Pagina 8 van 12 EersteEerste ... 456789101112 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 176 t/m 200 van 296
  1. #176
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 21:40
    Berichten
    2.133
    Discussies
    18
    Thanks
    5.536
    Thanked
    2.601 in 1.208 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Las net een verslagje van DAS over vorig jaar oktoberfest in LR en daar had hij het juist over bijna naakte dames overal in LR, dus niets voor mij helaas
    Kan ik me voorstellen: ik vind 'bijna naakte dames' ook helemaal niks

  2. #177
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Las net een verslagje van DAS over vorig jaar oktoberfest in LR en daar had hij het juist over bijna naakte dames overal in LR, dus niets voor mij helaas
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meme Moo Bekijk bericht
    Kan ik me voorstellen: ik vind 'bijna naakte dames' ook helemaal niks
    Dit jaar dragen ze allen een volledig van kop tot teen alles bedekkend OKTOBERFEST-pakje!

  3. #178
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    We need a bigger boat zeiden ze in een bekende film met haaien,Kempie doet het met de motor https://www.ijsberenforum.com/forum/...161#post574161
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  4. #179
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:54
    Berichten
    4.448
    Discussies
    44
    Thanks
    4.675
    Thanked
    6.226 in 2.433 posts

    Standaard

    Zo. Vandaag dus na een wederom mislukt avontuur bij yy snel doorgereisd naar
    LR. En daar heb ik geen spijt van gehad. Wat een verschil!

    Het was al vrij lang geleden dat ik bij LR was. Misschien wel jaren, weet het niet meer precies.
    Maar het was wel echt top service, heb 2 keer gekamerd. Allebei goed, eerste was Duitse/Iraanse Zamira,
    mooie griet van slechts 22, lief ook, en prima service ook. Daarna met Roemeense Olivia mee gegaan, ook heel schattig typeje,
    en ook goeie service.
    Jammer dat ik niet langer kon blijven. Maar de line up zag er vrij goed uit.

    Mooie is dat ik op zon dag als vandaag echt duidelijk een vergelijking kon maken tussen LR en yy.
    Maar de grote verschillen zitten em niet alleen in de vrouwen en hun service. Maar ook gewoon in de hele sfeer er omheen.
    als ik bij LR binnenkom word ik hartelijk ontvangen, krijg uitleg, vriendelijk personeel. De vrouwen zijn meestal mooi, gezellig en gewillig.
    De sfeer is ontspannen, huiskamer gevoel.
    En ook bij het weggaan werd me gevraagd of ik het naar mn zin had gehad wat ik volmondig met ja beantwoordde.
    wat vervolgens weer erg gewaardeerd werd door de tweede gastvrouw.

    Is toch heel anders in yy waar de meeste vrouwen laks, lui, ongeïnteresseerd en ongeïnspireerd rondhangen.
    Op de kamer is de kans op een blammage helaas vrij groot.
    en de gastvrouw toont niet bepaald interesse of je het wel naar je zin hebt gehad. Vaak staat er zon blonde met paardenstaart en Amsterdams accentje,
    die zou het misschien goed doen als kroegbaas op de wallen, maar heeft geen feeling met de sfeer zoals die in een saunaclub hoort te zijn.

    Maar goed, mijn bezoek aan LR is wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.
    laten ze de uitbater in roermond aub eens in Kaarst langsgaan. Kan ie nog wat van leren.
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 15 september 2017 om 21:49

  5. Onderstaande 2 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    molaar (15 september 2017),Nedlovefkk (15 september 2017)

  6. #180
    Geregistreerd
    10 augustus 2017
    Last Online
    30 december 2022 @ 18:51
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    308
    Discussies
    2
    Thanks
    689
    Thanked
    352 in 142 posts

    Standaard

    Piet bedankt voor het uitgebreide verslag, apart om jouw de verschillen zo te horen benoemen. Ben zelf vaste klant bij YY en heb er een paar vaste leuke dame's leren kennen. en moet je ook zeggen dat als deze dames afwezig zijn, ik het er vaak ook erg ongezellig vind. Ik reis vanuit het noorden en hoe ver is LR dan vanaf Roermond?
    De ijsbeer komt toch uit het noorden....

  7. Onderstaande leden hebben Uit-Drenthe bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 (15 september 2017)

  8. #181
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:04
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.272
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.744 in 2.239 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Uit-Drenthe Bekijk bericht
    Ik reis vanuit het noorden en hoe ver is LR dan vanaf Roermond?
    Reken op een 50 kilometers....

