Pagina 5 van 13 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 302
  1. #101
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:31
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.698 in 2.635 posts

    Standaard

    Een goede dag vandaag voor de Vakantieploeg. Het kost ze wat moeite om weg te rijden, maar ze zijn wel met twee mee. "Die gaan voor de bollentrui" zeggen Jo en deze racebeerjury tegelijk.
    Ze krijgen concurrentie van Anthony Roux, maar met een slimme demarrage voor de laatste heuvel zet Westra Roux voor het blok, Hoogerland hoeft hem alleen maar terug te halen als de Fransman ook wil gaan.
    De Zeeuw rijdt tot en met zaterdag in de bergtrui, en wie weet langer, want hij schijnt ermee tot de rustdag te willen komen.

    Bij het sprinten valt me op dat de HTC-trein ineens niet meer zo'n overmacht. Het plan Zwitserland waarmee de Vakantieploeg eerder al Cav's mannen liet ontsporen lokte reactie uit, zowel SKY als Rabobank probeerden in het slot iets vergelijkbaars. En hoewel het leuk was Mollema even op zn dekkeriaans te zien rijden, het was Hagen die de buit weggriste voor Goss en Hushovd. De Vakantieploeg wint vandaag trouwens ook het ploegenklassement.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  2. #102
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sphinx Bekijk bericht
    Deze racebeerjury heeft wat zitten tellen, en gaat de domste fout van zijn forumleven maken: hij gaat met de organisatie in discussie

    Eigenlijk was het systeem wat je als openingspost neerzette een stuk overzichtelijker, minder mitsen en maren.
    Top 3 kreeg voor 1e plaats 30 punten, 2e plaats 20, 3e plaats 10
    Top 5 overall kreeg 100 /75 / 50 / 30 en 20 pt

    dor wél goed had, was dat.
    Bovenstaande blijft gehandhaafd! Ik gaf een uitbreiding en wel hierom.

    Stel de uitslag is 1. A 2. B 3. C en jij hebt voorspeld als dag uitslag 1. B 2. C 3. A dan heb je geen enkele renner goed maar eigenlijk heb je het niet zo slecht voorspeld dus verdien je wel punten vind ik!

    Zelfde bij de einduitslag. Dat blijft het zelfde met als toevoeging dat als je renner maximaal 3 posities afwijkt van wat je voorspeld hebt je toch nog punten krijgt hoewel je de positie niet exact hebt geraden.
    Stel je hebt de top5 bijna goed maar allemaal net 1-2 posities mis dan zou je dus 0 punten krijgen zonder de extra regel terwijl iemand die 1 renner alleen op juiste positie heeft en de rest helemaal fout heeft, die zou dan meer punten krijgen. Das wat onredelijk, vandaar dus.

    Ik hoop dat het zo duidelijk is!

    Overigens je kunt hier heeeeel lang over rede twisten! Ik bezoek wel eens sites waar met punten systemen de beste renner van de tour of all time worden bepaald. Daar worden vaak ook domme fouten gemaakt als bv. onze Joop opeens een "betere renner" zou zijn omdat ie veel punten voor de tweede plaats heeft behaald dan bv. Hinault die gewoon minder vaak meedeed. Dat kan natuurlijk niet. Of je moet dan weer gem. aantal punten/tour deelname bepalen. Maar nu stop ik maar!

    Oja, ik plaats nog wel mijn lijst met de 5 beste tourdeelnemers all time! 1 is wel duidelijk lijkt me!
    Laatst gewijzigd door Big30; 7 juli 2011 om 19:26
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #103
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    De vlag hangt uit.

    Voor het eerst in z'n bescheiden geschiedenis wint de low fare equipe IJsbeerke-Jetliner een etappe in de Tour
    Geen dag te vroeg. Aanleiding tot een kleine stemverheffing
    Eddy, zoals-ie amicaal binnen het team genoemd wordt, maakt z'n salaris waar en weet de vrije rol die hij gekregen heeft maximaal te benutten.

