Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 57
  1. #26
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    De overzijde is echter weinig soeps. Daar mag je wel gratis binnen. Het laufhaus kost € 5 inkom. De striptent weet ik niet. De kosten van de consumpties in de striptent, geen idee. In hoeverre je je enkel kan opgeilen aan die dames in de striptent en dan neuken in het laufhaus weet ik ook niet maar ik kan er me wel iets bij bedenken dat enkel kijken geen geld in de portemonnee van de strippers brengt. Nog een hoop zaken die 888 allicht kan uitklaren (of iemand anders) .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  2. #27
    Geregistreerd
    5 juli 2011
    Last Online
    6 februari 2024 @ 14:30
    Berichten
    342
    Discussies
    9
    Thanks
    30
    Thanked
    156 in 86 posts

    Standaard

    jazeker,

    De striptent is vanaf 21:00 open.
    entree was 30 a 35 euro. weet niet precies meer. Dit is inclusief drinken.
    De dames zijn actief en zoeken het werk op.
    een actje begint al vanaf 10 euro.

    De dames van het Laufhaus lopen ook de striptent in. Ik denk dat alle dames wel voor veel in zijn. Ikzelf heb echter geen gebruik gemaakt van de service. Ik had al de nodige biertjes op.

    Ik wil binnenkort nog zeker eens kijken voor een second opinion. Aangezien ik mij dusdanig vermaakt heb.

  3. Onderstaande leden hebben 888 bedankt voor deze bijdrage:

    seksenfun (17 juli 2015)

  4. #28
    Geregistreerd
    25 mei 2015
    Last Online
    7 januari 2024 @ 22:04
    Locatie
    België
    Berichten
    243
    Discussies
    63
    Thanks
    93
    Thanked
    594 in 155 posts

    Standaard

    Vrijdagavond rond 20.00 hr beide huizen bezocht.

    1 GROTE ONTGOOCHELING.

    Aan de overzijde waren er op de 5 verdiepingen intotaal 5 meisjes.
    Bij Pascha heb ik voor 5 € 10 meisjes en 2 shemales gezien.

    Misschien kom ik nog 1 keer terug ... indien niet gesloten ondertussen.

  5. #29
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oost Bekijk bericht
    Bij Pascha heb ik voor 5 € 10 meisjes en 2 shemales gezien.

    Misschien kom ik nog 1 keer terug ... indien niet gesloten ondertussen.
    Dat is 50 eurocent kijkgeld per meisje met als bonus de 2 shemales. (Als je daar überhaupt interesse aan zou hebben) ☺

  6. #30
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Voordat we in Bonn geraakten lag Köln nog op route. Een mooie gelegenheid om eens door Pasha te struinen en die andere toko aan de overkant van de straat.

    Voordat ik bij m'n Puffbruder in de auto stapte al de ontbering van het autowassen op de A57 moeten ondergaan. Het regende me toch hard zo hier en daar... Aan de andere kant van de vangrail resulteerde dat in meerdere ongelukken. Zullen wel terugkerende Skiwi's zijn geweest.

    Als autobahnbrenner had ik voor de verandering eens een muziekje gedownload en in de wisselaar van de Affalterbacher gestopt. PussyLounge voor in totaal 350 km slopende autobahn km's. Voor de housende 90'er is het feest van herkenning. Als je van de Springsteen generatie bent kon je wel eens vroegtijdig afhaken.

    Anyway, vanaf de carpoolstrook naar Köln was het weer niet veel beter. Langzaam rijden, baustellen, you name it, het stond en of lag allemaal in de weg. Om de verveling te lijf te gaan maar eens gebeld met een andere veelpleger. Tot onze grote hilariteit nam hij niet zelf aan maar kregen we een tweetal roemeense dames van de Antoniusstrasse
    aan de lijn. Hmmm, die zat dus in Aachen. De twee giebelkonten aan de ander kant van de lijn hadden er wel lol in "XXXXX, XXX (waar X staat voor een letter van onze voornamen) come here, we make gangbang" "Sorry Girls, maybe another time because we've got plans for toninght" Maar ja, je weet hoe dat gaat, die laten zich niet zomaar afpoeieren.

    Effect had het telefoontje onderweg wel. De derde musketier melde zich niet veel later dan wij zelf aan het front. Na een lekker curryworst bij Willy Wurst 2 het fenomeen Pascha eens onder de loep genomen. Ik ben hier ondertussen een keer of zes geweest schat ik en begin m'n weg er aardig te vinden. Omdat de tijd tussen de verschillende bezoeken best wel fors is (maanden tot soms een half jaar) is er altijd wel iets nieuws te ontdekken. Na de norse security bij de ingang is het logisch dat je direct op de eerste etage aankomt.

