Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 187
  1. #1
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Beitrag Living Room, De Huiskamer, 2e helft 2014

    Verschillende IM en whatsapp gekregen of ik het vakantie-rooster van de LR-meiden even door kon geven . M'n geheugen is de laatste maanden een zeef, dus dat gaat niet lukken . Wat ik nog wel onthouden heb is dat ik de line-up, zoals wel vaker op zaterdag iets minder vond dat op bv. donderdag of vrijdag, maar voor iedereen liep er toch zeker wel wat rond. De vakantietijd staat voor de deur, dus verschillende meiden zullen binnenkort wel met verlof gaan, maar het mooie daar van is dat er weer nieuwe poppetjes opduiken .

    Line-up ± 50 dames:
    Alexia (.ro), Alisa (.ro), Annabel (.ro), Antonia (.ro), Beatrice (.ro), Bonny (.bu), Carmen (.ro), Daria (.ro), Diana (.ro), Elena (.ro), Emma (.ro), Erica (.hu), Eugenia (.ro), Felicia (.ro), Florina (.ro), Ina (.ro), Jasmin (.ro), Jordan, Jovana (.ro), Kelly (.ro), Lara (.bu), Laura (.ro), Maddy (.ro), Maria (.ro), Martha (.bu), Maya (.ro), Nadia (.bu), Natasja (.ro), Nicole (.ro), Patricia (.br), Patty (.ro), Ramona (.ro), Rebecca (.ro), Ruby (.ro), Samira (.ro), Tanja (.ro), Tila (.th), Vicky (.ro), en nog een stuk of 10.

    o.a. Elisa, Gaby, Jane, Simona en Sofia zijn met vakantie, Annabel gaat komende woensdag.
    Bianka en Lorena zijn vertrokken naar elders, Kelly was weer terug op het oude nest en Jade stond de bar.

    Verder een leuke middag/avond gehad, zonder dat het echt bruisend was, hele dag stond natuurlijk in het teken van het voetbal. De rokers-tent was omgetoverd tot Holland House met allerlei oranje vlaggen, ballonnen, afzetlint en weet ik veel wat nog meer, een stuk of 10 meiden liepen in het oranje rond, tijdens de match waren alle bankjes in de tent drie-dubbel-bezet en ook alle staanplaatsen waren uitverkocht.

    Om middernacht was Felicia geen tiener meer, helaas voor haar was het voetbal toen nog volop bezig, maar tegen 1 uur stonden de flessen vodka en whiskey nog op tafel.
    Voor en tijdens België - Argentinië met Patty gespeeld, eerst gespetterd in de iets te koele jacuzzi, daarna een geruime tijd op kamer 2. Ook tijdens Nederland - Costa Rica haar handje vastgehouden. Alles tot volledige tevredenheid.

    Na het voetbal weer terug de bar in gegaan, waar het gezellig druk was, uiteraard veel bekenden w.o. Boy69, Bosco, De Slager, gignnl, LittleJoe, Nikxxx, Royke +1, Wipneus en nog een aantal. Tot grote verbazing zag ik Beatrice zitten, ze was speciaal voor het verjaardagsfeestje vanuit Noord-Duitsland over komen waaien, vorige week met haar een uitstekende kamersessie gehad, maar door de vermoeidheid en whiskey zat dat er deze keer niet in, dus haar maar vastgelegd als aperitiefje voor Nederland - Argentinië komende woensdag....

  2. Onderstaande 11 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 6 juli 2014),Badslippers ( 6 juli 2014),Bosco ( 6 juli 2014),Boy69 ( 6 juli 2014),deket ( 6 juli 2014),gignnl ( 6 juli 2014),Jack42 ( 6 juli 2014),LittleJoe ( 6 juli 2014),Oudebelg ( 6 juli 2014),Scrotum ( 6 juli 2014),Willi69 ( 6 juli 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Bergm550 had beter zijn "backup"plan kunnen uitvoeren en naar de huiskamer moeten gaan.Heel de avond was het er redelijk druk,de line up was wat aangevuld met diverse nieuwe gezichten.En de tent,eigenlijk meer ons eigen Holland House was goed gevuld met Nederlanders en hun roemeense supportsters waarvan diverse uitgedosd in orange dresses.
    Wedstrijd was zo spannend dat ik geen nagels meer over heb,pfff... nou maar hopen woensdag en dan zondag de finale Nederland Duitsland.Manuela zei al,Deutschers links,Hollanders rechts und dazwischen die Bereitschaftspolizei
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  4. Onderstaande 10 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 6 juli 2014),bergm550 ( 6 juli 2014),Bosco ( 6 juli 2014),Boy69 ( 6 juli 2014),deket ( 6 juli 2014),Jack42 ( 6 juli 2014),MichelJ ( 6 juli 2014),molaar ( 6 juli 2014),rob45 ( 6 juli 2014),Willi69 ( 6 juli 2014)

  5. #3
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Eindelijk weer eens clubben

    Na enige weken vol (vooral sociale) verplichtingen, had ik donderdag weer eens de kans de bolide naar het oosten te dirigeren. De verkeersopstoppingen bleven beperkt tot Den Haag, dus na een eerste kilometer van 20 minuten reed ik relaxed en vlot naar Kaarst.

    Centjes overhandigd, gedoucht, lekker pilsje in de zon en een omeletje in het restaurant. Altijd een fijne manier om de dag te starten. Eerst een tijdje in de zon gelegen, met menig jongetje en meisje dat hetzelfde deed; je waande je bijna in een fkk club, met als hoogtepuntje de poedelnaakte Linda en Dominique die na een verfrissende douche glinsterend en nadruppelend, op blote voetjes weer naar de tuin kwamen gehuppeld.

    De line up was heel behoorlijk (beter dan de Villa een dag later), met vooral veel bekende gezichten en ook enkele (voor mij) nieuwe dames. Daria, Yasmin en Linda om naar te kijken en vroeg op de dag al net zo veel opties voor een aardige sessie… al is dat bij enkele van deze dames andersom niet meer echt het geval; hoe zou dat nou komen. Ook enkele bekende ijsberen, maar dat is weinig interessant (ja ik weet het, je zou het niet zeggen als je de meeste berichten hier leest).

    Na wat geluier en kletspraatjes met nieuwe dames raakte ik in gesprek met een bekend gezicht dat ik maar moeilijk kon plaatsen. Redelijk snel viel het kwartje en even een tijdje plagerig over Babylon gekletst. Lena claimde wel te weten hoe ik in een club ben… maar was even later volkomen verrast dat ik wel wilde kameren. Eerlijk is eerlijk, niet precies mijn type en voornamelijk omdat ik haar als leuke theke ken.

