Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
  1. #1
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard Andreea (Roemeense) Eros26, kamer 204

    Haarkleur/-lengte : Zwart/Half lang
    Lengte dame : +/- 1.63
    Postuur/Cupmaat : Zeer slank atletisch / A-B-cups
    Nationaliteit/Taal : Volgens mij Roemeens (weet niet zeker)/ goed Duits
    Leeftijd : 25
    Tatoeages/Piercings : Ja, 3 stuks (allemaal gevonden)/Ja
    Service: Normaal
    Voordelen: Lekker wijfje, goed humeur
    Nadelen: Matig kussertje
    Tijdsduur : 25 minuten
    Prijs : 30
    Extra’s bij het bezoek: -

    We schrijven zaterdagavond 22:30. Ik heb mijn "Shift" er op zitten en vaker rij ik dan naar een saunaclub voor een "Vluggertje", een drankje en wat slap geklets met de dames. Maar nu heb ik weer eens zin om door de neonverlichte "Vulkanstrasse" te wandelen. In het nieuwe gedeelte van "Haus 17-19" probeert me eerst een langharige blondine in te pakken. Echter, als ik over haar schouders kijk zie ik een kleine tuinkabouter met een strak lijf en betoverende ogen. Ik schuif het blonde stuk aan de kant en loop zo in de armen van Andreea. Let op de dubbele "e".

    Die ogen zijn zo groen als gif maar dat blijken een paar fluoriscerende contactlenzen te zijn waardoor ze wat weg heeft van "Cat Woman". Het "Pre-salen" is hier toch anders als in de club maar zeker wel mogelijk. Derhalve staan wij toch zeker 10 minuten te scharrelen in de deuropening en weet ze mijn pik ondanks mijn strakke "Jeans" te vinden. Die lul kwijlt mijn onderbroek en haar hand al goed onder.

    Gauw naar binnen en aan de wastafel de boel verfrissen. Andreea kust wat zuinig en een tong gaat al helemaal niet naar binnen maar dat compenseert ze door uitermate smaakvol pijpwerk mét condoom. Wie zegt dat pijpen mét condoom niks is, is waarschijnlijk nooit de goede vrouw tegen het lijf gelopen. Voor de rest is het voor 30 euro een standaard sessie. Pijpen dus, 3 standjes en wat knuffelwerk. Beffen doe ik bijna nooit in de ramenbuurten en al helemaal geen gebruik van de artiesteningang. Na een dag werken is de zaak vlug afgehandeld en vol geknald.

  2. Onderstaande 3 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (29 november 2011),Dalton (30 november 2011),Megaboob (29 november 2011)

  3. #2
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    17 april 2024 @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Badslippers, beschrijf je hier de Andreea die tegenwoordig in 26 zit? Vanuit de hoofdingang het middenpad op en dan helemaal achteraan links?

  4. #3
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vulkaanridder Bekijk bericht
    Badslippers, beschrijf je hier de Andreea die tegenwoordig in 26 zit? Vanuit de hoofdingang het middenpad op en dan helemaal achteraan links?
    Dat weet ik niet omdat ik al een poos niet meer bij "Eros 26" ben geweest. Ik heb de komende week veel vrije tijd dan wil ik best eens poolshoogte gaan nemen op de Vulkanstraße en zal ik het checken. Kan me de sessie nog wel herinneren, was een leuke griet.

  5. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    WA (23 februari 2013)

  6. #4
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    17 april 2024 @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    In ieder geval bedankt voor de moeite. Ik vond op de 4 pagina's DB dames nog een andere Andreea met één "E" minder. Misschien dat zei het is. Binnenkort ga ik eens heel hard "Andreea" door de loods en andere panden roepen . Volgens mijn eigen kleine inventarisatie heeft ca. de helft van de werkzame dames deze naam

