Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 76
  1. #26
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    @Carlitos
    Dat klopt, maar je betaalt daar ook EUR 30,= entree (uiteraard voor de hele dag, incl eten, drinken en alle faciliteiten).

    Voor EUR 90,= ga je in Willich 2 x 30 minuten en in Aken 3 x 20 minuten.

    Ik zou graag de mening van anderen willen horen die een dergelijke vergelijking kunnen maken.
    Qua looks van de girls is het tegenwoordig prijs schieten in dit straatje. Altijd raak.
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  2. #27
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 14:09
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.563
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Zag gisteren dat er zelfs aan de weg gewerkt werd in de strasse en dit was al jaren nodig ook eindelijk al die vervelende kuilen eruit.
    Zou de gemeente Aachen het straatje voorlopig toch in stand willen houden ipv. zo snel mogelijk opdoeken

  3. #28
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard 34 aanhoudingen bij razzia hoerenbuurt Aken

    2e razzia in Aken binnen enkele weken tijd:

    "In de hoerenbuurt van Aken zijn donderdagavond 34 mensen aangehouden.


    Dat gebeurde volgens de WDR tijdens een grote razzia van de politie in de Antoniusstrasse. De straat met 30 bordelen werd afgezet en 240 prostituees en klanten werden gecontroleerd.


    De razzia was onderdeel van een Europese actie tegen illegale prostitutie en mensenhandel. In negen landen werden bordelen bezocht.

    Door de actie is een groot netwerk van West-Afrikaanse pooiers, witwassers en mensensmokkelaars blootgelegd". "

    http://www.l1.nl/112/194718-34-aanho...erenbuurt-aken
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  4. #29
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:33
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    straatje wordt er niet beter op,
    nog steeds in zeer slechte staat,net als het aanbod van dames.
    vooral veel afrikaanse dames die wild op het raam kloppen.
    maar hier trappen wij niet meer in.
    heb een leuk half uur beleefd bij bo op nr? is vooraan de straat
    thaise van rond 30 jaar goed gebouwd,niet te dik uit ubon thailand
    lekker kroelen,kussen,pmc,nmc
    daarna lekker op thais wijze mijn lollie met olie ingesmeerd....
    en met 2 handjes heerlijk gemasseerd met veel teasen.
    jaar goed afgesloten qua wandelen voor 30 euro.
    De Riesen-Eisbear...

  5. Onderstaande leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    Ties85 (30 december 2012)

  6. #30
    Geregistreerd
    2 november 2012
    Last Online
    21 januari 2018 @ 02:00
    Locatie
    Zuiden van zuid limburg
    Berichten
    53
    Discussies
    6
    Thanks
    8
    Thanked
    12 in 9 posts

    Standaard

    Blijkbaar is donderdag avond weer Razzia geweest in de straat.
    weer een paar Albanische dames meegenomen.
    o.a. Klara van op nr 13. heb begrepen dat ze 1 maand in voorarrest zou zitten en dan terug gestuurd zou worden na albanië

  7. #31
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    2 weken geleden in de Antoniusstrasse geweest,voor het eerst.was nog niet eerder in dit straatje geweest.ongeveer rond 01.30 arriveerde ik in de parking.toen ik naar de straat liep richting de antoniusstrasse was het erg rustig.weinig dames achter het raam vondt ik.en van die paar dames zaten er ook maar enkele waar ik in geeintreseerd was.1 van die dames was een Bulgaarse meid van 18 jaar, donker haar,klein ongveer 1,55.ze had een mooi figuurtje zag er erg strak uit allemaal.dus maar binnen gewandeld.afgesproken 50€ 30 min.alles was dik in orde bij deze dame hygiëne en service.echt genoten van deze mooi meid.ik ben alleen haar naam vergeten.kan wel zeggen dat ze nog niet eerder beschreven is.had graag een paspoortje aangemaakt dat is ze zeker waard.misschien moet ik binnenkort nog maar eens op bezoek gaan bij haar.later nog wat rond gelopen op de hoek zat een Turkse eetgelegenheid waar ik even wat koffie had genuttigd.ik vond wel dat er weinig potetiele klanten waren voor de dames.een paar kleine groepjes jonge gasten die te zat waren om wat te doen en nog een paar kansloze dealertjes liepen er rond.1 dame vertelde me dat ze nog helemaal niets had verdient en al ruim 6 uur op haar krukje achter het raam zat.kwa dames zou ik er ook niet zo snel heen rijden zijn genoeg andere opties die dichter bij zijn en waar je veel meer keuze hebt.maar toch had het wel wat
    vond ik.leuk om een keer geweest te zijn al valt het dames aanbod wat tegen er zit hier en daar toch nog wel iets moois.de donkere meiden waren erg lastig constant tegen het raam kloppen(kloppen is zacht uitgedrukt)erg irritant.maar ik moet toch nog maar eens een keertje terug want ik wil nog weten hOe dat Bulgaarse meisje heet mits ze er nog is.Gr. Spank!

