Pagina 60 van 65 EersteEerste ... 1050565758596061626364 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.476 t/m 1.500 van 1612
  1. #1476
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 12:20
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    2.069
    Discussies
    123
    Thanks
    2.096
    Thanked
    2.263 in 1.010 posts

    Standaard



    Je bedoelt dat je dan nog niet genoeg voederbakken hebt leeg gegeten?
    Never argue with a fool, people might not know the differnce

  2. Onderstaande leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (28 maart 2024)

  3. #1477
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:15
    Berichten
    1.176
    Discussies
    84
    Thanks
    791
    Thanked
    1.645 in 668 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Mijn dag zou behoorlijk verpest zijn om een club zo snel weer te moeten verlaten en na zo een ruzie.
    Dat die kamer goed was verbleekt dan met de rest.
    Dat is ook wat ik begrijp maar voor hetzelfde geld was het nog een slechte kamer geweest ook. Al zou hij dan wel ook weer niet 1 1/2 uur op de kamer zijn geweest.

  4. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (28 maart 2024)

  5. #1478
    Geregistreerd
    15 mei 2020
    Last Online
    25 april 2024 @ 18:38
    Berichten
    267
    Discussies
    3
    Thanks
    739
    Thanked
    278 in 130 posts

    Standaard

    Ff ..wat metholbear zegt dat we samen waren in gg en de prijzen zo vertelde....80/30 en 150/60 dat klopt.
    Maar heel simpel..de prijzen jagen we zelf op..
    Als nou niemand meer dan 60/30 en 110/60 geeft en we houden vol......dan gaat er pas wat gebeuren .....maar ja...dat zouden we een maand hoeven te doen...wel gaan maar niet kameren.

  6. Onderstaande 7 leden hebben middagbeer bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (27 maart 2024),Herr Fick (27 maart 2024),mentholbear (28 maart 2024),nieuwtje (28 maart 2024),peterp095 (27 maart 2024),Tjeppah (27 maart 2024),uurtje (27 maart 2024)

  7. #1479
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    1 april 2024 @ 19:12
    Berichten
    3.129
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.780 in 1.477 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Inclusief entre- en starttarief zou je vroeger in GT dan 13,5 uur met 1 dame de kamer op moeten gaan om aan dat bedrag te komen.
    Ach, ieder half uur was er één. Ongeacht of dat half uur deel uitmaakte van een kamergang. Dus ook een half uurtje erotisch geflikflooi in de jacuzzi zonder dat er pijpen of neuken aan te pas kwam werd gewoon spontaan afgerekend zonder dat de temeier van dienst om haar eerlijk verdiende geld hoefde te vragen.

    Als je de illusie hebt dat je in een bordeel niet hoeft te betalen voor de tijd dat een temeier seksuele handelingen met je verricht dan heeft je moeder je als baby net een keer of twintig te vaak van de commode af laten flikkeren. Toen zo eind 2005 het Hollandse kruideniersgilde in grote getale op de SCs af begon te komen is de mythe ontstaan dat alle seksuele handelingen buiten een formele kamergang om standaard tot de 'gratis pre-sales' behoorden.

    Dat is natuurlijk niet zo. Omdat de beren uit eigen beweging gul en eerlijk met de dames om gingen waren de dames op hun beurt ook niet te beroerd om regelmatig even een lul bedrijfsklaar te pijpen voordat de officiële (kamer-)tijd inging. Dat iedere minuut dat de dames sekswerk deden per saldo gewoon eerlijk betaald werd door fatsoenlijke beren is iets dat het Hollandse kruideniersgilde volledig ontging.


    J.W.
    Keep on Walking.....

  8. Onderstaande 2 leden hebben Jan_Wandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan (28 maart 2024),stimpy3 (31 maart 2024)

  9. #1480
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    1 april 2024 @ 19:12
    Berichten
    3.129
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.780 in 1.477 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door middagbeer Bekijk bericht
    Maar heel simpel..de prijzen jagen we zelf op..
    Wanneer je de keukenbrigade van een all-you-can-eat buffet gaat betalen alsof het sterren-chefs zijn dan is het natuurlijk niet zo dat er dan opeens culinaire hoogstandjes in de voederbakken liggen die een vermelding in de Michelin-gids waardig zijn. Blind met geld strooien is dus inderdaad geen enkele garantie voor kwaliteit.

