Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 68
  1. #26
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Mijn antieke iPhone 3GS is vanavond definitief overleden
    Niks is definitief in het leven.

    Aangezien ik me vanmiddag aan het vervelen was en niet in LR was dacht ik laat ik de oude iphone eens open schroeven. Was wel benieuwd wat voor elektronica er in zo'n ding zit. Eerst is het een k*tklus om dat ding überhaubt open te krijgen. Nadat ik het display verwijderd had viel me direct op dat een klein kabeltje er los bij hing. Op internet even gezocht waarvoor dat kabeltje diende; bleek de aansluiting van de antenne op de moederbord(je) te zijn. Gelijk dus de oorzaak gevonden waarom ik niet meer met de iphone kon bellen. Het is mij een raadsel hoe dat dat kabeltje los kon raken. Snel maar vast gemaakt op het printplaatje en een rol plakband erom gewikkeld, zodat het nooit meer los kan gaan. Iphone weer in elkaar gezet, aangezet en jahoor....hij doet het weer . Nu dus de luxe van een iphone 3GS en een 4

    Btw. de 4 bevalt uitstekend

  2. #27
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:03
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.675 in 2.631 posts

    Standaard

    Deze racebeer heeft één groot probleem met gsm's/smartphones: ik krijg ze zo gemakkelijk stuk. Dus heb ik na de tweede Sony Ericsson die in onderdelen uit mn tas kwam besloten gewoon een stevige gsm te kiezen: de keuzes dit jaar waren een budgetphone van Samsung, een Nokia die veel door de bouwvakkers in mn familie werd aangeraden (3720) en een bijna onverwoestbare Sonim XPForce 3G. Die laatste twee daar kun je een middenklasse auto over heen laten rollen en dan werkt het ding nog steeds. Ik koos uiteindelijk de Nokia omdat de interface hetzelfde is als de 3G die ik voor mn werk heb. Meer heb ik ook niet nodig, gewoon iets dat "dring dring" doet, waar je telefoongesprekken mee kan voeren en sms'en, klaar! Noem deze racebeer maar een telecom-dino, maar ik betaal wel maar véél minder per maand voor mn telefoon rekening dan al die collega's die zo met hun Iphone/Samsung/HTC lopen te pronken en altijd klagen dat het ding zo snel beschadigd raakt. Enige wat ik wel gewijzigd heb is de ringtone, dat Nokia-deuntje werkte op mn zenuwen. Deze is beter
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  3. #28
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sphinx Bekijk bericht
    ...dat Nokia-deuntje werkte op mn zenuwen.

    Heb jij effe geluk....

  4. #29
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Euh, ik heb een hele gewone GSM en dat bevalt me prima... Het is een samsung, geen idee welk model maar die ene die tegen stoten, water en stof kan. Mijn eerste foon die het langer dan een half jaar vol houdt bij mij.

    even een vraagje, wat is een "app"??

  5. #30
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    even een vraagje, wat is een "app"??
    App

  6. #31
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

  7. #32
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht

    Error 404, pagina niet gevonden

    De pagina waarom u heeft gevraagd kon niet worden gevonden.

    Een mogelijkheid is dat het artikel niet langer bestaat; een andere mogelijkheid is dat u de URL foutief heeft opgegeven.

    U kunt de 'Terug' of 'Back'knop in Uw browser gebruiken om terug te gaan naar de pagina waar u vandaan kwam, of onze navigatie aan de boven- en linkerkant van deze pagina om verder te lezen op deze site.



