Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 29
  1. #1
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard Nyloncafe, Marie ex-Blanche Bab

    Naam : Blanche

    Nationaliteit / taal : "A mix of Southern Europe"/ Engels en Duits (en Frans, zo bleek)

    Leeftijd : ongeveer 25-27

    Haarkleur/lengte :kastanje met blonde mèches, carré coupe tot de nek

    Ogen: grijs-groen

    Lengte : circa 1.70 m

    Postuur / Cupmaat : spits / A-cup

    Tatoeage / Piercing : niet gezien

    Service : gereserveerd

    Bijzonderheid: vierkant pagehoofd met putje in de kin, draagt een zware bril, type secretaresse of lerares in een exacte wetenschap

    Voordelen: alles wijst erop dat zij een topper is
    Nadelen: selectieve klandizie


    Essuyez un refus: loop ‘ns een blauwtje

    Een bevreemdend rencontre, gisteren met deze dame!

    Een nieuwkomer in de vertrouwde line-up van ’t Kasteel (= Babylon in het Jets) springt in het oog. Ik spoor slechts sporadisch tussen de Babelse kantelen, dus voor mij was Blanche Terra Nova.
    De strategie van Jet, de beroemde troubadour en potsenmaker is beproefd: dames die je nog niet kent observeren in hun gedrag en omgang met andere beren. Hieruit besluit ik of ze in aanmerking komen voor een sessie.
    Blanche viel cito presto op met haar lijn, haar coupe en dat brilletje! Ze was relaxt en nam uitvoerig haar tijd voor de kennismaking met een beer. Een half uur zaten ze gedempt te keuvelen, zonder grote schermutseling op de bank. Na wat gestreel en een zuinig kusje op de lippen togen de beiden naar de "hartjeskamer" tegenover de Kino. Die deur hield ik een tijdlang in de smiezen. Pas een uur later kwamen ze weer buiten en werd er nog gretig nagesnibbeld en gesnabbeld.
    Dan besef je: deze dame is een topper en toppers moet je onmiddellijk strikken of je ziet ze de rest van de dag niet meer terug! Jarenlange ervaring leert me dit. Het is een ijzeren wet, soms moet je je voorzichtige zinnen aan de kant zetten , of je komt niet aan je trekken, zelfs niet in een bordeel.
    Zodra ze van die vorige gast gescheiden was heb ik haar aangesproken.
    Na kamergang moet je een dame wel de tijd gunnen zich te verfrissen, even op adem te komen.
    'Geef me 10 minuten, ik kom zo bij je.’
    Goed, we spraken af dat ik boven op haar zou wachten in de zwarte sofa naast de zonnebank. (Daar ga ik vaak met gekozen dames zitten, omdat je er het minste last hebt van de muziek en pottenkijkers).

    25 minuten zat onze volksdichter-herenboer daar met mijn duimen te draaien… Enkel in het gezelschap van de zonnebank, die continu gonst en rode lichtjes knippert.
    Was ze mij nu vergeten?? Even beneden gaan kijken. Daar stond ze achter de bar te eten.
    'Binnen 5 minuten kom ik hoor!'
    Bon, ik had alle tijd. Spetters die lang op zich laten wachten, waren nadien dat wachten meer dan de moeite waard geweest. Hoe langer je wachtte, hoe mooier het spatten achteraf. Geen ijzeren wet, wel engelengeduld. (De snede tussen afwachten en toeslaan is overigens verguld).
    Vijf minuten later verscheen ze alsnog bovenaan de trap en plofte zich naast me neer. De conversatie stokte al na de kennismakende geplogenheden van wie en waarvandaan. Soms ben ik vlot, maar meestal erg verlegen. De gesprekstof is dan gauw uitgeput. Andere Kasteeldames (Ines, Sabrina, Erika, Laura) weten daar raad mee en beginnen lichamelijk te communiceren, waardoor de sessie alsnog van de grond komt.
    Blanche daarentegen nam onmiddellijk afstand. Ik voelde haar mentaal en fysiek van me verwijderen. We zaten nog geen twee minuten, maar het was al duidelijk dat Steamboat Willy niet meer van wal zou steken. Ze begon rond de pot te draaien, eerst dat ze erg moe was, daarna voelde ze zich niet lekker en tenslotte was ze grieperig en kon ze maar beter naar huis gaan. (Hoewel ze een uur eerder nog en plein form in de weer was met haar vorige gast.) Begreep ik nu goed dat ze me een half uur had laten wachten om te komen vertellen geen trek te hebben in een volgende klant?
    'Tja sorry daarvoor, maar ik ga naar huis.'
    Dat was dat. Ze verdween. Ik bleef nog een tijd beduusd in de sofa zitten.
    Dames hebben verschillende grillen om je af te wimpelen, naargelang willekeur en hun humeur, maar het komt weinig voor. Zeker in dit huis is deze slaapverwekkende performance du jamais vu