    Een oudere vrouw! Ouder dan ik tenminste, al heb ik niet gevraagd precies hoe oud. Mooie ogen, een volwassen lichaam met (voor mij) te grote tieten en vooral een leuke uitstraling. Een kamer met goeie seks, maar wel heel anders dan een Roemeens tienertje dat zich aan je vastklampt. Zachte en natte tongzoenen, oraal aan de top van haar klas aan de bekende academie… zacht, diep, nat, ballen likken, perineum, af en toe even de aars. Super pijpen dus, met een poesje dat gevingerd mocht worden. Neuken in een stevige cowgirl en daarna een net zo intense missionaris; in beide gevallen met veel tongzoenen en oogcontact (niet tegelijkertijd natuurlijk). Het orgasme bewaart voor het fluwelen mondje, dat lekker lang bleef doorgaan met napijpen. Nog even wat gezoend en het officiële wedstrijd rapport vermeldde een 1-1 score. Bestudering van de beelden toont aan dat de Oekraïense score hoogstwaarschijnlijk buiten spel was. Goede sessie dus, al is dit natuurlijk niet het type meisje/vrouw waar ik normaal gesproken voor ga. Herhaling daarom niet evident, maar ook niet uitgesloten.

    Weer wat geluierd en met enige vertraging iets van de bbq gekregen (dat is in het begin toch een beetje moeilijk altijd). Het vlees was best goed, binnen het club circuit net boven gemiddeld. Beter dan bv Oase, World, VV, etc., maar niet zo goed als Sharks of Sakura. Later op de avond was het wat makkelijker een stukkie vlees te krijgen en er zal vast ook nog pizza zijn geweest, maar volgens mij hebben de meesten dit gemist.

    Voor de tweede sessie ging ik weer eens voor de bijl bij een “vaste” dame. Al enkele sessies geleden werd zomaar geëist dat ik niet over haar mocht schrijven (hoe zou ze daar nou op gekomen zijn), en aangezien ik dat al een paar keer niet gedaan heb, nu ook maar zonder naam… goed was het namelijk niet. Sowieso tamelijk direct in de sleutelvraag en eenmaal op de kamer begon het met een zucht en zich lusteloos op het bed laten vallen; kennelijk was het vandaag haar doel om zo weinig mogelijk “illusie” toe te laten. Het was nog vroeg, dus moe kon ze niet echt zijn… er maar bij gaan liggen en die bikini van haar lijf gepeld. Voor mij was de tongpiercing nieuw en eigenlijk vond ik het zoenen zonder piercing beter. Van “geweldig” gedowngrade naar “heel goed”. Pijpen daarentegen is vele malen beter geworden en is nu zowaar een van haar sterke punten geworden. Dat ze na ongeveer 10 minuten naar condoom graaide toont aan waar het misging; bij vorige sessies duurde het prutsen over het algemeen iets van een uur voordat we naar rubber overstapte. Dit ging veel te snel en bij de poging nog wat te gaan liggen tongen, vond madam het kennelijk noodzakelijk om te vermelden dat ze mijn vriendinnetje niet was… lekker dan, lig je daar een hoer uit te leggen wat “doen alsof” betekent. Tongzoenen zat nog steeds in haar servicepakket, dus we gingen weer een tijdje bekken… maar buiten de uit het raam gekeilde illusie, was vingeren dit keer ook niet mogelijk en droogneuken/pussyslides kwamen we niet bij in de buurt. Na een tijdje tongen en pijpen, eventjes geneukt waarbij enkele standjes – die vroeger normaal waren – werden gevetoed en er eigenlijk weinig ander overbleef dan missionaris. Best lekker, beetje zoenen en een vol rubbertje. Netjes de tijd volgemaakt met een of ander lulverhaal en beneden een uurtje afgetikt. Als je naar het scoreboard kijkt is het zoenen nog steeds goed, pijpen veel beter, neuken ook best ok… maar het vertoonde veldspel was matig. Een herhaling is niet speciaal uitgesloten, maar het zou ook zo maar kunnen dat dit de laatste kamergang was met dit Roemeentje: jammer.

    Hoewel het voor de dames tamelijk bedroevend gesteld was met potentiële klanten (kennelijk is het drukker als er wel voetbal is; daar snap ik dus geen flikker van), leek de meerderheid wel in een goede bui te zijn. DJ Tonny draaide leuk en was voornamelijk bezig met verzoekjes van dames verwerken, meisjes waren een beetje aan het dansen (een paar nieuwe dames – met dikke kont - werd door Linda achter de bar aan het dansen gezet) en toen er nog een verjaardagje gevierd werd, was het helemaal gezellig.

    Een handvol opties voor een derde kamergang, zonder dat er echt een meisje tussenuitsprong. Uiteindelijk maar voor een vrolijke Alyssa (of Alica) gegaan. Toen in GT bleek al weer twee jaar geleden te zijn. Een leuke en vrolijke kamer zo midden in de nacht. Ik kreeg al snel te horen dat ik weinig te willen had voor deze sessie, omdat ze zin had een “bad girl” te zijn. Geen romantisch geneuzel, waarbij ze even hilarisch voordeed hoe “romantische meisjes” pijpen.. en daarna overstapte naar “bad girl” modus. Tongzoenen wisselde af tussen goed en terughoudend, minste van de drie in ieder geval. Een beetje pussysliden, vingeren kon eventjes… maar was daarna moeilijk door een ver weg gelegen poes. Zoals gezegd: vooral veel gelachen en geplaagd. Neuken in reverse cowgirl was saai, maar in gewone cowgirl een stuk leuker: mijn handen op het bed gedrukt, terwijl ze me plagerig tongzoende. Uiteindelijk in missionaris klaargekomen en nog even liggen grappen en grollen.

    Uiteindelijk drie sessies die allen best goed waren, of op zijn minst niet slecht. Nog een paar drankjes gedaan en naar de Etap gereden.

  6. Onderstaande 16 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 juli 2014),Badslippers ( 6 juli 2014),Bosco ( 6 juli 2014),Boy69 ( 6 juli 2014),Costana ( 6 juli 2014),gignnl ( 6 juli 2014),Jack42 ( 6 juli 2014),jacky pakutra ( 6 juli 2014),Jaeger-Lecoultre ( 6 juli 2014),mechelen ( 6 juli 2014),Megaboob ( 6 juli 2014),MichelJ ( 7 juli 2014),MiniME ( 6 juli 2014),palimo ( 6 juli 2014),phoenix ( 6 juli 2014),Willi69 (11 juli 2014)

  7. #4
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    zie geen recensies over Veronique die jonge (19j.) sexy blonde Roemeense. Nadat ze al eerder mijn medebezoeker succesvol had verleid kwam ze naast mij zitten en haar hand verdween al snel onder mijn badjas. Wat een loeder, ik wilde eigenlijk nog een beetje wachten of Lorena nog ten tonele zou verschijnenen (maar die is blijkbaar alweer verdwenen). Dat deed dat loedertje toch erg goed en dat was toch een heel erg geile ervaring. Dus toen naar de kamer en tijdens beffen stuitte mijn tong op een unidentified object. Dat heb ik al eens eerder meegemaakt. Neuken ging ook moeizaam. Na het kamer bezoek heb ik haar niet meer gezien en dat was zeg maar rond 20u. Heel leuk en knap meisje maar waar ik met mijn tong op stuitte is toch een beetje een mysterie .... ik heb eens een verhaal gehoord dat bij iemand in Thailand tijdens het beffen er een gevuld condoom aan zijn tanden mee omhoog kwam :P yumyum

    verder kan ik zeggen dat de bezetting erg matig was. De Godin Samira was wel weer aanwezig. Erg mooie dame vind ik haar.