  7. #5
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:29
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    in eros 26 heeft ma 1 andereea gewerkt en daar ben ik als eros 26 fanaat van overtuigt. ik moet toegeven dat ik het een schatje vin waar ik een heerlijke 25 minuten mee gehad heb . het is een dvp die je goed weet te verwennen Leker pijpt met passie wel te verstaan. ze lik Leker langs je sabbel en langs de rand van je eikel . er is een min punt ze heeft mijn ballen niet gelikt en dat is wel begrijpelijk wand ik gebruikte toen geen veet ontharings- cram

    het intieme gedeelte is super ze is voor veel in ik heb haar dan ook in verschillende posities geplaatst. staand tegen de muur voorover gebukt bij de jacuzzi op de kruk geplaatst met de beentjes in mijn nek haar opgetild en al vasthoudend zij om mijn nek en zo laten zakken misjonaris en uiteindelijk in een plate dogy klaar gekomen .

    het jammere van deze dvp is wel dat ze bij afscheid zei nu kom je alleen nog ma bij mijn en ik ben niet te sturen ze negeert me nu en dat is dom van haar anders was ik er nog wel vaker geweest

  8. #6
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Zit ook een Andreea die al lang meedraait, een roemse in het halletje van huis 27.
    Zat ook een hele tijd in the blue moon, de onderste kamer.

  9. #7
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:29
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Zit ook een Andreea die al lang meedraait, een roemse in het halletje van huis 27.
    Zat ook een hele tijd in the blue moon, de onderste kamer.
    onze badsliper weet toch wel weer hij zijn kruit verschoten heeft of schiet hij ook ze geheugen er uit

  10. #8
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    onze badsliper weet toch wel weer hij zijn kruit verschoten heeft of schiet hij ook ze geheugen er uit
    Tattoo's en drie piercings, daar kun je toch niet blindelings langs likken. Goed kijken dus, dan weet je het. Ik was in Juli voor het laatst op de "Vulkanstrasse" toen was het zo heet dat ik al die trappen links heb laten liggen en alleen in eros 26 ben geweest omdat ik pal voor de deur kon parkeren. Toen heb ik haar niet gezien.

  11. #9
    Geregistreerd
    29 juli 2011
    Last Online
    11 april 2020 @ 01:47
    Locatie
    Duisburg Hochfeld
    Berichten
    163
    Discussies
    6
    Thanks
    51
    Thanked
    168 in 56 posts

    Standaard

    Ik denk dan direct aan Andrea 'de kleine muis' , actueel aanwezig in 26, vanuit de vooringang de hal inlopend, linker rij, bijna aan het einde ( kamer of 3 ) ...... Inmiddels voorzien van een paar siliconen-implantaten , verder echt een redelijke 'IeneMienie' hoor. Kleine pop van 45 kg, 1m56 en lang bruin/zwart haar.

    Uiteraard 'gedaan' ooit eens door Skinny-Lover .

    Het uitblijven van een werkelijke 'klik' maar heel veel 'geacteer' hoe fijn het allemaal niet was en de moeite die ze die avond had om mijn jongeman 'binnen te laten' maken dat ik vriendelijk oversla .

    Na 397 keer mij gevraagd te hebben of ik niet weer eens binnenkom, met de belofte dat het nu ECHT allemaal veel beter is :wink: , begrijpt ze dat ik leukere alternatieven heb waar ik me veel beter vermaak . Daar houdt haar gespeelde vriendelijkheid dan ook op
    When a woman says "What ?!", It is not because she didn't hear you ....... She is giving you a chance to change what you said

    http://www.ijsberenforum.com/forum/s...k-uit-Duisburg

  12. #10
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:29
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    dvp is weer werkzaam in eros 26 en wel in kamer 218 van eros kamer nr aanpassen graag

  13. #11
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:29
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    dame is verhuist na kamer 101 van eros 26 graag verplaatsen mods
    Laatst gewijzigd door Big30; 4 januari 2015 om 16:36

  14. #12
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Na een afwezigheid van 2 jaar is ze weer terug en wel in eros 26 kamer 204

    Als er toch aangepast gaat worden.
    Naam: Andrea
    Nationaliteit: Servische

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57.

Diamond 468*60   Freude 468*60