    Natuurlijk ging Blanche niet naar huis :smile: Beneden was ze met collega’s up & about aan het kletsen, drinken en spelen op de fruitautomaat.
    Ik heb de Theke en der Cheffe ingelicht over dit onconventionele voorval. Hij zou eens met haar gaan praten. Later kwam hij zeggen dat er volgens haar “een misverstand” was geweest.
    Waarom zou het? Ze was niet geïnteresseerd in mijn klandizie. Geen misverstand, maar zonneklaar. De hele namiddag en avond is ze niet meer vernomen. Misschien had ze toch de daad bij het woord gevoerd en haar shift beëindigd.

    Hier op YBF was nog geen paspoort van ‘r te bespeuren. Bij deze moest het me van het hart.
    Op het Franstalige Youppie krijgt ze al een poos de wind vanachteren. Daar wordt ze de godenstatus toegedicht, in 35 laaiende commentaren van evenveel amants. De eerste seismografische meldingen zijn al meer dan een jaar oud Ze is dan toch niet le bleu (het groentje) waarvoor ze zich uitgaf Verdorie, ze blijkt nog Franstalig te zijn ook. Wat een gemiste kans.

    Voor mij is Blanche een dissonant in Babylon, waar ik naartoe ga omdat je vooraf weet wat je kan verwachten: dames die de sessie op gang helpen, zodra je voor hen hebt gekozen. Dit is een norm, bijna garantie die deze club voor mij zo aantrekkelijk maakt, bovenop de aanspreekbaarheid van het personeel. Op den duur ken je ook vele dames en ben je vertrouwd met hun diensten. Een verrassing is echter nooit uit de lucht.

    Objectief lijkt deze dame een topper, maar haar aandacht vereist blijkbaar een type beer met het juiste "carte Blanche".
    Ik weet niet of zij een aanrader is. Anderen weten het wel. Naar mijn beleving is ze selectief in haar klantenkeuze. Rien ne va plus, wat mij betreft.
    Gelukkig maken andere Kasteeldames de bezoeken wel iedere keer tot een ruiterlijk handvest, waarna je weer hinnikend over de drassige heuvels naar het koninkrijk der Merovingeren kunt hoeftrappelen

    Misschien hebben jullie meer geluk bij Blanche. Bon courage et faites vos jeux!
    #Ursi polari, aardig beest#

  2. Onderstaande 4 leden hebben Jetliner bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (19 september 2011),Badslippers (19 september 2011),lustman (19 september 2011),savesexer (20 september 2011)

  3. #2
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard andere en betere ..............

    Trek het je niet aan Jetliner........ je weet toch dat ze je een dienst bewezen heeft want om één of andere reden, waarschijnlijk fysionomisch, was jij niet de juiste voor haar en zou een sessie toch uitgedraaid zijn op een sisser.