    Ja...die soort gelijke meldingen heb ik regelmatig op IJBF

  8. #33
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:24
    Berichten
    380
    Discussies
    14
    Thanks
    92
    Thanked
    255 in 73 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Link werkt niet, net als de navigatie op die nieuwe AiFoon............hopelijk gebruikt MJ dit niet om naar de clubs te navaigeren

  9. #34
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeesterMixer Bekijk bericht
    Link werkt niet, net als de navigatie op die nieuwe AiFoon............hopelijk gebruikt MJ dit niet om naar de clubs te navaigeren
    MJ zal de nieuwe iPhone niet aanschaffen. Waarom niet?
    a. omdat de 4 (met iOS6) nog steeds een uitstekend toestel is
    b. omdat de 5 lomper is (gelukkig nog niet zo'n koelkast als de S3)
    c. omdat 850 euros een zinloze investering is
    d. omdat de 5 weer een andere connector heeft
    e. omdat mj geen zin heeft om een nachtje voor een appel-winkel te kamperen
    f. omdat 4G in NL nog niet uitgerold is
    g. omdat de 5 geen NFC heeft
    h. omdat de 5 geen draadloos opladen heeft
    i. ???


    hier is de juiste link: http://www.telegraaf.nl/digitaal/130...Phone_5__.html

  10. #35
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Dit is wel leuk als ze het lukt:
    http://www.telegraaf.nl/digitaal/130...adbaar___.html

    'iPhone in toekomst zelf oplaadbaar'
    AMSTERDAM - iPhonebezitters zullen in de toekomst mogelijk nooit meer onbereikbaar zijn vanwege een lege accu. Apple heeft in de VS een patent aangevraagd voor oplaadtechnologie die gebruik maakt van beweging. Mogelijk komt die op termijn in producten zoals de iPhone en de iPad terecht.

    Persbureau IPS meldt dat de fabrikant in de patentaanvraag een systeem beschrijft met magneten die bewegen langs spoelen die op een printplaat gedrukt zijn. "De magneten kunnen bewegen, als de gebruiker het toestel schudt. Dat kan natuurlijk ook tijdens het rennen of wandelen. Zo wordt een spanning opgewekt in de spoelen, die gebruikt kan worden om stroom te genereren."


    Een soort dynamootje in je mobieltje, als de accu dan te weinig is opgeladen komt er een icoontje in beeld "schudden voor gebruik" :wink:.

    In feite de return off the Knijpkat, alleen ietsjes kleiner:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Knijpkat
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #36
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:24
    Berichten
    380
    Discussies
    14
    Thanks
    92
    Thanked
    255 in 73 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    MJ zal de nieuwe iPhone niet aanschaffen. Waarom niet?
    a. omdat de 4 (met iOS6) nog steeds een uitstekend toestel is
    b. omdat de 5 lomper is (gelukkig nog niet zo'n koelkast als de S3)
    c. omdat 850 euros een zinloze investering is
    d. omdat de 5 weer een andere connector heeft
    e. omdat mj geen zin heeft om een nachtje voor een appel-winkel te kamperen
    f. omdat 4G in NL nog niet uitgerold is
    g. omdat de 5 geen NFC heeft
    h. omdat de 5 geen draadloos opladen heeft
    i. ???
    i. omdat er geen Android op draait (of een ander OPEN OS, die door meerdere fabrikanten gesupport wordt en dus niet door 1 monopolist gedomineerd wordt)

  12. #37
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeesterMixer Bekijk bericht
    i. omdat er geen Android op draait
    Dat is juist een reden dat ik wel trouw blijf aan Apple

  13. #38
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:24
    Berichten
    380
    Discussies
    14
    Thanks
    92
    Thanked
    255 in 73 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Dat is juist een reden dat ik wel trouw blijf aan Apple
    Ach, het ziet er mooi uit zo'n Apple, lees de tientallen comments onder het Telegraaf artikel en je weet dat het bij Apple met name buitenkant is, terwijl het natuurlijk om de binnenkant gaat (net als bij de ons zo geliefde DVPs die we alsmaar bezoeken )

  14. #39
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeesterMixer Bekijk bericht
    Ach, het ziet er mooi uit zo'n Apple, lees de tientallen comments onder het Telegraaf artikel en je weet dat het bij Apple met name buitenkant is, terwijl het natuurlijk om de binnenkant gaat (net als bij de ons zo geliefde DVPs die we alsmaar bezoeken )
    Comment-schrijvers bij de Telegraaf zijn doorgaans nog dommer dan een pinguin. En ach... iOS vs Android is net zoiets als een MJ-meisje vs Pic1-sloerie. Zo lang het mij bevalt vind ik het best.

