Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard De Trappen van de vulkaan gezellig tour de s'hoeren "aan de overkant"

    Ik was gisteren weer met mijn auto richting PHG om daar of Ola of Sarah te pakken,mar bij de grens belde ik Sarah en die was niet zo in stemming vertelde ze vanwege wat prive problemen.
    Nu had ik niet de dag om verhalen aan te horen maar gewoon flink te ketsen.
    Bij de 2e afslag vergat ik zelfs de 40 af te gaan richting Grefrad dus dacht ik dan maar naar Duisburg Vulkanstrasse pakken om wat af te koelen.
    Mijn auto geparkeerd op de plaats bij nr. 26 en naar binnen om eerst een koffie te drinken boven.
    Het was rustig maar ook pas 15.30 u dus alle poezen zijn nog nat van de douche en niet van de sex.
    Ik naar beneden en via het linkergangpad naar achteren gelopen en daar zat tegen het raam een Turkse met siliconen en een heerlijk lichaam wat precies Jansen zou kunnen vermaken om haar eens vol te schieten.
    Toch nog even de hoek om en het andere buitenpad genomen wat zeer rustig was met 2 dames een wat ouder en een Brasiliaanse nee mijn paal werd weer slap van deze twee dus het middenpad in.
    Daar werd ik aangesproken door een Marokkaanse maar nee verder kijken en helaas was Marina en ook Loredana niet voor de ramen.
    Naast Loredana zit een dame die me aansprak en vroeg of ik niet een trio wou met haar overbuurvrouw ik keek langs haar en ze doet ook anaal haha ik dacht meteen aan Lusto.
    De overbuurvrouw was ook een lekker wijf met donker haar en Annala was een lekker ding met kort haar en mooie billen.
    Ik dacht Kut dat heb ik weer kan geen keuze maken en liep naar buiten het gebouw.
    Aan de overzijde naar binnen maar ik dacht Jansen je lijkt wel gestoord trappen lopen en dan straks kapot een dame pakken op 26.
    Dus voor dat ik een tree genomen had ik weer terug naar de overkant.
    Het linkerpad in en stoppen bij de Turkse die vroeg of ik lust had ?
    Nou die borsten vielen bijna uit het hesje en ik dacht die pak ik en wel zo hard dat ik straks een expresso nodig heb.
    Naar binnen en er 30 euri neergelegd ze zei dat ze me wel vaker gezien had wat ik bevestigde dat ik 10 minuten terug ook bij haar was langs gelopen haha zei ze ik bedoel al meerde weken !!
    Zo dacht ik dan zal er binnenkort ook wel en Janssen hauze gaan komen of een Jansen pad hier binnen.
    Na even een was beurtje van haar en van mij en op het bed plaats genomen en een 69 uitgevoerd tijdens de PZC maar ik wou snel haar in een doggy om te rammen met haar borsten in mijn hand en mijn neus richting Alla.
    Haar borsten voelde toch lekker aan ik had ze harder verwacht maar denk dat de kunstof in Turkey wat zachter is dan de harde bollen uit Rusland.
    Na ongeveer 10 minuten schoot ik haar bijna van me af maar met mijn handen om haar borsten kon ik haar tegen houden.
    God wat kwam ik lekker en snel klaar dus nu een expresso.
    Herhalingsgevaar : zeker weten.
    Na de expresso die toch maar een cappucino is geworden naar buiten voor een frietje om de hoek.
    Ik twijfelde het was al 18.00 u of naar PHG wat me E.50,- en E.50,- voor nog een dame zou kosten of nog even binnen kijken en voor
    2x E.30,- de trio afmaken ?

    Ha ha de ondernemer Jansen dacht ik blijf hier en pak die twee snel weer naar binnen en Marina en Loredana waren nog niet daar gordijnen waren dicht.
    De dame die mij de trio voorgesteld had lachte en zei en nog twijfels ik zei nee maar de andere is er niet. Jawel zei ze die komt snel omdat ze thee boven aan het halen is.
    Maar kom maar vast binnen vlak daarna kwam de andere terug en werd door deze dame er bij gehaald.
    Er werd me een voorstel gedaan van samen E.100,- met anaal bij mij en diverse standjes en half uurtje.
    Ik zei nee doe maar standaard 2x E.30,- met pijpen en neuken en blijf van mijn kont af ik ben geen homo.
    Ook hier weer even de poes onder de kraan en ik moest even mijn jojo in de wasbak hangen waar twee engelenhandjes deze waste en ik ook mijn handen waste.
    Op bed heb ik de donkere nog even gebefd terwijl de kortharige mij een PZC gaf die later gedaan werd door de donkere
    meteen een standje gedaan waarop ik boven op de donkere lag en de andere zich een beetje vingerde en mijn ballen masseerde.
    Omdat ik in de doggy de kortharige wou pakken heb ik de andere naast haar laten leggen en deze heeft lekker nog met mijn vingers gesopt terwijl ik de kortharige Anala volspoot.
    Toen ik weer aangekleed was en naar buiten ging met beide dames stond de deur open naast me waar Loredana me aankeek en lachte en zei zo had je aan 1 niet genoeg waarop ze zei tegen de beide dames dat ik een goede klant van haar was die ze al jaren kende en dat ik van trio's nooit vies was dat wist ze ook van PHG ja zei ze je was al eens met Andrea en Angelina ik lachte en zei Shit jullie weten ook echt alles.
    Met een voldaan gezicht naar buiten en een lauwe redbull uit de auto de 40 weer op richting Nederland langs de afslag Grefrad dacht ik mooi niet dit heb ik aan mijn auto te danken en ook niet moe van de eindeloze trappen in Duisburg.

    De namen van de dames kunnen jullie misshien wel invullen ben ik vergeten te vragen maar de Turkse was zeker voor herhaling de andere 2 waren leuk voor een keer.

  2. Onderstaande 3 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 1 augustus 2011),Megaboob (31 juli 2011),Tiga (30 juli 2011)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:13.