Pagina 4 van 28 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 677
  1. #76
    Geregistreerd
    20 mei 2012
    Last Online
    10 november 2012 @ 21:01
    Locatie
    Hoboken
    Berichten
    94
    Discussies
    22
    Thanks
    57
    Thanked
    56 in 31 posts

    Standaard

    Vannacht heeft Lebron er een stokje voor gestoken en zullen Pierce en de zijne de beslissende zevende game in Miami moeten gaan afleggen.

  2. #77
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Boston kan het zo afmaken wat ik ook verwacht. Of Lebron James gaat daar een stokje voor steken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dé connaisseur Bekijk bericht
    Vannacht heeft Lebron er een stokje voor gestoken en zullen Pierce en de zijne de beslissende zevende game in Miami moeten gaan afleggen.
    Dat was geen stokje ervoor steken maar meer een heipaal in de grond plaatsen! Als de Celtics een kans zouden hebben gehad dan zouden ze het donderdag avond (EST) thuis in the Garden beslist moeten hebben.
    Boston is de stad en de club met de meeste NBA history (over andere history in Boston hier maar te zwijgen) maar 79-98 thuis verliezen, 3-3 stand, Lebron scoort 45p en pakt 15 rebounds, the final game in Miami dan is het eigenlijk over en sluiten voor de Celtics.

    De Droom NBA finale zou zijn Lakers-Celtics, de Lakers liggen er nu toch al uit (na de Celtics de meest suc6volle NBA ploeg) en dus is alles te zeggen voor een finale tussen Oklahoma en Lebron James.
    LBJ is toch op dit moment gewoon de beste basketballer in de NBA en hij verdient het nu eindelijk eens om een NBA titel te winnen naast al zijn MVP en andere waarderingen die hij al veel heeft ontvangen.

    http://www.nba.com/playoffs/2012/eas...ls=st&g=6&t=bs
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #78
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Oklahoma spreekt niet tot de verbeelding. Heeft geen historie. Ik tel de historie van de Sonics voor het gemak niet mee. LBJ moet het nu maar eens laten zien. Legendes worden gemaakt en geschiedenis wordt geschreven als het om de worst gaat. Noem alle grote spelers op en zij stonden er toen het er toe deed, met als ultieme voorbeeld MJ, scoren in de laatste seconden en de wedstrijd voor de poorten van de hel in je voordeel beslissen. Dat kunnen alleen de echte iconen van de topsport. Dat vind ik het mooiste van echte topsport. De ongelooflijke druk, de verantwoordelijkheid durven nemen en HET dan ook doen.
    Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

  4. #79
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Noem alle grote spelers op en zij stonden er toen het er toe deed, met als ultieme voorbeeld MJ, scoren in de laatste seconden en de wedstrijd voor de poorten van de hel in je voordeel beslissen. Dat kunnen alleen de echte iconen van de topsport. Dat vind ik het mooiste van echte topsport. De
    Leuk dat je mij aanhaalt als ultiem voorbeeld . Basketballen, Moonwalken, handje vasthouden.... allemaal vaardigheden die ik uitermate goed beheers . Ik heb zelfs een hele voetbalclub onder mijn hoede

  5. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (13 juni 2012)

  6. #80
    Geregistreerd
    20 mei 2012
    Last Online
    10 november 2012 @ 21:01
    Locatie
    Hoboken
    Berichten
    94
    Discussies
    22
    Thanks
    57
    Thanked
    56 in 31 posts

    Standaard

    Ondanks de triple - double van Rajon Rondo van de Celtics gaan de Heat toch door naar de finale tegen de Oklahoma Thunder.

    LBJ was daar alweer de grote man met 31 punten en 12 rebounds.

    Volgens mij zullen de Heat de ring naar Miami halen. Wat denken de andere kenners?

  7. #81
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    De Heat zijn denk ik wel licht favoriet maar zal zeker geen zoals dat zo mooi heet sweep worden. Oklahoma heeft een sterk team en ik denk dat Kevin Durant misschien iets minder spectaculair speelt in vergelijking met LBJ maar voor zijn team van heel veel waarde kan zijn.

    De druk ligt mij Miami en misschien nog wel meer bij Lebron die het nu eindelijk eens waar moet maken als ie echt bij de grootte jongens wil gaan horen. Over een paar uur weten we meer, als Miami met 2-0 voorkomt dan kan het snel afgelopen zijn maar die kans acht ik niet zo heel groot.

    Miami wint met 4-3 denk ik.

