Pagina 6 van 65 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 1612
  1. #126
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    21 april 2024 @ 13:02
    Berichten
    4.702
    Discussies
    354
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Beste W2,

    de club zelve kijkt apatisch toe, gelinkten ageren wel verbazend vlot en via allerhande werkzaamheden die voor kraaknette vloeren zorgen somtijds...
    wat ik wil? ik denk hetzelfde als elke beer, huisprijzen die buiten discussie staan en worden nageleefd zonder dames die semi-collectief uit de band springen en voor wrevel allerhande zorgen, niets speciaals eigenlijk.
    goede service vind ik doorgaans genoeg, al moet er somtijds ietsje verder voor worden gereisd, maar ook in NRW is het leuk hoor, maak u wat dat betreft geen zorgen.
    m'n Duits is matig helaas, maar ik geloof oudere en wijzere beren op hun woord, jonge beertjes als mezelve zullen vooralsnog dus braaf zijn...

  2. #127
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 15:43
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Elkeen weet dat thekepersoneel een aansprekingspunt is binnen de clubs bij eventuele discussies of misvattingen, zelden wordt daar gebruik van gemaakt, een knoert van een stempel wordt op je kop gedrukt aangezien de dames een roteind over beren wegpraten onderling, daar is het YBF nog niks tegen in vergelijking.
    @SatSurf:

    1. Als de dame het je ban te voren meldt dus 100E/60m ga je dus accoord, dan is er geen reden tot klagen.
    2. Meldt ze het niet maar pas tijdens of na afloop van de sessie dan kun je in GT, LR en PHG dacht ik je beklag doen, maar probeer zo iets in eerste instantie met de dame op te lossen. Het is formeel nu eenmaal een issue tussen jou en de club. Vaak zal de theke in zo'n geval wel willen bemiddelen om het naar beiden tevredenheid op te lossen. Wens je de theke/club mgt. niet in te schakelen dan begrijp ik je probleem ook niet, zeker niet dat je zegt dat een club apathisch toekijkt, je zult dan toch wel je mond open moeten doen!
    Dan zou ik wel de dame in het vervolg links laten liggen (als je dus niet wilt klagen) maar een verwijt richting de club vind ik dan niet gepast.
    4. Van VV ben ik niet 100% zeker maar volgens mij nemen ze daar ook dit soort klachten serieus hoewel en dat klopt veel dames daar naar 100E/60m tenderen althans vragen maar als gezegd daar hoef je niet mee accoord te gaan.
    5. YY is me ook niet duidelijk of je wel/niet naar de Theke kunt gaan bij 100E/60m.

    Een volwassen kerel laat zich toch ook niet de les lezen door zo'n lekker brutaal jong Roemeentje !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    rob45 ( 6 juli 2012)

  4. #128
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    21 april 2024 @ 13:02
    Berichten
    4.702
    Discussies
    354
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    nogmaals, als ik een klaagzang zou willen aanheffen moet ik naar een specifieker topic, en dat heb ik op aanvraag niet gedaan, dus wederom naar de klaagmodus, liever niet. Tenderen is wel erg tendentieus, wel realistisch de laatste tijd...YY kom ik niet dus geen idee... er is een verschil tussen klagen en een wezenlijke tendens in een club vermelden dacht ik zo, als dat niet gewenst is in een forum kan er beter niet te veel geschreven worden, bottom line is die tendens overduidelijk aanwezig in een specifieke club, als melding hiervan als klagen wordt aanzien, laat staan niet integer, dan wordt het al te dolletjes. Maar dat zal wel aan mij liggen...

  5. #129
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 15:43
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    nogmaals, als ik een klaagzang zou willen aanheffen
    Nogmaals zo iets eerst met een thekefrau cq. club mgt bespreken, verkies je dat niet te doen dan vind ik achteraf hier op het forum klagen niet gepast. Waarom zou je dat niet doen? Je bent toch een volwassen kerel??
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #130
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    21 april 2024 @ 13:02
    Berichten
    4.702
    Discussies
    354
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Waarom wordt er geschreven op een forum: toch om relevante info te verspreiden dacht ik zo, als er in specifieke clubs om geheel welke reden dan ook merkelijk gemorreld wordt met de huisprijzen vind ik dit relevante info, jammer dat het soms over clubs is die sommigen iets nauwer aan het hart ligt dan een andere, maar bottom line is dat nuttige info, en indien de club zelve daarop zou reageren zou een zoals door u omschreven als klaagzang neergepende post niet als dusdanig neergeschreven geweest zijn. Schieten op de boodschapper of boodschap haalt niet veel uit, het is de voedingsbodem van de boodschap die ter discussie zou moeten staan, niet de vermetelen die het neerschrijven...

