Pagina 7 van 44 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 1082

Discussie: Live from Happy!

  1. #151
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:26
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.358 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door popey01 Bekijk bericht
    Overdag is er sowieso niets te doen zowel dames als beren,het is echt een nachtclub maar meestal is het enkel vrijdag en zaterdag druk vanaf een uurtje of acht.
    Ik ben er zelf al drie weken niet geweest maar veel dames van de oude garde en inderdaad veel profies waarbij ook veel sudlanders met veel drank en ook luidruchtig.
    Dit trekt hierdoor een ander soort publiek en diegene die hier al jaren kwamen gaan nu veelal elders hun heil zoeken,echt jammer voor deze club.
    Maar dit is ook een keuze die het management maakt,muziek staat ook veeeeeeeel te hard in een discotheek staat deze zo hard nog niet.
    ik heb er vele jaren veel plezier beleefd maar nu maar zelden dat ik er nog eens kom,het damesaanbod is dikwijls matig zeker als je met gt vergelijkt waar het van hele dag door een prima aanbod is.
    Ik hoop dat oude tijden nog eens terugkeren in happy maar ben bang van niet.
    Helaas ook mijn ervaring, en heb daardoor al langere tijd deze ooit zo mooie club links laten liggen. Zoals ik vreesde is het 'Villa Vertigo virus' hier ook aan het toeslaan.

  2. Onderstaande 2 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (16 april 2016),terminator (16 april 2016)

  3. #152
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Helaas ook mijn ervaring, en heb daardoor al langere tijd deze ooit zo mooie club links laten liggen. Zoals ik vreesde is het 'Villa Vertigo virus' hier ook aan het toeslaan.
    ik zou zeggen laat deze club in de toekomst ook maar links liggen
    Dat doen wij ook

    Trouwens de DJ draait goede muzie
    DJ tiesto tot Florin Salam
    Alleen Veeeeel te hard
    Laatst gewijzigd door Piet Plezier; 16 april 2016 om 21:54
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  4. #153
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 12:06
    Berichten
    3.187
    Discussies
    63
    Thanks
    278
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    Ik ben er eigenlijk ook alleen met mooi weer te vinden. Ik ga er meer heen om een leuke tijd te hebben de dames staan echt op de 2e plaats.. laatste keer met ingrid geweest.. supergoed,.. maar das leuk 1 of 2x per jaar.. voor de rest heeft het idd een hoog been there done that gehalte.. er is niet genoeg nieuwe aanwas van enige kwaliteit. Maar dat is al enige tijd zo en niet alleen bij happy.. gewoon gaan om een leuke tijd te hebben en als er nog iets te neuken valt is dat mooi meegenomen..

  5. Onderstaande 2 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (17 april 2016),george101 (17 april 2016)

  6. #154
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:26
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.358 in 4.540 posts

    Standaard

    De muziek aan de bar staat echter vaak zo ongelooflijk hard dat het daardoor weg moeten rennen uit de bar niet echt bevorderlijk maakt een leuke tijd te hebben wanneer dames ook nog eens op 2de plaats komen.

  7. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    george101 (17 april 2016)

  8. #155
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 12:06
    Berichten
    3.187
    Discussies
    63
    Thanks
    278
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    Als het weer beter wordt heb je dasr gelukkig minder last van.

  9. #156
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:26
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.358 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Als het weer beter wordt heb je dasr gelukkig minder last van.
    Als het weer mooi is en je er in de tuin van wil genieten, dan presteren ze het ook nog eens om de dj overdag naar buiten te verplaatsen en in de tuin te laten draaien. De relaxmogelijkheden van de klant is van een secundair belang op het naar de wijde omgeving willen uitstralen wat een 'superparty' wel niet gaande is in PHG.