    Daarentegen: als er ergens kwaliteit te halen is dan is het wel zo verstandig om daar gul en royaal je waardering voor te laten blijken. Als je als een kruidenier gaat afwegen dat een blijk van waardering gelijk staat aan het bedrag voor een extra kamergang dan houden de 'sterren-chefs' het op een gegeven moment voor gezien, en blijft er een all-you-can-eat buffet over dat nooit of te nimmer meer een sterren-zaak zal worden.


    J.W.
    Keep on Walking.....

  10. #1481
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:30
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.358 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Wat ik me ook kan herinneren is dat in die tijd (2002 - 2007) de gemiddelde ijsbeer bij het verlaten van het pand zo'n 750 Euro lichter was dan bij binnenkomst. Wat ik me ook kan herinneren is dat er in die tijd (2002 - 2007) meer temeiers dan ijsberen aanwezig waren. Zolang de gemiddelde ijsbeer voldoende spendeerde om anderhalf tot twee temeiers een leuke dagopbrengst te bezorgen was er geen vuiltje aan de lucht.
    Ik snap niet waarom jij dan gestopt bent met saunaclubclub bezoek. Zodra dames door hebben dat je bij elk bezoek een budget van 750 euro aan 1 a 2 meiden zal besteden, zullen zelfs in abzockclubs zoals Magnum en Oceans meerdere meiden jou een prima service geven (alhoewel het nog steeds oppassen blijft voor een aantal dames wiens hersenpan niet groter is dan die van een amoebe). Jouw bestedingsbereidheid praat zich heus wel door tussen de meiden en dan maakt de bestedingsbereidheid van anderen niet uit m.b.t. hoe ze zich naar jou opstellen (op de amoebes na die enkel oog hebben voor snel cashen).
    Het staat me echter bij dat je in eerdere berichten (al een tijd geleden) kritiek uitte over de tegenvallende service en instelling van de huidige type dames t.o.v. de Tsjechische dames die vroeger in clubs werkten en dat dat de reden was waarom je geen interesse meer had in saunaclubs. Kennelijk zie jij dus ook dat er meer speelt dan enkel de bestedingsbereidheid van clubbezoekers.
    Het zijn tegenwoordig juist de duurdere clubs waar de service slechter is geworden en waar bovenop de hogere prijzen aan verdere upselling wordt gedaan.
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 28 maart 2024 om 00:02

  11. Onderstaande 6 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (28 maart 2024),hasta la pasta (31 maart 2024),stimpy3 (31 maart 2024),Toetebel (28 maart 2024),uurtje (28 maart 2024),Wentelt Eefje (28 maart 2024)

  12. #1482
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 13:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.570
    Discussies
    270
    Thanks
    26.110
    Thanked
    15.851 in 6.441 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Tja, de Hollandse kruidenier die z'n weegschaal meeneemt om de tarieven zorgvuldig af te kunnen wegen tegen het geboden vetier
    Ik ben zo een Hollandse kruidenier die z'n niet eigen weegschaal, maar eigen horloge meeneemt voor het gebodene. Ik vertrouw de Roemeense uurwerken niet
    Maar ook om zelf correct te zijn over een afgesproken tijd. Ik wil er ook niet overheen gaan ten koste van de dame.

