Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 40
  1. #1
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard M Exclusiv, Dülmen-Buldern, Algemeen

    M Exclusiv
    Weselerstrasse 104
    48249 Dülmen-Buldern
    Tel. : 0049 259 09433327
    Website : www.m-exclusiv.com

    Prijzen : 1x40, 2x60, 3x75
    Vrije entree
    Laatst gewijzigd door Willem2; 7 februari 2012 om 20:30

  2. #2
    Geregistreerd
    16 september 2008
    Last Online
    18 januari 2014 @ 14:06
    Berichten
    176
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    29 in 16 posts

    Cool Recensie FKK M Exlusiv Dulmen-Buldern

    Iemand al eens deze club bezocht?
    Tot nu toe zie ik alleen maar advertenties maar nog geen recensie.

  3. #3
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    deze saunaclub is wel heel erg goedkoop ... gratis entree en drie keer wippenvoor 75 euro. graag lees ik wat ervaringen voordat ik die enorme reis ga maken

  4. #4
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Als het te mooi is om waar te zijn, ... dan is er ook geen barst van aan!

  5. #5
    Geregistreerd
    15 september 2010
    Last Online
    14 februari 2024 @ 21:43
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    427
    Discussies
    6
    Thanks
    364
    Thanked
    573 in 116 posts

    Standaard Wie zoet is krijgt lekkers...

    Om in de Sinterklaasgedachte te blijven: deze Saunapiet zal binnenkort eens even via de schoorsteen naar binnen kruipen een kijkje nemen. Wellicht dat hij hier ook lekkere snoepjes vindt... jammie. Of een leuk cadeautje om de verpakking af te halen.
    Rapport volgt dan uiteraard.
    Sex is mijn religie, laat ons bidden. AMEN

  6. #6
    Geregistreerd
    15 september 2010
    Last Online
    14 februari 2024 @ 21:43
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    427
    Discussies
    6
    Thanks
    364
    Thanked
    573 in 116 posts

    Standaard Exclusiv verslag... Moulin Rouge herleeft hoogtij dagen

    De stoute schoenen aan gedaan en er naar toe geweest.
    Tariefstelling: EUR 40,00 voor 1 uur, onbeperkt rond strooien met pepernoten. Of EUR 70,00 voor 3 uur zak graaien.
    Prijs-kwaliteit is optimaal. Ik spring nu even thuis onder de douche.

    Adieu.
    Sex is mijn religie, laat ons bidden. AMEN

  7. #7
    Geregistreerd
    15 september 2010
    Last Online
    14 februari 2024 @ 21:43
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    427
    Discussies
    6
    Thanks
    364
    Thanked
    573 in 116 posts

    Standaard

    In navolging op mijn vorige bericht wil ik toch graag een uitgebreid betoog houden over deze club.

    Dinsdagavond samen met Saabiejojo het genoegen gehad om de voor ons nog niet eerder bezochten club M-Exclusiv eens in kaart te brengen. Na een flinke rit door de Duitse binnenlanden uiteindelijk de club bereikt. De club ligt een eindje van de weg af, maar is wel goed zichtbaar. Groot wit gebouw met groot aan de gevel prijkend de naam van de club.
    Bij aankomst werd de deur open gedaan door een stevige dame. Achter de receptie, die tevens dienst doet als uitgiftebalie voor dranken, stond een leuke jonge dame. Alleen jammer dat ze een dikke roze fleece trui aan had in plaats van een mooi strak topje. Wij hadden de tarieven van tevoren bekeken en waren in de veronderstelling dat we EUR 55,00 moesten betalen om twee keer te kunnen stuiteren. Echter, ons werd medegedeeld dat we het vandaag anders gingen doen en dat we konden kiezen: 40 euro voor een uurtje in de club, of 70 euro voor drie uurtjes in de club. In dit bedrag zit dan inbegrepen: gebruik maken van de faciliteiten van de club, de niet alcoholische dranken en de standaard dienstverlening van de vrouwen. Overigens onbeperkt aantal kamergangen.

    De omkleedruimte is gesitueerd aan de geheel andere zijde van de villa, dus je moet de hele toonzaal door om daar te komen. Hierbij krijg je meteen een indruk van hetgeen je mag verwachten. De zaal bestaat uit min of meer twee delen, een voorkamer en een achterkamer. Er hangt een illustere sfeer en er staan banken tegen de wanden, waardoor er een aantal zithoekjes ontstaan. Gelijk bij binnenkomst links staat een buffet, welke ten tijde van onze aankomst was voorzien van een thermoskan met koffie, een paar belegde kaiserbroodjes en chocolade cake. De koffie moest volgens mij dezelfde uitwerking hebben als een shot Redbull , want m’n ballen begonnen gelijk te klapperen bij het nemen van een slok koffie.
    Direct daarachter is de receptiebalie waar ook de dranken zijn te verkrijgen. Er is door de clubleiding dus slim over nagedacht, want dit scheelt een extra balie bij binnenkomst. De uitgiftebar doet gelijk dienst als soort van receptie. De balie is wat aan de kleine kant voor een dubbele functie, maar het is sowieso een van de kleinere clubs waar ik ben geweest.
    Loop je verder door, dan zie je de deur naar de toiletten. Deze toiletten zijn in warme kleuren gehuld, alles is in bordeaux rood en antraciet / zwart. De Moulin Rouge herleeft zijn hoogtij dagen. Dat is de eerste gedachten die wij hierbij hadden. Bijzonder knus allemaal.