  10. Onderstaande 3 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (17 april 2016),Nedlovefkk (17 april 2016),The Joker (17 april 2016)

  11. #157
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    De muziek aan de bar staat echter vaak zo ongelooflijk hard dat het daardoor weg moeten rennen uit de bar niet echt bevorderlijk maakt een leuke tijd te hebben wanneer dames ook nog eens op 2de plaats komen.
    tussen 2 en 5 ging het zo hard niet normaal
    Je kon elkaar gewoon niet verstaanormaal
    In het rookhol was het goed te doen
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  12. #158
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 12:06
    Berichten
    3.187
    Discussies
    63
    Thanks
    278
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    Ik denk dat het gewoon beter is om je verwachtigen bij te stellen. Als om te denken dat je top dames en een lekkere rustig atmosfeer kunt verwachten op vrijdag of zaterdag. De goede tijden zijn gewoon voorbij.. we moeten het hier maar mee doen, of iets anders zoeken.

  13. #159
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    24 april 2024 @ 22:12
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.573
    Thanked
    4.352 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Ik ben er eigenlijk ook alleen met mooi weer te vinden. Ik ga er meer heen om een leuke tijd te hebben de dames staan echt op de 2e plaats.. laatste keer met ingrid geweest.. supergoed,.. maar das leuk 1 of 2x per jaar.. voor de rest heeft het idd een hoog been there done that gehalte.. er is niet genoeg nieuwe aanwas van enige kwaliteit. Maar dat is al enige tijd zo en niet alleen bij happy.. gewoon gaan om een leuke tijd te hebben en als er nog iets te neuken valt is dat mooi meegenomen..
    Isabella, Flipper, Isabella.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  14. #160
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 12:06
    Berichten
    3.187
    Discussies
    63
    Thanks
    278
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    Nope, die is voorlopig even niet meer aan de beurt.

  15. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (17 april 2016)

  16. #161
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    24 april 2024 @ 22:12
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.573
    Thanked
    4.352 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Nope, die is voorlopig even niet meer aan de beurt.
    Oh jee, ze kweekt veel tegenstanders de laatste tijd.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  17. #162
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 12:06
    Berichten
    3.187
    Discussies
    63
    Thanks
    278
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    Oh nou zo erg was het niet hoor...ik heb met geen van de vrouwen in happy enige binding ik vind het allemaal nix..

  18. #163
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:26
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.358 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Oh nou zo erg was het niet hoor...ik heb met geen van de vrouwen in happy enige binding ik vind het allemaal nix..
    Jij plakt teveel aan een club die je al lang niks vindt. Er zijn andere clubs...

  19. #164
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.635
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.265 in 5.180 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Jij plakt teveel aan een club die je al lang niks vindt. Er zijn andere clubs...


    Flipper heeft zijn opblaasflipper al klaar staan en bij de eerste zomerse dag zal hij als altijd in Happy zijn . Andere clubs voor Flipper is net zo iets en waarschijnlijk als Sjaak Swart die zich bij Feijenoord als lid aan gaat melden .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #165
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 12:06
    Berichten
    3.187
    Discussies
    63
    Thanks
    278
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    Nee hoor.. ik was in yy in gt in vv..misschien word ik er wel te oud voor lol.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 april 2016 om 23:35

  21. #166
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    21 april 2024 @ 18:33
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard

    Some of you will be happy, I was back in Happy Garden yesterday, had a problem about the time with one girl and I stood my ground.
    This girl is Evelyn. I was with her in october and she already tried to push me for more money (we were together for 46-47 minutes and she asked for 100 euros but I gave her 80 €).
    To this time, she comes again to me, she recognizes me (she's wearing glasses now, still looking very good), we talk some time and I start to sense she's trying to trick me with the time. She wants to take the key while I'm taking a shower, I insist that she waits for me BEFORE she takes the key.
    So we go together and it's not as good as the last time. She doesn"t really kiss, she sucks me with a condom because she pretends she has some problem in her throat, I don't really feel some intimacy with her. So she finishes me with her hand (and with the condom...), I look at my watch, we haven't reached the 45 minute mark. She speaks to me a little, shows me some photos on her cellphone, we go out, it"s about 47 minutes on my timer.
    At the locker, she asks for 100 €. I say "75 € for 45 minutes", she says "no, we've been in the room for 50 minutes", "no it's more 47". We go to the reception, I explain my problem, one of the working girls take her side, one of the thekes says that the timer starts when she takes the key, I assure her that we've been in the room for 47 minutes, not 50. They leave and I stay alone with Evelyne. The atmosphere was getting really cold. We stood a few minutes like this and really angry I gave her 100 € since the thekes were not coming back. She goes in the room behind the counter. One of the theke comes back, I tell her that I gave 100 euros, she goes back in the room and comes back with 25 €.
    Congratulations to the staff !
    I had many problems in happy garden with the time, last time in july some guys on this board said I was a fool, I don't like to argue with a girl but enough is enough !
    After I had a nice encounter with Angie, she's really friendly, good service, no problem with kissing but I'm just not into her physically speaking. She's a sweetheart though.