  8. #5
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Kan goed zijn dat de betreffende dame "haar periode" had en dan gebruiken veel dvp s een sponsje om gewoon door te kunnen werken.
    Afgelopen woensdag was de damesbezetting gewoon prima alleen waren de heren afwezig dat heet in de tent.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  9. #6
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    Kan goed zijn dat de betreffende dame "haar periode" had en dan gebruiken veel dvp s een sponsje om gewoon door te kunnen werken.
    Afgelopen woensdag was de damesbezetting gewoon prima alleen waren de heren afwezig dat heet in de tent.
    ja dat zou goed kunnen en ik had ook al zo'n vermoeden. Mijn mede bezoeker heeft mij die info niet kunnen geven omdat hij alleen FO heeft laten verrichten.

    Ik was er donderdag vanaf ongeveer 17u tot 22u. Bezetting was naar mijn smaak matig. Paar weken geleden waren er een paar hele mooie vrouwen zoals Jane en Lorena

  10. #7
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
    Paar weken geleden waren er een paar hele mooie vrouwen zoals Jane en Lorena
    Jane is momenteel met vakantie en Lorena werkt nu elders...

  11. #8
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Jane is momenteel met vakantie en Lorena werkt nu elders...
    PHG? net als Melissa?

  12. #9
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
    PHG? net als Melissa?
    zal wel een geheim adresje zijn

  13. #10
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
    PHG? net als Melissa?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
    zal wel een geheim adresje zijn
    Geen idee waar, maar in PHG heb ik ze van de week niet gezien.

  14. #11
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Vanaf gisteren zal de bar weer als een tierelier draaien nu de rode biet daar weer de scepter zwaait na een welverdiende vakantie. Het viel me trouwens op dat het gehalte volslanke dames met naturelle d cup en stevig reetwerk behoorlijk is toegenomen. Dat is koren op mijn molen. Zijn natuurlijk van GT over komen waaien. Dat wordt smullen de komende tijd.
    Verder was het best een matte stemming ondanks de winst van Duitsland. Daar heb ik trouwens weinig van gezien want ik had belangrijkere zaken te doen. Hoewel beide tenten vol zaten moesten we maar liefst 10 minuten op een sleutel wachten.
    Stunner van de avond: Diana. Zag er werkelijk perfect uit in een sexy rode bikini.

  15. Onderstaande 6 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (15 juli 2014),Costana (15 juli 2014),gignnl (15 juli 2014),Megaboob (15 juli 2014),molaar (15 juli 2014),phoenix (15 juli 2014)

  16. #12
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Hoewel de tijd zeer snel gaat,leek het al weer een poos geleden,dat ik mijn stamclub nog eens bezocht. hoewel een hele tijd is relatief,juist voor ik naar Rio ging was ik er nog.
    Alleen,en dat doe ik niet graag,zeker omdat ik tegen dat terugkomen,zo ver opzie,dus hotel in de straat daar geboekt en wie weet ook voor zondag op maandag,en het de volgende dag als uitvalsbasis laten dienen voor weer LR of een club met zwembad(wegens de tropische temperaturen)
    wilde zondag immers de supercup aan mij voorbij laten gaan,uit onvrede met het transferbeleid van mijn club en omdat het allemaal wat te snel na het wk ging.
    geen probleem in dit flexibel hotel,waar ze mij al kennen,er waren dit weekeinde uitzonderlijk weinig boekingen zei de altijd vriendelijke receptioniste en ook veel dames vertrokken dit weekeinde al oostwaarst.
    dit had al een indicatie moeten zijn voor wat volgen gaat. Nu buiten op je gemak te kunnen terugkeren heeft het hotel nog voordelen voor easygezelscap,het enige nadeel is dat je moet aankijken tegen een levensgrote Robben uit karton bij de entree,staat er wel al een tijd voor het wk en in Bayernteneu.

    LR zelf dan,de manager is op vakantie maar de thekefrau begroet me zoals altijd zeer hartelijk.
    omkleden en merken dat het zeer rustig is,ikzelf was juist zoals bij een omleiding vorige week op de weg naar Babylon,wat later dan voorzien en omdat ik gezweet had als een rund eerst in het hotel nog een lang bad genomen.

    wat was het hier rustig,even rondkijken en ik bots op een dame,jong,strak en lekker,die er wulps uitzag,maar al klaagde dat het de gehele week rustig was,ze wilde terug naar de club waarvan ze kwam(daarom verberg ik haar indentiteit)en vond LR maar niets maar mij heel knap(slik,ben ongeveer dubbel zo zwaar dan zij en zeker niet groter,maar doorzie die complimentjes wel)nu de zaak waar zij werkzaam was,is zowat de eerste saunaclub(sauna ; ik kom nooit in de sauna zelf en toch blijven we het saunaclub noemen)in het buitenland die ik bezocht,maar deemsterde weg,hoewel insiders beweren dat ze terug herrezen zou zijn.
    al zin in een vluggertje ondanks de warmte,alles erop en eraan zoals ik wil met FT als slot. Nu de sex zelf had nu ook niet het topCLniveau van Real Madrid,Anderlecht of Bayern Munchen maar eerder de norm Ajax,of PSV,dus goed maar zeker niet uitstekend.

    wat krachten opdoen,zag ik daar Little Joe met wat een surprise;Alexia dus daarom is een van de twee kamers met airco permanent bezet.
    dronk een soepje,dit was warempel een wintersoep,tewijl het snikheet is,maar kom er zijn ergere dingen.
    komt de bloedmooie Chantal binnen ; zeer opgelucht;waar was jij?riep zij, ik dacht dat je niet meer kwam en dat terwijk ik speciaal voor jou in LR ben van deze week omdat jij absoluut naar LR wilde!" Ik zei haar naar waarheid dat ik zelf nog twijfelde om niet een club met zwembad te kiezen.

