Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 274
  1. #101
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    en zei tegen Eugenia terwijl hij op me wees: "Dat is Rimbolina, de drag-queen van Living Room. Als je hem een euro in zijn gat duwt gaat hij op high heels lopen en trekt hij je BH aan."
    Badslippers jij in de BH van Eugenia? Die kan ze daarna dan wel weggooien omdat hij te groot geworden is.

    Tony's
    verjaardagsfeest was inderdaad een geslaagd feest zoals de beren al schreven in voorgaande recensies. Eugenia had goed haar best gedaan om voor een kado en een grote taart voor het feestvarken te zorgen en ze had mij een week eerder al gevraagd om bij de ijsberen te polsen of die ook met het kado voor Tony wilden meedoen. Ik wil dan ook alle beren die hebben meegedaan met het kado hartelijk bedanken voor hun vrijgevigheid, zelfs Cupido deed mee terwijl hij niet op het feest aanwezig kon zijn.

    Het was leuk om weer eens ijsberen te zien die ik al een tijdje niet meer gezien had en het stralende gezicht om 00.00 uur van DJ Tony dat er iets georganiseerd was.
    Ik ben om 1.00 met Eugenia naar de kamer vertrokken en ik heb uiteindelijk om 4 uur de deur achter me dicht getrokken om deze de volgende dag om 17 uur weer te openen voor de party Tanz in den Mai wat voor mij Ficken in den Mai werd.

    DJ Tony vroeg mij ook om namens hem op het forum alle beren en dames hartelijk te bedanken voor het naar de party komen, het kado en de taart!

  2. Onderstaande 3 leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

    amigo70 ( 4 mei 2015),Badslippers ( 4 mei 2015),Cupido ( 3 mei 2015)

  3. #102
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trickyD Bekijk bericht
    Ist die Sophia hinter der Bar die ehemalige deutsche CDL aus LR und GT?
    Nein, hat niemals in "Golden Time" gearbeitet.

    (was ist eine CDL?)

  4. #103
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Nein, hat niemals in "Golden Time" gearbeitet.

    (was ist eine CDL?)
    Contaktdienstleisterinnen ?

    Power to Google

  5. Onderstaande leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 4 mei 2015)

  6. #104
    Geregistreerd
    14 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 13:56
    Locatie
    UK
    Berichten
    87
    Discussies
    0
    Thanks
    860
    Thanked
    109 in 47 posts

    Standaard

    Danke fuer die Infos. Club DienstLeisterin

  7. Onderstaande leden hebben trickyD bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 4 mei 2015)

  8. #105
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Gisteren met een beperkt tijdvenster toch een paar uurtjes in de huiskamer vertoefd. Line up viel niet tegen, daarbij aardig wat bezoekers, maar niet storend druk. Ik had wat inside information dat miss Living Room herself aanwezig zou zijn, dat was dan ook een van de redenen dat ik vanuit Düsseldorf maar even de S28 nam naar Kaarst. Anders was Aca Gold nog een optie geweest, maar gezien de party van de vorige dag, ging ik er maar vanuit dat de dames aldaar wel last zouden hebben van het the-day-after-the-night-before-syndroom.

    Een rondje door de bar leverde een paar bekende damesgezichten op waar ik zo direct geen naam bij wist te bedenken, daarvoor kom ik er te weinig. Wel begroette Anda me met een paar kussen. Ik ken haar van Panthera en Samya, maar op een of andere manier is het er nooit van gekomen. Vond ik wel sympathiek van haar, en op deze manier zien de andere meiden ook dat je geen onbekende bent die wel even makkelijk verschalkt kan worden. Die moet er binnenkort toch maar eens aan geloven denk ik, want ze heeft een goede reputatie. Verder geen bekende forummers gezien. Eerst maar een saunaatje gepakt, en vervolgens in de tuin naar wat Duits voetbalgezwatel liggen luisteren.

    Totdat de dame die ik in gedachten had in de deuropening een sigaretje kwam roken. Vanwege de afstand moest ik twee keer kijken, want de haren waren inmiddels een paar tinten lichter geworden. Maar ze was het wel, en na een hartelijke begroeting volgde een verrukkelijk half uurtje gfe. De ware LR spesjalist weet uiteraard meteen over wie we het hier hebben.

    Waarna ik er in het restaurant een Putenschnitzel mit Zubehör in liet glijden, en zag ik nou dat Olli weer in de keuken stond? Die Schnitzel was in ieder geval niet verkeerd. Maar ik had weinig tijd meer over, dus bleef het bij slechts een kamertje. Ach het hoeft niet veel te zijn, als het maar lekker is.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  9. Onderstaande 6 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (16 mei 2015),Ascari (16 mei 2015),Badslippers (15 mei 2015),gignnl (17 mei 2015),molaar (15 mei 2015),rob45 (15 mei 2015)

  10. #106
    Geregistreerd
    20 december 2014
    Last Online
    22 maart 2020 @ 23:34
    Berichten
    423
    Discussies
    86
    Thanks
    150
    Thanked
    431 in 147 posts

    Standaard

    Dear colleagues,

    Does anyone know about a girl who worked last year in Living Room named Brigit? This girl was so special and i wonder where she can work now as she is not in LR anymore. If anyone has any information please let me know, i would be very grateful. Thanks.

  11. #107
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gwanfich Bekijk bericht
    Dear colleagues,

    Does anyone know about a girl who worked last year in Living Room named Brigit? This girl was so special and i wonder where she can work now as she is not in LR anymore. If anyone has any information please let me know, i would be very grateful. Thanks.
    in lr lopen wel meer toppers weg ma komen ooit vanzelf weer terug

  12. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    gwanfich (16 mei 2015)

  13. #108
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:50
    Berichten
    2.945
    Discussies
    12
    Thanks
    199
    Thanked
    882 in 541 posts

    Standaard

    Visit on tuesday evening for 50 € ( discount card).
    25 to 30 girls with the same number of clients.
    Some beautiful ladies which I do not know, so let's try them.
    But, you found sometimes destiny during this life when a girl from oude box felt on me.
    My disappeared ex-wife was there during her holydays of her normal works and studies. So, I stayed with her all night.
    Something to notice, 3 indians totally drunk with 3 ice beck's bothering girls who refused to go in room with them then loosing their own keys. We know now why they are not admitted in some other places.

  14. Onderstaande 2 leden hebben bocariver bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (23 mei 2015),CCR5d32 (22 mei 2015)

  15. #109
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:08
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.979
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Totdat de dame die ik in gedachten had in de deuropening een sigaretje kwam roken. Vanwege de afstand moest ik twee keer kijken, want de haren waren inmiddels een paar tinten lichter geworden. Maar ze was het wel, en na een hartelijke begroeting volgde een verrukkelijk half uurtje gfe. De ware LR spesjalist weet uiteraard meteen over wie we het hier hebben.

    .
    Toevallig kwam ik haar vandaag ook tegen

  16. #110
    Geregistreerd
    24 mei 2015
    Last Online
    4 januari 2018 @ 09:55
    Berichten
    74
    Discussies
    5
    Thanks
    18
    Thanked
    55 in 30 posts

    Standaard

    Deze club mij een echte leuke feestclub als ik het zo mag lezen...

    Wordt hier nu echt door de dames veel gedanst???

    En hoe zit met een evt overnachting in de buurt is dat te doen etc???