  22. Onderstaande 4 leden hebben Bub bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (21 april 2016),Nedlovefkk (21 april 2016),The Joker (21 april 2016),Wentelt Eefje (21 april 2016)

  23. #167
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.635
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.265 in 5.180 posts

    Standaard

    Half mei, lekker zonnetje, toch is het rondom het zwembad nog opvallend rustig!
    Tis ook niet zo warm volgens mij.

    IMG_20160514_170817986.jpg
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (14 mei 2016)

  25. #168
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Berichten
    662
    Discussies
    29
    Thanks
    71
    Thanked
    293 in 154 posts

    Standaard

    De meeste roemeentjes zijn weer terug of zeker een dezer dagen,dan zal het wel drukker worden.

  26. #169
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.635
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.265 in 5.180 posts

    Standaard

    Het bezettings dipje door orthodox Pasen was inderdaad weer gepasseerd. Iets van 65 dames, veel bekende dames (Dana, Daisy, Loredana, Xenia etc) weer terug inclusief weer wat donker gekleurde dames en wat nieuwe Duitse dames, waarvan ik enkele uit Magnum kende en een Russische dame die ik wel eens in VV heb gezien.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  27. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (16 mei 2016)

  28. #170
    Geregistreerd
    13 juli 2014
    Last Online
    20 april 2024 @ 10:15
    Berichten
    397
    Discussies
    3
    Thanks
    1.759
    Thanked
    1.407 in 286 posts

    Standaard

    Vorige maand werd ik aangenaam verrast door een vrijkaartje voor Happy Garden. En die laat je natuurlijk niet zomaar lopen, hé. Zowel dit forum als PHG hartelijk dank voor dit mooie gebaar. Het is nu eenmaal erg leuk om zo gestimuleerd te worden ook eens ergens anders te gaan kijken. Top!

    Vorige week was het dan zover en eenmaal aangekomen werd het kaartje natuurlijk gecontroleerd en mocht ik naar binnen. Met m’n berevelletje en handdoek onder de arm naar de kleedruimte. Een simpele zwaai van de hand maakte mij duidelijk waar dat zo ongeveer moest zijn ….
    En toen de club verkennen. Hoe zit dat het gebouw in elkaar? Want meestal zijn het uitgebouwde gelegenheden die een zeer ‘eigen’ indeling hebben. Het ‘v/d Valk’ gevoel bekruipt mij vaak zat als ik ergens nieuw ben. Zo ook hier dus. Maar na een rondje had ik het in me opgenomen. Ondertussen natuurlijk ook het vrouwelijk schoon bekeken en de line up was, zo rond een uur of vier, wat mager. Met een lekker biertje plaats genomen in de tuin en van de uitbundig schijnende zon genoten.
    Club is schoon, fris en wordt goed onderhouden. Later bleek het eten (BBQ) van zeer goede kwaliteit en er was ruim voldoende om elke trek te stillen. Een klasse huis zonder twijfel en het verbaasd mij dan ook dat er zo weinig over wordt geschreven.

    In het uur daarop zag je steeds meer dames binnen druppelen en werd ‘het aanbod’ steeds beter. Mooi! Nog maar eens een rondje en een lekker biertje gehaald.
    Bij het wachten stond er ineens een lekker blond ding naast me die een dubbele bestelling had. Een dame die op kamer was en voor haar en een pannenkoek een drankje haalde. Vroeg haar naam en zij antwoordde ‘Jane’.
    Maar die naam ken ik toch? En later bleek idd dat het de dame was die ik eerder spotte in een club en vervolgens de hele dag niet meer zag …..
    Dit bood perspectief, zo dacht ik. Maar, zag haar wederom lange tijd niet ……. Totdat!

