Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13
  1. #1
    Geregistreerd
    10 juni 2007
    Last Online
    8 oktober 2023 @ 20:23
    Locatie
    Heidweg 1, Bruggen
    Berichten
    1.073
    Discussies
    51
    Thanks
    1.367
    Thanked
    1.241 in 343 posts

    Standaard Melissa (Iraanse/Duitse)

    Naam : Melissa

    Nationaliteit/Taal : Iraans/Duits - duits/engels

    Leeftijd : 20 jaar

    Haarkleur/-lengte : Bruin/ lang stijl

    Lengte dame :170

    Postuur/Cupmaat : slank/A

    Tatoeages/Piercings : niets gezien

    Service:PZC, NMC, zoenen

    Voordelen: vriendelijk, mooie uitstraling, nog lekker jong en fris

    Tijdsduur : 30 min

    Prijs : 50 euro


    Nadat ik de vriendin van Antonella gezien had wist dat zij eraan moest maar helaas ging ze toen bezet maar ze komt natuurlijk een keertje vrij en dat gebeurde ook en zag ook dat er een ander op haar stond te loeren maar hij had pech.
    Ze had net wat te drinken gepakt toen ik naar haar toe liep. Ze kwam vrij snel ter zaken maar ik wist al dat zij het moest worden en toen ze zei dat ze half Duits en half Iraans is riep ik hardop sloesol!

    Ze had een zwart setje aan, lang bruin stijl haar, lekker slank en gebruind lichaam en bruine ogen. Ze gaat een sloesol halen, ik kijk even om me heen en ze stond alweer voor me en we konden direct aan de slag.

    In de kamer kon ik haar mooie lichaam naakt goed bewonderen terwijl zij de ketszwans bekeek en nam hem toch maar al te graag in de mond wat volgde was lekker, ze ken er wat van. En ik betaste haar lichaam natuurlijk maar ben niet aan de bef gegaan.
    Er moest ook nog geketst worden en zij begon dus ik kon lekker op me rug blijven leggen. Over geschakend op normaal gevolgd door doggie wat ik niet te hard mocht doen waarna we weer terug gingen in standje normaal met haar benen opgevouwen zodat ze probeerde me op afstand te houden. Op een gegeven moment kijkt ze op haar horloge en zegt; oh nog 5 min. Normaal ken dit een slechte invloed hebben op de ketszwansexplosie maar ik kon met gemak overschakelen op de Ron Jeremy modus en was het zo gebeurd.
    THE BOSS!!!!
    stay hard, stay hungry, stay alive!

  2. Onderstaande 2 leden hebben ketserr bedankt voor deze bijdrage:

    bosbeer (22 mei 2011),Tiga (22 mei 2011)

  3. #2
    Geregistreerd
    10 juni 2007
    Last Online
    8 oktober 2023 @ 20:23
    Locatie
    Heidweg 1, Bruggen
    Berichten
    1.073
    Discussies
    51
    Thanks
    1.367
    Thanked
    1.241 in 343 posts

    Standaard

    Gister was ze er weer dus ben ik voor de tweede keer met haar gegaan. Was goed en er gebeurde eigenlijk hetzelfde als bij de eerste keer. Maar heb er geen spijt van ondanks ik me recensie even had opgezocht nadat ik haar had gesproken,
    THE BOSS!!!!
    stay hard, stay hungry, stay alive!

  4. #3
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    4 juli 2022 @ 19:57
    Berichten
    601
    Discussies
    34
    Thanks
    108
    Thanked
    129 in 40 posts

    Standaard

    zeer mooie meid met grote mooie ogen en benen waar geen eind aan komt.
    Vriendelijk en wil het je naar de zin maken.
    Begonnen met pzc wat echt heerlijk was en waarbij ze je af en toe met die grote kijkers aankijkt, veel variatie en goeie druk met de lipjes...nmc wat minder zoals gezegd laat ze zich niet graag doggy neuken dus in
    missionaris rubber volgespoten!