    Loop je vanaf het eerste vertrek naar de achterkamer, dan is aan de rechterhand een opening, met koordjes gordijn, waarachter de lockerruimte is. De lockers zijn grijs metalic van kleur en met zwarte stift voorzien van een nummer. Merkwaardig detail: de nummers van de lockers zijn oplopend genummerd van rechts naar links… Rechts naast de lockers staat een rekje waar de slippers liggen. Deze kun je zelf uitzoeken. Het is vanaf de lockerruimte niet direct duidelijk waar de sanitaire voorzieningen zijn. Wij liepen dus weer terug richting balie. Daar werd ons meteen uitgelegd waar de faciliteiten zijn gesitueerd. Terug naar de lockerruimte, waar een deur is naar wat wij dachten, privé of buiten zou zijn. Niks is minder waar, het is de relaxruimte. Rechts om de hoek bevindt zich een mooie jacuzzi, welke helaas niet in bedrijf was tijdens ons bezoek. De hele ruimte was als een waar vissersdorp aangekleed. Aan het plafond hangen allemaal vissersnetten en lampen zijn voorzien van schelpen en er hangt zelfs een vis aan een touw. Er is wat dat betreft echt aan alles gedacht. Links bevinden zich twee douches, welke van alle gemakken zijn voorzien: een regendouche met als extra optie een handdouche, warmte valt zelf in te regelen. Op de grond liggen in de douche antislipmatjes. Rechts achterin de hoek bevindt zich een kleine sauna. Ook deze sauna was niet in gebruik, maar de dame die ons even snel alles liet zien wist ons gelijk te verblijden met het feit dat er een andere sauna was, één vertrek verder.
    Vanuit het douchegedeelte dus snel naar één vertrek verder. Dit is aangekleed als een soort van binnentuin. Een groen tapijtje op de vloer, een loungeset en wat relax stoelen. Tevens is hier onlangs een nieuwe sauna geïnstalleerd. Deze sauna is een stuk groter dan de sauna die buiten bedrijf is gesteld. De basisvoorzieningen waren aanwezig en de sauna was warm, maar wij kregen de indruk dat de sauna nog moest worden afgebouwd. Aftimmering, vloerafwerking (er lag nu een noodvloertje), temperatuurmeter, zandlopertje… zo wat kleine details die ontbraken volgens ons.
    Vanuit deze ruimte kun je naar buiten lopen, de tuin in. Het is een grote tuin, geheel betegeld, voorzien van een grote overkapping. Diverse zitjes, maar gezien de tijd van het jaar voor ons totaal niet interessant, brrrrrr… Wel was er rekening gehouden met deze barre omstandigheden, aangezien er ook wat strobalen waren neergelegd: voor de liefhebber.

    Gauw terug naar de grote woonkamer om daar eerst eens even een drankje te doen. In huiselijke sfeer kregen wij een colaatje ingeschonken. Er waren zo’n zeven dames aanwezig en naast ons tweeën was er nog één Duitse beer aanwezig. De voertaal is zonder meer Duits, ook al zijn een aantal dames van Roemeense komaf. Het was wat dat betreft mooi verdeeld. Drie Duitse dames en vier Roemeensen. Eén van de dames had een moderne bril op en de haren voorzien van een dusdanige kleur, dat je zou verwachten dat zij de wedstrijd Duitsland-Nederland live zou bijwonen. Het ontbrak haar nog net aan een oranje klompje op haar hoofd. Naar mijn idee had ze zojuist haar rapportcijfers onder ogen gekregen en had van oma een blinkende euro ontvangen. Jemig wat was dat kind populair, tot vervelends toe, heel dominant aan het rond dartelen en overdreven seksueel gedrag aan het tentoonspreiden. Het deed mijn wenkbrauwen fronzen.

    Een aparte noot verdient in ieder geval het puntensysteem waarmee er in de club wordt gewerkt. Op het gele polsbandje werd bij benedenkomst na het verrichten van de daad een keurig streepje gezet door de clubleiding. Oftewel: als beer kun je heel stoer rondlopen met zo’n polsbandje en iedereen kan aflezen aan het aantal streepjes, hoeveel kamergangen je hebt gemaakt.
    Na een verblijf van circa twee uur in de club, hebben we ons kloffie ingeleverd en zijn we vertrokken.

    Algemeen beeld van deze club: Prijs – kwaliteit verhouding is prima in orde. Laagdrempelig, nette, ietwat gedateerde club. Sfeervolle ambiance, voldoende vrouwen aanwezig, traditionele inrichting.
    Al met al zeker een club om eens een kijkje te gaan nemen om snel te schakelen. Kom je echt voor de wellness en voor een dag vermaak, dan zou ik toch eerder geneigd zijn om een grotere club te gaan.
    Sex is mijn religie, laat ons bidden. AMEN

  8. Onderstaande 4 leden hebben madiwodovr bedankt voor deze bijdrage:

    Alfijojo (17 november 2011),bad pritt (17 november 2011),Big30 (17 november 2011),Willi69 (17 november 2011)

  9. #8
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Interessante interieurbeschrijving
    Maar het belangrijkste interieur komt er wat bescheiden vanaf

  10. #9
    Geregistreerd
    15 september 2010
    Last Online
    14 februari 2024 @ 21:43
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    427
    Discussies
    6
    Thanks
    364
    Thanked
    573 in 116 posts

    Standaard

    Bad Pritt... voor jou in detail de omschrijving van het wagenpark :
    1. Een forse jongedame van 30 jaar, Roemeense komaf, mooi gezicht, D-cup. Serviceverlening standaard pakket: TZ, PZC, NMC. Waarschijnlijk wel genegen om meer diensten te verlenen, echter tegen betaling. Weet precies wat een man wil en verwent je door en door.
    2. Een klein jong geblondeerd dametje, begin twintig, strak figuur met extreem goede billen, B-cup. Serviceverlening: PZC, NMC. Alleen op z'n hondjes geknalt en dat was zo gepiept. Echt een Roemeentje.
    3. Roemeense met lang sluik donker haar, mooie borsten, uitdagend gezicht, maar stevige bilpartij. Serviceverlening: naar verluid: PZC, NMC, TZ, volledig GFE. Leeftijd schat ik midden twintig.
    4. Duitse brildraagster met oranje kapsel, kleine mooie borsten B-cup, buikje, strakke billen. Niet mee gesproken over de serviceverlening.
    5. Duitse dame met gemiddeld figuur voor een dertiger, redelijke borsten tussen B en C in, wat uitgedeide kont. Niet mee gesproken over de service, maar doorgaans zit dat bij dit soort vrouwen wel goed. had het bij mij verbruikt door te gaan lachen toen een andere beer een gesprek probeerde aan te gaan met een collega dame.
    6. Oosterse dame (ik denk Roemeens) met zigeuner looks, eind twintig / begin dertig, B cup, vol figuur. Standaar pakket met service, niet vol overgave TZ.
    7. Duitse dame, volborstig C cup, stevig onderstel, waarschijnljik van alle markten thuis. Wierp zich ook op als voorwerkster van alle aanwezigen en vertolkte de rol van 'lady of the house'. Even met een kwastje door de asbak, sfeertje opstoken door een paar keer aan de paal te gaan hangen... cq paaldansen...

