Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 296
  1. #51
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Leeuwaarden,! ik wist zelfs niet dat daar een ramenbuurt bestond, laat staan elektriciteit voor de neonlichten
    Vanuit België mag Friesland, waar Leeuwarden ligt, ver weg lijken, maar er zijn in Nederland geen onontgonnen gebieden. Zelfs de natuur is allemaal ontwikkeld en geholpen. Maar aangezien het U altijd paars-wit voor de ogen is, is het U vergeven.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  2. Onderstaande 3 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    deket (21 maart 2017),der Puffmeister (21 maart 2017),Manureva (30 maart 2017)

  3. #52
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 08:39
    Berichten
    11.081
    Discussies
    224
    Thanks
    13.042
    Thanked
    17.442 in 6.137 posts

    Standaard

    Volgens m'n bronnen zou lars weer terug zijn en die andere weg (kan effe niet op de naam komen).

  4. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (31 maart 2017)

  5. #53
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Zijn jouw bronnen je schatje?
    Lars vervangt gewoon tijdelijk Daniel die op vakantie is. Een soort interim dus

  6. #54
    Geregistreerd
    13 november 2009
    Last Online
    25 juni 2022 @ 14:08
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    36
    Discussies
    1
    Thanks
    42
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Mijn schatje zegt dat Daniël weg is.

  7. #55
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Zal informeren om uitsluitsel hiervoor te geven

  8. #56
    Geregistreerd
    30 november 2014
    Last Online
    28 maart 2024 @ 10:32
    Berichten
    140
    Discussies
    5
    Thanks
    17
    Thanked
    194 in 71 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxi72 Bekijk bericht
    Mijn schatje zegt dat Daniël weg is.
    Oud nieuws hij is al een paar weken weg.

  9. #57
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 16:26
    Berichten
    3.056
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.425 in 1.792 posts

    Standaard Living Room, De Huiskamer

    Nooit verwacht dit ooit nog te schrijven maar zou het een slechte zaak kunnen zijn dat hij weg is. Laatste weken toch kleiner aantal nieuwe dames in LR wat zeg ik kleiner aantal vaste dames ook of is dat dan weer het gevolg dat ze zijn regels niet pruimde en er daardoor uiteindelijk een grote uittocht heeft plaats gevonden. Zo'n 40 dames maar de laatste weken viel wel op. Ik weet het niet.

    Heb in iedergeval vorige week gehoord dat het om vakantie zou gaan.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. #58
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Lars blijft voorlopig.
    Tot nader order komt Daniel niet terug

  11. #59
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Niet onmiddellijk wereldschokkend nieuws maar het verlof van Daniel is dus voor altijd betreffende LR.
    met andere woorden, hij komt niet terug, Lars blijft definitief. Nou ja, wat heet definitief in dat wereldje

  12. #60
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 08:39
    Berichten
    11.081
    Discussies
    224
    Thanks
    13.042
    Thanked
    17.442 in 6.137 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Volgens m'n bronnen zou lars weer terug zijn en die andere weg (kan effe niet op de naam komen).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Zijn jouw bronnen je schatje?
    Lars vervangt gewoon tijdelijk Daniel die op vakantie is. Een soort interim dus
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    het verlof van Daniel is dus voor altijd betreffende LR.
    met andere woorden, hij komt niet terug, Lars blijft definitief.
    Heey ouwe, en wat zegt dat over mijn bron? Redelijk betrouwbaar dacht ik zo. Ik ben het echter met je eens dat je in deze business nooit "nooit" moet zeggen.

  13. #61
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:40
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.627
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.252 in 5.173 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Heey ouwe, en wat zegt dat over mijn bron? Redelijk betrouwbaar dacht ik zo. Ik ben het echter met je eens dat je in deze business nooit "nooit" moet zeggen.
    We laten het verder bij de mededeling, verdere discussie niet opportuun. Daniel is klaarblijkelijk vertrokken, that 's it.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #62
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:31
    Berichten
    6.137
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.372 in 1.838 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    We laten het verder bij de mededeling, verdere discussie niet opportuun. Daniel is klaarblijkelijk vertrokken, that 's it.
    ik sluit me er helemaal bij aan .badslippers mijn bron is het best zelf laats een puls geslagen in de grond

  15. #63
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    En eigenlijk is Lars nooit ecbt weggeweest, maar nu dus definitief terug als avond, nachtmanager in LR
    Laatst gewijzigd door deket; 9 april 2017 om 10:20

  16. #64
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Vandaag @ 14:58
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.035
    Thanked
    5.501 in 1.285 posts

    Standaard

    Living Room - het eerste clubbezoek voor de maand April (ever)
    8 April 2017

    Call it an autist thing: het is de eerste maal dat ik naar de clubs ga in de maand van de paaseieren. Het is zelfs de eerste maal naar de DVP's tout court voor de maand April. Dit jaar werd Januari reeds 'ontmaagd' door Amira in Villa Marisol.