    Is de ploeg hiermee eindelijk volwassen geworden? Zijn we nu allen bevangen door een feestroes?
    Voorlopig blijven sores, zotternij en onbewaamheid de vaste elementen van ons Tourdagboek.
    En we zijn nog altijd geen week onderweg...
    #Ursi polari, aardig beest#

  4. #104
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ik bezoek wel eens sites waar met punten systemen de beste renner van de tour of all time worden bepaald. Daar worden vaak ook domme fouten gemaakt als bv. onze Joop opeens een "betere renner" zou zijn omdat ie veel punten voor de tweede plaats heeft behaald dan bv. Hinault die gewoon minder vaak meedeed.
    Joop reed de Tour 16 keer, klopt dat? Net zoveel als George Hincapie, die nu aan z'n 16de bezig is.
    Hinault reed de Tour maar een keer of... 6-7.
    #Ursi polari, aardig beest#

  5. #105
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jetliner Bekijk bericht
    Joop reed de Tour 16 keer, klopt dat? Net zoveel als George Hincapie, die nu aan z'n 16de bezig is.
    Hinault reed de Tour maar een keer of... 6-7.
    Yep. Hinault startte 8 maal van 1978 t.m. 1986. 80 viel die uit met zijn knieblessure daarom won onze Joop, 83 kon die niet starten won Fignon. Verder werd ie na Fignon in 84 een keer tweede en in 86 achter Lemond. Voor het overige won ie alle tours. Dan ben je een grote meneer en dat was ie ook.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #106
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    Jack Nicholson is uit de Tour gezet, net zoals de motard die gister met de fiets van Sörensen op wandel ging.

    De zege van Boasson brengt geen aardverschuiving in de besognes van het team. Er is een mini-receptie met een half glaasje jus voor allen. Voor het feestvarken is voor vanavond een goedkoop pijpsletje voorzien, maar de rest moet braaf om 9 uur onder de wol, handen boven de lakens.

    Zoals gister gezegd komt vandaag das Fahrende Kabinet des Doktor Caligari op bezoek voor het medisch onderzoek. Ieder beschikt nog over z'n eigen soa's. Niemand heeft wat aan een ander overgedragen, mooi zo. Normaal is dat een formaliteit, maar vandaag heeft Herr Doktor twee stagiairs meegebracht. We herkennen de kleerkasten Stallone en Schwarzenegger in een veel te iel uitgevallen witte jas.

    Sly brengt de renners wat bij over groeihormonen en Ah-nuld moet het maar 'ns uitleggen aan de publieke opinie. The Gobernator heeft bij een paar kuisvrouwen (poetsters NL) wat kleine rekels geschopt buiten het echtelijke nest. Toekomstige Terminatortjes. Echte helden krijgen altijd veel belangstelling. Ah-nuld krijgt in ieder geval Stevie's steun bij z'n voorverkiezing voor het presidentschap, eind volgend jaar.

    Dr. Caligari bergt de stethoscoop weer op in z'n lederen tas. Je moet geen dokter zijn om te zien dat de heer Wonder wat overspannen is. Zes dagen Tour beginnen al hun tol te eisen. Meneer Wonder moet het wat rustiger aan doen de komende twee weken. De rol van ploegleider wordt vaak onderschat en het moet gezegd dat Stevie nou niet de meest bekwame man is voor dit werk. Waarom laat hij zich niet bijstaan door een adjunct-bestuurder tot aan Parijs? Misschien kan Jo Maas inspringen?

    Stevie schiet overeind uit zijn clubzetel als hij de naam hoort vallen. 'Jo Maas??? Hoor ik daar Jo Maas????!! Dat die hier openlijk durft te worden genoemd! Die incompetente flapdrol! Ik laat mijn team echt niet kapot consulteren door die kaasboer, wat is dat zeg! Dat heeft daar voor een prutsploegje gekoerst en ook 'ns wat gewonnen en moet zich nu profileren als monsieur le maitre, die weet hoe je een bedrijf moet runnen. Laat me daar nu 'ns hartelijk mee lachen! Mag ik nou ook eens lachen? Dat hij g*dverd***e die fukking Vakantiegangers maar gaat adviseren en die Johnny Geitenhoeder erbij!'
    Het schuim staat Wonder op de lippen.
    'En waar komt dat gerucht vandaan dat volgend jaar Ray Charles de ploeg gaat leiden?? Zo zal het wel beter gaan! Of die Italiaanse klojo, hoe heet-ie ook weer, Andrea Botticelli, Boccelli of whatever! Denkt dat-ie nog een stukje kan schilderen ook, die debiele pierewaai met z'n witte stok. Dat heeft nooit een fiets gezien en komt solliciteren bij een wielerploeg om een grote ronde te gaan leiden. Wie verzint dat toch allemaal?! IK ben aangewezen voor de job! MIJ komt dat werk toe! Oké, ik ben 's avonds ook afgepeigerd als een hond en van dat hele gewielren-ding heb ik nou eerlijk gezegd ook niet zoveel kaas gegeten, maar het is gewoon: werkdag! Laat mij g*d***omme met rust dat ik hier van dit prachtige land kan genieten en van de sherry en de wijven en dat ik hier fukking naar behoren mijn werk kan doen!'
    Rustig, Stevie, rusteug...