  9. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Uit-Drenthe (15 september 2017)

  10. #182
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:54
    Berichten
    4.448
    Discussies
    44
    Thanks
    4.675
    Thanked
    6.226 in 2.433 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Uit-Drenthe Bekijk bericht
    Piet bedankt voor het uitgebreide verslag, apart om jouw de verschillen zo te horen benoemen. Ben zelf vaste klant bij YY en heb er een paar vaste leuke dame's leren kennen. en moet je ook zeggen dat als deze dames afwezig zijn, ik het er vaak ook erg ongezellig vind. Ik reis vanuit het noorden en hoe ver is LR dan vanaf Roermond?
    Voor mij geldt hetzelfde. Er zijn 2 a 3 dames in yy die voor mij de dag kunnen maken,
    zelfs als de rest slecht is. Maar de belangrijkste daarvan (Vita) is al zo lang niet meer in yy geweest helaas. Al 2 maanden ofzo. Begrijp niet waarom ze zo lang weg blijft. Ze zit toch aan het einde ook van haar dvp carrière en bij mijn weten kan ze de centjes meer dan goed gebruiken ook.
    Heb wel echt een leuke klik met haar. Maar dan moet ze wel in een goeie mood zijn. Gelukkig is ze dat meestal wel.

    Wat reisafstand betreft, ik ben met de trein gereisd, en dan is de reisduur tussen Roermond en Venlo 22 minuten.
    En daarna moet ik nog 3 kwartier met de trein naar Neuss. En van Neuss een taxi naar Kaarst, zon 10 min.
    Ofwel met de trein / ov is het alles bij elkaar zon 1 uur en een kwartier extra.
    Met de auto is het denk ik een half uur / 3 kwartier langer rijden.
    Wat rob45 zegt kan aardig kloppen.

  11. #183
    Geregistreerd
    10 augustus 2017
    Last Online
    30 december 2022 @ 18:51
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    308
    Discussies
    2
    Thanks
    689
    Thanked
    352 in 142 posts

    Standaard

    Dank je, ik zal het in overweging nemen. Komende dinsdag ben ik in YY te vinden, en is het dan weer een tegenvallende en ongezellige dag, dan rij ik de volgende keer 50 km door. Goed Weekend Gewenst..
    De ijsbeer komt toch uit het noorden....

  12. #184
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Vandaag @ 01:47
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Voor mij geldt hetzelfde. Er zijn 2 a 3 dames in XXX die voor mij de dag kunnen maken,
    zelfs als de rest slecht is.
    Dat geld voor de het overgrote deel van de ijsberen. Een meisje en een prijsje dat bij je past zijn voor de meesten belangrijker dan de hele entourage er om heen. Goed eten, schone club & kamers en een wellness waar sommige thermaalbaden nog een putje aan kunnen zuigen zijn waardeloos als je geen meiden treft die je aanstaan.

  13. Onderstaande 2 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 (16 september 2017),Uit-Drenthe (15 september 2017)

  14. #185
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Zo. Vandaag dus na een wederom mislukt avontuur bij yy snel doorgereisd naar
    LR
    .......
    en de gastvrouw toont niet bepaald interesse of je het wel naar je zin hebt gehad. Vaak staat er zon blonde met paardenstaart en Amsterdams accentje,
    die zou het misschien goed doen als kroegbaas op de wallen, maar heeft geen feeling met de sfeer zoals die in een saunaclub hoort te zijn.
    Ik heb wat dat betreft toch andere ervaringen met deze receptioniste in YY. Altijd een vriendelijk woord voor mij. Maar dat kan best aan mij liggen. Dat weet ik natuurlijk ook niet.
    Ik ben nu een paar maal in LR geweest. En de sfeer is me daar 100% mee gevallen, zeker in vergelijking met haar grote zus in Brüggen. Toch mis ik daar nog wat dingen. En ook daar heb je zeer opdringerige dames.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  15. #186
    Geregistreerd
    23 augustus 2008
    Last Online
    Gisteren @ 14:06
    Locatie
    Breda
    Berichten
    262
    Discussies
    6
    Thanks
    180
    Thanked
    223 in 98 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Ik ben nu een paar maal in LR geweest. En de sfeer is me daar 100% mee gevallen, zeker in vergelijking met haar grote zus in Brüggen. Toch mis ik daar nog wat dingen. En ook daar heb je zeer opdringerige dames.
    Zeer opdringerige dames bij LR? Geen idee hoe je daar bij komt. De relaxte sfeer is juist waarom ik naar LR ga.