    Dat komt me soms ten goede wanneer een dame zegt niet op haar horloge of telefoon kijkt, omdat ze weet dat ik correct aangeef wanneer m'n betaalde tijd erop zit.
    Andersom ook een dame die zich licht beledigt voelt, omdat ze het gevoel krijgt dat ik haar niet vertrouw om eerlijk aan te geven wanneer onze afgesproken tijd erop zou zitten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Siberische tijger Bekijk bericht
    Je bedoelt dat je dan nog niet genoeg voederbakken hebt leeg gegeten?
    Precies. Je kent me te goed. Moet ik thuis weer aan de instant noodles

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Als je de illusie hebt dat je in een bordeel niet hoeft te betalen voor de tijd dat een temeier seksuele handelingen met je verricht dan heeft je moeder je als baby net een keer of twintig te vaak van de commode af laten flikkeren
    Doet me denken aan die toerist die waarschijnlijk te veel op dit Hollandse forum heeft zitten meelezen en dacht dat de jacuzzi tijd niet meegeteld zou worden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ik snap niet waarom jij dan gestopt bent met saunaclubclub bezoek. Zodra dames door hebben dat je bij elk bezoek een budget van 750 euro aan 1 a 2 meiden zal besteden, zullen zelfs in abzockclubs zoals Magnum en Oceans meerdere meiden jou een prima service geven (alhoewel het nog steeds oppassen blijft voor een aantal dames wiens hersenpan niet groter is dan die van een amoebe). Jouw bestedingsbereidheid praat zich heus wel door tussen de meiden en dan maakt de bestedingsbereidheid van anderen niet uit m.b.t. hoe ze zich naar jou opstellen (op de amoebes na die enkel oog hebben voor snel cashen).
    Boven je post gaf ie al het antwoord op je vraag:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Wanneer je de keukenbrigade van een all-you-can-eat buffet gaat betalen alsof het sterren-chefs zijn dan is het natuurlijk niet zo dat er dan opeens culinaire hoogstandjes in de voederbakken liggen die een vermelding in de Michelin-gids waardig zijn. Blind met geld strooien is dus inderdaad geen enkele garantie voor kwaliteit.
    Vermoedelijk ervaart ie dat de huidige line up van ACYE kwaliteit is

  13. Onderstaande 4 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (28 maart 2024),nieuwtje (28 maart 2024),Siberische tijger (28 maart 2024),uurtje (28 maart 2024)

  14. #1483
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 12:56
    Berichten
    2.875
    Discussies
    83
    Thanks
    2.091
    Thanked
    3.191 in 954 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Ach, ieder half uur was er één. Ongeacht of dat half uur deel uitmaakte van een kamergang. Dus ook een half uurtje erotisch geflikflooi in de jacuzzi zonder dat er pijpen of neuken aan te pas kwam werd gewoon spontaan afgerekend zonder dat de temeier van dienst om haar eerlijk verdiende geld hoefde te vragen.

    Als je de illusie hebt dat je in een bordeel niet hoeft te betalen voor de tijd dat een temeier seksuele handelingen met je verricht dan heeft je moeder je als baby net een keer of twintig te vaak van de commode af laten flikkeren. Toen zo eind 2005 het Hollandse kruideniersgilde in grote getale op de SCs af begon te komen is de mythe ontstaan dat alle seksuele handelingen buiten een formele kamergang om standaard tot de 'gratis pre-sales' behoorden.

    Dat is natuurlijk niet zo. Omdat de beren uit eigen beweging gul en eerlijk met de dames om gingen waren de dames op hun beurt ook niet te beroerd om regelmatig even een lul bedrijfsklaar te pijpen voordat de officiële (kamer-)tijd inging. Dat iedere minuut dat de dames sekswerk deden per saldo gewoon eerlijk betaald werd door fatsoenlijke beren is iets dat het Hollandse kruideniersgilde volledig ontging.


    J.W.
    Ook dit is grote onzin en volledig uit de duim gezogen. Wat destijds speelde, en daar stoorde ik mij nogal aan, was het zgn 'pre-salen'. De dame die bezig was de beer op te geilen (buiten de kamer) en waarvan sommige beren dit zo lang als mogelijk probeerden te rekken. Soms op het tenenkrommende af.

    JW...je slaat de laatste tijd echt een hoop onzin en onwaarheden uit.
    Een uurtje is ook maar een uur...