  15. #40
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Stel je staat nu op het punt een nieuwe smartphone aan te schaffen. Natuurlijk moet het toestel wel een beetje cool zijn en voor de rest gewoon doen wat het moet doen, echt extreme eisen (reqs/specs) heb je niet. Apple valt uiteraard af want dat is heden ten dage extreem uncool .

    Samsung (Android rules!) is wel cool en lijkt dus een logische keuze, maar ja welke dan? Het topmodel de S4, tuurlijk extreem cool maar rechtvaardigt de prijs (> 500 €) nu echt de specs of mag het ook wat minder zijn, dus ben je met de S3 of zelfs S2 (plus) ook goed bediend (de mini uitvoeringen daarvan maar even buiten beschouwing gelaten).

    Een Sony of LG, hmmm, lijkt het toch net niet te zijn.

    Of toch maar voor een merk gaan wat weer wat aan het winnen is, dus een Nokia wel met Windows 8 en een wat afwijkende UI. De 820 lijkt een zeer redelijk alternatief en zelfs de price fighter de 620, daar is toch ook weinig mee mis?!?

    HTC toestel dan? Toch maar niet want beetje uncool, hoewel?

    Of is het misschien toch het beste te wachten op de komst van de Google nexus 5 (Android KitKat!), dat was trouwens het advies van den Tieg als antwoord op mijn vraag welke smartphone aan te schaffen . Wel lekker zeker als je ook al een Nexus 7 tablet hebt!

    Ik weet het even niet, maar momenteel tendeer ik toch naar of de S2 plus met een 4.3" scherm of een S3 mini met een 4" scherm.

    Wat is smartphone wijsheid ?

    http://thenexus5.com/

    Benieuwd wanneer de nexus5 met zijn bijna droom specificaties in NL geïntroduceerd zal worden en te koop zal zijn!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Tiga (28 september 2013)

  17. #41
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Vandaag een Wolfgang voor 339 te koop bij Aldi. Cooler kan niet.

    Stick to my advice. Check ANDROIDWORLD.NL voor de eerste benchmark van de nexus 5...

    Verstuurd vanaf mijn HTC One X+ met Tapatalk 4
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  18. Onderstaande leden hebben Tiga bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (28 september 2013)

  19. #42
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Hier een recensie van de Aldi telg...

    http://technieuws.com/26305/aldi-wol...-in-de-verkoop

    Opvallend en interessant:
    Full HD
    Dual sim
    Processor vergelijkbaar met de Samsung s3

    Verstuurd vanaf mijn HTC One X+ met Tapatalk 4
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  20. #43
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Vandaag een Wolfgang voor 339 te koop bij Aldi. Cooler kan niet.

    Stick to my advice. Check ANDROIDWORLD.NL voor de eerste benchmark van de nexus 5...
    Alleen de naam al een WOLFGANG en dan ook nog bij de Aldi .

    Kwa specs lijkt de Nexus 5 the ultimate benchmark te worden! Het zal me eigenlijk een worst zijn of de camera nu 15 of 17 Mpixs zal hebben en op welke snelheid de processor zal lopen, 16/32GB WTF, 2/3 RAM soit!
    http://www.techzine.nl/nieuws/35828/...laxy-s4-a.html

    De Nexus 5 lijkt kwa prijs/performance en looks en coolheid the ultimate smartphone te worden. Nu maar even wachten wanneer en voor welke prijs dit toestel in NL/D of op het internet aangeboden zal worden.
    Laatst gewijzigd door Big30; 28 september 2013 om 03:48
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Tiga (28 september 2013)

  22. #44
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Hier een recensie van de Aldi telg...

    http://technieuws.com/26305/aldi-wol...-in-de-verkoop

    Opvallend en interessant:
    Full HD
    Een 1080p scherm voor 339 euro? Veel gekker moet het niet worden, een Ferrari voor de prijs van een middenklasser.