    1e etage: In mijn beleving was dit altijd de etage voor de "billig fickers" vanwege de "ab €30" bordjes die bij de kamers hingen, tezamen met niet het allermooiste / begerenswaardige dat er te krijgen is in de pay-sex. Één van mijn begeleiders kon me echter melden dat dit principe een paar maanden gelden de prullenbak is ingegaan. En dat was zeker niet gelogen. Een eerste blik door de gang gaven me het idee dat hier alleen maar absolute Stunners zitten. Even verder gelopen werd dat beeld bevestigd. Tot onze grote vreugde bleek ook een gedeelte van de voormalige duisburgse Campulung Clan (Campulung is een dorpje in Transylvanië met kennelijk alleen maar mooie meiden) zich hier gevestigd te hebben. Een drietal platina blonde fotomodellen die ons (net als wij hen) direct herkenden. IUBIIIII kirde één van deze drie scheten naar m'n wandelmaat. Met gelijk het excuus er achter aan dar zijn favorietje niet aanwezig was. Die teleurstelling werd al snel te niet gedaan toen deur nummer vier open ging.
    Als vrij loslopende hoerenjagers zijn we het kwa uiterlijke kenmerken zelden eens over wat nou in de buurt komt van perfectie als het om uiterlijke schoonheid gaat. Wel nu, het antwoord stond in levende lijve voor onze neus. Niet blond zoals haar drie collega's maar eentje die de donkere kanten van het kleuren spectrum kan waarderen. M'n wandelmaat werd er helemaal wild van. Doch helaas voor hem (en geluk voor mij en de derde musketier) weigerde ze hem de toegang tot haar kamer en uiteindelijk dus ook haar intieme delen. Ik ga er even vanuit dat de meeste ijsberen wel eens een staaltje moordende concurrentie en wat dat doet met onderlinge relaties tussen de meiden hebben gezien. Niets van dat alles in de Campulung Clan. "Nein mein Schatz, du bist noch immer kunde von meiner beste freundin.... tut mir leid" Het zal je gezegd worden als iemand die niet op een paar €'s meer of minder kijkt. Persoonlijk houd ik daar wel van. Principes, en ze dan ook nog naleven. Niet elke euro die je kunt krijgen ook daadwerkelijk proberen te pakken. Ik zou het bijna een hoerenlopers wet willen noemen.... Dat wat niet te koop is, is vaak veruit het aantrekkelijkst.....Neem er maar vergif op in dat ik (Nebunule) binnenkort weer eens naar Pashca rijdt. Voor mij geldt deze beperking immers niet

    2e t/m 5e etage: Uiterlijk veel mooie dames, doch niet het niveau van de eerste etage al ben ik hier zeer vooringenomen. Hier en daar een bekende uit andere Rld's of club en over het algemeen qua uiterlijk ver boven wat je in andere Rld's vind. Het viel mij op dat er wat meer afrikaanse dames aanwezig waren dan in voorgaande bezoeken. Daarbij zat ook de spreekwoordelijke uitzondering op de regel.... een olietanker van zo'n 120 kilo was actief aan het jagen bij de verschillende barretjes. Wat mij in Pascha ook altijd opvalt is de aanwezigheid van Britten. Je ziet (of hoort) er altijd wel een paar rond sjouwen al dan niet strontlazerus. De dames laten zich het in ieder geval wel gevallen. Makkelijke klanten en het verklaart misschien waarom de prijzen in Pascha wat minder verhandelbaar zijn dan in ander Rld's. Britten / engelsen.... als je ze ergens tegenkomt valt er als buitenstaander altijd wat te lachen. Zo ook vannacht weer. Bij het verlaten van Pascha om de reis naar Bonn te aanvaarden zie we er (weer) eentje staan. A stupid Cockney with a bloody face & drunk as hell. "Yeah c'mon stuppid motherfuckers...... " en het valt weer met z'n bebloede snufferd op straat.

    Resumerend: Pascha is qua €'s wat duurder dan gemiddeld in laufhauzen land. Als je dan naar het uiterlijk van de dames kijkt is het te rechtvaardigen. Toch blijft het ontzettend uitkijken voor golddiggers die eigenlijk liever toeristen afwerken. Pascha adverteert met een "klaar kom garantie" Benieuwd wat dat inhoudt.... Mocht iemand dat weten, dan horen we dat graag.