    Fazit

    Line-up geen wauw-gevoel maar met voldoende kamer-opties
    Wellness in orde
    Ontbijt in orde
    Bezoek Met 2 collega-ijsberen om mee op te trekken
    3 prima kamers met Olivia, Kendra en Anna.
    Overall rustig, geen al te grote ambiance, formele sfeer
    niet alle dames kennen de kunst der verleiding zo goed als bvb Love-it (PHG) of Gloria in deze club
    Eten zelfde gerecht als eerder: keuken kan echt wel veel beter
    Weeral te lang blijven plakken waardoor rit terug zwaar was
    de beruchte wachttijden, al is 20 minuten niet overdreven lang en mij hoor je niet klagen als je zo presalesgewijs bij je dame kan zitten wachten tot het je beurt is.


    Naar de club, carpool en ontvangst

    Het kriebelde alweer om naar de clubs te gaan na amper een maand na mijn glorieuze verjaardag. Ik sprak bij deze gelegenheid af met 2 andere ijsberen/rakkers Ryuhayabusa en trioman Deket. Beiden zagen het erg goed zitten. Ik schreef er eerder al eens over in een verslag over Sixsens dat het een andere ervaring is in clubs als je met meerderen bent. Dames vragen je dikwijls of je alleen bent gekomen of met vrienden, heb ik gemerkt. Wat zit erachter? Gaan ze betere service geven in de hoop dat je hen bij je vrienden aanbeveelt? Dat zou een wederzijds voordeel zijn voor zowel de beren als de dames als die laatste extra haar best doet opdat de mond-aan-mond reclame verder het werk zou doen.

    Ryuhayabusa wachtte me al vol ongeduld op bij de plaats van afspraak, klaar om later op de dag in actie te kunnen schieten en zich toe te wijden aan onze vriendinnen in Duitsland. We hadden samen LR al eens bezocht dik 6 maanden terug en het is fijn weer eens samen te carpoolen. Deze keer lukte het om met 3 naar de club te gaan want we maakten een tussenstop om trioman Deket op te pikken. Dit zorgde voor een langere reistijd. Met wat fileleed op de snelweg naar LR en parkingleed ter plekke werd dit aangedikt tot 3,5u. Ook bij het terugkeren was het eveneens 3,5u rijden na een lange dag clubben. Heengaan gaat vlugger door de aantrekkingskracht van de magnetische dames maar terugkeren, wel...magneten lossen je ook niet meteen als je probeert zich ervan te ontrekken, hé. Dat is steeds een behoorlijke klus.

    Na wat getreuzel welke te kleine parkeerplek kon worden genuttigd de wagen om de hoek kunnen wegzetten en we gingen naar het paradijs. Aangebeld en we werden formeel begroet door de theke waar ik 60€ inwisselde voor een ijsberentenue. We gingen gedrieën naar de lockers om ons gauw om te kleden. Ik douchte me uitgebreid en ging vervolgen naar boven. Als laatste want m'n 2 maten waren al de dames gaan inspecteren. Het is altijd een spannend moment dit: de eerste indruk van de club en de line-up na binnenkomst, hoe lang je ook gaat.


    Eerste indruk van de club en de line-up bij een lekker ontbijt

    Ik vond de line-up niet verkeerd die dag al heb ik al beter zien rondlopen in deze club. Er waren voldoende PINO's aanwezig dus ik zat er niet zo mee. Ik nam eerst een second breakfast samen met Ryuhayabusa, at een croissant en een lekkere omelet en keek wat om me heen. Ik werd al nerveus en opgewonden: er waren mooie dames aanwezig zoals een blonde met een echt afgetraind fitness-lijf! Bij haar zat haar lange vriendin met gekruld haar. Op gegeven moment kwam er een dame binnen die me in het oog viel: ze heeft heldere ogen, lang zwart haar en een gypsie-look. Ik begin te geloven dat ik wel iets begin te voelen voor zulke types dames, ze was een pareltje. En wat heerlijk om op die sensuele mooie ruggen en kontjes van de dames te kijken.
    Het was verder erg chill en formeel in de club gedurende de namiddag. Als je de bar binnenkomt trotseer je telkens een rij van dames die je aanklampen, vaak op speelse manier door bijvoorbeeld aan het lint van de badmantel te trekken of hun been uit te steken. Links belagen de dames gezeten op hun krukken je, rechts staan er nog dames en verder aan de bar dien je eveneens een erehaag aan dames moedig in de ogen te kijken en te zeggen 'nee, ik wil alleen iets te drinken hebben' als je enkel met een cola naar een zetel of de tuin wil lopen zonder een dame aan elke vinger mee te hoeven sleuren. Ik had ondertussen Boy69 terug gezien en begroet.