  17. #111
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Standaard
    Volgende zaterdag was ik van plan om nog eens een GT te doen maar omdat ik nu juist lees dat er deze zaterdag een 160 beren binnen zaten en er vollop kledingzakken werden uitgedeeld beginnen mijn gedachten al af te dwalen naar nabij gelegen alternatieven.
    Daar ik gt wel echt een zeer leuke club vind dacht ik in eerste instantie aan het zuster-filiaal Living Room.
    De vraag echter is of het daar op zaterdagen ook overvol zit zoals in GT en of ze een gelijkaardige (..of betere) line-up en service hanteren.
    Kan je er trouwensrond een uur of vier in de namiddag nog een veilig plekje vinden op de parking ( misschien een rare vraag maar het al twee maal lichte beschading aan mijn karretje gehad bij het parkeren in de omgeving van een club ... en leg het tjuis dan maar uit hé ... Niet gemakkelijk!)

  18. #112
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Op zaterdag zonder messe in de buurt is het opzeker niet overvol in de LR. Echter s 'avonds kunnen de wachttijden wel makkelijk oplopen tot een uur wegens een chronisch tekort aan kamers en teveel pannenkoekers. Overal rondom LR kan je je koekblik veilig parkeren. ( Parkingplatz ISA hotel)

    Line up zal niet beter zijn dan die van GT, maar de service van de meiden ligt wel gemiddeld veel hoger. :wink:

  19. Onderstaande leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    pistoleeke (25 mei 2015)

  20. #113
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pistoleeke Bekijk bericht
    Standaard
    Volgende zaterdag was ik van plan om nog eens een GT te doen maar omdat ik nu juist lees dat er deze zaterdag een 160 beren binnen zaten en er vollop kledingzakken werden uitgedeeld beginnen mijn gedachten al af te dwalen naar nabij gelegen alternatieven.
    Daar ik gt wel echt een zeer leuke club vind dacht ik in eerste instantie aan het zuster-filiaal Living Room.
    De vraag echter is of het daar op zaterdagen ook overvol zit zoals in GT en of ze een gelijkaardige (..of betere) line-up en service hanteren.
    Kan je er trouwensrond een uur of vier in de namiddag nog een veilig plekje vinden op de parking ( misschien een rare vraag maar het al twee maal lichte beschading aan mijn karretje gehad bij het parkeren in de omgeving van een club ... en leg het tjuis dan maar uit hé ... Niet gemakkelijk!)
    parkeren bij LR doe je gewoon aan de straat

    LR heeft een langere openingstijd de line up verandert zelfs nog in lr om 20.00 en je tref er zeker mooie dames aan het voordeel van LR ze deelen geen kleding zaken uit .

    ma als ik eerlijk ben ga een keer met een mooie dag na phg dan vergeet je gt al gauw phg is een club die open is tot 5 uur de line up veranderd hier ook nog om 20.00 uur aangezien je pas om 16 uur ariveerdt
    service van de dames is zeker te vergelijken met gt

  21. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    pistoleeke (25 mei 2015)

  22. #114
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Ze geven nu zaterdag geen al te best weer daarom ga ik PHG laten voor een zonovergoten exemplaar!
    Bedank voor de reactie trouwens.
    Zal uitgebreid verslag brengen van mijn eerste LR bezoek op voorwaarde dat mijn vaste companion niet tegenstribbelt om toch maar een GT-ke te doen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    parkeren bij LR doe je gewoon aan de straat

    LR heeft een langere openingstijd de line up verandert zelfs nog in lr om 20.00 en je tref er zeker mooie dames aan het voordeel van LR ze deelen geen kleding zaken uit .

    ma als ik eerlijk ben ga een keer met een mooie dag na phg dan vergeet je gt al gauw phg is een club die open is tot 5 uur de line up veranderd hier ook nog om 20.00 uur aangezien je pas om 16 uur ariveerdt
    service van de dames is zeker te vergelijken met gt

  23. #115
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    GT was ooiit, in een ver, grijs verleden, een zeer goede club, nog steeds trouwens qua hygiene en faciliteiten. Het heeft echter niet alleen veel te veel mannen (daarom ook vaak Gay Tent genoemd) maar de kans dat je een dame treft met een (zeer) goede service is klein (ze zijn er wel, maar dan zul je in de wachtrij moeten staan tot deze unicorn vrij is).

    LR is op dat (service) front inderdaad beter, maar dat zegt dus niet zoveel, en naar PHG hoef je dan zeker niet

    Het lijkt in NRW de laatste tijd wat aanmodderen qua goede clubs, na GT en LR was het tijden PSR die als service club te boek stond, is echter erg saai nu, maar wel met goede vrouwen, toen werd het Haus Panthera. Helaas is het daar ook aan het afzakken het laatste jaar, met de nieuwe eigenaar/naam (Aca Gold) is het in ieder geval wat drukker, maar moet je wel goed het service pakket van de dame vooraf checken (AG is dan trouwens nog steeds stukken beter dan GT en LR op service gebied!). Babylon was ook 5 jaar terug al een goede service club, en is dat nog steeds, ondanks het wel steeds smaller wordende aanbod (zie elders).

    Als je goed tongzoenen en PZC niet heel belangrijk vindt, en je houdt van grote clubs met optisch mooie dames, dan kun je ipv GT, PHG en LR nog veel beter naar FKK Oceans of Magnum gaan. Veel minder drukte en geen wachttijden, en qua aankleding en catering tot de top behorend. Verwacht echter geen top service op de kamer (zelfde als GT dus).

    Als je subjectief beeld wilt van nog meer clubs, zie hier.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  24. Onderstaande 3 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    biged (10 juni 2015),Grunny (31 mei 2015),NeverEnough (31 mei 2015)

  25. #116
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Imo een goede club. Op de vrijdag bezocht en toen liepen er in de middag voldoende dames rond. Buitengedeelte is ruim genoeg maar dan geef ik toch de voorkeur aan de tuin van YY. Super vriendelijk personeel.

  26. #117
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Beitrag LR/05/05/14:

    SFL’s B-Day:

    Met heel wat vertraging alsnog een verslag van begin mei. Onze excuses daarvoor!

    In de hoofdrol: de jarige SFL als de Master-Bull en Kinky-Bull als zatte slaapwandelaar.
    De bijrollen: Rob45 als de Negro-Bull, Shy-Bull en Gipsy-Bull… beiden als zichzelf.
    De komische side-kicks: Badslippers als de Psycho-Bull en de Box-Bull als Kak-Bull.
    Gastrollen van Cupido als The Pimp en Boy69 als Bull69.
    Ontbrekende personages in dit verhaal: Killer-Bull als de Anaconda-piemel, the Flemish Lion als de gouden ridder en Ace2 als King-Bull2.
    De vrouwelijke hoofdrollen: Anka als Cruella DeVille en Ella als the Queen of Pussy-Sliding.


