Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 215
  1. #101
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Costana Bekijk bericht
    En zeggen dat ik het nog eens opnieuw wilde proberen om naar PHG te gaan....
    Ik vond PHG ook op de juiste weg was, maar van bovenstaande berichten wordt ik niet vrolijk. Ik hoop dat het een incident is, anders zal ik PHG in ieder geval op zaterdag mijden. Overigens was het publiek in GT zaterdagavond ook niet wat ze gewend waren, hoorde zojuist dat de Sudlander daar welkom waren :O terwijl GT toch bekend staat om het strenge deurbeleid.


    Sent from my iPad

  2. #102
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:32
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    We weten dat er een grote opruiming is geweest in hun damesbestand. Het lijkt er idd op dat ze ook een opruiming in hun klantenbestand aan het houden zijn, of ze zijn hun dames achterna gereisd. De vaste PHG klanten zijn in ieder geval niet blij met deze ontwikkeling!
    Ik denk niet dat VV in de positie is om klanten te weigeren.
    De keren dat ik er de laatste keren ben geweest (niet in het weekend) was er geen fl..kker te doen

    Ik denk dat er in PHG meer te doen is, dat spreekt zich natuurlijk rond en dan zullen ze ook daar een kijkje gaan nemen.

    Zoals al door Alabama aangegeven zijn er geen toppers vertrokken van VV naar PHG, lijkt me dus sterk dat er klanten speciaal voor deze DVP's naar PHG gaan.

    Zoals bekend ben ik zeker geen voorstander van dit soort lieden, dus ik kan me zeeeeer goed voorstellen dat de PHG-klanten er niet blij mee waren.
    Ik hoop alleen niet dat ze LR als alternatief zullen uitzoeken en LR zullen bezetten.

  3. #103
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:32
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    zelfs kritiek op buitenlanders wordt politiek correct verwoord door B69
    Direct een kritische noot (wen er maar vast aan):

    @ B30, bijna goed geformuleerd, een Belg of Duitser is ook een "buitenlander"
    Uitzonderingen daargelaten heb ik daar geen moeite mee.
    Helaas geldt dit niet voor de Sudlaender, dat was in 2011 zo en zal ook in 2012 niet veranderen !

    We zullen hier beslist nog discussies over krijgen, en veegwerk zal beslist niet achterwege blijven.
    Mits terecht en voldoende beargumenteerd hoeft dit geen probleem te zijn.
    Dit veranderd natuurlijk als je te pas en te onpas gaat vegen of een bepaalde club weer "bevoordeeld" (bijv met (sluik)reclame), gedraai, etc...

    Je zult het beslist gaan ontkennen, maar we weten allemaal dat het zo is.
    In jouw plaats zou ik ws hetzelfde doen, dat was in 2011 zo en zal ook in 2012 niet veranderen !
    Laatst gewijzigd door Boy69; 2 januari 2012 om 08:07

  4. #104
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:32
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Costana Bekijk bericht
    Negatief:
    enkele patsertjes kan phg onrechtstreeks iets aandoen !
    Hier moeten ze RECHSTREEKS iets aan doen !!!!!

  5. #105
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Hier moeten ze RECHSTREEKS iets aan doen !!!!!
    Kom jij dan ook weer?

  6. #106
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Kom jij dan ook weer?

    gut gesprochen PP
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  7. #107
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:32
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete

    Kom jij dan ook weer?
    Alleen als PHG dan nagenoeg Südländerfrei wordt.

    En dat zal nooit gebeuren.

    Nee dus.....

    Sent from my iPhone using Forum Runner

  8. #108
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Alleen als PHG dan nagenoeg Südländerfrei wordt.

    En dat zal nooit gebeuren.

    Nee dus.....

    Sent from my iPhone using Forum Runner
    Maar mooi verhaal over world, ontberingen als in de elfstedentocht...

    Ik zit nu (net als gister) in GD. geweldige line up....

    Aanrader maar dat hoef ik jou als veelneuker niet te zeggen...

    Cu

  9. #109
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:44
    Berichten
    13.827
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.368 in 4.542 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Alleen als PHG dan nagenoeg Südländerfrei wordt.

    En dat zal nooit gebeuren.

    Nee dus.....

    Sent from my iPhone using Forum Runner
    In World krioelt het van de Südländer......

  10. #110
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Alleen als PHG dan nagenoeg Südländerfrei wordt.

    En dat zal nooit gebeuren.

    Nee dus.....