    Dit nummertje hoor je trouwens erg vaak in deze club:




    De tuin

    Deze vuurproef met de erehaag 'ter verwelkoming' met verve doorstaan en met die bewuste cola de tuin in gelopen om wat te rusten na de rit. Hiervoor ging ik eerst de grote witte tent door, de favoriete van plek voor elke voetbalfanaat à la Deket die ik er later op de dag ook kon aantreffen op de eerste rij. Ik ging relaxen op het ruime bankenstel achteraan de tuin. Uiteraard kwamen er dames polsen of er wat te halen viel terwijl ik maar pas heb kunnen neerliggen en *eindelijk* kon rusten. Dat begin ik onderhand ook gewoon te worden. Wat ik maar niet gewoon wordt is dat ik ze steeds moet afpoeieren, de een na de ander. De dames moeten echt leren verleiden! Avondlessen 'ijsberen verleiden for dummies' zijn tot nader order niet in de handel verkrijgbaar voor onze overhaaste hertjes. Eentje, die de eerste hoofdstukken daarvan zelf in praktijk heeft weten bijeen te schrapen, is Olivia. En die Olivia kon mijn verlangende blikken hebben gezien in het restaurant: ze is de bewuste gypsie die voor mij zo opviel. Ze heeft niet meteen de mooiste tandjes maar al de rest is perfect en ergens maakt die ene imperfectie haar veel sexier, meer girl-next-door. Ze was ongedwongen in haar houding: meer in haar draadje. Ze is de eerste dame die me overstag deed gaan.


    => KAMER 1: OLIVIA GYPSIE BABE - 7,0/10


    Clubambiance 1

    Na een eerste kamergang die positief verliep, is de druk is er grotendeels af. Ik zag Ryuhayabusa zitten en heb mijn tevredenheid over mijn stoeipartij met Olivia meegedeeld. Naast me kwam Gloria zitten met wie ik nog een leuk gesprek had. Ik ging niet in op haar avances op dat moment net na een kamergang en ging in de tuin mijn rust hervatten dat door Olivia op plezierige wijze werd onderbroken. Ze zat daar met een ijsbeer en lachte me toe. Ik dacht ineens de wellness op te zoeken. Gloria onderschepte me om de draad van daarvoor weer op te nemen en ze gaf me presales die wel het beste doen vermoeden. Alleen had ik geen oog op haar al vermoed ik dat de service van deze Hongaarse schone MILF best eens top of the bill zou kunnen zijn geweest. Alles wees in die richting zoals perfecte TZ en goede kustechniek. Maar ja, ik moest en zou wellnessen ondanks Gloria's negatieve argumentatie daaromtrent, vooral ivm de jacuzzi. Maar zelfs dat lukte niet: ik moest en zou wellnessen en relaxen na m'n kamertje met Olivia en zelfs een toppertje kon me niet tegenhouden. TIP: deze dame weet de knepen van het massagevak, dat liet ze me zelfs letterlijk verstaan met een demonstratie. Er zit heel wat kracht in die handen.


    De Wellness

    De jacuzzi is goed van temperatuur, niet koel, niet overdreven warm te noemen. Ik heb er naar gewoonte heel vaak gebruik van gemaakt, zeker na elke kamergang ging ik er in om in gedachten na te genieten. De dampcabine was een wisselvallig ding: de eerste keer was er erg veel damp en stond dat kot loeiheet, zelfs de druppels brandden in m'n vel. Heel wat later wou ik er opnieuw in en was er niks van stoom te zien, er was geen warmte. Een masseur adviseerde de deur goed dicht te doen en af te wachten. Na 5 minuten hield ik het voor bekeken. Nog later zag ik turken de cabine uitstappen dat weer ontzettend heet en vol stoom was. Ze hadden vast meer geduld dan ik. Turken weten dat wel beter. De sauna dan was op temperatuur, ook niet te heet. Ik bleef er een paar keer in tot een kleine 10 minuten. Van de massages maakte ik geen gebruik, in dat geval ben ik eerder geneigd naar Gloria toe te stappen.


    Clubambiance - op zoek naar dame 2

    Ik ging met een cola de tuin weer in en probeerde m'n rust nu echt te vervolgen. Ik sloot m'n ogen half. Er kwamen 2 dames polsen en ter voorkoming van opnieuw een onderbreking deed ik m'n ogen helemaal toe: kort daarop heb ik hen het woord 'dorme' horen uitspreken wat zoveel betekent als slapen. Dat zal wel over mij zijn gegaan. Daarop probeerden ze het met andere beren. Ik ging weer terug en kon nog even praten met Deket, de voetbalfan die op 't gemak keek naar de voetbal (uiteraard). Ik ging naar het restaurant om het eten te checken: dat is hier weer een kwade droom voor chef koks à la Jeroen Meus, die lopen hier gewoon weg in afkeer. Ik besloot maar te wachten even de bar in te gaan en terug de wellness in te duiken. Ik werd onderweg tegen gehouden door een dame die vroeg of ik haar herkende: het was Kendra. Met haar had ik inderdaad nog een kamertje gedeeld een jaar terug op de verjaardag van de Vulkaan Spesjalist. Nee ik herkende haar niet, toen waren haar haren in een staartje bijeengebonden. Nog steeds had ze wel wat roze in haar blonde haar. Ik zei haar dat we later zeker nog afspreken, en ik meende dat ook: haar service was goed. Na wat in de bar te hebben gezeten en na de wellness ging ik naar Kendra terug en liet haar de sleutel halen. We moesten een twintigtal minuten wachten: dat is 20 minuten quality time meer met Kendra.