    Kun je hiermee uit de voeten?
    Sex is mijn religie, laat ons bidden. AMEN

  11. Onderstaande 3 leden hebben madiwodovr bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (17 november 2011),Big30 (17 november 2011),De Shyman (19 november 2011)

  12. #10
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door madiwodovr Bekijk bericht
    Kun je hiermee uit de voeten?
    Ik wel .
    Echter, ons werd medegedeeld dat we het vandaag anders gingen doen en dat we konden kiezen: 40 euro voor een uurtje in de club, of 70 euro voor drie uurtjes in de club.
    n.b. stel je wilt langer dan 3 uurtjes in de club blijven, weet je hoe het dan met de prijzen zit?
    Neem aan dat als je na 3u wilt verlengen dat dan niet elk uur 40E zal kosten.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #11
    Geregistreerd
    15 september 2010
    Last Online
    14 februari 2024 @ 21:43
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    427
    Discussies
    6
    Thanks
    364
    Thanked
    573 in 116 posts

    Standaard

    Big30, die vraag kan ik niet beantwoorden.
    Wij waren sowieso niet voornemens om langer te blijven, dus kwam niet aan de orde.
    Ik heb ook niet het gevoel dat er genoeg te doen is qua vermaak om er langer dan drie uur te verblijven.
    Sex is mijn religie, laat ons bidden. AMEN

  14. #12
    Geregistreerd
    12 november 2010
    Last Online
    30 maart 2018 @ 21:40
    Locatie
    Chuckytown
    Berichten
    311
    Discussies
    15
    Thanks
    817
    Thanked
    276 in 80 posts

    Daumen runter

    Afgelopen maand met een Nederlandse delegatie van 3 ijsberen hier binnen gestapt....
    De prijsstelling is nu dus gabareeds op 1x, 2x, of 3x wippen.
    Daar betaal je dan 35, 55, respectievelijk 75 euro voor.
    Leuke prijsstelling, echter....

    LET OP!!!!! Wel vooraf te voldoen, dus voor je je in een badjas hijst...
    Dan ga je eens goed om je heen kijken en ja, helaas, de dames die om ons heen rond liepen,
    deden ons dus besluiten om maar weer direct te vertrekken en een paar kilometer door/naar het zuiden te rijden naar PT Dorsten,
    waar wij een leuke dag hebben gehad en Corrado en ondergetekende op memorabele wijze afscheid hebben kunnen nemen van Athena.

    Groet allen,

    Chucky99 & 2 mede-Exploranten...
    I'm a reborn Polarbear....

  15. #13
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    21 maart 2024 @ 18:50
    Locatie
    omg. Venlo
    Berichten
    306
    Discussies
    34
    Thanks
    4
    Thanked
    33 in 15 posts

    Standaard

    Zaterdag hier ook geweesd.
    Inderdaad je moet vooraf bepalen hoevaak je van bil wil.

    1x €40
    2x €70
    3x €90
    4x € 99,95

    De club ligt op het tankstation terrein.
    Dus als je Buldern in rijd, dan moet je doorrijden tot voorbij de Lidl.
    Daar achter is een tankstation, hier ga je het terrein op en rechts achter licht dan M-Exlusiv.

    Bij binnenkomst werd mij het een en ander uitgelegt.
    Een dame leide mij naar de omkleed ruimte.

    Ik starte met het verkennen van de club.
    Deze was redelijk ruim.
    In het natte gedeelte was het nodige voetbal te bezichtigen.
    Voor een budget tent was het prima.

    Na een uur had ik het wel een beetje gezien, en besloot maar een dame te nemen.
    Dit was een Russin.
    Op de bank was ze aardig, maar op de kamer was het afwerken geblazen.

    Geen slechte tent, die ik zeker vaker zal bezoeken.
    Maar het blijft wel een tent die je na 1 a 2 uur begint te vervelen.

  16. Onderstaande 3 leden hebben .357 magnum bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (12 februari 2013),bad pritt ( 3 maart 2013),Jajoh (26 maart 2013)

  17. #14
    Geregistreerd
    7 juni 2012
    Last Online
    12 maart 2024 @ 00:36
    Berichten
    130
    Discussies
    1
    Thanks
    81
    Thanked
    28 in 16 posts

    Standaard

    Is hier onlangs nog iemand geweest?

    Prijstechnisch vlgs mij zeer aantrekkelijk, maar krijg geen duidelijkheid over de aanwezigheid van de dames.
    Ben van plan om er volgende week heen te gaan, mits er nog enige respons komt. Anders vind ik het een te grote gok..

    Bij voorbaad dank voor je reactie!

  18. Onderstaande leden hebben pertje bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (22 mei 2014)

  19. #15
    Geregistreerd
    28 december 2013
    Last Online
    2 januari 2014 @ 21:33
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Momenteel door de vakantieperiode, sommige meisjes op vakantie ....

    Ansosnten je geluk kan zijn .....

    Prijzen woensdagen:

    1 x 35 €
    2 x 60 €
    3 x 85 EUR
    4 x 99,95 EUR

    Men moet ook een paar keer met hetzelfde meisje naar de kamer ....
    Mijn favoriete Maja, zeer geil gebruinde kleine en jonge Roemeense ..... Helaas zijn er geen foto's van haar .... Ze komt weer eind januari ....

    Maar voor de prijs kun je er altijd wel iets, twee of drie mooie vrouwen zijn meestal daar.

    Helaas, de club is erg vies en ongemakkelijk.

    Snel neuken en dan weer uit.

    Regards

    Horst

  20. Onderstaande 2 leden hebben HornyHorst bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (29 december 2013),fg22 (22 mei 2014)

  21. #16
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard M-Exklusiv (Dülmen-buldern)

    Na m'n dagje in PSC Münster moest ik voor werk wat dingen in Duitsland doen. Rond een uur of 16:00 was dat klaar en dan zit je met een lege avond verder... Onder het genot van een dikke steak in een wegrestaurant herinnerde ik mij dat een mede-beer mij eens had verteld over M-Exklusiv, een club niet ver van Münster af die het RTC principe toepast (van te voren x aantal sessies betalen, geen entreekosten). Niet veel later was ik er aanwezig, de club ligt direct aan de grote weg van de snelweg naar Büldern, achter een tankstation.

    Bij binnenkomst in de club sta je meteen midden in de actiezone en je mag betalen bij de Theke die middenin de woonkamer is. De thekedame stemde ermee in dat ik eerst een rondje zou lopen om te kijken wat er zoal aanwezig was qua dames. De club is eigenlijk een aaneenschakeling van verschillende "huiskamers", met daaraan vast een tuin, een sauna/relax gedeelte en boven de kamers. Zo hier en daar zag ik wat erg lekkere prooien lopen, eigenlijk een mix van 2 of 3 kiloknallers en 6 of 7 zeer goed uitziende dames, de laatste categorie kan zich meten met het damesbestand van bijv. een Vila Venus.

