Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15

Discussie: Italie

  1. #1
    Geregistreerd
    19 april 2009
    Last Online
    15 december 2011 @ 18:27
    Berichten
    13
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Reden Italie

    iemand ervaring in italie ,in de omgeving van luchthaven in triest.
    of de grens van italie en kroatie
    thanks

  2. #2
    Geregistreerd
    7 april 2009
    Last Online
    13 maart 2024 @ 13:50
    Berichten
    25
    Discussies
    2
    Thanks
    6
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard

    In Italie vindt je veel verteir langs de weg...er staan overal dametjes langs de wegen, met name waar de snelweg de stad binnenkomt. Bij de SS wegen etc.

    succes

  3. #3
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 10:56
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.184 in 952 posts

    Standaard

    Normaal ben ik niet zo van het vragen en dergelijke, maar een keertje moet de eerste keer zijn. Dus hier komt ie dan....... Zijn er nog goede tips voor de omgeving van Vicenza? Duidelijk niet op zoek naar straatprostitutie want dat kun je gewoon niet missen (tenzij je Stevie Wonder heet). Wat ik zoek zij clubs/prive en evt ervaringen of prijsindicaties....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  4. #4
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 10:56
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.184 in 952 posts

    Standaard

    ps...het is nog niet eens voor mijzelf...hahahahahaha
    Een uurtje is ook maar een uur...

  5. #5
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Duidelijk niet op zoek naar straatprostitutie want dat kun je gewoon niet missen (tenzij je Stevie Wonder heet). Wat ik zoek zij clubs/prive en evt ervaringen of prijsindicaties....
    Clubs, bordelen zijn verboden in Italie en zul je daar dus ook bijna niet vinden en als je ze vindt weet je dat het illegaal is.
    Straat prostitutie vind je daarom waarschijnlijk wel veel en is dacht ik (nog?) wel legaal. Hoewel men dat zo herinner ik me ook wou veranderen.

    Van Milaan herinner ik me het bekende beeld van Dames die langs de uitvalswegen stonden. Een normale club heb ik daar nooit kunnen vinden. Massage salons wel eens gezien maar geen idee wat daar mogelijk is en of je die in andere plaatsen ook vindt.
    Zal in Vicenza wel niet veel beter zijn. Via via zul je altijd wel iets kunnen vinden denk ik.
    Laatst gewijzigd door Big30; 27 december 2011 om 21:24
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #6
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Van een bekende heb ik vernomen dat er in Rome wel clubs zijn. Geen idee wat ik me er bij voor moet stellen. Volgens die bekende zat het er vol met Roemeense en Bulgaarse dames. Als iemand interesse heeft, kan ik het weleens wat concreter navragen.
    PLECAT

  7. #7
    Geregistreerd
    15 september 2011
    Last Online
    26 augustus 2013 @ 13:47
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 3 posts

    Standaard

    ben nu voor zaken in Milaan. Straat prostitutie is overal, ook bij het centraal station.
    Verder qua clubs zijn er voor zover ik weet alleen lapdance clubs. Een was erg goed: Roco Roco, waar behoorlijk lekkere meiden rondliepen en ik vond de service relatief goedkoop: 90 euro voor 15 minuten waarbij gelukkig wel alles uitgaat en je ook alles mag aanraken. Maar vergeleken met Duitsland is het natuurlijk idioot duur. Was gisteravond voor twee lapdances en wat drankjes in no time 200 euro kwijt.

  8. Onderstaande 2 leden hebben TheWizz bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (31 mei 2012),Megaboob (31 mei 2012)

  9. #8
    Geregistreerd
    7 april 2009
    Last Online
    13 maart 2024 @ 13:50
    Berichten
    25
    Discussies
    2
    Thanks
    6
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard

    Ciao,

    een leuke website, niet enkel voor Italie is :

    http://doxyspotting.com/hot-blonde-h...-prostitution/

    Je kunt er in de regio kijken waar je middels google streetview iets kunt vinden.
    Het werkt echt! Je kunt ze vinden op streetview. ook als je er eenmaal langsgekomen bent kun je op strretview checken of je iets kunt vinden, Je moet wel vaak beide kanten op gaan om alles te zien/vinden.

    succes
    Laatst gewijzigd door 58spyder; 17 september 2012 om 00:36

  10. Onderstaande leden hebben 58spyder bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (12 maart 2013)

  11. #9
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Momenteel is het vrij rustig met de straat prostitutie er zijn wel op de wegen waar veel vrachtverkeer rijdt wel een aantal dames die daar staan waar veel bebossing is, meestal Afrikaanse dames.
    bij de kustplaatsen zie je wel een enkele Hongaarse die ik een opgepikt heb.
    Ze noemde zich Maria en was net 19 jaar ? liegt ze dacht ik !!
    Ze sprak wel wat Italiaans maar geen woord Engels of Duits, identiteitspapieren voor haar leeftijd had ze niet bij zich !!