    => KAMER 2: KENDRA - Supertijd met een duister kantje - 8/10


    Een andere dame die me wel aansprak maar ik geen gelegenheid meer zag ze weer te begroeten was Casey met wie ik in de wellness kennis maakte: ze heeft zo'n sexy secretary look. Eerlijk gezegd dat ik al afgesproken had met Kendra. Ze is een optie voor een later bezoek.


    Restaurant

    Na de kamergang met Kendra, vervuld van zelftwijfel de bar in gegaan: er was meer ambiance, de muziek stond luider en het was al donker geworden. De club was nu in discostijl. Mijn maten opgezocht en laten weten hoe het was geweest. Met een biertje in de hand, het enige die dag, heb ik me ondertussen toch aan het eten van LR gewaagd. Aan het feit dat ik dit verslag kan typen, leef ik nog dus zo slecht was het niet maar het is een belangrijk werkpunt voor deze club. De frieten waren lauw, soms koud, het vlees was een soort gehaktbrood-vlees en de keuze bij de groenten beperkte zich tot slechts één soort: Krautsalat. Dat is erg pover voor een 60€-club. Er zijn budget-clubs als Aca Gold en Heaven7 die het beter doen op dit vlak. Een andere gelijkaardige club waar dit een issue is, is Villa Marisol: op Nieuwjaar was het ook een ramp, dat eten.


    Clubambiance - Op zoek naar dame 3

    Heb daaropvolgend afwisselend wellness genomen, bijgepraat met de maten, met dames kennis gemaakt en van de clubambiance genoten alhoewel ik het hier iets uitbundiger had meegemaakt met dansende dames op de bar. Misschien gebeurde dat later op de nacht nog wel.

    Ik had nog zin in een derde kamer eigenlijk en was op zoek gegaan maar ondervond wat keuzestress. De kamergang met Kendra leerde me al dat de vermoeidheid al goed toesloeg, als dat ten minste de reden voor mijn mindere prestatie was, en een derde keer kan dus riskant zijn. Ik baalde daar ook van dat dit m'n pret bedierf en met een lange rit in het vooruitzicht....ach nee, ik had een derde kamergang nodig om scherp te kunnen staan voor die autorit. Ik keek wat rond en zag een schone lange dame met lang blond haar maar ze was te zeer in beslag genomen door een andere ijsbeer. Ik maakte kennis met een Roemeense, Anna, maar was niet geheel overtuigd. Een Duitse dame met grote borsten zat helemaal links van de bar bij de gokautomaten en ik ging erbij zitten praten. Maar van haar was ik nog minder overtuigd dan van Anna. Korte tijd later ging ik naar Anna terug en zei haar dat ik wel met haar op kamer wilde. We hadden ongeveer een half uur wachttijd waarbij ze afwisselend bij mij zat en ging checken voor die sleutel. Ik begon onderhands wel overtuigd te raken dat ik de juiste keuze heb gemaakt met haar. Toen het onze beurt was en ik klaar stond om te kameren, kwam Deket even polsen of we al huiswaarts konden. Zoals hij zag: nee dus. Ik verstond maar half wat hij zei. De oren waren toe, de ogen gelockt op de tieten van Anna en m'n voeten bewogen zich al automatisch in haar spoor.


    => KAMER 3: ANNA - Een mooie C om af te sluiten - 7,5/10


    Afsluiten


    Na de verrassend goede sessie met Anna was ik helemaal voldaan voor die dag en zocht m'n maten op. Blijkt Deket weer op kamer te zijn beland. Ik ging weer de wellness in voor een laatste maal. Bij het terugkeren nog een red bull uit de machine gehaald voor onderweg en me bij Ryuhayabusa gevoegd. Kort daarop verscheen Deket ten tonele, helemaal kapot na vele uren kameren en een trio met FT's. Je zag wel dat ie genoten heeft . Ook Ryuhayabusa die eerst z'n draai niet vond in de club kon voldaan terug kijken op een kamertje met de Hongaarse Rose op Deket's advies, een toppertje en een wonderschone dame met die reeënogen en lang bruin haar. We verlieten tevreden de club omstreeks kwart voor 1. Mij viel de zware taak te beurt de lange rit huiswaarts aan te vangen, steeds een rotklus na een clubbezoek. Het hielp natuurlijk dat het een geslaagde dag was.

    Tot de volgende, Saunaclubland!