    Zoveel lekkere wijfjes in "jouw kasteel" die jou wel zien zitten.:wink:
    " A dirty mind is a joy forever"

  4. #3
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    15 mei 2024 @ 11:41
    Berichten
    4.706
    Discussies
    354
    Thanks
    5.155
    Thanked
    10.165 in 2.568 posts

    Standaard

    Blanche is reeds een jaartje een topper in Samya(Koln),menige bezoeker is in de wolken met haar service die als uitmuntend wordt omschreven door allerhande beren(enkele mezelf bekende moffen met véél clubervaring zijn stamgast van Blanche.,kan hun lovende commentaar dus beamen).Vooral haar sjaaltje dat dienst doet als "handboeien" lijkt een functioneel hebbeding.Erg GFE par excellence dixit menige Duitse collega/vriend.Persoonlijk was ik niet met haar op de kamer,is optisch totaal niet m'n ding...Blanche is overigens een erg goede danseres...Sneu dat ze collega Jetliner onrespectvol behandelde,is nochtans niet haar gewoonte de keren dat ik haar trof in Samya,misschien een slechte dag,maar dan nog,sneu...

  5. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (21 september 2011)

  6. #4
    Geregistreerd
    25 februari 2010
    Last Online
    4 mei 2020 @ 01:00
    Locatie
    Holland
    Berichten
    219
    Discussies
    8
    Thanks
    60
    Thanked
    16 in 11 posts

    Standaard

    Hoi Jetliner,

    Blanche heeft meen ik meer dan een jaar in Samya gewerkt.
    Ik heb wel es een kamergang met haar gemaakt. Ze gaat niet snel met je mee, ze wil eerst met de klant praten om te zien wat voor vlees ze in de kuip heeft.
    Dus daarom eerst een half uurtje met haar aan de bar hangen en over alles en nog wat praten. Is niet zo mijn ding, meestal is mijn openingszin 'ben je vrij' , indien ja 'wil je naar een kamer'.
    Ze maakt in Samya lange sessies met de mannen, nooit korter dan 1 uur. Alles gaat heel langzaam met haar, strelen, kussen, knuffelen , ze maakt er dus echt werk van. Voor een keer wel leuk om mee te maken.
    Maar Alexa en Titziana lijken me ook erg leuk om mee te kameren?

    T.

  7. #5
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    Die indruk had ik ja, dat Blanche zorgvuldig te werk gaat, haar gasten polst....

    De alternatieven zijn talrijk.

    Voor halfuurtjes heb ik Alexa en Sabrina al 'ns gekozen en sinds eergisteren ook Hongaarse Erika. Die maakte het geval-Blanche gauw ongedaan.
    De naam Titziana noteer ik vast als tip.
    Quality time krijg je altijd bij Hongaarse Laura.
    Langere voorstellingen doe ik met Inezzzzzz Was ik weer een zondag mee zoet.
    #Ursi polari, aardig beest#

  8. #6
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard

    Mooi dat ze er - weer - een fan bij heeft...

    Ik heb dan wel het geluk gehad bij haar geintroduceerd te worden door het Management van de club. En ook ik moest een dikke 20 minuten wachten (ze kwam net terug van een sessie) en ook ik vroeg me na 25 minuten af of ik me niet beter op Gina had kunnen storten. Optisch is ze inderdaad - nou ja, anders.... Maar ach, de avond was nog lang en ik had alle tijd.

    Gelukkig maar dat ik gewacht heb. In de publieke ruimte moet je het niet van haar hebben, maar wat kan ze op de kamer te keer gaan, zeg. Ook ik heb de 'behandeling' met het sjaaltje meegemaakt en ik moet zeggen : 'Klasse'. Absoluut de moeite waard om te proberen. En zo koel als ze publiek overkomt is ze op de kamer zeker niet. GFE zou ik het niet direct noemen, maar het is een prettig soort vriendelijk professionalisme. Ik vind haar wel de herhaling waard.


    W-L

  9. #7
    Geregistreerd
    9 februari 2007
    Last Online
    24 maart 2013 @ 23:19
    Berichten
    25
    Discussies
    3
    Thanks
    93
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    War ich doch in letzter Zeit nach längerer Pause öfter mal im Babylon – und ich gebe zu, der wahre Grund heißt Blanche. Und – ich muss feststellen, dass das derzeitige Line-up im Babylon durchaus viel versprechend ist, auch wenn Blanche mal nicht da sein sollte.