    Is al bekend of Apple volgende maand een iPhone 6 uit brengt? De huidige modelletjes halen de 720p zelfs nog niet dus koop je in feite een lelijke eend voor de prijs van een Rolls Royce. Met Steve Jobs is ook Apple heengegaan en zijn de believers verworden tot een soort autisten die maar blijven volhouden dat een krakende oude grammofoonplaat een veeeeel beter geluid biedt dan een CD

  23. Onderstaande leden hebben too slow bedankt voor deze bijdrage:

    Tiga (28 september 2013)

  24. #45
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door too slow Bekijk bericht
    Een 1080p scherm voor 339 euro? Veel gekker moet het niet worden, een Ferrari voor de prijs van een middenklasser.

    Is al bekend of Apple volgende maand een iPhone 6 uit brengt? De huidige modelletjes halen de 720p zelfs nog niet dus koop je in feite een lelijke eend voor de prijs van een Rolls Royce. Met Steve Jobs is ook Apple heengegaan en zijn de believers verworden tot een soort autisten die maar blijven volhouden dat een krakende oude grammofoonplaat een veeeeel beter geluid biedt dan een CD
    +1

    Over 5 jaar kijken we met weemoed terug op de Apple era net als we nu terugkijken naar de vergane Nokia glorie....................

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  25. #46
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Tsja apple was altijd al het merk voor hipsters en leken. De reden dat het zo duur is is dat die types graag rondlopen van "kijk mij eens een overpriced apparaat hebben.

    Helaas ben ik verplicht een iphone te gebruiken voor mn werk, ik irriteer mij dagelijks aan simpele dingen die missen, die al lichtjaren in android zitten.

    Dan komt er weer een ios7, vol met bugs en lekken. Zitten features in die je in 2010 in android al had en toch doen de apple fanboys weer alsof het de uitvinding van het vuur is.

    Nokia gaat overigens wel een comeback maken nu het is overgenomen door microsoft. Je kan zeggen wat je wil over Windows 8 maar voor tablets en smartphones werkt het geniaal. Misschien wel beter dan android.

  26. #47
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door too slow Bekijk bericht
    Een 1080p scherm voor 339 euro? Veel gekker moet het niet worden, een Ferrari voor de prijs van een middenklasser.

    Is al bekend of Apple volgende maand een iPhone 6 uit brengt? De huidige modelletjes halen de 720p zelfs nog niet dus koop je in feite een lelijke eend voor de prijs van een Rolls Royce. Met Steve Jobs is ook Apple heengegaan en zijn de believers verworden tot een soort autisten die maar blijven volhouden dat een krakende oude grammofoonplaat een veeeeel beter geluid biedt dan een CD
    Ook bij leven ging het bij de gewaardeerde heer Jobs eigenljk vooral om verpakking en de combiatie inhoud/verpakking. Hij heeft het voor elaar gekregen om enhoud en verpakking zodanig te integreren dat het leek alsof het allemaal heel nieuw was. Het was niet nieuw, het was slechts , en dat moet ik toegeven wel heel slim, doordacht en vooral goede marketing, n.l een hype creeren voor iets wat eigenlijk niet nodig is. En je eigen uitvinding overbodig maken is reteslim, eerst iedereen aan de ipod en dan massal telefoons en weet ik wat niet ontwerpen dat de ipod praktisch overbodig maakt.
    En wat ebeurt er? niet omdat het goed spul is maar vanwege de marketing en massa bespelen, in plaats van dat de ipod gebruikers zeggen we zijn belazerd zeggen ze "ooh meneer Jobs is heilig".