    Terug bij de theke koos ik voor de 4-kamers optie voor 100 euro. Je krijgt dan een bandje om met een 4 erop en elke keer als je naar de kamer bent geweest schrijven ze de naam van de betreffende dame erop, tot je aantal sessies op zijn en dan wordt het bandje doorgeknipt.
    De douches zijn wat ouderwets, evenals eigenlijk alle faciliteiten in de club. Het is een simpel schotje met 2 valdouches erachter, wat van water wordt voorzien door een ouderwetse geiser. Dat betekent dus eerst een halve minuut ijskoud water, dan een halve minuut gloeiend heet water en dan water met een acceptabele temperatuur om in te douchen.

    Bij binnenkomst was Alice mij al opgevallen, als mijn geheugen mij niet bedriegt heb ik deze dame vroeger al eens gezien in club Alina. Net als in andere RTC's zijn hier ook de presales van hoog niveau. Op de sofa in de kamer wordt getongzoend (doen vrijwel alle dames), gepijpt en als je wil geneukt. Je hoeft als je dat wenst niet eens naar een kamer, je kunt ook gewoon een half uur seksen op de bank met een dame. Omdat dit een RTC-concept is was ik al flink op mijn hoede en inderdaad, Alice wou 'm zo zonder rubber erop schuiven, en public op de bank. Daar sta ik een stokje voor en toen ging ze maar verder met haar blowjob.
    We verkasten naar boven, ook hier vroeg ze weer of ik zeker wist dat ik met condoom wou neuken, ja dat weet ik zeker Volgens haar hebben alle dames die hier werkzaam zijn FT, ZK, en AO in het programma en verschillende dames ook AV(o). Vingers zijn ook geen probleem. Na een wild potje seks is het ook meteen klaar. After-sales doen ze niet aan als je sneller dan 30 minuten klaar bent, maar aan de andere kant worden pre-sales niet meegerekend als kamertijd en die zijn best lang (10-20 minuten).

    De tweede dame die ik had gespot was Roxy, ook deze dame begon met uitgebreide presales op de sofa om mij te overtuigen van haar tongzoen- en pijpkwaliteiten. Weer oppassen geblazen want ze wou 'm op de kamer ook weer zo erin schuiven, deze keer in de artiesteningang. Toen ik vroeg om een condoom moest ze die eerst beneden gaan halen..... Het anaal neuken vond zij zelf geweldig en na een tijdje droop het vocht uit haar poesje. Terwijl zij her karwei met haar mondje afmaakte heb ik haar nog uitgebreid klaargevingerd.

    Na een saunagang en wat relaxen op de massagestoel, en het nuttigen van een broodje kaas ben ik maar eens gaan vertoeven met Steffi, een klein opdondertje die voor erg veel in is. Na de uitgebreide presalesronde hebben we de actie voortgezet op ene kamer boven, deze keer maar meteen gevraagd om een condoom en die had zij wel in haar tasje zitten. Tijdens de sessie raakte ik zo onder de indruk van haar pijp- en neukkwaliteiten dat ik met haar afsprak de laatste ronde ook met haar te doen, na het nemen van een douche. Ze stemde in.
    Na een douche belandden we meteen weer op dezelfde kamer, omdat deze keer de presales waren overgeslagen begon ze met een erg lang voorspel waarbij de onderlinge chemie steeds verder werd opgevoerd. Een stomende sekspartij volgde en ook voor de 4de maal wist ik in haar mondje klaar te komen. Er waren nog 5 minuten over en ze bood een massage aan, dat deed ze niet onverdienstelijk en uiteindelijk heeft ze dat zo nog 15 minuutjes gedaan.

    De thekedame knipte het bandje door en vroeg of alles naar wens was, dat kon ik beamen. Zolang je in deze club op je hoede bent voor AO-actie (tenzij je dit natuurlijk zoekt), kun je hier een prima tijd beleven. De dames zijn optisch en qua service gelijkwaardig aan de RTC's en in deze club is best veel te doen. Sauna, massagestoelen en een T.V. met sportzender, in de zomer zal het hier helemaal goed vertoeven zijn in de grote tuin.

  22. Onderstaande 22 leden hebben krukar bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 6 februari 2014),Ace2 ( 4 februari 2014),Bluebear ( 4 februari 2014),forgetskinnyletsgetfatty ( 5 februari 2014),format_z (20 februari 2014),frysian32 (10 maart 2014),hallodaarbenikweer ( 4 februari 2014),hansdordt ( 4 februari 2014),Jajoh ( 4 februari 2014),mdbg ( 5 februari 2014),moremoremore ( 6 februari 2014),Mr Pussy ( 9 februari 2014),Nibor76 ( 4 februari 2014),Pdewaal99 (25 februari 2014),ratje_ratje ( 4 februari 2014),rmjhexe ( 4 februari 2014),rob333 ( 4 februari 2014),spinazieboy ( 5 februari 2014),Tony M ( 6 februari 2014),too slow ( 7 februari 2014),Wijze grijze ( 4 februari 2014),wooley ( 4 februari 2014)

  23. #17
    Geregistreerd
    22 mei 2014
    Last Online
    26 augustus 2014 @ 10:16
    Berichten
    16
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    17 in 9 posts

    Standaard

    Zaterdag eens hier kijken.
    Prijzen zijn ong. 10 euro verhoogd, 110 euro voor 4 keer, nog geen geld want alles zit erbij in, av ao ft.

  24. Onderstaande leden hebben KleineKutjes bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (22 mei 2014)

  25. #18
    Geregistreerd
    22 mei 2014
    Last Online
    26 augustus 2014 @ 10:16
    Berichten
    16
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    17 in 9 posts

    Standaard

    Was goed vertoeven.
    Bij binnenkomst waren er stuk of 10 meiden en nog 5 op de kamer.
    In de tuin is een zwembad gemaakt en een heel mooi zitgedeelte met loungeplekken. Eerst CL finale gekeken waarbij regelmatig dames mee kwamen kijken.

    Na de CL finale kamer op met Alexandra, Ze kende me nog van vroeger. Doet nog steeds wild tongzoenen en haar spleetje is nog precies zo nauw als eerst wat ao wel erg fijn maakt.
    2de kamer was met een slanke blonde bulgaarse, wou alleen in haar kontje geneukt worden en niet in haar poes, dat was wel lekker strak.

    Daarna nog 2 sessies aan elkaar geplakt met alexandra waarbij we de hele kamasutra hebben afgewerkt.

    Prijzen op de website kloppen niet, ik moest gewoon 100 euro aftikken voor 4 keer en niet 110.