    Totdat ik Jane pardoes op de gang tegen kwam en de date was snel gefixed. Wowwhh, ik werd helemaal joeppie van binnen. Wat een lekker ding is dit. Bij nader inzien niet zo knap als ik dacht, maar wat geeft het? Een figuur om van te watertanden en een stel jopen erop waar je helemaal gek van wordt. Althans ikke. En ik mocht er vrij mee spelen, knuffelen, kneden en noem maar op. Zo ook met d’r pussy, werkelijk een genot deze chick. Zoenen doet ze helaas niet echt, maar wat geeft het als je zo iets fraais mag wippen op zo’n mooie dag.
    Tja, collegae, ik ga niet uitvoerig uit de doeken doen wat er zich vervolgens allemaal op kamer heeft afgespeeld. Dat is nu eenmaal niet zo mijn dingetje. Dat kunnen anderen overigens veel beter en bovendien kan een ieder zich dat goed voorstellen wat er gebeurt als je een heerlijk dame aan het daten bent in zo’n locatie.
    Moet wel zeggen dat ik het service niveau wel eens beter heb meegemaakt. Je komt dan snel tot de conclusie dat het mooiste meisje van Den Haag niet per definitie het beste in d’r vak is. Maar dat wil absoluut niet zeggen dat ik niet tevreden was. Integendeel, verliet de kamer met een grote smile op de snuit. Klasse sessie!
    Later op de avond kwam ik haar vaker tegen en het was leuk als ze dan reageerde met een glimlach, knipoog oid. Redelijke aftersales!

    Die avond had ik nog twee sessies die overduidelijk tegen vielen, helaas. Dat is erg jammer want de dames in kwestie zagen er appetijtelijk genoeg uit. Eigenlijk had ik een beetje spijt van de keuze en voelt het dat ik me heb laten overhalen om iets te doen wat ik niet wilde. De dames wil ik dat niet aanrekenen, maar hun service bleek gewoon erg magertjes tov gebruikelijk.

    De donkere dame Joy liep ik telkens weer ergens tegen het magere lijfje. Bij het biertje halen, toiletteren, naar de BBQ en later weer terug etc. Telkens deed ze een poging mij te strikken en hield ik af. Gewoon geen zin. Op enig moment raakten we toch in gesprek en dacht ik uiteindelijk ‘ach, waarom niet?’ Tja, het vlees is soms zwak dacht ook ik nog.
    Op kamer aangekomen begon het gelazer al met de nodige doekjes en overig geklooi. Toen meende ze dat pmc beter is dan pzc. ‘Kan wel zijn moppie, maar daar kom ik niet voor’. Toewijding in d’r vak enzo ontbrak volledig en helaas gaat mijn goudstaafje daar heel, heel snel weer van hangen. Het werd ook niet veel beter dus uiteindelijk maar met de hand afgemaakt. Haar bedankt, afgerekend en een biertje gehaald.

    De Roemeense Arianne (?) vond ik de hele middag al zeer aantrekkelijk en uitdagend. Heel mooi figuur en een stel mooie boobies leek me. Leuk snuitje en redelijk uitdagend. Best wel een aantrekkelijk geheel en daardoor was het vlees wederom zwakker dan de geest en hoppa; kamertje dus.
    Dat viel tegen omdat zij het normaal gerealiseerde service niveau gewoon niet haalde. 69 Was niet aan de orde en alles ging een beetje met tegenzin en plichtmatig zo leek het. En dat terwijl het contact tot de kamer juist erg gezellig, leuk en spontaan verliep …..?? Kon het niet helemaal plaatsen en kwam dan ook maar zeer, zeer moeizaam aan het ‘gerief’. Haar bedankt, afgerekend en weer een biertje gehaald.