  7. #131
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 15:19
    Berichten
    41.801
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.559 in 8.581 posts

    Standaard

    Ik ga hier eens een weekeinde over nadenken om het nogmaals uit te leggen. Heb dit reeds meerdere keren getracht bij MiniMe maar kennelijk is satanic surfer zijn opvolger in deze kwestie.
    Zeer kort antwoord : Het gaat mij niet om welke club dan ook, maar het systeem van saunaclubs kan wel degelijk in gevaar worden gebracht met de eis van "vaste prijzen". Misschien was dit al te veel antwoord.......
    Ik wens satanic surfer veel plezier in Samya.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. #132
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 14:49
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.276
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.750 in 2.242 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    5. YY is me ook niet duidelijk of je wel/niet naar de Theke kunt gaan bij 100E/60m.
    Ben een paar dagen geleden in YY geweest voor de first time en een medewerker drukte mij op het hart om VAN TE VOREN de prijs goed af te spreken met de betreffende dame.
    Ze hanteren daar verschillende prijzen nl. €75.00 en €100.00 voor een uur,alleen de prijs van het eerste half uur staat vast nl. €50.00.
    Dit zijn basistarieven zonder extras.
    Trouwens een heel correcte houding daar in YY tegenover berenbezoekers.Heb bij het verlaten van de club ook aangegeven dat ze absoluut ook niet onderdoen voor de Duitse clubs qua Welness,Hygiene,Service en ook het buffet en de Barbeque waren kwalitatief heel goed.

  9. #133
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:12
    Berichten
    3.130
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.781 in 1.478 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    maar het systeem van saunaclubs kan wel degelijk in gevaar worden gebracht met de eis van "vaste prijzen".
    De eis van vaste prijzen is een kenmerkende eigenschap van het saunaclub-systeem. Wanneer die eis losgelaten word is een bordeel geen saunaclub meer, maar gewoon een bordeel.

    Definitie Saunaclub:
    Een bordeel met vaste prijzen per tijdseenheid (in blokken van 30 minuten) voor een uitgebreide standaardservice welke ten minste PZC en zoenen behelst. Daarnaast vaste prijzen voor de meest voorkomende extra diensten zoals FT en Anaal. Buiten de betaalde contacten dient de club de gast te voorzien van een aantrekkelijke line-up van dames, wellness-faciliteiten en een hapje/drankje (buffer/koffie/thee/fris/bier) zonder daar een meerprijs voor te rekenen.

    Dames in een saunaclub zijn zelfstandig onderneemsters. Echter: in ruil voor het bovengemiddelde aanbod aan klandizie in een saunaclub dient de zelfstandige dame wel te schikken naar de bovenstaande definitie van een saunaclub. Het staat een zelfstandige dame vrij om te kiezen voor het voordeel van het klantenaanbod in een saunaclub (met de daaraan gekoppelde restricties voor haar tarieven en eisen aan haar dienstverlening), of voor het zelf adverteren in kranten en op internet om klanten te werven.

    Nogmaals:
    Aan zaken die het saunaclub-systeem definiëren kan niet worden getornd, want dan houdt een club op een saunacub te zijn. Naar Jan z'n smaak is de grens tussen saunaclubs en andere seksgelegenheden reeds voldoende vervaagd. Om veel te betalen en maar af te wachten wat je ervoor krijgt zijn er reeds voldoende andere bordeelconcepten in omloop!!!!!

    Laat saunaclubs gewoon saunaclubs blijven, of anders gewoon hun deuren sluiten.

    J.W.
    Keep on Walking.....

  10. Onderstaande 2 leden hebben Jan_Wandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    Carlitos ( 7 juli 2012),Picasso 1 (14 juli 2012)

  11. #134
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    21 april 2024 @ 19:06
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Je moet er in principe vanuit gaan dat een uur 75 euro kost. Maar er zijn vrouwen die 100 willen hebben. Die moeten dat dan wel vantevoren aangeven, zodat jij de keus hebt of je dat wilt. Anders dus 75. Dan wordt ervan uitgegaan dat het volgende half uur weer 50 is en het halve uur daarna weer 25. Feitelijk is het uurtarief dus 75 euro. 125 euro voor 1,5 uur is dus wat onvoordeliger dan dat je 2 uur gaat voor 150 euro. Nou zijn er ook zg pannenkoeken die een vrouw graag voor vele uren op de kamer hebben en die slagen er nog weleens in om het tarief van 50 - 25 -25 -25-25 af te spreken. Die betalen dus voor het 1e half uur 50 en voor elk volgend half uur 25. Maar de meisjes die veel kamergangen hebben zullen dat niet gauw doen.