  16. #187
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Misschien heeft Sonja achter hem aangezeten
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  17. Onderstaande leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 4 oktober 2017)

  18. #188
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Gisteren sinds heeele lange tijd weer eens naar een saunaclub gegaan. LR dus. Mede doordat er wegwerkzaamheden waren op de a2. Sixsens zou dan terug wat off road rijden zijn en dat trek ik zo laat niet meer. Vannacht heb ik ook weer bijna de vangrail geraakt door vermoeidheid.

    Van circa 18;00 tot 00:30 in LR geweest. Sfeer was lange tijd gezapig. Imo pas rond 23;00 de 1e bardans act gezien. Die was wel ok maar tijdens vorige bezoeken was deze gevoelsmatig beter.

    Lineup was optisch zeker in orde. Kwam in gesprek met een kerel uit het land van Trump. Hij gaf me wat tips. Kon hem echter niet peilen op zijn voorkeuren qua sexbeleving dus niet met de tips meegegaan.

    Duitse Myriam uiteindelijk naar de kamer mee geweest. Mooie GND met sympathieke houding. Tongzoenen bleek kussen te zijn en dat was een minpunt. Pmc was dan wel weer goed. Nmc (weliswaar heel kort) was technisch ook niet overtuigend.

    Heb het gevoel dat je bij haar heel erg de regie in eigen handen moet nemen. Kamers maakte ze genoeg , wat optisch wel te verklaren is. Voor mij geen herhalingsgevaar.

    Gloria gesproken. Zeer spontaan ding. Ik was echter niet in MILF modus maar anders zou ik er zou mee zijn gegaan.

    Giselle en Adelina probeerden me samen voor een trio te schaken. Giselle alleen zou ik een betere optie vinden maar kort haar is niet zo mijn ding. Iemand bekend met haar service?

    Er liep ook een andere Duitse rond waarvan ik de naam nu niet weet maar in haar draadje vannacht wel haar aanwezigheid heb vermeld.

    1 vd Bar dans dames was Roxanne ofzo. Bedankte haar voor de act en daar volgde een leuk cu placere op. Leuke en lieve GND denk ik. Misschien iets voor op termijn.

    Aan de ene kant vind ik LR nog steeds een leuke en geile club. Aan de andere kant denk ik dat ik Babylon beter af ben gezien mijn servicestandaarden (tz).

    Tot ergens in oktober mede ijsberen.

  19. Onderstaande 8 leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (18 september 2017),amigo70 (17 september 2017),cheasehead (18 september 2017),deket (17 september 2017),gignnl (17 september 2017),Manureva (17 september 2017),Megaboob ( 4 oktober 2017),Wijze grijze (17 september 2017)

  20. #189
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:26
    Berichten
    9.730
    Discussies
    306
    Thanks
    17.728
    Thanked
    11.718 in 5.116 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    .Gloria gesproken. Zeer spontaan ding. Ik was echter niet in MILF modus maar anders zou ik er zou mee zijn gegaan.
    Als je eens wist, wat je voorbij hebt laten lopen.

  21. #190
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Het zitbankje aan de receptie is weggehaald.
    een verlies,immers 1 : je had er een strategisch overzicht
    2. Leuk om ook daar met een meid te wachten op een kamer.
    3. Ook geschikt om als rustpunt, vooral tegen de rook te dienen.

  22. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    cassenoisette (10 oktober 2017),pret ( 9 oktober 2017)

  23. #191
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 11:21
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Het zitbankje aan de receptie is weggehaald.
    een verlies,immers 1 : je had er een strategisch overzicht
    2. Leuk om ook daar met een meid te wachten op een kamer.
    3. Ook geschikt om als rustpunt, vooral tegen de rook te dienen.
    Ik sluit me helemaal aan bij de mening van deket.

    Geen goede beslissing van de clubleiding om het bankje weg te halen

  24. Onderstaande 2 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 8 oktober 2017),pietpotent44 (10 november 2017)

  25. #192
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 21:12
    Berichten
    3.055
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.418 in 1.791 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Ik sluit me helemaal aan bij de mening van deket.