    Wat vooraf ging: https://www.ijsberenforum.com/forum/...181#post428181

    -11u: de Negro-Bull staat aan het hek voor de deur van LR te rammelen en eist dat men hem als de bliksem binnen laat… En dat er bij voorkeur ook nog een horde negerinnen op een bed klaar liggen.
    -13u: The Pimp arriveert in LR. Met een nieuw paar stelten onder zijn romp begint hij als een bezetene rondjes te lopen doorheen heel de hoerenkast.
    -15u: De jarige Master-Bull maakt met veel toeters en bellen zijn intrede. In zijn kielzog volgen Kinky-Bull, Shy-Bull en Gipsy-Bull.
    -De ontvangst door de theke was hartelijk en ook de Roemeense manager van LR liep vol van vreugd toen hij zijn beste Master-Bull de hand mocht schudden.
    -Hoewel de Master zijn verjaardag niet aangekondigd werd, kreeg hij van de manager toch nog gratis toegang.
    -Als de Willem hem geen vrijkaart toestuurt, dan regelen we de zaakjes wel rechtstreeks met het club-management, moest de Master-Bull daar ter plekke gedacht hebben.
    -Bij deze nogmaals dank vanwege SFL aan de Roemeense manager van LR!
    -De 4 Bulls gingen wat aan de toog hangen en de 2 jonge Bulls (Shy & Gipsy) maakten hun verjaardaggeschenken over aan de jarige Master.
    -Opeens kwam de Negro-Bull er ook bij staan… Hij werd nog niet eerder opgewerkt door de andere Bulls, want hij lag te kameren met een melkwitte blondine… Dus niet met een exotische schone.
    -Eveneens de Negro-Bull schonk de Master-Bull een verjaardagcadeau. Ook The Pimp kwam erbij staan en maakte felicitaties over aan de jarige.
    -The Pimp had geen cadeau, maar dat werd hem niet kwalijk genomen door de Master-Bull. De arme man was zijn GT-imperium kwijt gespeeld en zat nu al een tijdje op droog zaad.
    -De Master nam het Kinky wel kwalijk dat die geen geschenk meegebracht had. Door diezelfde egoïstische Kinky-Bull zaten ze nu in LR waar op dat moment slechts 15 mokkels aanwezig waren, terwijl ze in Samya hadden kunnen zitten tussen wel 100 gewillige sletten.
    -En terwijl iedereen aan een fles Salitos begon te lebberen, kon de jarige zelf bruiswatertjes consumeren. Denk je dat die Kinky-Bull uit zichzelf zou voorgesteld hebben om te rijden… Neen, hij zoop zich liever zelf Livingus Romus Lazarus en de jarige kon later op de avond alleen naar huis karren.
    -Van je vrienden moet je het hebben, overdacht de Master-Bull.
    -Ondanks het feit dat The Pimp aan lager wal was geraakt, was hij toch de eerste van het stelletje ongeregeld die met een wijf aan de haal ging.
    -Terwijl iedereen een goede tijd beleefde met liters bier in de tank, groet de schandalig nuchtere Master-Bull enkele mokkels. Zoals daar zijn de Roemeense dievengilde bestaande uit Vicky, Kacey, Anka en Anda of een soortgelijke naam.
    -Er kwamen ondertussen wel wat meer wijven opdagen, maar het bleef toch een veel te brave bedoening voor de Master-Bull. Gelukkig zou er spoedig wat stand-up comedy in levende lijve binnenvallen.
    -De enige echte Psycho-Bull liep vrolijk de huiskamer in en vermaakte iedereen met zijn alom gekende humor. Een paar minuten later verscheen ook Bull69 ten tonele.
    -Ook Miss IJsbeer 2014 was aanwezig. Het kroontje was haar eigenhandig overgedragen door de Master-Bull, eind vorig jaar, en toch leek ze hem te negeren.
    -Als een paardenvlieg op een hoop stront, vloog ze rond Kinky-Bull zijn nek. Big mistake, want die zou niet met haar naar de kamer verkassen.
    -Had ze zich op de Master gericht, ze had een hoop geld aan hem kunnen verdienen. Maar die man heeft zijn trots en hoe goed ze ook mocht zijn, hij zou haar voor de rest van de dag negeren. Het zal haar leren van de knecht te prefereren boven de baas.
    -Alle Bulls besloten om wat in de bankstellen te gaan hangen. Een paar andere hangende clubgasten wisten te ontsnappen, maar een enkeling had toch het ongeluk om niet snel genoeg weg te zijn uit de sofa.
    -Hij onderging de furie van de Master-Bull en met zware verwondingen kroop hij weg van de zithoek. Waar alle Bulls nu als echte pooiers lagen te chillen.
    -De Shy-Bull, die al niet meer drinkt van zijn 16de, was als eerste ladderzat. Zijn broer, de Gipsy-Bull had zich moed genoeg ingedronken en versierde een blonde Barbiepop.
    -Voor de Master-Bull was het allemaal eender… Zijn enige wijze raad luidde: “ga niet me Anka de kamer op, want het is een tegenvaller van jewelste!”
    -Zelf had de Master zijn oog laten vallen op een geblondeerde zigeuner-meid en hij vroeg aan de Psycho-Bull of hij deze dame misschien kende.
    -“Dat zwijnenbakkes heb ik hier nooit eerder gezien, blijf maar uit haar buurt”, luidde diens antwoord. In de plaats wenkte de Psycho een ander mokkel en stuurde haar door naar de Master-Bull.
    -Het betrof hier Anda, Ambra of iets in die trant. Ze leek zichzelf wel klaar te rijden op de Master-Bull zijn schoot, al had de opperstier wel enkele bezwaren.
    -Ten eerste was ze een niet-rookster, ten tweede drong ze zich op met weinig finesse en ten derde had die Psycho-Bull haar al uitgebeend. Naar alle waarschijnlijkheid nog zonder condoom ook, want zijn lof voor deze middelmatige dame leek voor de Master te overdreven.
    -De Master kieperde de Roemeense snol weer van zijn schoot, recht op de Psychopaat zijn schoot. Deze aarzelde niet en vertrok meteen naar de kamer.
    -Bij gebrek aan het zwarte of gele ras, vertrok de Negro-Bull haast gelijktijdig met een Russin naar de kamer.
    -Zelfs de Shy-Bull vertrok wat later naar de kamer en daarmede zaten Kinky-Bull en de jarige opeens alleen. Kinky-Bull al half in slaap met een fles in zijn tengels en de Master-Bull sloeg van op afstand Bull69 gade die tegen een wijf zat aan te rijen bij de gokautomaat.
    -Na nog geen kwartier was de Psycho-Bull al terug. Die snol van hem was echt wel heel goed, hij kon zijn zaad niet meer bedwingen of hij was bang dat zijn rode biet haar werkdag eerder zou aanvangen en hem zou betrappen met een ander.
    -Wat de Psychopatische stier in haar oor gefluisterd had, blijft nog steeds een raadsel, maar ze kwam samen met Anka op de Master-Bull zijn schoot hangen. Hun beiden handen onder zijn badjas en dan samen maar zoentjes en likjes geven op zijn lippen en hals.