    De NBA finals zijn trouwens 10 keer zo leuk en spannend in vergelijking met een EK voetbal !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #82
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dé connaisseur Bekijk bericht
    Ondanks de triple - double van Rajon Rondo van de Celtics gaan de Heat toch door naar de finale tegen de Oklahoma Thunder.

    LBJ was daar alweer de grote man met 31 punten en 12 rebounds.

    Volgens mij zullen de Heat de ring naar Miami halen. Wat denken de andere kenners?
    Mijn voorspellingen komen nooit uit. Voor de finale had ik "Miami - San Antonio" gegokt met als winnaar "Miami". Ok, "Miami" kan nog hoewel ze de eerste wedstrijd tegen "Oklahoma" verloren hebben (zie het net op teletekst). Toch blijf ik bij mijn keuze voor de "Heat in 6", 4 - 2!

    BOXSCORE





    Prachtige site trouwens van de NBA. Boordevol info en video's.

  9. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    dé connaisseur (24 juni 2012)

  10. #83
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Nadat Miami in Oklahoma de terugreis aanvaardde met een 1-1 stand heeft men inmiddels thuis al 2 maal gewonnen zodat men donderdag het (ook thuis) al af zou kunnen maken. De eindstanden maken al duidelijk dat Miami zeker niet oppermachtig is, de 2 ploegen zijn redelijk gelijkwaardig aan elkaar.

    Bij al hun overwinningen moest Miami ook eerst van een soms forse achterstand terug komen. Donderdag is het er op of er onder voor Oklahoma. Winnen ze donderdag dan zijn ze weer helemaal terug in de race en met de laatste 2 wedstrijden voor hen thuis is dan nog beslist. Evengoed is het donderdag met 4-1 over en sluiten.

    Oklahoma 105 Miami 94
    Oklahoma 96 Miami 100
    Miami 91 Oklahoma 85
    Miami 104 Oklahoma 98
    Laatst gewijzigd door Big30; 20 juni 2012 om 20:36
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    dé connaisseur (24 juni 2012)

  12. #84
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Bij al hun overwinningen moest Miami ook eerst van een soms forse achterstand terug komen. Donderdag is het er op of er onder voor Oklahoma. Winnen ze donderdag dan zijn ze weer helemaal terug in de race en met de laatste 2 wedstrijden voor hen thuis is dan nog beslist. Evengoed is het donderdag met 4-1 over en sluiten.
    Aldus geschiedde. James met zijn tripple double in de laatste wedstrijd was natuurlijk ook de MVP. Hij heeft zijn Ring en komt (is al?) in the Hall of fame, ok hij moet nog even wachten, MJ werd ook pas in 2009 daar opgenomen! Dat zal wel goed komen!

    Nou ja ... . Patrick Ewing was enshrined 2008! http://www.hoophall.com/hall-of-fame.../patrick-ewing

    Wie begrijpt deze lijst?
    http://www.hoophall.com/hall-of-famers-index/
    (Sorry! Only for the freaks)
    Laatst gewijzigd door Big30; 26 juni 2012 om 00:32
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #85
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Aldus geschiedde. James met zijn tripple double in de laatste wedstrijd was natuurlijk ook de MVP. Hij heeft zijn Ring en komt (is al?) in the Hall of fame, ok hij moet nog even wachten, MJ werd ook pas in 2009 daar opgenomen! Dat zal wel goed komen!

    Nou ja ... . Patrick Ewing was enshrined 2008! http://www.hoophall.com/hall-of-fame.../patrick-ewing

    Wie begrijpt deze lijst?
    http://www.hoophall.com/hall-of-famers-index/
    (Sorry! Only for the freaks)
    Met 4-1 winnen betekent toch dat je de vloer aan veegt met je tegenstander. Het was even schrikken toen "Oklahoma" de eerste wedstrijd won. Net als dat het even schrikken was toen in de legendarische finale van 1991 de "Lakers" de eerste wedstrijd wonnen van de "Bulls" en iedereen dacht "Over en sluiten". dat soort legendarische wedstrijden zijn jammer genoeg een unicum geworden.

    Leuk dat je die "Hall of Fame" lijst memoreert. Is toch een duidelijk lijst! valt niks aan te snappen. Spreekt voor zich. Even verder gesurft op die site en kwam bij het flamboyante "Enfant Terrible" Dennis Rodman uit. Indrukwekkende speech van deze maniakale "Drag Queen" annex sex-verslaafde.
    http://www.hoophall.com/hall-of-fame.../dennis-rodman
    Op van de zenuwen, door emoties overmand, gekleed als een clown haspelt hij zich door zijn speech.