    GEMIDDELD SERVICECIJFER: 7,5/10
    De zwarte wolf

  17. Onderstaande 15 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (17 april 2017),Badslippers (11 april 2017),cheasehead (11 april 2017),dbd67 (11 april 2017),deket (12 april 2017),gignnl (13 april 2017),Jooploop (11 april 2017),LittleJoe (11 april 2017),lustman (12 april 2017),Manureva (11 april 2017),mechelen (11 april 2017),pret (11 april 2017),Ryuhayabusa (11 april 2017),Sjeufke (11 april 2017),yylover (11 april 2017)

  18. #65
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    14 april 2024 @ 01:19
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Op ontdekkingsreis door de "huiskamer"

    Het lag absoluut niet in mijn bedoeling om zaterdag 1 april te gaan clubben. Er was wat app-verkeer tussen Das en mij. Hij was pilootje aan het spelen in GT en gezien de hoeveelheid piloten die een stewardesje aan de haak wilden slaan leek het mij verstandiger om dit luchtspektakel aan mij voorbij te laten gaan. Kort daarop kreeg ik een PM van Aloewe of ik ging clubben. Hij was onderweg naar LR en vroeg of ik geen zin had om daarheen te komen. Mijn ijsbeerhormonen namen weer eens de bovenhand. Ik had LR al een tijdje op mijn lijst staan om te bezoeken. Mocht het tegenvallen dan kon ik in ieder geval nog de nodige lol tegemoet zien met de door ons (LL en ondergetekende) tot Suske omgedoopte Aloewe.

    Het was vlak voor half zes dat ik de "huiskamer" binnen trad. Aloewe zat te wachten op het bankje tegenover de theke. Zij vroeg of ik al een keer eerder was geweest en nadat ik hierop antwoordde met Nein, zei ze even te wachten. Ze liep de bar in en kwam terug met een dame om mij een rondleiding te geven. Heb ik weer. Krijg ik voor het eerst in al mijn bezoekjes een rondleiding is het een dame die de houdbaarheidsdatum al jaren voorbij is. Lange, zeer slanke dame met krullend haar en een gezicht dat gelijk verraad dat ze de klok qua neukkilometers al enkele keren rond is geweest. Zij neemt haar taak zeer serieus en geeft me een zeer uitgebreide tour. Ze is de vriendelijkheid zelve, maar totaal niet mijn ding. Aangekomen bij de kleedkamers wenst ze me een prettige dag en spreekt ze de hoop uit me later ook op een andere manier te leren kennen.

    Na mijn transformatie tot ijsbeer zoek ik Aloewe op die nog steeds op het bankje zit. We krijgen gezelschap van Boy69, die naast aangenaam gezelschap gedurende mijn verblijf een wandelende encyclopedie blijkt te zijn aangaande de dames en zeer nuttige informatie heeft. Dit bankje is trouwens de plek om te zien wat voor vlees er in de huiskamer rondloopt.

    Aloewe en ik besluiten om richting tent te gaan om op ons gemak bij te kletsen. We krijgen spoedig gezelschap van een Bulgaarse met de naam Manuela. Leuke dame maar optisch net een maatje teveel. Nadat ze doorheeft dat het strikken van Aloewe of mij een mission impossible is gaat ze verder. Wij besluiten om eens een kijkje in de bar te nemen. Aloewe loopt zijn date tegen het lijf en ik besluit te relaxen in het bubbelbad. Als ik terugkom zitten zij nog steeds te wachten op de sleutel en besluit ik een bankje in het rookgedeelte in te nemen. Binnen een minuut komt Anna naast mij zitten. Er volgt een alleraardigst gesprekje, maar ook zij kan mij optisch niet bekoren en aangezien een lichte vorm van honger zich meester van mij begint te maken haar gezegd dat ik eerst een hapje ga eten. Ze loopt weg en net als ik op wil staan loopt de mooiste dame die ik gezien heb de rookruimte in. Ze kijkt rond en alsof de duivel ermee speelt kiest ze natuurlijk mijn bankje uit. Ze pakt een sigaret en graait opzichtig in haar tas op zoek naar een aansteker. Ik heb mijn aansteker bij de hand, geef haar een vuurtje en we raken aan de praat. Het gevolg van dit alles is terug te lezen in de volgende link
    Antonia: https://www.ijsberenforum.com/forum/...858#post547858