    -De opperstier vond dit wel heerlijk, zo 2 mokkels op zijn lijf. Maar met geen van beiden zou hij een nummertje willen maken. Zou zonde zijn van het geld.
    -Beide dievegges wilden hem een trio aansmeren, maar de Master kwam met het excuus dat hem dat niet zou lukken. Dat hij maar een pussy is en geen stijve zou krijgen.
    -Dat vroeg om een uitdaging. Ze stelden hem voor dat als hij daar ter plekke een erectie kreeg, dat hij diende mee te gaan. Als hij geen stijve kreeg, dan zouden ze hem verder met rust laten. De opperstier nam deze uitdaging aan.
    -Het lukte hem wonderbaarlijk goed om geen erectie te krijgen met die 2 snollen op zijn lichaam, die al hun troeven probeerden uit te spelen. Heel veel moeite zou het hem niet kosten, want de Psycho-Bull zijn saus liep uit Anda haar kut en het is nu eenmaal weinig erotiserend als een andere vent zijn sperma aan je dijen kleeft. Laat staan dat van je vader.
    -Ze kregen hem niet stijf en bijgevolg gaf Anda/Ambra het op. Met tranen in de ogen liep ze heen. Anka gaf het wonderwel niet op. Ze bleef de opperstier het hof maken op erotische wijze.
    -Toen ze een sigaret opstak en met haar sexy kont op zijn schoot ging zitten en hem daar al droogneukend gaar stoofde op de sofa, bezweek de zwakkeling toch nog.
    -Hij vertrok met Anka en de link lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...176#post428176
    -Eigenlijk is de Master-Bull een ongeziene randdebiel: eerst iedereen waarschuwen dat het mokkel voor geen meter deugt, nadat zij hem al eens eerder was tegengevallen. En dan laat hij zichzelf opnieuw zo snel inpakken door haar uiterlijke schoonheid en loze beloftes.
    -Natuurlijk zouden al de andere Bulls hem achteraf weer uitlachen en zou de gedupeerde Master met hangende pootjes en een kutgevoel weer van de kamer terugkeren.
    -Na de mooie Anka, die voor geen meter deugt op de kamer, was de Master-Bull al zijn vrolijkheid weg. De meest lullige verjaardag ooit, oordeelde hij.
    -De Negro-Bull was ondertussen al vertrokken, want hij diende op tijd thuis te zijn om aan te schuiven bij Moeders kookpot.
    -De Master-Bull nam Kinky-Bull op sleeptouw naar de eetzaal. Wat vast voedsel zou geen kwaad kunnen voor de Kinky.
    -Over het culinaire aspect van LR is al vaak wat over gezegd en over geschreven. Ook door SFL! Meestal in negatieve zin, maar soms heb je het geluk om te kunnen spreken van culinair vernuft in al z’n eenvoud.
    -Speciaal voor zijn verjaardag had de Meesterstier geluk op dat vlak. Een eenvoudige pasta die prima smaakte. Meer dan dat, want de gulzigaard nam nog een tweede bord.
    -Kinky-Bull at niet veel, want waar de brouwer al geweest is, kan de slager weinig komen uitvreten.
    -Ook Bull69 zat lekker te vreten in de eetruimte. Samen met een minderjarige blondine die maar één oog had. Eén oogkast was hol en dat camoufleerde ze door haar haren ervoor te laten hangen.
    -“Je weet toch dat ze maar één oog heeft,” waarschuwde de Master nog. “Jaja, dat is een gat meer waar ik mijn pik in kan proppen”, antwoorde Bull69 daarop. Hij was dus zinnes om dat arme kind ook in haar oogkas te neuken.
    -Opeens doemde Psycho-Bull op in de deuropening van de eetruimte. “Jouw dag is gered, zoon, want jouw queen van het pussysliden is net binnengewandeld.”
    -De CEO van de stierenclub verliet het eetgedeelte en zocht the queen of pussysliding op. Beide tortelduifjes hadden elkander lang niet gezien en vielen passioneel in elkaars armen.
    -De twee geliefden brachten wat tijd door op de sofa en daarna zou de Master haar vergezellen wanneer ook zij ging vreten. Haar tekort aan tafelmanieren nam hij maar voor lief.
    -Na haar maaltijd nog wat gerotzooi op de sofa en tot slot gingen ze de kamer op.
    -Link Ella: https://www.ijsberenforum.com/forum/...179#post428179
    -Na het kameren met the Queen of Pussy-sliding, merkte de Master-Bull de Kak-Bull op, die pas was toegekomen in LR.
    -“Zijn er vandaag negerinnen, zigeunerinnen of Thaise wijven?”, vroeg de Kak-Bull aan de Master-Bull. “Neen,” luidde diens antwoord.
    -Bij gebrek aan zijn doelpubliek, besloot de Kak-Bull zich maar terug te trekken op de WC’s, waar hij een enorme drol draaide.
    -Dat was jammer, want de Master en Kak hadden elkaar al bijna 2 jaar niet meer gezien. Het viel de Master op dat Kak ondertussen ook kalend geworden was.
    -Later op de avond zou Kak-Bull toch zijn gading nog vinden. Een Dominicaanse huppeltrut die als een bezetene stond te dansen achter de bar.
    -Kak-Bull zijn maatje, de Kinky-Bull, was nog steeds ladderzat. Hoewel hij was gewaarschuwd dat Anka een tegenvaller is en op de koop toe de Master-Bull zelf nog had uitgelachen vanwege zijn herhalen met Anka, strompelde de domkop zelf ook nog eens met diezelfde Anka de kamer op.
    -Smaken en wensen kunnen verschillen, maar de Kinky-Bull was deze keer wel ver heen. Toen hij terugkwam van de kamer, lalde hij zelfs dat het de beste sessie van zijn leven was geweest.
    -Terwijl ze eerder die dag openlijk haar liefde voor hem had laten blijken, liet de lomperik Miss IJsbeer 2014 links liggen… Maar nu was hij vol lof over een mokkel dat zelfs achter de ramen een minimum standaardservice ten berde brengt.
    -Hoe bezopen of optisch gefixeerd kan je zijn??? Oordeel zelf, beste lezer!
    -Na nog een poosje te rotzooien op de bank met the Queen of Pussysliding, hield de Master-Bull het rond 22u30 voor bekeken. Eenzaam en alleen zou hij weer huiswaarts rijden.
    -De Kinky-Bull zou een stuk in de nacht samen met de Kak-Bull terug naar huis rijden.
    -Shy-Bull en Gipsy-Bull hadden LR al veel eerder verlaten, toen de Master-Bull een paar uur op de kamer lag met the Queen of Pussysliding.
    -Ook The Pimp was in de loop van de avond LR buitengezet omdat hij op de kamer een hoertje had mishandeld. En Bull69 had een paar sloeries mee naar zijn thuis gevraagd. Hij sodemieterde ze in zijn veel te kleine Lotus en scheurde er tegen 260km/u mee vandoor.
    -Tot slot de Psycho-Bull: die bleef braafjes aan de toog hangen als de eerste de beste schoothond van zijn Rode Kool die achter diezelfde toog werkzaam was.
    -En zo geschiedde de Master-Bull zijn verjaardag in 2015…
    -Bulgaars muzikaal cadeautje voor Badslippers: https://www.youtube.com/watch?v=nTk3elh3YWY