    Legendarisch zijn snoekduik naar de bal in een wedstrijd.


  14. #86
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Met 4-1 winnen betekent toch dat je de vloer aan veegt met je tegenstander.

    Leuk dat je die "Hall of Fame" lijst memoreert. Is toch een duidelijk lijst! valt niks aan te snappen. Spreekt voor zich.
    Yep 4-1 is een duidelijke uitslag maar toch gingen de eerste 4 partijen redelijk gelijk op en stond Miami soms op een redelijke achterstand. Maar als je met 4-1 wint en ook de manier waarop ben je de dik verdiende winnaar. Als als, zou het 3-2 zijn geworden dan zou ik Oklahoma met dan 2 thuiswedstrijden nog een kleine kans hebben gegeven.

    Ik bedoelde bij de Hall of fame eigenlijk dat MJ pas in 2009 werd opgenomen terwijl generatie genoten (Bird 1998) van hem er al eerder in stonden, dat was wat vreemd. Leuk zo'n lijst, veel namen die me niet zo veel zeggen maar ook de nodige dat je weer herinneringen terug haalt.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  15. #87
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.325 in 4.535 posts

    Standaard 'Crossover' van Pargo

    Voor de liefhebbers...


  16. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    dé connaisseur (22 juli 2012)

  17. #88
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard



    Lijkt vreemd zeker zo veel pogingen, maar ik heb zelf een keer live meegemaakt bij een Eredivisie wedstrijd in Nederland dat na een vrije worp een speler de defensieve rebound pakte en de bal mooi door het eigen netje ging. Fout werd begaan door 1 van de beste Amerikanen die in de Nederlandse competitie hebben gespeeld. Naam vd speler kan ik wel noemen maar zal denk ik maar 1 forum lid hier wat zeggen .

    Misschien wel de beste forward ooit in de Nederlandse competitie.
    Laatst gewijzigd door Big30; 20 november 2012 om 23:07
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  18. #89
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Lijkt vreemd zeker zo veel pogingen, maar ik heb zelf een keer live meegemaakt bij een Eredivisie wedstrijd in Nederland dat na een vrije worp een speler de defensieve rebound pakte en de bal mooi door het eigen netje ging. Fout werd begaan door 1 van de beste Amerikanen die in de Nederlandse competitie hebben gespeeld. Naam vd speler kan ik wel noemen maar zal denk ik maar 1 forum lid hier wat zeggen .

    Misschien wel de beste forward ooit in de Nederlandse competitie.
    Wat een sukkel. Zoiets zie je weleens bij de "tip-off" en een speler de bal ontvangt en naar zijn eigen basket dribbelt.

    Beste amerikaanse "forward" ? ? ? Pfffff, die is pittig. De enige die me bij staat uit die periode is Henry Smith van "Levi's Flamingo's". Heb ik nou een vrijkaart gewonnen? Ik bedoel niet van de een of andere sekstent maar "Courtside" naast Jack Nicholson bij de "Lakers" welteverstaan ! ! !

  19. #90
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Beste amerikaanse "forward" ? ? ? Pfffff, die is pittig. De enige die me bij staat uit die periode is Henry Smith van "Levi's Flamingo's". Heb ik nou een vrijkaart gewonnen? Ik bedoel niet van de een of andere sekstent maar "Courtside" naast Jack Nicholson bij de "Lakers" welteverstaan ! ! !
    Is ook pittig! Denk dat je Hank Smith bedoelt, speelde toen bij Delta Lloyd in Amsterdam maar kan best zijn dat ie van Levi's kwam. Dat zal hem wel zijn want die kwam inderdaad van Levi's. Die bedoelde ik niet maar je zit dan wel aardig in de buurt kwa statistieken en periode!!!

    Het was een hele sober spelende shooting forward, weinig spektakel maar heel effectief. Keurige jongen, leefde niet zo ruig als veel Amerikanen toen (en nog) hier deden.
    Laatst gewijzigd door Big30; 21 november 2012 om 00:13
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #91
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Is ook pittig! Denk dat je Hank Smith bedoelt, speelde toen bij Delta Lloyd in Amsterdam maar kan best zijn dat ie van Levi's kwam. Dat zal hem wel zijn want die kwam inderdaad van Levi's. Die bedoelde ik niet maar je zit dan wel aardig in de buurt kwa statistieken en periode!!!