  26. Onderstaande leden hebben KleineKutjes bedankt voor deze bijdrage:

    rob333 (27 mei 2014)

  27. #19
    Geregistreerd
    21 december 2008
    Last Online
    26 juni 2023 @ 10:45
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    37
    Thanked
    19 in 8 posts

    Standaard

    De nieuwe prijzen zijn wat verhoogd:
    1X40
    2X70
    3X95
    4X110

    Vroeger was er verschil in de weekend en week prijzen, nu gelijk volgens de website. Iemand nog recente hier geweest?

  28. #20
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    21 maart 2024 @ 18:50
    Locatie
    omg. Venlo
    Berichten
    306
    Discussies
    34
    Thanks
    4
    Thanked
    33 in 15 posts

    Standaard

    Ik ben er recentelijk nog geweest.
    Zover ik het kan zien is het weekend tarief iets verlaagd.
    Doordeweeks iets verhoogd.
    Ik heb op donderdag €65 betaald voor 2 maal.

    Maar je krijgt waar voor je geld.

  29. #21
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

    Standaard

    Ik zal het pad een beetje effenen voor krukar.

    Bijna een jaar geleden kwam ik voor het eerst terecht in deze club in Buldern na een teleurstellend bezoek aan Totalclub Osnabrück. Een teleurstellend bezoek waar ik een beetje mee in mijn maag zat want om nu een club waar ik vele plezierige uren heb doorgebracht met de grond gelijk maken precies na een bezoek met een kortingskaart dan voelde ook wat raar. Gelukkig waren er wat figuren die als enige constructieve bijdrage me neer gingen zetten als profiteur dus daarmee was het dilemma opgelost: dan zorgen die schreeuwers maar zelf voor de recensies.

    Dülmen-Buldern had ik nog ergens in mijn geheugen vastgelegd. Dat lag min of meer op de route naar huis. Dülmen ligt een stuk verderop maar na een bestudering van de kaart ook het dorp Buldern halverwege Dülmen en Münster gelokaliseerd. De club moest achter een tankstation liggen. Vanuit Münster binnendoor leverde in een donkere wereld net voor het dorp Buldern een verlichte woning op die bij nader onderzoek vergezeld ging van een donkere luifel van een tankstation. Daarmee kun je behoorlijk de fout in gaan want bij een later bezoek ben ik wel eens langs gereden zonder dat het me opviel en dan vraag je je ver na Buldern af waar het ook al weer was.

    Goed de eerste keer vlot gevonden. Een volle parking en dan is het wat krap manouvreren zodat ik bijna de schutting waarachter je parkeert uit de grond reed. Bijna want uiteindelijk was er nog net een centimeter over dankzij een attente Duitser die het wandje voor mij schuin had gezet.

    De ontvangst is die van een club zoals ik me een sexhuis voor had gesteld (en op de manier die je op vele plekken in Europa aantreft maar gek genoeg niet bij de meeste clubs waar ik ben geweest in Duitsland): een afgesloten hek voor de voordeur wat op afstand wordt ontgrendeld als je aanbelt afvorens de deur open gaat en je door een schaars gekleede dame wordt ontvangen. Ze nam me mee door de tweede binnenvoordeur naar een piep klein barretje middenin de eerste kennismakingsruimte. Ik was er rond 23.15 en maakte de inschatting dat ik tot sluitingstijd (01:00) waarschijnlijk niet nog meer dan eens zou gaan kameren. Dus 45 euries afgetikt (de dankzij de vrijgevigheid van Willem2 in Osnabrück uitgespaarde euries plus nog wat over voor een paar lollies oid.) als inkom met 1 sessie. Twee grote handdoeken meegekregen en door de wat kleinere tweede kennismakingsruimte naar de omkleedruimte verwezen.

    In mijn herinnering waren er links en rechts douches maar was het een beetje een verbouwingschaos. Momenteel zijn bij binnenkomst rechts nog slechts twee douches. Een bende is het er nog steeds maar dan zonder verbouwing: niet helemaal smerig (slechts een plafond vol schimmel, de rest op zich wel schoon) maar ziet er niet uit en onafgewerkt. Na de douches rechts een rare cabine wat een of ander wellness hok is wat iets doet tegen inworp van muntjes. Niet helemaal alles all-in maar wat wil je ook met die prijzen. Meer dan 10-25% blijft hier niet over voor de club als je het betalingsmodel voor de meiden bekijkt. Je krijgt er vrij weinig voor terug maar gezien de tot nu toe geconstateerde bezoekersaantallen vraag je je af hoe ze het hoofd boven water houden. Ok, 1 thekedame en een wat opruimende dvp is ook geen enorme kostenpost maar ga het ze maar eens nadoen. Dat plaatst die clubs die 60 euro vragen (met alles ohne dienstleistungen von die selbstandige damen) bij grote bezoekersaantallen maar niet evenredig veel meer personeel in een heel ander daglicht.

    Aan het einde een rij lockers waarvan mijn sleuteltje op ik geloof nummer 5 paste. Op deur gelijk verontrustende waarschuwingen over waardevolle spullen die gejat kunnen worden en om die onheilspellende boodschap kracht bij te zetten achtet een camera het umkleiden. De badslippers liggen nog uit te lekken van een ontsmettingsbad op een rekje. En als je wilt kun je ook nog voetbal kijken tijdens het omkleden. Of moet ik zeggen: wordt je ook nog eens bij het omkleden bekeken door de voetbalkijkers. Heeft wel als voordeel dat de TV schermen in de ontvangstruimte slechts de overbekende instructievideo tonen.

    Naast de douche cq. umkleide cq. "wellness" cq. sportkijkhoek en achter de woning is nog een ruimte wat voor een derde is overdekt met daarin een sauna, wat ligbanken met een mechanisch massagematje en een beetje afgeschermd lighoekje. De toegang is deels open dus omkleden en douchen moet geen pretje zijn tijdens een stenge winter. De overige tweederde is voor de grill en een plastieken kinderzwembadje. Pinkeln in de tuin schijnt aan de zwarte huiskat te zijn voorbehouden

    Al met al plek voor rond de 15 koppeltjes die zich binnen en buiten overdekt kunnen nestelen. Maar dan moet je wel je eigen harem mee nemen want max 8 dames is wat ik er tot nu heb gezien (ook al riant voor zo'n klein clubje). Maar eens afdouchen (waarom eigenlijk als je vers uit de badkamer van een andere club komt), van de huidige twee douches is er ook maar eentje tegelijk lekker op temperatuur te krijgen maar dat is nog beter dan 2 op 6 in TCO. Een glaasje echte cola ingeschonken en neergeploft tegenover een slanke blonde vamp die helaas al een Duitse rollade aan de haak had geslagen waarmee ze weldra ging kameren. Ze was veruit de aantrekkelijkste en ik dacht de tijd te hebben om op haar te wachten dus wimpelde ik haar neuklustige collega's stuk voor stuk af. Totdat ik een aanzegging kreeg om een keuze te maken 75 minuten voor sluiting