    Ze vroeg E.30,- voor PMC of compleet sex voor E.50,- met anaal E.10,- extra.
    Haar werkplek was ergens op een doodlopend weggetje wat ik niet wilde ( ook omdat ze geen legitimatie bij zich had en daardoor ik niet in de problemen wou komen als er een Politiewagen daarin zou draaien)dus vroeg ik waar ze sliep en dat was een hotelletje ( pension waar meer werkende een kamer hadden) daar kan je makkelijker de boel overzien en kon ze haar legitimatie laten zien.
    Er was in de hele omgeving geen ander meisje te vinden dus ................
    Daar aangekomen met de auto met haar mee gegaan naar boven waar het bloedwarm was op haar kamer die er een beetje rommelig bij stond.
    Douche was schoon dus hebben we eerst een douche genomen.
    Tijd was niet belangrijk wel moest ze even bellen dat ze een klant had.
    Ze had een lekker stevig maar slank figuurtje met jonge stevige borstjes.
    We hebben diverse standjes gedaan zelfs een dat ze voor het raam naar buiten hing over de vensterbank en ik haar van achteren nam met beneden veel mensen die voorbij liepen en niet in de gaten hadden dat ze genomen werd.
    Ik zal de badplaats niet vermelden maar het was tussen Venetië en Ancona omdat ik toch twijfelde of ze wel 18 jaar was ID kaart kon ze ook niet zo snel vinden op de kamer.
    Na 45 minuten hebben we een douche genomen omdat het zweet op mijn rug stond en zijn naar beneden gegaan om wat te drinken en zei kon bellen met alles oke !!.
    Ze hoefde niet terug dus was binnen na E.50,-

    Heb nog enkele andere ervaringen met 2 meiden die op vakantie waren daar en zo wat bijverdiende om s'nachts naar de disco te gaan deze meiden kwamen ja je raad het al uit Letland of Estland dat ben ik vergeten ze vlogen vanuit Riga dat weet ik nog wel.

    Morgen meer van deze meiden die daar 3 maanden verblijven.Deze waren 24 en 26 jaar meer mijn leeftijd zeker omdat ze eerder 28 jaar leken.

  12. Onderstaande 7 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 2 september 2014),Ace2 ( 7 september 2014),Badslippers ( 3 september 2014),Big30 ( 2 september 2014),Bluebear ( 2 september 2014),Megaboob ( 3 september 2014),Paulschen ( 1 oktober 2014)