    Sent from my iPhone using Forum Runner
    Volgens mij is Boy69 zelf de grootste Sudlander !! of is zijn accent tegenwoordig uit het hoge Noorden

  11. #111
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:32
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen

    Volgens mij is Boy69 zelf de grootste Sudlander !! of is zijn accent tegenwoordig uit het hoge Noorden
    Lol

    Noemen we ze toch gewoon Turken en Marokanen !
    Dat zijn het immers ook

    Sent from my iPhone using Forum Runner

  12. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (12 februari 2012)

  13. #112
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:32
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1

    In World krioelt het van de Südländer......
    Klopt helaas, en erg veel Roemeense mannetjes......

    Sent from my iPhone using Forum Runner

  14. #113
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Lol

    Noemen we ze toch gewoon Turken en Marokanen !
    Dat zijn het immers ook

    Sent from my iPhone using Forum Runner

    Dat ik dat zelf niet door had

  15. #114
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:26
    Berichten
    11.112
    Discussies
    225
    Thanks
    13.080
    Thanked
    17.533 in 6.167 posts

    Standaard

    Ik was gisteren in "Magnum" en daar voelden al die nationaliteiten zich thuis. Jammer was, zoals dat zo vaak is, dat een paar brallerige Mediterane patsers in de "Jacuzi" al die stereotypen en vooroordelen bevestigden. Echter, het gros van de Turken en Marokkanen waren gewoon aangenaam gezelschap net als al die anderen die kwamen om te genieten van de dames.

  16. Onderstaande 3 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (13 februari 2012),Boy69 (13 februari 2012),satanic surfer (16 februari 2012)

  17. #115
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Klopt helaas, en erg veel Roemeense mannetjes......

    Sent from my iPhone using Forum Runner
    Die lopen in PHG en LR ook wel rond. Nooit problemen mee gehad.
    PLECAT

  18. #116
    Geregistreerd
    15 september 2010
    Last Online
    14 februari 2024 @ 21:43
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    427
    Discussies
    6
    Thanks
    364
    Thanked
    573 in 116 posts

    Standaard

    Wat mij bij ieder bezoek aan de 'warme' huiskamer, Living Room, opvalt, is dat mensen van allerlei pluimage hier hun thuis vinden. Van jong tot oud, van zwart tot wit. Niks aan het handje zou je zeggen. Klopt helemaal. Ware het niet, dat mij toch wat zaken van het hart moeten. Verontschuldig mij voor mijn iet wat sarcastische inslag, maar wellicht moet Wilders toch maar eens goed door het land trekken. Ben het niet overal mee eens, maar gewoon ff hier en daar wat orde scheppen...

    Anekdote 1. De pool
    Al bubbelend vond de confrontatie plaats met het 'gele geslacht'. Heel herkenbaar: zij dragen hun lul als een piepklein zakje dat in het niet valt bij het zwarte donsbedje van veren. Voeg daaraan toe een imponerende huidgeur en de eerste bron van opmerkzaamheid is geboren. Zolang deze mensen in kleine getalen aanwezig zijn, vormt dit zeker geen probleem. Zeker gezien hun sociale gedragingen en vriendelijkheid naar de medebeer!

    Anekdote 2. De sauna
    Vanuit het bubbelbad en later ook boven tijdens het etentje in het eettentje, was een prominente Marokkaan die zich de hele keet had toe geeigend. Vreselijk irritant dominant gedrag vertonend en respectloos en asociaal gedragend naar medeberen. Het gedrag waar ik mij bij deze bevolkingsgroep steeds vaker aan stoor en wat op dit forum, als ik het goed begrijp, wordt aangeduid als Sudlander. Hoe onze Duitse medeberen hierover denken, liet in de sauna niks aan duidelijkheid te wensen over! Ook zij storen zich mateloos aan deze dominante knoflook aanbidders en staan versteld vanhet feit dat het voor hun zo heilige boek waarschijnlijk niet is meegenomen en in de lockerin is opgeborgen. Alcohol gebruiken, andere vrouwen knallen, luidruchtig zijn, samensferen, kortom: alles wat de heilige Alibabba heeft verboden.

    Het is veelzeggend dat de Duitser, zo orderlijk en gedisciplineerd, ons zegt: liever 10 Nederlanders dan 1 Sudlander...

    Verwonderlijk is het steeds groter wordende aandeel van deze druktemakers t.o.v. Het aantal aanwezigen in de club. Dit weer relaterend aan het feit dat dit op de nationale bevolking toch een minderheidsgroepering is. Oftewel: het zijn veelneukers.

