Pagina 7 van 65 EersteEerste ... 345678910111757 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 1612
  1. #151
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Mijn `geklaag` bij de theke toen ze vroeg of alles naar wens was, leverde me een vrijkaart op. Ik had toen `onterecht` voor 4 uurtjes €75,00 per uur betaald. €75,00 teveel dus volgens de theke in PHG. Dus daarover niets te klagen over de leiding en service bij Planet Happy Garden.

    De volgende keer zal ik weer gaan klagen, nu alleen voor die vrijkaart, maar dan zal het niet lukken.....
    Bijna een gewetensvraag, maar als een Dame 75E/uur vraagt bij een boeking van meer dan 1 uur is dat dan een reden je beklag te doen bij de Theke? Is het dan ook niet beter dit eerst met de dame zelf te bespreken alvorens je beklag te doen?

    Ik kan me voorstellen dat je dat doet bij 100E/uur als ze dat vooraf niet meldt, maar ook bij 75E/uur???

  2. #152
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Met enige voorzichtigheid vooralsnog, maar gunstige tijdingen over "klaaggedrag" en eventuele gevolgtrekking daardoor bij een "grootclub" in de grensstreek doen mondjesmaat de ronde in een franstalig portaal...
    @SS, zou je ook kunnen posten in niet van die Shakespeare's zinnen, zodat simpele zielen zoals mij, jou punt kan begrijpen?
    Is niet zo vreemd dat Carlitos jouw "point" totaal mist. Ik zie er helemaal geen in!

  3. #153
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Ik geloof dat ze in Aca/PSR/Palace zelfs bordjes hebben hangen met het prijsbeleid...
    Ook in DV staat bij de receptie een bordje met de vaste prijzen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    @SS, zou je ook kunnen posten in niet van die Shakespeare's zinnen, zodat simpele zielen zoals mij, jou punt kan begrijpen?
    Als hij direct schrijft dat PHG geboycot gaat worden komt de veegmachine langs

  4. #154
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Als jij Apple materiaal wil verkopen dan bepaalt Apple exact welke prijs je ervoor moet vragen, ook al werk je niet voor die firma.
    Een onafhankelijke verkoper kan dus gebonden zijn aan een prijs opgelegd door een derde partij.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  5. #155
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 09:46
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    @ bosco: er lijkt positief te zijn gereageerd in een "grootclub" op herhaaldelijk vooral Franstalig getinte aanmerkingen op prijsevolutie(s) in een bepaalde club
    @ MJ: van een boycot is gelukkig geen sprake... graçe à nos collègues francophones... lijkt me op z'n plaats...

  6. #156
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    @ G-J: je mist de "pointe" compleet, maar leuk voor je dat een vrijkaart je deel werd/wordt/zal worden...
    Sorry SS, maar mijn opmerking was eigenlijk naar Badslippers toe. Jij bedoelt dat nu ook de Duitsers gaan klagen over de hoge prijzen, wel laat maar dan beter dan nooit.

  7. #157
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 21:52
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Als jij Apple materiaal wil verkopen dan bepaalt Apple exact welke prijs je ervoor moet vragen, ook al werk je niet voor die firma.
    Een onafhankelijke verkoper kan dus gebonden zijn aan een prijs opgelegd door een derde partij.
    Mooie vergelijking zeg! Formeel is trouwens zowel verticale als horizontale prijsbinding door de EU verboden:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Prijsbinding

    In clubs komt wel informele horizontale prijsbinding voor !

    Ik ga verder maar niet voor duizendste keer in herhaling vallen zoals Duitsers zeggen „Wer lesen kann, ist klar im Vorteil“ .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #158
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 18:44
    Berichten
    11.091
    Discussies
    224
    Thanks
    13.057
    Thanked
    17.470 in 6.147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    @ G-J: je mist de "pointe" compleet, maar leuk voor je dat een vrijkaart je deel werd/wordt/zal worden...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Sorry SS, maar mijn opmerking was eigenlijk naar Badslippers toe. Jij bedoelt dat nu ook de Duitsers gaan klagen over de hoge prijzen, wel laat maar dan beter dan nooit.
    Ik had het wel begrepen GJ maar ik was van mijn à propos omdat ik het 4 uren verhaal met de bedragen niet helemaal kon volgen. Bedoelde de theke dat elk volgend half uur 25 euro was en dat je daarom teveel had betaald?
    Wat betreft je beklag doen. Als de "Thekefrau" je bevraagt naar je ervaringen als je tent verlaat, zou ik dat niet als klagen of jammeren willen kwalificeren. Ach, de marges omtrent de juiste woordkeuze blijven smal.