  7. Onderstaande 2 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 6 maart 2017),Smouse ( 6 maart 2017)

  8. #31
    Geregistreerd
    24 maart 2016
    Last Online
    16 juli 2017 @ 14:57
    Berichten
    226
    Discussies
    20
    Thanks
    242
    Thanked
    215 in 95 posts

    Standaard

    1 keer geweest in de Pascha. Compleet vergane glorie daar, lelijke wijven en nog duur ook.
    Ze vragen daar 50 voor 20 minuten schamele seks. Gewoon pijpen met en zonder beffen.
    In een saunaclub krijg je 30 minuten met pijpen zonder beffen rimmen alles compleet voor 50. Daarbij hoef je niet door zo'n hoge hoerenkast waar de kachel op 30 graden staat die eindeloze trappen te beklimmen,
    Nee, dank je. Dan bezoek ik toch echt liever 1 van de heerlijke saunaclubs die NRW rijk is

  9. Onderstaande leden hebben der Puffmeister bedankt voor deze bijdrage:

    toyota ( 9 maart 2017)

  10. #32
    Geregistreerd
    14 april 2016
    Last Online
    Vandaag @ 09:36
    Berichten
    96
    Discussies
    1
    Thanks
    50
    Thanked
    261 in 50 posts

    Standaard

    Ik ben er onlangs geweest ... een dikke tegenvaller.

    Ik was onderweg naar Arabella maar wou Pascha toch eens in levende lijve zien. Misschien was ik er rond een fout uur (12u 's middags) maar ik heb in totaal 4 meisjes gezien.

    Inkom €5.

    Op de eerste verdiep aan de pub was er een meisje die aan mijn ballen voelde. Voor de rest zag ik niemand op deze gang. Een verdieping hoger, niets. Nog een verdieping hoger, ook niets. Op de vierde verdieping zag ik drie dames zitten die druk aan het kletsen waren. Maar ik kwam gewoon uit nieuwsgierigheid dus gewoon even gekeken. Op de vijfde verdieping niets. Op de zesde verdieping niets. Uit nieuwsgierigheid ook eens naar de zevende verdieping geweest met de transexuelen. Ook daar zat niemand in de gang. Ik heb snel de auto genomen en naar Arabella gereden.

    Hier kom ik toch niet meer terug ...

  11. Onderstaande 2 leden hebben Ruben6969 bedankt voor deze bijdrage:

    der Puffmeister ( 4 april 2017),mechelen ( 3 april 2017)

  12. #33
    Geregistreerd
    1 april 2014
    Last Online
    Gisteren @ 11:30
    Berichten
    314
    Discussies
    32
    Thanks
    474
    Thanked
    640 in 137 posts

    Standaard

    Ik kom er graag, maar wel in de avonduren. En dan ga ik gelijk ook eens wandelen langs de woonwagens vlak bij de afrit Köln-Eifeltor en rij ik gelijk langs de tippelzone aan de Bruhler Landstrasse, daar in de buurt vind je ook kleine campers met hoeren erin. Aan de andere kant van de stad ter hoogte van de Neuser Strasse is er een oud industrie gebied waar je met je auto rondjes kan rijden en alsook een hoer in je auto kan afwerken, in een speciale box om in te rijden.

  13. #34
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Volgens mij moet je naar Pascha als je nog wat dames wilt zien niet overdag gaan. Maar de vraag is of het 's avonds eigenlijk wel loont.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    der Puffmeister ( 4 april 2017)

  15. #35
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Pascha Keulen loont zeker http://www.pascha.de/koeln/

    voor een slordige 5 euro kan je er na binnen en dan is de fanta voor niks in de avond begin Pascha Keulen pas echt te leven pascha keulen heeft zelfs een nacht club op de 11 etage en een hotel . overdag is er in verschillende sauna clubs niks te beleven met uitzondering van GT en Babylon helaas de wereld waar wij in wandelen kom pas in de avond op gang voor de rest van de clubs

  16. #36
    Geregistreerd
    24 maart 2016
    Last Online
    16 juli 2017 @ 14:57
    Berichten
    226
    Discussies
    20
    Thanks
    242
    Thanked
    215 in 95 posts