  5. #4
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    4 juli 2022 @ 19:57
    Berichten
    601
    Discussies
    34
    Thanks
    108
    Thanked
    129 in 40 posts

    Standaard

    Nadat ik deze stunner een paar weken geleden in XXX tegengekomen was, waar ze echt fantastisch uitzag haar afgelopen dinsdag maar weer eens meegekomen naar de kamer.

    Wederom begonnen door me eens lekker te laten afzuigen....dit doet ze toch echt goed...veel afwisseling en heerlijk om dat mooie koppie in de weer te zien met mijn piemel.
    Even mijn ballen en bijna mijn kont laten meelikken om haar daarna harder dan de vorige keer te nemen.
    Ik was al eerder klaargekomen bij sessies die dag met xenia en samantha dus ik kon lekker hard doorstoten.
    Volgens mij deed ik haar een beetje pijn maar dat weerhield mij er deze keer toch niet van om dit slanke sletje lekker door te neuken a la woodman stijl!
    Is toch waar ik voor betaal of niet soms, haar op haar rugje gelegd en mijn dikke schwanz erin gejaagd.
    Net als de vorige keer merk ik dat ze de schwanz dan beter tot zich neemt dus haar zo nog een minuutje of tien doorgeneukt.
    Afgemaakt door mijn zaad over haar buik en tietjes te spuiten waarbij ook enkele druppels op haar gezicht belanden...
    Een waanzinnig geil geizcht
    Laatst gewijzigd door Big30; 20 april 2012 om 01:37 Reden: prive info

  6. #5
    Geregistreerd
    2 juni 2007
    Last Online
    8 oktober 2023 @ 23:15
    Locatie
    Ergens in NRW (zonder vaste woon- of verblijfsplaats)
    Berichten
    106
    Discussies
    1
    Thanks
    910
    Thanked
    512 in 80 posts

    Standaard

    Ze viel me vandaag in eerste op in de bar vanwege haar knappe uiterlijk. Wat een beauty met indrukwekkend mooie ogen. Had net een cessie afgerond en vond het nog niet het geschikte moment. Haar daarna een tijd lang niet meer gezien.
    Tijdens een cooling down na een sauna bezoek zat ik buiten toen ik ze voor een tweede keer zag. Ze laat in de middag buiten gaan zitten. Het was al wat afgekoeld en vroeg heel tactvol haar een kleed aan te geven. De blikken kruisten elkaar nog nadrukkelijker dan een eerste keer. Haar daarna wederom uit het zicht verloren.
    Drie maal is scheepsrecht. Tijdens de rondgang liep ze me bijna letterlijk tegen het lijf. Ze was gekleed in een uitdagende oranje body. Zij bleek op jacht. Het bleef dit keer niet beperkt tot het kruisen van blikken of maken van een opmerking. We raakten staande verzeild in een geanimeerd gesprek. Je wordt hierbij heel discreet aangeraakt. Die mooie priemende ogen nemen je hierbij in een houdgreep. Het lijken wel magneten. Je raakt er van onder de indruk.
    Naast een ontzettend knappe verschijning is ze ook een onderhoudend gezelschap. Na een eerste ontwijkend antwoord op haar eerste uitnodiging uiteindelijk toch maar de knoop doorgehakt. Ze bleef me uitdagen waardoor ik nieuwsgierig werd naar een ervaring.
    Op de kamer heeft ze niet alleen de intentie je het naar de zin te maken maar spant zich daar ook echt voor in. Ze verlegt geen grenzen maar laat je nauwelijks merken dat wat je van haar vraagt niet haar eigen voorkeur is. Het is zeker geen type dat de intentie heeft snel afscheid van je te nemen.
    Ze waarschuwt je als de resterende tijd beperkt is tot een aantal minuten. Dit komt meer over als een waarschuwing dan als een mededeling met een andere intentie.
    Achteraf de cessie nog wat verlengd door wat na te praten. Hierbij was ze meer dan gemiddeld open. Algemene beoordeling is een knappe, intelligente, zachtaardige dvp zonder profi trekjes.
    De ervaring naar aanleiding van de cessie van later vandaag is te omschrijven als bijzonder positief. Stond vandaag in de top ranking van de knappe verschijningen.
    Algehele conclusie: positieve ervaring met herhalingsgevaar.

