Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 62 van 62

Discussie: Visie over PT ... .

  1. #51
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wedge2 Bekijk bericht
    MiniMe, harstikke bedankt voor de reactie!

    Maar juist dat per sessie betalen vind ik het vervelendste, ook ben ik er vrij zeker van dat ik in de FKK/sauna clubs meteen overrompeld zal worden (door de Sharks), op een of andere manier ben ik vatbaar voor dat soort dingen (leeftijd wellicht )
    Begrijp precies wat je bedoelt. Dat 1-op-1 betalen was voor mij ook precies de reden om nooit (in NL) naar betaalde sex dames te gaan, en de keren dat ik het wel gedaan heb zijn op 1 hand te tellen (en waren zeer zeer slecht, met name omdat je al vrij snel het gevoel hebt opglicht te worden, precies de ervaring die jij ook hebt). Mijn voorkeur ging toen dan ook al uit naar ero parties, waar je gewoon 1 vast bedrag betaald (bij de ingang, niet direct aan de dame(s) in kwestie) en dan zonder stress je ding kan doen.

    Bij ero parties waarvan je weet dat er top dames aanwezig zijn (die gewillig alles doen wat god verboden heeft) werkt dit dan ook prima. Bij PauschalClubs (en PartyTreffs) waar veel meisjes zitten om zoveel mogelijk muntjes (sessies) te hebben, maar zo min mogelijk inspanning/service te leveren, werkt dit echter averechts!

    Bij 1-op-1 sessies in Duitsland is er echter een heel groot (psychologisch) verschil, nl dat je in de Duitse FKK/Sauna clubs vrijwel altijd ACHTERAF (dus NA de kamersessie) de dame betaald. Dit voelt (voor mij, maar mogelijk ook voor jou) totaal anders dan als je VOORAF moet betalen (en de dame alle kans heeft je een loer te draaien).

    Er zijn zelfs clubs waar dit betaalmoment helemaal losgekoppeld is van de dame, en je pas bij vertrek, aan het einde van je clubdag, de gemaakte kamersessies betaald aan de theke (en dus niet direct aan de dame!). Als je dat aanspreekt, moet je maar eens naar Babylon, Bernds, of Haus Panthera gaan (en als je je tijdig aanmeldt, gaat er vast wel een meer ervaren ijsbeer mee).

    Veel club/party plezier (lees ook de GB01 recensie die ik net poste, onvergelijkbaar met een preutse PartyTreff... )

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  2. #52
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Bij PauschalClubs (en PartyTreffs) waar veel meisjes zitten om zoveel mogelijk muntjes (sessies) te hebben, maar zo min mogelijk inspanning/service te leveren, werkt dit echter averechts!
    "Objection, your honour!"
    Hier spring ik er even tussen en breng het hoofd van Wedge2 nog iets meer aan het twijfelen.

    Er bestaan zeker Pauschalclubs waar de meiden alleen gefocust zijn op het scoren van muntjes (kamergangen) en minder bekommerd zijn om de beleving van de klant. Positief springt hier echter Pauschalclub Bochum tussenuit. Lees hiervoor maar eens mijn belevenissen aldaar en oordeel dan nog eens.
    Misschien is Bochum (ken partnerclubs Dortmund en Münster niet) echter de uitzondering op de regel.

    In de hoogtijdagen van McSex was het daar ook feest voor ons beren. Tegenwoordig is het serviceniveau daar ook aardig ingekakt.
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  3. Onderstaande 2 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Taylor (16 mei 2016),Wedge2 (26 maart 2013)

  4. #53
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Kan zo een lijst PSC/PT opnoemen waar dat absoluut niet het geval is met dat lage serviceniveau: Bochum, Munster, Dortmund, LV, PTO, 69, Erkrath, etc...
    Maar goed oordelen over clubs waar je nooit komt of zelfs nooit geweest bent gebeurt op IJBF behoorlijk vaak, eigen gemis naar mijn mening, laat die mensen maar lekker 75-100 euro per uur betalen voor hun imaginaire "hogere serviceniveau"

  5. Onderstaande 2 leden hebben krukar bedankt voor deze bijdrage:

    anali (26 maart 2013),Wedge2 (26 maart 2013)

  6. #54
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Positief springt hier echter Pauschalclub Bochum tussenuit. Lees hiervoor maar eens mijn belevenissen aldaar en oordeel dan nog eens.Misschien is Bochum (ken partnerclubs Dortmund en Münster niet) echter de uitzondering op de regel.