    Standaard

    voor een slordige 5 euro kan je er na binnen en dan is de fanta voor niks
    Beetje domme redenering DS! Fanta voor niets? Bij de plaatselijke supermarkt koop ik 5 flessen fanta voor 5. Dus hoezo gratis? Dat fantaatje nemen ze volgens mij mooi duur betaald in de Pascha. 1 fantaatje voor 5.....hmmmm Wie dringt er overigens fanta in bordeel? Volgens mij lachen ze je uit als je met een fantaatje aan de bar gaat zitten bij die wijven. Nee, ik neem minimaal een Jack Daniels Cola of een flesje prosecco. Ik vind 5 overdreven duur om even in een ramenbuurt rond te mogen lopen. Want das is en blijft de Pascha toch. Een doodordinaire ramenbuurt verpakt in een wat luxere verpakking vol met lelijke mokkels. Een verpakking waarvan de glans inmiddels al lange tijd is verdwenen. Niet te vergelijken met de kwaliteit dames die je aantreft in een Golden Time, Samya of Sharks en dan hebben we het nog niet over de zeer matige dienstverlening die je krijgt na investering van minimaal 50 want onder de 50 kom je niet eens binnen bij een dame in de Pascha. Neem er overdag maar eens een kijkje en verbaas je over de slechte staat waarin dit gebouw zich bevindt. Overigens hetzelfde in die ramenbuurt in Duisburg en andere ramenbuurten in Duitsland en Nederland. Die kamers in dat Eros gebouwtje zien er toch ook niet uit. Kompleet uitgeleefde afwerkhokken dat zijn het. Niet te vergelijken met de luxe en goed onderhouden hotelsuites die je aantreft in de saunaclubs. In een ramenbuurt heb je gewoon 9 van de 10 keer een slechte dienstverlening te pakken is mijn ervaring. In een saunaclub heb ik nog nooit een slechte dienstverlening getroffen en de optische kwaliteit van de dames ligt op een veel hoger nivo maar dat zul je zelf ook wel weten DS want op een kollega forum schrijf jij dat jij om de paar dagen in een saunaclub zit. Ik snap dan ook niet waarom jij altijd de raambuurten zit te promoten terwijl je er schijnbaar zelf nooit komt!

  17. Onderstaande leden hebben der Puffmeister bedankt voor deze bijdrage:

    toyota ( 4 april 2017)

  18. #37
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door der Puffmeister Bekijk bericht
    Beetje domme redenering DS! Fanta voor niets? Bij de plaatselijke supermarkt koop ik 5 flessen fanta voor 5. Dus hoezo gratis? Dat fantaatje nemen ze volgens mij mooi duur betaald in de Pascha. 1 fantaatje voor 5.....hmmmm Wie dringt er overigens fanta in bordeel? Volgens mij lachen ze je uit als je met een fantaatje aan de bar gaat zitten bij die wijven. Nee, ik neem minimaal een Jack Daniels Cola of een flesje prosecco. Ik vind 5 overdreven duur om even in een ramenbuurt rond te mogen lopen. Want das is en blijft de Pascha toch. Een doodordinaire ramenbuurt verpakt in een wat luxere verpakking vol met lelijke mokkels. Een verpakking waarvan de glans inmiddels al lange tijd is verdwenen. Niet te vergelijken met de kwaliteit dames die je aantreft in een Golden Time, Samya of Sharks en dan hebben we het nog niet over de zeer matige dienstverlening die je krijgt na investering van minimaal 50 want onder de 50 kom je niet eens binnen bij een dame in de Pascha. Neem er overdag maar eens een kijkje en verbaas je over de slechte staat waarin dit gebouw zich bevindt. Overigens hetzelfde in die ramenbuurt in Duisburg en andere ramenbuurten in Duitsland en Nederland. Die kamers in dat Eros gebouwtje zien er toch ook niet uit. Kompleet uitgeleefde afwerkhokken dat zijn het. Niet te vergelijken met de luxe en goed onderhouden hotelsuites die je aantreft in de saunaclubs. In een ramenbuurt heb je gewoon 9 van de 10 keer een slechte dienstverlening te pakken is mijn ervaring. In een saunaclub heb ik nog nooit een slechte dienstverlening getroffen en de optische kwaliteit van de dames ligt op een veel hoger nivo maar dat zul je zelf ook wel weten DS want op een kollega forum schrijf jij dat jij om de paar dagen in een saunaclub zit. Ik snap dan ook niet waarom jij altijd de raambuurten zit te promoten terwijl je er schijnbaar zelf nooit komt!
    post dat bericht dan maar is dat ik om de paar dagen in een sauna club zit ik bezoek om de week een sauna club en iedere week de vulkaan waar ik me toppers heb kom maar met bewijzen