    Einen regelrechten Erfahrungsbericht über Blanche zu schreiben fällt mir extrem schwer, denn sie ist im besten Sinne des Wortes eine „Ausnahme-DL“. Inzwischen sind ihre Deutsch-Kenntnisse schon sehr gut, so dass wir ständig zwischen Sprachen wechseln können (z.B. im Gespräch mit anderen FKs) – auf dem Zimmer bleibt es aber bei Spanisch als der von beiden am besten gesprochenen Sprache – und Kommunikation ist für mich schon wesentlich für einen vollendeten Akt.


    Und auch nach dem ca. 20. Zimmer (die meisten davon im Samya, die letzten im Babylon) kann ich sagen, dass jedes Zimmer anders ist (und keines davon nur eine halbe Stunde). Sie ist eine Spezialistin im Erspüren was der Mann gerade so braucht, so dass stimmungsabhängig immer eine neue Variante des Liebesspiels zum Tragen kommt.


    So auch Anfang November bei der Halloweenparty im Babylon (und gleichzeitiger Geburtstageinladung des FK Caracol – herzlichen Glückwunsch noch mal und danke für die Einladung): mit wenig Aufwand und dennoch großer Wirkung waren die Hexen des Babylon Anziehungspunkt für eine große Zahl Freier – was dann ab Abends zu Staus vor den Zimmern führte und an allen möglichen und unmöglichen Orten des Hauses gepoppt wurde. Eine Lesben-Dreier-Show mit Stella, Blanche und einem dritten Mädel (sorry, Namensgedächtnis!) heizte den Jungs ganz schön ein – Inès tanzte im engen, schwarzen (Upskirt-) Kleidchen neben der Bühne – und auf der Theke verwöhnten sich Titziana und Sherina – und das alles gleichzeitig – Reizüberflutung!


    Kurze Zeit später konnte ich dann Blanche auch für ein gutes Stündchen in ein Zimmer entführen – und dort hab es für mich das volle Programm!
    So gut, dass ich zu späterer Stunde Blanche noch mal mit hoch nehmen musste – Zimmer war natürlich gerade keines frei so dass wir erst mal im Kino anfingen und da dann auch gleich noch mal für eine Stunde blieben – einfach perfekt diese Frau. Ich komme wieder!

  10. Onderstaande 4 leden hebben ke-lao-si bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 2 december 2011),satanic surfer (19 december 2011),Tiga ( 3 december 2011),woods25 ( 3 december 2011)

  11. #8
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    19 november 2021 @ 16:54
    Berichten
    364
    Discussies
    9
    Thanks
    26
    Thanked
    51 in 32 posts

    Standaard

    Ich kann Ke-lao-si zustimmen daß zur zeit Babylon eine Top besatzung hat.
    Frauen die ich dort kenne und weiter empfehlen kann:Laura(H),Ines,Lori,Elli,Blanche,Lena,Alexa,Je nny und Sabrinna.
    Angie ist nicht so mein Typ.
    Gruß
    woods25

  12. #9
    Geregistreerd
    19 juni 2008
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:17
    Berichten
    124
    Discussies
    11
    Thanks
    151
    Thanked
    93 in 38 posts

    Standaard

    Blanche est un ange. Blanche is een engel. Bedankt an ijsbeerenforum voor de vrijkarte. Anderthalft uur met haar gisteren verbracht. Sensueel. Romantisch...

  13. #10
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Mij koos ze zomaar uit. Ze verleidde me aan de bar en toen dat niet lukte met ijskoude ijsblokjeshulp. Op die manier voel je al meteen dat ze niet aan pure afwerk doet (en allicht bijgevolg ook beren die dames aan het bed willen nagelen filteren wilt) .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  14. #11
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    840
    Discussies
    78
    Thanks
    869
    Thanked
    721 in 262 posts