    In de hoogtijdagen van McSex was het daar ook feest voor ons beren. Tegenwoordig is het serviceniveau daar ook aardig ingekakt.
    Ben het voor een deel wel eens met je nuancering WG. PCB is 1 van de betere PCs (net als PT Mettmann 1 van de betere PTs is), en McSex was dat, zeker als ik het vergelijk met het grote aantal andere PCs en PTs waar ik de afgelopen jaren geweest ben (is dus zeker geen hearsay Krukar, maar gewoon mijn eigen ervaring!).

    Maar mijn persoonlijke (subjectieve) mening is dat de dames er toch van een (voor mij!) minder nivo zijn dan elders. Gelukkig smaken verschillen, en Wedge2 moet zijn eigen mind maar opmaken door zoveel mogelijk verschillende clubs/parties/etc te bezoeken!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  7. Onderstaande leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    Wedge2 (26 maart 2013)

  8. #55
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Wat mij stoort is dat dat soort dingen elke keer als feit worden gebracht, ik ken zelf beide werelden (toegegeven, sinds een jaar ben ik geen saunaclubloper meer) en ik merk nou echt geen substantieel verschil tussen serviceniveau in de gemiddelde PT of gemiddelde SC. Ja, in een SC zijn de dames over het algemeen mooier, maar goed ik ben geen optickficker pur sang, zou ook niet helemaal in mijn evolutionaire window passen om het zo maar te zeggen
    Het enige verschil dat ik als veelneuker merk is dat ik na een avondje SC 500-600 euro lichter ben en na een volle dag PT 100-150 euro lichter ben. Bij het SC-bezoek heb ik dan absoluut niet het gevoel dat ik meerwaarde heb gekregen, in tegendeel, de slechte sessies zitten mij vaak dwars omdat je daar toch voor betaald hebt.

    Maar goed zoals je zegt ieder z'n ding, er zijn vast genoeg mensen die zich niet thuisvoelen in een SC danwel in een PT.

  9. Onderstaande leden hebben krukar bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze (26 maart 2013)

  10. #56
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door krukar Bekijk bericht
    Wat mij stoort is dat dat soort dingen elke keer als feit worden gebracht, ik ken zelf beide werelden (toegegeven, sinds een jaar ben ik geen saunaclubloper meer) en ik merk nou echt geen substantieel verschil tussen serviceniveau in de gemiddelde PT of gemiddelde SC. Ja, in een SC zijn de dames over het algemeen mooier, maar goed ik ben geen optickficker pur sang, zou ook niet helemaal in mijn evolutionaire window passen om het zo maar te zeggen
    Het enige verschil dat ik als veelneuker merk is dat ik na een avondje SC 500-600 euro lichter ben en na een volle dag PT 100-150 euro lichter ben. Bij het SC-bezoek heb ik dan absoluut niet het gevoel dat ik meerwaarde heb gekregen, in tegendeel, de slechte sessies zitten mij vaak dwars omdat je daar toch voor betaald hebt.