  13. #10
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    S'avonds / S'nachts in een Disco net buiten Rimini stonden 2 prachtige meiden samen aan een cocktail.
    Het was rond 02.30 dus lekker in de nacht en de temperatuur buiten in de lounge tuin was het nog rond de 23 graden.
    Ik had daar met een bekende al wat drank op en zat te denken om nog iets mee te nemen naar de boot die we in de buitenhaven hadden gelegd.
    De 2 dames spraken goed Engels wat tussen al die Italianen op viel omdat daar vrijwel alleen Italiaans gesproken wordt.
    Na enkele drankjes vertelde ze dat ze een appartementen gehuurd hadden om daar 3 maanden te kunnen verblijven en met wat flyerwerk op het strand en bediening de zomer door te brengen.
    Maar helaas liep het niet zo als ze gewild hadden en zagen bijna de bodem van hun Financiële put.
    De ene dame had wel wat te veel gedronken en flapte eruit dat ze anders zich zou moeten verkopen voor andere diensten en lachte terwijl de andere haar aankeek en zei doe niet zo mal.
    Ik hapte meteen en vroeg wat voor diensten kan je ons dan aanbieden ?
    Mijn lichaam riep ze meteen waarop ik meteen zij oké waar en wanneer kan ik daar gebruik van maken.
    De andere zei nee hoor ze is dronken maar ik voelde dat er wel een kans in zat.
    We nodigden ze uit op de boot maar dat durfde ze niet omdat ze ons niet kende en bang was voor misschien wel iets gevaarlijks.
    Mijn maat waar de boot. Van is had het wel bekeken en wilde terug naar de haven,maar ik wou nog wel blijven.
    Dus nog een drankje samen met de meiden. En ik stelde voor om dan in het appartementen van hun een afzakkertje te nemen dus ik samen met die twee.
    Er werd in hun moedertaal overlegd waarbij de ene toch terughoudend overkwam maar de andere haalde haar over.
    We liepen samen naar hun appartement wat ongeveer 20 minuten lopen was.
    Ik stopte bij een pin automaat en nam 300 euro op wat ze duidelijk zagen omdat ik het met opzet na telde.
    Aangekomen in hun appartement heb ik me op de bank laten vallen en kreeg een fanta omdat ze geen andere drank hadden op flessen water na.
    De rustigste kwam op een stoel zitten naast me en de andere riep ik ga even iets anders aantrekken omdat die langere jurk haar wat te strak zat.
    Ik hoorde de douche lopen en later kwam ze terug in een Polo en zeer kort rokje waarvan ik het meteen warm kreeg wat te zien was aan mijn kleur op het gezicht.
    Ze pakte een zak chips en ging voor me zitten en het gesprek ging over wat ze studeerde en wat ik daar deed en wie de andere was.
    Ze zat steeds te schuiven op haar stoel en ik zei dat ze mooie bruine benen al had gekregen van de zon waarbij ze me bedankte en ik melde dat ik het warm kreeg van het zien van haar slip af en toe.
    Haha zei ze en in hun taal weer naar de ander om mij te vragen of ik een striptease wou zien als ik betaalde.
    Ik zei geen probleem maar dan moet dat andere meisje ook mee doen dus na overleg stemde ze toe.

    Maar wat had ik er voor over ?
    Ik melde dat ik geprint had maar ook nog geld nodig had de andere dag en omdat ik maar 1x per dag kon pinnen loog ik zou het beter zijn als zei het bedrag noemde.
    E.50,- per persoon zei ze ze heette Anna en de andere Alexa ik zei oké maar dan helemaal naakt en ook een beetje samen spelen met elkaar.
    Ze stemde toe en daar gingen ze allebei sexy uit de kleren en omdat ik van stoel was verandert gebruikte zei de bank.
    Ze kuste elkaar overal en ik wou ook dat ze hun een beetje gingen bevredigen.
    Na ongeveer 15 minuten zat ik met een paal in mijn broek en vroeg of ik die uit mocht doen omdat het beknelde. Ze stemde meteen toe dus ik mijn shirt en lange broek uit en daar zat ik in mijn slip met een paal die duidelijk aangaf er ook uit wilde.
    Anna vroeg of ze hem mocht zien dus ik mijn slip wat naar beneden gedaan en gezegd jullie krijgen ieder E.100,- extra als we samen naar bed gaan na een douche en alles met condoom.
    Na overleg tussen de meiden ging het feest beginnen.
    Ik heb beide gebeft en PZC was geen probleem omdat we goed gewassen waren.
    Daarna Alexa in doggy genomen waarbij Anna mijn ballen aaide
    En daarna op mijn rug Anna genomen waarbij ik Alexa nog eens befte die achteraf veel geiler was en natter dan de drukke Anna.
    Nadat ik klaargekomen was hebben we wat liggen rusten en half slapen omdat het al 05.00 u was.
    Ik mocht blijven tot ongeveer een uur of 10.00 u omdat ze naar het strand wilden.
    Rond 09.00 u lag ik in een bijna lepeltje met Alexa die net als Anna nog sliep.
    Ik drukte me heel zachtjes tegen haar aan en voelde met een hand aan haar klit.
    Ze zuchte en kreunde en deed net of ze sliep dus ik ging verder en vingerde haar terwijl mijn paal in grote vorm was aangekomen.
    Ik drukte mijn paal tegen haar poes en ze fluisterde niet in me klaar komen.
    Ik ging naar binnen en ze kreunde en ik voelde aan haar schokken dat ze kwam en na nog een paar stoten heb ik me uit haar gehaald en me afgetrokken waarbij ze mijn ballen streelde en met een vingertop mijn anus bewerkte.
    Ik spoot alles op mijn eigen buik en na enkele minuten werd de andere wakker.
    Die keek en vroeg wat is hier gebeurd toen ze de sperma op mijn buik zag en Anna tegen me aanlag met natte oogjes.
    Ze spraken in hun taal weer met elkaar en Alexa wist te melden dat de altijd terughoudende Anna en nooit genoeg van kan krijgen maar wel de laatste is om iemand aan te spreken.
    Ik vroeg hoevaak ze al met andere betaalde sex hadden gedaan tijdens hun vakantie waarbij beide lachte en melde zeker al 5 x en ze in de Disco al op zoek waren om weer te scoren die avond waarbij ze mij ook al op het oog hadden gehad.
    Ik betaalde de meiden totaal E.250,- omdat ik hun voorgelogen had dat ik geld moest overhouden voor de rest van de dag.
    En ben vertrokken met uitwisseling van mobiel nummers en verteld dat ik eind van het jaar naar Riga wil komen wat ze hopen omdat ik verteld had als zij dan bij me komen in een hotel wat ik boek voor 3 dagen ze per persoon E. 200,- krijgen voor 2 nachten.
    Ik zie er nu al naar uit.
    Ze waren Anna 24 donker blond en Alexa 26 jaar geblondeerd beide ongeveer 165 cm lang Anna Cup A/B en Alexa cup C
    Mooie billen en Alexa een tatoo op de rug.
    Bij terug komst bij mijn maat zijn we weer uitgevaren en terug gegaan naar zijn thuis haven in Ancona waar hij woont en werkt.
    Hij had wel verwacht dat ik niet terug zou komen omdat hij mij kent en ook enkele malen met me mee is geweest in PHG en GT.

