.
    Ik ben groter dan seksenfun, en bij mij kwam de doucheknop tot onder de schouders. Ik moest me dus hurken om te kunnen douchen. Los van het feit dat dit blijkbaar een wellnessruimte voor de kabouters was, moet ik onverwijld vermelden dat de absurditeitsfactor van de douches niet te evenaren is. Eén douche geeft enkel heet water, niet in de vorm van een straal, maar sproeide het hete water over een hoek van meer dan 90 graden. De andere douche pal ernaast geeft enkel koud water, ditmaal in de vorm van een nauwe en sterke straal. Bovendien staat de doucheknop zodanig dicht tegen de muur dat je enkel je arm of je been er kan onder steken. Elke verdieping heeft trouwens een douche, maar geen enkele werkt zoals het hoort. De ene geeft geen water, de andere geeft alleen kokend heet water. Komt dat zien!

    Na de deugddoende saunagang was de druk van de ketel en ging ik terug naar het salon om een kopje thee te drinken. Toen ik toekwam vlogen deze keer de olietankers me om de hals en duurde het niet lang vooraleer ik op een andere verdieping alweer schutting ging zoeken. Ook daar bleek men gretig aan nerd-hunting te doen. Op de trap werd ik tegengehouden door een Afrikaanse (ik gebruik hier bewust het begrip "zwarte parel" niet) en worstelde ik me verder door naar de Kino. Daar werd ik dan weer besprongen door een Duitse van rond de 50 jaar. Ik moet zeggen dat dit voor mij een absolute primeur was, nog nooit heeft een vrouw van zulke gevorderde leeftijd in amazonehouding op me gezeten.

    Na een tweetal uur vond ik het welletjes en gaf ik de sleutel terug af. Als er niets te neuken valt en er geen medeberen zijn om mee te kletsen is er al gauw geen biet te beleven in RTC-achtige clubjes als deze. Toen ik de club verliet holde de theke me op de trap achterna om te vragen wat er scheelde. "Waren die Mädchen nicht schön?" Tja, dat is nu wel een heel directe vraag, en het was moeilijk om in het Duits (dat ik niet machtig ben) de vraag subtiel en indirect te beantwoorden. Ik stamelde maar wat onhandig en ging door.

    Ik vind het jammer om mensen teleur te moeten stellen, zeker als ze vriendelijk zijn. Ook de meeste dames waren vriendelijk. Ja, de afwijzing van mijn kant wringt hierdoor een beetje.

    De climax (of beter gezegd: de anti-climax) moest trouwens nog komen. Toen ik de voordeur opendeed stond er een prachtige vrouw met fonkelende zwarte ogen voor mijn neus die wel rechtstreeks uit "De vertellingen van Duizend-en-een-nacht" leek te komen. Blijkbaar komen de knappere dames pas later op de avond?

    Zusammengefasst zal FKK Phönix vast wel één van de kroonjuwelen van de shabby, huiselijke clubs vormen. Dit moet je gewoon gezien hebben. Sommige tenten zijn zodanig het resultaat van broddelwerk dat het haast hilarisch begint te worden. Mijn saunazweet kon ik in de club niet goed wegspoelen en ik was blij dat ik naar mijn hotel kon gaan om daar eens deftig te kunnen douchen. Zeg nu zelf, voor een saunaclub is dit nog absurder dan Monty Python.

    De vergelijking met een RTC of de oude Penelope van Essen houdt zeker wel op, met het verschil dat er hier wel mag geanimeerd worden. Ook vind ik FKK Phönix iets gezelliger dan de saaie zitclubs in de Ruhrpott. In een RTC kan je echter wel zo nu en dan eens een lekker ding spotten. Hier veel minder heb ik de indruk.

    Mijn verdict is precies hetzelfde als de reviews hierboven: als je geen bier drinkt is €40 entree veel te veel voor deze club, zeker als dit uitzet naast andere budgetclubs zoals Acapulco Gold, Mondial of Atlanta.


    Zoals gewoonlijk heb ik meestal geen spijt van mijn bezoek aan minder evidente clubs, ik had eerder iets van: "Zo, dat hebben we maar eens gehad".
    Uit de "comfortzone" van de premium clubs komen noemen ze dat.

    Nog een laatste: donderdagavond bezocht ik het grootste rommelkot van Duitsland, om dan vrijdag in de mooiste club van Duitsland te belanden, Sakura, maar dat is helaas een ander verhaal...

  14. Onderstaande 12 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (14 november 2021),bearforoneday (16 november 2021),Eddy_V ( 3 augustus 2022),forgetskinnyletsgetfatty (15 november 2021),Megaboob (15 november 2021),mentholbear (17 november 2021),Picasso 1 (14 november 2021),pret (15 november 2021),WANDELAAR5 (14 november 2021),Wentelt Eefje (14 november 2021),Wijze grijze (14 november 2021),yylover (15 november 2021)

  15. #9
    Geregistreerd
    11 juni 2022
    Last Online
    27 maart 2024 @ 07:42
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    6
    Thanked
    35 in 7 posts

    Standaard

    De afgelopen jaren is er niets veranderd ten opzicht van het bovenstaande verslag. Het is een verschrikkelijk vieze club met (in mijn ogen) lelijke meiden, mij werd 60 euro voor een uur aangeboden. Maar ja je wilt ook niet met willekeurig iedereen een uur in bed doorbrengen. De entree van 40 euro is veel te veel voor wat je krijgt. Als je zin hebt in goede horror is dit je club, andere kun je beter wegblijven.

  16. Onderstaande 5 leden hebben Derek bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 1 mei 2023),mentholbear ( 1 mei 2023),noglangnietuitgewandeld ( 1 mei 2023),pret ( 1 mei 2023),Shakir ( 1 mei 2023)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:34.

FKK Artemis 468*60