    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  27. Onderstaande 11 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 1 juni 2015),biged ( 1 juni 2015),Bluebear ( 1 juni 2015),Bosco ( 1 juni 2015),boyke ( 6 juni 2015),deket ( 7 juni 2015),gignnl ( 1 juni 2015),Megaboob ( 6 juni 2015),Oudebelg ( 1 juni 2015),rob45 ( 1 juni 2015),Willi69 ( 1 juni 2015)

  28. #118
    Geregistreerd
    6 juli 2007
    Last Online
    22 februari 2024 @ 07:38
    Berichten
    172
    Discussies
    21
    Thanks
    366
    Thanked
    587 in 86 posts

    Standaard

    In de afgelopen weken hoorde ik verontrustende berichten over de kwaliteit van Living Room: Een quest voor de DVP-ridder moet ik wel gedacht hebben.
    Dus het stalen ros gezadeld, florijnen in de geldbuidel en de sporen ingezet naar het oosten. Nog voor de stofwolk thuis gezakt was parkeerde ik al voor de seks-burcht.
    Met de tune van "Floris" stapte ik af rond het uur 16.00, het was stil en leeg in het duitse.

    De slotdame had me al opgemerkt en het hekwerk ging open, met een getrokken, maar in de broek verborgen, zwaard stormde ik naar binnen. Met een angstige blik nam ik het tafereel in ogenschouw. Mijn gezicht klaarde meteen op. Het binnenplein en de muren waren versterkt met schilddames van allerlei pluimage en in de binnentuin lagen de uitgeputte toernooi-ridders in de zon met een handvol naakte pleziermeisjes. Ja, het zou kasteel camelot niet misstaan hebben.

    In volle glorie betrad ik het slagveld, kwam nog geen 5 meter ver toen een hofdame me in haar overdekte zonnetentje uitnodigde met de poetische zin: ich brauge pussymassage.
    en ik lag al. Nadien met protest van haar kunnen ontsnappen en ik wist me geen raad: een superstrakke glanzende meid met zwarte paardenstaart, ook het meisje van de vorige keer met de iets te ruime bikini, jonge meisjes met speelse kreetjes, mijn favoriete Ruby en nog veel meer eyecandy. Heb uiteindelijk 2 maal het strijdperk betreden en kwam zonder moeite
    in de finale, echter mijn uitdaagster was niet meer te vinden. Kom daar de volgende week wel voor terug.

    Ben uiteindelijk zeer tevreden weer in de avondzon vertrokken met de geruststelling dat alles bij het ouden is: veel mooie meiden met een goede service, een hartelijk ontvangst en goodbye, en voor de verandering een groepje duitse meiden met veel zelfvertrouwen en killer body`s.
    EEN RAPPORTAGE VAN UW BERINNENSCOUT TER PLAATSE

  29. Onderstaande 6 leden hebben rolo bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 juni 2015),Badslippers ( 5 juni 2015),gignnl ( 5 juni 2015),molaar ( 5 juni 2015),satanic surfer ( 6 juni 2015),Wijze grijze ( 5 juni 2015)

  30. #119
    Geregistreerd
    29 maart 2008
    Last Online
    27 augustus 2023 @ 22:28
    Berichten
    153
    Discussies
    3
    Thanks
    456
    Thanked
    549 in 85 posts

    Standaard

    In alle jaren van wandelen en vele club bezoeken was ik nog nooit in Living Room geweest. Daar kwam vorige week zaterdag dan uiteindelijk verandering in. Living Room is de zuster club van Golden Time. En zoals bij zusters, kan er maar 1 het knapste/populairste zijn. En in dit geval is dat GT. Vroeger werd er altijd gezegd als een meid het niet redt in GT dan gaat ze naar LR. Nu moet ik zeggen dat qua looks er in GT zeker meer en mooiere dames rondlopen.

    Dit zeggende moet ik bekennen dat toen ik zaterdag avond voor het eerst de club betrad ik wel het GT gevoel van vroeger kreeg. Het was erg druk maar niet te zoals in GT dezer dagen. En je voelde je er ook gelijk thuis. Het leeft, straalt gezelligheid uit. En de naam Living Room zegt precies hoe het voelt, als een huiskamer. Buiten een tuin en een tent net zoals in GT alleen wat kleiner. Tevens ook Becks Ice
    Ook de wachttijden zijn hier aanwezig, en 20 tot 30 minuten wachten was standaard de hele avond. En dat terwijl er 22 kamers, is me verteld.

    Ook waren er veel en mooie dames. Aantal oude bekenden van andere clubs, en ook veel nieuwe gezichten. Even de tijd genomen om rond te kijken wat er allemaal rond loopt. En na korte tijd had ik al een aardige lijst met opties. De dames animeren volop maar niet op een opdringerige manier. Na even de kat uit de boom gekeken te hebben zie ik een blonde dame achter de bar verschijnen. Ik had haar deze avond nog niet gezien en kan me voorstellen waarom. Mooie blonde meid, zal wel populaire dame hier zijn denk ik bij me zelf. Eenmaal achter de bar blijft ze me lachend aan kijken. Een smile van oor tot oor. Als ze eenmaal achter de bar vandaan komt loopt ze op me af en stelt zich voor met een wederom een brede glimlach. Dit is mijn lucky night, zeker een van de mooiste dames die ik hier tot nu toe heb gezien en ze komt zelf naar me toe. Ze komt steeds dichter tegen me aan staan en we beginnen al wat te zoenen midden in de bar, dat had ik nog niet gezien hier, maar mij hoor je niet klagen. Ze stelt zich voor als Katja uit Rusland. Bij het woord Rusland ben ik al over, even later gaat ze voor de sleutel, al snel komt ze terug. Ik sta al te popelen om te gaan, maar er is een wachttijd :( Op zo'n moment lijken 20 minuten wel 20 uur, het wachten wordt beloond met wat ik niet anders kan omschrijven als top sex. Alles erop en eraan precies waar ik van hou. Een dame die er zelf ook plezier in heeft en zich ook letter laat gaan. Ik zat nog aan een herhaling later op de avond te denken maar heb haar nog maar 1 keer gezien en toen was ze al bezet.

    Dan maar voor een andere optie gaan. Eerder op de avond had ik al kennis gemaakt met Sonja uit Romenië. Mooie meid, klein en slank, lange stijle haren. Later haar weer aangesproken en voorstel gedaan om naar de kino te gaan. Wat ik niet wist is dat de kino eigenlijk twee gescheiden bedden zijn. Ze trok ook al gelijk haar kleren uit en wilde dat ik dat ook deed. Mijn bedoeling was om even te kijken of deze dame wel goed kust. Even aan de handrem getrokken en duidelijk gemaakt wat de bedoeling was. We beginnen wat te zoenen en nadat mijn jongeheer de goedkeuring gaf me verder uitgekleed. Al snel bleek dat het niet zo'n hele goede keus was, er was weinig chemie. En de dame lag er een beetje bij en liet het gebeuren. Kwam erg plichtmatig over. Na de vorige top sessie was het contrast met deze erg groot. Tot overmaat van ramp komt ze ook nog met zo'n rood rubber. Volgens mij zijn die condooms ontworpen door een groep feministen die ervoor willen zorgen dat een man geen plezier heeft aan de daad. Want je voelt bijna niks met zo'n ding, wat een ondingen. Eigenlijk zou iedereen erover moeten klagen zodat ze die rot dingen niet meer kopen. Wonder boven wonder heb ik mijn erectie nog kunnen houden toen ik lag te neuken. Dat lag meer aan haar strakke poes dan aan haar doen. Na wat stevig ram werk (om toch nog wat te voelen) de daad toch volbracht. De kino leek inmiddels een sauna. Tijd voor een koude douche.

    Na middennacht lijkt het wel dat het aantal dames gestaag minder wordt. In de bar zie ik er in ieder geval niet veel meer. Dan weet je dat het tijd wordt om naar huis te gaan.