  8. #32
    Geregistreerd
    2 november 2012
    Last Online
    21 januari 2018 @ 02:00
    Locatie
    Zuiden van zuid limburg
    Berichten
    53
    Discussies
    6
    Thanks
    8
    Thanked
    12 in 9 posts

    Standaard

    weet iemand wie van de meiden in de straat een 'lesbisch' trio doet,
    dus dat de dames ook met elkaar bezig zijn??
    ik heb toen eens een trio gedaan met vanessa op nr 13 en nog iemand die weg is nu.
    maar daar was niet veel aan

  9. #33
    Geregistreerd
    7 april 2013
    Last Online
    29 maart 2023 @ 12:53
    Berichten
    148
    Discussies
    7
    Thanks
    30
    Thanked
    73 in 44 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door misterbogey Bekijk bericht
    weet iemand wie van de meiden in de straat een 'lesbisch' trio doet,
    dus dat de dames ook met elkaar bezig zijn??
    ik heb toen eens een trio gedaan met vanessa op nr 13 en nog iemand die weg is nu.
    maar daar was niet veel aan
    Op nr 20 doet song het met de andere thaise dames. Zij werkt echter alleen nog overdag.

  10. #34
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    De in de A-strasse bekende voetreiziger met de opvallende grote neus heeft sinds eergisteren de A-strasse vervangen door de eeuwige graanvelden. Na wat gesprekken met DVP's had iedereen wel sympathie voor hem en is er een herdenkingsplaats gecreëerd. Een aantal kaarsen zijn geplaatst op de plaats waar hij altijd op de semi-rieten stoel zijn rust nam. Dat is wel een leuk gebaar!

  11. #35
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Morgen wil ik eigenlijk wel eens naar Aken gaan.
    Voor de eerste keer.
    Ik wil het wel eens een keer ervaren.
    Want ik ben nog nooit bij een raamdame geweest. (Eerder alleen saunaclubs en een enkel privéhuis.)

    Waar zou ik het best terecht kunnen voor een GFE met een slank jong petite meisje?
    Relaxed met elkaar spelen en daarna ook nog wat neuken?
    Om 3 uur moet ik eigenlijk weer vertrekken naar Nederland, want ik op tijd weer thuis zijn.
    (3 uur 's middags dus. )

    Alvast bedankt.

    Oh ja,
    Ze moet ook nog tongkussen. Is wel heel belankrijk.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  12. #36
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Geen goed plan.

    Op Zondag begint het pas tegen 18:00 een beetje op gang te komen. De dames slapen op Zondag uit.
    Zaterdag wordt het altijd erg laat daar ivm de stappers die dan nog tot vroeg 's morgens onderweg zijn.

    Mbt de dameskeuze: kijk wie er op dat moment is en bespreek van tevoren wat je wenst.
    GFE en TZ hangt erg van de onderlinge klik af.
    Is dus onmogelijk je hierover vantevoren een tip te geven.
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  13. Onderstaande leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Snor ( 2 november 2013)

  14. #37
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Geen goed plan.

    Op Zondag begint het pas tegen 18:00 een beetje op gang te komen. De dames slapen op Zondag uit.
    Zaterdag wordt het altijd erg laat daar ivm de stappers die dan nog tot vroeg 's morgens onderweg zijn.

    Mbt de dameskeuze: kijk wie er op dat moment is en bespreek van tevoren wat je wenst.
    GFE en TZ hangt erg van de onderlinge klik af.
    Is dus onmogelijk je hierover vantevoren een tip te geven.

    Wijze grijze bedankt.

    Zowel voor de dag-en-tijd-informatie als voor de GFE-informatie.


    Morgen ga is dus niet.
    Ik ga wel eens op een andere dag eens kijken hoe het er daar uit ziet.

    Er zijn tenslotte 365 dagen per jaar.
    Waarom zou ik per se morgen willen gaan?
    Laatst gewijzigd door Snor; 2 november 2013 om 18:08 Reden: 365
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  15. #38
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 14:09
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.563
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Klopt maar H7 is ook echt een club de strasse moet je meer zien als iets als een snelle snack, terwijl je in een club als H7 wat uitgebreider kan eten en wat meer tijd doorbrengt maar daar betaal je natuurlijk ook 30 euro entree nog eens in de strasse is het vrijblijvend.