    Maar goed zoals je zegt ieder z'n ding, er zijn vast genoeg mensen die zich niet thuisvoelen in een SC danwel in een PT.
    Het zijn zeker geen feiten, het is zo subjectief als het maar zijn kan, en alles hangt af van waar jou prioriteiten als ijsbeer liggen. Vindt je optick belangrijk? vindt je TZ belangrijk? Of FT en MMT? Of fixed price? Of heerlijk eten? etc etc

    Was dit weekend bv weer op een super party (zie recensie) met meer dan 10 dames (de helft Tweenies, de helft MILFS), die zonder enige uitzondering helemaal los gingen (krijgen geen muntjes) en met bijna allemaal heb ik zeer goede sex gehad (met helaas iets minder hoogtepunten dan aantal dames, dat past nl niet in mijn evolutionaire window ), en was in totaal nog geen 120 euro kwijt! Ik zet dit dan af tegen mijn ervaringen in de PCs en PTs, die ook fixed price zijn en qua budget dan vergelijkbaar zijn (als ik dezelfde ervaring in Oase had gehad, dan was dat, met alle meerprijzen voor FT/MMT/AV/NS/lesbi/tc), makkelijk richting de 1000 Euro gegaan voor 1 avond vrees ik.........).

    Happy clubbing in ieder geval...........whereever you go!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  11. Onderstaande 3 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    anali (26 maart 2013),Wedge2 (26 maart 2013),Wijze grijze (26 maart 2013)

  12. #57
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door krukar Bekijk bericht
    Wat mij stoort is dat dat soort dingen elke keer als feit worden gebracht, ik ken zelf beide werelden (toegegeven, sinds een jaar ben ik geen saunaclubloper meer) en ik merk nou echt geen substantieel verschil tussen serviceniveau in de gemiddelde PT of gemiddelde SC.
    Waarmee maar eens te meer bewezen is dat we op dit forum vooral meningen, visies, eigen percepties verkondigen en geen absolute waarheden. Wat MM denk ik bedoelt, is dat zijn perceptie vooral betrekking heeft op de grens PT's/Flatrate clubs die overwegend worden bezocht door Nederlanders die nog al snel tevreden zijn en totaal niet kritisch zijn .

    Zeg maar het zelfde fenomeen als bij de Grens Saunaclubs, maar zeker ben ik niet, dit is meer een veronderstelling dan feit !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #58
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    ...die overwegend worden bezocht door Nederlanders die nog al snel tevreden zijn en totaal niet kritisch zijn
    Dezelfde club's waarover wij nederlanders op dit forum lovende berichten schrijven, worden op duitse fora genadeloos de grond in getrapt.

  14. #59
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anali Bekijk bericht
    Dezelfde club's waarover wij nederlanders op dit forum lovende berichten schrijven, worden op duitse fora genadeloos de grond in getrapt.
    Ja wat zijn ze toch lekker kortzichtig he die Duitsers en ook zo generaliserend! Kijk dat doen wij Nederlanders dus nooit, wij zien nog grijstinten en lopen niet over van vooroordelen en gelijk willen hebbend gedrag .
    Je mag nooit generaliseren he, maar ja Duitsers he, die hebben dat dus gewoon in zich, ook dat in de grond trappen, ook weer zo typisch Duits vind ik .
    Gewoon met een grote korrel zout nemen wat op Duitse Fora staat . Heb verder niets tegen Duitsers hoor laat dat duidelijk zijn, wel tegen Fransen want die zijn zo chauvinistisch maar das een ander verhaal.

    Het PT concept vind ik trouwens als je praat over prijs/kwaliteit onovertroffen. Kan geen Saunaclub aan tippen, maar das dus mijn mening he.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  15. Onderstaande 3 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    anali (26 maart 2013),Nibor76 (26 maart 2013),Wijze grijze (26 maart 2013)

  16. #60
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anali Bekijk bericht
    Dezelfde club's waarover wij nederlanders op dit forum lovende berichten schrijven, worden op Duitse fora genadeloos de grond in getrapt.
    Ik zou dan met alle respect wel die Duitse PT/PC pareltjes (niet de €150,- clubs) willen weten waar de Duitsers wel prat op gaan.