  7. Onderstaande 2 leden hebben dennisw bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (14 mei 2012),Megaboob (13 mei 2012)

  8. #6
    Geregistreerd
    2 juni 2007
    Last Online
    8 oktober 2023 @ 23:15
    Locatie
    Ergens in NRW (zonder vaste woon- of verblijfsplaats)
    Berichten
    106
    Discussies
    1
    Thanks
    910
    Thanked
    512 in 80 posts

    Standaard

    Gisteren na lange tijd weer eens op een vrijdag een bezoekje gebracht aan GT. De parkeerplaatsen waren bezet en werd door de parkeerwachter geadviseerd gebruik te maken van de pendeldienst. Aangezien ik voldoende tijd ter beschikking had gekozen te wachten tot er een parkeerplaats bij het pand vrij kwam. Deze wachttijd beperkte zich tot slechts enkele minuten.
    Na de verkleedpartij tot ijsbeer, een rondje gemaakt. De krukjes bij de bar langs de binnenplaats waren vol bezet en bij de kino was eveneens voldoende keuze beschikbaar.
    Van mijn top 5, waarvan er meestal minimaal 3 op vrijdag aanwezig zijn, in eerste instantie geen keuzeoptie aangetroffen. Uiteindelijk maar besloten om te starten met een saunabezoek. Na een afkoeling buiten, met wat lichte regen, en wat drankjes op het vocht weer op peil te brengen een nieuw rondje gelopen. Tijdens die ronde ontmoete ik een dvp die op mijn lijstje stond met achter haar naam als opmerking “herhalingsgevaar zeer groot””.
    In de gang naar de tuin keken we elkaar aan. Ik bleef stil staan. Melissa herkende me van een voorgaand bezoek en kwam op me toegelopen. Ze droeg een strakke body waardoor dat lange en slanke lichaam super geaccentueerd werd. Als een magneet plakte ze zich met haar onderlichaam tegen me vast en keek met een vriendelijke glimlach, ondeugend aan. Zo stonden we geanimeerd met elkaar in gesprek. Uiteindelijk vroeg ik haar om een sleutel te organiseren.
    Tijdens het wachten kwam Larrissa bijna in looppas voorbij gelopen met een blijk van herkenning en een kort praatje waarna ze op zoek ging naar haar volgende afspraakje.
    Intussen een zitplekje opgezocht. Na een paar minuten kwam ze terug met de mededeling dat er een wachttijd was van 10 minuten. Ze draaide zich naar me toe en kwam heerlijk sexy met haar lange benen tegen me aan staan. Het is een gezellige gesprekspartner waardoor de wachttijd snel voorbij ging.
    Uiteindelijk bleek de inschatting van de wachttijd wat al te optimistisch. Nadat ze opnieuw op pad was gegaan voor een sleutel bleef ze minimaal een kwartier weg. Ondanks dat ze niet in het bezit was van een sleutel vroeg ze me mee te gaan naar een blokhut buiten. Onder aan het trapje bij de blokhutten kreeg ze de sleutel van hut 19 in haar handen gedrukt.
    Buiten was het zwaar bewolkt en binnen werd het al wat donker. Ze vroeg me of de lamp aan moest. Had niet mijn voorkeur. Met haar huid, dat donkere bruine lange haar, en die vlammend mooie grote lichte ogen is het een opvallende verschijning in de schemering.
    Nadat ze het bed voorzien had van een overtrek kwam ze tegen me aan staan. Zoenen doet ze sensueel en met passie. Nadat ze zich uitgekleed had verscheen er een bovengemiddelde slanke dame met kleine borsten. Ze komt heerlijk tegen je aanliggen waarna haar handen op zoek gaan. Zelf mag je ook met haar spelen. Je merkt dat daar van kan genieten aangezien je met grenzen je gang mag gaan waarbij haar lichaam schokkend reageert.
    Na de ontdekkingstocht haar verzocht met haar lippen en tong elders in te zetten. Dat leverde een super ervaring op. Een half uur bleek te weinig tijd. Daarna overgegaan tot sex in verschillende posities. Hierbij voldeed ze ruimschoots aan de verwachtingen. Laat de regie aan jouw over.
    Tijdens de sex kijkt ze je doordringend aan met haar mooie priemende ogen.
    Deze tweede ervaring met haar was wederom super. Herhalingsgevaar staat niet ter discussie.
    Het is wel een dame van de tijd. Deze keer informeerde ze tijdig naar je intentie. Dat voorkomt de ervaring dat je een mededeling krijgt te kort voor het verstrijken van de tijdslimiet.
    Persoonlijk beoordeel ik haar als een toppertje die opschuift naar een hogere positie in mijn ranking.