    Na deze sessie me snel opgefrist en richting restaurant gegaan om iets te eten voordat de keuken dicht zou gaan. Bestelling doorgegeven en na 5 minuten riep de kok dat het klaar was. Aloewe kwam ook het restaurant in om iets te eten. Hij attendeerde me dat het bardansen aan de gang was, dus snel even een kijkje genomen. Bij terugkomst kort onze sessies besproken. Antonia voegde zich ook bij ons. Aloewe en ik besloten na het eten uit te buiken in de buitentent. Langdurig slap zitten te zeveren en het was Pizza time. Wederom naar het restaurant. Aangezien het 1 april was dacht ik even dat "de huiskamer" een geintje uithaalde, maar nu staan Duitsers niet echt bekend om hun gevoel voor humor was het dus realiteit. Je hebt dames in alle maten en vormen, maar deze dame sloeg alles. Het stadium van plofkip ver voorbij en aandachtig de naam van de club eerder een kamerolifant. Binnen vijf minuten haalde ze tot drie keer toe een vol bord met diverse pizzapunten. We besloten dat het tijd was om te kijken of er nog dames waren die in aanmerking kwamen voor een tweede ronde. Aloewe werd ingepakt door een ontzettend leuke en intelligente blonde Roemeense die zichzelf vergeleek met een palmboom. Een behoorlijke tijd zitten dollen en om hen de nodige privacy te geven mezelf verkast. Al snel kwamen een aantal dames op audiëntie. Zij konden me niet echt bekoren. Ik twijfelde of ik naar huis zou gaan toen Gaby zich meldde. Na een tijdje haar voor een sleutel laten kijken. Tijdens het wachten kort kennisgemaakt met Nebunule en na een minuutje of tien was er een kamer vrij
    Gaby: https://www.ijsberenforum.com/forum/...955#post547955

    Vaak gelezen dat de LU in LR zo goed moest zijn. Met pijn en moeite kwam ik tot 5 dames die voor mij de moeite waard waren. Imo teveel overjarige Milfs, plofkippen en zelfs een kamerolifant van proporties die ik nog nooit in een club heb gezien. Leuk dat bardansen en ook het fenomeen wachttijden aan de lijve ondervonden. Eten werd "vers" bereid en beduidend beter als bij grote zus GT. Al met al een aardige club, maar zal zeker niet uitgroeien tot mijn stamclub. Zal er ooit wel weer eens belanden met Aloewe.

  19. Onderstaande 8 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (17 april 2017),gignnl (13 april 2017),Giodude ( 7 december 2019),licky luke (15 april 2017),Manureva (15 april 2017),Megaboob (13 april 2017),Sjeufke (13 april 2017),Wijze grijze (22 april 2017)

  20. #66
    Geregistreerd
    20 juli 2011
    Last Online
    5 september 2017 @ 16:51
    Berichten
    84
    Discussies
    3
    Thanks
    41
    Thanked
    37 in 14 posts

    Standaard

    Vraagje ik ben van plan om de LR te bezoeken maar gebeurd er ook nog wel eens actie buiten de kamers?
    A dirty mind is a joy for ever

  21. #67
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johan.bruinslot Bekijk bericht
    Vraagje ik ben van plan om de LR te bezoeken maar gebeurd er ook nog wel eens actie buiten de kamers?
    Zelden als je de kino niet meerekent.

  22. #68
    Geregistreerd
    20 juli 2011
    Last Online
    5 september 2017 @ 16:51
    Berichten
    84
    Discussies
    3
    Thanks
    41
    Thanked
    37 in 14 posts

    Standaard

    Maar in de kino dus wel
    A dirty mind is a joy for ever

  23. #69
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Vandaag @ 11:13
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    In de Kino wel ja. En ik zie doordeweeks ook nog wel eens een Duitse stamgast die zich graag publiekelijk oraal laat bevredigen op de bankjes tussen wellness en kleedruimte. En als de buiten temperaturen het weer toelaten zal er ook wel in de tuin gewipt worden na zonsondergang.
    De actie in de Kino vind meestentijd toch plaats achter een gordijntje. Het is niet gebruikelijk dat men meekijkt... Of je moet zelf met een dame afspreken dat je de Kino in gaat en de gordijnen open houdt.

  24. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (27 april 2017)

  25. #70
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 16:26
    Berichten
    3.056
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.425 in 1.792 posts

    Standaard

    Gisteren weer eens naar LR na 4 weken afwezigheid. Hoorde laatste weken al berichten over enkele mooie nieuwe dames daar hoopte ik ook op want mijn vaste waarden begonnen al een beetje te vervelen. Na binnenkomst zag ik 3 mooie nieuwe dames Met alle 3 deze dames uiteindelijk een kamertje gemaakt van een half uur.

    Eerste was antonia, kleine maar mooie Roemeense van 24 jaar. Half lang zwart haar. Heerlijk kontje. Zou al 2 maanden in LR werken waarom had ik d'r dan nog niet eerder gezien. Denk dat ze eerder een klein maandjener werkt. Service was prima. Zou gezien aantrekkelijkheid en service volgende keer weer half uurtje gaan.

    De 2e dame was Georgia. Een blonde 23 jarige Roemeense met een mooie b-cup. Ik vond het een matige kamer meden door moeilijke communicatie wegens haar matige Engels en ik miste de wil bij haar ook een beetje.

    De 3e kamer was super deze was met Joanna een 21-jarige Roemeense met heerlijk kontje en ook mooie kleine borstjesz Ze is al 4 maanden in LR maar pas dit keer viel me op hoe lekker ze was. Wat snel werd de sleutel gehaald. Dit moet ik mezelf aanrekenen. Hield het bij een half uur omdat de kamer die we hadden een sauna was.