  31. Onderstaande 17 leden hebben NeverEnough bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 juni 2015),Ascari ( 6 juni 2015),Badslippers ( 6 juni 2015),biged ( 6 juni 2015),Bluebear ( 6 juni 2015),Cat ( 6 juni 2015),Davedv ( 6 juni 2015),gignnl ( 6 juni 2015),LittleJoe ( 6 juni 2015),Megaboob ( 6 juni 2015),Nedlovefkk ( 6 juni 2015),rmjhexe ( 6 juni 2015),rob45 ( 6 juni 2015),rolo ( 6 juni 2015),satanic surfer ( 6 juni 2015),Sjeufke ( 6 juni 2015),Wentelt Eefje ( 6 juni 2015)

  32. #120
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Twee weken geleden voor het eerst sinds langere tijd weer eens door de week bezocht, en wel op een dinsdag. Een flink stuk rustiger dan gebruikelijk in het weekend, zelfs vergeleken met een zondag, maar toch zeker een 30 dames aanwezig en ook niet de minste. Ondanks dat ik meende dat Patty haar vrije dag had, was ze toch komen werken en een kamergang met haar stelt me nooit teleur. Was 4 weken niet geweest en alle Thekes en ontvangstdame wezen me daar op. LR heeft toch die speciale gave, een klant zich thuis te laten voelen zoals vroeger PHG dat kon, met nadruk op kon. Ongevraagd staat mijn favo drankje op tafel en zelfs na het eten direct een prima cappuccino, met dank aan die rooie van Badslippers die dat feilloss in gaten heeft/houdt. Eten slechts ten dele getest, daar ik voordien al elders gegeten had, maar geen klachten. Door het beperkt aantal aanwezige gasten nog even lekker kunnen saunieren en bubbelen en om 23.30u aftocht geblazen. Dan kijk je in de bar en zie je nog 20 meiden doelloos aan de bar hangen, gokken en roken en vraag je je toch af waarom in hemelsnaam die tent door de week tot diep in de ochtend op en is, of zou het voor die 4 aziaten zijn die net met de taxi aankwamen toen ik wegging?

  33. Onderstaande 11 leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 8 juni 2015),Badslippers ( 8 juni 2015),Bosco ( 8 juni 2015),gignnl ( 8 juni 2015),Jack42 ( 8 juni 2015),lekkersfan ( 9 juni 2015),lustman ( 9 juni 2015),Nedlovefkk ( 8 juni 2015),phoenix ( 8 juni 2015),Sjeufke ( 8 juni 2015),Wentelt Eefje ( 8 juni 2015)

  34. #121
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard Wijze Grijze en Living Room revisited

    Afgelopen Zaterdag was zo’n dag waarop alles tegen zat. Ik had wat dingen te regelen in het Ruhrgebied en niets lukte. Duitsers zijn gründlich? De Duitsers waar ik mee te maken had in elk geval niet, of het moet aan de twee dagen vrij gelegen hebben die ze gehad hadden (Donderdag was het immers Fronleichnam geweest). Tegen 17:00 wenste ik ze een “begucken Sie es sich nur, Auf Wienerschnitzel” en taaide af. De frustratie was hoog en ik was dringend toe aan wat stoom afblazen.

    De terugweg voerde over de A40 en dan kom je ook langs de afslag Duisburg-Hochfeld. Ik weet niet welke functie hiervoor in de Wijze Grijsmobiel ingebouwd is, maar automatisch vertraagt de snelheid en voor ik het weet vind ik me op de Vulkan terug. Nou is het daar tegen 18:00 best nog uitgestorven op zo’n Zaterdag en bovendien hangt de warmte van overdag nog in de trappenhuizen.

    Toch maar proberen om de beste keuze te maken uit het beperkte aanbod. Geen enkele van m’n vaste waardes was er op dat tijdstip. Toch vond ik nog een kleine Turkse (Ceylin, of zoiets) die Wijze Stijve wel oraal au naturel van z’n overdruk wilde afhelpen. Aangezien er toch weinig volk rondliep en ik de hele dag in de weer was geweest, had ik wel bedongen dat ik eerst wilde douchen. Dat maakte een zeer goede indruk op Ceylin.

    Na gedane zaken en een wat gedaald testosteron niveau kon ik weer een beetje redelijk nadenken. Ik moest nog wat gaan eten en dan naar huis gaan en me wat verder ergeren over een verloren dag vond ik ook niet echt een prettig vooruitzicht.

    De terugweg voerde me ook min of meer langs Kaarst en in Living Room was ik ook al (veel te) lang niet meer geweest. Het eten was er meestal goed en bovendien was er een gerede kans dat ik er wel weer wat bekenden zou treffen, zodat er ook wat te socializen viel.

    Omdat je vanuit de Vulkan niet meer rechtstreeks richting Venlo kunt rijden nam ik deze keer de route over de A40-A59-A44-A57 en dat is goed te doen. Scheelt niks en je vermijdt die zoveelste defecte Rheinbrücke.

    Ik arriveerde tegen 20:00 in Living Room en werd als een lang verloren zoon welkom geheten. Fantastisch personeel dat je zo warm begroet. Met het aandoen van m’n badjas vergat ik al m’n frustraties en kreeg ik warempel goede zin, goesting en honger. Eerst maar eens een lekker glas cola met citroen en ijsklontjes gescoord en daarna leidde m’n neus me naar de barbecue. Puike stukken steak lagen daar op en ik kreeg persoonlijk een steak aangereikt waarvan de grill wizard zich persoonlijk overtuigde dat dat stuk op dat moment het best geslaagd was. Jammer alleen dat er geen frietjes waren, maar de Kartoffelsalat was ook lekker vettig en zeer smakelijk. Het smaakte me zo goed dat ik nog 2 maal teruggegaan ben.

    Wie van de bekende beren heb ik dan gezien? Helemaal niemand in eerste instantie. In de club zelf zat bijna niemand en in de tent zag ik alleen maar witte ruggen, omdat iedereen vol spanning en nagelbijtend op de aftrap van de Champions League finale zat te wachten. Wat dan wel weer een leuk detail was, was dat de club eraan gedacht had op elke tafel een schaaltje chips en pinda’s neer te zetten. Inderdaad net als thuis in je eigen woonkamer.

    Ik was met m’n bordje eten in de tuin gaan zitten, toen ik daar toch op een bekende stuitte. Dupke behoort in dat opzicht tot dezelfde garnituur als ik. Voetbal is leuk als je de samenvatting met de hoogtepunten kunt zien. Moet ik kijken hoe Schwalbe’s ontaarden in kermend theatraal over de grasmat rollen? Moet ik me ergeren als een mooie actie door een smerige tackle of slinks vasthouden aan het shirtje reeds sterft voordat hij goed en wel op gang gekomen is? Daar is me een clubbezoek te jammer voor. Gelukkig was er genoeg conversatiestof met Dupke en later op de avond hebben we dat nog lang samen in de jacuzzi voortgezet.

    Dupke fungeerde als chauffeur voor Deket. Pas toen ik weer wat te drinken ging halen, zag ik dat Deket er ook was en in zijn zetel met junky ogen gebiologeerd naar het TV-scherm zat te staren alsof er een of andere Amerikaanse TV-evangelist het paradijs aan het prediken was. Hij besefte helemaal niet dat het paradijs zich ondertussen 360⁰ om hem heen bevond. Deket was zo zeer bezeten van het voetbal dat hij de een of andere Russische tiener van z’n schoot wegstuurde omdat ze hem bij het TV-kijken stoorde. Een beleefd gesprek met Deket voeren was hetzelfde als tegen een container aanpraten. Die geeft evenveel respons. Ik had met de arme verslaafde te doen en bracht hem tot twee maal een koel drankje.

