Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    24 november 2009
    Last Online
    10 augustus 2012 @ 16:08
    Berichten
    11
    Discussies
    7
    Thanks
    3
    Thanked
    2 in 2 posts

    Beitrag Den Haag, Doubletstraat 3 k2, Rita (Hon)

    Naam: Rita
    Haarkleur/-lengte : Donker/half-lang
    Lengte dame : 1.60/1.65 (sorry geen meetlint bij de hand)
    Postuur/Cupmaat : slank/B
    Nationaliteit/Taal : Hongaars/Hongaars, Duits, Engels
    Leeftijd : 21/22 (iig geboortejaar 1989)
    Service : PMC/NMC meerdere standjes
    Tijdsduur : 15 minuten
    Prijs : 25,-.

    Vorige week bij Rita langsgeweest. Ze ziet er uit als een beetje verlegen meisje maar superknap; weinig make-up en een prachtig lichaam. Op de een of andere manier komt ze erg Russisch op me over: zwart half-lang haar; erg witte huid maar superverzorgd.
    Ik gekozen voor de Doublet-standaard: EUR25 voor pijpen en neuken met verschillende standjes.
    Eenmaal op de kamer gevraagd of ze meer doet voor een hogere prijs (beetje standaardvraag van mij altijd; kan ik een beetje aanvoelen wat voor vlees ik in de kuip...uhm kamer heb. Ik ga er soms ook niet op in, soms ook wel als de prijs meevalt ofc = typische Nederlander :P). Rita's antwoord was negatief wat natuurlijk jammer is, maar geen probleem!
    Rita en ik beginnen een grappig gesprek in half Engels/half Duits en we hebben wat lol. De klik is er; Rita doet zich een beetje voor als een ideaal buurmeisje uit het Oostblok.
    We starten met het voorspel. Een woord: geil!!! terwijl collega-dames gelijk beginnen met oraalwerk, begint Rita je uitgebreid in jouw nek te zoenen; jouw overal betasten en kreeg ik zelfs kusjes op de lippen. Dit komt toch niet onwijs vaak voor in de Doublet dus ik voelde me in de hemel!
    Over naar pijpen: een woord: hemels! Hoe zij haar uiterste best doet....daar kunnen meer dvps van leren. Hier kreeg ik ook echt het gevoel dat ze haar best deed omdat we vooraf zo gezellig hadden. Lange halen, kurketrekkerbewegingen, fijn diep....heerlijk.
    Over naar missionaris want ik hield het niet onwijs lang meer. mensen, Rita is nog echt best strak beneden! Terwijl we in missionaris lagen, kreeg ik weer veel kusjes zowel op mond als nek en rolden we langzaam om in allerlei andere standjes zonder ook maar de penetratie te doorbreken. Geen wonder dat mijn condoompje zo gevuld was.
    Het leek wel alsof Rita bezig was met haar eigen vriendje (wat ze niet had, vertelde ze me: 'we broke up in December') en dat gevoel kreeg ik ook. Na mijn hoogtepunt vond ze het jammer dat ik al gekomen was. Wow...dit voelde echt aan als een GFE.
    Na afloop nog even gepraat en mijn Hongaars nog even opgehaald

    Met Rita had ik echt een klik in hoeverre je als wandelaar en dvp een klik kan krijgen natuurlijk. Dit is wel degelijk een meisje die ik iedereen aan kan raden en als ik weer een kans heb om langs te komen dan zou ik zowaar weer bij haar binnen kunnen stappen...maar helaas (!!!) want:

    Herhalingsgevaar: GEEN en dat ligt niet aan mij!
    Gisteren weer langsgeweest tussen half 7 en 7 uur -> Rita gespot. Besloten om haar weer een bezoek te brengen! Vrolijk weer bij haar raam gestaan maar Rita schudde opeens met haar hoofd: nee is het antwoord! Een 'nee'??? Dat heb ik serieus nog nooit meegemaakt in mijn gehele carriere als wandelaar...een dvp die achter een raam zat en mij 'nee' verkocht. Ik loop even verbaasd verder en vroeg me toch echt af wat er opeens mis was...vorige keer was het zo gezellig en vond ze het jammer dat ik wegga (een dvp-truc ofc maar ben er wel gevoelig voor) en nu opeens verkoopt ze nee.
    Met mezelf was toch echt nix aan de hand: geen alcohol, geen drugs, normaal gekleed geen rare dingen...en ook zie ik er goed uit (al zeg ik het zelf): jong, afgetraind, leuke uitstraling etc.
    Ik loop terug naar haar raam omdat ik het niet kan verkroppen dat iemand mij 'nee' verkoopt zonder ook maar een reden te geven. Naja, wat er uit haar mond kwam was weer half Engels, half Duits waar ik (ook door het raam) geen touw aan vast kon knopen en ze werd een beetje geirriteerd. Toen heb ik maar de aftocht geblazen want ik heb ook geen zin in een onwijze ruzie midden op straat.
    Erg jammer en ik vraag me nog steeds af wat er mis was....ik houd me momenteel maar voor dat ze geen mensen ontving omdat haar avondeten er bijna was ofzo...ik weet het ook niet.

  2. #2
    Geregistreerd
    24 november 2009
    Last Online
    10 augustus 2012 @ 16:08
    Berichten
    11
    Discussies
    7
    Thanks
    3
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Kind is echt een beetje vreemd....maar wel lekker!! Laatst weer geprobeerd om bij haar langs te komen en zowaar: dit keer werd ik niet geweigerd....nog sterker ze wist mijn naam nog en de sex was zoals de eerste keer -> supergeil.
    De week erna nog in de Doublet langsgeweest om te kijken of ze er was maar volgens mij was ze er niet of ze was lang bezig met een andere klant....trouwens volgens mij heeft ze meer fans...de passage zat vol met mensen die maar heen en weer liepen en bij haar raam gingen wachten.
    Oh ze is trouwens verhuisd naar de achterste passage in de Doublet helemaal achterin net naast de trap.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56.

Babylon 468*60   Living Room 468*60