    Geen goede beslissing van de clubleiding om het bankje weg te halen
    Helemaal mee eens. Stomme beslissing. Ik en een maat vonden dat beide ook. Scheelt ook weer 2 zitplaatsen en daar waren er zaterdag veel te weinig van.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  26. #193
    Geregistreerd
    23 mei 2016
    Last Online
    1 augustus 2018 @ 22:55
    Berichten
    3
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Frage where they are?

    Does any one know where they are?

    Lorena,ro Anka,ro Sandra,ro Kim,ro
    Nora,ru Lilly,ru

    They were @ LR in 2016...

    Thai Hoo

  27. #194
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    8 oktober.
    Zondag ben ik weer eens beland in de huiskamer. De vorige keer dateert uit de tijd dat de 50000€ optie nog niet bestond. Zondag ook maar niet voor gekozen. Ben er nu 4 maal geweest en wilde eigenlijk al veel eerder nog eens terug gaan. Maar het kwam steeds niet uit of ik kon geen gaatje vinden, in mijn agenda dan. En zondag werd er ook weer bijna roet in het eten gegooid. Dat heb je als er familieleden zijn die het nodig vinden dat ze eens gaan verhuizen. En dan moeten ze ook nog in die paar weken voordat ze in hun nieuwe huisje trekken een boel verbouwen waardoor iedereen met een beetje tijd opgetrommeld wordt om een handje toe te steken. Toch nog om half 2 in Kaarst aangekomen.

    De club. Zoals ik hierboven al schreef ben ik hier nu 4 keer geweest. En nog steeds moet ik af en toe denken hoe dat ik moet lopen. Ik zal nog wel een paar keer nodig hebben om feilloos overal de weg te weten.
    Het eten in LR vind ik elke keer weer goed. Beter als bij haar grote zus in Brüggen. Alleen, ik ben een grote jongen. Ik kan best zelf opscheppen. En door mijn achtergrond zal ik nooit teveel opscheppen om het later weg te kieperen. En de zitplaatsen zijn ook wat krap, in omvang en aantal. Ik weet dat je ook in de tent kunt gaan zitten, maar door de afstand heb ik schrik dat mijn eten al half koud is, of dat ik door de omgeving word afgeleid en mijn bord laat vallen.
    Je kunt zien dat er goed gebruik wordt gemaakt van alle ruimtes. Ook de tent staat vol. Toen ik er in warmere tijden was kon je ook nog eens in de tuin gaan liggen. Maar daar is het op dit moment echt te koud voor. Ik zou bijna willen zeggen, zet een stukje extra tent neer en daar een aantal van die ligbedden en loveseats. Dan is er in ieder geval wat plaats als je eens een kwartiertje of zo wilt uitrusten zonder gezeik aan je kop.
    Wat ik ook mis is een plaats waar ik even rustig kan zitten en kijken op mijn elektronische hulpmiddelen. Onder in de kelder staan wat bankjes en ook in de tent zijn wat plaatsen, maar je moet ook makkelijk, ietwat onderuit kunnen liggen.
    Het bankje aan de receptie heb ik ook gemist. Vorige keren toch ook wel eens leuke contacten opgedaan.

    Tussendoor. Ik ga graag even in de sauna om het luie zweet eruit te krijgen, even bubbelbad, het Turkse stoombad, een douche tussendoor voor de hygiene. Het gaat allemaal hier, maar het is krap. Er is maar een douche, dus je moet wachten of even naar een andere douche lopen. En als je het bubbelbad in of uit wilt stappen, dan moet je opletten dat je je kop niet stoot. Dat is jammer en doet afbreuk aan de beleving.
    Ook wil ik, zoals hierboven al geschreven even checken of er nog wat gebeurt is in de wereld. Toen ik dat dus aan het doen was hoorde ik "een bankje verderop" een paar heren praten, in het Nederlands. Het minste wat ze zeiden was de opmerking over een dame die geen pakje moest dragen maar topless moest rondlopen. Omdat het zo leek alsof ze wat te verbergen had. En dat zou haar tekort doen. Laat de dames toch rondlopen in wat ze leuk vinden. Wat ze allemaal wisten te melden over de medeheren en andere forumleden zal ik maar niet opschrijven. Alleen dit, ook al ben je 40 kilometer over de grens in Pruissica, dan wil dat nog niet zeggen dat er niemand is die je verstaat. Kijk alleen al eens naar de gele nummerplaten, of de witte met rode lettertjes, die langs de weg staan geparkeerd. Let op met wat je zegt, niet iedereen is begripvol of gemakkelijk. Sommige mensen hebben nu eenmaal een kort lontje.