  12. #135
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 15:43
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jovibeer Bekijk bericht
    Zo tegen het einde begon ik te twijfelen of van het uur toch geen anderhalf uur met haar zou doorbrengen. Maar mijn gedachten was dat je voor anderhalf uur 100 euro zou betalen…..maar volgens haar was dat 125 euro. Kan iemand mij vertellen of deze prijs klopt? Ik heb nog niet die ervaring gehad dat ik langer dan een half uur met een dame door brengt (tja…1x eerder in Happy garden.) Ik vond het verschil voor er nog een uurtje bij wel erg groot..dus heb ik ervoor gekozen om het bij een uurtje te houden…maar ik ben benieuwd naar de prijzen boven het uur.
    Over de prijsstelling van de dames in de clubs zijn al de nodige topics gevuld en ik zal dan ook de reactie van BB en mijn reactie verplaatsen naar een topic welke deze discussie betreft. Dit topic dus!

    Formeel is het nog steeds zo dat dames in een Saunaclub geen dienstverband met de club hebben en daar onafhankelijk werken. Feitelijk de basis van het Saunaclubmodel. Om niet in herhaling te vallen hier nog maal kort:

    - In den beginne was in de bekende clubs in NRW 50/25/25/25/25 het bekende afrekenmodel. Een informele norm.
    - Tegenwoordig is in de meeste clubs 50/25/50/25 min of meer de norm, wat niet wil zeggen dat de oude norm niet meer voorkomt. Volgens mij is bv. in Magnum 50/25/25/25 nog wel de norm.
    - De Hessen norm d.i. 50/50/50/50 blijkt bij een aantal dames in sommige clubs aan populariteit te winnen. Formeel hebben ze die vrijheid, informeel zien veel clubs liever dit niet gebeuren. Wordt dit tarief je pas na afloop van de sessie meegedeeld en je gaat niet accoord dan hebben we een probleempie. In zo'n geval is het advies mediation, met de theke als onafhankelijke derde partij, dan kom je er wel uit !

    Weer ten overvloede er zijn in NRW ook clubs waar andere prijssettings gebruikelijk zijn. Maar lees dit topic door en je ziet voor welke clubs dat geldt.
    Laatst gewijzigd door Big30; 14 juli 2012 om 02:04
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Jovibeer (14 juli 2012)

  14. #136
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 15:27
    Berichten
    13.827
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Zeer kort antwoord : Het gaat mij niet om welke club dan ook, maar het systeem van saunaclubs kan wel degelijk in gevaar worden gebracht met de eis van "vaste prijzen".
    Ook zeer kort: prijsonderhandelingen met elke dame waar je mee naar de kamer wilt brengt het systeem van saunaclubs serieus in gevaar.

  15. #137
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.503
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Het is idd gewoon irritant om te moeten onhandelen met een vrouw over de long stay tarieven alsof je bezig bent een Opel Kadett aan een Turk te verkopen.
    Dat doodt de romantiek, derhalve kies ik de laatste jaren enkel nog voor half uurtjes (waar ik in de praktijk eigenlijk altijd binnen 20 min al genoeg aan heb)

  16. #138
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:12
    Berichten
    3.130
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.781 in 1.478 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    In den beginne was in de bekende clubs in NRW 50/25/25/25/25 het bekende afrekenmodel. Een informele norm.
    De hoogte van het tarief maakt niets uit, al is het 150/100/150/100. Zolang het maar vast staat. Ook al is het informeel. Je wilt weten waar je aan toe bent. Je wilt je concentreren op de goddelijke rondingen van de dame naast/op je zonder afgeleid te worden door de vraag hoe het financiële plaatje eruit gaat zien wanneer je die rondingen eens nader wilt bestuderen.

    J.W.
    Keep on Walking.....