  9. #159
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Vandaar dat GJ het woord 'klagen' tussen aanhalingstekens had staan... net als ik nu.

  10. #160
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:41
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Tussen clubs komt wel informele horizontale prijsbinding voor !
    1 april grap zeker

  11. #161
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 18:44
    Berichten
    11.091
    Discussies
    224
    Thanks
    13.057
    Thanked
    17.470 in 6.147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dupke Bekijk bericht
    Als goede belg lees ik af en toe eens op Youppie.net.

    Om de 'wis overheden' niet te veel werk te bezorgen ga ik hier geen vertaling neerpennen van een berichendraadje van een zeer bekende franse youpienout maar ik raad ieder beertje toch even aan om in het draadje van LR op youppie te gaan lezen over de ervaringen van dat beertje met Lars en de onklantvriendelijke stoten uitgehaald door deze avondmanger bij een vaste klant met 1100+ postings bij onze franstalige broeders en het goedkeuren door hem van ripoff gedrag door een van de LR dames.

    Heb net zelf de vertaling eens door google translate gehaald en die is slecht maar verstaanbaar genoeg voor de niet franstaligen onder ons.
    Kan niet zo snel het "Topic" vinden wanneer je over het half uur of het uur gaat. Dus maar hier.
    Typisch zo'n geval van alleen maar verliezers waarbij niemand zich de slimste toont. Dame niet, klant niet avondmanager niet. Zoals ik het begrijp overschrijdt de klant het uur met enkele minuten en dame wenst het volledige half uur in rekening te brengen. Blijkbaar wordt er gesteggeld over €25 of €50. Volgend half uur is bij LR dus €25. Overschrijding geschiedt door sigaret roken en toiletgang met toestemming van klant. Kerel, betaal 25 euro en je bent van een hoop gezeik af. Maar klant reclameert en krijgt deksel op de neus van norse avondmanager. Gevolg. Klant over de zeik en zal LR misschien niet meer bezoeken. Dame en LR is klant kwijt totdat het toch weer begint te kriebelen bij deze ijsbeer.

  12. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    benijsbeer (28 augustus 2012)

  13. #162
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 14:43
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    25 Euro ! Dat gaat over niks,vind ik.Al zal het de betreffende beer meer over de manier 'waarop' zijn gegaan.Soms als ik het idee heb dat een bepaalde dame de boel zou willen flessen maak ik een tijds - afspraak van een half of een heel uur en dan geeft de dame vanzelf wel aan wanneer de tijd verstreken is.Hou ook mijn horloge om en hou de tijd op de achtergrond in de gaten.
    Heb ook nog geen problemen gehad.

  14. #163
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Blijkbaar wordt er gesteggeld over €25 of €50. Volgend half uur is bij LR dus €25. Overschrijding geschiedt door sigaret roken en toiletgang met toestemming van klant. Kerel, betaal 25 euro en je bent van een hoop gezeik af.
    Misschien goed op te merken dat de klant in de mening veronderstelde dat hij 50E moest betalen en niet dus 25E voor de tijdoverschrijding. Dus voor het half uur dat na 60 min ingaat. Van een stamklant mag je toch ook een beetje verwachten dat hij weet over welk bedrag hij praat alvorens te gaan reclameren.
    A ce propos, je pensais que la fille voulait m'arnaquer de 50€ car je pensais qu'au GT ou LR c'était 50+25+50+25
    Eh bah non, avec cette histoire, je confirme qu'au GT et LR, c'est 50+25+25+25.
    Si j'avais su que c'était 25€ seulement, j'aurais payé sans faire de foin.
    Hij zegt dus zelf dat als hij had geweten dat al het gedoe maar ging om 25E hij gewoon betaald zou hebben. Bottom line werd de tijd overschreden (om wat voor redenen dan ook) als ik dan ook nog lees dat hij eigenlijk toch wel verwachtte kortingskaarten aangeboden zou krijgen (dat was hem in het verleden vaak overkomen) kan ik me voorstellen dat de toon is gezet voor inderdaad ook een wat norse reactie van de kant van LR maar bij deze toonzetting kan ik me dat een beetje voorstellen.