    Beter derde keus dan geen keus dus dan maar met de dame die me had binnen gelaten naar de kamer. Boven zijn (sorry gokje) een kamer of 5, ruim en netjes en deels met douchecabine maar dan wel met een losse slang om de afgetankte dozen snel uit te spoelen. Geen tijd voor presales maar dat ga ik niet missen na een gelukte FT. Helaas was ze geen pijpwonder dus dat zou in geen 5 kwartier een fonfeintje worden. Dan maar neuken. Mit gummi graag, nou alsof ik net het zwembadwater had aangestoken. Gelukkig werd nog ergens beneden een stuk rubber gevonden. Die deed ik dan maar zelf om want ze was nog niet helemaal tot de laatste bladzijde van de bedienungsanleitung gekomen. Neuken was ook geen topvoorstelling en uiteindelijk maakte ze het maar mho af.

    Beneden haalt de afwerkdame de theke en mag haar salaris in ontvangst nemen. Je polsbandje wordt dan doorgeknipt. Ik had alleen geen polsbandje gekregen maar blijkbaar had ik een eerlijk (of onbekend) gezicht dus was het wel goed zo. Geen al te beste kennismaking op 1 dingetje na. Na een afscheidsdouche werd ik door de blonde schone die zich desgewenst als Ivana voorstelde met een zoen op de mond buiten gelaten. De klantenbinding was geboren, ik zou zeker nog een keer terug moeten om haar door te zagen...
    Laatst gewijzigd door too slow; 21 januari 2015 om 21:20

  30. Onderstaande 2 leden hebben too slow bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze (21 januari 2015),Willi69 (21 januari 2015)

  31. #22
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

    Standaard

    Het volgende bezoek was na een bezoek aan PC Münster wat een happy ending miste dus dan nog maar even langs de backupclub. Op Ivana had ik al niet meer gerekend aangezien haar foto inmiddels van de site was gehaald. Alsof onze lieve heer een statement wilde afgeven kruisten mijn en Ivana's wegen elkaar echter op de plek waar ze de vorige keer scheidden. Ze wist het zeker, met mij zou ze kameren. Nu wel voorzien van een papieren polsbandje met het aantal geplande kamergangen van 1 en een lockernummer met een hoger getal dan de eerste keer. Deze locker bleek een aan de bodem bevestigd geldkistje te bevatten die met een aparte sleutel kan worden afgesloten. De wertzachen mededeling werd ineens een stuk duidelijker.

    Er waren nog een paar leuke meiden maar helaas had ik niet genoeg yogurt meegebracht voor allen. Als ik het me goed herinner was mijn verse Roemeense vriendinnetje 29 lentes jong. Geen piekgaaf gebit maar verder wel een plaatje deze Ivana. Je kunt gezellig met haar keuvelen en weldra smoorde het gesprek omdat ik nog slechts met dubbele tong kon mompelen. Na een probe-blase toch maar effe een kamertje boven opgezocht. Net meiske, vroeg gelijk of ze nog even een rubber moest gaan scoren bij een collega. Het verstand was sterker dan de geilheid dus doe maar. Daarna als een verliefd koppeltje liggen rollebollen. Daarna prima pijpbeurt en ook het neukwerk was ok. Gummi demontiert, zaadjes opgezogen. Wow en dat voor deze prijs.


    Een bezoek later wederom als toetje langs M-zonder. Ivana bleek na de opfrisbeurt verdwenen. Minstens drie dames probeerden me te claimen en achtereenvolgend kreeg ik te horen dat mijn favorietje een uur met een vaste klant boven was, ze al was gestopt of helemaal niet aanwezig. Haar voor mijn maatstaven wat te mollige collega Nicole dacht dat ze hoofdpijn had en wilde haar na wat aandringen wel even gaan halen. Ze was naar eigen zeggen moe maar kroop wel gelijk tegen me aan. Ook wat lomp om haar dan naar haar eigen bedje te sturen. Was wellicht beter geweest want de passie was stukken minder.


    Daarna nog twee maal teruggeweest maar het vuur leek steeds verder te doven. Alsof ze mijn interesse voor kennisgeving was gaan aannemen. Net een serieuze relatie: verliefd verloofd verveeld Anderhalve week geleden was het hele damesinventaris ververst dus maar met zigeunermeisje Sonja gekamerd. Zo vers dat de thekedame nog niet haar naam kende. Prima meisje die Sonja maar niets speciaals helaas.

  32. Onderstaande leden hebben too slow bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (22 januari 2015)

  33. #23
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Van smerige panden in twijfelachtige toestand tot plaatjes van bouwkundig vakwerk. Van kakkerlakken die nerveus hun weg proberen te vinden over schimmelende houten planken tot hagelwit geverfde muren. Als loper van de PT-scene zie je veel en raak je aan veel gewend. Ik zeg PT-scene want, ondanks dat deze club onder de saunaclubs staat onder het forum, heeft het naar mijn mening meer raakvlak met een PT.
    Zoals too slow reeds aangaf in zijn recensie, wordt deze club door veel beren als 'back-up club' gebruikt; Als een andere club niet bevalt cross je hierheen, of als je, zoals ik, je in een niet meer te redden toestand van geestgezindheid bevind, ga je hier nog heen nadat je in een andere club al 8 kamergangen hebt gedraaid.