  19. #38
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Heren, dit topic is bedoeld voor Pascha info. Geen onderling geleuter graag.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #39
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Razzia im Kölner Bordell "Pascha"
    http://www.spiegel.de/panorama/justi...a-1166292.html

  21. Onderstaande leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    toyota ( 6 september 2017)

  22. #40
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Hoorde inderdaad ook gisteren dat dit laufhaus gesloten is na politie/fiscus inval nadat de eigenaar daags ervoor tot gevangenisstraf was veroordeeld

    http://m.spiegel.de/panorama/justiz/...a-1166292.html
    En Garde

  23. #41
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    2 vrouwen opgepakt tijdens razzia:
    Zwei Frauen nahm die Polizei bei der Razzia fest – eine hatte gefälschte Reisedokumente bei sich, die andere Kokain.
    http://www.ksta.de/koeln/razzia-im-p...nahmt-28368340

  24. #42
    Geregistreerd
    30 juli 2017
    Last Online
    2 november 2017 @ 15:05
    Berichten
    90
    Discussies
    8
    Thanks
    146
    Thanked
    88 in 40 posts

    Standaard

    Dat dit flatgebouw gesloten is, ik zal er geen traan om laten in tegenstelling tot de sluiting van Villa Marisol.
    Voor degene die nooit in dat flatgebouw is geweest, die heeft niets gemist. De service die je hier kreeg was waardeloos zeker voor hetgeen je ervoor betaalde.
    De insiders hier weten dat Samya en Mondial de veel betere alternatieven zijn als je in Köln bent.

  25. #43
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Hoorde inderdaad ook gisteren dat dit laufhaus gesloten is na politie/fiscus inval nadat de eigenaar daags ervoor tot gevangenisstraf was veroordeeld

    http://m.spiegel.de/panorama/justiz/...a-1166292.html
    neen dan wordt het nog drukker in Duisburg

  26. #44
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag Corona nekt grootste bordeel van Europa: Pascha in Keulen failliet

    De coronapandemie heeft het grootste bordeel van Europa genekt. De directie van de Pascha in Keulen heeft dinsdag het faillissement aangevraagd. Vanwege corona is er in Duitsland nog altijd een prostitutieverbod, en de financiële reserves van het megabordeel zijn nu opgebruikt. De lopende kosten zijn te hoog, aldus directeur Armin Lobscheid tegenover de krant Express.

    Bron + volledig artikel
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  27. Onderstaande 2 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    drieganger ( 3 september 2020),mentholbear ( 4 september 2020)

  28. #45
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Slecht voor de branche en de dames/medewerkers, maar als wandelaars gaan we er weinig aan missen.

    Aantal keer bezocht tussen 2010 en 2012.
    1e keer mooie roemeense getroffen die qua uiterlijk ver boven de dames van Duisburg uitstak. Dit smaakte na meer en iets later weer 200km gereden naar Keulen. Nog een keer bezocht, maar het bezoek daarna was ze verdwenen, en zag ik het echte Pascha laufhaus.
    Moest het voorbeeld-laufhaus zijn in duitsland, maar bij entree werd je door 3 hellsangels staande gehouden die dreigend vroegen om 5 euro entree. Ik werd geweigerd, omdat ik een jas aanhad en volgens hun had ik iets in de binnenzak zitten wat ze wilden zien, want het kon wel drugs zijn. Op mijn antwoord dat de inhoud van mijn jaszak hun niets aangaat werd mij de toegang geweigerd. Dus terug na auto, jas gedropt en terug waarna ik wel na binnen mocht.

    Volgens berichten 120 werkende dames, maar toen ik er kwam max een keer 25 dames gezien en meeste dames waren boven op de trans-afdeling. Meeste gangen waren maar 2 of 3 dames werkzaam, en het ergste, gangen waren dooplopend, dus je moest omkeren en nog een keer langs de dames die je niet wilde bezoeken.
    Prijzen waren alla nederland, maar voor extra's ging het fors omhoog en daar nog duurde dan de nederlandse rosse buurten.

    Bij entree van 5 euro kreeg je gratis drank. Ok, gratis cola in een uitgestorven bar met een chagrijnige barkeeper. Na die gratis 0,5l cola moest je weer pissen en kwam je op zeer ranzige toileiten die niet pasten bij de status die de status Pascha zogenaamd had.
    Nee, hier gaan we als wandelaar niets aan missen!