    Toen ik later samen met Dupke in de whirlpool zat, was het voetbal afgelopen, want Deket kwam langslopen en ik vroeg hem zich te revancheren. Of hij zo vriendelijk wilde zijn me een Becks Ice te brengen? Ik had van het kletsen dorst gekregen.
    En toen bleek dat Deket te lang en teveel in Duitsland komt. Hij antwoordde namelijk (nog net niet in het Duits):
    “Het is verboden om in de whirlpool iets te drinken!”
    “Allez man, bent gij n’n gendarme? Enen veldwachter? D’n whirlpoolflik? N’n sjampetter? De Jacuzzipolizei? Ge maakt zeker n’n grappeke? Als Nederlander mag ik toch zeker zelf bepalen of en in hoeverre ik me in Duitsland aan allerlei regeltjes conformeer. Ik hoop dat de drankjes gesmaakt hebben die ik u eerder bracht”. Maar Feldwebel Deket was niet te vermurwen en ging op pussyjacht. Endaggebedanktzetdawiddegewel!!

    De stemming in LR was rustig. De muziek stond niet te hard en ook dat kon me wel bekoren. Ik ontmoette onder andere Bulgaarse Bonny die sinds 3 weken van haar retraite terug is. Echter wel met behoorlijk wat spekbagage als souvenir. Ik denk dat ze voor elke maand die ze weg geweest is wel een kilootje heeft mee terug genomen. Bij een begingewicht van een 40 Kg zorgt dat toch als nel voor dubbele groeicijfers waar elke opkomende economie jaloers op zou zijn.

    Verder La barbabietola rossa, het combimeisje, Sofietje. Heel af en toe was er tijd om een vriendelijk woordje met haar te wisselen, maar voor de rest wervelwindde ze door de club. Zo zie je haar met een tablet brandende theelichtjes langslopen en 20 seconden later heeft ze die over elke houder in de club verdeeld. Het kan niet anders of die heeft ergens een verborgen energiebron ingebouwd. Ik doop haar bij deze om tot de eerste hybride DVP.

    Nu werd er hier en daar wel wat gepolst of er wat bij mij te halen viel, maar voorlopig was ik er nog niet aan toe, of ze raakten niet de juiste snaar. Wie dat uiteindelijk wel deed was Roemeense Sandra. 27 jaar, blond, een GND type dat er niet echt tussenuit springt. Sandra liep in een roze fishnet jurkje rond. Ik kon er nog geen topic over vinden, terwijl ze naar eigen zeggen al 10 maanden in LR is.

    Sandra wierp haar vishengeltje heel rustig en natuurlijk uit. Ik had helemaal niet in de gaten dat er een aas voor m’n neus uitgegooid werd. Het gesprek met haar kabbelde rustig voort en heel terloops raakten haar lange rood gelakte nagels m’n bovenbeen aan. Dat bracht een aangename tinteling teweeg, hetgeen ze terecht opmerkte. Wijze Stijve begon te ontwaken en er verscheen een bobbel in m’n kruis. Sandra zag dat als een uitnodiging om met Wijze Stijve kennis te maken hetgeen ze op bijzonder aangename wijze deed en vooral bleef doen.

    Waar waren m’n vraagbaken Dupke en Deket als je ze nodig hebt? Hè, wat ambetant! Die hadden blijkbaar genen goesting meer en waren al lang afgebold en stillekens aan alweer op de Autostrade richting Belgenland. Mijn en Wijze Stijve’s gevoel zeiden echter dat Sandra geen foute keus kon zijn. Toen ze me op de bank ook ervan overtuigde dat ze goed kon zoenen, was de kamergang bezegeld.

    We belandden op de eerste verdieping op de kamer aan de rechterkant. Lucky me! Daar staat een tweezitsbank. En wat doet Wijze Grijze dan graag? Het Suleyman ritueel; waarbij ik vadsig op de bank achteroverleun en Sandra dan Frans mag gaan spreken met Wijze Stijve. Af en toe een kleine hint mbt de juiste embouchure, maar toen ze eenmaal de juiste slag te pakken had, genoot ik ten volste. Op de matras liet ze blijken dat haar TZ geen eenmalige Kostproben waren, maar dat deed ze op de kamer dus ook met verve. Just the way I like it. Het hele feest was zo lekker dat het zomaar een premature ejaculation had kunnen worden, ofschoon Sandra daar helemaal niet bewust op aanstuurde. Aldus maakte ik netjes het halve uur vol en kon tevreden terugkijken op een geslaagde kamergang. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

    Ik moest dringend mijn vloeistofbalans weer in orde brengen en bestelde een groot glas citroenschijfjes met mineraalwater en ijs. De bediening had een beter idee en nam een citruspers en perste me een citroen uit. Puike service, waarvoor ik me op het eind van de avond ook bij beiden voor bedankte. Tegen 03:15 kon ik deze K…dag toch nog met goed gevoel afsluiten en reed terug naar de goede kant van de grens.

    Het had me vandaag zo goed bevallen, dat het zomaar eens zou kunnen dat ik er a.s. Zaterdag ook weer opduik. Wie is er dan nog meer?

    Wijze Grijze sexapproval™ voor Living Room vandaag: 7,0/10

    Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  35. Onderstaande 18 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Asstastic (10 juni 2015),Badslippers ( 9 juni 2015),biged (10 juni 2015),Bosco ( 9 juni 2015),Cat ( 8 juni 2015),Dalton (15 juni 2015),de duisburg spesjalist ( 9 juni 2015),deket ( 9 juni 2015),gignnl ( 8 juni 2015),Hcw ( 9 juni 2015),Laatbloeier ( 9 juni 2015),licky luke ( 9 juni 2015),lustman ( 9 juni 2015),NeverEnough (12 juni 2015),PollekeZuid01 ( 9 juni 2015),Sjeufke ( 8 juni 2015),Wentelt Eefje ( 9 juni 2015),Willi69 ( 9 juni 2015)

  36. #122
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Nu mijn naam toch genoemd werd en ook omdat verschillende beren dit vragen zal ik mijn relaas over LR op zaterdag nog eens neerschrijven.
    zaterdagmiddag zette Dupke mij als gehandicapte netjes voor de deur af voordat hij parking zocht.
    tja, er zijn ergere zaken, maar lang wandelen, rijden en vooral mijn favoriete stand, doggy style, staat voorlopig on hold.
    voordeel is wel dat ik ben afgevallen en die complimenten krijg je daar van het personeel etc. Dit blijft nu voor mij nu een cruciaal punt ten voordele van LR, die persoonlijke benadering. Telkens met je voornaam aangesproken en dit door de dag en nachtmanager lijkt me evident maar ook degene die je amper zag zoals die gast bij de BBQ , etc. De thekefrau van dienst was deze keer niet de mooie lieve Anna.maar ook een blonde schoonheid, die opvalt door haar lange benen, maar ook de nodige kussen uiteraard.
    Douche nemen en ontbijt, ook daar weten ze reeds lang wat ze voor mij moeten klaarmaken.
    de bekende gezichten die tot het meubilair horen, zowel klanten als meiden, zoals Tania, tegen haar gewoonte lang zonder klant, Vicky, Alina en Bonny, die wat is bijgekomen en hiermee goed staat. Nooit met haar naar de kamer geweest, ondanks haar aandringen, maar blijft ook lief bij de begroetingen.
    daar verscheen ook Peter, hij zond me een IM met vraag voor tips en ik vergisfe hem toch niet met zijn naamgenoot, een Ajaxman. Deze Peter is ook een voetballiefhebber, maar dzn voor een derde klasser, wel met de juiste paars, wit kleuren, nl : den Beerschot.
    Alexia zat naast hem en ik vrrtelde hem dat een kennis steeds vol lof betreffende deze dame is maar ikzelf haar nooit nam en dat ook nooit zal doen.
    echter hij was helemaal niet tevreden, vond het maar zeer matig, gelukkig was er een andere dame die hem wel in gelukkige sferen bracht, een Kristel. Blijkbaar zo goed dat jij besloit dat LR zijn volgende stamclub zal worden ipv Babylon.