    (Johnny Geitenhoeder zat trouwens vandaag alweer voorin, terwijl toch voorzichtig was afgesproken dat iemand van IJsbeerke op kousevouten zou zijn meegeslopen... Dat is bij de tactische bespreking waarschijnlijk samen met de kruimels van de broodjes mee van tafel geveegd. Ongelukje)

    Gezien de amateuristische middelen waarover het beschikt, draait het team al met al zo slecht nog niet. De resultaten zijn niet onbevredigend. Het team is voltallig en we hebben nog altijd een kopman die up and about is, wat niet meer van alle ploegen kan gezegd worden.
    Toch lijkt het de raad van bestuur opportuun om Stevie bij te staan. Er komt een adjunct-sportbestuurder bij, die de taken van de heer Wonder coördineert en die vooral wat orde brengt in het rommeltje dat dit huishouden geworden is in minder dan een week. Een kat vindt er haar jongen niet meer in terug! Iemand die kordaat is, niet persé een bal van fietsen afweet, maar zeker over de sociale eigenschappen beschikt om een bus jongetjes ver van huis op hun prioriteiten te wijzen.
    Een nieuwe man? Een nieuwe vrouw! De eerste vrouwelijke sportbestuurder. Morgen komt ze per privéjet overgevolgen en zal zich meteen bij het team voegen.
    Laatst gewijzigd door Jetliner; 7 juli 2011 om 21:02
    #Ursi polari, aardig beest#

  7. #107
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 04:09
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Etappe 7 (vrijdag 8 juli):

    1. M. Cavendish
    2. T. Farrar
    3. A. Greipel

  8. #108
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    10 april 2024 @ 22:47
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Etappe 7 (vrijdag 8 juli):

    1. M. Cavendish
    2. A. Pettachi
    3. J. Rojas
    Het doel heiligt de middelen

  9. #109
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Etappe 7
    1. Hushovd
    2. Petacchi
    3. Cavendish

  10. #110
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Etappe 8:
    1. Vinokoerov
    2. Gilbert
    3. Evans

  11. #111
    Geregistreerd
    30 mei 2011
    Last Online
    10 maart 2013 @ 18:11
    Berichten
    28
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Etappe 7:

    1. Cavendish
    2. Hushovd
    3. Feillu

  12. #112
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Pure gok maar in denk dat als side kick we bij Mart nog de volgende gasten zullen zien aanschuiven: Thijs Zonneveld, oud-renner en begaafd schrijver van wielerverhalen; sportjournalist Edwin Winkels en Renate Verhoofstad, voormalig correspondente in Italië.

    Nogmaals 100 % een gok !
    Bel jij wel 'ns met Smeets? Volgens mij heb je een Martphone

    Jij bent het ook die al die kastelen regelt voor de Avondetappe!
    #Ursi polari, aardig beest#

  13. #113
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:31
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.698 in 2.635 posts

    Standaard

    Code:
    Top 3 Etappe 7:
    
    
    1. 	CAVENDISH Mark 	 	HTC - HIGHROAD 	
    2. 	PETACCHI Alessandro 	LAMPRE - ISD
    3. 	GREIPEL André 	 	OMEGA PHARMA - LOTTO
    Code:
    Tussenstand:
    1.The Saint	55pt
    2.Peter1966	50pt
    3.Big30		30pt
    =.Scoobert	30pt
    =.Sphinx	30pt
    =.The Giz	30pt
    4.Picasso	25pt
    5.Tiga          5pt
    6.De Rest	0pt
    Laatst gewijzigd door Sphinx; 8 juli 2011 om 18:59
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  14. Onderstaande 2 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 8 juli 2011),The Saint ( 8 juli 2011)

  15. #114
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 04:09
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Heeft The Saint strafpunten gekregen ofzo?