    Nu heeft Meneer Jobs wel degelijk grote verdiensten op het gebeid van computers. De grote merken van vroeger zagen namelijk niets of niet zoveel computers en grafisch gebruik. Jobs wel en hup daar waren de "Mac's". Maar ja. Daar houdt het ook mee op, verder zijn het allemaal toch gewone apparaten waar je niets meer of minder mee kunt doen dan met andere machines. Die tablets, da's ook al niks nieuws, die zagen we als kleine kinderen al op tv als we naar star trek keken of zo. Zodra er leuke touch screens kwamen kon je er donder op zeggen dat die voor iets tablet achtigs gebruikt zouden gaan worden, dat je de eerste bent die het voor elkaar boxt wil niet zeggen dat je de enige bent geweest.

    En wat zie we nu? Nu zien we voor de "Believers", de "Jobisten" zelfs "steve jobs scholen" waar kinderen zogenaamd zelf leren denken, en handelen met de tablet op schoot. En het fanatisme dat daaraan ten grondslag ligt geeft me het akelige vermoeden dat we hier te maken gaan krijgen met een soort van "bijzonder onderwijs", compleet met foto van Jobs aan de muur van ieder klaslokaal en als het even kan een altaartje voor Jobs in de aula.
    Brrrr...

    (Wij zijn vroeger bewust naar de openbare schooi gegaan, geen kruisjes of altaartje maar wel ruimte voor alle religies die er toe doen, zelfs godsdienstonderwijs met dan weer een pastoor, dan een dominee of 3,4 (vanwege alle protestante stromingen natuurlijk), een imam, een boedhist, een Hindoe-pandit. En heel veel zelf denken of doen naast de gewone taal en reken lessen. Mijn eerste stopcontact uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet op de lager school en dat soort zaken. We gingen op schoolkamp toen dat nog geen mode verschijnsel was en nee niet naar Rome of naar weet ik wat voor ver oord: Leer eerst je eigen omgeving maar eens kennen.)

  27. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Snor (28 september 2013)

  28. #48
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Voor ijsberen lijkt het me duidelijk: een Alcatel... hebben bijna allemaal dual-sim, voor die Duitse prepaid kaart met damesnummers... en kosten relatief weinig, zodat het ook niet zo erg is als je 'schatje' eens gefrustreerd raakt bij het candy crushen.

  29. #49
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Ben het met veel dingen in vorige berichten eens. Ik had zelf geen zin meer om voor een goede telefoon zo veel geld uit te geven. Daarbij kwam dat de iPhone 5 nog steeds naar mijn mening te klein scherm heeft en ook zijn opvolger en stil stond in de tijd, te weinig vooruitstrevend was/is. En inderdaad dat je Android meer naar eigen behoefte kunt aanpassen.

    Echter met die meer mogelijkheden en dus een meer open systeem wordt dit systeem ook instabieler en minder veilig. Vandaar dat bijvoorbeeld designers en djs van stabiele macs gebruik maken.

    Tot slot; het oog wil ook wat. Een schitterende iMac is toch veel mooier dan een lompe grijze kast en monitor. Al zijn de fabrikanten daar ook met een inhaalslag bezig.

    Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk 4
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  30. #50
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door too slow Bekijk bericht
    Een 1080p scherm voor 339 euro? Veel gekker moet het niet worden, een Ferrari voor de prijs van een middenklasser.

    Is al bekend of Apple volgende maand een iPhone 6 uit brengt? De huidige modelletjes halen de 720p zelfs nog niet dus koop je in feite een lelijke eend voor de prijs van een Rolls Royce.
    WTF...Het gros van de mensen heeft niet eens een HD-monitor, waarom zou je dan een 1080p Handy willen? Totaal nutteloos op een 4" device, vreet alleen maar stroom voor backlight en rekenkracht.

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07.

FKK Artemis 468*60