Weergegeven resultaten: 1 t/m 21 van 21
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Vivian ( voorheen Jessy ( Nigeriaanse) oa YY, PHG)

    Naam : Jessy

    Haarkleur/-lengte : zwart

    Lengte dame : 1.70m

    Postuur/Cupmaat : Normaal , C-Cup

    Nationaliteit/Taal : Nigeriaanse, engels en duits

    Leeftijd : 25 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Goed. zoenen, aftrekken, PZC, NMC

    Bijzonderheden : Jessy heeft in Freude39 gewerkt en zal wel afentoe heen en weer hoppen.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    6 januari 2006
    Last Online
    16 augustus 2007 @ 18:40
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Naam : Jessy

    Haarkleur/-lengte : zwart

    Lengte dame : 1.70m

    Postuur/Cupmaat : Normaal , C-Cup

    Nationaliteit/Taal : Nigeriaanse, engels en duits

    Leeftijd : 25 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Goed. zoenen, aftrekken, PZC, NMC

    Bijzonderheden : Jessy heeft in Freude39 gewerkt en zal wel afentoe heen en weer hoppen.
    Even een aanvulling: Een tatoeage op de onderrug.

    Service: tevens FT en beffen

  3. #3
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Ausrufezeichen Jessie in PHG

    Afgelopen donderdag deze dame gezien in PHG.

  4. #4
    Geregistreerd
    6 januari 2006
    Last Online
    16 augustus 2007 @ 18:40
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack42
    Afgelopen donderdag deze dame gezien in PHG.
    Afgelopen zaterdag was ze in ieder geval in GT. Waarschijnlijk pendelt ze heen en weer tussen verschillende clubs...

  5. #5
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik weet van taxichauffeurs, dat veele (!) grieten tussen gt en phg aan het hoppen zijn.

    Ik denk dat wij dit draatje bij het GT staan laten.

    cu neukie :wink:

  6. #6
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Jessy zit gewoon in PHG

    Afgelopen donderdag zat Jessy in PHG. Daar ik haar via via een beetje ken, zonder ooit met haar op de kamer te zijn geweest, heb ik een praatje met haar gemaakt. Ze is in ieder geval de laatste weken niet meer in GT geweest.

    Voorlopig zal/kan ze ook niet meer naar GT gaan.

  7. #7
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul Stanley
    Afgelopen donderdag zat Jessy in PHG. Daar ik haar via via een beetje ken, zonder ooit met haar op de kamer te zijn geweest, heb ik een praatje met haar gemaakt. Ze is in ieder geval de laatste weken niet meer in GT geweest.

    Voorlopig zal/kan ze ook niet meer naar GT gaan.
    Hier moet ik helaas toch even op reageren. Vorige week zaterdag (11 feb) heb ik een uurtje met haar doorgebracht in GT. En dat weet ik toch zeker...:D Dus dat ze de laatste weken niet meer in GT was is dus absoluut onjuist. Ze was er die dinsdag ervoor ook gewoon in GT aanwezig. Misschien dat ze nu dus inderdaad alleen nog maar in PHG werkt, maar ik heb zo mijn vermoeden dat ze gewoon heen en weer aan 't reizen is tussen de twee clubs.

    Ik zal volgende week eens weer een keer op verkenning gaan in PHG...

  8. #8
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Ik kan de gangen van Jessy natuurlijk niet controleren (dus alles is mogelijk, zeker in FKK-land), maar ik heb toch het vermoeden dat wij nu over 2 verschillende Afrikaanse dames aan het praten zijn.

  9. #9
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul Stanley
    Ik kan de gangen van Jessy natuurlijk niet controleren (dus alles is mogelijk, zeker in FKK-land), maar ik heb toch het vermoeden dat wij nu over 2 verschillende Afrikaanse dames aan het praten zijn.
    Dat gevoel bekruipt mij nu ook langzaam maar zeker...:D

    De Jessy die ik bedoel, heeft de laatste tijd lange geblondeerde haren. Daarnaast heeft ze een tribal tattoo op haar onderrug. Deze is echter niet helemaal juist behandeld, waardoor deze opgezet blijft, alsof deze net gezet is. Komt dit overeen met de dame die jij bedoelt?
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  10. #10
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ze was gewoon in de PHG zondag.

    Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  11. #11
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Ze was gewoon in de PHG zondag.

    Willem2
    Dan hadden jullie gelijk...
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  12. #12
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden ???

    Ik denk dat we de hele discussie over wel of niet GT of PHG over twee dames hebben gevoerd. De Jessy uit GT is namelijk gewoon weer aan het werk in GT. Gisteren haar gesproken in GT. Ze was drie weken op vakantie geweest naar haar familie in Nigeria. Daarom was ze niet meer in GT aanwezig. Maar sinds gisteren weer normaal aan 't werk in GT. Dus ik denk dat het topic weer verplaatst moet worden..:D
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  13. #13
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 20:13
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Deze dame nu dus in Artemis gezien. En ja ze gaat ook nog naar Freude39, GT en misschien de PHG. Echte wereldreiziger dus

    Babbel :wink:

  14. #14
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Blinzeln Jessy in YY, heet nu Stella....