    we trokken naar de tuin maar die zat vol,terwijl de bar en de living zelf leeg bleef.
    in de tent herkende ik alleen Bosco nog,Ginigi niet gezien.
    werd verwend als een koning,en niet alleen met drankjes maar dat schatje bleef met een soort van waaier mij permanent koelte bezorgen,terwijl ik bleef zweten,en terwijl haar mooie benen op mij.
    terug naar de kamer,maar 21 dat wisten we,nu ook 22bezet en die hadden daar voor twee uur bijgeboekt,ik kon echter niet langer wachten op het mooie monje van Chantla die mij dan maar op de vier(normaal een van mijn favokamers)steeds alnger en beter weet te TZ en pijpen. je hebt dames,die na verloop van tijd minder hun best doen,wanneer je er al zo vaak mee gaat,mar bij C is het juist omgekeerd,haar service was een kleine twee jaar geleden nog behoorlijk,maar ondertussen kent ze mijn behoefte al in die mate dat het topniveau geworden is CLklasse dus.
    douche en terug wat eten,maar zij stond alweer naast mij om me niet meer te lossen.

    ondertussen op prospektie wat er zoal rondliep en zag dat BS de tent heeft overgenomen,zei dit ook tegen C die dit eerst niet begreep,ik awel,die man die altijd voor de rosse S, die zo goed werkt komt,wel die man is gek van mollige vrouwen.
    want wat was dit man,ik leefde in het Rubbenstijdperk ; de ene volslanke na de andere,zag daar een Thaise met weer een heel mooi hoofd,ze stond op,naast een vriendin,shit ook al een mollige,erwijl ik een slanke had verwacht.
    tja degene die weten hoe ik eruitzie ; zelf ben ik ook nogal struis,maar ik van nu eenmaal op strakke,jonge babes,zaols ik ook magere wandelaars ken,die voor het volslanke gaan,ieder zijn meug.
    alleen LR heeft het imago van Lollitatypes en daar was nu weinig van te merken,ja je hetbt Bonnie enzo,maar ook zij horen tot het vast meubilair daar zoals ook dezelfde Duitsers,die je er elke week weer ziet.
    wel een perfekt lichaam heeft de Bulgaarse Sissy,die met mij kwam dollen,hmm,herinner me haar als een lekkere meid,alleen die gouden tand deed me twijfelen,maar daar was Chantal alweer en Sissy droop af.
    och die C had me al zo goed verzorgd en bleef me in die hitte maar met koelte toewuiven dus kom we gaan wel weer voor minimaal een uur maar wel op voorwaarde dat die 22met airco vrij is. werd die toch niet bezet gehouden door onze vriend de noorderbuurpoejeslikker die een pannenkoek tot 1h van plan was. C tin Roemeens discussie met dat meisje,ik tegen haar;laat het,het is die meid haar werk,je kan toch niet verwachten dat ze vroeger van de kamer gaat voor je mooi ogen.
    kortom terug op de vier,war ik ondanks de openstaande ramen moeite had om te komen.
    daarna,ik tegen haar,wanneer je nog wil dat ik met je ga,kies ik de volgende en de laatste voor een trio,ookal om te vermijden dat een potentiele bedgenote weer weggejaagd zou worden door haar.
    eens rond,want idd ivm de optiek vandaag, wat was dat allemaal? maar er was wel nog hete Kelly en geile Paula met haar grote tieten half en haar kont en poesje geheel bloot. maar ik zoek babes ; Mandy en Maria kwamen goedendag zeggen en nam ik als optie.
    even nadenken ; de tuin in,nog vol,al bijna nacht en bar steeds leeg.
    ah allemaal lege plaatsen aan het terrasje voor het welnessgedeelte,dus ik denken met wie ik als trio ga afsluiten,C komt weer naast me liggen en uit het raam van de bar zien we Tania naar ons waaien.
    ik; breng ons wat te drinken,zei ; oké,wat wil je(nu is Tania zeker geen domme integendeel,ze is een van de meer verstandige dvps daar,maar ik begreep niet dat ze niet door had dat dit een grap was)warempel,ze kwam met de ons gevraagde drankjes onmiddellijk naar ons.
    ik;je bent een schat,zei ; dat mag nu wel met een kamer beloond worden he,ik en die Duitser die de hele dag bij je was? zij;naar huis,ik;oké we waren toch een trio van plan.
    Nu waren de kamers 21 en 22 toch nog steeds bezet door een landgenoot en Nederlander dus maar weer eens de vier(raar je moet nooit wachten op de kamer(buiten die twee met airco)en dat voor een zaterdag.
    een uur trio dus met deze twee schoonheden terwijl ik in de spiegel keek,alles deden om mij te verwennen.
    daarna opnieuw wat bijkomen en again C die mij met een soort waaier koelte geeft,man,man,man,ik voel me als een konong van in de tijd van voor de Franse revolutie.
    maar ook moe en wilde naar hotel,die middernachtpizzas laaat ik altijd aan me voorbijgaan. Ik tegen C,naar mij niet kijken,indien jij nog centjes wil verdienen blijf gerust maar ik ga slapen. en ik kan het begrijpen dat ze nog wilde proberen,niet alleen zei klaagde,en de vrijdag was als een maandag zei ze zo kalm,maar een kamer.
    nu hoorde ik geruchten over LR ivm meiden,die de zaak verlieten en dronkaards,betreffende de laatste periode,maar dit laatste vie wel mee hoor.
    Toen ik vertrok zaten er vier mannen en een dame aan de bar,vier!nog nooit gezien op een zaterdag.
    maar ach,het is ook vakantie,behalve voor een sukkel zoals ik die pas opnieuw in februari op verlof gaat,en LR blijft immers vooral een winterclub.

  17. Onderstaande 10 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 juli 2014),Badslippers (21 juli 2014),Bosco (22 juli 2014),gignnl (21 juli 2014),licky luke (25 juli 2014),lustman (22 juli 2014),Megaboob (22 juli 2014),molaar (24 juli 2014),Wijze grijze (21 juli 2014),Willi69 (22 juli 2014)

  18. #13
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    26 maart 2024 @ 04:53
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    18 en 19/07 LR