    De dames. Ik heb veel dames gezien en met een paar ook daadwerkelijk gesproken. Om redenen noem ik geen namen.
    De eerste was de receptioniste, een blonde. "Je was hier al eens eerder?" Inderdaad. Leuk dat je wordt herkend, maar verder levert het niet veel op. Zij was ook de laatste waar ik mee gesproken heb.

    Een blondine in de bar. Ze zit bij binnenkomen vanuit de receptie meteen links. Topless. Zag er leuk uit, maar de "vibes" die ik voelde waren niet goed. Omdat ik toch nog eerst moest douchen haar dat verteld en waarschijnlijk omdat ik daarna een andere tegen kwam heeft ze de rest van de dag niks meer tegen me gezegd.

    De bardame. Volgens mij waren er 2, maar ik ben telkens bediend door dezelfde, een kleine met lang bruin haar.

    Eentje waarvan gezegd wordt dat je daarvoor in Milf-modus moet staan. Ik ben ze in eerdere bezoeken ook al eens tegen gekomen, en het bevalt nooit slecht met haar. Toen ik na het douchen weer in de bar kwam en een drankje bestelde, zag ik haar opstaan uit een bankje en kwam ze naar mij toe. Ze had een plaats voor mij gereserveerd. En als betaling kwam ze mij daar gezelschap houden. Dat was dus de reden dat ze mij in eerste instantie naar beneden volgde toen ik mij wilde gaan douchen. Na de gebruikelijke oefeningen was er nog wat tijd over en hebben we nog wat gepraat. Ze had kortgeleden gedroomd dat ze een penis tussen haar benen had. Daar was ze toch zelf wel heel hard van geschrokken.

    De tweede is er eentje die al heel lang ken van een andere club. Ze herkende mij gelijk toen ze me zag, al was het in eerste instantie te vroeg om stoute dingen met haar uit te halen. Overigens, in tegenstelling tot de vorige, is deze zeer zeker geen milf. Het enigste verschil is dat ze nu wat pentekeningen op haar rechterarm heeft gekregen. Later, toen ik wel weer zover was, ietwat langer mee gebabbeld. Altijd al mee kunnen lachen, hoewel het niet mijn type is. Vraagt ze of ik hier voor het eerst was. Nee, maar de vorige keren heb ik je gelukkig gemist. ;-). Op een gegeven moment vraagt ze hoever ik moet rijden. Uh, 70 kilometer, hoezo? Oh, zegt ze, dan kun je best wat vaker hier naartoe komen. Het blijft een opdondertje. Later, na de gymnastiek, ook nog wat gebabbeld, zegt ze op een gegeven moment: soms wil ik een man zijn. Watblief? Ja, die hebben het veel makkelijker. Tuurlijk, als die kleine tussen onze benen niks doet dan lachen de dames ons uit meid. Ja, nee, dat was ook niet de bedoeling. Zoals ik al zei, het blijft een opdondertje.

    Vlak voor ik naar huis ging nog even in een bankje gehangen. Kwam er een dame bij mij zitten met een Cleopatra-kapsel. Toen zij er achter kwam dat ik niet zo heel ver van Roermond af woon moest ze even gemaakt boos doen en vragen waarom ik haar daar nooit had opgezocht. Ze wenste mij een goede thuisreis.

    Met Living Room heb ik een beetje een haat-liefde verhouding. De infrastructuur is niet je dat. In de zomer gaat het nog wel, maar als het kouder wordt, en je dus niet in de tuin kunt, schiet het op punten gewoon te kort.
    Met de dames is het een ander verhaal. Ik ben al eens buiten gelopen nadat ik maar eenmaal een intiemer contact had, simpelweg omdat ik geen tweede kon vinden, of beter gezegd, niet meer werd benaderd. Maar bijna alle dames waarmee ik heb gespeeld hebben ervoor gezorgd dat ik een leuke tijd had. Ook de benadering door de dames was altijd redelijk relaxed. Tuurlijk, zullen een aantal anderen hier zeggen, het is hier veel beter als in andere clubs. Zover wil ik niet gaan, maar het geeft redenen om weer eens terug te komen. En nu een stuk sneller als 3,5 maand.