  16. #39
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 14:09
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.563
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Gisteren voor het eerst sinds een tijdje weer in AC geweest, er zijn op dit moment flinke bouw werken in de strasse vnl. aan de kant bij de table dance. Voordeel van dit nadeel is dat het zicht vanaf de drukkere winkelkant geblokkeerd word door de grote graafmachine. Verder was het niet veel bijzonders voor een zaterdagavond een paar spetters maar niet veel nieuwe toppers. ook viel me meteen op dat zeker voor een zaterdagavond erg veel panden helemaal leeg of gesloten waren kan natuurlijk met die bouw te maken hebben maar geen goede voorbode zeker niet op zaterdag avond normaal de drukste dag in de strasse

  17. Onderstaande leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (27 april 2014)

  18. #40
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Lang geleden hier wel eens gewandeld, hoeveel dames mag je in Aken momenteel op een vr/za avond verwachten?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #41
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 14:09
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.563
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Nou nu met die verbouwing in de strasse minder als toen er nog geen bouw werkzaamheden waren maar op een goede vrijdag/zaterdagavond zitten er toch altijd zeker tussen de 40 en 60 dames minimaal.
    Het is wel aan te raden even de tijd te nemen zeker de eerste keer veel op 15 minuten tijd zie je nogal veel dames komen gaan als het bv. rustig is in de strasse trekken veel dames zich even voor 15 minuten of een half uurtje terug boven op hun kamer.

  20. #42
    Geregistreerd
    2 november 2012
    Last Online
    21 januari 2018 @ 02:00
    Locatie
    Zuiden van zuid limburg
    Berichten
    53
    Discussies
    6
    Thanks
    8
    Thanked
    12 in 9 posts

    Standaard

    weet iemand nog dames die dezelfde service bieden als anissa, die helaas weer terug is naar albanie

  21. #43
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 14:09
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.563
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Gewoon vragen aan dames waar je het nog nooit aan gevraagd hebt, ik was vanavond maar weer eens sinds een tijdje in de strasse maar het word minder en minder ook het aantal klanten en dus de dames hun verdiensten. De bouwput is nog steeds aanwezig in combinatie met een gigantische regenval leek de straat in een modder rivier te veranderen met een beetje ongeluk zit je broek en schoenen onder de modder na 3x de straat op en neer te zijn gelopen. En na even met de lokale middenstanders gepraat te hebben die bouwput blijft tot het einde van dit jaar nog de dames hebben er last van ( de dag shift het meest ) maar ook de bekende snackbar draait minder omzet en de mannen van de tabledance waren ook al niet zo blij. Het nivo van de dames was redelijk maar niet je van het kom er eigenlijk ook eerlijk is eerlijk steeds minder dan maar iets minder vaak gaan en alleen om de noodzakelijke stoom af te blazen voor de rest verkies ik andere gelegenheden al blijft 30 euro voor veel dames die er staan natuurlijk geen geld.

  22. Onderstaande 2 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 4 augustus 2014),Zultbroek81 ( 4 augustus 2014)

  23. #44
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 14:09
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.563
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Vanavond weer eens in het straatje geweest vroeger een wekelijks ritueel tegenwoordig ga ik steeds minder naar deze raamzone. Echter werd ik op deze zaterdagavond rond 21.00 verrast door het aantal mooie dames die aanwezig waren veel nieuwe dames ook ( al zal het in deze straat altijd een komen en gaan blijven ) sterker nog ik moet nog eens een saunaclub tegen komen ( behalve GT ) waar zo veel mooie dames te vinden zijn hier in de buurt, qua heren was het niet zo druk als normaal op een zaterdag een van de dames die hier vaker heeft gewerkt beklaagde zich hier nog eens over tegen mij. De bouw werken zijn nu wel ver klaar dat zal het aantal klanten ook nog eens geen goed gedaan hebben.

    Ik kwam echter wel een bizar tafereel tegen zelfs na meer als 10 jaar wandelen kun je de nieuwste rare dingen mee maken in dit soort buurtjes. een groep jonge Roemeense meiden liepen naar een huis in de strasse met in hun kielzog een oudere beetje onverzorgde man met beetje oude vieze kleren denk aan het type dat hier in een soort inrichting of zorginstelling word geplaatst.