    Vrijdag kort naar 11 uur vriendelijk ontvangen door Anna en na de financiële verplichtingen me omgekleed tot ijsbeer. De temperaturen liepen hoog op en dat lag zeker niet aan het aantal ijsberen. Zeer rustige dag. Een 60 tal dames die zich meestal verveelden. Door de dag heen waren de meiden sterk in de meerderheid 2/1. Persoonlijk kan ik niet zo goed tegen de hitte en zoals ik kon zien de meeste dames ook niet, die gingen zich vaak verfrissen onder de douche in de tuin. Nu gelukkig heb ik natuurlijk mijn vaste kamer en zodra die vrij en opgekuist was (er sliepen nog meiden die daar overnachten) verkaste A en ik naar boven. Voor mij de eerste keer dat de airco werkte, en het deed deugd. A en ik wisselde elkaar af om drinken te halen. Hou je ook een beetje het overzicht hoe druk het was en dat viel behoorlijk tegen, denk dat door de dag heen een ijsbeer of 30 geweest zijn. Dus totaal geen wachttijden voor op de kamer te kunnen gaan. Eten was voortreffelijk BBQ, scampi’s, kip, sweinefleis, kartoffelnsalade, gemuse, niks op aan te merken.
    Op de gekoelde kamer alles naar wens, enige nadeel was telkens je naar de bar of effe naar de tuin ging dat de hitte je overviel als een loden deken. Op aandringen van A ook telkens ons eten op de kamer genuttigd. Bekende beren heb ik vrijdag niet gezien, op de Duitse Stammies na, die er altijd wel zijn. Maar ja, die staan er niet om bekend dat ze vaak kameren. Begroeting door Tanja, Chantal, Kelly en nog een paar meiden. Kira, Sofia, Vezy ook zoals altijd. Anna, Manu, Nicole en Thomas, zoals altijd even vriendelijk. Deze keer vroeg gaan slapen, ik was volledig gesloopt en om 3:30 was ik al in ISA

    Zaterdag kort na 12 uur de zelfde vriendelijke begroeting door de zelfde personen als hierboven vernoemd. En natuurlijk weer snel naar de 21, buiten en in de bar was het niet te doen. De hitte die de dag tevoren was opgeslagen was niet geweken. Ondanks dat er vandaag een aangenaam windje stond en alles wat open kon, open was. Vandaag een paar opmerkingen van een paar meiden gehoord, die het niet leuk vonden dat ik de 21 bezet hield, een andere meid verdedigde me en vertelde haar dat ik altijd op de 21 ben als ik er ben, en niet pas nu omdat het een airco heeft. Komt me natuurlijk nu wel goed uit. Die opmerking van een andere meid, deze keer in de tent nogmaals gehoord. Heb haar gezegd dat ik het probleem niet zie, ik betaal A voor de hele dag en als ze ook de hele dag op de kamer wilt, dat ze ook maar een gast moest vinden die dat ook wilt.

    Voor de zekerheid even met de theke gesproken (Nicole) of er misschien meiden waren die gereclameerd hadden, dat ik de 21 de hele dag bezet hield. Ik ben nu ook niet iedere dag aanwezig. Ze stelde me gerust, je doet wat je wilt. Al ga je 20 uur op die kamer en al doe je dat iedere dag. Dat zijn niemands zaken, alleen die van mij. Op haar vraag welke meiden dat waren heb ik niet geantwoord. Ondanks haar aandringen gaf ik die ook niet vrij. Een half uurtje later toen ik naar beneden kwam om te gaan pissen, stond Paul van de security aan de trap en vroeg of ie me iets mocht vragen. Natuurlijk zei ik, kwam hij met de vraag welke meiden geklaagd hadden. Ook aan hem zei ik “vergeet het, is niet belangrijk”. Ik ben niet iemand die ga klagen en meiden op die manier in een lastig parket brengen. Toch vandaag een Duitser die klaagde over een meid en zijn geld terug wilde, en ik denk het ook heeft terug gekregen. Nu een slechte sessie kan altijd eens gebeuren, zelf daarvoor zal ik niet gaan klagen, ik betaal gewoon de 50 € en tot nooit meer weerziens, simpel.

    Ook vandaag zeer rustig qua ijsberen, aanwezig een 60 tal meiden. Kamerwachttijden, nihil. Voor mij weer een gezellige dag met een paar leuke gebeurtenissen. Moest weer eens naar het WC, deed de deur open en stote bijna pardoes op een voorover gebukte naakte meid. Ze stond dan ook werkelijk praktisch tegen de deur. Ge kon dus zomaar inloggen. Ik zie haar dat ze toch wat voorzichtiger moest zijn, dat daar anders nog eens ongelukken van konden komen. De aanblik van haar poesje en achterste alleen al zou een slapende beer wakker maken. De andere meiden boven natuurlijk krom van het lachen.

    Een ander moment was toen ik naar beneden ging en Florina vlak voor me liep, en zoals steeds doet ze dat dan altijd zeer uitdagend. Toeval wilde dat we beiden 2 min weer naar boven gingen en ik iets vlugger stapte om wat achterstand in te halen. Ze stopte plots en stak haar achterste naar me toe. Dus ik botste zachtjes tegen haar aan. Ze liep door naar boven en bleef me uitdagen. Ze liep recht naar de deur van de 21, draaide zich om en keek me uitdagend aan. Nu zo’n voorzet hoeven ze me niet te geven. Zonder aarzelen nam ik haar met één arm op en met de andere opende ik de deur, nam haar mee op de kamer, deed de deur dicht en op slot. En legde haar op het bed. Onder het toeziend oog van een lachende Alexia. Florian proestte iets in het Roemeens tegen A en verliet snel de kamer. Altijd wel een leuke afwisseling zulke ontmoetingen, vooral omdat het zo spontaan gebeurd.
    Bekende ijsberen: Bosco, en puffende en bezwete Deket en gignnl
    Dames zelfde als vrijdag, een nieuwe Aziatische heeft haar opwachting gemaakt.
    Om 5 uur afscheid genomen van mijn pannenkoekje en moe maar voldaan weer naar huis.



    Cheers
    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

  19. Onderstaande 9 leden hebben LittleJoe bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 juli 2014),Badslippers (21 juli 2014),Bosco (22 juli 2014),Don Rudo (21 juli 2014),gignnl (21 juli 2014),mechelen (22 juli 2014),Wentelt Eefje (22 juli 2014),Wijze grijze (21 juli 2014),Willi69 (22 juli 2014)

  20. #14
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Als een club maar 2 kamers met airco heeft, snap ik wel dat mensen klagen als een koppel een van deze kamers de hele dag bezet houdt. Misschien de reden dat er nauwelijks ander klanten waren .

  21. #15
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    26 maart 2024 @ 04:53
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    Volgens de inlichtingen zullen alle kamers voorzien worden met airco, ook in de bar zullen 2 of 3 airco's komen.
    En zelf boven voor de meiden waar ze zich omkleden, opmaken en wassen.
    Aan welk tempo dat zal gebeuren en of het nog allemaal voor dit jaar is, is natuurlijk weer een andere vraag
    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

  22. Onderstaande leden hebben LittleJoe bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (25 juli 2014)

  23. #16
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:33
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LittleJoe Bekijk bericht
    .......ook in de bar zullen 2 of 3 airco's komen.
    In de bar hangen inmiddels 2 airco's
    Qua temperatuur is het er zeer goed uit te houden

  24. Onderstaande 3 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (23 juli 2014),licky luke (25 juli 2014),LittleJoe (23 juli 2014)

  25. #17
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Dus eigenlijk live from Living Room
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  26. Onderstaande leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (25 juli 2014)

  27. #18
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Daumen hoch LR 3.8.