    Standaard

    Deze Blanche met Spaans-Franse roots is een fragiele dame met een enorme geile blik.
    Ze liep poedelnaakt rond met enkel een sjaal rond haar nek.
    Na een leuk praatje gingen we eerst naar de kino wachten op een kamer want blijkbaar had ze geen zin in een sessie in de kino.
    Tijdens het wachten stelde ik voor haar een lekkere massage te geven waar ze gretig mee toestemde.Leuk detail is dat ze hiervoor niets aanrekent,dus de tijd gaat pas lopen op de kamer.
    Ze genoot zichtbaar van de massage en op een bepaald ogenblik knelde ik haar vast tussen mijn benen en begon ik haar wat te teasen waarbij ze repliceerde dat boontje om zijn loontje zou komen.Toen we eindelijk op de kamer waren deed ze haar sjaal uit en bond ze mijn beide handen vast.Shit daar lag ik mooi.Haar wraak was zoet.Een heerlijke pijpsessie volgde en zij bepaalde kompleet de akties.
    Eerst kwam ze op mij zitten en ik smeekte om mijn handen los te maken.Omdat ze medelijden met me had wilgde ze mijn wens in en kon ik haar kleine tietjes masseren.
    Toen verwisselde ze in revers cowboy zonder dat mijn Dolfie haar kutje verliet.Ze reed of haar leven er van af hing en ik kon het niet meer houden en kwam heerlijk in haar.

    Grtz,Dolfie
    Ambi beer

  15. Onderstaande 5 leden hebben Dolfie bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (15 januari 2012),duivenmelker (15 januari 2012),ke-lao-si (21 februari 2012),Megaboob (15 januari 2012),savesexer (17 januari 2012)

  16. #12
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    Rondleiding door Babylon, tussen minuut 33.15 en 35.30, featuring Lucy en Blanche, met bril en rood negligé, in deze Franstalige reportage van 1,5 uur over prostitutie, vorige week op RTBF.

    (Met dank aan de collega's van Youppie)
    #Ursi polari, aardig beest#

  17. #13
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    8 mei 2024 @ 22:15
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jetliner Bekijk bericht
    in deze Franstalige reportage van 1,5 uur over prostitutie, vorige week op RTBF.

    (Met dank aan de collega's van Youppie)
    "U bevindt zich in een land waar de uitzending van dit programma niet toegestaan is".
    Helaas, maar niet iedereen kan deze reportage dus bekijken .

  18. #14
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    "U bevindt zich in een land waar de uitzending van dit programma niet toegestaan is".
    Helaas, maar niet iedereen kan deze reportage dus bekijken .
    Je gaat me toch niet vertellen dat je ècht op Noordpool woont?

    Jammer. Het is van het beste dat ik over onze cultuur op tv gezien heb.
    #Ursi polari, aardig beest#

  19. #15
    Geregistreerd
    19 juni 2008
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:17
    Berichten
    124
    Discussies
    11
    Thanks
    151
    Thanked
    93 in 38 posts

    Standaard

    Babylon op de Rtbf.

    In Belgie kunt uw dit zien : http://www.rtbf.be/video/v_questions...&category=info

    Babylon vanaaf 33.15.

    Als uw niet uit Belgium bent so kunt uw maken (In Deutsch en Frans)


    Eine Lösung um ausserhalb Belgiens die ...Sendung zu sehen.

    Auf diese Seite (http://www.jetelecharge.com/Internet/5517dl.php) gehen und TVO zu laden und zu instalieren. (es gibt auch vielleicht eine Seite auf Deutsch um diesen programm zu laden).

    Auf "télécharger ce logiciel" drücken.
    Geladen auf TVO application drücken.
    Dann öffnet sich TVO3.3
    Dort oben links der Sender RTBF anklicken.
    Danach auf Emissions (Sendung) anklicken.
    In alphabetischer Reinfolge sich die Sendung "Questions à la une" anklicken.
    Auf die Sendung vom 29.02.2012 anklicken, und so müsste es funktionieren... Hoffentlich...

    Interressant, viele Möglichkeiten französiche Sendungen anzuschauen...

    In het Frans

    il faut télécharger et installer TVO, puis choisir "RTBF", "Emissions", "Questions à la une", sélectionner l'émission du 29/02 et "enregistrer". A gauche "proxy belgique" doit être sélectionné. On obtient un fichier mkv un peu plus tard lisible avec VLC entre autres.

