Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 13:08
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard Jill ( Duitse, groot blond) ex PHG / GT

    Naam : Jill

    Haarkleur/-lengte : blond, halflang

    Lengte dame : 1.73m

    Postuur/Cupmaat : Normaal , C/D-Cup siliconen. Eeuwig zonde !!

    Nationaliteit/Taal : Duitse, duits en engels

    Leeftijd : 30-35 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Sterk wisselend. Maar heel vaak af te raden. Enorme prof. Zoenen, Beffen,neuken, FT, Anaal, slikken

    Bijzonderheden : Overal al geweest
    Laatst gewijzigd door Willem2; 7 augustus 2009 om 08:13
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard 25 oktober 2003

    Na mijn avontuur met Tatjana had ik een afspraak gemaakt met Laki, echter deze was nog een uurtje bezet zodat ik mijn tijd doodde met Willem2 en Jack42 in de bar.

    Heel de avond zat daar ook Jill naar mij te lonken en uiteindelijk ook nog een afspraak gemaakt. Natuurlijk even de afspraak met Laki naar achteren geschoven.

    Willem zei nog: doe het nou niet.... Jack zei nog: doe het nou niet

    Jill is wel een van de meer 'professionelere' dames in de PHG en dat is ook te merken.
    Ze heeft een goed figuur wat naar mijn mening door een borstvergroting onnodig is aangepast. Toen ze op het bed lag, was het duidelijk te zien dat deze ingreep zichtbaar was doordat de implantaten eigenlijk op een andere plaats zaten dan waar ze hoorden te zitten...

    Maar goed, het gaat toch uiteindelijk om de ervaring.. nou het was geen onverdeeld succes. Nadat we waren gaan liggen begon ze meteen aan het pijpen...

    Na enige minuten zei ze dat hij niet zo erg 'begeisterd was', na nog een minutje doorsabbelen (het begon net lekker te worden) kwam de vraag of ik gedronken had.... Ja, natuurlijk! Cola!..ok, weer wat doorsabbelen, het werd weer lekker en toen de vraag: "Heb je misschien drugs gebruikt, want hij wordt niet stijf?" Nu weet ik niet hoe het met de meeste van de lezers zit, maar van dit soort flauwelul krijg ik meestal geen stijve...

    Nog wat gebeft, maar na een paar minuten ging ze rechtop zitten... waarom weet ik niet, maar ze zal wel geen hoogtepunt willen hebben. Ook een tweede poging later had hetzelfde effect.

    Ze wist mij te vertellen dat als ze geweten had dat ik reeds 3 maal naar de kamer geweest was, dat ze mij dan niet naar de kamer genomen had.

    Er waren nog wel wat pogingen van Jill om de zaak een beetje stijf te krijgen maar na haar benadering had ik er niet eens zin meer in ... Van haar kant kwam nog de vraag om de volgende keer meteen met haar naar de kamer te gaan maar ik had daar al met andere meiden afspraken over gemaakt en die wilde ik toch niet omgooien vanwege deze ervaring.

    Wel bied Jill nog lesbische trio's aan met Nancy, een andere lange blond meid, maar dit was een minder geslaagd rendez-vous.

    Het zal zeker ook een beetje aan mij hebben gelegen maar het was een van mijn mindere ervaringen in Oedt.
    Jammer, want Jill kan veel beterals ze meer geduld toont en de tijd neemt in plaats van alles snel te willen afwerken.

    Na afloop toch maar weer een banaan genomen en dat hielp beslist bij Laki.

  3. #3
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Jill

    Naam : Jill

    Haarkleur/-lengte : Blond/halflang, vaak staartje

    Lengte dame : 1.75

    Postuur/Cupmaat : Slank/D-siliconen

    Nationaliteit/Taal : Duits/Duits-Engels

    Leeftijd : Rond de 30

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Goed; TZ, vingeren, beffen, NMC, PZC, FT, AV

    Bijzonderheden : Al 8 maanden in YY, voorheen PHG en GT. Service 'n stuk beter dan in Duitsland, professioneel maar wel goed.
    Founding Member

  4. #4
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 13:08
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Na het bericht van Hollandmale weer even alle Jill's opgezocht . Deze zat reeds in de oude doos :D omdat ik eigenlijk begrepen had dat ze sporadisch in YinYang was en ook ergens in Düsseldorf zou werken.
    Deze Jill kan goede service leveren maar ..............ze kan je enorm bedonderen. Beetje oppassen

    Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #5
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Mag weer uit de oude doos! Sinds 3 dagen te bewonderen in Acapulco - Velbert.

    Klassieke verhaal. Zegt langdurig gestopt te zijn na rijke kerel aan de haak te hebben geslagen. Relatie voorbij, muntjes op, luxe leventje gewend, dus er moet weer gewerkt worden. Nu dus Velbert. Je kunt wel zien dat ze een aantal jaartjes ouder geworden is, beetje small koppie gekregen, naar eigen zeggen door flink af te vallen. Op zich maakte ze wel positieve indruk, heb me zelfs langdurig met haar onderhouden ondanks dat vrij duidelijk was dat ik niet met haar de kamer op zou gaan.

  6. #6
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Ich habe mich gestern das erste Mal, seit ich Jill kenne (und das sind schon einige Jahre ), vernünftig mit ihr unterhalten. Sie ist wohl nicht nur älter, sondern auch ruhiger und vernünftiger geworden.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  7. #7
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Sie ist wohl nicht nur älter, sondern auch ruhiger und vernünftiger geworden.
    So vernünftig dass Sie jetzt in Villa Vertigo arbeitet :wink:

  8. #8
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Da wird sich Manni1A aber freuen...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  9. #9
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 22:42
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Da wird sich Manni1A aber freuen...
    Ähmmmm, kann es sein, dass ich Jill das letzte Mal damals im Nanu in Velbert gesehen habe...?

    Du kannst ja morgen zum Hallo sagen mal vorbeikommen

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08.

Diamond 468*60