    Ik weet wel en las ook van MCsex dat er toen veel Nederlanders waren er echt een feestje gebouwd werd en dat zelf de Duitsers ook maar mee gingen doen.
    Dus m.a.w. Duitse clubs zijn dooie clubs er wordt niet gelachen en gesocialized/geanimeerd schijnt er ook niet te mogen.
    Later ging MCsex1 sluiten en gingen de Sudlanders naar MCsex2 sindsdien weinig meer nieuws gehoord uit die hoek hier op het forum.

    Heeft het iets te maken met het gebrek aan sfeer door de Duitsers en sudlanders?
    Dorsten komen al minder Nederlanders dan wel geen schrijvende Nederlanders sfeer is daar nu de buitentemperatuur als ik het moet geloven.

    Ik denk dus dat veel Duitsers onze open manier van een leuke seksdag beleven niet kunnen waarderen.
    De Duitsers die wel naar de NL clubs gaan doen gewoon mee en kun je ook een praatje mee maken.

    Nederlanders die naar Turkenpuffs gaan zullen zich vast ook in gedrag aanpassen, raar dat het andersom niet mogelijk is en dat ze dan maar die NL clubs de grond in moeten schrijven.

  17. Onderstaande 3 leden hebben Nibor76 bedankt voor deze bijdrage:

    anali (26 maart 2013),fr_loper (26 maart 2013),Wijze grijze (26 maart 2013)

  18. #61
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nibor76 Bekijk bericht
    Heeft het iets te maken met het gebrek aan sfeer door de Duitsers en sudlanders?
    .......
    Ik denk dus dat veel Duitsers onze open manier van een leuke seksdag beleven niet kunnen waarderen.
    De Duitsers die wel naar de NL clubs gaan doen gewoon mee en kun je ook een praatje mee maken.
    Da’s een hele goeie observatie en daarmee tref je waarschijnlijk de spijker op z’n kop.

    Ik kan alleen maar voor mezelf spreken.
    Ik ben nu eenmaal een makkelijke prater en leg contact met jan en alleman. Soms valt me daarbij op dat bij Duitse wandelaars vaak een bepaalde gereserveerdheid aanwezig schijnt te zijn.
    Het lijkt wel alsof men liever niet ermee geconfronteerd wordt dat men op de plek is, waar men zich op dat moment bevindt. Een buitenlander (wij NL’ers dus ook) is in het buitenland - een dagje uit, vakantiegevoel - en staat dus wat losser in het daggebeuren. DVP’s bevestigen mij ook vaak dat ze NL’ers “locker drauf”, “relaxed” en “ohne Stress” ervaren. Ook spreken we onze talen, waardoor we makkelijker in het Engels met een DVP kunnen praten.

    Een mooi voorbeeld was ooit een dagje in PC-Bochum. Normaal gesproken een vrij doodse bedoening. Er waren echter nog 3 andere Nederlanders en geen van ons kende elkaar van tevoren. In elk geval kregen we pret voor tien. Zozeer zelfs dat het ook de meiden begon op te vallen.
    Ik wil er maar mee zeggen dat je de beleving van zo’n dag helemaal zelf in de hand kunt hebben.
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  19. Onderstaande 5 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    anali (26 maart 2013),guusg (27 maart 2013),Nibor76 (26 maart 2013),Taylor (16 mei 2016),Wedge2 (27 maart 2013)

  20. #62
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nibor76 Bekijk bericht
    Dorsten komen al minder Nederlanders dan wel geen schrijvende Nederlanders sfeer is daar nu de buitentemperatuur als ik het moet geloven.

    knip knip

    Nederlanders die naar Turkenpuffs gaan zullen zich vast ook in gedrag aanpassen, raar dat het andersom niet mogelijk is en dat ze dan maar die NL clubs de grond in moeten schrijven.
    Toevallig ga ik morgen naar Dorsten om de boel daar s te verkennen (heb een kortingskaart) maar ik heb er een hard hoofd in...

    Of de nederlandse club's de grond in worden geboord weet ik niet. daar kom ik nooit. Ik zie alleen dat de duitsers over het algemeen kritischer zijn als wij nederlanders (zoals Big30 ook schreef)...

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26.

Babylon 468*60