  29. Onderstaande 4 leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta ( 5 september 2020),lustman ( 5 september 2020),schoolmeester ( 5 september 2020),Ties85 ( 6 september 2020)

  30. #46
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Jammer een icoon dat omvalt is nooit een goed teken, vroeger er een paar keer geweest wat heet jaren geleden.
    Het was altijd wel lachen en het had ook wel wat 5 euro entree en je kapot zuipen in postmix cola doet me een beetje aan saunaclubs denken zoals ik het vertel.
    Maar goed je liep je er idd. 2 kilo lichter al die trappen op tot de gesjeesde 11e verdieping waar vaak 2 transen ofzo nog zaten te roepen als je weer eens een verdieping te ver was door gelopen.
    Maar toen ik er was waren er vaak idd. maximaal 25 tot 30 dames aanwezig in zo een enorm gebouw, ik denk dat het toen al bijna niet meer winstgevend was, en ook niet onbelangrijk Keulen heeft nu ook al geen echte rosse buurt meer jammer allemaal hoor.
    I just don't give a fuck

  31. #47
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 13:00
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    Jammer een icoon dat omvalt is nooit een goed teken, vroeger er een paar keer geweest wat heet jaren geleden.
    Het was altijd wel lachen en het had ook wel wat 5 euro entree en je kapot zuipen in postmix cola doet me een beetje aan saunaclubs denken zoals ik het vertel.
    Maar goed je liep je er idd. 2 kilo lichter al die trappen op tot de gesjeesde 11e verdieping waar vaak 2 transen ofzo nog zaten te roepen als je weer eens een verdieping te ver was door gelopen.
    Maar toen ik er was waren er vaak idd. maximaal 25 tot 30 dames aanwezig in zo een enorm gebouw, ik denk dat het toen al bijna niet meer winstgevend was, en ook niet onbelangrijk Keulen heeft nu ook al geen echte rosse buurt meer jammer allemaal hoor.
    Gaat wel weer open. Zullen genoeg partijen geintreseerd zijn. Dit zijn ideale plekken om geld wit te wassen en er zijn nog genoeg partijen die een plek zoeken om geld te wassen. Niet verbaasd op kijken als er straks allemaal hels angels als uitsmijters staan dan hebben die het gewoon via een stroman opgekocht.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  32. #48
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Gaat wel weer open. Zullen genoeg partijen geintreseerd zijn. Dit zijn ideale plekken om geld wit te wassen en er zijn nog genoeg partijen die een plek zoeken om geld te wassen. Niet verbaasd op kijken als er straks allemaal hels angels als uitsmijters staan dan hebben die het gewoon via een stroman opgekocht.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ja de vorige berichten aangaande Pascha zijn van precies 3 jaar terug: ook over de sluiting ervan.
    De zwarte wolf

  33. #49
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Van de site pascha.de:

    ACHTUNG!
    Wir haben seit dem 09. Oktober wieder geöffnet!
    Unsere neuen Öffnungszeiten: Ab sofort täglich von 11-03 Uhr!
    EINTRITT: Von 11-18 Uhr: FREI!
    Von 18-03 Uhr: 5,- €

    Natürlich müssen die aktuellen Corona-Bestimmungen zum Schutz der Damen, der Gäste und des Personals eingehalten werden.
    D.h. es besteht Maskenpflicht, der generelle Mindestabstand von 1,5m ist einzuhalten, und der Gast muss sich am Eingang in unsere Besucherliste eintragen. Die Bistros sind aus gegebenem Anlass auch noch geschlossen, d.h. es werden noch keine Getränke ausgeschenkt.
    Alle Details erfahrt ihr vor Ort.


    Leider muss der Pascha Nightclub noch bis auf weiteres geschlossen bleiben, d.h. es gibt noch keinen Tabledance. Sobald sich daran etwas ändert, erfahrt ihr es natürlich zuerst!

  34. Onderstaande 4 leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (22 oktober 2020),mentholbear (22 oktober 2020),seksenfun (22 oktober 2020),wooley (22 oktober 2020)

  35. #50
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Die SPD will, dass die Stadt das derzeit leerstehende Großbordell „Pascha“ anmietet und Obdachlose (in Köln aktuell etwa 300) dort unterbringt
    https://www.bild.de/regional/koeln/k...6698.bild.html

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03.

  Babylon 468*60