    Het was een gezellige dag met de nodige bekenden maar later rond 22.00 zat ik eraan te denken naar huis te gaan. Het was nog niet zo laat maar er liepen geen andere dames meer die ik zou willen en een keer de helft van m'n budget overhouden was ook wel mooi. Echter Joanna zocht me op ze verveelde zich. Het was ook rustig geworden in de bar. Ze bleef flink lang hangen. Ik kreeg flinke after sales uiteindelijk kwam dan de vraag wat ik nog ging doen vanavond. Ik zei dat ik van plan was zo eens naar huis te gaan omdat ik toch geen plannen meer had. Of ik dan niet nog een keer met haar naar de kamer wou gaan. Ik zei eerlijk dat ik daar wel over na had gedacht (die eerste kamer smaakte naar meer) maar na 3 keer werd ik toch niet zo heel hard meer bij de gedachten. Ik zou beter een half kamarga nemen maar dat duurt een klein half uurtje voor het werkt. We moesten toch nog op de sleutel wachten dus dat was geen probleem. Ze hield me aangenaam gezelschap. De kamer was nog beter dan de eerste keer maar toch maar een half uur met haar naar de kamer gegaan. De energie voor een uurtje was toch wel een beetje op. Ze vond het prima en ik ook dat uurtje komt de volgende keer wel. Zo hield ik toch nog ruim op m'n budget over. Toen we terugkwamen was het pas echt rustig met ijsberen in de bar voor een zaterdag avond. Het was een prima dag en ik heb weer nieuwe redenen gevonden om LR regelmatig te blijven bezoeken. Blijft toch m'n favoriete club.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  26. Onderstaande 13 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 april 2017),Badslippers (23 april 2017),Bosco (23 april 2017),cheasehead (23 april 2017),envert (23 april 2017),Freddy_K (25 april 2017),gignnl (23 april 2017),Jooploop (23 april 2017),lollypopman (24 april 2017),Manureva (27 april 2017),pret (24 april 2017),satanic surfer (26 april 2017),Sjeufke (23 april 2017)

  27. #71
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Vandaag @ 15:38
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Koningsdag LR,

    Om 11u stonden Jooploop en ik in ons oranje kostuum en met de Nederlandse vlag op onze wangetjes geschilderd voor de deur van de LR.
    Want ja wij gingen vandaag neuken voor het vaderland.
    Bij binnenkomst waren er al zo een 12 dames aanwezig.
    Waar het 4 weken nog een wat gematigde line up was , waren er gisteren weer diversen beauty’s aanwezig want gedurende de dag zo het aantal dvp’s oplopen tot ongeveer 40 schat ik.
    Er zat weer wat leuk nieuw spul bij en gelukkig hoefde wij gisteren geen kliko’s buiten te zetten al hoewel er toch 1 verouderdere verrimpelde kliko aanwezig was.
    1e kamertje gedaan met de Bulgaarse Veronika die ik de vorige keer ook al had opgeschreven.
    Ditmaal was het wederom goed. Lekker tongworstelen en een lekkere BJ en daarna over op goed neukwerk wat resulteerde in een zaad tsunami.
    Het blijft een lief leuk dametje met een enorm lekkere bips. Op de schaal van de Cheesefactor krijgt ze een 7,5.
    2e kamer was met Cocopuffs Ella, tjee wat is dat een gekkenhuis zeg haha. Daar kun je nou eens flink mee lachen en ze krijgt wat mij betreft de stempel van gekste dame van de club.
    Maar goed ze is wel prettig gestoord en leuk gezelschap.
    Met haar op de kamer beland en eerst even wat zoenen en aftasten en daarna kreeg ik een zeer aangename BJ daarna wat neuk werk maar tot mijn spijt kreeg ik het niet voor elkaar om het rubber vol te schieten maar goed geen ramp want ze bleek een uitermate goede pikkentrekster te zijn en ze melkte mij helemaal leeg. De Cheesefactor is een 7.

    In de vroege middag was het nog relatief rustig in de club en zo rond een uurtje of 3 werd het drukker met zo wel dames als heren en ook relatief veel Nederlanders die ook hier konings dag gingen vieren. Volgend jaar stel ik voor dat Koning Willem ons een neukcentje geeft.
    De temperatuur in de jacuzzi was weer uiterst aangenaam en daar heb ik ook veel tijd in gespendeerd gedurende de dag.
    Op het einde van de avond zijn Jooploop en ik eerst belaagd door een Roemeense pikken trekker die half over ons heen lag op de bank en ze maar al te graag naar onze pikken aan het graaien was met pijn en moeite verdedigde ik de vuurline rondom mij geslachtsdeel en toen we daar eenmaal vanaf waren kregen we bezoek van de oldtimer club “antiek blond” die ons ook besprongen op de bank.
    Ook nog kennis gemaakt met een Bulgaarse met enorme naturel xenon lampen , klein en slank en dan zo een kanonnen.
    Ook liep er nog een Roemeense tiener rond die geen geld meer had voor kleren want ze liep poedeltje naakt rond. Wow wat een mooi lijfje.
    Kortom een zeer geslaagde dag in de LR en het volgende bezoekje staat al weer in de planning aangezien er veel vrouwelijk schoon rond loopt.