    PS. En toch heb ik het idee dat ik de ultieme LR-beleving nog niet heb gehad. In andere verslagen lees ik nogal eens over een "rooie". Die heb ik nog nooit gezien. Het zal wel aan mij liggen, maar tot nog toe blijf ik het een gemis vinden.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  28. Onderstaande 12 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (10 oktober 2017),cheasehead (11 oktober 2017),deket (10 oktober 2017),Devante (11 oktober 2017),mechelen (10 oktober 2017),Megaboob (10 oktober 2017),Meme Moo (11 oktober 2017),Patjax (10 oktober 2017),Smouse (11 oktober 2017),WA (10 oktober 2017),Wijze grijze (10 oktober 2017),yylover (11 oktober 2017)

  29. #195
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Vandaag @ 01:47
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Er is maar één iemand die bepaalt of het ergens leuk is of niet, en dat ben jezelf al het andere is gelul in de verte

  30. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Nulnulzeseneenhalf (11 oktober 2017)

  31. #196
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Klopt niet helemaal Nebunule,
    de omstandigheden kunnen soms zo negatief extreem zijn , bv zeer slechte lineup, afschuwelijk eten en muziek, meerderheid van dronken vervelende gozers, dat ne eigen inbreng om er een aangename avond van te maken volledig gehypothikeerd is.
    @006,5 dus je hebt LR verlaten zonder sex? Zou het niet kunnen.
    waarom geen naam vertellen van de dames? Was toch niets genant of persoonlijk voor hen?
    die rooie is de rondborstige ietwat volslanke vriendin van de Sigmund Freud van het forum, linkse intellectueel bovendien
    Een bezige bij die wel kan steken.

  32. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (11 oktober 2017)

  33. #197
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:49
    Berichten
    11.081
    Discussies
    224
    Thanks
    13.042
    Thanked
    17.442 in 6.137 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    die rooie is de rondborstige ietwat volslanke vriendin van de Sigmund Freud van het forum, linkse intellectueel bovendien
    Een bezige bij die wel kan steken.
    Zeer correcte omschrijving. Maar de thekedame die 006,5 omschrijft is een andere.

  34. #198
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Nou, vooruit dan. De bardame en receptioniste ken ik niet bij naam. De dames voor de bar in volgorde: Pam, Gloria, Natasha en Klara, misschien ook wel met een C.
    En voor de duidelijkheid, ik heb LR geen enkele keer verlaten zonder sex. Niet dat het U wat aan gaat.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  35. #199
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    En voor de duidelijkheid, ik heb LR geen enkele keer verlaten zonder sex. Niet dat het U wat aan gaat.
    Een goed bedoelde tip, maar misschien handig om je niet meteen zo druk te maken om, en bot te reageren op de mening van een ander.
    Zie het eigenlijk continu voorbij komen en krijg de indruk dat je zelf nogal een kort lontje hebt en je snel stoort.

    En als je iets niet bevalt, je nogal snel de botte bijl hanteert in plaats van zaken te relativeren en naast je neer te leggen. Iets luchtiger zou geen kwaad kunnen

    Overigens had ik al uit je post opgemaakt dat je wel had gekamerd (je noemde expliciet gymnastiek) maar niet iedereen leest posts blijkbaar even grondig.

    Doe ermee wat je wil maar lijkt me sterk dat niemand dit eerder tegen je heeft gezegd of je je niet herkent in het nogal snel storen aan omgevingsfactoren.
    Zie het niet als een aanval, niet iedereen is sociaal even sterk ontwikkeld, maar als je hier schrijft maak je het jezelf toch wat makkelijker door zaken wat luchtiger op te pakken. Wat maakt jou het uit dat iemand denkt dat je niet hebt gekamerd of dat een beer liever een dame in bikini dan in badpak ziet? Geniet gewoon en deel je ervaringen maar maak er geen energieverslindende bezigheid van om hier aanwezig te zijn en je te ergeren. Have fun!

    Overigens vraag ik me wel af welke weg je in LR neemt van het restaurant naar buiten als in de tussentijd je eten koud wordt

  36. #200
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    En opnieuw ziet men de ironie niet, maar dat terzijde.

    Betreffende de route naar buiten, en ik vergeef het U omdat U mij niet kent, mijn vrienden zullen dit direkt herkennen, ook als ik op de weg zit gebeurt dit, ik geniet nogal van alles wat er langs de af te leggen route gebeurt. Vandaar ook mijn schrik dat ik zo afgeleid word dat mijn bord omkiepert.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  37. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    John mc Snek (11 oktober 2017)

 

 
Pagina 8 van 12 EersteEerste ... 456789101112 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43.

Diamond 468*60