  9. Onderstaande 2 leden hebben dennisw bedankt voor deze bijdrage:

    ketserr (16 juni 2012),Megaboob (16 juni 2012)

  10. #7
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...733#post280733

    De bodem van de geopende koektrommel was nog steeds niet in zicht en Wijze Stijve liet me niet in de steek. Hij attendeerde me op een exotische schoonheid, Een prinses uit 1000 en één nacht: Melissa.

    Naam : Melissa
    Nationaliteit/Taal : Iraans-Duits/ Duits
    Leeftijd : 22
    Haarkleur/-lengte : bruin/ heel lang sluik
    Lengte dame : 1,70 mtr
    Postuur/Cupmaat : superslank met heeeele lange benen,50 Kg, maat 32/ stevige perfecte A-cups
    Tatoeages/Piercings : geen
    Service: PZC, NMC, 69
    Voordelen: haar uiterlijk. Dreambody. Super zachte huid. Nektarzoet poesje.
    Nadelen: Geen TZ. Gebruik van glijmiddel.
    Tijdsduur : 30 min.
    Prijs : EUR 50,=
    Extra’s bij het bezoek: geen
    Wijze Grijze sexapproval: 8,5/10 (vanwege ontbrekende TZ)

    Ik had haar meerdere malen gespot en op het eind van de avond besloten dat dit koekje dan ook nog maar geproefd moest gaan worden. Aardige meid in de omgang, maar haar professionaliteit verhinderde toch het ontstaan van een diepere chemie. Ze wilde niet naar de bioscoop en buiten was het inmiddels te koud geworden. Dus maar een kwartiertje binnen op een sleutel wachten. Gelukkig werd het de grote kamer links van de receptie met een dubbel 2 persoonsbed en spiegels aan de muur. Deze spiegels waren een enorm toegevoegde waarde. Ik kickte enorm op deze exotische hardbody. De sex was wat minder vanwege een overdaad aan glijmiddel. Dat was volgens mij niet nodig geweest en had anders zeker tot een lekkerdere strakkere ervaring bijgedragen.

    De extra dimensie echter van zien hoe Melissa me pijpte terwijl ik tegelijk van haar zeldzaam heerlijk smakelijke poesje genoot, zorgde andermaal voor een ongekend intens hoogtepunt en prachtige afsluiting van deze perfecte dag. Hier had zij niet op gerekend, want ik had haar verteld dat ik al 3 kamers achter de rug had. Haar intrigerende verschijning en mooie oosterse mystieke oogopslag maakten Melissa voor mij, optisch gezien, tot de winnaar van de dag. In dit geval zorgde haar uitstraling voor de extra kick.
    Wijze grijze sexapproval: 8,5/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  11. Onderstaande leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    mynasch ( 1 september 2012)

  12. #8
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    4 juli 2022 @ 19:57
    Berichten
    601
    Discussies
    34
    Thanks
    108
    Thanked
    129 in 40 posts

    Standaard

    Blijft inderdaad een lekker hertje die ik
    laatst het verblijdt met een geweldige ft.
    Alleen haar buik is niet heel strak, lijkt wel of ze al een kindje heeft gehad.