  15. Onderstaande 4 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (28 maart 2024),nieuwtje (28 maart 2024),schoolmeester (28 maart 2024),Wentelt Eefje (28 maart 2024)

  16. #1484
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 12:10
    Berichten
    9.279
    Discussies
    176
    Thanks
    2.925
    Thanked
    4.105 in 2.255 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    En ik altijd maar bij de wijven aankloppen voor een orgasme in m'n mond. Blijkbaar kan het ook anders.
    Euh, kan liggen dat die van mij maar 1 ster had. Maar na 2 uur van die mini porties had ik niet het gevoel dat ik vol zat. Kan ook liggen dat ik bij een AYCE en SC volprop tot het er door de overdruk haast weer naar buiten komt .
    Dat laatste ongetwijfeld.
    Dat eerste kan ook wel kloppen, bij 1 ster zaken heb ik dat ook wel eens, dat je thuis nog op zoek gaat naar een pizza in de vriezer of zo (niet altijd gelukkig). Bij die enkele keer 2 ster heb ik dat nog niet meegemaakt. Prijs kwaliteit zit vaak het beste net onder het 1 ster niveau, dus Bib gourmand, of goede score in Gault Millau en/of lekker maar geen ster. Die zaken zijn ook vaak wat "gezelliger/huiselijker/warmer/sfeervoller" .

    Maar we dwalen af.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  17. Onderstaande 3 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (28 maart 2024),Purrfect (28 maart 2024),Wentelt Eefje (28 maart 2024)

  18. #1485
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 13:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.570
    Discussies
    270
    Thanks
    26.110
    Thanked
    15.851 in 6.441 posts

    Standaard

    Grappige is dat de sterren restaurants (meestal 1ster) in Azië helemaal niet luxe zijn, maar dat het eten wel onwijs lekker is.
    Maar dat terzijde.

    Betreft de prijzen. Linksom of rechtsom, het valt me op dat het de laatste tijd overal rustiger is met mannelijke bezoekers. Maakt niet uit een luxe Babylon of een budget Diamond. Ligt dat aan mijn dooie maandag of merken jullie dat ook rond het weekend?

  19. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Purrfect (28 maart 2024)

  20. #1486
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 07:33
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.133
    Discussies
    112
    Thanks
    14.191
    Thanked
    5.816 in 2.948 posts

    Standaard

    Veel ijsberen blijven weg door de lege voederbakken.

  21. Onderstaande 2 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (28 maart 2024),Purrfect (28 maart 2024)

  22. #1487
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:15
    Berichten
    1.176
    Discussies
    84
    Thanks
    791
    Thanked
    1.645 in 668 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Grappige is dat de sterren restaurants (meestal 1ster) in Azië helemaal niet luxe zijn, maar dat het eten wel onwijs lekker is.
    Maar dat terzijde.

    Betreft de prijzen. Linksom of rechtsom, het valt me op dat het de laatste tijd overal rustiger is met mannelijke bezoekers. Maakt niet uit een luxe Babylon of een budget Diamond. Ligt dat aan mijn dooie maandag of merken jullie dat ook rond het weekend?
    Is wel wat rustiger maar nog niet dramatisch vind ik

  23. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    Purrfect (28 maart 2024)

  24. #1488
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 13:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.570
    Discussies
    270
    Thanks
    26.110
    Thanked
    15.851 in 6.441 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Veel ijsberen blijven weg door de lege voederbakken.
    Guilty

  25. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Purrfect (28 maart 2024)

  26. #1489
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 13:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.570
    Discussies
    270
    Thanks
    26.110
    Thanked
    15.851 in 6.441 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeppah Bekijk bericht
    Is wel wat rustiger maar nog niet dramatisch vind ik
    Het sloeg er bij mij in toen er in Diamonds 7 dames en er rond 21:30 slechts 2 andere heren waren geweest.
    Hoe moest het merendeel dan de entree betalen...