    Gisteren weer eens naar Living Room getogen. Al vroeg op pad en onderweg al een berichtje van MJ gekregen of ik naar LR zou gaan. Natuurlijk ga ik was mijn antwoord en hij zei dat hij ook terug moest omdat hij wat vergeten was de vorige dag, de slimmerik. Hij zei ook dat Bosco zou komen.
    Onderweg wat belangrijks opgepikt voor deze dag maar omdat we wat te vroeg waren eerst maar langs de Mac in kaarst gegaan om een prima bakkie kofie te drinken.
    Op het terras van de Mac was Bosco onder het cheeseburgeronbijt met zijn telefoon bezig om alle recensies op het forum door te nemen. Hij neemt zijn taak als jury van de maand heel serieus. Hij was verbaasd om ons te zien maar het was wel ff gezellig.
    Half uurtje later vertrokken naar LR waar ik Knabbel & Babbel voor Living Room aantrof. Wat komen jullie doen vroeg ik en ze zeiden in koor we komen voor de seks vandaag dat was er daags ervoor in GT niet van gekomen. Veuls te druk!
    Na een onbijtje met spiegeleieren lekker in de tuin gaan liggen waar even later mijn draga ook bij kwam liggen. Eugenia is weer terug van haar vakantie. Er zijn nog wel wat dames op vakantie maar het damesaanbod was goed en a.s. donderdag komen Alisa en Nicole het team ook weer versterken.
    Na een paar uurtjes zonnen was het tijd om naar de kamer te gaan met Eugenia en dat was zoals altijd super, zeker na 3 weken. GFE+++.
    Ik weet het ik val in herhaling maar het is nu eenmaal zo. Niet alleen de plinten werden geraakt zelfs de ventilator boven het bed!
    Na het douchen lekker gegeten: Schnitzel met frietjes en een heerlijk vanille mouse. (die was wel machtig)
    Na nog een koffie en een sigaretje afscheid genomen van de dames en de terugreis weer aanvaardt.
    Het was wederom een mooie dag in mijn favo-club LR.

    Aanwezige dames: Claudia, Patty, Eleni, Casey, Natascha, Gaby, Landiana, Ella, Bianca, Jovanna, Eliza, Kelly, Eliza, Sara, Jasmin, Eugenia, Diana, Carmen, Paula, Dominique, Ruby, Patricia, Emma
    en nog een 15-20 andere dames.

  28. Onderstaande 9 leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 4 augustus 2014),bergm550 ( 4 augustus 2014),Bosco ( 4 augustus 2014),Costana ( 4 augustus 2014),gignnl ( 4 augustus 2014),LittleJoe ( 4 augustus 2014),molaar ( 4 augustus 2014),rob45 ( 4 augustus 2014),Zultbroek81 ( 4 augustus 2014)

  29. #19
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    JACK42 ik vertel je dit alleen maar omdat je zo gek op schnitzels bent en geloof me of niet maar je hebt volkomen gelijk ze smaken in duitsland hartstikke lekker maar dan moet je wel naar ELTEN rijden want bij ANNA in het oude posthuis op de hoek van het plein smaken die perfekt en nog eens groot ook maar goedkoper dan in LR,voor die prijs kun je met 5 man lekker eten van echte duitse schnitzels die door joegoslaven bereid zijn.

  30. #20
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    zondag niet de gebruikelijke routine dus die dag hield ik voor Babylon,verslag komt daar,zaterdag dus naar de door mij meestbezochte club de mens is een gewoontedier met een dun laagje beschaving.
    Betreffende de line-up,ooit de sterkste kant van LR blijven mijn opmerkingen identiek dan in mijn laatste verslag.
    Er was wel een zeer mooie langbenige Duitse met engelengezicht bijgekomen,onder de naam Shania,slechts 21jaar komende van de Samya(tja dat blijft de zaak met de mooiste en meeste line-up,alleen tegen de avond gaat die club veranderen in een luidruchtige discotheek,soit)
    deze Duitse schoonheid zat er tegen haar zin,maar met wat grapjes,small-talk en beetje creativiteit liet ik haar ontdooien,en dat deed ze zeker op de kamer 22,die in dit weer een van mijn favorieten is,ook hier blijft alles hetzelfde.
    zo ook kamer 21 die de heled dag door Little Joe bezet werd maar niet alleen deze ook Bosco heeft het blijkbaar zitten voor een dezelfde meid.
    verder nog MichelJ,de altijd vrolijke Kempie,een PSVman,wiens naam ik vergat,een nogal groot van gestalte Nederlander,maar het feit dat hij voor PSV is,zegt uiteraard veel. als Belg ook nog Dupke,terug van de andere kant van de wereld en wat later,omdat hij eerst nog een vriend in nood ging steunen.
    Zaterdag eten wat magertjes,weeral kalm voor een zaterdag,maar ik liet het niet aan mijn hart komen,integendeel,ik werd de gehele tijd verwend door Chantal,een van de mooiste,van gezicht de mooiste,die weer alles uit de kast haalde om mij op en top te verwennen,en reeds lang weet hoe ze dat moet doen.
    afgesloten met een trio samen met de aangename en altijd geile Kelly,die de droom lijkt voor de borstenmannen onder ons.
    bij het verlaten van mijn pand begon mijn hart ineens zeer hard te kloppen,immers,ik vond mijn smarthphone niet meer! paniek toch wel hoor,en niet alleen bij mij,er staan filmpjes en tal van fotos op van mijn favobabes en een daarvan sprak zijn bezorgdheid uit bij Dupke,die mee zocht,oei zei ze tegen hem,indien iemand zijn Phone zou vinden en alles op internet gaat zetten,er zijn veel slechte mensen in de wereld.
    mijn zorg was ook,de tal van privénummers,en ik werd in mijn zoektocht geholpen door secruty en thekefrau,die ook probeerd te bellen op mijn nr.
    ik onmiddellijk de kamerjassen die daar lagen onderzoeken maar die worden altijd de een hoop na de ander in de was gegooid zonder dat men in de zakken kijkt zei een van het kuispersoneel daar.
    shit,nog eens kijken in de locker,neen,nu weet ik het weer;ik had hem bij het omkleden,nog uitgeput van al die sex,bovenop het kastje gelegd en die lag er nog,oef,was dus niet nodig de cameraopvraging te bekijken en mijn phone terug in mijn handen,ook een van mijn favobabe,die bij me stond liet en zucht,kreet van verlichting horen.
    man,man,ik word echt oud.
    oké morgen gezond weer op en dan naar de Babylon.