  28. Onderstaande 3 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (28 april 2017),gignnl (28 april 2017),Jooploop (28 april 2017)

  29. #72
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Krijg inderdaad uit betrouwbare bron door dat de line up vandaag zowel getalsmatig als kwalitatief dik in orde is.Naast nieuwe gezichten is het paasreces weer voorbij.
    Oh ja en Krina is er ook!
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  30. #73
    Geregistreerd
    18 november 2015
    Last Online
    25 oktober 2019 @ 08:52
    Berichten
    29
    Discussies
    5
    Thanks
    1
    Thanked
    75 in 14 posts

    Standaard

    Afgelopen dinsdag nog eens de leukste huiskamer bezocht. Mijn favoriete dames zijn allebei teruggekeerd naar Roemenië, was dus ff afwachten of er nieuwe favorietjes zouden opstaan. Het was alleszins een topdag voor de beren. Er waren in de vroege namiddag een 40-tal dames en slechts een tiental beren.

    Bij binnenkomst werd ik direct aangesproken door Amira. Die zag er dit keer echt té goed uit om te laten lopen. Je weet wat je hebt aan Amira. Het is vooral een optic fick, zonder hoogstandjes, heb haar om die reden al een paar keer wandelen gestuurd, maar dit keer kon ik er niet aan weerstaan. De kamer viel ook mee in positieve zin. Ze deed echt haar best. PZC dik in orde, beetje gerollebold en afgewerkt in doggy. Vooral genoten van het uitzicht tijdens dat laatste. Alleen al dat maakt een kamer met Amira de moeite waard.

    Na een sauna-sessie begaf ik me opnieuw naar de bar. Door de kamergangen van de andere beren was ik heel even de enige beer in de bar tussen pakweg 30 dames. Er zijn slechtere momenten in het leven.

    Uiteindelijk aan de praat geraakt met Lola. Ze deed me erg denken aan een zeker Ekatia die ooit in LR gewerkt heeft,
    (https://www.ijsberenforum.com/forum/...sische)-ex-LR), al is ze wel iets minder knap. Met die dame had ik enkele topervaringen achter de rug en Lola heeft dezelfde blik in haar ogen. Dat stond me wel aan. In de kamer bleek het echter eerder een "Ekatia van den Aldi". Weinig passie, helemaal niets natuurlijks aan de kamer. Kan natuurlijk ook deels aan mij gelegen hebben, je bent altijd met 2 in de kamer. Lola gaf achteraf ook aan dat ze nog niet zo lang in het vak zit. Zal misschien nog even wennen zijn voor haar. Afwachten hoe andere beren de ervaring met haar beschrijven.

    Rond 17u tevreden huiswaarts gekeerd. Al bij al bijzonder leuke namiddag gehad. Opmerkelijk goede verhouding dames vs beren en veel nieuwe, knappe verschijningen die er voor zorgen dat ik snel opnieuw een namiddagje in Living Room ga spenderen.

  31. Onderstaande 6 leden hebben Tooghanger bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco ( 5 mei 2017),cheasehead ( 5 mei 2017),Freddy_K ( 6 mei 2017),gignnl ( 5 mei 2017),Jooploop ( 5 mei 2017),Sjeufke ( 5 mei 2017)

  32. #74
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard



    Living Room
    August-Thijssen-Strasse 4
    41564 Kaarst
    Tel. 0049 2131 1 51 32 42

    Geopend:
    Iedere dag: 11.00-04.00 uur

    Email : email@fkk-livingroom.de




    Wegens wegwerkzaamheden is er een kleine weg omleiding om Living Room te bereiken

    https://www.facebook.com/LivingRoomSaunaclub/

    afslag 18 A57
    na 590 meter links af Neersener strabe L390 Neuss-Furth

    na 420 m linksaf richting K37

    na 520 m rechtsaf richting Hans-Martin-Schleyer-Straße

    na 180 meter sla linksaf Siemensstrabe

    na 140 meter sla rechtsaf richting Bruchweg

    na 170 meter linksaf august-thyssen-strabe op NR 4 vind u LIVINGROOM







  33. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist ( 6 mei 2017)

  34. #75
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Meer dan 940 km wegomleiding om LR te bereiken! En dat wordt een kleine wegomleiding genoemd.
    Denk dat ik een bezoek aan LR maar skip dit weekend.
    Er klopt nog iets niet aan de wegomleiding vanuit Eindhoven/Nijmegen. Leuke prijsvraag

 

 
Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46.

  Living Room 468*60