    Terugkomend op die staat van gebouwen, bij M-Exclusiv is dat het eerste wat opvalt als je aankomt. Achter een benzinestation ligt een shady, modderig terrein waar je je auto kunt parkeren achter een houten schutting die betere tijden heeft gekend en zich nu in verre staat van ontbinding bevindt. Als je dat hebt gedaan, dan bel je aan bij wat ooit een statige Villa moet zijn geweest. Zoals bij de meeste RTC's en ook zoals bij vele saunaclubs wordt er dan een hek opengedaan waarachter je plaatsneemt alvorens één van de aanwezige dames de deur voor je komt opendoen. Dikwijls zijn genoemde dames ook volledig naakt of hebben ze een klein handdoekje voor waardoor de stemming, afhankelijk van welke dame op dat moment de drive had om naar de deur te lopen en deze open te doen voor weer zo'n verloren ziel, er meteen goed inzit.
    Goedwils volg je de dame naar die ruimte die ik in clubs altijd 'de huiskamer' noem, want hier staan de sofa's opgesteld alwaar de verschillende dames van plezier hun waren, in dit geval hun, al dan niet afgetrainde, lichaam, met grote trots tentoonstellen en daarmee hopen een beer te strikken die hongerig genoeg is om juist haar body aan nader onderzoek te onderwerpen. Dan ben je weer even terug in de realiteit als het opperhoofd, de dame achter de bar, je met een lichtelijk geërgerde toon vraagt hoeveel dames je vandaag aan je paal wilt rijgen. Zo werkt dat immers in een club als deze; van te voren bepaal je hoeveel sessies je wilt gaan houden, de dikte van de stapel flappen die je daarna op de toonbank moet deponeren is afhankelijk van dat aantal.
    Wanneer je die flappen dan afgegeven hebt wordt je gemarkeerd met een papieren armbandje waarop het aantal sessies staat dat je mag doen. Als een ware fokstier die een stuk plastic in z'n oor krijgt geniet waarop staat vermeld hoeveel sperma hij per dag mag deponeren in de daarvoor bestemde kunstvagina. Verder krijg je twee handdoeken, een grote en een kleine. Dat de ene bedoeld is om de waterdruppels mee tussen je bilnaad uit te vegen na het douchen en de ander om om diezelfde bilnaad heen te draaien tijdens je verblijf in de club mag je zelf bedenken, wellicht zijn er ook beren die zo dun zijn dat ze de handdoeken in omgekeerde volgorde benuttigen.
    Met je vers verkregen bandje, sleutel en handdoeken paradeer je dan trots door de club op weg naar de lockers waar je je waardevolle bezittingen voor de duratie van je bezoek zal veiligstellen, dat dat nodig is wordt benadrukt door ene bordje dat bij de lockers is gemonteerd waarop staat dat waardevolle bezittingen gejat kunnen worden en daarom ten alle tijden in de afgesloten locker moeten verblijven, ik weet niet of ik diezelfde conclusie had kunnen trekken zonder dat dat bordje mij daarover had geïnformeerd....
    Dan de douches in, de vloer ziet er uit alsof er weken niet is geschrobd dus zonder slippers aan mijn voeten betreed ik die ruimte niet, bij het zoeken naar de juiste maat slippers blijken al die opgeloste sudoku's toch nog ergens goed voor te zijn, want mijn vermogen om deze puzzel op te lossen is er aardig door vergroot en ik vind dan ook binnen 5 minuten twee passende slippers. Tijdens het zoeken valt mij nog een bordje op waarop staat dat je niet in de tuin mag zeiken omdat er wc's aanwezig zijn in het pand; ik kan andere redenen bedenken waarom je niet in de tuin zou mogen zeiken maar oké, ik snap het bericht.

    Eindelijk ben ik klaar voor het grote avontuur, want dat is het nog steeds elke keer weer als ik begin aan een paar uur ongegeneerd uitleven van opgekropte seksuele fantasieën. Onderweg naar de bar pareer ik links en rechts de 'hallo schatzi's en 'komm sitzen's. Dan schenk ik mijzelf een lekkere Fanta in, want drinken pakken mag zelf in deze club en op de bar staan een aantal flessen verfrissende dranken opgesteld evenals een aantal frisgewassen drinkglazen. Dikwijls wordt je poging tot het zelf inschenken van een versnapering gepareerd door een dame die in hoog tempo aan komt rennen om dat voor jou te doen. Waarschijnlijk denken ze daarmee een streepje voor te halen op het binnenslepen van een kamer gang.

    De verdere inrichting van de club bestaat uit eerdergenoemde tuin, waarin zich een soort van zwembad bevindt, die nu volstaat met modderig water en een half bos aan bladeren, maar wellicht in de zomer weer netjes wordt gemaakt. De tuin is gedeeltelijk overdekt wat erg prettig is om er ook in de koudere maanden te vertoeven. Verwacht overigens geen dames in die tuin wanneer het koud is; In de zomermaanden kun je daarentegen heerlijk vertoeven buiten en is het terras ook de vaste plek voor de dames om rond te hangen. Ook is er in het overdekte gedeelte een sauna aanwezig, die redelijk ruim is en altijd wel goed op temperatuur.
    Verder is er in het douchegedeelte een mysterieus object te vinden waar je, zo gaat de legende, geld in kunt gooien om er dan in te gaan en bruin te worden. Naar mijn bescheiden mening ziet het apparaat er echter meer uit als een vergeten experiment van Josef Mengele dus ik waag mij er niet aan. Aan de muur hangt tevens een T.V. waarop ooit CL voetbal en andere sport was te zien maar die al een ruim aantal maanden niets anders dan zwart beeld meer laat zien. Om de ruimte compleet te maken zijn er nog twee ligstoelen met vibratiefunctie aanwezig, al heeft de vibratiefunctie bij beide stoelen al enige tijd de geest gegeven.

    Iets eetbaars moet je in deze club overigens niet verwachten, in de zomer wordt er in het weekend wel eens gebarbecued in de tuin maar gedurende de maanden met een 'r' in de naam is dat ook ver te zoeken. Binnen staat een schaal met fruit opgesteld maar ik kan niet met zekerheid zeggen in welke staat van ontbinding zich deze bevinden, rest mij om aan te raden er niet van te consumeren. Doe je dat wel, dan hoor ik graag over de resultaten, mits je nog in staat bent om die op te schrijven.

    Het belangrijkste in een club zijn natuurlijk de dames en ik moet zeggen dat dat damesbestand betere dagen heeft gekend, ten dele omdat er nu drie clubs zijn en de dames in een soort roulatie-systeem zitten. Wel zijn er in Dülmen vorige week weer een lading nieuwe leuke dames bijgekomen. Wat je van de dames kunt verwachten in een club als deze laat weinig te wensen over. Bij 9 van de 10 dames is TZ, PZC en desgewenst GFE standaard. Voor de beer die graag risico neemt doen ongeveer 7 op de 10 dames ook aan AO. Voor de beer die dat risico niet wil nemen is er ook geen obstakel, alle dames zijn sinds kort geïnstrueerd om uit zichzelf een keuze voor te leggen voor met of zonder rubber.
    Het voorspel begint altijd op de bank, waar de dame je een sample geeft van het tongzoenen en dikwijls ook je werktuig even op volle sterkte pijpt, zodat je daarna, op weg naar de kamers boven, letterlijk en figuurlijk voor lul loopt. Overigens hoef je niet naar zo een kamer toe als je dat niet wilt, de verdere seksuele activiteiten kunnen ook dan en daar op de sofa, in de sauna of op andere uiterst creatieve plekken worden uitgevoerd. Kijk niet vreemd op als je in deze club een dame boven op de bar of in de toiletruimte geneukt ziet worden.