  31. Onderstaande 8 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (16 augustus 2014),Badslippers ( 4 augustus 2014),Bosco ( 5 augustus 2014),gignnl ( 4 augustus 2014),Jack42 ( 5 augustus 2014),KanariePiet ( 5 augustus 2014),Megaboob ( 4 augustus 2014),molaar ( 5 augustus 2014)

  32. #21
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    26 maart 2024 @ 04:53
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    1 en 2 aug LR


    Om 11:15 u mijn favoriete woonkamer weer binnen gewandeld. Voor de rest van die vrijdag hou ik het maar kort, zoals gewoonte getrouw dus niks nieuws onder de zon.
    Kalme dag met weinig gasten en voor mij geen bekende beren, behalve de Duistse stammies.
    Terug van weggeweest Bianca, auf urlaub Florina (was er vorige week nog). Geen wachttijden voor de kamers. Line-Up goed voor deze periode, een 50 tal meiden, voor ieders wat.


    Zaterdag
    Na een goede nachtrust in ISA tegen 12:15 u LR binnen gewandeld, deze keer aangesterkt met een fles Bacardi (thx aan de leverancier). In LR er maar geen gebruik van gemaakt. De gebruikelijke rituelen, zoals steeds super vriendelijk.


    Denisa, nu niet een meid waar ik mee op de kamer zou gaan. Maar ze is altijd wel zeer vriendelijk tegen mij, dus waarom zou ik dat ook niet zijn. Haar plagen is er dan ook bij. Toen ik met A langs haar kwam hield ze me staande en vroeg of ik geen geld had, ze wilde een Redbull, nee zei ik, ben platzak. Of wacht zij ik, ik zal eens gaan kijken. Mundstukken voor een Redbull had ik nog in de badjas steken dus maar eentje genomen en in mijn badmantel gestoken. Snel effe naar de locker en een briefje met geld genomen. Terug boven geef ik Denisa een briefje van 5 Lei. Wat moet ik daar mee vroeg ze, ikke je hebt toch geld gevraagd en ik geef je het en een Redbull ook. Ja maar wat is dat, geld zei ik. Ondertussen werden we omringt door een aantal meiden en Anna die theke deed en Olli. Ik betrek Olli erbij en zeg, zie nu, ze vraagd geld voor een Redbull, ik brave man geef ze beiden en nog is ze niet tevreden. Olli tegen Denisa, ja wat zit je nu te klagen. Denisa ja maar wat geld is dat, geld is geld zei Olli. Vroeg ze aan A wat het waard zou kunnen zijn, ietsjes meer dan een Euro antwoorde ze . Weer algemene hilariteit natuurlijk. Nu ze gaf me de 5 Lei terug en bedankte me voor de Redbull.

    Nu dat er een paar mannen volgens onze algemene vriend Deket beweert, altijd met de zelfde meid gaan, zal ik niet ontkennen. Doet ie trouwens ook hé Chantalleke.
    Met A naar de kamer getrokken voor een opwarmetje, ik had vandaag de planning wat gewijzigd en al een beetje gepolst met welke meiden ze goed overweg kan in LR. Geen van de namen die ze vernoemde deed me een belletje rinkelen. Dus vroeg ik haar maar of ze een trio zag zitten , geen probleem voor haar. Met wie wil je, ik zei haar dat ze maar eentje moest kiezen met wie ze goed overeen komt. Blond of donkerharig vroeg ze, denkende dat ik blond zou zeggen. Maakt me niet uit, als ze maar slank is en ook plezierig is in omgang. 5 min later ging de deur open en vroeg A of die meid in mijn smaak kon vallen, had ze Ruby bij, en nee niet de naamdrager van een bekent forumlid . Nu ik had het slechter kunnen treffen, dus beiden meiden nestelde zich links en rechts van me op de couch. En gingen gelijk in de aanval . Mijn oog viel plots naar de vervaarlijk ogende hoek van de glasplaat van het tafeltje, dat op een cm van de rug van mijn favo was, die ondertussen tussen mijn benen had plaats genomen en aan’t werken was. Moest er niet aan denken wat een onheil die hoek zou kunnen aanrichten. Maar snel verkast naar het brede bed. Heerlijke verwenning door 2 mondjes aan mijn staaf en ballen, wat moet een man nog meer.

    Ruby zoent ook nog eens zeer goed, geen terughoudendheid en zeer vochtig. Terwijl Ruby me vollop aan’t zoenen was en mijn ballen masseerde, A mijn paal verwende, kon ik het plagen niet laten . Ikke tegen Ruby, she hates it when i’m doing this, gelijk kreeg ik een bestraffing van A natuurlijk. Ruby in een schaterlach en A ook aan’t proesten met de leuter nog in de mond, buitengewoon lekkkkeeerrrrrrr. Grrrrrrrr . Naar een uurtje van allerlij verwennerij even gaan eten, kwestie dat de meiden wat terug op krachten konden komen. Ruby vroeg of ze nog mocht blijven, ik zei natuurlijk moogt ge nog blijven, maar om te gaan eten ga ik niet betalen. Dus het is aan u om te beslissen wat je wilt doen. Gelukkig wilde ze blijven (toch een schatje ook) Na het eten, een kom bloemkolensoep, eentje gaan roken in de bar. Algemene verbijstering bij de aanwezige meiden toen ze me met Ruby aan mijn zij zagen lopen . Waar is A, die liep lachend achter ons. Na de smoke arm in arm met beiden meiden terug naar boven, onder toezicht van de verbaasde blikken. Neuken met Ruby was een moeilijkere bevalling. Om Badslippers maar gelijk gerust te stellen, ik heb haar niet gespiest. Had haar trouwens ook duidelijk gemaakt dat ze zelf maar het komando moest nemen en zien wat ze aankan en wat niet. Ze probeerde wel alles, moet ik haar nageven, inzet en beleving, prima. En dat ik voor een keer niet alles kon gebruiken, np. Maar wat je niet hebt kun je natuurlijk ook niet gebruiken (hé Badslippers). Met de wissel kon dat dan wel weer hahahaha. Nu die 2 meiden maakten me echt helemaal kapot, eentje cowboy de andere met haar kut boven op mijn mond of aan mijn ballen likken. Niks geen klokkijken of gejaag door Ruby en het leek wel of de beiden meiden er een competitie van maakten om me te behagen. De een wilde niet onderdoen voor de andere, natuurlijk won A de match, ze kent me gewoon te goed. Wat niks afdoet van Ruby haar prestatie. Zoals Deket zou zeggen, Champions Lige waardig. Na 3,5 uurtjes (eten inbegrepen) afscheid genomen van Ruby, wie ik ook de verantwoordelijk had gegeven om op de tijd te letten die we samen hadden door gebracht. De tijd die ze in rekening bracht was zelf minder dan ze echt bij me was. Dus bonuspunten voor haar correctheid. Afgerekend en een bonus voor geleverde diensten. Een tijd op voorhand hadden we niet bepaald, ik hou er niet van om te zeggen zolang. Valt het tegen kan het direct gedaan zijn, valt het mee, zolang ik het plezant vind (of mijn wallet het toelaat).