    Dinsdagavond zit Silvester in YY aan de bar te genieten van een ouwerwetse rustige sfeer, wordt ik opeens toegeschaterd "Hello baby, long time no seen!!"

    Voor ik het besef heb ik een -letterlijk- dikke plakkerd van afrikaanse Jessy te pakken...

    Silvestertje heeft zo'n 3 jaar geleden voor het eerst middels een super blowjob kennis mogen maken met Jessy in Freude.
    Daarna ben ik haar te pas en onpas eens in GT, YY, en zelfs in FKK World tegengekomen.
    Ze heeft het afgelopen half jaar in Artemis gewerkt, ook volgens haar "THE place to be", echter voor haar uiteindelijk ook veel te ver weg....

    Voor wat het waard is wil ze nu toch wel een tijdje in het roermondse neer bljiven strijken.

    Jessy is altijd een heel aparte verschijning, ietwat stevige dame met een heerlijk volle bips, echte afrikaanse looks, ik noem haar altijd "mijn paradijsvogel".
    Ze tut zich enorm op en draagt daarbij heel opvallende kledij, zo ver je daar van kan spreken, het is een beetje een donkere Harley....

    Haar voorkomen tesamen met haar wat stuurse blijk schrikt wellicht heel wat beertjes af, en da's jammer want je kunt een megatijd met deze parel doorbrengen.

    Eenmaal ontdaan van alle attributen en vermommingen is deze dame op de kamer een strak in het heerlijk zachte donkere vel zittend waar sexbeest.
    Al naar gelang de geilheid toeneemt krijgt ze ook een totaal andere gezichtsuitdrukking... heel lief... heel open, vreemde gewaarwording...

    Ze is overal voor in, vindt sensibel samenzijn even zo lekker als wat grover werk, kan heel goed genieten en heel veel genot geven.
    Wat betreft haar orale kwaliteiten staat ze met stip op gelijke hoogte met Berndt's Princess en Heavensgste's Lisa, ze geeft een ongelooflijke heerlijke DT waarvan ze maar niet genoeg kan krijgen.
    Volgens mij moet er ergens daar in het warme zuiden ook zoiets als een "African Oral Academy" bestaan....

    Als reactie op mijn complimenteuze opmerking betreffende haar orale vaardigheden vroeg ze me of ik de term "African Roulette" kende..???
    , dus? "6 African girls sit in a row, all six give the blowjob of your life, you can make one choise, only..... one girl is a cannibal.... "

    Na 2 1/2 uur werd gesloopte Silvestertje dismissed en was het feest voorbij.

    Overigens heet Jessy nu Stella in YY, ze zou anders verwisseld kunnen worden met de andere Jessy, lijkt me onwaarschijnlijk overigens..

    Gezien haar afrikaanse geschater kon ze het grapje mijnerzijds om haar dan maar "Black Label" Jessy te noemen wel waarderen....

    Jessy/Stella is een dame die eenmaal op de kamer een totaal andere vogel is als haar uitstraling wil doen geloven, 1 klein minpuntje, je moet wel je eigen kermisklokje en zakjapper meenemen, want klok- en hoofdrekenen doet ze nog steeds met grote afrondingen de verkeerde kant op...
    Zelf het tarief dus even bepalen, en Jessy/Stella is evengoed dolgelukkig....

    Silvester die hier niets aan toe te voegen heeft...

    :wink:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  15. #15
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch Jessy, nog even dit...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    Dinsdagavond zit Silvester in YY aan de bar te genieten van een ouwerwetse rustige sfeer, wordt ik opeens toegeschaterd "Hello baby, long time no seen!!"
    .......
    Silvester die hier niets aan toe te voegen heeft...

    :wink:

    Nou, Gustomass wil hier nog wél iets aan toevoegen.
    Ook hij mocht gisteravond , geheel niets vermoedend en zich van geen kwaad, enkel goeds uiteraard, bewust Jessy/Stella ontmoeten. En nog wel op de exact zelfde plek als waar hij Januari 2006, "Oh time flies, like the girls fly....", tegen het lijfje van Faith, een Afrikaanse heerlijke dame mocht aanlopen.
    Zoals te doen gebruikelijk was er al snel een klick met deze Afrikaanse dame, maar nu wel héél snel, toen Gusto nog op meters , zijnde slechts een fractie van een seconde , van haar verwijderd was... Gewoon die heerlijke afrikaanse look en dat overkomen, die lekkere glimlach, die mooie parelwitte tanden, die ogen en die heerlijke zoenlippen...dat heerlijke lichaam....
    Een hele tijd met deze dame staan te praten, zij lekker zittend op de rand van een muurtje, Gusto haar heerlijk masserend, over haar lijf wrijvend en genietend van dat heerlijke afrikaanse lichaam. En veel gepraat en met veel sens, ja ook van mijn kant, hmmm.
    Deze dame Jessy heeft bijna dát wat haar bijna naamgenote ook heeft.
    Misschien duikt ze nog eens op in YinYang, al dan niet in gezelschap van.....
    ( onder de goede inzendingen wordt een heerlijke peepshow verloot van een sessie van Gustomass met Jessy, ooppss) .
    Gusto's geheugen laat het soms, ja zelfs op kardinale punten, ja vrouwen betreffend wel eens een beetje afweten. Gusto's registratie van wat ie, waar, met wie, voor hoeveel etc etc heeft gedaan, is ie pas begonnen, toen ie eenmaal enkele maanden in GT rondzwierf. Zijn eerste encounter was, dat is zeker met een zwarte afrikaanse dame, maar het was zo indrukwekkend blijkbaar dat ie niet meer zeker weet met wie dat was. Dat ze enorm veel leek op deze Jessy, dat staat als een Gustopaal boven water, maar of het haar was????.
    Na gisteravond begint het er steeds meer op te lijken dat het inderdaad Jessy geweest moet zijn.
    Toch is dat, voor Gusto persoonlijk een waardevolle vaststelling, voor anderen wellicht niks zeggend. Maar, laat anderen hun eigen eerste encounter maar eens in beeld halen en haar enkele jaren later weer eens ontmoeten... Hoe voelt Ontstopper zich als ie over enkele jaren Jamilla weer eens tegen het lijfje mag lopen???
    Een heerlijk leven hebben we toch.

    Maar, zoals gezegd, Luana had gisteravond heel goed, te goed , haar best gedaan en daardoor was het onbegonnen werk, voor Gusto althans, om toe te geven aan de toch wel steeds groeiende drang, en niet alleen dat, om met deze lekkernij op kamer te gaan.
    Laat Gusto het zo stellen, enkelen geven aan dat ie nog niet helemaal over de lijn is wat YY betreft, dat klopt ook wat de club en bepaalde aanwezigen betreft, maar wat de dames betreft, en laten we eerlijk zijn, dáár gaat het toch een beetje om, wat de dames betreft een hele goede motivatie om nog eens weer te gaan , en weer, en weer.
    Natuurlijk om het met Jessy nog eens dunnetjes over te doen en wellicht om haar bijna naamgenootje nog eens diep in haar betoverende ogen te mogen kijken......

    "You make me crazy....."

    Ik zie nu dat dit mijn 600ste bericht gaat worden.
    Aan jullie beide dames, draag ik deze op...
    Op naar de 700, maar eerst nog een beetje .....

    Gustomass gaat nu lekker dromen en wie weet.....
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  16. #16
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Je weet Gusto ik kan vals spelen , we hebben het er nog over gehad afgelopen maandag, dus denk aan wat je schrijft het kan tegen je gebruikt worden :green_smi :green_smi

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    Deze dame Jessy heeft bijna dát wat haar bijna naamgenote ook heeft.
    Misschien duikt ze nog eens op in YinYang, al dan niet in gezelschap van.....
    ( onder de goede inzendingen wordt een heerlijke peepshow verloot van een sessie van Gustomass met Jessy, ooppss) .
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  17. #17
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Ausrufezeichen Jessy / Stella

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    ....Ze heeft het afgelopen half jaar in Artemis gewerkt, ook volgens haar "THE place to be", echter voor haar uiteindelijk ook veel te ver weg....

    Voor wat het waard is wil ze nu toch wel een tijdje in het roermondse neer bljiven strijken.
    Afgelopen vrijdag kwam ze me even vertellen dat ze vanaf deze week weer een tijdje terug gaat naar..... Artemis..

    Ze vond het een beetje te rustig worden in YY...

    Voor wat het waard is zeggen we dan weer...

    :wink:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  18. #18
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Reden Tja...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    Afgelopen vrijdag kwam ze me even vertellen dat ze vanaf deze week weer een tijdje terug gaat naar..... Artemis..

    Ze vond het een beetje te rustig worden in YY.....

    Voor wat het waard is zeggen we dan weer...
    En gisteren liep ik haar dus tegen het van allerhande fijne rondingen voorziene lijf in.... YY...

    Plannen zijn 'n weekje opgeschoven...

    Voor wat het waard is zeggen we dan weer...

    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  19. #19
    Geregistreerd
    19 juli 2006
    Last Online
    20 juli 2012 @ 10:13
    Berichten
    187
    Discussies
    49
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Jessy nog in yy wil wel van bil met d'rrrr

  20. #20
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mr williams Bekijk bericht
    Jessy nog in yy wil wel van bil met d'rrrr
    Ja ze is er wel.
    Ik moet altijd weer even nadenken welke naam ze ook alweer had en in welke clubs ze allemaal niet geweest is
    Babbel heeft daar nog wel goede herrineringen aan van zijn eerste voetstappen in saunaclubland

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  21. #21
    Geregistreerd
    21 november 2005
    Last Online
    3 oktober 2010 @ 12:27
    Berichten
    171
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard VV

    Stella-Jessy heet nu Vivian in VV

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60