    Om nu op grond van dit voorval de dame van ripoff gedrag te beschuldigen gaat misschien toch wel wat ver.

  15. #164
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Kan niet zo snel het "Topic" vinden wanneer je over het half uur of het uur gaat.
    Hoeveel betaal je na 40 minuten kamertijd?

  16. #165
    Geregistreerd
    12 juli 2007
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 07:08
    Berichten
    39
    Discussies
    1
    Thanks
    114
    Thanked
    53 in 16 posts

    Böse

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    <<zipp>>
    Zurück im PHG in der Umkleidekabine gab es dann eine böse Überraschung, als es ans Bezahlen ging: angeblich waren wir 45 min. im Separee gewesen (ich schätze, es waren deutlich weniger als 30 min.), die mit 2 x 50 € abgerechnet wurden, plus 50 € für FT. Mit Hilfe einer Thekenfrau, die beobachtet hatte, wie wir das PHG verließen und wieder zurückkamen, konnte der Tarif noch etwas gesenkt werden, dennoch lag er deutlich über den PHG-Preisen. Letztlich stand Aussage gegen Aussage, was die Dauer der Action betrifft, die Zeit wurde nicht schriftlich festgehalten.
    <<zipp>>
    </zipp></zipp> fängt das im PHG jetzt auch an, oder was ist da los?

    Bis jetzt hatte ich im PHG noch nie(!) Probleme mit überhöhten Preisen, sie folgten immer dem 50/25 und 25 für FO - Schema.

    Bei meinen letzten drei Versuchen in der Villa Vertigo ist mir aber auch aufgefallen, das alle meine Begleiterinnen 50/50 aufrufen wollen. Nein, mit mir nicht, da bleibe ich doch im PHG.....

    Ich habe wirklich keine Lust vor einer Buchung mich mit Preisverhandlungen aufzuhalten....

    Klar können die Mädels Ihre Preise selber bestimmen, die Geschäftsleitung des PHG wäre aber gut beraten, diese Mädels halt nicht im PHG arbeiten zu lassen...
    Nette Grüße

    Franzis

  17. Onderstaande leden hebben Franzis bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (10 september 2012)

  18. #166
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franzis Bekijk bericht
    </zipp></zipp> fängt das im PHG jetzt auch an, oder was ist da los?

    Bis jetzt hatte ich im PHG noch nie(!) Probleme mit überhöhten Preisen, sie folgten immer dem 50/25 und 25 für FO - Schema.

    Bei meinen letzten drei Versuchen in der Villa Vertigo ist mir aber auch aufgefallen, das alle meine Begleiterinnen 50/50 aufrufen wollen. Nein, mit mir nicht, da bleibe ich doch im PHG.....

    Ich habe wirklich keine Lust vor einer Buchung mich mit Preisverhandlungen aufzuhalten....

    Klar können die Mädels Ihre Preise selber bestimmen, die Geschäftsleitung des PHG wäre aber gut beraten, diese Mädels halt nicht im PHG arbeiten zu lassen...
    Helaas gebeurd dit ook in PHG

    De groot verdieners ( Waaronder Louana ) doen dit steeds meer namelijk maar je moet dit aangeven bij de Theke.

    De grootverdieners hebben het juist niet nodig maar maken de markt zo wel kapot, onder de meisjes helemaal wat betreft de verdienste.
    Anders kan men wel een lijntje maken welke dames dit doen.

  19. #167
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:01
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Er zijn al redelijk veel dames die 100 per uur willen en ook vragen.
    Heb ik geen probleem mee als ze het vooraf zeggen.
    Dan kan de klant nl. gewoon nee zeggen als hij daar geen zin in heeft.