    Ik ben benieuwd hoe anderen hierover denken en of deze ervaringen alleen door mij zijn opgedaan of niet. Het heeft namelijk impact op mijn gevoel bij het bezoek aan een club!
    Sex is mijn religie, laat ons bidden. AMEN

  19. Onderstaande 3 leden hebben madiwodovr bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (15 februari 2012),MichelJ (15 februari 2012),quitje (17 februari 2012)

  20. #117
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:26
    Berichten
    11.112
    Discussies
    225
    Thanks
    13.080
    Thanked
    17.533 in 6.167 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door madiwodovr Bekijk bericht
    [ knip-per-de-knip]
    Ik ben benieuwd hoe anderen hierover denken en of deze ervaringen alleen door mij zijn opgedaan of niet. Het heeft namelijk impact op mijn gevoel bij het bezoek aan een club!
    Soms rij ik op mijn fiets en dan heb ik dus voorrang en dan komt er zo'n klootzak in een proletenbak die mij bijna van de sokken rijdt en mij geen voorrang verleent terwijl ik het wel heb. Maar voorrang mag je niet pakken zo is mij ooit geleerd tijdens de rijlessen (voor de auto). Als ik vervolgens zie dat er een Turk achter het stuur zit denk ik: 'Zie je wel, die k*t Turken zijn allemaal hetzelfde. Enkele reis Istanbul moeten ze die berbers geven". Zo denk ik ook als er weer een hele horde Marokkanen de bankstellen van "PHG" hebben ingepikt en hun territorium afbakenen met flessen "Moet et Chandon" en vervaarlijk met hun gouden "Rap-kettingen" zwaaien naar iedereen die dat territorium binnen probeert te treden.

    Dat is gewoon een menselijk trekje, dat fors reageren. Dat doe ik eigenlijk ook als de zoveelste Duitser me in Venlo de weg "In het Duits vraagt". Immer gerade aus! is dan het standaard antwoord. Kunnen die klootzakken nou geen Nederlands spreken. Ik stuur ze steevast de verkeerde kant op en hou mijn fiets goed vast want voor je het weet heeft die mof 'm al in de achterbak van zijn Mercedes liggen. "Al die Duitsers zijn hetzelfde", denk ik dan. Natuurlijk weet ik rationeel dat er ook goede Duitsers zijn: Willi69, Egon, Dr. Rammler, Rolliman, Harald, Sunny etc. Dat zijn vrolijke ijsberen.

    En laat ik nou ook vrolijke, amicale, gezellige, praatgrage, geciviliseerde Turken, Marokkanen, Albanezen, Montenegrijnen, Chinezen, Jappanners in de club tegen komen. Maar soms heb ik pech en dan loop ik weer tegen een stelletje a-sociale Italianen of Spanjolen aan die met hun badjas aan in de sauna kruipen en over de lavastenen zeiken. Dat is dan weer tuig van de richel. Soms kom ik ook Joepie tegen. Da's unne Brabander die straalbezopen in de "Jacuzi" van "Golden Time" springt en er volgens mij ook nog in ligt te pissen. Bovendien schreeuwt hij door de hele keet dat hij alle wijven gaat neuken. Bah, wat is Joepie toch een viespeuk. Enkele reis Veenhuizen met die gast. Maar Joepie is ook wel een heel leuke en sociale gast die altijd klaar staat om de rolstoel van zijn goeie vriend Cupido te duwen. Maar dat wil die laatste dan weer niet want hij wil niet als gehandicapte door het leven gaan die bij alles hulp nodig heeft.

    Pas geleden stond ik in "Planet Happy Garden" onhandig met mijn bord vol te kijken waar nog een zitplaats was. Aan een tafel had zich de volledige bevolking van het Rif-gebergte verschanst. Bovendien zaten er ook nog een handvol Turken. Ze zagen me stuntelen, ze wuifden met hun behaarde hand en nodigden me uit om bij hun te komen zitten. Er werd zelfs gevraagd of ik wat wilde drinken en een biertje werd voor me gehaald. Nadat ik gegeten had boden die gasten me sigaret aan van een of ander vaag merk. Dat heb ik maar geweigerd want je weet immers nooit met die gasten. Ik heb toen nog wel gevraagd waarom ze altijd met hun onderbroek aan douchen. Toen zeiden ze dat alleen preutse mediterrane kerels dat doen.