    Met A gaan eten en effe buiten zitten, Bosco , MichelJ, Dupke en Kempie heb ik ook nog ergens ontwaard. waren er ook. Bosco met zijn nieuwe flam en MichelJ met zijn oude flam en Deket met zijn Chantal.
    Plagerijen met Paula, nog nooit mee op de kamer geweest, maar je ziet aan haar ogen dat haar vriendelijkheid niet gespeeld is. Ook nooit een vraag om naar de kamer te gaan, wel altijd zeer vriendelijk begroeting en tussendoor wat teasen. Ik had net 2 glazen stilles wasser van de bar en wilde naar boven. Vlak dat ik bij Paula was, struikelde ik gespeeld. Maar voor haar leek het net echt (ik was dus beter dan Muller, hahaha) Ze verwachte zich al aan een koude douche toen ze mijn lachen ontwaarde. Voor de rest van de tijd tot 5u met A, maar daarover zal ik jullie maar niet mee vervelen. Echt een super dag gehad



    Cheers
    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

  33. Onderstaande 8 leden hebben LittleJoe bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (16 augustus 2014),Badslippers ( 4 augustus 2014),Bosco ( 5 augustus 2014),gignnl ( 5 augustus 2014),Jack42 ( 5 augustus 2014),KanariePiet ( 5 augustus 2014),Megaboob ( 4 augustus 2014),molaar ( 5 augustus 2014)

  34. #22
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    JACK42 ik vertel je dit alleen maar omdat je zo gek op schnitzels bent en geloof me of niet maar je hebt volkomen gelijk ze smaken in duitsland hartstikke lekker maar dan moet je wel naar ELTEN rijden want bij ANNA in het oude posthuis op de hoek van het plein smaken die perfekt en nog eens groot ook maar goedkoper dan in LR,voor die prijs kun je met 5 man lekker eten van echte duitse schnitzels die door joegoslaven bereid zijn.
    Dalton de schnitzel smaakte goed en ik ben gek met Eugenia, Romina, Jovanna en Alisa maar die zal ik niet vinden in dat restaurant in Elten.

  35. Onderstaande 3 leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 5 augustus 2014),deket ( 5 augustus 2014),LittleJoe ( 5 augustus 2014)

  36. #23
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Dalton de schnitzel smaakte goed en ik ben gek met Eugenia, Romina, Jovanna en Alisa maar die zal ik niet vinden in dat restaurant in Elten.
    Neem ze gewoon mee daar naartoe dan krijg je na afloop van het freetfeestje van de dames de beste beurt die je ooit gehad hebt als beloning voor die SCHNITZELS of eventueel iets anders wat op de menukaart staat.

  37. #24
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard LR, 7-8

    Gisteren een paar uurtjes naar LR geweest om alvast de slingers op de hangen voor het verjaardagsfeest van Bosco & De Laaf. Was erg rustig bij tijd en wijle (verhouding dames/beren 3:1), vooral na 22 uur. Desondanks toch een kleine wachttijd voor de sleutel, zo'n 10-15 minuten.

    Eten uitstekend; kipfilet met röstitaler en bloemkool, uiteraard stond er ook soep en pasta op het menu en toetje ontbrak niet. Het lekkerste toetje van de avond was Nicole, net een paar uur terug uit Roemenië.

    Line up, 50-55 dames:
    Alexia, Alisa , Antonia, Bella, Bianca, Bianka/Monique, Bonny, Carmen, Casey, Cora, Dana, Denise, Dominique, Eileen, Elena, Elini, Elisa, Ella, Emma, Erika, Felicia, Ina, Jasmin, Jovana, Larissa , Lisa, Martha, Maya, Mia, Nadia, Natascha, Nicole , Patty, Patricia, Paula, Ramona, Ruby, Sara, Shania en nog een stuk of 10-15

  38. Onderstaande 9 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 9 augustus 2014),Badslippers ( 8 augustus 2014),Bosco ( 8 augustus 2014),cavediver (12 augustus 2014),Cupido ( 8 augustus 2014),Jack42 ( 8 augustus 2014),jacky pakutra ( 8 augustus 2014),mechelen ( 8 augustus 2014),Picasso 1 ( 9 augustus 2014)

  39. #25
    Geregistreerd
    21 november 2005
    Last Online
    21 maart 2024 @ 21:44
    Locatie
    Delta quadrant
    Berichten
    147
    Discussies
    4
    Thanks
    54
    Thanked
    107 in 49 posts

    Standaard

    Gisteren voor het eerst in LR geweest om De Laef en Bosco te feliciteren. De taart was lekker jongens bedankt!.
    Om 12.00 gearriveerd, kon de limo naast de deur parkeren.
    Na een zeer hartelijke ontvangst een rondleiding gehad, het was erg rustig dit veranderde later op de dag met alle verjaardagsgangers Massage genomen van een eerst wat nukkige oosterse dame, bleek later erg aardig te zijn en ook goed te kunnen masseren.

    LR is een fijne club, geeft mij het gevoel terug van betere tijden in de sauna clubs vlak bij de grens Venlo.
    Goed eten op bestelling aardige en vlotte bediening.
    Met twee dames geweest...
    1) Blonde duitse met porno looks, heb me weer laten verleiden door de looks, service was de profi standaard.
    Helaas probeerde ze me 150 euro afhandig te maken nadat ze me na 20 minuten sex nog 20 minuten aan de praat had gehouden. Of ik boos was? Nou dat niet maar ik ga je wel het normale tarief betalen.
    2) later op de middag kortharige bulgaarse Martha gespot. Beetje mee gespeeld dan mee naar de kamer. Voor mij een topervaring.
    Heerlijk vrindinnetje om lekker mee te spelen. Samen lekker genoten van fijne sex en de muziek van DJ Tonny, ik ben verliefd :-)

    Nog wat nagepraat met enkele forumleden rond tien terug naar holland. Martha nog steeds in mijn hoofd.
    Bedankt forumleden en Livingroom team.
    Bis nachste mal,
    WW.

  40. Onderstaande 10 leden hebben Willyw bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (10 augustus 2014),Bosco (10 augustus 2014),Boy69 (10 augustus 2014),cavediver (11 augustus 2014),Costana (10 augustus 2014),gignnl (10 augustus 2014),LittleJoe (10 augustus 2014),Megaboob (10 augustus 2014),Ricardo Banana (10 augustus 2014),Stief (12 augustus 2014)

 

 
Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39.

Living Room 468*60