    Het gaat mij wat ver om alle dames te beschrijven waarmee ik ooit de lakens deelde in deze club, maar enkele memorabele sessies wil ik jullie niet onthouden.
    Zo was er mijn 'all-time favorite' in deze club, Ivona, met haar petite lichaam en vrijwel perfecte smoeltje was deze dame altijd drukbezet. Gelukkig was ik op haar 'lijstje' beland en kon ik met haar kameren wanneer ik er zin in had. Deze dame vrat je op, langdurig tongzoenen van hoog niveau, je lichaam verkennend met haar tong en lippen terwijl ze op haar knietjes met dat guitige kontje naar je toe gedraaid zat zodat je je vingers of tong tussen die kleine schaamlipjes door kon steken. Daar werd ze des te geiler van en de seks die dan volgde was altijd zeer inspannend en uitputtend, met de meest creatieve standjes en immer haar hoofd er zo bij draaiend dat het tongzoenen niet hoefde te worden afgebroken.
    Helaas werkt deze dame niet meer in de club.

    Een andere dame die hoog op de favorietenlijst van vele bezoekers van deze club staat is Madelina. Ook weer zo'n gevalletje perfect lichaam met een zeer mooi kopje erop en deze dame is ook echt niet dom. Met deze vrouw kun je GFE-sessies beleven die zeldzaam zijn. Seks alsof je op de eerste nacht van je huwelijksreis met haar bent aanbeland. Wat jammer is is dat ze de laatste tijd een vreemde manier van make-up aanbrengen toepast, een soort gothic-ogen er van maakt. Heeft ze niet nodig want ze heeft van nature een zeer mooi gezicht. Deze dame staat zoals gezegd hoog op de favorieten van velen in deze club, dus wil je een sessie met haar moet je snel zijn.

    Een topper die recentelijk is aangesloten is Melina, ook een erg mooi gezicht en mooie borsten. Haar service haalt het bijna bij die van Ivona en Madelina, en het mooie aan deze dame is dat ze absoluut niet opgeeft voordat ze sperma heeft gezien. Erg actief meebewegen bij het neuken, pijpen alsof het je eigen vriendin is en haar tongzoenen zijn teder. Wat wil je nog meer. Als je haar een beetje aanstuurt slaat de sessie om van GFE naar pure porno.


    Natuurlijk zijn er nog veel meer goede dames werkzaam in deze club, maar zoals gezegd zou het teveel worden om ze allemaal te beschrijven. Probeer het zelf uit want wat de één zal bevallen is voor de ander weer niks en vice versa. De drie bovengenoemde dames zullen op ieders lijstje wel hoog scoren.
    Verwacht van deze club geen hele dag vermaak, want na een aantal uurtjes heb je het hier wel gezien, tenzij je met meer komt zodat je ook tussen de kamergangen wat te ouwehoeren hebt. Er is wat verval in de club en daar moet je doorheen kunnen kijken anders ga je je er aan ergeren. De dames die er werken compenseren dat ruimschoots en dat is voor mij in ieder geval het belangrijkste aan een clubbezoek. Overigens als voetnoot; Deze club is aangenamer in de zomer als je ook lekker buiten kunt zitten in de redelijke tuin en het terras, maar ook in de winter is het goed te doen.

  34. Onderstaande 5 leden hebben krukar bedankt voor deze bijdrage:

    Nietsche ( 3 februari 2015),palimo ( 2 februari 2015),sneivel (12 maart 2015),Wijze grijze ( 2 februari 2015),Willi69 (12 maart 2015)

  35. #24
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Last Online
    Gisteren @ 06:49
    Berichten
    256
    Discussies
    3
    Thanks
    219
    Thanked
    125 in 50 posts

    Standaard

    Vanavond was ik in de buurt, was niet druk bij binnenkomst, er waren ca 9 dames aanwezig en maar 5 beren. 2 rittenkaart genomen.
    Eerste ronde met Lara gedaan , een petit bulgaarse, maar vreselijk lief, aanhankelijk op de bank, lekker zoenend. Na een pijpbeurt op de bank naar boven vertrokken en daar het volle programma afgewerkt.. gewoon super goed, ook na het klaarkomen bleef ze nog lekker bij me liggen en konden we voor zover het qua haar duits ging nog een leuke conversatie voeren..
    Tweede ronde met Madelina gedaan, mijn toppertje daar, begrijp niet goed waarom haar foto van de site verdwenen is, terwijl ze er gewoon nog is. Heb het haar gevraagd, maar een duidelijk antwoord kreeg ik niet. Qua sex is zij een echte GFE. Met alles erop en eraan. Ook na terugkomst beneden gaat ze gewoon weer bij me op de bank zitten, hoewel ze weet dat ik niet nog een ronde gaat draaien. We roken samen een sigaretje, ze haalt nieuwe koffie, omdat de mijne koud blijkt te zijn. Nee de aftersales is bij haar super voor elkaar.
    Kortom ik vind het een goede club wat de meiden betreft, jammergenoeg is er niets te eten, geen bier. negatief is de theke , monika geloof ik, is arrogant, zit continue te bellen, je merkt dat ook hoe de meiden erop reageren. Maar goed daar kom ik niet voor..
    De meiden, waar ik tenminste mee kamer zijn ok..

  36. Onderstaande leden hebben sneivel bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze (12 maart 2015)

  37. #25
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sneivel Bekijk bericht
    Tweede ronde met Madelina gedaan, mijn toppertje daar, begrijp niet goed waarom haar foto van de site verdwenen is, terwijl ze er gewoon nog is.
    De foto's staan er nog wel maar zijn want lastig vindbaar: http://m-exclusiv.com/buldern/girls/madelina/

    madelina4.JPG

    De juichverhalen over deze dame kan ik inmiddels bevestigen.

    Nog wat aanvullingen op de club inrichting hierboven:
    - er staat inmiddels een nieuwe schutting die je maar beter niet kunt proberen ook scheef te rijden
    - tegenover de douches zijn een paar splinternieuwe bankjes neergezet
    - het armoedige badje is uit de tuin verdwenen
    - bij de douches is een soort spinnewebachtig netje over de radiator gehangen, zeker te smerig voor een echte spin om zich te vestigen

  38. Onderstaande leden hebben too slow bedankt voor deze bijdrage:

    sneivel (14 maart 2015)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08.

  Living Room 468*60