  13. #9
    Geregistreerd
    25 mei 2012
    Last Online
    21 januari 2013 @ 06:00
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Pijpt perfect

    Lekker met Malissa aan de gang geweest. Moet wel zeggen dat ze lekker pijpt vooral dat ze je aankijkt heerlijk

  14. #10
    Geregistreerd
    19 oktober 2010
    Last Online
    20 februari 2023 @ 18:04
    Berichten
    50
    Discussies
    7
    Thanks
    17
    Thanked
    12 in 7 posts

    Standaard

    Melissa is een heel mooie verschijning, slank, grote kijkers en stralende glimlach.

    Op de kamer is ze nog sympathieker dan aan de bar, ze kust heel voorzichtig en gevoelig alsof het haar eerste keer is (ik vermoed dat dat niet het geval is :-)), met trillend lipjes en al gratis erbij, ook de seks metMelissa is zeer aangenaam, enigeminpuntje is dat er bij standje nummer 3 (op zn hondjes) een ietwat vreemd geurtje vrijkwam bij de jongedame, niet noodzakelijk slecht, gewoon 'apart'.

    Al bij al toch zeker aanradertje!
    The big difference between sex for money and sex for free is that sex for money costs less.

  15. #11
    Geregistreerd
    15 juni 2007
    Last Online
    17 november 2022 @ 10:00
    Berichten
    109
    Discussies
    6
    Thanks
    4
    Thanked
    64 in 34 posts

    Standaard

    Gekke meid. Zag haar staan bij de deuropening afgelopen zaterdagmiddag. Gezellig wat bijgeklets. Kon uiteindelijk niet weerstaan aan die grote kijkers en lief gezichtje. Lichamelijk is ze m'n ding niet. Te weinig rondingen, net een bonestaak. Maar wel een vriendelijke meid met respectable pijpkwaliteiten.
    Neuken doet ze niet overtuigend, dus heb me laten klaarpijpen. Wat ze met verve deed.

  16. #12
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:52
    Berichten
    3.059
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.442 in 1.795 posts

    Standaard

    Tweede sessie zaterdag was met Melissa. Al vaker gezien. Erg slank maar zeker niet onaantrekkelijk. Iets te veel nep naar mijn smaak zoals erg lange fake wimpers, veel te veel zwarte eyeliner en duidelijke nep kleur haar. Gesprek was echter zo spontaan dat ik dacht waarom ook eigenlijk niet. Zoenen bleek niet veel voor te stellen maar PZC was uitstekend, seks ook en een heerlijke FT. Ze was zo lekker aan het pijpen dat ik haar echt lang liet doorgaan. Daarna waren de standjes ook heerlijk. Ik dacht dat we al over ruim 3 kwartier heen waren daarom had ik haar ook niet bij eerste verzoek het condoom laten pakken ik dacht dit rekken we gewoon naar een uur. Is goed genoeg. Echter na afloop vroeg ze keurig of ik misschien een uur wou blijven. Ik dacht ze rekent dus nog geen uur wel ik kan niet nog een keer binnen een half uur dus vriendelijk bedankt. We waren net geen 40 minuten op de kamer en ze rekende keurig een half uur. Ik heb haar gezegd volgende keer een uurtje te blijven. Herhaling is waarschijnlijk.

  17. #13
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Vandaag weer aanwezig. Ze heet nu Samira.

  18. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    dennisw (22 oktober 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:34.