    Leiding doet niks omdat ze er officieel niets tegen kunnen doen. Lees de regels
    maar op de websites.
    Gaan ze wel problemen maken gaat de dame gewoon weg naar een
    andere tent en neemt haar vaste klanten mee; zou dus niet slim zijn.
    Er zijn namelijk ZAT klanten die gewoon 100 pleuros (of meer) per uur
    dokken, ook onder de grootsprekers die hier keihard roepen dat ze nooit
    meer dan het standaardtarief betalen.

    Amen.....

    ;-)
    LFFFHTE

  20. Onderstaande 2 leden hebben Clinic bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (10 september 2012),satanic surfer (11 september 2012)

  21. #168
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clinic Bekijk bericht
    Leiding doet niks omdat ze er officieel niets tegen kunnen doen. Lees de regels
    maar op de websites.
    Gaan ze wel problemen maken gaat de dame gewoon weg naar een
    andere tent en neemt haar vaste klanten mee; zou dus niet slim zijn.
    Er zijn namelijk ZAT klanten die gewoon 100 pleuros (of meer) per uur
    dokken, ook onder de grootsprekers die hier keihard roepen dat ze nooit
    meer dan het standaardtarief betalen.

    Amen.....

    ;-)
    Discussie over de formele onafhankelijkheid van de dames (d.i. nu eenmaal de basis van het sauna club model) en de infomele prijsstelling in een club al vaker gevoerd. Ligt altijd wat gevoelig deze discussie zie ook de recente uitspraak van de rechter mbt. YY waar officieel werd vastgesteld dat er geen sprake was van een dienstverband.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...755#post280755

    Toch ondanks de formele onafhankelijkheid gelden er wel informele prijsregels. In Gt accepteert met niet dat dames 50/50 vragen zonder dit vooraf duidelijk te maken en in zo'n geval hoef je daar dan ook niet mee accoord te gaan. In PHG en ik neem aan ook bv. LR geldt hetzelfde. Zegt een dame dat pas achteraf gewoon naar de Theke gaan en je beklag doen.

    Dat er in genoemde clubs toch dames zijn die vooraf duidelijk maken 50/50 te vragen en dat er beren zijn die daar mee accoord gaan is ook een feit. Die keuze maak je uiteraard zelf.

    In VV ligt het weer net wat anders want daar mogen de dames wel 50/50 vragen ook als ze dit niet vooraf zeggen, maar het is natuurijk altijd verstandig voor een kamergang helder te krijgen wat de uur prijs is.

    Ik heb trouwens niet de indruk dat het in clubs als GT, PHG, LR etc. om relatief veel dames gaat die 50/50 vragen, maar feit is wel dat deze dames er zijn en feit is ook dat er beren zijn die als de dame een goede service verleent daar mee accoord gaan ... .

  22. Onderstaande 2 leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (10 september 2012),NikXXX (10 september 2012)

  23. #169
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:01
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Dank, dat probeerde ik te zeggen!
    LFFFHTE

  24. #170
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    In Heaven7 €60,00 per uur dat zijn nog eens mooie prijzen. En daar kijken ze niet op 10 minuten.Neuken hoeft niet duur te zijn.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  25. #171
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clinic Bekijk bericht
    Dank, dat probeerde ik te zeggen!
    In essentie maken we denk ik dezelfde punten. Ik benadruk alleen nog eens zie ook de YY uitspraak dat het een wat gevoelig materie betreft. Het betalingsprobleem wat Willi69 had ligt nog iets gecompliceerder omdat het een "LR inleenkracht" betrof die in by Night ingeleend was vanwege de drukte op de party in PHG.
    Zwischendurch schien es Hoffnung zu geben, als zwei Mädels aus dem "by night" ihre Runden im PHG machten, eines davon nicht uninteressant: Sarah aus Deutschland, die sonst im Living Room arbeitet
    By Night en PHG zijn dan wel fysiek met elkaar verbonden maar het blijven 2 onafhankelijke clubs ook nog eens met verschillende (informele) prijsstellingen. In by Night (geen club voor lang boekers) geldt namelijk wel 50/50 voor een uur. Dan is verwarring over de prijs bijna voorgeprogrammeerd.