    Sinon on doit pouvoir le voir en streaming en cliquant "regarder" plutôt qu"enregistrer".

  20. Onderstaande leden hebben pipette bedankt voor deze bijdrage:

    ke-lao-si ( 7 maart 2012)

  21. #16
    Geregistreerd
    19 juni 2008
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:17
    Berichten
    124
    Discussies
    11
    Thanks
    151
    Thanked
    93 in 38 posts

    Standaard

    Babylon op de RTBF

    Nu met dit link : http://youtu.be/QGZfHB5U9CI

  22. Onderstaande 4 leden hebben pipette bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (14 maart 2012),ke-lao-si (14 maart 2012),Reno1 (15 maart 2012),Tiga (14 maart 2012)

  23. #17
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 15:12
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.655
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.289 in 5.194 posts

    Standaard

    Je vous remercie beaucoup, de youtube link is wel vanuit een niet Francophone bestemming te bekijken!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. #18
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Blanche : zoet en lekker als slagroom !

    Van harte kerel! Laat je maar es lekker gaan straks, dan kijken wij toe ( Tiga )
    En zo geschiedde het. Toen ik aan het begin van de avond binnen kwam zag ik lustman naakt tegen de danspaal leunen en een dame die zijn leuter met slagroom bespoot en hem onder het toeziend oog van de aanwezigen publiekelijk pijpte. Echte viespeuk die Lustman . ( Pica )
    Deze sympathieke dame met secretaresse brilletje wist me op een speciale manier te verleiden tot een kamergang. Blanche was natuurlijk op de hoogte dat ik jarig was en ze nam het besluit me eens in de slagroom te zetten. Eerst kwam ze verleidelijk tegen me aan schuren en dan zei ze : FKK. Men handdoek werd weggegooid en ze nam me poedelnaakt mee het danspodium op. Ze nam een bus slagroom en spoot wat op haar tong en borstjes. De boodschap was duidelijk : oplikken maar. Wat later werd men borstkas ingespoten en wreef ze alles open. Toen was het de beurt aan de kleine Lust , ook deze werd voorzien van slagroom. Het duurde niet lang of ze slurpte en likte de boel op.

    Opgewarmd maar besloten om het dessert op de kamer te gaan eten. We namen eerst een gezamenlijke douche , ook erg geil. Hierna doken we de kamer op. Het werd een topsessie zoals je allen met Blanche mee maakt , denk ik dan. Deze dame is magisch. Rustig starten met een prikkelende massage , voorspel in 69 , zoenen en goede intense sex. Geen porno toestanden , maar GFE op haar eigen manier.

    Herhalingsgevaar : zeer zeker !
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  25. Onderstaande 10 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (18 maart 2012),Badslippers (18 maart 2012),Befke (20 mei 2016),Dolfie (19 maart 2012),duivenmelker (18 maart 2012),Flurkman ( 4 april 2012),Rudi_NL (19 maart 2012),satanic surfer (19 maart 2012),savesexer (20 maart 2012),seksenfun (18 maart 2012)

  26. #19
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 08:05
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.924
    Discussies
    109
    Thanks
    1.351
    Thanked
    8.723 in 2.642 posts

    Daumen hoch And it burns, burns, burns

    "Love is a burning thing.
    And it makes a fiery Ring.
    Bound By Wild Desire
    I Fell Into A Ring Of Fire"


    geknipt uit mn bericht

    Blanche had inmiddels op de bar plaatsgenomen en had om de een of andere reden duidelijk meer succes met haar drankrondgang, want nu waren de meeste Bob's er al vandoor en stonden er meer Bertjes aan de bar, waarvan één diezelfs op de fiets vanuit België was gekomen (petje af, weet je zeker dat je niet in de Giro had moeten rijden?). Deze racebeer kreeg ook een slok sterke drank door zijn keel gegoten, maar dat was niet alles. Ze liet een scheut over haar borsten lopen die ik weer af moest likken, onderbrak dat weer voor een tongzoen. Waarschijnlijk wekte die lange zoen zoveel endorfine op dat ik nog niet doorhad dat mijn strot in de fik vloog. Maar toen ik Blanche van haar hoge positie had afgeholpen en zij even haar spullen bij elkaar grabbelde wenkte ik de barman snel om een fiks glas water. Dju, de volgende keer beter op het etiket kijken The Man in Black moest er ook om lachen:
    "I fell into a burning ring of fire. I went down, down, down and the flames went higher..."