  17. Onderstaande leden hebben Jan_Wandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (16 juli 2012)

  18. #139
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 15:43
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    De hoogte van het tarief maakt niets uit, al is het 150/100/150/100. Zolang het maar vast staat.
    J.W.
    Het staat dus formeel niet vast in geen enkele club zoals al vele malen uitgelegd is door bv. te wijzen op wat op de websites van vele clubs te lezen valt:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GT website
    Die weiblichen Gäste sind ebenso selb-ständige Unternehmer wie die jeweils tätigen Masseure und bieten ihre Leistungen völlig eigenständig und auf eigene Rechnung an.

    Die Zahlung der von den weiblichen Gästen in Anspruch genommenen Leistungen erfolgt ausschließlich an die jeweilige Dame ihrer Wahl.

    Insbesondere weisen wir darauf hin, dass mit dem Eintritt keine Leistungen der weiblichen Gäste bezahlt werden.

    Die Einzelheiten stimmen Sie bitte ausschließlich mit den weiblichen Gästen ab.

    Die weiblichen Gäste haben sich untereinander auf bestimmte Preise für einzelne Leistungen verständigt. Die Einzelheiten teilen Ihnen die weiblichen Gäste gerne mit.
    Zo is het formeel en de kwoot beschrijft feitelijk de kern van het Saunaclub business model.

    Informeel bestaat er uiteraard wel een zekere norm waar bijna alle dames zich aanhouden. Deze norm is clubafhankelijk en daar wordt ook maar zelden van afgeweken dus feitelijk weet je precies waar je aan toe bent.
    In die gevallen waar een dame zonder dat van te voren te zeggen van die norm afwijkt zal een club graag willen bemiddelen (hoewel formeel geen partij). Essentieel is dat de clubs formeel de dames geen prijzen mag voorschrijven maar dat hoeft niet op gespannen voet te staan met een informele prijs setting zoals we die al vele jaren in NRW (en Hessen) kennen.

    Niets nieuws, dat punt is al vele malen in dit en andere topics betoogd.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #140
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 15:27
    Berichten
    13.827
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Je herhaalt de onzin van clubs waarvan je zelf weet dat het alleen maar bedoeld is voor de belastingdienst en niet voor de klanten, Big. Aangezien dit forum gericht is op klanten ligt er een schone taak voor jou om die info te beperken tot de lockers maar hier op het forum weg te vegen.

  20. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (16 juli 2012)

  21. #141
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 15:43
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Aangezien dit forum gericht is op klanten ligt er een schone taak voor jou om die info te beperken tot de lockers maar hier op het forum weg te vegen.
    Die klanten (wij dus) hebben min of meer een belang bij het voortbestaan van dit business model. Dat is ook de reden dat op Duitse Fora dit soort discussies meteen worden gesloten juist om dat bestaan niet in gevaar te brengen.

    Mis je relevante info voor klanten in dit topic die ik dacht ik wel gegeven heb dan staat het je vrij deze aan te vullen dan wel te corrigeren daar waar je dat gepast vind. Geef bv. aan hoe vaak jij en met welke dames jij de door jouw gememoreerde prijsonderhandelingen hebt moeten voeren.

    Maar volgens mij is alles wel zo'n beetje gezegd ... .

    Ik geef dacht ik helder weergeef wat de formele realiteit is en de informele werkelijkheid.
    Laatst gewijzigd door Big30; 16 juli 2012 om 01:12
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. #142
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 15:27
    Berichten
    13.827
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Formeel gaat het om vaste prijzen door zelfstandige dames met elkaar afgesproken. Helder naar de klant dat de prijzen vast zijn en tevens wordt de club hierin ontzien. Lijkt me heldere info zo.

  23. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (16 juli 2012)

  24. #143
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    22 april 2024 @ 16:02
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Ik geloof dat ze in Aca/PSR/Palace zelfs bordjes hebben hangen met het prijsbeleid, dus dan mogen we daar hier ook wel over spreken. Net zoals al die theke dames die je bij het eerste bezoek zonde problemen uitleggen wat je krijgt en hoeveel dat kost.

  25. #144
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 15:17
    Berichten
    11.111
    Discussies
    225
    Thanks
    13.079
    Thanked
    17.526 in 6.166 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Weer ten overvloede er zijn in NRW ook clubs waar andere prijssettings gebruikelijk zijn. Maar lees dit topic door en je ziet voor welke clubs dat geldt.
    Ter aanvulling op de prijzen.
    Lees de FAQ van MJ
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...327#post261327

    Lijkt me duidelijk genoeg.
    Verder: dame is zelfstandig, club faciliteert, prijzen liggen (informeel) vast behalve bij "Golddiggers, Low lives" en extravagante types. Klagen en jeremiëren bij de "Theke" omdat zojuist het vel over je oren is getrokken is zooooo kleuterachtig. Neem je verlies als een man, laat de dame in kwestie voortaan links liggen en meld het eventueel hier als zijnde waarschuwende dan wel relevante info.

