Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Kathi /Katta (GT)

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Kathi /Katta (GT)

    Naam : Kathi

    Haarkleur/-lengte : blond, halflang

    Lengte dame : 1.80m

    Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank , B-Cup

    Nationaliteit/Taal : Duitse, duits en engels

    Leeftijd : 21 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Goed. Zoenen, Beffen, PZC, NMC, FT, Aftrekken....

    Bijzonderheden : Deze dame is door MiniMe bij zijn eerste bezoek aan GT bezocht ...........
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Naam : Kathi

    Haarkleur/-lengte : blond, halflang

    Lengte dame : 1.80m

    Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank , B-Cup

    Nationaliteit/Taal : Duitse, duits en engels

    Leeftijd : 21 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Goed. Zoenen, Beffen, PZC, NMC, FT, Aftrekken....

    Bijzonderheden : Deze dame is door MiniMe bij zijn eerste bezoek aan GT bezocht ...........
    Klopt, mooie meid, maar kijkt niet altijd even vrolijk, en 1 jaar terug (sept 2004) was de service zeer beperkt.........niet zoenen, maar wel FT. Ze is maanden afwezig geweest, maar de laatste tijd er weer vaak.

  3. #3
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen hoch Kathie

    Afgelopen donderdag voor de verandering eens naar GT gereden. De pakeerplaats stond al vol, dus de auto bij de baumarkt gezet. Bij het inchecken kwam er een geweldige lange blonde dame uit de kamer waar mijn ogen direct op gefocused waren. Wat een stoot (Tijger houdt van lang dus....). De Dame in kwestie na het avond eten aangesproken en naar de kamer. Eerst Kathie eens lekker gemasseerd waarna ze mij een geweldige pijpbeurt heeft gegeven. Uiteindelijk het witsel met volle kracht tegen haar huig gespoten . Ben totaal een uur met haar op de kamer geweest voor 75 euries. Dit was eens een echte FT ervaring, intiem bewaar ik maar tot het volgende bezoek, dat er zeker gaat komen bij deze dame. Kathie werkt niet op maandag en dinsdag. ....... KATHIE , tot woensdag.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 11 december 2005 om 14:33

  4. #4
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Mijn ervaring met Kathi is niet al te best. Norsheid en wat afstand bleef ook op de kamer en kort voor het klaarkomen door aftrekken snel een ongevraagde FT geven kan bij mij niet door de beugel.

    Was wel erg warm die dag en ze had nog geen stuiver verdiend, maar dat maakt dergelijk gedrag niet acceptabel.

  5. #5
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Kathi/Kathie


    Ben gisteren naar Golden Time geweest en zag wederom de lange blonde Kathi. Ben direct na voedertijd met haar naar de blokhut geweest. Een half uur met haar afgesproken omdat ik me had voorgenomen deze avond minimaal driemaal een boompje op te zetten. Het is een bloedmooi meisje. Een echte girl next door type. Ik moet helaas zeggen dat ik de service wat plichtmatiger vond overkomen als mijn eerste bezoek aan haar vorige week donderdag. Ze begon me direct te pijpen en hield niet op. Het leek inderdaad dat haar de doel de extra 25 euro waren welke ze met FT kan krijgen. Het werd voor mij echt een spel van "meisje ik ga niet in jou mond spuiten" Na 20 minuten pijpen heb ik haar geforceerd om intiem te gaan. Hup, condoom eromheen en met kleine tijger die grot in. Moet zeggen dat neuken mij erg tegenviel. Ze begon direct "fake" te kreunen (al blijf dat moeilijk beoordelen), maar met de gedachten dat ze eigenlijk de boel met FT wilde afmaken, kwam het mij zeer fake over. Uiteindelijke ben ik klaargekomen, maar kostte wel moeite. Uiteindelijke net 30 minuten in de blokhut geweest.

    Jammer, had me toch verheugd op een betere tweede sessie met haar. Al met al blijft het een mooie meid om te zien.

    Herhalingsgevaar is gedaald tot 0%
    Laatst gewijzigd door Willem2; 11 december 2005 om 22:27

  6. #6
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Unglücklich ... dit wordt een eentonig verhaal ...

    ...want ik heb exact dezelfde ervaring met de dame. Alleszins aantrekkelijk, maar op de kamer een behoorlijke teleurstelling. Geen enthousiasme, en een techniek uit het jaar nul. Eens maar nooit weer. Waanzinnig jammer gezien haar uiterlijk.

    Achteraf gezien had ik ook beter moeten opletten: ik zag/zie haar zelden in publiek lachen of gezellig doen, eigenlijk.

    W-L

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04.

  Babylon 468*60