    Het was een hele sober spelende shooting forward, weinig spektakel maar heel effectief. Keurige jongen, leefde niet zo ruig als veel Amerikanen toen (en nog) hier deden.
    Ja klopt Hank.
    Hier zal hij wel ergens tussen staan.
    https://sites.google.com/site/jbergs...andskampioenen

  21. #92
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Alleen voor de freaks deze link:
    http://issuu.com/stichtingamericansp...w&pageNumber=1

    p47: Amerikanen in Nederland, vroeger beter?

    Heel mooi stukje waar ik exact naar zocht. Conclusie vroeger hadden we de betere Amerikanen, meer geld in de competitie, minder Amerikanen die naar Europa kwamen, minder concurrentie van andere landen.

    Zelfs een lijst met de top-25 Amerikanen hier, met zoals te verwachten op 1 Paul Thompson, heb hem vaak in de Maaspoort zien excelleren, veel bekende namen in het lijstje. "Mijn nummer 1" staat ook toch zeer hoog genoteerd! De top bijna allemaal spelers met een NBA verleden, vaak net iets te "klein" voor de NBA. Helaas is het huidige basketbal van een veel minder nivo, geld speelt daarbij natuurlijk een belangrijke rol.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (22 november 2012)

  23. #93
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    In 2012 zullen de New Jersey Nets verhuizen naar Brooklyn, waar ze op dit moment een nieuw sportcomplex aan het bouwen zijn. New Jersey Nets zullen dan Brooklyn Nets worden. De coach werd onlangs ontslagen.
    FYI!
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Brooklyn_Nets

    Laatst gewijzigd door Big30; 5 januari 2013 om 00:53
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. #94
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 maart 2024 @ 22:00
    Berichten
    6.941
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Basketballer LeBron James is woensdag (lokale tijd) de jongste speler ooit geworden die de grens van 20.000 punten in de Amerikaanse profbasketbalcompetitie NBA heeft overschreden. .............. http://www.ad.nl/ad/nl/1021/Meer-spo...mijlpaal.dhtml

  25. #95
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:18
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.066
    Thanked
    3.156 in 945 posts

    Standaard

    ik moet zeggen dat ik het helemaal niet meer volg. Het was ooit mijn grote passie. Vooral op het veld (waar ik toch wel, al zeg ik het zelf, succesvol was) maar ook daarbuiten. Op de een of andere manier ben ik het nu kwijt...
    Een uurtje is ook maar een uur...

  26. #96
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 maart 2024 @ 22:00
    Berichten
    6.941
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

  27. #97
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 maart 2024 @ 22:00
    Berichten
    6.941
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Basketballer Nowitzki bereikt mijlpaal

    NEW ORLEANS -
    Dirk Nowitzki heeft als 17e speler in de geschiedenis van de NBA de grens van 25.000 punten bereikt. De 34-jarige Duitser droeg met 19 punten bij aan de uitzege van Dallas Mavericks op New Orleans Hornets 107-89...................http://www.telegraaf.nl/telesport/21...ijlpaal__.html

  28. #98
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Erg jammer hoor, op de avond van de beslissende NBA final komt Big30 met de mededeling dat fietsen de mooiste sport is. Dat kun je wat mij betreft elke dag van het jaar roepen, maar niet vandaag.....
    Is dat echt vandaag, volg het van een afstandje zo blijk wel, eek??? Miami leek er uit te liggen publiek verliet de zaal al en ja toen, ja toen! Mooi block shot ook van LBJ.
    Laatst gewijzigd door Big30; 20 juni 2013 om 21:32
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  29. #99
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:18
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.066
    Thanked
    3.156 in 945 posts

    Standaard

    nee....ik antwoord nog wel ff (mag je ook vegen); vannacht is de laatste game. Ik heb het heel lang niet gevolgd totdat mijn aandacht werd getrokken door een Miami dat heel sterk terug kwam. Laatste wedstrijd werd slechts in OT gewonnen en er zijn mensen (ik hoor daar ook bij) die nogal wat discutabele zaken zagen. Maar goed.....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  30. #100
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    nee....ik antwoord nog wel ff (mag je ook vegen); vannacht is de laatste game. Ik heb het heel lang niet gevolgd totdat mijn aandacht werd getrokken door een Miami dat heel sterk terug kwam. Laatste wedstrijd werd slechts in OT gewonnen en er zijn mensen (ik hoor daar ook bij) die nogal wat discutabele zaken zagen. Maar goed.....
    Wat hoogtepunten. Met Ray Allen als "Clutch-shooter"

 

 
Pagina 4 van 28 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60