  16. #115
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:31
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.698 in 2.635 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter1966 Bekijk bericht
    Heeft The Saint strafpunten gekregen ofzo?
    Kak, er ontbrak één cel aan de SOM-formule. Raad eens welke

    Jo Maas feliciteert de straaljagert trouwens met zijn schrijfkunsten. Het beeld van een blinde soulzanger die schuimbekkend over de vloer rolt en van woede bijna een stuk uit de vloer bijt heeft voor het eerst in tijden weer een glimlach op zn gezicht getoverd. Waar hij allerdings niet om kon lachen waren de twee belangrijke opgaves vandaag. Tommeke Boonen maakt voor de zoveelste keer zijn Tour niet af en stapt in de auto van Patje Lefevre. Wiggins komt in de finale ten val en breekt zijn sleutelbeen. Ook de leepste renner van allemaal, wieltjeszuiger Leipie Leipheimer ligt weer eens op zn gat. En ook de reservekopman Chris Horner uit de Radioschuurploeg ging hard onderuit, hij was pas na 12 minuten binnen.

    Vandaag dus een wandeletappe met een curieus slot, toch een waaier. Grote verliezer naast Leipie is de Canadees Hesjedal. Jo lacht zowaar voor de tweede keer: "Dich kins echt neet veurspelle woar?"
    Nou ja, Cav had ik tenminste goed als winnaar, maar dat Rojas zo tegenviel vond ik jammer. Vlak hem trouwens niet uit morgen, hij kan best goed klimmen in middelzwaar gebergte

    Ik ga trouwens een wijziging morgen doorgeven, aangezien Chavanel op dit moment stukzit (zul je net zien dat ie morgen iets probeert, het zij zo)

    Nieuwe voorspelling stage 8 - Aigurande Super-Besse Sancy 189 km, 9 Juli
    1. Jerome Pineau
    2. Phillipe Gilbert
    3. Alexander Vinokoerov
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  17. Onderstaande leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 8 juli 2011)

  18. #116
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht

    Etappe 8:

    1. Evans
    2. Gilbert
    3. Mollema

    Dacht ik eerst!
    Maar nu:
    1. Evans
    2. Contador
    3. A. Schleck
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #117
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    10 april 2024 @ 22:47
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Etappe 8:

    1. LL. Sanchez
    2. T. Voeckler
    3. A. Kolobnev
    Het doel heiligt de middelen

  20. #118
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    Diep in de nacht, wat later dan verwacht arriveert de nieuwe sportbestuurster in het rennershotel.
    Een gedurfde keuze? IJsbeerke-Jetliner is een team dat het alternatief niet schuwt. Persoonlijk vinden wij het een verrukkelijke keuze, stond al jaren op ons verlanglijstje.
    Ze kan morgen meteen aan de slag.
    #Ursi polari, aardig beest#

  21. #119
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 04:09
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Etappe 8 (zaterdag 9 juli):

    1. C. Evans
    2. A. Contador
    3. A. Vinokourov

  22. #120
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Vandaag moeten denk ik de Klassement renners voor het eerst (een beetje dat wel) in hun kaarten laten kijken. Tis niet een zware bergetappe wel een lastige etappe in het middel gebergte. Zal wel weer een groepje voor op zijn met laten we hopen Johnny die nog wat punten kan sprokkelen. Ik denk dat de finale toch door de klassement renners wordt gemaakt met wat coureurs die zo'n aankomst en rit aankunnen.

    Voor Mollema is de achterstand die hij gisteren opliep niet zo slecht want nu krijgt die misschien wat vrijheid in een ontsnapping. Ik denk dat Alberto niet in zijn hok zal blijven, hij moet wel om tijd terug te winnen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. #121
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    De machtigste jukbeenderen uit de popgeschiedenis krijgen controle over één van de meest illustere wielerploegen in het peloton.
    Met mevrouw Harry aan het roer zal dit team verder evolueren naar een moderne onderneming die hier stempel drukt op de marketing rond professionele sport.
    Neen, het mag geen uit de hand gelopen farce worden. En gekker moet het beslist niet worden! Daar zal Jetliner himself op toezien.