    En die website van Wilders? Laat me niet lachen. Nog slechter als die film die hij ooit maakte. Wachten is nu op de website
    www.meldpuntschreeuwendeenoverlastveroorzakendehoe renlopers.nl
    Wilders is een volstrekt lulletje rozenwater waarvan wij vroeger op school de boekentas op de kop hielden terwijl we op driehoog stonden en een aardappel in de knalpijp van zijn "Mobiletje" duwde zodat hij niet kon starten.. En elke Nederlander die denkt dat hij de werkelijke problemen gaat oplossen is net zo'n grote lulhannes. Die kerel gaat helemaal niks presteren. Is net als alle andere politici bezig met non-issues, randzaken en de waan van de dag. Morgen sta jij op straat. Dan wil je zo snel mogelijk weer aan de slag om je hobby te kunnen bekostigen. Surfen naar die duffe site van Wilders gaat je echt geen baan op leveren net zo min als een stem uitbrengen op die oproerkraaier. Denk je dat hij al je problemen gaat oplossen door wat lastige Marokkanen te verbannen? "Dream on"
    Laatst gewijzigd door Badslippers; 15 februari 2012 om 00:34

  21. Onderstaande 8 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Alfijojo (15 februari 2012),bad pritt (15 februari 2012),Costana (16 februari 2012),De Shyman (15 februari 2012),felrops (15 februari 2012),ijsbeer2121 (15 februari 2012),Red Devil (15 februari 2012),satanic surfer (16 februari 2012)

  22. #118
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:32
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    y
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door madiwodovr Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd hoe anderen hierover denken en of deze ervaringen alleen door mij zijn opgedaan of niet. Het heeft namelijk impact op mijn gevoel bij het bezoek aan een club!
    Ik ben het VOLLEDIG met madiwodo eens !
    Een enkele Turk of Marokkaan is geen enkel probleem, mits hij zich gedraagt (geldt ook voor de Hollanders, Belgen, Duitsers, Jappen, etc..)
    Komen deze lieden (T of M) echter in grote getalen, ontstaat er een sfeer die MIJ in elk geval niet aanstaat, waarbij ze zich dan vaak ook weinig respectvol opstellen tegenover meiden, gasten, etc..
    Hieraan erger IK me, en dat ontneemt mij voor een groot gedeelte het plezier aan een saunaclubbezoekje.

  23. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    madiwodovr (15 februari 2012)

  24. #119
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door madiwodovr Bekijk bericht
    Ook zij storen zich mateloos aan deze dominante knoflook aanbidders en staan versteld vanhet feit dat het voor hun zo heilige boek waarschijnlijk niet is meegenomen en in de lockerin is opgeborgen. Alcohol gebruiken, andere vrouwen knallen, luidruchtig zijn, samensferen, kortom: alles wat de heilige Alibabba heeft verboden.
    Samensferen je bedoelt zeker samenzweren van die suedlaender !
    Daar zit een kern van waarheid in, het vermoeden bestaat dat een duitse Al Queda cel in LR haar wekelijkse besprekingen houd.Om niet op te vallen doen ze lekker mee met wat iedereen daar doet..feest vieren, alcohol tanken en vrouwen neuken.
    Dus er is geen reden tot paniek, hun eigen basis blazen ze niet snel op,maar als de drankrekening die openstaat te hoog oploopt, dan is alles mogelijk.

    Sinds SFL geen undercover surveillance meer uitvoert, loopt het in LR uit de hand.

  25. #120
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:32
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    het vermoeden bestaat dat een duitse Al Queda cel in LR haar wekelijkse besprekingen houd.
    Dit betreft slechts een "kleine fractie", de grote meute bivakkeerd vrijwel dagelijk in een andere club, niet ver van VV

  26. #121
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Als ik vervolgens zie dat er een Turk achter het stuur zit denk ik: 'Zie je wel, die k*t Turken zijn allemaal hetzelfde. Enkele reis Istanbul moeten ze die berbers geven".
    Berbers uit Turkije?

    Groeten,

  27. #122
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Devil Bekijk bericht
    Berbers uit Turkije?

    Groeten,
    Naar Turkije geemigreerde marokanen dat snap je toch wel.
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 15 februari 2012 om 11:28

  28. #123
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Naar Turkije geemigreerde marokanen dat snap je toch wel.
    Stom dat ik daar niet zelf op gekomen ben!

    Groeten,

  29. #124
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Devil Bekijk bericht
    Stom dat ik daar niet zelf op gekomen ben!

    Groeten,
    Alleen maar half-berbers, want 1 ouder zal een Turk moeten zijn.
    "bers" dus.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  30. #125
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:26
    Berichten
    11.112
    Discussies
    225
    Thanks
    13.080
    Thanked
    17.533 in 6.167 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Devil Bekijk bericht
    Berbers uit Turkije?

    Groeten,
    Goed opgelet Red Devil. Soms zit ik ook maar wat voor de vuist weg te typen op mijn laptop en schrijf wat er in mijn kop op komt en daar zit me toch een hoop onzin in!

 

 
Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13.

  Diamond 468*60