    Toen de dames langs liepen viel het me op dat een van de dames een vliegenmepper in haar handen had, en die oude rare kerel zijn handen vast gebonden zaten en met een soort touwtje overal mee naar toe getrokken werd. Ik bekeek dit schouwspel maar eens raar aan net als nog andere heren in de strasse de dames keken ons weer beetje raar aan waar wij nou naar stonden te kijken. Zo zie je maar weer denk je bijna alles gezien te hebben maak je zo iets weer mee Romania welcome in the EU zone
    Laatst gewijzigd door Ties85; 11 oktober 2014 om 22:27
    I just don't give a fuck

  24. Onderstaande 3 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze (11 oktober 2014),wooley (13 oktober 2014),Zultbroek81 (12 oktober 2014)

  25. #45
    Geregistreerd
    7 april 2015
    Last Online
    7 april 2015 @ 01:13
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    7/04/2015 vandaag in aken geweest antonius straat parking achter aan schone hoer spaanse uit barcelona 30 euro voor 20 min zalig ! eerst lekker gepijpt 15 min daarna 5 min gepoept standje mocht ik kiezen ! lekker proper ze waste haar poes voor de sex en na de sex ze smeerde glij middel en na de sex nog nivea heel proper ! proper lakens goedkoop en lekker ! heel tevreden tot nu toe enkel in brustem geweest duur en voelt lijk bandwerk ! aken veel beter ! goedkoop en parking vlak bij moest 2 euro betalen voor 3 uur 30 euro voor 20 minuten ! heel vriendelijk mooie keuzen !

  26. #46
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 14:09
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.563
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Gisteren met een kameraad gaan eten in Aachen en tsja dan loop je al snel als mannen onder elkaar toch weer even door de goede ouwe A-strasse. En als eerlijk moet zijn het viel niet echt mee voor een zaterdag avond nu was ik er al meer als een half jaar al niet meer geweest. Maar zo een droevige sfeer en beperkt aantal dames voor een zaterdag avond had ik al lang niet meer gezien in het straatje, hier en daar een oude bekende maar heel veel nieuw spul. En ik kan het vertrek van veel dames wel begrijpen als ik zag hoe weinig heren er maar tussen 20.30-21.30 in de straat waren het leek meer een standaard woensdagavond vroeger. Mijn kameraad had nog wel een leuke sessie gehad maar ik ben ondanks dat als ik zou willen er toch nog een paar leuke dames stonden zonder te neuken naar huis gegaan spaar het geld liever voor een leuk bezoekje elders.
    I just don't give a fuck

  27. #47
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    hier en daar een oude bekende maar heel veel nieuw spul.
    Ik ben er al lang niet meer geweest. Is de Spaans/Thaise Rebecca er nog op nr. 29 die overigens 100% Roemeens is?

  28. #48
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 14:09
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.563
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Ik ben er al lang niet meer geweest. Is de Spaans/Thaise Rebecca er nog op nr. 29 die overigens 100% Roemeens is?
    Ik heb haar die avond in ieder geval niet gezien,maar zoals gezegd de A-strasse is inmiddels ook niet meer mijn specialiteit dus durf je niet zeker te zeggen of ze helemaal niet meer werkt.
    I just don't give a fuck

  29. Onderstaande leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (22 april 2016)

  30. #49
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    24 april 2016 @ 02:13
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hallo,

    Ik ben een jongeman die nu 2x in de A-strasse bij een dame naar binnen is gestapt, één keer kreeg ik pijpen zonder condoom aangeboden, echter heb ik dit aanbod destijds afgeslagen omdat ik bang was om een SOA te krijgen. Toch lees ik dat veel mensen klakkeloos PZC aannemen en er zelfs om vragen, kan iemand mij vertellen of je je veilig zonder condoom kunt laten pijpen in de A-strasse?

    Graag hoor ik van jullie!

  31. #50
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 14:09
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.563
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag via via maar weer eens in de strasse beland het was rond 20.30 al best druk qua heren en ook behoorlijk wat dames. Dat heb ik al eens anders gezien zeker op die tijd, enfin ik ben geen regelmatige bezoeker meer van deze voor de rest fijne straat. Maar het viel me op dat er echt nog maar heeel weinig oude bekende achter het raam zaten oftewel het verloop blijft groot, toch zat er voor ieder wat wils een enkele stunner, donkere dames, aziatische dames, dikke dames, noem maar op. maar toch wist ik me voor de verandering met moeite te beheersen ik was immers de dag ervoor ook al aan de rol geweest en ivm. met een niet goedkope vakantie aan het einde van de maand besloten eens maagdelijk netjes naar huis te gaan. Och ja in ieder geval heeft mijn maat nog even lol gehad met een dame dus het bezoek was niet geheel voor niks geweest.
    I just don't give a fuck

  32. Onderstaande leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (13 september 2016)

 

 
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48.

  Living Room 468*60