  27. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (28 maart 2024),Purrfect (28 maart 2024)

  28. #1490
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:15
    Berichten
    1.176
    Discussies
    84
    Thanks
    791
    Thanked
    1.645 in 668 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Het sloeg er bij mij in toen er in Diamonds 7 dames en er rond 21:30 slechts 2 andere heren waren geweest.
    Hoe moest het merendeel dan de entree betalen...
    Daar had je toch ook gewoon 7 kamertjes kunnen maken om de vrouwen een beetje te sponsoren. Ik ga er morgen naar toe en laat me verrassen

  29. #1491
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 13:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.570
    Discussies
    270
    Thanks
    26.110
    Thanked
    15.851 in 6.441 posts

    Standaard

    Was het maar zo een feest. Helaas waren de dames er niet zo mijn smaak.

  30. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (28 maart 2024),Purrfect (29 maart 2024),Tjeppah (28 maart 2024)

  31. #1492
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:15
    Berichten
    1.176
    Discussies
    84
    Thanks
    791
    Thanked
    1.645 in 668 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Was het maar zo een feest. Helaas waren de dames er niet zo mijn smaak.
    Dan houd het op natuurlijk. Morgen kijken hoeveel kamers ik in Diamond en Magnum zal maken
    Laatst gewijzigd door Tjeppah; 28 maart 2024 om 22:40

  32. Onderstaande 2 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (29 maart 2024),Purrfect (29 maart 2024)

  33. #1493
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 13:14
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.967
    Discussies
    62
    Thanks
    8.305
    Thanked
    2.726 in 961 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Was het maar zo een feest. Helaas waren de dames er niet zo mijn smaak.
    Smaakten ze naar bedorven gamba's?
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  34. Onderstaande 6 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (29 maart 2024),pret (29 maart 2024),Purrfect (29 maart 2024),schoolmeester (29 maart 2024),Tjeppah (28 maart 2024),Wentelt Eefje (28 maart 2024)

  35. #1494
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:51
    Berichten
    41.797
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.551 in 8.577 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Het is bijna twee jaar geleden dat ik in sharks was. Een toen teleurstellende line-up en een slechte service was een reden om niet meer daar te gaan kijken. In het afgelopen jaar heb ik echter positieve berichten over Sharks gehoord. Omdat ik in de NRW clubs de optiek van de line-up vind tegenvallen en vaak weinig opties tussen vind zitten, zat het al een tijdje in m’n hoofd om weer eens in sharks te gaan kijken.
    .....

    Alle dames vroegen mij 200p60. Een bekende die ik daar sprak op de zaterdag zei dat het is omdat ik nieuw ben anders krijg je wat vaker 150p60 te horen.

    .....
    aldus kempie in Sharks, net buiten NRW
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  36. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (31 maart 2024)

  37. #1495
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 09:35
    Berichten
    1.657
    Discussies
    22
    Thanks
    3.246
    Thanked
    3.693 in 1.176 posts

    Standaard

    Tjonge jonge, waar gaan we naar toe? Momenteel 200p60 voor pmc in Sharks!
    Te weten dat ik drie jaar geleden Sharks met slaande deuren verliet omdat ik geen 150p60 wou dokken voor all-in.

    Wees er maar zeker van dat die 200p60 na de zomer ook naar de NRW-clubs komt overgewaaid.
    Met dank aan al deze bruikbare idioten die dat met volle genoegen betalen.

    Rond 2030 zal het vast wel 300p60 zijn.

  38. Onderstaande 4 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (31 maart 2024),mentholbear ( 4 april 2024),pret (31 maart 2024),schoolmeester (31 maart 2024)

  39. #1496
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 10:58
    Berichten
    707
    Discussies
    24
    Thanks
    1.260
    Thanked
    998 in 335 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Tjonge jonge, waar gaan we naar toe? Momenteel 200p60 voor pmc in Sharks!
    Te weten dat ik drie jaar geleden Sharks met slaande deuren verliet omdat ik geen 150p60 wou dokken voor all-in.

    Wees er maar zeker van dat die 200p60 na de zomer ook naar de NRW-clubs komt overgewaaid.
    Met dank aan al deze bruikbare idioten die dat met volle genoegen betalen.
    Als je de bezoekersaantallen, voornamelijk door de week, hoort dan zullen er bij deze voorspelling zeker clubs de deuren kunnen sluiten.
    Er zullen nog minder kamers gemaakt worden als nu.