    Tot en met Parijs loopt de wekker elke ochtend om 6 uur af. Debbie stroopt de mouwen op, alsof ze een sceptische tank gaat reinigen. Want al ogen de cijfers goed, deze equipe is een rattennest. Schiet vooral niet op de pianist.

    Eerste vaststelling die mevr. Harry doet: de constructie IJsbeerke-Jetliner is één grote verliesput. De boekhouding is zo transparant als de achterkant van een koe.

    Aan het hoofd staat een uitgebluste soullegende zonder affiniteit met welke sport dan ook. Systematisch moeten de zaken hier aangepakt worden!
    Op straffe van mevr. Harry schrijft Stevie Wonder het volgende perscommunicé uit: 'Ik, Stevie Wonder, verontschuldig mij voor eerder gedane uitspraken aan het adres van de heer Johannes Maas uit Eijsden, die ooit een Touretappe won in Brussel. De heer Maas is een toonbeeld voor de wielersport. Hij verdient ons aller respect.'
    Wonder gromt wat in de trant van "ouwe vlaai" terwijl hij nukkig het berichtje op z'n braille klavier trommelt, maar dat wil z'n nieuwe collega (zeg maar gerust supervisor) niet gehoord hebben.

    Het eerste bedrijfsongeluk is bijna een feit wanneer de gewezen frontvrouw van Blondie in het gangpad van de bus bijkans achterover slaat over een lege sherryfles die Stevie had laten slingeren. Of zijn dat vierkante flessen?

    Debbie voert een aantal nieuwigheden door in de routine. Voortaan moet iedereen zelf z'n bed opmaken. Kamermeisjes leiden de aandacht van de corebusiness af. Het is een gezamelijke verantwoordelijkheid om de tourbus netjes te houden. Pleisters, injectienaalden, kapotjes, bebloede kompressen voortaan in de vuilnisbak. Sherryflessen netjes naar het containerpark.
    Met de bergen in het verschiet zal er ook straf geschreven moeten worden. Wie onnodig lang in de bus blijft zitten, moet 's avonds een aantal pagina's overschrijven uit Lebensansichtens des Katers Murr. Dirk De Wolf, die zich indertijd een half uur achter een koeienstal verschool om buiten de tijdslimiet binnen te komen en dan lekker naar huis te mogen, zou vandaag geen verhaal meer halen.
    Wie verzaakt aan z'n opdrachten in de koers mag zich ook aan een sanctie verwachten, in geschreven zij het in een andere vorm.

    Debbie trekt willekeurig een kast open en vindt daar warempel Sylvester Stallone. John Rambo, wat doet die hier nog?? Sly was toch eergisteren hier? Hier moet écht eens opgerommeld worden! Met enige tegenstrubbelen wordt Rocky Balboa op het vliegtuig naar LA gewerkt.

    Ook stelt Debbie vast dat Paulus de Boskabouter ondergewaardeerd blijft binnen het team. Het aardmannetje zit na het soigneren van de fietsen eenzaam in z'n caravan. Paulus heeft nog een ouwe videorecorder van Panasonic en een schap vol (PDM)videobanden met lesbische- en andere variëteiten van porno. Daarop zit-ie zich hele avonden af te rukken. Ander tijdverdrijf kent-ie niet. Naast het fietsen wassen heeft hij niks om handen. De koers interesseert 'm geen hol. Hij spreekt de Franse taal niet om 's avonds nog een stapje in de wereld te zetten.
    'Paulus is eenzaam en kwijnt weg' vindt Debbie, die niet te beroerd is om als een moederkloek deze organisatie onder haar vleugels te nemen. Paulus heeft een compagnion nodig, dan fleurt hij helemaal op. Vrouwtje Theelepel zal hem gezelschap komen houden. Naaidoos èn morele steun en toeverlaat. Debbie denkt aan alles. 'We moeten ook zorg dragen voor de mens, en niet alleen voor het materieel en de prestaties', is haar devies.