    Ondertussen wrrd ondergetekende ingepalmd door een oosterse die niet met naam genoemd wil worden.
    altijd wanneer ik haar zie begint ze met een verhaal dat ze weer met naam ergens op een forum opdook. Dus moderator, bij deze,, ze leest blijkbaar alles, vond mijn verhalen humoristisch, nou.
    zij vroeg voor een kamergzng, nou eerst mij geil maken meid, ken je deket nu nog niet? Moet opgewarmd worden als een diesel en zo geschiedde.
    Kamergang netjes met een FT afgemaakt.


    douche en terug naar de bar, raadde die Peter nog Alina aan, een van de 2 heerlijke zusjes, die er nu heel sexy uitzag zoals ze er dexy bijliep.
    Dupke die weer moeilijk zijn draai vind ging nog tot zijn grote tevredenheid met haar, zijn volgende sessie met Renate dacht ik bevredigde hem heel wat minder.

    Ondertussen, wat in die minituin van zonnetje genieten, krijg ik daar een berichtje waar ik zit en verschijnt daarna de Russische jonge lieve toch ook verstandige Kathy, vol enthousiasme wierp ze zich op mij om me niet meer te lossen, ook na de kamergangen, weeral een, ze deed dit de vorige keer ook al.
    nu ik heb haar al in het draadje beschreven en bij LRlive. Toffe mooie meid met inhoud en nog maar 21j. Heb bijna altijd uitstekende ervaringen met meiden uit Polska en Russia.
    in de tuin nog wat gedold met haar mooie Dui5se vriendin, een toffe exGt er die hazr klanten kiest, wees zo een kleine drommel met pruik die daar vaak komt af en voegfe zich bij ons. Echter Katia was te verlegen voor een trio, is nog maagd op dat gebied en ik wil niet pushen. Met de Duitse alleen gaan was ook geen optie, Katia had haar tong in mijn mond en aan andere delen meermaals gestoken, dus een stomende kamergang met de perfecte harmonie tussen gfe en pse..

    tijd voir de CL FINALE in de tent, leek wel een homoplaats geworden, vol witte badjassen en dan die rooie dienster,en ik veronderstel dat BS haar go3de vitamines geeft, die werkt voor drie met peper in haar gat. LR hou deze in ere, geen assebakje zal lang vuil dtaan en ivm de glazen idem dito. Geen last van dewarmte, wel liet ze oostentatief een gift van haar romanticus toonde.

    en daar piepte onze Stijve, ofwel wijee grijze, zonder volkskrant deze keer. En zonder vrijkaart, immers deze club geeft die niet. Daarom vroeg ik hem of hij zich niet van club had vergist? Neen hoor, kom wat praten sprak hij. Wijze grijze het is wrl CLfinale he, tussen 2 grootheden.
    toen de Italianen tegen de gang van het spel gel7jkmazkte hoorde je precies de meiden in dr bar vloeken en vrezen voor verlengingen.
    een zucht van verluchting hoorde ik merkbaar toen dit toch nog vermefen wrrd, maar ik zag die 2de Spaanse goal niet immers kreeg ik weer een tong in mijn mond van de op mijn schoot zittende dame Kathy. Zal haar straks nog eens met een FT belonen, maar eerdt de match uitkijken.
    terwijl masseerse ze me goddellijk.

    ondertussen werden door de rode werkmier ook schaaltjes met chips en noten gereserveerd.
    Zoals thuis, alleen heb je daar maximaal een vrouw.
    en over die kommen pindanoten heb ik toch mijn reserves, een bareigenaar vertelde me ooit dat ze dit in cafés klaarzetten om het drankverbruik te vergroten wegens het zoutgehalte maar dat het een broeihaard van bacteriën blijft doordat ieder dazr met zijn handen in grabbelt en indien je dzn nagaat dat velen hun handen niet afxadsen na wcbezoek?

    dus nog een tweede en derde maal met mijn Russische jonge schoonheid tot tevredenheid gaan kameren.
    blijven die toppets dzarom de hele tijd bij mij? Ik huur ze niet, zoals sommigen dat ooit doen, mazr ze weten wel dat ik nog wel dezelfde dag, avond met hun ga en dazrom losden ze mij niet.
    tijd om afscheid te nemen, en ook dit lieverdje hielp me met mijn kleten.
    al een geluk dat LR over heel wat minder trappen beschikt dan de Sixsens.
    maar bv de BBQ beschikt over ook minder eten, buiten het vlees dan bij de Happy Garden, er was alleen wat azrdappelsla.
    soit blijft voor mij bijkomstig.prioriteit : in een club, de meiden!

    en ondanks er stunners zijn verdwenen en de line-up niet meer is, wat ze ooit was, toch nog keuze voldoende ivm schoonheden en last but not lezst : serv7ce

  37. Onderstaande 17 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 9 juni 2015),biged (10 juni 2015),Bosco ( 9 juni 2015),gignnl ( 9 juni 2015),KanariePiet ( 9 juni 2015),Laatbloeier ( 9 juni 2015),licky luke ( 9 juni 2015),LittleJoe (10 juni 2015),lustman ( 9 juni 2015),molaar ( 9 juni 2015),Peter020 ( 9 juni 2015),Picasso 1 ( 9 juni 2015),rob45 ( 9 juni 2015),Sjeufke (10 juni 2015),Wentelt Eefje ( 9 juni 2015),Wijze grijze ( 9 juni 2015),Willi69 (16 juni 2015)

  38. #123
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Alweer vreemd geweest?

  39. #124
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Een mens is niet gemaakt om monogaam te zijn. Je kan dat wel in gedachte blijven.

  40. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 9 juni 2015)

  41. #125
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Gisteravond werd er wat 'geklaagd' dat er niet zoveel meiden aanwezig waren in de LR en dat gevoel had ik zelf ook wel, dus tijd voor een lijstje voor zover ik de namen nog ken

    Alexia (.ro), Alisa (.ro), Aliya (.tr), Anda (.ro), Antonia (.ro), Bianca (.ro), Bonny (.bu), Casey (.ro), Cassandra (.ro), Claudia (.ro), Dana (.pl), Delia (.ro), Dominique (.ro), Editha (.sw), Elena (.ro), Ella (.ro), Erica (.hu), Irina (.ro), Jennifer (.bu), Juliana (.ro), Katja (.ru), Linda (.ro), Mara (.ro), Miruna (.ro), Monica (.ro), Paris (.de), Patty (.ro), Renata (.ro), Ruby (.ro), Sandra (.ro), Sissi (.bu), Tanja (.ro), Vicky (.ro).

    In totaal dus 33 meiden die ik gezien heb én van naam ken, verder nog een stuk of 5 Duitse meiden, een handvol Roemeensen en nog een paar van een andere nationaliteit die ik alleen van gezicht ken. In totaal een kleine 50 gedurende de dag... Ach....soms heb je aan één al de handen vol

  42. Onderstaande 6 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (15 juni 2015),biged (16 juni 2015),gwanfich (14 juni 2015),NeverEnough (16 juni 2015),Oudebelg (14 juni 2015),Picasso 1 (15 juni 2015)

 

 
Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45.