  26. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    Willi69 (10 september 2012)

  27. #172
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    In GT zijn er meer dames die 50/50 vragen dan je denkt, admin. Zorg er in elk geval voor dat je vantevoren vraagt hoeveel een uur is. Als ze 100 vraagt en je zegt dat je het dan niet doet, dan heb je een grote kans dat ze eieren voor haar geld kiest en toch meegaat voor 75. Anders heeft ze misschien in dat uur niks. Hangt natuurlijk ook van de drukte af. Als je wacht tot eerste halve uur bijna voorbij is en zegt dat je nog een half uur wilt blijven, dan is de kans heel groot dat ze er nog 50 bij wil hebben. De eerste 50 heeft ze immers toch in de pocket en een halfuurtje voor 25 vinden veel meiden te min. Als je in het eerste half uur nog niet bent klaargekomen omdat je toch wist dat je een uur zou gaan blijven, dan is het nog vervelender en zul je vaak met de 2e 50 euro accoord gaan. Toch is het dan misschien slimmer om te kappen en nog een andere meid voor die 2e 50 euro te nemen.

  28. Onderstaande 2 leden hebben bosbeer bedankt voor deze bijdrage:

    Alfijojo (10 september 2012),Wijze grijze (10 september 2012)

  29. #173
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:41
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Ben een voorstander van een prijsstelling van 50 euro per half uur. Het vermindert het pannekoekgedrag, roulatie wordt hoger, meer tevreden klanten wegens hogere beschikbaarheid van dames en minder gejobhop van dames nav verschillen tussen clubs in prijsstructuur.

    Kan overigens de toto eredivisie spam hiernaast eindelijk eens verwijderd worden?

  30. #174
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Ik heb trouwens niet de indruk dat het in clubs als GT, PHG, LR etc. om relatief veel dames gaat die 50/50 vragen, maar feit is wel dat deze dames er zijn en feit is ook dat er beren zijn die als de dame een goede service verleent daar mee accoord gaan ... .
    Ik kan me niet herinneren dat in LR of PHG ooit een meisje 100 p/uur aan me gevraagd heeft. Ook in VV en (vroeger) in GT kan ik me dat niet herinneren, op Hongaarse Sabrina na (die het overigens keurig van te voren aangaf). Gewoon bij het afrekenen 75€ in de handen stoppen, kus geven en gaan douchen . Als een dame doorheeft dat je een mogelijke 100€-klant bent zal ze uiteraard proberen om een geeltje extra uit je zak te kloppen.

    Wel in Samya eens 100 voor een uur betaald (omdat ze zo goed was), voordeel was dat ik haar de volgende bezoeken tegen een gemiddeld tarief van € 14,53 p/uur de hele dag bij me had .

    Al met al valt het dus reuze mee met het "100€ p/uur-probleem" of misschien ga ik wel met de verkeerde meisjes naar bed

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Kan overigens de toto eredivisie spam hiernaast eindelijk eens verwijderd worden?
    Is nu bij jouw bericht weg

  31. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Costana (10 september 2012)

  32. #175
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 23:19
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Ik kan me niet herinneren dat in LR of PHG ooit een meisje 100 p/uur aan me gevraagd heeft. Ook in VV en (vroeger) in GT kan ik me dat niet herinneren, op Hongaarse Sabrina na (die het overigens keurig van te voren aangaf). Gewoon bij het afrekenen 75€ in de handen stoppen, kus geven en gaan douchen . Als een dame doorheeft dat je een mogelijke 100€-klant bent zal ze uiteraard proberen om een geeltje extra uit je zak te kloppen.
    Denkt dat dat inderdaad de oplossing is, deze "tactiek" hanteer ik ook.
    Niet de zieligaard gaan afhangen en vragen van: how much do you want ? Zet je de deur wagenwijd open om te horen € 100. Wie niet waagt, wie niet wint
    Gewoon laten zien dat je heus wel op de hoogte bent van de "standaard"prijzen. Heb nog nooit reactie gehad van "that's not enough" zowel een uur, anderhalf uur, twee uur, met of zonder FT/anaal. Zelf met mijn aderen vol gin-tonic reken ik nog correct uit.
    Pain is weakness leaving the brain !

 

 
Pagina 7 van 65 EersteEerste ... 345678910111757 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56.

Freude 468*60   Babylon 468*60