    Dus nu naar Riga en wie gaat er mee van het forum om me te vergezellen met deze en veel andere dames daar.
    Ze melde dat ze ook vriendinnen had die ook mee gingen met mannen waar beneden in het Hotel een disco is waar ze dan speciaal naar toe komen.

  14. Onderstaande 16 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 september 2014),Ascari (12 oktober 2014),Bluebear ( 6 september 2014),chiefinspector (13 september 2014),gignnl ( 8 september 2014),lustman (13 september 2014),Megaboob ( 6 september 2014),Mr Pussy ( 7 september 2014),Opa57 (28 september 2014),Paulschen ( 1 oktober 2014),Picasso 1 ( 7 september 2014),Snor ( 6 september 2014),vrije jongen ( 6 september 2014),Wentelt Eefje ( 7 september 2014),Wijze grijze ( 6 september 2014),Zultbroek81 ( 6 september 2014)

  15. #11
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Kreeg vandaag een berichtje wanneer ik naar Riga kom,anders komen ze naar mij toe en willen wel een paar maandjes werken tot Kerst.
    En of ik kan bemiddelen met een bezoekje in Villa Vertigo, Ying Yang of PHG
    Dus komen ze met een vlucht van Riga met Ryanair naar Eindhoven dan regel ik daar een kamer in een Budget Hotelletje voor enkele nachten en ga met hun enkele clubs af.
    Dus nu een datum vastleggen en enkele dagen vrij houden.
    Haha ik zal dat budget hotelletje helemaal gaan uitleven.
    Ze vliegen lekker goedkoop en sturen eerst via een Watsapp kopie van Tickets, ja Jansen is niet gek zeker weten dat ze komen en dan butget Hotelletje boeken.

  16. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 (28 september 2014)

  17. #12
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:00
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.358 in 1.021 posts

    Standaard

    Jansen laat tegen die tijd even weten waar en wanneer de dames in dat hotel beschikbaar zijn, Pietje en ik hebben wel oren naar een stel lekkere Letse dames!
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  18. Onderstaande leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (30 september 2014)

  19. #13
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Jansen laat tegen die tijd even weten waar en wanneer de dames in dat hotel beschikbaar zijn, Pietje en ik hebben wel oren naar een stel lekkere Letse dames!
    Dat kost geld rmj en jij houd niet van geld uitgeven
    is mijn ervaring met jou

  20. #14
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:00
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.358 in 1.021 posts

    Standaard

    aan geld geen gebrek nu ik met pietjepik een pact heb gesloten. dames, verwacht ons en verwacht veel van ons.
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  21. #15
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    aan geld geen gebrek nu ik met pietjepik een pact heb gesloten. dames, verwacht ons en verwacht veel van ons.
    Ik praat niet over gebrek aan geld.
    Maar over het willen uitgeven.
    En dat is toch heel iets anders.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21.

Babylon 468*60