  40. #1497
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    25 april 2024 @ 12:14
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Ik hoor soort gelijke verhalen van een Duitse kameraad. Standaard service voor €50, bij lappen voor de ouderwetse dan wel milieuvriendelijke service. Reguliere gasten zullen hier minder last van hebben dan heren die voor het eerst of slechts sporadisch in LR komen. Apart overigens om te vernemen dat niet elke stammie de verlaging is gegund. Uren kameren, netjes vragen naar de prijsverlaging en dan nee te horen krijgen. Zo zullen er nog wel een ego’tjes gekrenkt worden hier en daar.

  41. Onderstaande 5 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (31 maart 2024),mentholbear ( 4 april 2024),peterp095 (31 maart 2024),Purrfect (31 maart 2024),rmjhexe (31 maart 2024)

  42. #1498
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    25 april 2024 @ 12:14
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Tjonge jonge, waar gaan we naar toe? Momenteel 200p60 voor pmc in Sharks!
    Te weten dat ik drie jaar geleden Sharks met slaande deuren verliet omdat ik geen 150p60 wou dokken voor all-in.
    Met slaande deuren een club verlaten omdat een prijsvoorstel je niet zint? Uit veel van je berichten wil je tussen de regels door laten blijken super goed op de hoogte te zijn van het clublandschap maar mist berichten dat in Sharks de haaien het echt voor het zeggen hebben?

  43. #1499
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 07:33
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.133
    Discussies
    112
    Thanks
    14.191
    Thanked
    5.816 in 2.948 posts

    Standaard

    200 euro voor 60 minuten ?
    Dan haal ik de handkar wel uit de schuur.

  44. Onderstaande 2 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 4 april 2024),rmjhexe (31 maart 2024)

  45. #1500
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    Gisteren @ 14:24
    Berichten
    1.437
    Discussies
    14
    Thanks
    1.908
    Thanked
    1.926 in 754 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterp095 Bekijk bericht
    Als je de bezoekersaantallen, voornamelijk door de week, hoort dan zullen er bij deze voorspelling zeker clubs de deuren kunnen sluiten.
    Er zullen nog minder kamers gemaakt worden als nu.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Tjonge jonge, waar gaan we naar toe? Momenteel 200p60 voor pmc in Sharks!
    Te weten dat ik drie jaar geleden Sharks met slaande deuren verliet omdat ik geen 150p60 wou dokken voor all-in.

    Wees er maar zeker van dat die 200p60 na de zomer ook naar de NRW-clubs komt overgewaaid.
    Met dank aan al deze bruikbare idioten die dat met volle genoegen betalen.

    Rond 2030 zal het vast wel 300p60 zijn.
    De prijzen in NRW zijn al enige jaren veel lager dan in Hessen. Zo'n vaart zal het dus wel niet lopen.

    Desalniettemin zullen sommige beren toch eens moeten beseffen dat je voor 50 4 30 of 100 4 60 geen huwelijksnacht (of namiddag) met een jong topmodel kunt blijven hebben. Zonder de minste twijfel durf ik zeggen dat we bij LR binnen enkel maanden terug aan minimum 70 en 120 zitten. Ook bij AG en 6S zullen we moeten aanvaarden dat het een beetje duurder wordt.

    Het is toch niet normaal dat we nu slechts een tientje meer betalen voor een half uur dan 20 jaar geleden. Ook het massale inchecken in sommige clubs tijdens HH om toch maar 10€ korting te krijgen begint toch wel heel zielig te worden.

    Zeg dat een die hard budgetbeer het geschreven heeft.
    Laatst gewijzigd door Herr Fick; 31 maart 2024 om 18:08 Reden: Typo

  46. Onderstaande leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 (31 maart 2024)

 

 
Pagina 60 van 65 EersteEerste ... 1050565758596061626364 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17.

Babylon 468*60   Living Room 468*60