    Wanneer komen we eindelijk eens aan fietsen toe? We blijven de ontwikkelingen voor u volgen!
    Laatst gewijzigd door Jetliner; 9 juli 2011 om 13:28
    #Ursi polari, aardig beest#

  24. #122
    Geregistreerd
    18 november 2005
    Last Online
    5 maart 2013 @ 21:45
    Locatie
    Niederzier, Germany
    Berichten
    205
    Discussies
    46
    Thanks
    4
    Thanked
    62 in 14 posts

    Standaard

    Contador muß noch nichts tun. Seine Etappen kommen noch im Hochgebirge. Da kann er locker 2 Minuten und mehr gut fahren. Außerdem ist er gegenüber Schleck der weitaus bessere Zeitfahrer. Im Moment hat Contador keinen Grund um anzugreifen. Heute oder morgen werden Astana, Sky und Radioshack was machen müssen. Wobei Radioshack mit klöden immer noch nen Trumpf hat.
    Wenn Contador eine Schwäche hat, dann ist das bei langen Abfahrten. Da hat Nibali beim Giro gezeigt, dass man Contador dort Minuten abnehmen kann.

  25. #123
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rolliman Bekijk bericht
    Contador muß noch nichts tun. Seine Etappen kommen noch im Hochgebirge. Da kann er locker 2 Minuten und mehr gut fahren. Außerdem ist er gegenüber Schleck der weitaus bessere Zeitfahrer
    Stimmt was du sagst. Er wird sich zeigen um da vorne da bei zu sein. Wenn er Zeit nehmen kann er wird es tun. Aber das wird nicht so sein wie es in die richtige Bergen. Da geht es um Minuten hier noch nicht. Heisst mehr Presenz zeigen und das wird er tun. Grosse unterschiede wird es Heute nicht geben.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  26. #124
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:31
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.698 in 2.635 posts

    Standaard

    Code:
    Top 3 etappe 8:
    
    1. Alberto Rui Costa
    2. Philippe Gilbert 
    3. Cadel Evans
    Code:
    Tussenstand
    1. The Saint	55pt
    =. Peter1966	55pt
    =. Picasso	55pt
    2. Sphinx	50pt
    3. Big30	35pt
    4. Scoobert	30pt
    =. The Giz	30pt
    5. Tiga          5pt
    6. De Rest       0
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  27. #125
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:31
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.698 in 2.635 posts

    Standaard

    Contador hoefde idd niets te doen, maar deed dat wel op het laatst. Gewoon om te laten zien, "ik ben er nog Schleckjes." Wel heel apart dat Andy Schleck en Cadel Evans van tactiek wisselden vandaag. Normaal is Evans degene die alleen reageert en zich in een bepaald wiel vastbijt (vandaag deed Andy dat bij de Condor). Nu begint Evans sinds zijn etappeoverwinning toch de schroom wat af te werpen en gaat zelf terwijl Contador en Schleck gezellig de benen testen. Gilbert tweede achter Rui Costa, ik zelf had het voorspeld, Jo Maas niet. Die leverde zojuist mopperend een paar flessen Zeller Grafschaft af die hijzelf weer van Thomas De Gendt had gewonnen. Maas vondt dat Johnny zijn bollentrui niet kon verdedigen, de Gendt was het daar niet zo mee eens. Helaas rijdt morgen een Amerikaan van Nederlandse afkomst in dat tricot.

    Ook voor Gesink was het een slechte dag vandaag al, eerst op de Croix St. Robert, waar hij lostte en weer terugkwam en daarna op de klim naar Superbesse, waar hij 1m26 verloor. Hij houdt nog wel de leiding in het jongerenklassement, waar Rein Taarmea ondanks wéér een lekke band toch naar twee klom. Een tip straaljagert, ga nou eens eerst een goede, nuchtere, niet al te veel aan porno verslaafd zijnde mechanicien zoeken, stuur de goede man/vrouw naar de plaatselijke fietsenmaker en sla daar een paar GOEDE rijwielen in, want dit is gewoon zonde. Oh en Denis Galimzimov wil een handtekening van je nieuwe koersdirecteur, had iets met moreel te maken
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  28. Onderstaande leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 9 juli 2011)

 

 
Pagina 5 van 13 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33.