    Tijdens de bestelling nog ff leuk met Jane gekeuveld. Top, klasse wijffie! De bar was inmiddels goed gevuld met vrouwelijk schoon en ik moet zeggen wel een paar (optische) pareltjes te hebben gezien. Een jonge blonde schoonheid in witte lingerie, met witte jarretels en witte kousen op witte pumps…… wowwhh. Maar het kon mij niet meer verleiden. Buiten was het inmiddels uitgestorven. Enkel op terras, in de ‘tent’, zaten/lagen nog enkele koppeltjes lekker te kleppen. De vermoeidheid sloeg bij mij toe en nadat ik mijn biertje uit had gedronken, aangekleed en vertrokken voor de lange rit huiswaarts.

    Samengevat heb ik een uitstekende middag/avond hier gehad en heb er van genoten. Dit is een mooie, goed verzorgde club die op dit forum meer aandacht verdient dan het momenteel krijgt. Mijn dames-keuzes waren niet allen gelukkig, maar dat is het risico van het vak.
    Kom ik hier terug? Ja, dat kan best zo zijn. Met mooi weer heb je hier toch een soort vakantiegevoel en een prima verzorging. Zeker in de tuin en zeker als de BBQ aangezet word.
    Dankzij mijn vrijkaartje was het betaalbaar. Of ik hier de volgende keer ‘zomaar’ €60,= voor neerleg om binnen te geraken?? “That is THE question …!”, zullen we maar zeggen.

    Nogmaals veel dank voor de sponsoring.
    Grtz,
    K

  29. Onderstaande 3 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

    biged (22 mei 2016),Nedlovefkk (16 mei 2016),Wijze grijze (16 mei 2016)

  30. #171
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    13 januari 2024 @ 02:14
    Berichten
    103
    Discussies
    3
    Thanks
    174
    Thanked
    304 in 84 posts

    Standaard

    Verjaardag van Dhr N
    Helaas wordt Nico oud en zit hij steeds vaker achter de geraniums
    image.jpg

  31. Onderstaande 9 leden hebben Ohhlord bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (21 mei 2016),Bluebear (21 mei 2016),Das (21 mei 2016),Eddy_V (21 mei 2016),King Kong (21 mei 2016),Ricardo Banana (22 mei 2016),Sjeufke (21 mei 2016),The Joker (21 mei 2016),Toetebel (21 mei 2016)

  32. #172
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Berichten
    662
    Discussies
    29
    Thanks
    71
    Thanked
    293 in 154 posts

    Standaard

    Weet iemand of er het druk is op de verjaardag van Dr N en wat de line up is met wat namen van de dames,misschien zo nog even langs gaan als het de moeite waard is.

  33. #173
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door popey01 Bekijk bericht
    Weet iemand of er het druk is op de verjaardag van Dr N en wat de line up is met wat namen van de dames,misschien zo nog even langs gaan als het de moeite waard is.
    Het is gezellig. Niet te druk. Heel wat vrije dvp's. Helaas ken ik er weinig met naam popey01. Zou toch ff afkomen als je toch tijd hebt.

  34. Onderstaande leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    popey01 (21 mei 2016)

  35. #174
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Had eerlijk gezegd verwacht dat het een gayclub zou worden.
    kreeg WhatsApp dat het tof is daar, zelf mag ik ook niet klagen.

  36. #175
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 20:54
    Berichten
    392
    Discussies
    32
    Thanks
    344
    Thanked
    365 in 175 posts

    Standaard

    Wie heißt die Lady, die kurz vor Feierabend die Sahne & Sekt--Show für Nico zeigte?
    Schade, dass dies er erst so spät geschah! Hätte viel mehr Zuschauer und verdient gehabt.
    Leider war nachmittags bis zum frühen Abend das Verhältnis Mann:Frau sehr unausgewogen, man fühlte sich wie auf einer HÜ-Party!
    Aus diesem Grunde verließen auch schon vor 20 Uhr ein paar Geburtstagsgäste das PHG in Richtung Sixsens.
    Wer unten liegt, hat nicht immer verloren!

  37. Onderstaande leden hebben bettman bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (23 juli 2016)

 

 
Pagina 7 van 44 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04.

Babylon 468*60   Living Room 468*60