  26. #145
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Ter aanvulling op de prijzen.Lees de FAQ van MJhttps://www.ijsberenforum.com/forum/...327#post261327Lijkt me duidelijk genoeg. Verder: dame is zelfstandig, club faciliteert, prijzen liggen (informeel) vast behalve bij "Golddiggers, Low lives" en extravagante types. Klagen en jeremiëren bij de "Theke" omdat zojuist het vel over je oren is getrokken is zooooo kleuterachtig. Neem je verlies als een man, laat de dame in kwestie voortaan links liggen en meld het eventueel hier als zijnde waarschuwende dan wel relevante info.
    Of haal je gelijk als een man..is net iets moeilijker en beter voor je portemonnee

  27. #146
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    21 april 2024 @ 13:02
    Berichten
    4.702
    Discussies
    354
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Met enige voorzichtigheid vooralsnog, maar gunstige tijdingen over "klaaggedrag" en eventuele gevolgtrekking daardoor bij een "grootclub" in de grensstreek doen mondjesmaat de ronde in een franstalig portaal...

  28. #147
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Mijn `geklaag` bij de theke toen ze vroeg of alles naar wens was, leverde me een vrijkaart op. Ik had toen `onterecht` voor 4 uurtjes €75,00 per uur betaald. €75,00 teveel dus volgens de theke in PHG. Als ze me het vraagt vertel ik de waarheid, niet voor een vrijkaart maar om mijn ongenoegen kenbaar te maken. Een paar weken later leverde mijn `geklaag` ook weer een vrijkaart op, weer niet zo bedoeld. Dus daarover niets te klagen over de leiding en service bij Planet Happy Garden.

    De volgende keer zal ik weer gaan klagen, nu alleen voor die vrijkaart, maar dan zal het niet lukken.....

  29. #148
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 15:43
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Ik geloof dat ze in Aca/PSR/Palace zelfs bordjes hebben hangen met het prijsbeleid, dus dan mogen we daar hier ook wel over spreken. Net zoals al die theke dames die je bij het eerste bezoek zonde problemen uitleggen wat je krijgt en hoeveel dat kost.
    Daar is in dit topic meen ik al veel over geschreven en is ook totaal geen probleem! Op dat soort bordjes staat altijd correct "Die Damen haben sich entschlossen etc. etc."'

    ACA heb ik nooit bordjes gezien maar kan zijn dat ik die gemist heb. ACA = 40/40/40/40 etc. Palace is 50/50/50/50 etc en daar gaat al meteen nadat het eerste halve uur verstreken in het tweede halve uur in.
    In PSR legt de theke dame altijd bij binnenkomst helder uit wat de dames vragen.

    Verder zie reactie van BS die terecht de onvolprezen FAQ van MJ noemt, daar staat het allemaal in!

    Inderdaad wees een kerel en mocht het voorkomen dat zo'n klein Roemeentje met een Big Smile je zonder dat vooraf te laten weten je 100E/uur vraagt probeer er eerst met haar uit te komen (lukt meestal wel hoor, dan gaat ze lekker over Trinkgeld zeuren want zo zijn ze he) en lukt dat niet ga naar de Theke en dan kom je er altijd wel uit.

    Ga je accoord met de de dame en doe je niet je beklag bij de Theke ga dan niet niet achteraf zeuren als een klein kind .
    Laatst gewijzigd door Big30; 16 juli 2012 om 14:34
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  30. #149
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 15:38
    Berichten
    2.876
    Discussies
    83
    Thanks
    2.094
    Thanked
    3.193 in 955 posts

    Standaard

    het is wel opvallend dat hoewel de dames zelfstandige onderneemster zijn, de theke (die heeft er dan toch helemaal niets mee te maken) met een vrijwel bindend voorstel komt die toch wel vaak min of meer bij de wens van de klant aansluit........)))))))))))
    Een uurtje is ook maar een uur...

  31. #150
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    21 april 2024 @ 13:02
    Berichten
    4.702
    Discussies
    354
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    @ G-J: je mist de "pointe" compleet, maar leuk voor je dat een vrijkaart je deel werd/wordt/zal worden...

 

 
Pagina 6 van 65 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47.

  Living Room 468*60