    Het was inmiddels half een geworden, maar als deze racebeer dacht dat ie er snel vanaf ging zijn, lag ie er krek naast. Blanche maakte totaal geen haast met haar avances en pakte haar tongduel weer met me op. Das de tweede flinke whiskey die ik op originele manier achterover sloeg Haar bloasmeziek bleek van gevaarlijk lekkere kwaliteit, maar we hadden een bitteke last met burengerucht, waar een gast nog wat lag na te praten met het duo dat hij op kamer had. Toen ze in de kino op luide toon verder praatten, stopte Blanche even om ze om stilte te vragen, de vent mompelde een verontschuldiging, de dames klepten op veel zachtere toon verder. Gek genoeg vertelde Rob554 me later dat hij iets dergelijks ook had meegemaakt, maar dat zijn verzoeken om rust genegeerd waren (waarom de dames in kwestie dan weer naderhand flink ruzie hadden gehad)

    Blanche pakte daarna goed door en we waren het akkefietje al gauw vergeten. Deze racebeer befte haar een tijdje en vroeg zich later af of het daardoor kwam dat Blanche zo nauw aanvoelde dat ze een beetje glijmiddel nodig had. Ze was in ieder geval nauw genoeg om het gevoel te geven dat ik leeggemolken werd. In missio werd dat nog sterker en ze kreeg er met het grootste gemak en genoegen ontploffing twee uit. Bam. And it burns, burns, burns... the ring of fire, the ring of fire." klinkt een typische "Southern drawl". Begint deze racebeer nu ook al spookruiters te horen? We kwekten nog wat over muzieksmaak, blijken zowaar een overeenkomst te hebben in onze afkeer van Ducksauce. Yep, inderdaad ook voor haar neem ik de volgende een cdtje mee (ik wou bewijzen dat niet alle muzikanten van de laatste tijd talentloze X-factor bijproducten zijn).
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  27. Onderstaande 5 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Alexander de Grote (22 mei 2012),Befke (20 mei 2016),Big30 (15 mei 2012),Goedemorgenallemaal (17 mei 2012),seksenfun (16 mei 2012)

  28. #20
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 12:09
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.988
    Discussies
    62
    Thanks
    8.424
    Thanked
    2.803 in 984 posts

    Standaard

    Voor de liefhebbers, Blanche zit nu in Club Maxim in Siegburg: Blanche
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  29. Onderstaande 2 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler ( 9 september 2012),Hoofdstuk2 (24 september 2012)

  30. #21
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Standaard 21/02/13 Babylon

    Blanche was donderdag 21 februari aan de slag als theke in Babylon.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  31. #22
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Standaard 28/03/13 Babylon

    Nog steeds aan de slag als theke in Babylon en niet meer werkzaam als DVP.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  32. #23
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 12:09
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.988
    Discussies
    62
    Thanks
    8.424
    Thanked
    2.803 in 984 posts

    Standaard

    Blanche is weer actief onder de naam Marie: http://www.4illusion.com/gallery_girls/marie/index.php
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  33. #24
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    15 mei 2024 @ 11:41
    Berichten
    4.706
    Discussies
    354
    Thanks
    5.155
    Thanked
    10.165 in 2.568 posts

    Standaard

    ==> Nyloncafe...gleiche alias

    Zie:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ight=nyloncafe
    Laatst gewijzigd door Big30; 24 augustus 2015 om 10:43 Reden: link
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  34. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (24 augustus 2015)

  35. #25
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.464
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Blanche is weer actief onder de naam Marie: http://www.4illusion.com/gallery_girls/marie/index.php
    Onder de naam Blanche.
    Alweer eentje die op de lijst moet...

    Houdt het dan nooit op?
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:13.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60